Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Λογοκρισία;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Ηλίας, στις 29 Ιανουαρίου 2009.

?

Λογοκρισία πέρα του δέοντος;

  1. Ναι

    69,6%
  2. Όχι

    30,4%
Multiple votes are allowed.
  1. SensualTorturer

    SensualTorturer Regular Member

    Νομίζω ότι εγκλωβιζόμαστε μέσα στις έννοιες και η λογική (?) επεξεργασία τους μας βγάζει σε άτοπα - και αντί να διορθώσουμε τις αρχικές υποθέσεις προς εργασία, ανασκολοπίζουμε και την λογική και το καλό γούστο και τις έννοιες και την σημασία των λέξεων και όλα ...

    Forum, η αρχαία αγορά, με την έννοια και του χώρου και της λειτουργίας της ελεύθερης συζήτησης επί παντός επιστητού από τον καθένα και στο μαγαζάκι του καθενός. Εδώ δεν μας ενδιαφέρει ως τόπος αλλά ως λειτουργία, δηλαδή ως ανταλλαγή απόψεων επί θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος, από όλους για όλα.
    Λογοκρισία : ο τρόπος με τον οποίο ο έχων εξουσία επεμβαίνει και απαγορεύει την ελεύθερη διακίνηση περιεχομένου, απόψεων, λέξεων και ιδεών, στον δημόσιο χώρο

    Έχοντας αυτά υπόψη και σε σχέση με όσα γράφονται από την κυρία Συραχ ας σημειώσουμε τα ακόλουθα:

    1. Forum και ιδιωτικός χώρος δεν συμβαδίζουν. Ή θα είναι ο ιδιωτικός χώρος που σημειοδοτεί η κατοικία πχ ή θα είναι χώρος αγοραίος, δηλαδή χώρος όπου ο καθένας έχει πρόσβαση. Ως forum ο χώρος είνα δημόσιος - άρα προσβάσιμος από τον καθένα - και ως δημόσιος χώρος επιτρέπει την έκφραση όλων των χαρακτηριστικών μιας ατομικότητας. Τούτο αποδεικνύεται και από τον ως τώρα τρόπο λειτουργίας του συγκεκριμένου forum.

    2. Το ότι ο Konstantinos καλή του ώρα εκεί που βρίσκεται, έφτιαξε αυτό το forum δεν τον κάνει ιδιοκτήτη του. Τον κάνει ευγενική ψυχή πιθανόν, εξυπηρετικό, με έφεση στην αναζήτηση των ομοίων του ίσως, τον είλωτα που μοχθεί για τους άλλους εμάς αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι ιδιοκτήτης του forum και συνεπώς δεν μπορεί να περιορίσει την έκφραση της γνώμης μου ή κανενός άλλου εδώ μέσα. Άσε που δεν πιστεύω ότι το θέλει, αλλά αντίθετα πρόκειται για άποψη άλλων ει των επιθυμιών του!

    3. Αν ήθελε κανείς να μετατρέψει το forum σε ιδιωτικό χώρο του, θα έπρεπε ίσως να τον κάνει με πρόσβαση μέσω προσκλήσεων, να περιορίσει την πρόσβαση των άσχετων κλπ κλπ. Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι να γίνει ένας χώρος - έστω και δικτυακός - προσωπικός και ιδιωτικός ! Το να επιχειρείται να μετατραπεί ένα ελεύθερο forum σε ιδιωτικό χώρο / φυλακή ιδεών μέσω της εφαρμογής μονομερώς τιθεμένων κανόνων πχ είναι απαράδεκτο, ιδίως όταν καταστρατηγείται έτσι η λειτουργία του ως forum.

    4. Σε αντίθεση με τους δημόσιους χώρους, όπου οι νόμοι ορίζουν την συμπεριφορά και τα όρια του καθενός σε σχέση με την Πολιτεία, στους ιδιωτικούς χώρους, οι σχέσεις ρυθμίζονται - ή θα έπρεπε να ρυθμίζονται - από την ευγένεια, τους καλούς τρόπους, τον σεβασμό του άλλου κλπ, από ιδιότητες δηλαδή όπου δεν επιβάλλονται εξωτερικά, αλλά πηγάζουν από την καλλιέργεια των ατόμων. Τώρα, το αν ο χώρος μαζεύει και αγενείς ή με μηδενική ανοχή στις ιδέες των άλλων, αυτό είναι ένα προβλημα συμπεριφοράς που δεν επιλύεται με την λογοκρισία.

