Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Κοινή γλώσσα στις BDSM συζητήσεις του φόρουμ

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος espimain, στις 29 Ιουνίου 2017.

  1. espimain

    espimain Contributor

    Στο φόρουμ υπάρχει ένα Γλωσσάρι το οποίο από ότι βλέπω, εμπλουτίζεται συνεχώς.
    Εκεί διατυπώνονται κάποιες έννοιες, για διάφορους όρους σχετικούς μια την κατεύθυνση και τα ενδιαφέροντα του φόρουμ.
    Θεωρώ ότι όταν αναφερόμαστε σε κάποιους BDSMικούς όρους μέσα στο φόρουμ, το στοιχειώδες είναι να τους χρησιμοποιούμε με την ένια που υπάρχουν στο συγκεκριμένο γλωσσάρι.
    Έτσι θα έχουμε μια στοιχειωδώς κοινή γλώσσα.
    Αν κάποιος δεν συμφωνεί με μία διατύπωση, αντί να μας ζαλίζει όλους με τις επαναλαμβανόμενες αναδιατυπώσεις των όρων, ας απευθύνεται στην ιδιοκτησία του φόρουμ και να προτείνει εκεί την όποια αλλαγή στις διατυπώσεις.

    Μερικά παραδείγματα από το γλωσσάρι:


    Bottom

    Article in 'BDSM / Fetish Glossary' contributed by Konstantinos, 29 Ιουνίου 2017.

    To άτομο (άνδρας ή γυναίκα) που δέχεται ξυλιές, μαστιγώματα ή άλλες μορφές ερεθίσματος αποκλειστικά σε καταστάσεις που εξαιρούν ανταλλαγή δύναμης. Για παράδειγμα, ένας μαζοχιστής μπορεί να θέλει να δέχεται κάποιο είδος ερεθίσματος αλλά να μη θέλει να έχει ο άλλος τον ψυχολογικό του έλεγχο. Ενώ ένας υποτακτικός έχει παραιτηθεί της εξουσίας και μπορεί να δεχτεί κάποιο είδος ερεθίσματος με εντολή του Κυρίαρχου, ο bottom δεν παραιτείται εξουσίας και μπορεί να ελέγξει πώς, κάτω από ποιές συνθήκες, και σε τί βαθμό λαμβάνει κάποια μορφή ερεθίσματος.

    Υποτακτική
    Article in 'BDSM / Fetish Glossary' contributed by Konstantinos, 29 Ιουνίου 2017.

    Η γυναίκα που λαμβάνει το ρόλο της υποταγής στην σχέση ανταλλαγής δύναμης. Υποτακτική είναι αυτή που επιζητά ή έχει το ρόλο της σκόπιμης, συναινετικής αδυναμίας, επιτρέποντας σε κάποιο άλλο άτομο να έχει τον πλήρη έλεγχό της. Αντίθετο: Κυρίαρχη.

    Vanilla
    Article in 'BDSM / Fetish Glossary' contributed by Konstantinos, 29 Ιουνίου 2017.

    Το άτομο (άνδρας ή γυναίκα) που δεν τον ενδιαφέρει ή που δεν ασχολείται με το BDSM ή με τις δραστηριότητες που είναι σχετικές με το BDSM.

    Perv
    Article in 'BDSM / Fetish Glossary' contributed by Konstantinos, 29 Ιουνίου 2017.

    Το άτομο που παρεκκλίνει από το σεξουαλικό πρότυπο ή/και την συνηθισμένη σεξουαλική συμπεριφορά και σεξουαλική έκφραση. Οι φετιχιστές είναι ένα παράδειγμα σε αυτή τη κατηγορία, αλλά όχι το μοναδικό.
     
  2. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Εκτός από το γλωσσάρι, που λόγω της φύσεως του αντικειμένου που πραγματεύεται δεν μπορεί, όπως κάθε γλωσσάρι που δεν άπτεται των εννοιών μιας "σκληρής" επιστήμης, να δώσει παρά μόνο την γενική ερμηνεία, υπάρχει στο φόρουμ αυτό:

    9 levels of submission που χρονολογείται από τότε που το BDSM ήταν ακόμη S/M

    όπως και αυτό : Τα 8 επίπεδα Κυριαρχίας

    που αποπειρώνται να διασαφηνίσουν επί του πρακτέου κάποιες λέξεις "βαλίτσες".
     
