Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Κ vs Υ

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος smelly_cat, στις 12 Μαϊου 2016.

  1. Guruni

    Guruni aohuhzp lpzhp

    Θεωρω οτι η Γυναικα εχει τον ελεγχο και ως υπο και ως κ σε σχεση με τον ανδρα. Δεν εχει τοσο σχεση το
    Στατους οσο το φυλο, θα επανελθω καποια στιγμη. Ειναι αυτο που ονομαζεται Γυναικεια Ανωτεροτητα.
     
  2. Κάτι μέσα μου πεθαίνει να συμφωνήσει μαζί σου, αλλά το έχω αναλύσει στο μυαλό μου άπειρες φορές με τη λογική και καταλήγω πως δεν ισχύει.Όταν επανέλθεις το ξανασυζητάμε όμως.
     
  3. Elune

    Elune Priceless

    Παναγία μου...  
     
  4. elfcat

    elfcat . Contributor

    @underherfeet
    Αχ αυτή η μετανεωτερικότητα... ώρες-ώρες σκέφτομαι ότι με τόσα προβλήματα που απλοποιεί, αν δεν υπήρχε θα έπρεπε να την εφεύρουμε 

    Κατ΄αρχήν μην τυχόν ανησυχείς πως σε θεωρούν τον τρελό ή τον "τρελό" του χωριού και σε αφήνουν στην ησυχία σου. Για τουλάχιστον δύο λόγους:
    α) οι σκέψεις των τρελών ή των "τρελών" έχουν μια παραδοξότητα, είναι ιδιαίτερες. Οπως σου είπα ήδη, η θέση ότι το υ κατά βάθος κάνει κουμάντο, με το να παραχωρεί το δικαίωμα στο Κ να το εξουσιάσει, δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας.
    β) σε τούτο το φόρουμ δεν βλέπω καθόλου σεβασμό στους τρελούς ή στους "τρελούς" του χωριού - απ΄το introduce yourself ορμάνε και ξεσκίζουνε ανθρώπους 

    Η διαφωνία μας λοιπόν έγκειται στο εξής: εσύ λες ότι την δυνατότητα επιβολής της εξουσίας του το Κ την έχει μόνο αν το υ του παραχωρήσει το δικαίωμα και αν είναι έτσι τότε ολοφάνερα εξακολουθεί το υ να ελέγχει κάπως το Κ, αφού το υ είναι judge and jury μεσεγγυητής της σωστης άσκησης του δικαιώματος, ενώ εγώ λέω ότι την έχει από την ισχύ του το Κ, μολονότι κοιτάζω γύρω μου και αναγνωρίζω περιστάσεις σαν αυτές που περιγράφεις, πλην όμως δεν τις δέχομαι ως νόρμα του Κ/υ αλλά ως εξαίρεση, ανθρώπων που διαλέγουν να φορέσουν τα ρούχα του Κ/υ. Μάλιστα, γνώμη μου και εμπειρία μου είναι ότι οι περιπτώσεις που περιγράφεις αφορούν 99% θηλυκά υ με αρσενικά Κ κι αυτό μπορεί να προκύπτει από ένα ιδιότυπο femdom που έχει η κοινωνία μας ως προς τα ερωτικά.

    Αλλά αν γενικά, όπως λες, τα υ δίνουν το δικαίωμα στο Κ να έχει τη δοτή εξουσία του, και μάλιστα ανεξαρτήτως φύλου, τότε όντως οι ορολογίες μας δεν μας καλύπτουν, τα femdom και maledom δεν επαρκούν και προτείνω να εισάγουμε τον όρο "subdom" για να καλύψουμε και τα εν βδσμ αδέρφια μας που ζουν έτσι  ))
    Σάμπως αυτή δεν είναι η σαγηνευτική ομορφιά της μετανεωτερικότητας; Αν οι έννοιες δημιουργούνται απ΄τις λέξεις, και όχι το αντίστροφο, μπορείς χάρη στη γλώσσα, για οποιαδήποτε υπαρκτή τε και ανύπαρκτη έννοια, να δημιουργήσεις λεξεις που θα την περιγράψουν. Οι έννοιες σου θα έχουν βέβαια τη στατική αντοχή που είχαν τα κτήρια στην ταινία Inception, αλλά δε βαριέσαι. Φτηνό είναι με το νου να χτίζει η κόρη, ή ο γιος, ανώγεια και κατώγεια  

    Με αγριεύει, τέλος, η έστω και μεταφορική αναλογία με την αγοραπωλησία (το υ πουλάει δικαίωμα και αγοράζει ισχύ - πάλι το υ δρα ενεργητικά, εκείνο το έρμο το Κ απλώς προεδρεύει  ). Αραγε και στην κυριολεξία της, όταν το υ πάει άπαξ του μηνός για κανά μισάωρο σε επαγγελματία και κάνει πράγματι αγοραπωλησία, κι εκεί μια σχέση Κ/υ ορίζεται;

