Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Κυριαρχία ως σεξουαλική έκφραση ή για άλλο λόγο;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Ηλίας, στις 15 Ιουλίου 2017.

  1. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Αυτός ο χώρος δημιουργήθηκε για άτομα που τους ενδιαφέρει η σεξουαλική κυριαρχία και υποταγή. Σαδιστές και μαζοχιστές που ανάλογα τον χρόνο και το πεδίο που θέλουν να φτάσει η σεξουαλική τους κυριαρχία και υποταγή ή και τον τρόπο,επιλέγουν την αντίστοιχη ταμπέλα, για τον αυτοπροσδιορισμό τους.
    Για αυτούς ο χώρος θα έπρεπε να είναι φιλικός, αλλά δεν είναι. Ειρωνείες και άλλες τακτικές απαξίωσης της σεξουαλικής τους έκφρασης συχνές.
    Παλαιότερα ήταν οι εκφραστές της vanilla έκφρασης που αντιμαχόταν την δική μας έκφραση. Τώρα πια η κοινωνία το βλέπει με μια ώριμη μάτια και οι αντιδράσεις έχουν καταλαγιάσει.

    Στο χώρο αυτό όμως από την αρχή είχε έρθει μία άλλη ομάδα που δεν ανήκει στο χώρο της σεξουαλικής κυριαρχίας, αλλά στους εκφραστές της πολιτικής ή κοινωνικής κυριαρχίας.
    Απαξιώνοντας την δική μας έκφραση ως μια ανώριμη, λαθεμένη και κάποιες φορές άρρωστη μορφή της δικής τους ορθής έκφρασης κυριαρχίας, αποχρωματίζοντας το σεξουαλική έκφραση, ο Δάσκαλος  απέφευγε να το κάνει τουλάχιστον αυτό. Παρουσίασαν πρότυπα ιδεολογικά, πολιτικά και κοινωνικά κυριαρχικής έκφρασης που δε θα κρίνω την ορθότητα τους καθώς δεν βρισκόμαστε σε ένα τέτοιο φόρουμ.
    Το ερώτημα μου είναι το εξής. Πιστεύω ότι το Bdsm και άρα και αυτό το φόρουμ αφορά μόνο την σεξουαλική κυριαρχία και υποταγή. Κάνω λάθος;
     
  2. brenda

    brenda FU very much

    Χωρίς πολλά σχόλια, θα αφιερώσω στον Ηλία το κάτωθι απόσπασμα κειμένου. Δείτε το σαν ένα αινιγματικό κουίζ που δεν ζητά επίλυση. Όσοι είναι να καταλάβουν, θα καταλάβουν, οι άλλοι ας μην ταράζονται, δεν είναι δα και κάτι τρομερό.
    Η σχετικότητά του με το θέμα είναι σχετική. Δηλώνω ευθαρσώς σκεπτικίστρια ως προς αυτό που λες ότι πιστεύεις @Ηλίας .

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Η σημασία της ορθολογικότητας

    <<Πρόοδος>>, στη σφαίρα της πολιτικής και της ηθικής, είναι ό,τι συγκεκριμένοι άνθρωποι σε συγκεκριμένες περιστάσεις και σχέσεις ισχύος ονομάζουν πρόοδο. Η προσμονή εξάλειψης των αντιθέσεων, η ιδέα πως υφίσταται ένα τέλειο καθεστώς ανθρώπινης συνύπαρξης ή έστω η αντίληψη πως είναι δυνατόν να προσδιοριστούν αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης των πολιτικών μορφωμάτων ή αποφάσεων αποτελούν επιβιώσεις <<μαγικών>> προλήψεων, μετουσιωμένων σε πολιτικές μυθολογίες. Φυσικά η κοινωνική συνύπαρξη των ανθρώπων είναι αδύνατη χωρίς το επίχρισμα των μυθολογικών εξιδανικεύσεων, που αποτελούν προϋποθέσεις της αυτοπρόσληψης και της αυτοκατανόησης. Τούτο όμως δεν σημαίνει ότι υπάρχουν μυθολογίες <<ορθότερες>> από άλλες. Σημαίνει απλώς ότι η συστηματική ψευδαίσθηση είναι, από το παρατηρητήριο της αξιολογικής ουδετερότητας, ο βιότοπος του πολιτικού πράττειν. Αν η κατίσχυση είναι ο στόχος, τότε, προκειμένου να επιτευχθεί, πρέπει να αποσιωπάται ή να παρουσιάζεται υπό το προσωπείο υψηλών και ανιδιοτελών ιδανικών. Η γυμνή βούληση για δύναμη πρέπει να φορά τη μάσκα της δικαιοσύνης, της ηθικής, της ελευθερίας ή της ορθολογικότητας. Στο σημερινό μάλιστα, ανεπτυγμένο κόσμο, που διατελεί υπό τον αστερισμο της επιστήμης και της τεχνολογίας, η πολιτική σημασία της έννοιας της <<ορθολογικότητας>> είναι αποφασιστική, κυρίως επειδή με την προσφυγή σε αυτή οι κοινωνικά επικρατούσες αξίες εμβολιάζονται με τον ανοσοποιητικό ορό του λογικώς αυταπόδεικτου.