  3. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

  4. Janine

    Janine Regular Member

    Επειδή αυτό το νήμα δημιουργήθηκε με αφορμή το αν οι υ έχουν όρια, να επισημανθεί ότι τα link των νημάτων που δίνονται ανωτέρω από τον @MasterJp και τον @underherfeet , όπως και άλλες πηγές που μπορεί να βρει κανείς αν διαβάσει για το bdsm, ξεκαθαρίζουν ότι οι υ μπορούν να έχουν όρια. Αυτό δεν τους κάνει λιγότερο υ. Επίσης, δεν τους κάνει απλά bottom.
     
  5. MrEntropy

    MrEntropy Regular Member

    Κάτι το οποίο έχει να κάνει με αισθήσεις, προτιμήσεις, έκφραση, συναισθηματισμό
    εξορισμού δεν μπορεί να έχει απόλυτη ταυτότητα και ορισμό.

    Κάποια κοινά χαρακτηριστικά σίγουρα, κάποια κοινά μοτίβα επίσης.

    Αναγωγικά, εάν το δούμε σαν την τέχνη, εύκολα ορίζουμε την διαφορά μεταξύ
    ζωγραφικής, ποίησης, μουσικής κτλ. Εάν πάμε ένα επίπεδο πιο βαθιά, σε επίπεδο
    κινήματος, τεχνοτροπίας και ούτω καθεξής, εκεί δεν μπορεί να δοθεί απόλυτη
    ταξινόμηση. Ένα και μόνο έργο, μπορεί να εκφράζει πολλά θέματα, με επιρροές
    από διάφορα ρεύματα και η πολυπλοκότητα αυξάνεται από τον εκάστοτε δέκτη
    του έργου, που έχει άλλες επιρροές.

    Είναι, λοιπόν, δουλεία του παρατηρητή-ερευνητή να προσπαθήσει να ταξινομήσει
    και να διαφοροποιήσει και όχι του ίδιου του δημιουργού. Αλλά ακόμα και εκεί,
    δεν μπαίνει μια και μόνο ταμπέλα.

    Εν κατακλείδι, προσωπικά, αφήνω την όποια ερμηνεία στους εξωτερικούς
    παρατηρητές και απολαμβάνω το παιχνίδι σε όλες του της αποχρώσεις, χωρίς
    να με απασχολούν οι ακριβείς ερμηνείες, ιδιότητες και ορισμοί. Για τον
    απλούστατο λόγω ότι δεν μπορεί να αποδοθεί κάτι τέτοιο. Και προτιμώ να
    ανακαλύπτω νέες ιδέες, εμπειρίες, εικόνες, καταστάσεις.
     
  6. espimain

    espimain Contributor

    Δεν δημιουργήθηκε γι αυτόν τον λόγο.
    Βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα.
     
  7. MrEntropy

    MrEntropy Regular Member

    Θα ήθελα να προσθέσω, ότι η κάθε προσπάθεια αντικειμενικοποίησης
    του υποκειμενικού, είναι μια από τις πιο ευχάριστες εμπειρίες μου, με
    την προϋπόθεση ότι περιλαμβάνεται ουζάκι, κρασί και ξενύχτι δίπλα
    στο κύμα.

    Στο κάτω κάτω τα παράδοξα και οι ερμηνείες οδηγούν την επιστήμη
    χρόνια τώρα. Όπως για παράδειγμα η χελώνα του Ζήνων οδήγησε στον
    απειροστικό λογισμό. Αυτού του είδους όμως τα παράδοξα έχουν να
    κάνουν με την διαφορά της θεωρίας που έχουμε με τις παρατηρήσεις
    που βλέπουμε.

    Το παράδοξο, ενός Dom, ο οποίος απεχθάνεται τις σύριγγες και βρίσκει
    μια υποτακτική που έχει την ίδια απέχθεια. Καθιστά τον Dom, Master
    αφού τα όχι της υποτακτικής δεν χρειάζονται, άρα η υποτακτική
    είναι πλέον slave;

    Το παραπάνω, δεν οδηγεί πουθενά παρά μόνο σε μια ωραιότατη
    κρασοκατάνυξη.
     