    Οπότε μου προκύπτει μια γνήσια απορία. Είναι η μετανεωτερικότητα που μας έκανε να βλέπουμε τα πάντα ως αγοραπωλησία ή μήπως επειδή αρχίσαμε να βλέπουμε τα πάντα ως αγοραπωλήσία (επειδή κάπου μας βόλευε) θριάμβευσε η μετανεωτερικότητα;

    Αυτή η απορία "εκφεύγει του νήματος", όπως λένε κι αυτοί που "εκφεύγουν" δια του αρραβώνος, και εν πάση περιπτώσει σε ευχαριστώ πάρα πολύ γι αυτόν τον διάλογο!
     
  5. brenda

    brenda FU very much

    Εγώ προσωπικά, θα άφηνα τις αγοραπωλησίες έξω από την θεώρησή μου, μιας που ουδεμία σύνδεση διακρίνω, είναι κάπως αυθαίρετος ο συνειρμός σας, άρα σύμφωνος με τις αρχές της μετανεωτερικότητας, την οποία μπορεί λάθρα και υποσυνείδητα να εφαρμόζετε σε κάποιον βαθμό, όσο κι αν φαινομενολογικά μοιάζει να την ψέγετε. Επίσης μην κρίνετε εξ΄ιδίων τα αλλότρια, δεν βλέπουν όλοι τα πάντα ως αγοραπωλησία, ούτε καν ως δούναι-λαβείν!
    Η αλήθεια είναι ότι η μετανεωτερικότητα και ο μεταστρουκτουραλισμός, σαν παράγωγα του μεταμοντερνισμού, κλόνισαν συνθέμελα την αστική, ελιτίστικη κουλτούρα, οπότε ναι, σε κάποιο ratio, μπορούμε να πούμε ότι δεν χρειάζεται να άπτεται καμιάς πραγματικότητας η σκέψη του καθενός. Δεν θα ενστερνιστώ την άποψη που απορρίπτει τις λοιπές θέσεις ως απαρχαιωμένες και ολοκληρωτικές, αλλά θα πω, ότι ο αυτοπροσδιορισμός του μετανεωτερικού δεν χρειάζεται έλλογα στηρίγματα, άλλωστε έχει ήδη κατηγορηθεί ως αυθαίρετος, επιφανειακός, κυνικός, άσκοπος και εχθρικός προς την ιστορία.
    Λέτε η δική σας άποψη-καταπέλτης να τον αποδομήσει? 
     
  6. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Τουλάχιστον ο άλλος σαν εσένα (όχι το φέρον nick) δεν μιλάει... Κάθεται στ' αυγά του..! Ξεκουράζεται...
    Κατά τα άλλα "αστική ανάβαση Λυκαβηττού"...
     
  7. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Ιστορία γνωστή. STOP.
    Το πού κολλάει άγνωστον. STOP.
    Καλή καρδιά. STOP.
    U2BWELL! FULL STOP.
     
  8. tithon

    tithon Contributor

    πουριτανισμοί, από κάθε κατεύθυνση, συμπιέζουν το μέτρο,
    αλλά μπορεί και να μου λείπουν σπόνδυλοι, γηράσκω αργά.
     
  9. @underherfeet vs @elfcat
    Συναινετική παράδοση εξουσίας vs αναγκαστικής παράδοσης εξουσίας (plus ο συνήθης θόρυβος από δύο εκ των τριών αυτεπαγγέλτων υπερεγώ του φόρουμ)

    Ένα ηλιόλουστο πρωινό ντύνομαι, στολίζομαι, φοράω το χαμόγελο Νο 5 (πλατύ/επαγγελματικό) και πάω στο γραφείο -πρώτη μέρα στη νέα μου δουλειά. Το αφεντικό με υποδέχεται μετά βαϊων και κλάδων: "Εδώ θέλω να νιώθεις ίσος μεταξύ ίσων".
    Μέχρι το τέλος του μήνα έχει απορρίψει όλες μου τις προτάσεις για τη βελτίωση του τομέα μου. Όταν του ζητώ το λόγο απαντά: "Εγώ αποφασίζω εδώ".
    "Τι να σου κάνω που έχω ανάγκη την πουτάνα τη δουλειά", σκέφτομαι, φορώντας το χαμόγελο Νο 7 (γκρρρ...). Πάει περίπατο η ισότητα. "Ο εργαζόμενος βρίσκεται εξ ανάγκης σε μειονεκτική θέση απέναντι στον εργοδότη", παραδέχεται ο νομοθέτης.

