Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Κ vs Υ

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος smelly_cat, στις 12 Μαϊου 2016.

  1. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Άμα δεν έχει ΤΟ καλό πλαίσιο (ένα είναι το πλαίσιο), δεν κρατάει στις στροφές το αμάξι, λέμε...
    Δε πα να βάλεις αμορτισέρ πέτρα και λάστιχα βεντούζες? Δεν..!
    Κάπου το διάβασα να δεις...
     
  2. Όπως απάντησα και σε προηγούμενο χρήστη, το vs αναφέρεται στο ποιος είναι αυτός που κινεί τα νήματα. Δεν αναφέρεται στον Κ εναντίον στο Υ.
     
  3. elfcat

    elfcat . Contributor

    Θέλεις να μας πεις αν βρίσκεις κάποιες διαφορές μεταξύ Κ/υ και Τ/b και ποιές;

    Αν είσαι υποταγμένος, χρωστάς δε χρωστάς, επαναδιαπραγμάτευση δεν κάνεις. Το πολύ-πολύ να κάνεις την επαναδιαπραγμάτευση του ραγιά.

    Μάλιστα. Η γνώμη μου μπορεί να είναι μαλακία ολκής (για την ακρίβεια εχει μια παραδρομή, εκεί που λέει "Αυτό δεν είναι βδσμ" ήθελα να γράψω "Αυτό δεν είναι σχέση Κ/υ", αλλά νομίζω είναι φανερό σε όλο το ποστ τί έλεγα, και στην επόμενη πρόταση που συγκρίνω με γάμο κλπ.).

    Αλλά από πού βγαίνει ότι αυτό που είπα παραπέμπει σε Ιερά Βιβλία του bdsm και "μου χαρίστηκες"; Να μας τρελάνεις θέλεις ή μου παίζεις τον Παππά;

    Επειδή τα αστεία με τον Σύριζα είναι λίγο οδυνηρά με αυτό που ζούμε, για πες μου λίγο σε παρακαλώ: τί ήταν το κείμενο της συνθηκολόγησης που υπέγραψαν οι ναζί στο τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου στο Βερολίνο με τους Αμερικανούς, τους Γάλλους, τους Αγγλους και λίγο μετά τα μεσάνυχτα με τους Σοβιετικούς; Δεν ήταν α κ ρ ι β ώ ς μια συμπεφωνημένη περιγραφή της εκτασης και των οριων της κυριαρχίας η του ελέγχου του ενος μέρους στο άλλο; Μήπως κι αυτοί (οι ναζί) συνδιαμόρφωσαν το πλαίσιο;

    Φυσικά, γι αυτό και συζητώ μαζί σου. Το ερώτημα είναι αν τις χρειάζεσαι, εάν οι περισσότερες είναι οιωνεί συνώνυμες 

    Ρε συ αντερ, ελληνικά ξέρεις, δεν αμφιβάλλω. Μήπως είσαι 4 μέρες σε γλωσσική παράκρουση και προσπαθείς να με πείσεις για την ισοδυναμία:

    υποταγή με όρια <=> συνδιαμόρφωση πλαισίου

    ;;;;​

    Για να δούμε την "αυθαίρετη παραδοχή μου" που λες, με αναγκάζεις τώρα πλέον να καταφύγω σε Ιερά Βιβλία, γατί το θέμα φεύγει από το βδσμ που δεν έχει ιερά βιβλία και πάει στην εληνική γλώσσα, που έχει    

    Από τον Μπαμπινιώτη, δεύτερη έκδοση που τον έχω ηλεκτρονικά (του Σταματάκου το έχω στο γραφείο και βαριέμαι να πληκτρολογώ):

    σελ. 1852 {σημείωση δικιά μου: οι του βδσμ ας δουν προσεκτικά το σημείο 4}

    υποταγή (η) (χωρ. πληθ.)

    1. η παράδοση στην εξουσία (κάποιου): η ~ τής γυναίκας στον άνδρα || η ~ τής Ελλάδας στους ισχυρούς τής Ευρώπης || δήλωσαν ~ στους πραξικοπηματίες

    2. (μτφ.) η υπαγωγή: η ~ τού ατομικού συμφέροντος στο γενικό

    3. (μτφ.) τo να τίθεται κάτι σε δεύτερη μoίρα από πλευράς ιεραρχίας, αξιολόγησης: η ~ τής καθημερινής ζωής στο κυνήγι τού πλούτου

    4. η συνειδητή αναγνώριση τής εξουσίας (κάποιου): η ~ στους νόμους τού κράτους.