    --------------

    Η σκεπτικιστική πολεμική υποθέτει ότι η έννοια της γνώσης είναι συμφυής με μία απολυταρχική αξίωση. Είτε ξέρουμε λοιπόν, είτε δεν ξέρουμε. Λιγότερο ή περισσότερο, δεν έχει σημασία, καθόσον η απόδειξη ότι γνωρίζουμε κατιτί έστω και με μεγάλα περιώρια αβεβαιότητας διαλαμβάνει λάθρα πως είμαστε με βεβαιότητα σε θέση να γνωρίζουμε ότι η γνώση μας είναι αβέβαιη. Με άλλα λόγια ο σκεπτικιστής δεν έχει <<θέση>>, δεν <<βεβαιώνει>> την αβεβαιότητα, ώστε να εμπλακεί σε αντιφάσεις, επιτελεστικές ή άλλες. Απλώς καταρρίπτει την βεβαιότητα του αντιπάλου του, διατηρώντας στο επίπεδο της λογικής ανάλυσης μία αρνητική στάση...

    Ας σημειώσουμε μόνο ότι επειδή ο σκεπτικιστής ανασκευάζει τις θεμελιωτιστικές αξιολογίες, δύναται να προσχωρεί ελεύθερα σε όποιο σύστημα αξιών τού φαίνεται προτιμότερο από πρακτική άποψη και υπό το πρίσμα της προσωπικής του βιωματικής διαδρομής.





    bonus track
    all the lonely people (where do they all come from? where do they all belong?)
     
  3. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    @Ηλίας

    Αναφέρεις και αναφέρεσαι στην απολύτως προσωπική αντίληψή σου όσον αφορά στην ιστορική περιγραφή του φόρουμ?
    Η προσωπική σου αντίληψη εκφράζει και κάποιους άλλους που μοιράζονται την ίδια άποψη/οπτική με την δική σου?

    Δηλαδή εσύ ως ιστορικός καταγραφεύς καταμαρτυρείς πως οι δημιουργοί ή/και οι ιδιοκτήτες αυτού του φόρουμ καθώς και οι επιλογές τους για τα άτομα που θα ασχολούνταν με αυτό (το φόρουμ) από θέση εποπτεύουσα ή ελεγκτική ήταν εξ αρχής δεδομένη και αφορούσε την σεξουαλική κυριαρχία και υποταγή ώσπου...
    Γκαγκάν, γκαγκάαααν...

    Μια κάποια μέρα των ημερών, τσουπ, σκάσανε κάτι παλουκάρια, "οι άλλοι", που, μπορεί και ναι, μπορεί όμως και όχι, να προσέθεσαν στην "σεξουαλική κυριαρχία και υποταγή", η οποία εξ αρχής αποτελούσε το αίτιο της δημιουργίας αυτού του φόρουμ, προσέθεσαν λοιπόν, την "πολιτική ή/και κοινωνική" κυριαρχία.
    Κι έτσι εκτός από τους ιστορικούς (παλαιόθεν) ταγμένους "βανιλοεχθρούς", ξανατσούπ, σκάνε μύτη και τα "πολιτικοκοινωνικά" παλουκάρια, με το μαχαίρι στα δόντια και τα ξυραφάκια υπογλώσσια, εναντίον, πια, της καθεστηκυίας αντίληψης των ιδρυτικών, τους οποίους, [αμέσως ή σταδιακά δεν είναι σαφές] υπονομεύουν μεθοδικά και τους "ξηλώνουν το πουλόβερ".

