Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Κινηματογράφος

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 28 Φεβρουαρίου 2006.

Tags:
  1. vautrin

    vautrin Contributor

    Re: Απάντηση: Κινηματογράφος


    Αποβλήθηκε από τις Κάννες ο Λαρς Φον Τρίερ

    ΤΑ ΝΕΑ Πέμπτη 19 Μαΐου 2011


    «Ανεπιθύμητη προσωπικότητα» είναι πλέον ο Λαρς Φον Τρίερ για το Φεστιβάλ των Καννών μετά τα χθεσινά του φιλοναζιστικά σχόλια στην συνέντευξη Τύπου της ταινίας του.

    Σε ανακοίνωσή τους, οι διοργανωτές αναφέρουν πως ο Δανός σκηνοθέτης αποβάλλεται από το φεστιβάλ και αποτελεί πλέον persona non grata.

    «Το διοικητικό συμβούλιο εκφράζει τη λύπη του που αυτή η διοργάνωση χρησιμοποιήθηκε από τον Λαρς Φον Τρίερ για να εκφραστούν σχόλια που είναι απαράδεκτα, ανυπόφορα και αντίθετα με τα ιδανικά της ανθρωπιάς και της γενναιοδωρίας που διατρέχουν την ίδια την ύπαρξη του φεστιβάλ», αναφέρουν οι υπεύθυνοι στην ανακοίνωσή τους.

    «Το διοικητικό συμβούλιο καταδικάζει σθεναρά αυτά τα σχόλια και χαρακτηρίζει τον Λαρς Φον Τρίερ persona non grata στο Φεστιβάλ των Καννών, με άμεση ισχύ», προσθέτει η ανακοίνωση.

    Εκπρόσωπος του Φεστιβάλ δήλωσε, πάντως, ότι η ταινία Melancholia θα μπορεί να συνεχίσει την κούρσα της για τον Χρυσό Φοίνικα.

    Σύμφωνα με κάποιον που συμμετείχες στην έκτακτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου, ο Λαρς Φον Τρίερ «εξακολουθεί να συμμετέχει στο διαγωνισμό, όμως παρακλήθηκε να φανεί διακριτικός: έτσι, αν βραβευθεί την Κυριακή, του ζητήθηκε να μην έρθει να παραλάβει το βραβείο του».

    Τόνισε ότι δεν γνωρίζει εάν στο μέλλον θα επιτραπεί ξανά η παρουσία του σκηνοθέτη στο φεστιβάλ.

    Η πρωτοφανής αυτή κίνηση έρχεται παρά τις εξηγήσεις που έδωσε ο Λαρς Φον Τρίερ και τη συγγνώμη που ζήτησε.

    Ερωτηθείς σε συνέντευξη Τύπου χθες για τις γερμανικές του ρίζες, ο Λαρς Φον Τρίερ είπε: «Για πολύ καιρό πίστευα ότι ήμουν εβραίος και ήμουν ευτυχισμένος που ήμουν εβραίος». «Ύστερα ανακάλυψα ότι ήμουν στην πραγματικότητα ναζί. Η οικογένειά μου προέρχεται από τη Γερμανία. Και αυτό μου έδωσε και κάποια ικανοποίηση. Τι να πω; Καταλαβαίνω τον Χίτλερ. Συμπάσχω μαζί του».

    «Δεν εννοώ ότι είμαι υπέρ του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου και δεν είμαι κατά των Εβραίων», συνέχισε.

    «Στην πραγματικότητα είμαι πολύ υπέρ τους. Όλων των Εβραίων. Καλά, το Ισραήλ είναι μπελάς», είπε. Σταμάτησε για λίγο και έπειτα συνέχισε: «Πώς να το πω αυτό; ΟΚ. Είμαι ναζί».

    Μετά τις προκλητικές δηλώσεις του και αφού οι διοργανωτές του φεστιβάλ του ζήτησαν εξηγήσεις, ο Λαρς φον Τρίερ ζήτησε συγγνώμη με δήλωσή του.

    «Αν πλήγωσα κανένα αυτό το πρωί με όσα είπα στη συνέντευξη Τύπου, ειλικρινά ζητάω συγγνώμη. Δεν είμαι αντισημίτης ή προκατειλημμένος με οποιοδήποτε τρόπο και δεν είμαι ναζί».
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  2. Sirbaid

    Sirbaid Regular Member

    επειδή το off topic αυξάνεται τουλάχιστον ένα βιντεάκι που να έχει σχέση με bdsm
    The Image

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  3. Blackheart

    Blackheart Regular Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    Memento
    Christopher Nolan
    Ελληνικη Πρεμιερα 27/4/2001



    Αν η υποτιθεμενη περιληψη (τα δυο λογια για την υποθεση), γραφουν με τελειως υποκειμενικα κριτιρια τοτε θα νομιζετε οτι εχετε να κανετε με κατι ευφανταστο αλλα περιπλοκο .