    5. Έτσι όπως βίωσα την λογοκρισία εδώ μέσα - και φαντάζομαι για αυτό ρωτάει και ο Ηλίας - αυτή ξενίζει γιατί δεν έχει ΟΡΙΟ, γιατί πρόκειται για καταστάσεις δύο μέτρων και δύο σταθμών. Είναι για μένα φανερό ότι προκαλείται από αντιδράσεις σπασμωδικές, ίσως και επηρεασμένες από προσωπικές έχθρες ή συμπάθειες, χωρίς κατανόηση των ακριβών συνεπειών των λόγων και των πράξεων ούτε του προσφεύγοντος ούτε του λογοκρίνοντος. Γίνεται νομίζω συχνά μια μεγάλη μπερδεψούρα ανάμεσα σε θέματα που αφορούν τους καλούς τρόπους μας στην ανάπτυξη ιδεών και στην φύση ενοχλητικών θεμάτων. Φυσικά πρόκειται για προσωπικές μου απόψεις.

    6. Κατά το μέτρο που αφορά λοιπόν στους καλούς τρόπους μας, η λογοκρισία είναι άχρηστη. Η ευγένεια δεν επιβάλλεται, ούτε μπορεί κανείς να θεσπίσει κανόνες καλής συμπεριφοράς και να σκοτώνει όποιον ους παραβαίνει. Αν είναι έτσι χαθήκαμε ως κοινωνία. Θα μετατραπούμε σε ανθρωπάκια με στυλιζαρισμένη απόκριση σε κάθε εξωτερικό ερέθισμα, μέχρι να εξαφανιστεί κάθε διαφορετικό ερέθισμα. Αυτό ακούγεται μάλλον ως η εγκαθίδρυση μιας φασιστικής διακυβέρνησης, η οποία ξεκινώντας από τα σπίτια μας επεκτείνεται και στον δημόσιο χώρο. Η αποδοχή της διαφορετικότητας είναι απαραίτητη σε ένα forum και δεν μπορούμε εν ονόματι κανενός κερατά και καμιάς θεωρίας να απαγορεύουμε την συζήτηση θεμάτων! ακόμη όμως και τούτο γίνεται (ίδε πολιτικές συζητήσεις οικοι κυρίας Συράχ) αυτές δεν γίνονται λόγω καλής προαίρεσης των προσκεκλημένων και όχι επειδή αποδέχονται τις απαγορεύσεις της. Εκτός αν την επισκέπτονται μόνο σκλάβοι, οπότε τι να πούμε, και στα δικά μας οι ανύπαντρες.

    7. Κατά το μέτρο που αφορά στον τρόπο λειτουργίας του forum δεν έχει επίσης θέση, γιατί εκ των πραγμάτων το forum πρέπει να είναι ελεύθερο και ανεπηρέαστο στην έκθεση και αναζήτηση και συζήτηση των διαφόρων θεμάτων. Αυτό που στο σπίτι είναι πιθανόν αποδεκτό, στον δημόσιο χώρο είναι ανεπίτρεπτο. Μην τα ξαναλέω... μερικοί κάναμε πολύ δρόμο για να μας λογοκρίνουν στα γεράματα μας. Αν κάποιος δεν αντέχει τις ιδέες που εκτίθενται ας το δηλώσει, ας τις συζητήσει και, αν μεν συμφωνήσει έχει καλώς αν όχι ας πάει παρακάτω. Με το ίδιο μέτρο που δεν πείστηκε δεν μπορεί να επιβάλει την γνώμη του στον άλλο.

    8. Φυσικά τα πράγματα είναι ακόμη δυσκολότερα αν πρέπει να πάρεις θέση ως mod. Εκεί πρέπει νομίζω να έχει κανείς την ευθυκρισία να διακρίνει την ανοησία από την λογική θέση, την κακή συμπεριφορά από την αντιπαράθεση - έστω και παθιασμένη - απόψεων, να δράσει συναινετικά και τέλος να απαλύνει αντί να αφήσει να μεγαλώσουν προκλητικές συμπεριφορές, ξένες με το κοινό αίσθημα. Γιατί κακά τα ψέματα, οι ηλικίες μας δεν επιτρέπουν σε ανώριμους να παίζουν με ιδέες και αρχές που μας ακολουθούν μια ζωή και το κοινό αίσθημα για μερικά πράγματα είναι έντονο (υπενθυμίζω τη περίπτωση του Αλέξη και του φόνου του και των όσων γράφηκαν εδώ μέσα από όλες τις πλευρές). Σε αντίθετη περίπτωση οι βάναυσα προσβεβλημένοι από τις ανόητες συμπεριφορές, είτε φεύγουν (όρα Dolmance που αποχώρησε καταγγέλλοντας διάφορα φασίζοντα πουστράκια - πράγμα απαράδεκτο μεν, κατανοητό ως αντίδραση δε) είτε σιωπούν, μια και δεν έχουν τι να πουν αφού τα θέματα προς συζήτηση και οι αντιπαρατιθέμενες απόψεις έχουν εκφυλιστεί σε κλώνους της κυρίαρχης νοοτροπίας, του Konstantinos ενδεχομένως, των mod ισως, του τι πιστεύουν οι mod ότι θέλει να πει ο Konstantinos ή ότι θα είναι αρεστό στον Konstantinos ... δηλαδή γενικά από ανόητες καταστάσεις.

