Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Κυριαρχία ως σεξουαλική έκφραση ή για άλλο λόγο;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Ηλίας, στις 15 Ιουλίου 2017.

  1. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Είναι ειλικρινής γιατί πάντα σε ένα χαοτικό σύστημα άπειρων μεταβλητών μπορείς να μάθεις κάτι νέο. Διαφωνείς;
     
  2. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @cadpmpc : η κρούση χορδών γενιά πρωτίστως συναισθήματα, κυριολεκτικώς και μεταφορικώς.

    Όντως
     
  3. Seras Victoria

    Seras Victoria My "give a fucks" are on vacation Contributor

    Να προσθέσω και τον ναρκισσιστή; Αυτόν που ταιριάζει με το θέμα της δημοφιλίας..
     
  4. folha

    folha deja vu

    Για μένα το βδσμ, με όλα τα επίπεδα και τις επιλογές που έχει, είναι τρόπος ερωτικής έκφρασης και μόνο.
     
  5. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Όταν ένα νήμα είναι ή φαίνεται "ατυχέστατα και άκομψα διατυπωμένο", χρήσιμο είναι αυτό να επισημανθεί με επιχειρήματα, χρήσιμο είναι ο νηματοθέτης να προβληματιστεί για τις κριτικές που λαμβάνει, χρήσιμο είναι να απαντήσει και αυτός με αντεπιχειρήματα. Το "να φύγετε να πάτε αλλού" είναι συμπαθητικό αλλά όχι ιδιαίτερα χρήσιμο σε δημόσιο διάλογο.
     
    Last edited: 15 Ιουλίου 2017
  6. brenda

    brenda FU very much

    Η δικτατορία αποτελεί κυριαρχικό καθεστώς, σαφώς, αλλά δεν αποτελεί συνώνυμο του ορισμού της Κυριαρχίας.
    Άλλο το ένα και άλλο το άλλο, τα είπαμε και παραπάνω, κι ο Αδόλφος κυριαρχικός ήταν και μάλιστα χαρισματικός, αλλά δεν μάς αρέσει ως παράδειγμα, δεν θα τον χρησιμοποιούσαμε και ως υπόδειγμα κυριάρχου, σωστά?
    Σε οτι αφορά το unchallenged, θα επιμείνω.
    Με την προσθήκη που κάνετε σχετικά με το ότι δεν έχει ανάγκη έγκρισης ΜΕΤΑ την επιβολή της κυριαρχίας, φτάνουμε σε μία σχετική συμφωνία νομίζω. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που, ειλικρινώς, δεν κατανοώ που ακριβώς διαφωνήσαμε.
     
  7. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Το ερώτημα μου ήταν το ίδιο από την αρχή. Για το μη μαζοχιστή προέκυψε σαν εύλογη απορία στη συνέχεια. Στην δική μου αντίληψη η υποτακτικότητα, το παραδίδω την ελευθερία μου, είναι πράξη μαζοχιστικής φύσεως. Άρα για μένα ο υποτακτικός είναι και μαζοχιστής.
     
  8. Lady in Corslet

    Lady in Corslet Mind the gap...

    Μικρή παρένθεση: Νομίζω ότι ο Αδόλφος δεν χρησιμοποιήθηκε ως παράδειγμα επειδή μας αρέσει αλλά λόγω της αποτελεσματικότητάς του ως προς αυτά που ήθελε να πετύχει. Απολογούμαι για την διακοπή.
     
  9. Seras Victoria

    Seras Victoria My "give a fucks" are on vacation Contributor

    Δεν διαφωνώ, να μείνει οποίος θέλει και να επιχειρηματολογήσει όσο αντέχουν τα δαχτυλάκια του. Διαφωνώ όμως με τους χαρακτηρισμούς προς το νήμα και στις προσωπικές επιθέσεις προς τον νηματοθετη.
     
  10. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Κυριαρχία είναι η δυνατότητα επιβολής της θέλησης μιας οντότητας πάνω σε μια άλλη και η συναίνεση δεν περιλαμβάνεται στον ορισμό.