    Και φυσικά αυτά τα παλουκάρια δεν μπήκαν ευθαρσώς και εξ αρχής κιμπάρικα κι αντρίκια, να πούνε τα δικά τους, τα κοινωνικοπολιτικά ντε, όχι βέβαια...
    Μπήκαν από την αρχή υποδυόμενοι τους τραντισιονέλ εξαπατώντας επί τούτου τους "ιδρυτικούς", οι οποίοι έφαγαν κάτι σαν την ντρίμπλα του Ζαγοράκη στον Λιζαραζού σε ριπλέι σμουθ σλόου μόσιον, αμάσητη.
    Από κάποιους, κάτι ανάμεσα σε κομάντος, προβοκάτορες και κατάσκοπους, παλιόπαιδα δηλαδή...

    Ηλία, το θέμα έτσι όπως το θέτεις είναι εξόχως σοβαρό:
    Κομαντοπροβοκατορορουφιάνοι υπονομευτές της παραδοσιακής περί το βδσμ σχολής σκέψης, τη ανοχή και αδεία (δοτικές είναι αυτά Ηλία) των καραβανιλαίων του κιαρατά διέβρωσαν, Ηλία, και ακόμα ξεδοντιάζουν εν τινι μέτρω και τρόπω αυτό εδώ ακριβώς το φόρουμ...

    Και τι έκαναν βρε Ηλία όλοι οι τραντισιονέλ, ανεξάρτητα από θέση ή στάτους, ιδρυτικοί ή απλά μέλη, σαν έγιμε το "ντού"..?
    Παρεδόθησαν αμαχητί, συνελήφθησαν από την Πέμπτη φάλαγγα, σαπίζουν αιχμάλωτοι -κερατάδες και ζημιωμένοι- σε ανήλιαγα υπόγεια..?
    Δεν πρόταξαν τα στήθη τους, δεν πολέμησαν, δεν έκαψαν τα γεφύρια, δεν οργάνωσαν κάποια αντίσταση στην περίπτωση που χάσουν την παρτίδα..?

    Κουνάς το μπαϊράκι της αντίστασης, ωρέ Ηλία?
    Ειν' τα λόγια σου κάλεσμα να πάρουμε πίσω τις ...χαμένες πατρίδες, τις χαμένες ιδέες, την ιδεολογική σαδομαζοχιστική καθαρότητα, την ντιεσική κάθαρση, τι, ω αναδευτή ψυχών και συνειδήσεων, σαλπιγκτή, μπροστάρη..?
    Ποιοι να πιαστούν πρώτοι, οι αρχηγοί τους, οι ασυρματιστές τους ή και οι δυο ταυτόχρονα..?
    Πες ονόματα, IP, νικ, στάτους, ύψος, βάρος, μέση, περιουσιακά στοιχεία, σχέσεις, φετίχ, ντίλντο, στραπόνια και βούνευρα, χειροπέδες ή γιουτόσχοινα, τόπο διαμονής, ψηφιακές δυνατότητες...
    Αιχμαλωσία ή μαχαίρι στα σκυλιά τα μαύρα?

    Ξαναρωτάω από άλλο πρίσμα για να το δέσουμε το πράμα απ' όλες τις μπάντες...
    • Οι "άλλοι" είναι απλά μέλη ή συμμετείχαν καθ' οιονδήποτε τρόπο στην ευρύτερη ομάδα λήψης αποφάσεων για το ίδιο το φόρουμ ή την λειτουργία του..?

    • Τι συνιστά φιλικότητα, ευγένεια, προσήνεια, αντίθεση, επιθετικότητα, ειρωνία, σκαιότητα συμπεριφοράς, απαξίωση, προσβολή για σένα..? Γιατί έτσι όπως τα λές, μπερδεύομαι με αυτά που καταγγέλλεις...