    Ετσι θα αρκεστω στο να πω οτι οι αναμνησεις του βασικου ηρωα (Guy Pearce), αποτελουνται απο τατουαζ και πολαροιντ, αφου μετα το σοκ που βιωσε απο το βιαιο θανατο της γυναικας του , πασχει απο μια μορφη απωλειας μνημης ,που του απαγορευει να θυμαται οτιδηποτε μετα το περας των 15 λεπτων.

    Η φυση της ασθενειας του , υπαγορευει την αναγκη του , να υποστηριζεται απο ανθρωπους που ουσιαστικα ειναι αγνωστοι .
    Η φυση της ασθενειας του, επιβαλει ομως και την αδυναμια αξιολογησης των κινητρων των "αγνωστων" που τον "βοηθουν".

    Θα μου πειτε γιατι να μπει σε μια τετοια διαδικασια καποιος με μια τοσο ιδιαιτερη ασθενεια ...Γιατι η μονη απασχοληση του ειναι η ευρεση και η τιμωρια του ανθρωπου , που σκοτωσε την γυναικα του .

    Καταπληκτικος ο Guy Pearce αλλα δυστυχως ασυμμετροι οι συμπρωταγωνιστες του.

    Tip:Εαν την ξεκινησετε μην κανετε πισω , οταν οι χαρακτηρες πολλαπλασιαστουν .Προσωπικα , καποια στιγμη ζαλιστηκα άλλα ηταν παροδικο.  



    Φανταστειτε , λοιπον τον απολυτο σουρεαλισμο ...Ενα κλασσικο βορειοευρωπαικο δωματιο ημιφωτισμενο , οπου στους τοιχους του κρεμονται σβαστιγκες και σε ενα μπρουτζινο αναλογιο , ανοικτο το "Mein Kampf" .Ξυλινες ρουστικ καρεκλες φιλοξενουν κωλους , ντυμενους με τζιν που τα μπατζακια τους ειναι τοσο κοντα οσο χρειαζεται για να μην φαινεται η βαμβακερη καλτσα μεσα απο την καλογυαλισμενη βερμαχτ , ενω οι τιραντες κρεμονται ανεμελα .Ολα τα κεφαλια αντανακλουν την λαμπροτητα της νεας LCD 52αρας τηλεορασης , οπου μεσα της η Bjork "δαμαζει τα κυματα"...

    Η οθονη μαυριζει , η "μυρωδατη" αιθουσα πλυμμυριζει απο το φως και η φωνη του "κατηχητη" τρανταζει την ακινητη ατμοσφαιρα .
    - ΑΥΡΙΟ , ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ "ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ" ....ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ .
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  4. mona

    mona mea_maxima_culpa

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Κινηματογράφος

    Ό,τι να΄ναι.

    Ο Τρίερ (έχω ακούσει ότι) παίρνει χρόνια χάπια.
    Δήλωσε πως είδε την ταινία του μετά το editing, του φάνηκε γυναικεία (!) και σκατά! (Έχει κάνει και αριστουργήματα, αλλά έχει κάνει και φοβερές πατάτες.)
    Σε κάθε περίπτωση, είτε καταθλιπτικός, είτε δήθεν, νομίζω ότι ήταν πάντα φασίστας (όπως και το 75% των Δανών άλλωστε), θέλω να πω - από την εποχή του Europa και του Element of Crime.
    Το κακό είναι ότι έχει κάμποσο ταλέντο που το σπαταλάει ακόπως, με αποτέλεσμα να μετατρέπει τον εαυτό του σε διαφημιστική καρικατούρα.
     
  5. vautrin

    vautrin Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Κινηματογράφος



    Α, μπράβο! Οι ψαγμένοι σινεφίλ θυμούνται πως ο Τρίερ είχε δώσει τα πρώτα δείγματα των φιλοναζιστικών του αισθημάτων ήδη από το 1991 με το πολυβραβευμένο Europa, μια ταινία που παρουσίαζε με συμπάθεια τη δράση της τρομοκρατικής οργάνωσης Werwolf. Η κριτική τότε αγρόν ηγόραζε. Αργότερα προσέθεσε στο έργο του και τον μισογυνισμό του Αντίχριστου, ενώ κι η γνώμη του για τους μαύρους σκλάβους των φυτειών δεν θα πρέπει να είναι κι η καλύτερη.