    Από την άλλη νομίζω ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε -σε αυτό το forum τουλάχιστον- ότι το BDSM περιέχει μέσα του τη συναίνεση αλλιώς δεν είναι BDSM αλλά σκλαβιά με την κυριολεκτική έννοια του όρου.

    Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ο προβληματισμός του OP δεν είναι ο ορισμός της κυριαρχίας αλλά αν αυτή -στα πλαίσια του BDSM- εξαντλείται αυστηρά στα σεξουαλικά πλαίσια ή υπάρχουν κάποιοι άλλοι -πάλι στα πλαίσια του BDSM- που το βλέπουν αλλιώς.
     
  11. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @brenda : Ουσιαστικώς δεν διαφωνήσαμε, απλώς εστιάσατε σε κάτι που παρέλειψα θεωρώντας το προφανές, ενώ αν το δω αυστηρά, όντως μπορεί και να μην είναι, για να αναλύσετε ποια θεωρείτε θεμιτή κυριαρχία. Δεν θα διαφωνήσω σε αυτό. Εκείνο που εξ' αρχής ήταν η τοποθέτησή μου είναι πως ο κυρίαρχος εξαναγκάζεται ή "εξαναγκάζεται" να λαμβάνει υπ' όψη του το όφελος των υποτελών του. Θεωρείτε άνευ αιτίας τον ισχυρισμό πως η εξουσία διαφθείρει;

    Σας καλώ να σκεφτείτε λίγο περισσότερο επί της αρχικής τοποθέτησής μου:
     
  12. brenda

    brenda FU very much

    Καθόλου χρήσιμο δε, σε δημόσιο διάλογο να νουθετεί κανείς ως προς τον προβληματισμό ή μη των άλλων.
    Ούτε να σηκώνει αυτό το γαμημένο το δαχτυλάκι και να μάς το κουνάει τρεις την ώρα μπροστά στην μούρη μας.

    ''Έλα να συρθούμε στην επιχειρηματολογία που αρέσει σε μένα'', ''τι με νοιάζει πως το βλέπεις και πως εκφράζεσαι εσύ?'' εντελώς άκομψα τα βρίσκω, ο καθένας θα απαντήσει σύμφωνα με τις γνώσεις, την παιδεία, τον χαρακτήρα του και την αισθητική του.
    Και το επίπεδο του, που δεν είναι γλωσσολογικό, είναι το επίπεδο της ευγένειας και του σεβασμού, με σκοπό την επικοινωνία, όχι την κατίσχυση, δεν είναι ασύμμετρη σχέση ο δημόσιος διάλογος, ξεκολλήστε επιτέλους.

    Ο δημόσιος διάλογος για να έχει κάποιο νόημα, πρέπει να διέπεται από κάποιους κανόνες, βασικότερος των οποίων είναι ο σεβασμός των συνομιλητών, χωρίς προσβολές, ευθείες ή κεκαλυμμένες, χωρίς μπηχτές για την προσωπική του ζωή και τις επιλογές του, χωρίς χλευασμό και ειρωνεία σε ό,τι δεν μάς αρέσει για τους δικούς μας προσωπικούς λόγους.

    Αν είναι να δημοσιοποιούνται τα στοιχεία της προσωπικής ζωής του καθένα από μάς για κάποιον άλλον, στοιχεία που γνωρίζει, υποψιάζεται ή εικάζει πως είναι έτσι, και αποφασίζει να τα ''χρησιμοποιήσει'' εναντίον του, τότε μάλλον θα έρθει η ώρα να αποχωρήσουμε πολλοί από εμάς που πιστεύουμε ότι οι προσωπικές μας σχέσεις πρέπει να μένουν έξω από τις δημόσιες συζητήσεις.
    Αφήστε που αυτοί που το κάνουν τελικά είναι οι πιο εκτεθειμένοι απ΄όλους. Εντελώς αψυχολόγητο και άστοχο από μέρους τους.
     
    Last edited: 15 Ιουλίου 2017