    • Αυτοί οι άλλοι πως έκαναν "ρεσάλτο" και "πιάσαν τα γιοφύρια" και κατίσχυσαν της επιλογής των ιδρυτικών για το περιεχόμενο που επέλεξαν ως άξονα συζητήσεων αυτού του φόρουμ, αλλοιώνοντας έτσι τον χαρακτήρα του εν λόγω φόρουμ, χωρίς να συναντήσουν κάποια αντίσταση/διαφωνία/άμυνα στην επίθεσή τους?

    • Ποιος τους άφησε, πώς τους άφησε, γιατί τους άφησε, αν ισχύει το γεγονός όπως ισχυρίζεσαι?

    Είναι αυτός ο λόγος που επικοινωνείς το σκεπτικό/άποψή σου Ηλία ή κάποιος άλλος..?

    Όποιος κι αν είναι, δες τον σαν μια εγκάρδια καλημέρα, πες την κι ας πέσει χάμω...

    Έδιτ:
    Αυτά προς το παρόν...
     
    Last edited: 15 Ιουλίου 2017
  4. espimain

    espimain Contributor

    @Ηλίας
    Λίγο μπερδεμένα μας τα λες.
    Οι "παρείσακτοι" δεν είναι οι "πολιτικοκοινωνικοκυριαρχικοϋποτακτικοί", έτσι κι αλλιώς αυτοί είναι ελάχιστοι. Τόσο λίγοι που δεν μπορούν ν΄ αποτελέσουν καν δείγμα.
    Το πρόβλημα εξακολουθεί να είναι οι βανιλοκίνκιδες.
    Το νεοφανές σύμπτωμα είναι οι αιρετικοί.
    Αυτοί (αυτές ως επί το πλείστον) που μετά από περιπλανήσεις κατέληξαν, ότι κάτι δεν τους βολεύει και προσπαθούν να προσαρμόσουν ιδεολογικά το BDSM στα μέτρα τους.
    Άλλοι το βλέπουν σαν Γιόγκα, άλλοι σαν φιλοσοφική σχολή, άλλοι σαν τάβλι, άλλοι σαν τρόπο επικοινωνιακού σχετίζεσθε. (από κοκό όμως rien)
    H BDSMική έκφραση στο φόρουμ τείνει να είναι η έκφραση του ανέραστου ή του βανιλοκίγκι.
    Το αλλότριο χιούμορ, η δημοσίευση αλλοτρίων συγγραφικών πονημάτων, συνοδευόμενα από χλευασμό του D/s, τείνουν να γίνουν κατάσταση στο φόρουμ.
    Το πλέον χαρακτηριστικό σύμπτωμα, κακοφορμίσματος, είναι η πολλαπλή αναδιατύπωση της έννοιας της Κυριαρχίας και της υποταγής και η προσπάθεια ξεχειλώματος των στάτους ώστε να χωράνε όλοι στο D/s.
    Έτσι παρατηρούμε, αυτήν την περίοδο, να περιορίζεται ο αριθμός αυτών που δηλώνουν σουίτς και να αυξάνεται ραγδαία ο αριθμός των περβ.
     
  5. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Μόνο σεξουαλική κυριαρχία και υποταγή, είτε αφορά ένα παιχνίδι, είτε μία ολόκληρη ζωή , διαπραγματεύεται το Bdsm. Σωστό ή Λάθος; Γιατί σωστό; Γιατί λάθος;
     
  6. espimain

    espimain Contributor

    Ερωτική όχι απλά σεξουαλική.
     
  7. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Δεν με ενδιαφέρει να γκρεμίσω την κοινωνία ως ένας άλλος Ντε Σαντ. Δεν θέλω να επαναφέρω πατριαρχικά μοντέλα. Δεν είμαι εδώ για να προωθήσω την ανισότητα μεταξύ των ανθρώπων ή να μιλήσω για ταξικές ανισότητες. Είμαι εδώ γιατί πιστεύω ότι το Bdsm αφορά την σεξουαλική ικανοποίηση με την ασυμμετρία στην σεξουαλική έκφραση. Μπορεί εγώ να είμαι παραπλανημένος και να βρίσκομαι σε λάθος χώρο. Δεν θέλω να εκτοπίσω ή να αλλάξω τις ταμπέλες. Θέλω να βρω τον χώρο που ταιριάζει στη σεξουαλική μου έκφραση. Με την ερώτηση που έκανα και τις απαντήσεις σας θα καταλάβω αν ο χώρος είναι όντως εδώ. Αν όχι τότε θα ψάξω να τον βρω. Δεν με ενδιαφέρει κάτι άλλο.
    Αν ναι τότε θα ψάξω να βρω τους ανθρώπους που έχουν το ίδιο ζητούμενο με εμένα εδώ μέσα. Άρα σωστό ή λάθος και γιατί;
     