  8. Janine

    Janine Regular Member

    Δεν είναι αυθαίρετα τα συμπεράσματά μου. Κι είπα ότι επρόκειτο για αφορμή, όχι για λόγο. Αλλά τέλος πάντων, καλώς, όπως το δημιουργήσατε, το δημιουργήσατε, για όποιους λόγους θέλετε.
    Τώρα για τα όρια, τα link που δόθηκαν ανωτέρω με καλύπτουν. Και ξεκαθαρίζουν όλα ότι οι υ μπορούν να έχουν όρια.
     
    Last edited: 29 Ιουνίου 2017
  9. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @Janine : Γεγονός, η συντριπτική πλειοψηφία των υ έχει όρια, συχνά χωρίς να το γνωρίζει καν. Εξ ορισμού όμως δεν "δικαιούται" να θέτει όρους. Είμαι σίγουρος πως η διαφορά σας είναι σαφής.

    Φρονώ, και το έχω αναλύσει επαρκώς κατ' εμέ αλλού, πως η υποτακτικότητα, παρ' ότι επίσης λέξη "βαλίτσα", επιδέχεται αντικειμενικού ορισμού βάσει δεδομένων χαρακτηριστικών γνωρισμάτων της. Οι αναλύσεις επί του "γράμματος του νόμου" ποτέ δεν οδηγούν σε απόλαυση το μόνο που μπορούν, θεωρώ, να προσφέρουν είναι μια ψευδαίσθηση ασφάλειας και, ενίοτε, ικανοποίησης τύπου "I rest my case".

    Προσωπικά, πάντα με απασχολούσαν και, πολύ πιο σπάνια πλέον, με απασχολούν ερωτήματα όπως: "γιατί ένα υ διατυπώνει όρια ενώ κατά βάση δεν κάτι τέτοιο συνάδει με την ψυχοσύνθεσή του", "αποτελεί ο φόβος παράγοντα ανασταλτικό της παράδοσης; πότε και γιατί;", "πότε ένα υ (αλλά και Κ) αποδέχεται, επιτέλους, πραγματικά τον εαυτό του και θα μπορούσε αυτό να έχει κάποια αρνητική χροιά;","μπορεί να υπάρξει BDSM χωρίς ελευθεριότητα ή έρχεται σε σύγκρουση με τις ίδιες τις αιτίες που το δημιουργούν με αποτέλεσμα να εκφυλίζεται στον τρόπο ζωής περασμένων εποχών;" και αναζητούσα απαντήσεις μη χρωματισμένες από την πολιτική ορθότητα, παρά ερωτήματα τύπου "τι είναι πιο "αξιόλογο" b, υ ή σ;"

    last, but not least, from Screw the Roses, Send Me the Thorns - the first edition of the first book ever written on BDSM, as we know it today, a long time ago.

    BDSM - Once upon a time this was all called Sadomasochism (SM, S/M or S&M) and the players were all deemed very bad, sick, perverted people. We were just people though, as horny as everyone is, with a little kink to make us special. But some of us didn't want to be called sick, bad perverts and these people invented names like Dominance and Submission (D&S, DS or D/s), Love Bondage (Love Bondage) and Bondage and Discipline (B&D) to make themselves and the pleasure police think that what they did was different from what those sad, twisted, nasty old sadomasochists did, no no! Then we all got online with our personal computers (well, a lot of us did) and began doing what people do best when they're not having sex: argue. For months arguments about labels for our kinks clogged up the computer networks.
    Finally, the term BDSM was born. This made many kinky people happy because it incorporated Bondage and Discipline (BD), Dominance and Submission (DS) and Sadomasochism (SM). We told the Love Bondage set that we loved them very much. To prove it, we tied them all up and dumped them in a deserted warehouse in East L.A. where we kept them bound in a circle whining Barry Manilow tunes from behind their gags. Did the arguments stop? Fat chance. Most of us, though, have found other things to argue about between sexual encounters.
     