    Το υ παραδίδει συναινετικά την εξουσία στο κ. Άρα, συναποφασίζουν το πλαίσιο. Ναι?
    Όχι. Το υ παραδίδει εξ ανάγκης την εξουσία στο συγκεκριμένο κ. Και όταν μπαίνει σε μία διαπραγμάτευση η ανάγκη, παύουμε να μιλάμε για ισοτιμία. Ο βαρουφάκης φεύγει, η τρόικα (επαν)έρχεται. Σόρυ, αγαπητέ @underherfeet ...
     
  10. elfcat

    elfcat . Contributor

    Μάλλον κάποιο μπέρδεμα έχετε κάνει, τα περί αγοραπωλησίας τα εισήγαγε ο @underherfeet στην κουβέντα, οπότε αφήνω αυτόν να τα υπερασπιστεί αν θέλει, για να μην μπερδευτούν κι άλλο τα πράγματα στο κεφάλι σας

    Η ακριβής σχετική φράση στο λήμμα Μεταμοντερνισμός στη wikipedia είναι: "Ο όρος αυτός [σημ.: μετανεωτερικότητα] συνδέεται στενά με τον μεταστρουκτουραλισμό (βλ. Ζακ Ντεριντά) και τον μοντερνισμό, σε ό,τι αφορά την απόρριψη της αστικής, ελιτιστικής κουλτούρας."

    Aρα το αρχικό κείμενο "επιτρέπει" και στον Μοντερνισμό να απορρίπτει την αστική, ελιτιστική κουλτούρα. Το "κλόνισαν συθέμελα" είναι νομίζω μια δική σας πινελιά υπερβολής. Οπως πιθανον έχετε δει, το λήμμα Μετανεωτερικότητα δεν υπάρχει στη wikipedia, οπότε ας περιμένουμε να γραφτεί και τις συζητάμε τις απόψεις σας τότε.

    Για να είμαστε ακριβείς ποτέ η σκέψη δεν χρειαζόταν να άπτεται καμιάς πραγματικότητας (μόλις σκέφτηκα έναν ροζ ελέφαντα να κρύβεται πίσω από μια τριανταφυλιά!)

    Με την επικοινωνία όμως υπάρχει ένα θεματάκι (μα γιατί δεν τον βλέπετε και εσείς τον ροζ ελέφαντα και μου λέτε πως δεν υπάρχει; Αχ, είδατε τί καλά που κρύβεται!)

    Μα η αποδόμηση είναι το τελευταίο από το οποίο κινδυνεύει ένας μετανεωτερικός, αφού το κύριο χαρακτηριστικό του είναι ότι δεν έχει δομή! Είναι σήμερα αυτό, αύριο το άλλο, μεθαύριο πάλι αυτό, αλλά με άλλο όνομα! Πώς να τον αποδομήσεις;

    Οπότε θα ήταν ανόητο να προσπαθώ να αποδομήσω οποιονδήποτε μετανεωτερικό - και με τα ανόητα προσπαθώ να μην ασχολούμαι.

    Χώρια που ο @underherfeet δεν είναι μετανεωτερικός, αφού αποδόμησε μέσα του τον Σύριζα  

    Μολονότι μπορεί να τσακωθεί κανείς για το αν η μετανεωτερικότητα έφερε ή όχι το τέλος της Ιστορίας, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι έφερε το τέλος της αποδόμησης.

    Και τί σημαίνει το τέλος της αποδόμησης; Αν η αποδόμηση είναι απαραίτητο σκαλοπάτι για την ενηλικίωση, τότε να περιμένουμε μια αέναη -αλλά φευ, όχι αειφόρα- ανηλικότητα;
     
  11. brenda

    brenda FU very much

    Με βρίσκετε απόλυτα σύμφωνη μόνο στο τελευταίο (αυτοβιογραφικό άραγε?) κομμάτι της αέναης -έστω και μη-αειφόρου ανηλικότητας.
    Έχω αποφασίσει να συντηρήσω την ανηλικότητά μου μέχρις τελικής πτώσεως, ξέρετε, ονειρεύομαι στα 80 μου, να μπαίνω και να τρολλάρω ακόμη στο φόρουμ, που θα είναι τότε εντελώς ψηφιοποιημένο, θα σκέφτεσαι κάτι και τσουπ, θα το αποτυπώνει στην οθόνη.
    Θα έχω ακόμη το ίδιο άβαταρ, καβάλα στο φεγγαράκι, θα θυμάμαι το παρόν, που θα είναι ήδη το παρελθόν του μέλλοντος.
    Καλά να είμαστε, να κάνουμε ωραίες, θεωρητικές συζητήσεις, δομώντας και αποδομώντας νοητικά σύμπαντα.
    Σας ευχαριστώ για ακόμη μία φορά για τον ανεκτίμητης αξίας σουρίαλ διάλογό μας, επιφυλάσσομαι και για το μέλλον... 
     
  12. Guruni

    Guruni aohuhzp lpzhp

    Τα παραπανω να μεταφερθουν στα παλαιας κ νεας κοπης παρακαλω!