    Όθεν και δια ταύτα σύντροφοι εν αμαρτίαις - μην ρωτάτε αν υπάρχει λογοκρισία (τ' άκουσες Ηλία; ) αλλά καλύτερα ρωτήστε πως θα αλλάξει η υφέρπουσα νοοτροπία μελών - σε οποιαδήποτε θέση και αν είναι αυτοί.
    Άλλωστε καλοί μου mods - όλοι μας ξέρουμε να δίνουμε και εντολές και να είμαστε και εξαιρετικά αυστηροί - αλλά το forum πρέπει να είναι πέρα από αυτά! Αλλιώς δεν έχει νόημα !
     
  2. Incomplete_

    Incomplete_ Contributor

    Απάντηση: Λογοκρισία;

    Το τι είναι λογοκρισία είναι υποκειμενικό.. Τις περισσότερες φορές εκλαμβάνεται ως λογοκρισία το "κάνεις λάθος φίλε " ή το "αφού δεν έχεις εμπειρία τι επιμένεις" όταν κάποιος προσπαθεί να επιβάλει την ένσταση του,επειδή έτσι θα κάνει κάποια καρδούλα να λυγίσει..

    Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε και για την έμμεση λογοκρισία.Δλδ,κάποιος να αποθαρρύνεται να εκφέρει άποψη είτε γιατί θα πολεμηθεί από θεωρητικούς,είτε γιατι θα πολεμηθεί από το γνωστό παρεάκι που δρα τους τελευταίους μήνες άρτια συνασπισμένο προς πάσα κατεύθυνση.. Πολλές φορές μου έχουν στείλει μέλη μηνύματα ότι δε μπορούν να συμμετέχουν σε νήματα,επειδή φοβούνται τον ομαδικό-στείρο αντίλογο μιας συγκεκριμένης παρέας.. Και είναι αστείο πως άτομα που έχουν παραδεχτεί ανοιχτά τη χαμηλή τους αυτοεκτίμηση και άλλα perv/kinky μέλη θα σου επιβάλλουν με το περιτύλιγμα διαλόγου τι είναι ο Master πχ και γιατί το κάνει έτσι..Αν τολμήσει κανείς να πει "όχι",τότε αρχίζουν τα ποιηματάκια περι φασισμού,λογοκρισίας,σκοταδισμού αρχίζουν τα παράλληλα νήματα σατιρικά και καυστικά προς άλλα μέλη (όπου μεταξύ τους εκεί αυτεπαινούνται) κτλ κτλ
    Με τι διάθεση ,λοιπόν,να συμμετάσχεις σε BDSM νήματα και γιατί...
    Και ρωτώ..Είναι και αυτό λογοκρισία;
    Θα μπορούσα να πω και άλλα ,αλλά δε χρειάζεται για την ώρα..
     
  3. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    συμφωνω απολυτως.
     
  4. Durcet

    Durcet In Loving Memory

    Re: Απάντηση: Λογοκρισία;

    Μην πεις... θα πω εγώ  

    Σχόλια του τύπου "δεν έχεις δικαίωμα λόγου", "είσαι πολύ μικρός για να μιλάς", "πρόσεχε τι λες", "ξέρω από ποιους υποκινείσαι"... Και όχι από "παρέες", "φωστήρες" ή έστω απλούς λεξοαυνανιστές, αλλά από οπαδούς της δικτατορίας της μετριότητας.

    Απορία ηλιθίου: έμμεση ή άμεση προσπάθεια λογοκρισίας;
     
  5. Incomplete_

    Incomplete_ Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Λογοκρισία;

    Βασικά μου κάνει εντύπωση ,όταν προσπαθείς να μου προσάψεις ό,τι σε καταπιέζω ,όταν από μόνος σου το πετυχαίνεις μια χαρά ..  