  10. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Συγκεκριμένα στο 9 levels of submission αναφέρεται ότι μόνο στο επίπεδο εννέα υπάρχουν άτομα που ισχυρίζονται ότι δεν έχουν όρια και η Diana Vera, η συγγραφέας του άρθρου, δηλώνει ότι αμφιβάλλει για αυτό. Μόνο που το είδος των ορίων το οποίο αναφέρεται ρητά και περιγραφικά σε κάθε επίπεδο στο άρθρο αυτό απέχει πάρα πολλές παρασάγγας από τα όρια που εννοούνται στις τρέχουσες συζητήσεις εδώ στο φόρουμ.

    Επίσης, στο 9 levels of submission πάλι, προκύπτουν πίσω από τις γραμμές διάφορα "do's" και "dont's" που αφορούν τη συμπεριφορά των υποτακτικών όλων των επιπέδων, ανάλογα με το τι αυτά τα υ διατείνονται ότι είναι.

    Τέλος, στο 9 levels of submission αναφέρεται ότι ναι μεν τα υ μπορούν να αλλάζουν επίπεδο όποτε τραβάει η ψυχή τους αλλά και πάλι η σχέση τους εξαρτάται από αυτά και από το επίπεδο υποταγής που μπορουν να εκφράσουν με κάποια συνέπεια και σταθερότητα.

    Δεν είναι τόσο απλό λοιπόν  
     
  11. brenda

    brenda FU very much

    Nα σάς πω τι παίζει με την ''κοινή γλώσσα'' που λέτε ότι θέλετε να μιλήσουμε.
    Ή θα συμφωνήσουμε πως θα μάθουμε όλοι να μιλάμε μία υπαρκτή γλώσσα, ή θα δημιουργήσουμε μία νέα.
    Καλά είναι τα γλωσσάρια και οι διευκρινήσεις επί του θεωρητικού πλαισίου και την σαφή διατύπωση των όρων.
    Αλλά από αυτό το σημείο, έως το σημείο όπου αποσπασματικά επικαλούμαι κάτι για να ενισχύσω την θέση μου, εγώ, ή οποιοσδήποτε άλλος, το είδα αρκετά συχνά πρόσφατα να επικαλούμαστε όλοι κάποια τέτοια γλωσσάρια, νήματα για να ισχυροποιήσουμε μία τοποθέτηση προσωπική, άρα πετσοκόβουμε κάτι, ή το απομονώνουμε για να εξαχθεί το συμπέρασμα που ταιριάζει στο δικό μας εκάστοτε δοκούν.
    Αυτό λοιπόν είναι λάθος, πέρα για πέρα κι ας το έκανα κι εγώ, μάς καταγγέλω σε αυτό το σημείο.
    Δεν επικαλούμαστε τα γλωσσάρια για να δείξουμε πόσο υπεργαμάτοι είμαστε εμείς και οι απόψεις μας, τα επικαλούμαστε μόνο στην περίπτωση που προκύπτει μία σοβαρή διαφωνία, η οποία θέλουμε να λυθεί συναινετικά, με μία κοινή παραδοχή, ψάχνουμε να βρούμε την σύγκλιση δηλαδή και όχι την παραδοχή της ανωτερότητας του ενός ή του άλλου.
    Έτσι φρονώ τουλάχιστον ότι θα έπρεπε να είναι...
    Και δεν πάει να λέει ο καθένας ότι θέλει, έχει πολλή ζέστη για έριδες.
     
  12. brenda

    brenda FU very much

    Έσπι, αγαπητέ μου νηματοθέτη, συμπαθέστατέ μου οικοδεσπότη, μία άβυσσος θα χωρίζει πάντα τις ψυχές των ανθρώπων.
    Όσο κι αν έχω επενδύσει χρονικά σε μελέτη τής ανθρώπινης ψυχολογίας, ακόμη δεν έχω λύσει την απορία μου πάνω στην εμμονή των ανθρώπων για έμφαση στην διατύπωση των αντιθέσεων.
    Μπορεί να είναι οι ορμόνες, μπορεί να είναι τα βιώματα, μπορεί να είναι το άγχος και το άλγος του χρόνου, μπορεί να είναι ο καιρός που μάς ταλαιπωρεί όλους μας, μιας και έχουμε μεταπηδήσει ξαφνικά σε υποσαχάριες συνθήκες διαβίωσης, δεν ξέρω, ειλικρινά.
    Και σε εκτιμώ και σε συμπαθώ, ωστόσο αυτή σου η προσπάθεια, μετ΄επιτάσεως να εμμένεις σε απόψεις που ακόμη και οι πηγές οι οποίες αναφέρεις δεν υποστηρίζουν επί της ουσίας είναι άκυρη στα μάτια μου.