    Ένας ιδιοφυής αντιδραστικός λοιπόν. Νομίζω όμως πως οι ψυχικές νόσοι από τις οποίες αποδεδειγμένα πάσχει, σε συνδυασμό με το οικογενειακό του δράμα*, αιτιολογούν τις παλινωδίες του. Το ότι κατάφερε να μετατρέψει τους δαίμονες του σε τέχνη υψηλού πολλές φορές επιπέδου, είναι αξιοθαύμαστο.


    *In 1989, von Trier's mother revealed on her deathbed that the man who he thought was his father was not, and that she had had a tryst with her former employer, a man named Fritz Michael Hartmann (1909–2000), who descended from a long line of Roman Catholic classical musicians, in order to give her son "artistic genes".

    "Until that point I thought I had a Jewish background. But I'm really more of a Nazi. I believe that my biological father's German family went back two further generations. Before she died, my mother told me to be happy that I was the son of this other man. She said my foster father had had no goals and no strength. But he was a loving man. And I was very sad about this revelation. And you then feel manipulated when you really do turn out to be creative. If I'd known that my mother had this plan, I would have become something else. I would have shown her. The slut!"

    After four awkward meetings with his biological father, the man refused further contact. The revelations led von Trier to attempt to "erase" the connections with his stepfather by converting to Catholicism, and to rework his filmmaking into a style emphasizing "honesty".

    "I don't know if I'm all that Catholic really. I'm probably not. Denmark is a very Protestant country. Perhaps I only turned Catholic to piss off a few of my countrymen".

    Wikipedia
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  6. Blackheart

    Blackheart Regular Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    StrawDogs (1971)
    Sam Pekinpah
    U.S Πρεμιερα : 29/12/1971



    Περισσοτερο απο ποτε (κλισε του κερατα) ,το φιλμ του Πεκινπα , φανταζει πιο επικαιρο απο ποτε .Πραγματευεται την βια και τους λογους που εξωθουν τους χαρακτηρες του , στην ασκηση αυτης.
    Το κυριοτερο ομως κατα την γνωμη μου , χωρις να "δασκαλιζει". Ετσι , αναλογα με τους κωδικες ηθικης του καθενα μας , μπορουμε να βρεθουμε ανετα στην θεση καποιου απο τα υποκειμενα .
    Ειτε λοιπον απο την σκοπια του ησυχου(εως nerdy) μαθηματικου που αφηνει τα πανεπιστημια του για να βρεθει σε ενα ησυχο χωριο της βρετανικης επαρχιας , ειτε απο την θεση της γυναικας του οπου επιστρεφει στον τοπο της καταγωγης της και σχεδον αμεσως πολιορκειται απο παλια παθη , θα βιωσουμε το μονο σιγουρο, οτι η βια ειναι κομματι του Ειναι μας , καμουφλαρισμενη περιμενοντας την καταλληλη περισταση ,σμιλευμενη για να μην μας "κοβει" χωρις λογο αλλα παντα εκει ...



    Deliverance
    John Boorman
    U.S. πρεμιερα 30/7/1972



    Στο ιδιο μηκος κυματος , με το προηγουμενο φιλμ ο σκηνοθετης του Εxcalibur ,δινει το δικο του στιγμα για το ξεσπασμα της βιας .Οι αστικοι κωδικες περιπλεκονται με εκεινους της επαρχιας .Η ασφαλεια της εντος των τειχων , ζωης , εξαυλωνεται και μετατρεπεται σε ενα επωδυνο κυνηγητο με εκεινον που θα τερματισει να επιβιωνει .Ποιος ειναι ο κυνηγος και ποιος το θηραμα ?
    Αξιζει , πιστευω να σημειωθει οτι η αρχικη σεκανς με το μπαντζο και την κιθαρα ειναι και το μονο κοινο χαρακτηριστικο μεταξυ αγνωστων .