    σελ. 1273

    όριο (το) [ορίου | -ων]

    1. το σημείο πέρα από το οποίο δεν μπορεί να εκτείνεται ή να υπάρξει (κάτι), η μεγαλύτερη δυνατή έκταση, ο ανώτατος δυνατός βαθμός: κατοικεί στα ~ τού δήμου Αθηναίων || δεν αντέχω άλλο. έχω φτάσει στα ·~ μου! || έχει και η υπομονή τα ·~ της! || το θράσος του δεν είχε ~ || σε όλα τα πράγματα υπάρχει και ένα ~ || οι νόμοι καθορίζουν τα ~ τής δράσης μας σε κοινωνικό επίπεδο || «~ τού κόσμου μου είναι τα ~ τής γλώσσας μου» (Λ. Βιτγκενστάιν) || ξεπέρασες κάθε ~ || τα ανώτατα επιτρεπτά ~ ρύπανσης

    2. το διαχωριστικό σημείο: το ~ μεταξύ μεγαλοφυΐας και τρέλας || το ~ ανάμεσα σε δύο έννοιες || τα ~ μεταξύ Μεσαίωνα και Αναγέννησης είναι ασαφή

    3. το σημείο πέρα από το οποίο αρχίζει κάτι άλλο: έφτασε στα ~ τής τρέλας || το ανώτατο / κατώτατο ~ των μισθών || το πάθος του για εκείνη αγγίζει τα ~ τής μανίας

    4. το σημείο πέρα από το οποίο αποκτά κανείς συγκεκριμένο δικαίωμα: ο αθλητής ξεπέρασε το ~ για τους Ολυμπιακούς Αγώνες || έπιασα το ~ για τη συμμετοχή στην κλήρωση

    5. (ειδικότ.) το σημείο που θεωρείται φραγμός, κάτι αξεπέραστο: ο άλτης τού επί κοντώ ξεπέρασε το ~ των έξι μέτρων || ξέρω τα ~ μου γι'αυτό δεν κάνω υπερβολές

    6. όρια (τα) οι φραγμοί (ηθικοί, κοινωνικοί): αυτός ο άνθρωπος δεν έχει όρια! (για ενοχλητικό ή θρασύ άνθρωπο χωρίς αναστολές)

    7. το σύνορο: ο Έβρος ποταμός αποτελεί ένα φυσικό ~ τής Ελλάδας προς τα ανατολικά || χαράζω τα ~ ενός οικοπέδου

    8. το ανώτατο επιτρεπτό σημείο, μέγεθος κ.λπ.: το ~ ταχύτητας σε αυτό τον δρόμο είναι τα εκατό χιλιόμετρα || παραβίασε το ~ ασφαλείας.


    σελ. 485

    διαμορφωτής (ο) [1888], διαμορφώτρια (η) (διαμορφωτριών)

    1. πρόσωπο που δίνει σχήμα και μορφή σε (κάτι): ~ χώρων / αποφάσεων / πολιτικής, ΣΥΝ. δημιουργός

    2. (μτφ.) πρόσωπο που διαπλάθει ηθικά και πνευματικά: ο Ρήγας Βελεστινλής υπήρξε ~ τού προεπαναστατικού κλίματος.


    σελ. 1411

    πλαίσιο (το) [πλαισίου | -ων]

    1. το περιθώριο, κυρ. τετράπλευρου σχήματος, που περιβάλλει ένα αντικείμενο ή κατασκεύασμα ίδιου σχήματος και μικρότερων διαστάσεων: τo ~ τού παραθύρου (κούφωμα) || τo ~ τής πόρτας (κάσα)

    2. (α) (σε βιβλία, τετράδια κ.λπ.) το περιθώριο που μένει κενό (λ.χ. γύρω από το κείμενο): τo ~ τής σελίδας (β) τετράπλευρο κενό σχήμα, στο οποίο μπορεί να γράφει κανείς:
    γράφω στο ~ τού εξωφύλλου το όνομά μου

