Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Κινηματογράφος

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 28 Φεβρουαρίου 2006.

Tags:
  1. llazouli

    llazouli Contributor

    Απάντηση: Κινηματογράφος



    La Grande Bouffe (1973) Μarco Ferreri

    Τέσσερις μεσήλικες, όλοι τους μεγαλοαστοί, μαζεύονται σε μια βίλα επιδιδόμενοι σε ένα οργιαστικό φαγοπότι, απολαμβάνοντας παράλληλα τη συντροφιά που τους προσφέρουν τρεις πόρνες. Επί τρεις ολόκληρες ημέρες η παρέα θα αξιοποιήσει το χρόνο της ρέποντας στην ακολασία και την πλήρη εξαθλίωση, αποφασισμένη να αυτοκτονήσει, κορεσμένη από την αφθονία.
    Οι ιδιότητες έχουν μοιραστεί ιδανικά. Ο Μαρτσέλο (Μαρτσέλο Μαστρογιάννι) είναι πιλότος, ο Μισέλ (Μισέλ Πικολί), στέλεχος της τηλεόραση, ο Ούγκο (Ούγκο Τονιάτσι), μάγειρας και ο Φιλίπ (Φιλίπ Νουαρέτ), δικαστής. Ο ένας μας ταξιδεύει, ο άλλος μας ψυχαγωγεί, ο τρίτος μας ταΐζει και ο τελευταίος μας δικάζει.

    Έντονες αντιδράσεις και αντίθετα σχόλια προκάλεσε και προκαλεί ακόμη η ταινία «Το μεγάλο φαγοπότι» του Μarco Ferreri. Από έναν σκηνοθέτη, άλλωστε, που θεωρείται επαναστατικός στην δεκαετία του `60 και `70 για τις ιδέες που πρόβαλε στις εικονοπλαστικές του ταινίες, θα μπορούσε να θεωρηθεί αναμενόμενος ο εξτρεμισμός και οι αλληγορίες που χαρακτηρίζουν και αυτό το έργο.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  2. Blackheart

    Blackheart Regular Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    The Twilight Zone :the movie - 1983
    Directed by
    Joe Dante
    John Landis-prologue
    George Miller
    Steven Spielberg



    Προσφατα εκανα μια αναδρομη σε καποια φιλμ ,που στην παιδικη/εφηβικη ηλικια μου , με τρομαζαν .Αλλα με τρομαζαν χαλαρα , άλλα παλι ευχαριστα άλλα δυσαρεστα .Προσπαθησα να ξαναδω ,απογυμνωμενα απο το δεος εκεινης της ηλικιας και την "ανοια" της μεσης , θα ελεγα που περπαταω.
    Απ'ολα εκεινα τα αιματηρα , τα στομφωδη , παραξενα ,θρησκευτικα ,τρομολαγνικα φιλμ, κρατησα εκεινο που ακομη και τωρα ,προβοκαρει μια καποια ,οποια φαντασια .Για την ακριβεια δεν ειναι καν φιλμ .Ειναι ο προλογος , η εισαγωγη σε μια ταινια που κουβαλουσε στις πλατες της ενα ονομα βαρυ οπως εκεινο "της ζωνης του λυκοφωτος" .Μοιαζει δε σαν μια μικρου μηκους σπουδη καποιου φοιτητη σκηνοθεσιας.
    Ακομα δεν μπορω να καταλαβω αν εχει να κανει με την χαμενη εφηβεια ,με τους Credence και το midnight special ή με τον Dan Aykroyd ,που μετα τους blues brothers προτιμησε να αναλωθει σε ρολους ghostbuster ...
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  3. iC

    iC Regular Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  4. Απάντηση: Κινηματογράφος

    Μίσιμα: Ο γάμος του αιμάσσοντος, ηλιακού, σαδομαζοχιστικού μεγαλείου και της καταθλιπτικής γελοιότητας.