    Δεν ξέρω αν θα μπω στη διαδικασία να απαντήσω,γιατί δεν ξέρω πως κλασικά θα μπουν στη συζήτηση και οι υπόλοιποι..Όπως τότε με τη δήθεν χολυγουντιανή αποχώρηση σου.. Με πιάνεις .. 

    Συγνώμη,αλλά αν ήθελα να αντιμετώπιζα αγέλες θα γινόμουν ένας καουμπόης..Για την ώρα ,όμως, είμαι ένας απλός φορουμίτης..

    Άλλη φορά!  
     
  6. Durcet

    Durcet In Loving Memory

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Λογοκρισία;

    Δεν είπα πως με καταπιέζεις, είπα πως το προσπαθείς. Κι όσο για την αποχώρησή μου, πες πως απλώς μετάνιωσα. Τα δήθεν τα αφήνω για άλλους  

    P.S. Επίσης να σε πληροφορήσω πως δε μ' αρέσουν οι αγέλες. Άλλοι προσπαθούν να το παίξουν καουμπόηδες εδώ μέσα.
     
  7. Incomplete_

    Incomplete_ Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Λογοκρισία;

    Ότι πείτε  

    Λοιπόν τσάκω αυτό και άσε με γιατί μετά θα πουν πως εγώ σε προκαλώ  


    Ση για!  
     
  8. SensualTorturer

    SensualTorturer Regular Member

    Τι τραβάμε και εμείς οι κομμώτριες!
     
  9. Ride a Woman

    Ride a Woman Regular Member

    Απάντηση: Λογοκρισία;

    Μηπως ευθυνη εχω και ''εγω'' για τις προσδοκιες και τις αυταπατες μου για την ''αγορα''....???? 
     