    3. (α) ο σκελετός (από διάφορα υλικά. κυρ. ξύλο. μέταλλο κ.λπ.) που περιβάλλει ένα αντικείμενο στερεώνοντας, προφυλάσσοντας ή διακοσμώντας το: ~ για το κέντημα || οι βαλίτσες έχουν συνήθως ένα ενισχυτικό ~ για ν'αντέχουν στα χτυπήματα κατά τη μεταφορά ΣΥΝ. τελάρο (β) (ειδικότ.) ο σκελετός οχήματος, το σασί (βλ.λ.): αριθμός πλαισίου τού αυτοκινήτου


    Λοιπόν, αν υπάρχει ελληνόφωνος μετανάστης πρώτης γενιάς που από τα παραπάνω καταλαβαίνει ισοδυναμία ( υποταγή με όρια <=> συνδιαμόρφωση πλαισίου ) εγώ πάω πάσο.

    Ελεος πια με τα "ισοδύναμα", γκώσαμε  

    Λέει ο άνθρωπος για το όριο: το σημείο.. το σημείο... το σημείο....
    Λέει ο άνθρωπος για το πλαίσιο: το τεράπλευρο... το τεράπλευρο... που περιβάλλει... που περιβάλλει....

    Γι αυτό σε ρώτησα καλοπροαίρετα, από την αρχή: τί όρια έχεις κατά νου; γύρω-γύρω; πλήρη σύνορα; (= συν+όρια, δλδ. όρια που ενώνονται και φτιάχνουν μια κλειστή περιοχή; )

    Ή σημεία που δεν επιθυμεί η υ να ξεπεραστούν;

    Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος/η δε βγαίνετε στο φόρουμ να μας πείτε "παιδιά, πραγματική υποταγή δεν υπάρχει στο bdsm, μια μούφα υποταγή είναι πάνω σε συμφωνημένα πλαίσια που τα έχει προσδιορίσει η υ και αποδεχτεί ο Κ" αλλά αρχίζετε όλες αυτές τις περικοκλάδες, με τα νοήματα, τα κατά βάθος, τα στην ουσία, τα αν οι Κ είναι όλοι γιαλατζί, και όλες οι υ κρυφο-Κ, του ενός του φταίνε τα όρια και του άλλου τα ιγμόρεια...

    Τελικά, αρχίζω να σκέφτομαι ρε μπας κι εσείς έχετε τα Κρυφά Ευαγγέλια του βδσμ (και της γλώσσας) και μεις οι κακόμοιροι κάνουμε τις "αυθαίρετες παραδοχές" από τη βδσμική Βίβλο μας και τα ταπεινά λεξικά που χρησιμοποιεί όλη η Ελλάδα;

    Καλέ μου άντερ, γιατί πειράχτηκες από αυτόν; Για σκέψου... Εσύ δλδ. θα έχεις δικαίωμα να λες ότι ο υποταγμένος συνδιαμορφώνει το πλαίσιο της υποταγής του, κι αυτός δεν θα μπορεί να λέει ότι η ανταλλακτική κοινωνία και η φεουδαρχία είναι καπιταλισμός; Αμ, αυτό είναι το πρόβλημα με την μετατόπιση των νοημάτων κατά το δοκούν. Δεν μπορούμε να την έχουμε α-λα-καρτ...

    Κι όσο για τα αμφιθέατρα, εγώ δεν έκανα τέτοια, καθόμουν ήσυχα-ήσυχα και παρακολουθούσα τον Κατρούγκαλο να αγορεύει, και να μετατοπίζει σιγά-σιγά τα νοήματα για να στηρίξει την δική του μετατόπιση. Κι έμαθα έτσι πολλά για την ανθρώπινη φύση....

    Κι αν θες τη γνώμη μου, απ΄αυτό θα πάει το σύμπλοκο πρώτη-φορά-φασιστερά: αφού καβάλησε και διεύρυνε τη διάλυση των νοημάτων για να υπάρξει και να συντηρηθεί ως κυβερνών σύμπλοκο, κάποιος άλλος θα την καβαλήσει παρακάτω τη διευρυμένη διάλυση των νοημάτων πιο "έξυπνα". Δεν θα πάει από πρέσβη 
     
  4. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Ε μα!!!!!!  
     