    Αποσπάσματα από την ταινία:







    Και κάτι από τον αληθινό Μίσιμα (ήταν πανέμορφο πλάσμα ο πούστης):

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  5. vautrin

    vautrin Contributor








    Η εκπληκτική μικρού μήκους ταινία Πατριωτισμός, που σκηνοθέτησε κι ερμήνευσε ο ίδιος ο Γούκιο Μισίμα.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  6. zyliet

    zyliet Regular Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος




    "That Obscure Object of Desire",
    ελληνικος τιτλος :"Το σκοτεινο αντικειμενο του ποθου"
    Luis Bunuel
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  7. tyfeas

    tyfeas In Loving Memory

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    A Dangerous Method
    A Dangerous Method is an upcoming historical film, directed by David Cronenberg and starring Viggo Mortensen, Michael Fassbender, Keira Knightley and Vincent Cassel.


    Η Knightley υποδύεται μία γυναίκα με αρκετά ψυχολογικά προβλήματα που ενώ ζει ένα θυελλώδη έρωτα με τον ψυχίατρό της.Η Keira Knightley και ο Michael Fassbender παίζουν το συγκεκριμένο παράνομο ζευγάρι που ερωτοτροπεί με τρίτο πρόσωπο στη σχέση τον Viggo Mortensen. Οι χαρακτήρες είναι πραγματικά πρόσωπα αφού ουσιαστικά το φιλμ αναφέρεται στη σχέση του Carl Jung με το μέντορά του Sigmund Freud και στην ανακάλυψη των ψυχιατρικών μεθόδων. Ο τίτλος της ταινίας είναι A Dangerous Method και σκηνοθέτης της ο David Cronenberg γνωστός για τις αρκετά… τραβηγμένες σκηνές βίας και σεξ στις ταινίες του. Είναι η τρίτη του συνεργασία με τον Mortensen μετά τα History of Violence και Eastern Promises. Στην ταινία που είναι βασισμένη στο σενάριο Talking Cure και θα βγει στις αίθουσες το Φεβρουάριο του 2012, πρωταγωνιστεί και ο Vincent Cassell ο οποίος υποδύεται τον Otto Gross, Αυστριακό νευρολόγο.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  8. Stalker

    Stalker Not a very nice guy Contributor

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    [ame="http://[/ame]

    O Luchino Visconti,ο αριστοκρατης μαρξιστης σκηνοθετης του θεατρου και του σινεμα,επηρρεασε οσο λιγοι τον ιταλικο νεορεαλισμο.Λιγο πριν τον εγκαταλειψει οριστικα τη δεκαετια του '60,κανοντας ταινιες με πιο εκλεπτυσμενο και προσωπικο στυλ,γυριζει το 1960 το φιλμ ο "Ροκκο και τ'αδελφια του".Λατρης θεματολογικα της παρακμης,ο Visconti γυριζει μια ταινια βαθεια ιδεαλιστικη για μια οικογενεια του Νοτου,μιας μητερας και των τεσσαρων γιων της,οι οποιοι εγκαθιστανται στο Μιλανο,οπου κατοικει ηδη ο μεγαλυτερος γιος της οικογενειας.
    Μεταξυ αλλων,στους ρολους ξεχωριζουν η Κατινα Παξινου στο ρολο της Rosaria,της μητερας της οικογενειας Parondi,ο Alain Delon στο ρολο του Rocco,ο Renato Salvatori στο ρολο του αγαπημενου του,σχεδον περα απο ορια της αδελφικης αγαπης αδελφου του Simone,η Claudia Cardinale στον μικρο ρολο της αρραβωνιαστικιας του Simone,τον Σπυρο Φωκα στο ρολο του μεγαλυτερου αδελφου Vincenzo,να κανει τα παρασκηνια της ταινιας ανω κατω ερωτικως και στο ρολο της Nadia της πορνης,η Annie Girardot,μαλλον στη καλυτερη ερμηνεια της ταινιας,τη μουσικη της οποιας εγραψε ο μεγαλος Nino Rota.
    Μια ταινια για την ιταλικη κοινωνια της δεκατειας του 50 που αγωνιζεται να ξεφυγει απο τη φτωχεια,διαρκειας σχεδον τριων ωρων,η οποια συναρπαζει το θεατη με την πυκνοτητα,την πολυπλοκοτητα αλλα και το συναισθημα που βγαζει.Τοσο που να θυμιζει οπερα,ειδος το οποιο σκηνοθετησε επισης με επιτυχια ο visconti.
    Κι οπως σε πολλες οπερες εχω την εντυπωση,συμπυκνωνει πολυ δραμα,σε πολυ λιγο χρονο.Εξαντλητικο οσο και απολαυστικο για τον θεατη.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  9. vautrin