  8. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Σεξουαλική και μπορεί και ερωτική όμορφε. Όχι ερωτική και μπορεί και σεξουαλική. Για αυτό μιλάω για σεξουαλική. Βέβαια έτσι το βλέπω εγώ.
     
  9. espimain

    espimain Contributor

    Αυτό που περιγράφεις είναι Κυριαρχία υποταγή απογυμνωμένη από όλα τα χαρακτηριστικά της Κυριαρχίας υποταγής.
    Κυριαρχία με ανάληψη μόνον της ευθύνης, του σεξουαλικού ελέγχου της υποτακτικής, μάλλον λειψό μου κάνει.
    Αν μιλάμε μόνο για σεξουαλική υποταγή τότε δεν αναζητούμε σχέση Κυριάρχου υποτακτικής αλλά Κυριάρχου οδαλίσκης.
    Δηλαδή έχουμε ένα μπάνικο γκομενάκι που γουστάρει τις σφαλιάρες και γενικά τα ζόρικα πηδήματα και τίποτε άλλο.
    Αυτό αν το ονοματίσουμε D/s προφανώς κάπου έχουμε ξεφύγει.
     
  10. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Το να μου σηκώνεται με το να έχω τον άλλον από κάτω στη σεξουαλική έκφραση; Και όχι στην πνευματική έκφραση; Πάντα. Μπορείς να ρωτήσεις και το άτομο που μας γνώρισε. Δεν μπορώ να καυλώσω αλλιώς, άρα και να νιώσω ερωτικά αλλιώς. Μακάρι να υπήρχε άνθρωπος να με άλλαζε σε αυτό. Χρυσό θα τον έκανα. Δεν είμαι εδώ λόγω ιδεολογίας. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.
     
  11. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Καταρχήν δεν μιλώ για M/s. Δεν είναι σχέση κυριαρχίας υποταγής. Το γιατί θα το αναλύσω όταν βρω πληκτρολόγιο. Αναλαμβάνω την ευθύνη που χρειάζεται για μένα ώστε να μπορεί να με ικανοποιεί σεξουαλικά . Δε θα της αλλάξω ομάδα ή πολιτικό κόμμα για παράδειγμα. Αλλά αν είναι φανατική/ος μπορεί να την βάζω να μου καθαρίζει τα παπούτσια μου με την σημαία της ομάδας ή του κόμματος της/του. Δε θα αποδομήσω την αγάπη της προς την ομάδα, πως θα την βασανίζω μετά; Αλλά θα έχω φροντίσει να έχεικαταλάβει πρώτα ότι αυτό αφορά για την σεξουαλική μου ικανοποίηση μέσω της διαδικασίας της ταπείνωσης και όχι για άλλο λόγο.
     
  12. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Έχοντας να πατήσω αρκετά χρόνια στο φόρουμ αφήνω στην άκρη τα περί "πολιτικής ή κοινωνικής κυριαρχίας" γιατί δεν είμαι σε θέση να αξιολογήσω τι εννοεί ο ποιητής και ποιοι είναι οι εν λόγω οχθροί( ;;; )

    Συμμερίζομαι την οπτική του OP περί του σεξουαλικού BDSM καθότι αδυνατώ να το δω ή να το πάρω στα σοβαρά αλλιώς. Αυτός όμως είμαι εγώ και επειδή δεν κατέχω την συμπαντική αλήθεια μπορώ να αποδεχτώ πως μπορεί να υπάρχουν άλλοι που το βλέπουν αλλιώς.

    Perception lies in the "eyes" of the beholder λέω παραφράζοντας ή, ορθότερα, επεκτείνοντας το γνωστό γνωμικό.