  5. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Κάποτε λοιπόν είχαμε στη δούλεψή μας ένανε που έλεγε πως ήξερε πολύ καλά τα Ελληνικά...
    Έγιναν που λέτε για πρώτη και τελευταία φορά κάτι αγώνες μοτοσυκλετώνανε στην Αθήνα, στον Λυκαβηττό.
    (Οι αγώνες ηντουστάνανε να ξεκινάνε από τα ριζά, ποιος θα πάει πιο γρήγορα στην κορφή, ένα πράμα και τους αγώνες τους λένε αναβάσεις).
    Στείλαμε τον περί ου ο λόγος να τους δει και να τους περιγράψει.
    Σε δυο μέρες διαβάζω το κείμενό του:
    Τίτλος: Αστική ανάβαση Λυκαβηττού...
    Τι δεν καταλαβαίνετε..?
    Εεεεε...?
     
    Last edited: 19 Μαϊου 2016
  6. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    γι αυτο μου λενε εμενα οτι δεν ειμαι υ δηλαδη?
     
  7. elfcat

    elfcat . Contributor

    Μα αφού το λέτε και εςείς. Εςείς δεν είστε υ. Είστε super-Υ!  
     
  8. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    @elfcat
    Δεδομένου οτι ο διάλογός μας έχει αρχίσει να απλώνει έτσι ώστε να μου γίνεται δύσκολο και κουραστικό να κοουτάρω αποσπάσματα και ν 'απαντώ στα διάφορα που ανακύπτουν ,θα μου επιτρέψεις να ξαναγυρίσω σε ένα ενιαίο και όσο γίνεται συνεκτικό σεντόνι.

    Επειδή καταλαβαίνω πως ενοχλήθηκες που σου απέδωσα προσπάθεια κατηγοριοποίησης αντιλήψεων η συμπεριφορών και ακολούθως αντιπαραβολής τους με τα Ιερά Βιβλία του βδσμ ωστε να εξοβελισθούν εις το πύρ το εξώτερον με το "οπερ εδει δείξαι" συμπέρασμα "αυτό δεν είναι βδσμ, Κ/υ ,κλπ κλπ"
    αν θέλεις αποσύρω την έκφραση "τα ιερα βιβλία " και την αντικαθιστώ με "την κρατούσα αντίληψη περί του τι συνιστά βδσμ".

    Ας περάσουμε τώρα στην εξέταση-ανάλυση της έννοιας και σημασίας που έχουν διάφορες λέξεις εις την Ελληνικήν.

    Αν η υποταγή μεταξύ άλλων ειναι
    4. η συνειδητή αναγνώριση τής εξουσίας (κάποιου): η ~ στους νόμους τού κράτους. ,που μας ενδιαφέρει ιδιαιτέρως όπως επεσήμανες εδώ στο μικρό μας χωριό,

    ας δουμε συμφωνα με τις ηλεκτρονικές Βεδες (http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/) τι είναι και η εξουσία:

    εξουσία η [eksusía] Ο25:1α.η δυνατότητα που έχει κάποιος να υποχρεώνει κάποιον άλλο να ενεργεί ή να συμπεριφέρεται με ορισμένο τρόπο: Tου αρέσει να έχει / να ασκεί ~. Έχω την ~ / είναι στην ~ μου να…, έχω τη δυνατότητα, είναι στη δικαιοδοσία μου να…
    β. το δικαίωμα ή η δύναμη που έχει κάποιος να επιβάλλει την υπακοή των άλλων και που μπορεί να βασίζεται σε έθιμα, συνήθειες, κανόνες, νόμους κτλ.: H ~ του φυλάρχου / του πατριάρχη / του βασιλιά. H ~ του πατέρα στα πλαίσια της οικογένειας ή πατρική ~. Kοσμική / εκκλησιαστική ~. Yπέρτατη ~. Έχω στην ~ μου κπ. / κτ. Ο ιεραρχικά ανώτερος ασκεί ~ στον κατώτερο.|| (βρίσκομαι) κάτω από / υπό την ~ κάποιου, για εξάρτηση, κυριαρχία: Οι χώρες της Aφρικής ήταν αποικίες υπό την ~ ευρωπαϊκών κρατών. || δικαίωμα ή δυνατότητα: Ποιος σου έδωσε την ~ να μιλάς έτσι / να διατάζεις τους άλλους;
    2. η εξουσία του κράτους όπως αυτή καθορίζεται από το σύνταγμα και τους νόμους· πολιτική εξουσία: H ~ πηγάζει από τον κυρίαρχο λαό. Έχω την ~ ή είμαι στην ~. Kυρίαρχη κοινωνική τάξη που ασκεί την ~. Nομοθετική / εκτελεστική / δικαστική ~. H αρχή της διάκρισης των εξουσιών. Tέταρτη ~, ο τύπος 2. Συντακτική ~. Kατάληψη / άσκηση / παράδοση της εξουσίας. Kεντρική / περιφερειακή ~. Φορέας της εξουσίας, αυτός που την ασκεί. Όργανο της εξουσίας, ο αστυνομικός. (έκφρ.)ανεβαίνω* στην ~. α. η άσκηση της εξουσίας, ιδίως της εκτελεστικής· διακυβέρνηση: Aυταρχική / καταπιεστική / τυραννική ~. Kατάχρηση της εξουσίας. H ~ φθείρει ηθικά τον άνθρωπο. Kόμμα εξουσίας, που επιδιώκει να κυβερνήσει. β. (συνήθ. πληθ.) το τμήμα της εξουσίας που αντιστοιχεί σε ορισμένο πολιτειακό αξίωμα· αρμοδιότητες: Οι εξουσίες του Προέδρου της Δημοκρατίας / του πρωθυπουργού / της βουλής. Kυβέρνηση με πλήρεις / περιορισμένες εξουσίες. H ~ των υπουργών / νομαρχών / δημάρχων. Aύξηση / μείωση / περιορισμός των εξουσιών κάποιου.

    Και ρωτάω εγώ τώρα:
    Υπάρχει καμιά επιβολή εξουσίας στο βδσμ? Υποχρεώνει κάνας Κ το υ να παραδώσει τον έλεγχο, επιβάλλει την υποταγή του?
    Στη συναίνεση δεν ομνύουμε όλοι αιρετικοί και ορθόδοξοι?
    Τι σόι υποταγή και αντίστοιχα κυριαρχία είναι λοιπόν αυτή ,οταν η ελληνική γλώσσα δεν ανιχνεύει την έννοια της συναίνεσης να περικλείεται μέσα σε αυτές της υποταγής και της κυριαρχίας?
    Οφείλω να παραδεχτώ επομένως οτι αυτό που εντοπίζεις ως υπόρρητη αμφισβήτηση της κυριαρχίας που διατρέχει συνήθως τέτοιες συζητήσεις με την διατύπωση :
    "παιδιά, πραγματική υποταγή δεν υπάρχει στο bdsm, μια μούφα υποταγή είναι πάνω σε συμφωνημένα πλαίσια που τα έχει προσδιορίσει η υ και αποδεχτεί ο Κ" εχει βάση, αν θέλουμε να είμαστε τόσο ακριβείς και πιστοί στην απόδοση των νοημάτων των λέξεων που χρησιμοποιούμε.
    Προσωπικά βέβαια δεν ισχυρίστηκα ποτε οτι τα συμφωνημένα πλαίσια τα προσδιορίζει το υ, μιλάω για προσδιορισμό απο κοινού, άλλοι ίσως να το λένε, δεν με αφορά και αν θές κουβέντιασε το μαζί τους.
    Μούφα ξεμούφα πάντως, σημασία έχει αυτό που συνομολογούν ,και όχι κατόπιν καμιάς συνθηκολόγησης μετά από ένα πόλεμο, όπως πολύ άστοχα αντιστοίχισες, είναι να τους πηγαίνει στην Κίνα (εκεί δεν θέλει ο @cadpmpc ; ...εκεί! ).


    Τώρα, αν το όριο είναι το σημείο.. το σημείο... το σημείο.... και το πλαίσιο το τετράπλευρο... το τετράπλευρο... που περιβάλλει... που περιβάλλει....
    τι άλλο είναι ένα τετράπλευρο αν δεν έιναι άθροισμα σημείων , άπειρων σημείων?