    vautrin Contributor









    Γιάννης Ζουμπουλάκης ΤΟ ΒΗΜΑ 28/6/2011

    Η «Λεωφόρος της Δύσης», το εμβληματικό φιλμ του Μπίλι Γουάιλντερ για την άνοδο και την πτώση στο Χόλιγουντ επανέρχεται στον κινηματογράφο



    «Δεν είμαι εγώ που μεγάλωσα! Είναι οι ταινίες που μίκρυναν!»

    Τα λόγια της Γκλόρια Σουάνσον έγραψαν Ιστορία το 1950 όταν η ταινία του Μπίλι Γουάιλντερ «Η λεωφόρος της δύσης» έκανε την πρεμιέρα της. Το φιλμ που θεωρείται ένα από τα πιο ωμά αλλά και πιο ποιητικά σε ότι αφορά την αποτύπωση της αδηφάγου λειτουργίας του συστήματος Χόλιγουντ (όσο εύκολα φτιάχνει είδωλα, τόσο εύκολα τα καταστρέφει), επαναπροβάλλεται σε νέα κόπια από την Πέμπτη που μας έρχεται (30 Ιουνίου) αποκλειστικά στην αίθουσα Σινέ Ψυρρή.


    Η πλοκή της ιστορίας περιστρέφεται γύρω από την Νόρμα ,μια ξεπεσμένη σταρ του βωβού κινηματογράφου (Γκλόρια Σουάνσον) η οποία βρίσκει την λύση για την επιστροφή της στην μεγάλη οθόνη στο πρόσωπο ενός ασήμαντου σεναριογράφου (Γουίλιαμ Χόλντεν), ο οποίος καταχρεωμένος και κυνηγημένος από τους πιστωτές του, έχει βρει καταφύγιο στην έπαυλή της. Τα πράγματα όμως θα αλλάξουν όταν ο σεναριογράφος γνωρίζει και ερωτεύεται μια νεώτερη κοπέλα, κάτι που προκαλεί το μένος της Νόρμα και τον εγκλωβισμό του Τζο σε μια σχέση που πλέον δεν του λέει τίποτε.


    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο λαμβάνει χώρα αυτή η σπουδαία ταινία που λέει σπουδαίες αλήθειες όχι μόνον για το κινηματογραφικό σύστημα αλλά για την ζωή εν γένει. Το φιλμ, άλλωστε, υπήρξε προσωπική υπόθεση για την Σουάνσον αφού ο ρόλος της Γκλόρια δεν απείχε και τόσο από την δική της περίπτωση. Η Σουάνσον υπήρξε σταρ του βωβού κινηματογράφου και είδε την καριέρα της να παίρνει την κατιούσα μετά την είσοδο του ομιλούντος. Στα 14 χρόνια που μεσολάβησαν ανάμεσα στο 1934 και το 1950, η Σουάνσον είχε παίξει σε μόλις μια ταινία, το «Father takes a wife» (1941). Η επάνοδός της στην «Λεωφόρο της δύσης» την έφερε ξανά στην επικαιρότητα και την οδήγησε για τρίτη και τελευταία φορά στις υποψηφιότητες των Οσκαρ, βραβείο που δεν κέρδισε ποτέ.