    Προσωπικη εκτιμηση και για τα δυο φιλμ :τα παντα ειναι ρεαλιστικοτατα αλλα αυτο που με ξενισε αρχικα ειναι η απουσια ρεαλιστικου κινητρου.Το γιατι...?Αλλα μαλλον ειναι σαν να παρακολουθεις το Ronin και στο τελος να ρωτας τι περιειχε η γαμημενη "βαλιτσα".  
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  7. Απάντηση: Κινηματογράφος

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  8. Απάντηση: Κινηματογράφος

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  9. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Απάντηση: Κινηματογράφος

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  10. Blackheart

    Blackheart Regular Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    Blue Velvet
    David Lynch
    U.S πρεμιερα 21/09/1986



    Ενας κοσμος φαινομενικα αθωος συναντα τον Jeffrey Beaumont , οταν εκεινος επιστρεφοντας στον τοπο καταγωγης του βρισκει ενα ανθρωπινο αυτι , πεταμενο μεσα σε ενα χωραφι .Ο κοσμος πισω απο τους φρεσκοβαμμενους φρακτες και τα τελεια κουρεμενα γκαζον ειναι διαβρωμενος μεχρι το κοκαλο.Ενας πλανητης παραισθησεων, γεματος σεξ, σαδομαζοχισμο, σουρεαλισμο, κακιασμενο χιούμορ, αλλά και ενα μοναδικα ιδιοφυες οπτικο στυλ.


    «Eίναι καλύτερο να μη γνωρίζεις τι σημαίνουν ή πώς εξηγούνται οι καταστάσεις, γιατί θα φοβάσαι να τις αφήσεις να εξελιχθούν. H ψυχολογία καταστρέφει τη μαγική αίσθηση του μυστηρίου. Tο μετατρέπει σε νευρώσεις, σε ψυχολογικές καταστάσεις και, αφού του δίνει όνομα και ορισμό, του αφαιρεί τη δυνατότητα μιας απέραντης εμπειρίας». David Lynch.


    C'era una volta il West
    Sergio Leone
    Ιταλικη πρεμιερα 21/12/1968





    H κυρια mcbain εχει καθε λογο να δεχτει την βοηθεια του cheyenne , στο κυνηγι του δολοφονου της οικογενειας της .Ο Frank , δεν διστασε να σκοτωσει εν ψυχρω ολη της , την οικογενεια προκειμενου να εξυπηρετησει τα συμφεροντα του αφεντικου του .Ο αγνωστος που φυσα μερικες νοτες σε μια φυσαρμονικα που κρεμεται στον λαιμο του , ομως τι κινητρο εχει ?

    Απαραμμιλη κινηματογραφιση , εξαιρετικη φωτογραφια και μουσικη που
    οδηγουν ακομα τους κινηματογραφιστες .Καθε χαρακτηρας εχει την δικη του μουσικη επενδυση ...Ο Charles Bronson ακολουθειται καταποδας απο τον ηχο μιας βραχνης φυσαρμονικας ενω ο Henry Fonda , απο τον ηχο μιας σκληρης κιθαρας .Ενω σε ολη την διαρκεια την διαρκεια του φιλμ καθε μουσικο οργανο παιζει ξεχωριστα το ιδιο μουσικο μοτιβο , στην τελικη σεκανς της μονομαχιας , οι δυο συνθεσεις περιπλεκονται και δινουν το πραγματικο μεγεθος των δυο ανδρων .


    Quote:
    -Where's Frank ?
    -Frank , sent us ...
    -Did you bring a horse for me ? (υπαρχουν 3 αλογα και 4 ανδρες)
    -(Laughs)Looks like we shot one horse ...(they all laughing)
    -You brought two , too many ...
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  11. Aiwnia

    Aiwnia New Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  12. tyfeas

    tyfeas In Loving Memory

    Απάντηση: Κινηματογράφος


    Ο πρωταγωνιστής Κερέλ είναι ένας ναύτης ο οποίος επισκέπτεται ένα σαλούν στο Μπρέστ, αφού έχει πληροφορηθεί για τις αμφισεξουαλικές ευκαιρίες που προσφέρονται εκεί. Λίγο μετά την είσοδο του στο μαγαζί συναντά τρία πρόσωπα. Το ένα είναι ο Νόνο, ο έγχρωμος ιδιοκτήτης του μπαρ, το άλλο η σύζυγος του Νόνο Λυζιάν και το τελευταίο ο αδερφός του Κερέλ, που τυχαίνει να είναι και εραστής της Λυζιάν τους τελευταίους μήνες. Το ίδιο απόγευμα ο Κερέλ, δολοφονεί ένα συνάδελφο του και καταφέρνει να μην τον ανακαλύψουν, φορτώνοντας το φόνο στον Τζίλ, έναν γκέι ο οποίος λίγες ώρες πριν είχε σκοτώσει έναν άλλο άνδρα μπροστά στα μάτια των ιδιοκτητών του μπαρ. Μετά από αυτό μια περίεργη σχέση αναπτύσσεται ανάμεσα στους δύο άνδρες...
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014