    αφού όμως έχεις κολλήσει τόσο στην αδόκιμη κατ' εσέ ισοδυναμία:

    υποταγή με όρια <=> συνδιαμόρφωση πλαισίου

    ας αντικαταστήσουμε την συνδιαμόρφωση πλασίου, ας πετάξουμε το πλαίσιο, και ας σκεφτούμε όπως ο Μαρκί, την υποταγή με όρια ως μέρος της θέσμισης του δικου μας βδσμ   .

    Αφησα μια εκκρεμότητα, αν βρίσκω κάποιες διαφορές μεταξύ Κ/υ και Τ/b και ποιές, φυσικά και βρίσκω, το δεύτερο είναι Κ/υ που αφορά αποκλειστικά το ερωτικό / σεξουαλικό κομμάτι της σχέσης που κατα τα άλλα είναι συμμετρική, η την σεξουαλική σχέση δύο ανθρώπων που μπορεί να καλύπτουν έτσι τις βδσμ ανάγκες τους έχοντας παράλληλα σχέσεις με άλλους...


     
  9. elfcat

    elfcat . Contributor

    @underherfeet
    Πολύ ωραία! Τώρα αρχίζουμε να συζητάμε για βδσμ    
    Είναι κρίμα που φτάσαμε στη σελ. 25, ποστ # 296, γιατί ήδη, στην πρώτη παρέμβασή μου στη σελ. 4, ποστ # 46 είχα ρωτήσει με σαφήνεια:
    Η @smelly_cat μου απάντησε με παράδειγμα μιας σχέσης γυναίκας vanilla με άνδρα Κ, θεώρησα ότι είναι εκτός θέματος, αν και νηματοθέτρια (όχι σπάνιο εδώ μέσα) και δεν συνέχισα την κουβέντα. Αν τότε, εκείνη ή κάποιος άλλος, μου είχε απαντήσει τί εννοούσε "επιβολή" θα 'χαμε γλιτώσει καμμιά 20ριά ενίοτε διασκεδαστικές ιστοσελίδες 
    Αλλά έστω, μετά από 250 ποστς, έρχεσαι εσύ καλέ μου άντερ και ρωτάς:
    Και τί χρειάζονταν λοιπόν όλες οι περικοκλάδες με τα όρια και τα περιθώρια;  
    Απ΄ότι λες (λέτε, κάποιοι) μ ί α κ α ι μ ό ν η γ ν ή σ ι α υποταγή υπάρχει. Αυτή, που κάποιος Κ έρχεται, πιάνει την υ από το μαλλί, και την τραβάει στη σπηλιά του, ενώ εκείνη σούρνεται κλωτσώντας τον αέρα. Και οι παραλλαγές της. Σε φύλα, ρόλους και μέθοδο απροσδόκητης επιβολής.
    Από κει και πέρα, (λέτε κάποιοι) ακόμη κι ένα νεύμα συναίνεσης αλλοιώνει τη γνησιότητα της υποταγής (και αντίστοιχα, της Κυριαρχίας).
    Επ΄αυτού τί να πω; Ας πει αν θέλει κανάς άλλος. Οπως είδες, πέρασε μια μέρα και ο υ δ ε ί ς α ν τ έ δ ρ α σ ε στη θέση σου!
    Οχι μόνο κανείς δεν εξανέστη να στείλει το bdsm περιπολικό να σε συλλάβει, ούτε καν σκωπτικά ή έστω σουρεαλιστικά δεν σου αντέτειναν κάτι. Αν λοιπόν η "κρατούσα θέση του bdsm", όπως την λες, προκύπτει πλειοψηφικά, είναι φανερό ότι η σιωπηρή πλειοψηφία είναι μαζί σου. Ελπίζω να μην την θεωρείς "αιρετική" αυτή την άποψη - κάθε πόσες μέρες / ώρες πιστεύεις ότι γράφεται κάποιος στο φόρουμ με αυτό το σκεπτικό; Και μην παρεξηγείς το ότι δεν σου έβαλαν βροχή τα λάικ, είναι ανθρώπινο: κρατούν ζωντανή κάθε πιθανότητα να γαμ....
    Από μεριάς μου, με απόλυτη ειλικρίνεια, εύχομαι σε όσους/ες περιμένουν-αποζητούν-απολαμβάνουν μια Ζίνα ή έναν Κόναν, σε όποιο συνδυασμό επιθυμούν, καλή δύναμη και υπομονή.
    Αλλά θα θελα να απαντήσω σε μια ερώτησή σου:
