Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Μακελειό στο Ρέντη - Νεκροί δύο αστυνομικοί

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος john_m, στις 2 Μαρτίου 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. echo

    echo ***


    To άνωθεν (διασκευασμένο) ρητό και η απόδοση του στον Ισοκράτη αποτελεί μεταμοντέρνα παραποίηση χειρίστου είδους που κυκλοφορεί χρόνια στο διαδίκτυο ενώ κοσμεί και πολλούς τοίχους κρατικών υπηρεσιών.Πολιτικοί,λόγιοι,γραμματείς και φαρισαίοι,το έχουν χρησιμοποιήσει ακόμα και στο άνδρο της δημοκρατίας,εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας το έχει δημοσιεύσει πρωτοσέλιδο μη ελέγχοντας(?) το πρωτότυπο κείμενο.Πρόκειται για σύγχρονη παραχάραξη της ιστορίας στην υπηρεσία της μικροπολιτικής.

    Πρωτότυπο κείμενο του Ισοκράτη από τον Αρεοπαγιτικό λόγο του:

    *"Οἱ γὰρ κατ' ἐκεῖνον τὸν χρόνον τὴν πόλιν διοικοῦντες κατεστήσαντο πολιτείαν οὐκ ὀνόματι μὲν τῷ κοινοτάτῳ καὶ πραοτάτῳ προσαγορευομένην, ἐπὶ δὲ τῶν πράξεων οὐ τοιαύτην τοῖς ἐντυγχάνουσι φαινομένην, οὐδ' ἣ τοῦτον τὸν τρόπον ἐπαίδευε τοὺς πολίτας ὥσθ' ἡγεῖσθαι τὴν μὲν ἀκολασίαν δημοκρατίαν, τὴν δὲ παρανομίαν ἐλευθερίαν, τὴν δὲ παρρησίαν ἰσονομίαν, τὴν δ' ἐξουσίαν τοῦ ταῦτα ποιεῖν εὐδαιμονίαν, ἀλλὰ μισοῦσα καὶ κολάζουσα τοὺς τοιούτους βελτίους καὶ σωφρονεστέρους ἅπαντας τοὺς πολίτας ἐποίησεν"

    [ΙΣΟΚΡ 7. Πίστις: §20. 20:76 "Η αξιοκρατική επιλογή των αρχόντων κατά το παρελθόν" [1].

    Μετάφραση:

    *"Διότι εκείνοι που διοικούσαν την πόλη τότε (ενν. στην εποχή του Σόλωνα και του Κλεισθένη), δεν δημιούργησαν ένα πολίτευμα το οποίο μόνο κατ’ όνομα να θεωρείται το πιο φιλελεύθερο και το πιο πράο από όλα, ενώ στην πράξη να εμφανίζεται διαφορετικό σε όσους το ζουν· ούτε ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, αλλά ένα πολίτευμα το οποίο, δείχνοντας την απέχθειά του για όσους τα έκαναν αυτά και τιμωρώντας τους, έκανε όλους τους πολίτες καλύτερους και πιο μυαλωμένους." 


    *Πηγή αποσπασμάτων:Ισοκράτης και ελληναράδες
     
  2. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Απάντηση: Re: Μακελειό στο Ρέντη - Νεκροί δύο αστυνομικοί

     
  3. john_m

    john_m Bollocks mandola



    * Το "ρητό" του Ισοκράτη και η απάντηση στο άρθρο του Σαραντάκο​


    Με αφορμή την ρήση του Ισοκράτη που κυρίως έγινε γνωστό από το πρωτοσέλιδο του σημερινού “Ελεύθερου Τύπου” όπου υπάρχει πρωτοσέλιδο με το εξής:

    “Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.“

    Την κουβέντα αυτήν την "ανοιξε" άρθρο του Νίκου Σαραντάκου με τον τίτλο "Το ψεύτικο ρητό του Ισοκράτη για την «αυτοκαταστροφή της δημοκρατίας» "

    Καταρχήν το επίμαχο απόσπασμα δεν είναι αυτούσιος λόγος του Ισοκράτη, αλλά ερμηνεία των λόγων του Ισοκράτη. Για να μπορέσεις να καταλάβεις τον Ισοκράτη πρέπει να διαβάσεις όχι μόνο τον υπόψη λόγο αλλά και τους άλλους. Ο Ισοκράτης συγκρίνει τη διεφθαρμένη δημοκρατία της εποχής του με την δημοκρατία που θέσπισαν ο Σόλων και ο Κλεισθένης. Το νόημα των λόγων του είναι πράγματι πολύ επίκαιρο, και ο ΕΤ ορθώς το χρησιμοποίησε.

    Το πρόβλημα στον κύριο Σαραντάκο επικεντρώνεται στο εάν ο Ισοκράτης τελικά είπε το

    "Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται".

    Ας εξετάσουμε τις λέξεις εννοιολογικά χρησιμοποιώντας το on-line λεξικό του Τριανταφυλλίδη.