    Δηλαδή, τι θέλω να πω με αυτό:

    Η διαβάθμιση της εκχώρησης κυριαρχίας δεν αναιρεί την πράξη αυτή καθεαυτή.

    Η δήλωση ορίων δεν ισοδυναμεί με όρους, ούτε ανατρέπει την εκχώρηση ισχύος.
    (Ψάξε σε όποιο γλωσσάρι θέλεις, δεν θα το βρεις).

    Η σύναψη σχέσης με προκαθορισμένους όρους δεν αποτελεί ακύρωση ή μη παραδοχή Κυριαρχίας.

    Τελευταίο και πιο σημαντικό απ΄ΟΛΑ όσα έχουν ειπωθεί, ουδείς δύναται να ορίσει το αν το βίωμα άλλων ανθρώπων που αμοιβαία και συναινετικά προχωρούν σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ είδος ασύμμετρης σχέσης είναι ΓΝΗΣΙΟ ή όχι.

    Το να λέμε στους άλλους ''δεν είσαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ υποτακτικό άτομο γιατί δεν κάνεις το Χ το Ψ το Ω ή αυτό που κάνω εγώ, που αρέσει σε μένα'', αποτελεί αυθαιρεσία και προσβολή, αν όχι αστειότητα.

    Επειδή γνωρίζω από πρώτο χέρι την ευγενική και ανώτερη φύση σου, σε παραινώ να μην επικαλείσαι ούτε τα γλωσσάρια, ούτε τις ''πηγές'' για τέτοιες ακραίες διατυπώσεις.

    Όπως σεβόμαστε τις εμπειρίες των άλλων, έτσι πρέπει να σεβαστούμε και τους ανθρώπους που προφανέστατα έχουν διαβάσει και ερμηνεύσει πολυάριθμες πηγές και να μην χρησιμοποιούμε φτηνατζίδικα τεχνάσματα για να αποδομήσουμε τις καλά διατυπωμένες, σαφώς τεκμηριωμένες και αρτιότατα υποστηριγμένες απόψεις τους.

    Απευθύνομαι βέβαια σε σένα, για κάτι που το κάνουν πολλοί άλλοι εδώ, ίσως γιατί σε σένα έχω μία παραπάνω εκτίμηση και μία αδυναμία, συγχώρεσέ με εκ των προτέρων για το θάρρος μου αυτό να σου το απευθύνω δημόσια.

    Και πίστεψέ με, πέρα από τα βιώματα, έχει κόσμο που έχει επενδύσει πολύ χρόνο από την ζωή του διαβάζοντας και κατανοώντας την φύση του, τι κάνει, γιατί το κάνει, πως το κάνει και κατέχει ΚΑΙ το θεωρητικό κομμάτι του bdsm καλύτερα από την πλειοψηφία, γιατί έχει επενδύσει ΚΑΙ στην μελέτη, τι να κάνουμε τώρα, να αρνηθούμε το αυταπόδεικτο?

    Όπως έχω γνωρίσει και κόσμο, αρκετό, που υπερηφανεύεται πως ποτέ δεν έχει διαβάσει τίποτα και ακολουθεί μόνο τα ένστικτά του. Ούτε αυτούς θα τους κρίνω, γιατί αυτό επέλεξαν, θα ζοριστούν όμως σε μία δημόσια συζήτηση με άτομα που την έχουν ιδρώσει την φανέλα της συνειδητής, προσεκτικής ανάγνωσης και αφομοίωσης.

    Μετά τιμής, αγάπης και εκτίμησης

    Brenda