    Λοιπόν, προς υπεράσπιση όσων δεν ψαρεύουμε "ψάρια στα βουνά" και δεν ψάχνουμε "το γνήσιο και το ανέρωτο" στα μενεξεδιά, έχω να πω τα εξής:
    Ο ορισμός της υποταγής στο σημείο 4 που επισήμανα αναφέρει σ υ ν ε ι δ η τ ή παράδοση στην εξουσία κάποιου. Αυτό το "συνειδητή" είναι το ίχνος της συναίνεσης που δεν ανίχνευσες, νομίζω, στον ορισμό της υποταγής. Προσπαθεί να καλύψει την υποταγή που δίνεται συνειδητά, όταν το υποτασσόμενο μέρος α ν α γ ν ω ρ ί ζ ε ι την εξουσία του εξουσιάζοντος μέρους. Αλλιώς, σε τί διαφέρει από τον ορισμό στο σημείο 1;
    Ζητώ επίσης να λάβεις υπόψη σου τα εκατοντάδες νήματα εδώ και αλλού που μιλάνε για την α ν ά γ κ η που νιώθουν τα υ για την, αν μη τί άλλο συνειδητή, αφού την έχουν συνειδητοποιήσει την ανάγκη, παράδοσης της εξουσίας σε Κάποιον/α. Μια υ ε ξ α ν α γ κ ά ζ ε τ α ι στην υποταγή σε κάποιον Κ, όταν κάποιος Κ "κουμπώσει" στην ανάγκη της.
    Ομως, πόθεν αυτή η εξουσία στο εξουσιάζον μέρος; Μας λέει ένας ορισμός που παρέθεσες, και νομίζω ο πιο σχετικός:
    Αυτήν ακριβως την "δυνατότητα" είναι που αναγνωρίζουν τα υ και που τα υποχρεώνει στην παράδοση. Πού την βρίσκει αυτήν την "δυνατότητα" ο εξουσιάζων; Είναι εγγενής; Του δίνεται, από τον υποτασσόμενο;
    Ο Μπάμπι συμφωνεί με τον ορισμό που έδωσες, αλλά είναι λίγο πιο σαφής και κάνει μια ενδιαφέρουσα διάκριση: (δική μου η υπογράμμιση)
    Το "δικαίωμα" είναι νομίζω σαφές. Είτε νομικά, είτε στην καθημερινή χρήση το δει κανείς, προβλέπεται και μεσεγγυάται από τρίτους. Η "ισχύς" όμως;
    Ποιά μπορεί να είναι η ισχύς του Κ και από πού πηγάζει; Σίγουρα είναι ανεξάρτητη από το υ. Είναι σωματική; πνευματική; εμφανισιακή; οικονομική; χημική; σεξουαλική; κάποια από αυτά ή όλα μαζί;
    Γιατί η ισχύς του Κ1 δεν μπορεί να επιβληθεί στο υ1 αλλά επιβάλλεται στο υ2; Γιατί στο υ1 επιβάλλεται η ισχύς του Κ2, παρότι δεν επιβλήθηκε η ισχύς του Κ1; Γιατί η ισχύς του Κ1 ή του Κ2 δεν επιβάλλεται σε ένα βανίλα άτομο; Ακόμη πιο ενδιαφέρον: γιατί τα Κ1 και Κ2 δ ε ν ε π ι δ ι ώ κ ο υ ν συνήθως να επιβάλλουν την ισχύ τους σε ένα βανίλα άτομο;
    Τις απαντήσεις σε αυτές τις αναρωτήσεις δεν τις ξέρω. Αλλά φρονώ ότι συναποτελούν αυτό το υπέροχο, ενίοτε τρικυμιώδες και ενίοτε γαλήνιο, αλλά ελπίζω πάντα απολαυστικό ταξίδι που ονομάζουμε βδσμ...
    A, και που 'σαι...
    Αυτό το αφήνω ασχολίαστο, από σεβασμό στους μαθηματικούς του φόρουμ που αναγκάστηκαν να το διαβάσουν      
     
  10. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Γιατί καλέ, τι είπα; Τετράπλευρο δεν είναι το γεωμετρικό σχήμα που έχει 4 πλευρές και 4 γωνίες; Η κάθε πλευρά δεν ορίζεται απο δύο σημεία; E, ανάμεσα σ αυτά που την ορίζουν δεν στριμώχνονται και κάμποσα άλλα;  