    Αυτοκαταστροφή είναι η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του αυτοκαταστρέφομαι.

    Αυτοκαταστρέφομαι σημαίνει ότι καταστρέφομαι από δική μου υπαιτιότητα ή από εσωτερικά αίτια.

    Ψάχνουμε να βρούμε δηλαδή έαν ο Ισοκράτης είπε κάτι πάνω στην ερμηνεία του ρήματος αυτοκαταστρέφομαι. Ανοίγω και εγώ τα κιτάπια μου (ΚΑΚΤΟΣ)και βάζω ένα από χαρακτηριστικά απόσπασματα στα νέα Ελληνικά όπου σύμφωνα με τους ΓΛΩΣΟΛΟΓΟΥΣ είναι η ίδια γλώσσα με την αρχαία Ελληνική......

    ......Εμείς κάνουμε το "αντίθετο" δεν αφήνουμε μέρα που να μη βλάψουμε ο ένας τον άλλο, ενώ έχουμε παραμελήσει τόσο πολύ τα πολεμικά έργα, ώστε δεν τολμούμε να παρουσιαστούμε ούτε σε πολεμικές ασκήσεις, αν δεν πληρωθούμε Το σπουδαιότερο όμως είναι πως την εποχή εκείνη κανένας πολίτης δεν στερούνταν τα αναγκαία και κανένας δεν ντρόπιαζε την πόλη ζητιανεύοντας από τους διαβάτες, ενώ σήμερα οι φτωχοί είναι περισσότεροι από τους πλούσιους. ....(στιχ 82)

    Τι λέει εδώ ο ρήτορας ?
    Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε ότι ο ρήτορας μιλάει για πολιτεύματα όπου και κάνει σύγκριση ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ.

    Στο απόσπασμα που έβαλα σαφέστατα ο Ισοκράτης υποστηρίζει ότι οι Αθηναίοι σήμερα συνεχίζουν να κάνουν τις εκείνες αισχρές ενέργειες ή πράξεις που περιέγραψε με αποτέλεσμα ο ένας να βλάπτει τον άλλον (ανυποταξία, πλουτισμός και άλλα πολλά).

    Αυτό πως θα το ονομάσεις ?

    εγώ το αποκαλώ ΑΥΤΟ-ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. Διότι κάνεις ενέργειες που βλάπτουν την δημοκρατία σου , την κοινωνία σου.

    Και πάμε στην μετάφραση όπως την έβαλε ο Κος Σαρντάκος στο άρθρο του

    Διότι εκείνοι που διοικούσαν την πόλη τότε (ενν. στην εποχή του Σόλωνα και του Κλεισθένη), δεν δημιούργησαν ένα πολίτευμα το οποίο μόνο κατ’ όνομα να θεωρείται το πιο φιλελεύθερο και το πιο πράο από όλα, ενώ στην πράξη να εμφανίζεται διαφορετικό σε όσους το ζουν· ούτε ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, αλλά ένα πολίτευμα το οποίο, δείχνοντας την απέχθειά του για όσους τα έκαναν αυτά και τιμωρώντας τους, έκανε όλους τους πολίτες καλύτερους και πιο μυαλωμένους.


    Ο Ισοκράτης εδώ εννοεί ότι επομένως αν η δημοκρατία σε αυτό τον τόπο λειτουργούσε θα τιμωρούσε όλους όσους θεωρούν:

    - δημοκρατία την ασυδοσία
    - ελευθερία την παρανομία
    - ισονομία την αναίδεια
    - ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει


    Φυσικά πρέπει να διαβάσει κανείς όλη την ομιλία του Ισοκράτη , χωρίς προκαταλήψεις, έχοντας ένα λεξικό ερμηνειών και εννοιών δίπλα του ώστε να μπορέσει να ερμηνεύσει το τι είπε ο Ισοκράτης.

    Σημειωτέον ότι ούτε η λέξη "αναρχία" αναφέρεται στοο έργο του Ισοκράτη και γενικά στην αρχαία Ελληνική Γραμματεία αλλά ο κος Σαραντάκος δεν την σχολίασε για τους δικούς του λόγους.
    Ίσως λόγο των καιρών....

    Άρα πολύ σωστά ο "ανώνυμος" έβγαλε αυτήν ρήση.

    Δεν θα σχολιάσω τα υπόλοιπα διότι είναι τα γνωστά του Σαραντάκου διότι όπως έιναι γνωστό στην Δημοκρατία του υπάρχουν οι εθνικιστές και οι μη εθνικιστές, ενώ στον δική μου υπάρχουν οι εθνομηδενιστές, εθνιστές και οι εθνικιστές. Θα κάνουμε κύκλους και δεν θέλω διότι το να σε αποκαλεί κάποιος ακροδεξιό ή εθνικιστή επειδή έβαλε την ρήση στο blog του με σκοπό να διαμαρτυρηθεί με τον τρόπο του στην βία, την ατιμωρησία, την αναλγησία που μας ταλαιπωρεί όχι μόνο την τελευταία εβδομάδα αλλά εδώ και 35 χρόνια τότε αυτός δεν λέγεται πολιτισμός και ο οποίος μας έχει λείψει αυτές τις μέρες αλλά δογματισμός .