    Η «Λεωφόρος της δύσης» προτάθηκε για 11 Οσκαρ και κέρδισε τρια: σεναρίου (Μπ. Γουάιλντερ, Ντ. Μ. Μάρσμαν Τζούνιορ ,Τσαρλς Μπράκετ), σκηνογραφίας ασπρόμαυρης ταινίας και μουσικής (Φραντς Γουάξμαν).


    Η ψυχή της ταινίας βεβαίως, ήταν ο δαιμόνιος Μπίλι Γουάιλντερ, ένας από τους πιο ευφυείς καλλιτέχνες της χρυσής εποχής του Χόλιγουντ που γεννήθηκε στην Βιέννη της Αυστρίας και δούλεψε κατ' αρχάς ως δημοσιογράφος προτού γίνει σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός• πρώτα στην Ευρώπη και εν συνεχεία στο Χόλιγουντ. Η καριέρα του διήρκεσε περισσότερο από 50 χρόνια. Το πρωτοπόρο ύφος του Γουάιλντερ σε συνδυασμό με τα αμφιλεγόμενα θέματα που πραγματεύτηκε σε αρκετές ταινίες του (η κίτρινη δημοσιογραφία ήταν ένα άλλο στο «Μεγάλο ατού¬ που επίσης θα δούμε μέσα στο καλοκαίρι), συνετέλεσαν τόσο στην εξέλιξη του αμερικανικού κινηματογράφου, όσο και στην αφύπνιση του κοινού.


    Τέλος, να θυμίσουμε ότι η «Λεωφόρος της δύσης» περιέχει τις εμφανίσεις μεγάλων δημιουργών του κινηματογράφου που όπως η Σουάνσον έτσι και αυτοί είχαν οδηγηθεί στην παρακμή. Ο σκηνοθέτης Εριχ φον Στροχάιμ που υπήρξε άρχοντας στην βωβή περίοδο του κινηματογράφου παίζει τον ρόλο του μπάτλερ της Γκλόρια, ενώ περάσματα κάνουν επίσης ο σκηνοθέτης Σεσίλ Μπ. Ντε Μίλ αλλά και ο κορυφαίος κωμικός Μπάστερ Κίτον που επίσης μετά το τέλος του βωβού κινηματογράφου είχε πτωχεύσει και παρακμάσει.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  10. Mistress_Bipolar

    Mistress_Bipolar Regular Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    Το πορφυρούν χρώμα του Steven Spielberg.
    Σκλαβιά και διπλός ρατσισμός.
    Στο τέλος της σκηνής η Γκολντμπεργκ, με συγκινεί πολύ.
    Το "κάλλιο αργά, παρά ποτέ" ,
    θα μπορούσε να ήταν ο 2ος τίτλος του φιλμ.
    Πολυαγαπημένη μου.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  11. MisstressAmaranth

    MisstressAmaranth Regular Member

    Attenberg

    Eλληνική ταινία σε σκηνοθεσία Αθηνά-Ραχήλ Τσαγγάρη με τους: Βαγγέλη Μουρίκη, Αριάν Λαμπέντ, Γιώργο Λάνθιμο

    Η Μαρίνα μεγαλώνει με τον πατέρα της, ο οποίος είναι σοβαρά άρρωστος, σε μια μικρή παραθαλάσσια πόλη. Περνά τις ώρες της παρακολουθώντας στην τηλεόραση ντοκιμαντέρ για τη ζωή των θηλαστικών και κάνοντας παρέα με τη φίλη της Μπέλλα, ώσπου γνωρίζει έναν μηχανικό που έχει έρθει στην πόλη για δουλειές.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  12. iC

    iC Regular Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014