    Τεσπά, ας αφήσουμε τη γεωμετρία στην ησυχία της κι ας επανέλθουμε στην κουβέντα περί υποταγής .
    Για αρχή να επισημάνω πως το γεγονός ο,τι παραμένω μέχρι τούτη την ώρα ασύλληπτος δεν σημαίνει ντε και καλά οτι η σιωπηρή πλειοψηφία επικροτεί αυτά που λέω, μπορεί πολύ απλά να με θεωρεί τον τρελό του χωριού και να διασκεδάζει μαζί μου, "ασ ΄τον τρελό στην τρέλα του και μη τον συνεφέρεις" δεν λέει το τραγούδι;
    Δεν είμαι ωστόσο τόσο τρελός ωστε να υποστηρίζω πως η μία και μόνη γ ν ή σ ι α υποταγή που υπάρχει είναι αυτή, που κάποιος Κ έρχεται, πιάνει την υ από το μαλλί, και την τραβάει στη σπηλιά του ή κάτι ανάλογο αναλόγως φύλου και θέσης ( αν και πιστεύω πως σαν φαντασίωση στοιχειώνει τα μυαλά κάποιων σερνικών τε και θηλυκών, σε όποια θέση υ η κ κι αν τοποθετούν τον εαυτό τους. )
    Η υποταγή εν βδσμ ασφαλώς και είναι συνειδητή , αλλά δεν είναι παράδοση στην εξουσία κάποιου, είναι απόδοση σε κάποιον του δικαιώματος να εξουσιάσει .Πολύ εύστοχα στο τέλος αναρωτιέσαι (μεταξύ άλλων) γιατί τον α κυρίαρχο και οχι τον β ?
    Αυτή η "ανάγκη", που και συ λες πως δεν κουμπώνει παντου, έχει κάποιες προϋποθέσεις για να ικανοποιηθεί, μάλλον είναι προς τα πάνω στην πυραμίδα, ισως μάλιστα να είναι περισσότερο επιθυμία παρά ανάγκη. Δεν είναι σε όλα τα υ η ίδια εξ άλλου ,υπάρχουν επίπεδα, διαβαθμίσεις, όρια.

    Η δική μου απάντηση λοιπόν στα πολύ λογικά ερωτήματα που θέτεις για την προέλευση , για την πηγή του δικαιώματος της εξουσίας του Κ , δεν είναι άλλη απο το ίδιο το υ , που προσδοκά μέσα απο την διαπραγμάτευση με ένα συγκεκριμένο Κ ( θες γιατί κουμπώνει το φαντασιακό του υ με την εικόνα ισχύος που εκπέμπει το Κ, θές γιατί σαγηνεύεται,ερωτεύεται) την εκπλήρωση των υποτακτικών του αναγκών; ,επιθυμιών;, απαιτήσεων; ...μείγμα αυτών;

    Καταλήγοντας, το υ δεν εξαναγκάζεται θαρρώ σε υποταγή , τολμω να πω "πουλάει" το δικαίωμα άσκησης εξουσίας επ' αυτού και παράλληλα "αγοράζει" ισχύ που με την σειρά του το Κ πουλάει μέσα απο την διαπραγμάτευση , μαζί και τις απαιτήσεις του που εδράζονται σ' αυτή ( ισχυ σωματική; πνευματική; εμφανισιακή; οικονομική; χημική; σεξουαλική; κάποια από αυτά ή όλα μαζί !   ) , ισχύ που θέλει να νοιώσει το υ για να υποταχθεί.
    Στην ουσία μια Κ/υ σχέση ξεκινά (αν τελικά ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις - που θα μπορούσα να αποκαλέσω άλλως και φλέρτ   ) με μια "αγοραπωλησία" ισχύος και δικαιώματος εξουσίας, το αποτέλεσμα της οποίας προσδιορίζει και το περιβόητο πλαίσιο της.
     
  11. Guruni

    Guruni aohuhzp lpzhp

    Αυτες οι παρατηρησεις αφορουν μονο σχεσεις γυναικας υ και ανδρα κ ή και το αντιστροφο;
     
  12. Φυσικά και το αντίστροφο.