  10. Το δημοσίευμα του σενσουαλ τορ με κάλυψε σε πολλά σημεία. Θα ήθελα όμως
    να σταθω λίγο στην έννοια την ευπρέπειας και της ευγένειας μια και πολύς λόγος
    γίνετε και επίσης πολύ διαγραφή πέφτει με πρόσχημα αυτές τις έννοιες.
    Αγαπητή Τεντερ. καλλιεργώντας το πνεύμα μας μαθαίνουμε να υπερηφανευόμαστε
    κρύβοντας την υπερηφάνεια μας. Κάπως έτσι γεννήθηκαν οι «καλοί τρόποι»
    Όπως λέει και ο Μ.Φ.Μποξελ «Η ευπρέπεια είναι μια μορφή αυτοθυσίας που αποζημιώνεται
    με κολακεία» Όσο μεγαλύτερη είναι η επίδειξη της ευπρέπειας ,
    , τόσο μεγαλύτερα και περισσότερα είναι τα κολακευτικά σχόλια που εισπράττονται
    και εξ αυτού η αλαζονεία μεγαλώνει και όσο η αλαζονεία μεγαλώνει τόσο μεγαλώνει
    Και ο φόβος της έκθεσης και του ντροπιάσματος και όσο μεγαλώνουν οι φόβοι αυτοί
    τόσο μεγαλύτερη είναι και η επίδειξη της ευπρέπειας. Και ο κύκλος γυρίζει
    στην αρχή έχοντας ως κινητήρια δύναμη την υπεροψία.
    Τι είναι εκείνο που , στην πραγματικότητα , ενοχλεί τον λογοκριτή?
    Μήπως δεν είναι το ύφος αλλά το επιχείρημα? Μήπως δεν είναι το προφανές
    αλλά το κρυμμένο? Στην Ν.Αφρική στα χρόνια του απαρχαιντ το εθνικό
    Αφρικανικό κογκρέσο είχε υιοθετήσει και διέδιδε το παρακάτω σύνθημα
    ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΠΟΙΚΟ.
    Στο σύνθημα αυτό το προφανώς ενοχλητικό είναι η απειλή της σφαίρας
    και όμως, όπως αργότερα παραδέχτηκαν στελέχη του καθεστώτος , εκείνο
    που ενοχλούσε ήταν η λέξη «άποικος»
    Η έννοια της προσβολής είναι καθαρά υποκειμενική. Να φέρω ως παράδειγμα
    εμένα. Θεωρώ προσβλητικό το ποστ της Συραχ σε αυτο το νημα. Είναι όμως προσβλητικό
    μόνο για την δική μου ηθική και αισθητική και όχι για τους άλλους η έστω
    όχι για όλους τους άλλους.
    Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι η λογοκρισία ,με το πρόσχημα της προσωπικής
    προσβολής, δεν είναι παρά η ψευδαισθητική μεταμφίεση μιας ανίσχυρης θέσης.
    Φυσικά ένα χαρακτηριστικό της λογοκρισίας είναι ότι σπανιως παραδέχεται ότι
    είναι λογοκρισία. Συχνά υπερασπίζεται την ελευθερία του λόγου και μέσα
    σε αυτό βάζει και ένα «αλλά». Από αυτό το «αλλά» ξεκινάνε όλα
    Η λογοκρισία δεν επαιρεται για τον εαυτό της και δεν επιδεικνύεται.
    Συχνά παίρνει ύπουλες μορφές. Μέσω της επανάληψης και της εμπεδώσεως
    ενός λογοκριτικού συστήματος οι άνθρωποι μαθαίνουν να το θεωρούν
    φυσιολογικό και δεδομένο. Έτσι ο λογοκρινομενος γίνετε συχνά και
    αυτολογοκρινόμενος. Ο λογοκριτής με την συνεχή επανάληψη της λογο-
    κρισιας στο τέλος αναγκάζει τον συγγραφεα να διαβάσει αυτά που γράφει
    με τα δικά του μάτια και ουσιαστικά τον σπρώχνει να εσωτερικεύσει μια
    «μολυσματική» ανάγνωση. Αυτό είναι η εσωτερικευμενη λογοκρισία
    Γι’ αυτήν ο συγγραφεας Ντανιλο Κις γράφει… «Η μάχη ενάντια στην
    αυτολογοκρισία είναι ανώνυμη , μοναχική και δίχως μάρτυρες, και κάνει
    το υποκείμενο της να νιώθει ντροπή που συνεργάστηκε. Είναι σαν να
    διαβάζεις το ίδιο σου το κείμενο με τα μάτια ενός άλλου…»
    Τέλος την λογοκρισία συχνά ακολουθεί και η δίκη προθέσεων η οποία είναι.
    μια ανόητη μέθοδος αποφυγής απαντήσεων. Στην δίκη προθέσεων
    διατυπώνονται ερωτήματα του τύπου… γιατί συζητάς το α , γιατί θέτεις το β?
    Ποιο σκοπό έχεις? Συχνά ο ερωτών απαντά μόνος του χρησιμοποιώντας
    «βολικά» επιχειρήματα και ψυχολογίες της πεντάρας
    Καταλήγοντας θεωρώ ακρως γελοία και απολυταρχική την αξίωση ,που συχνά
    έχουν ορισμένοι από τους κρίνοντες, να μένουν εκτός δημόσιας κρίσης.
    Γι’ αυτούς θα αφήσω τον Ε. Λεμπεση να μιλήσει….


    …τόσω μᾶλλον, ὅσο ἡ ἐλευθερία τῆς σκέψεως, χρήσιμος μόνον εἰς ἐκείνους,
    οἵτινες διαθέτουν σκέψιν, εἶναι μονίμως καὶ ἐξόχως ἀντιπαθητικὴ εἰς τοὺς βλᾶκας,
    διότι ἀσκουμένη ὑπὸ τῶν ἄλλων στρέφεται ἐναντίον των, ἴδια ὁσάκις οὗτοι κατέχουν
    ἐξουσιαστικὰς θέσεις, ἢ ἔχουν συνδέση συμφέροντα μὲ τοὺς κατέχοντας αὐτάς.


    Όλα τα παραπάνω θεωρώ ότι ισχύουν στις μικρές και μεγάλες κοινωνίες,
    σε όλες τις αγορές και σε όλα τα καφενεία και φυσικά στα φορουμ.
     
  11. Incomplete_

    Incomplete_ Contributor

    Απάντηση: Λογοκρισία;

    Σε πόσα νήματα θα βάλεις τον Λεμπέση;
     
  12. Emma

    Emma Contributor

    Εγώ προσπάθησα -> https://www.greekbdsmcommunity.com/forums/t14121/, αλλά.... Oh well...

    Αυτό που φαίνεται να ξεχνάμε οι περισσότεροι είναι ότι η ελευθερία του ενός τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου. And this works both ways.

    Πέρα απ' αυτό όμως, η ερώτηση που χρειάζεται απάντηση, κατ' εμέ, είναι: πότε θα πρέπει να μπαίνουν όρια στο τί δημοσιεύεται; (Το "γιατί" θα είναι αυτονόητο, λογικά).