    * Πηγή : Akritas - ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: Το "ρητό" του Ισοκράτη και η απάντηση στο άρθρο του Σαραντάκου  

    Ο Σαραντάκος καλά θα κάνει να ξαναδιαβάσει την συγκεκριμένη παράγραφο και αν συνεχίσει να ισχυρίζεται ακόμα όσα γράφει. ε τότε ας ανατρέξει σε κάποιο βιβλίο "ΛΟΓΙΚΗΣ" για να βγάλει συμπεράσματα. Η κάθε φράση που λέγεται έχει και κάποια ερμηνεία και όχι μόνο μετάφραση!!!
    Προφανώς, όμως αρέσκεται να υποδηλώνει την παρουσία του με θορυβώδεις παρεμβάσεις, αλλοιώς ποιός θα τον ήξερε
      
     
  4. echo

    echo ***




    Οπότε δεν μεταφράζουμε, παραποιούμε κατά την δική μας ερμηνεία, γενικά κάνουμε ότι γουστάρουμε!

      


    "Και πάλι για το ψεύτικο ρητό του Ισοκράτη


    Για να θυμίσω σύντομα τα γεγονότα, στις 10 Δεκεμβρίου ο Ελεύθερος Τύπος δημοσίευσε πρωτοσέλιδο, με τεράστια γράμματα, και σε μαύρο φόντο, το εξής ρητό που αποδιδόταν στον Ισοκράτη:

    Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.


    Το πρωτοσέλιδο έκανε μεγάλη εντύπωση. Όπως όμως έγραψα σε σημείωμά μου, το ρητό είναι πειραγμένο. Η φράση για «δημοκρατία που αυτοκαταστρέφεται» είναι προϊόν ερμηνείας ή φαντασίας, όπως κατασκευασμένη είναι και η φράση «κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας».


    Το ρητό-μαϊμού δεν είναι επινόηση της εφημερίδας· κυκλοφορούσε από παλιά στο Διαδίκτυο. Όμως, η εφημερίδα έσπευσε πολύ πρόθυμα να υιοθετήσει και να προβάλει τη λαθροχειρία, επειδή, όπως πολύ σωστά γράφει ο Ιός Ελευθεροτυπία - Απογευματινή Αδέσμευτη Εφημερίδα «αυτή η φράση-μαϊμού του Ισοκράτη εξυπηρετούσε την πολιτική σκοπιμότητα της στιγμής».


    Ενδεικτικό για το κλίμα των ημερών είναι πως το σημείωμά μου για τον Ισοκράτη αναδημοσιεύτηκε αστραπιαία σε πολλές δεκάδες ιστολόγια, φόρουμ, σε σελίδες του Facebook και του MySpace, με αποτέλεσμα να δεχτεί πολλές χιλιάδες επισκέψεις και να γίνει το δημοφιλέστερο κείμενο του ιστοτόπου μου. Ήταν ένα σημείωμα βιαστικά γραμμένο, εν θερμώ· περίπου το ίδιο, αν και πιο σουλουπωμένο, δημοσιεύτηκε και στην Αυγή την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου. Η αναφορά του Ιού στο επεισόδιο μού δίνει την ευκαιρία να ασχοληθώ και πάλι με το θέμα, όχι για να βλογήσω τα γένια μου, αλλά για να απαντήσω σε κάποιες ενστάσεις και να κάνω μερικές γενικότερες σκέψεις που δεν χώρεσαν στο άρθρο μου στην Αυγή.


    Καταρχάς, για τον Ελεύθερο Τύπο. Όπως επισημαίνει ο Ιός, ενώ πολύ εύκολα μπορούσε να βρει ότι ο Ισοκράτης είναι μαϊμού, δεν το έκανε και έσπευσε να υιοθετήσει το μαγειρεμένο απόσπασμα· αντίθετα, μια μέρα νωρίτερα, όταν ένας φωτορεπόρτερ της εφημερίδας, ο Κ. Τσιρώνης, έφερε ένα λαβράκι, φωτογραφία αστυνομικού να σημαδεύει διαδηλωτές με προτεταμένο όπλο, ο αρχισυντάκτης Σερ. Κοτρώτσος επέδειξε περισσή περίσκεψη, διπλοτριπλοκοσκίνισε την αυθεντικότητα του στιγμιότυπου, έχασε μια μέρα για να «διασταυρώσει» τα στοιχεία, και τελικά έθαψε τη φωτογραφία στις μέσα σελίδες. Λίγο αργότερα, απέλυσε τον ρεπόρτερ αντί να τον επιβραβεύσει, με το πρόσχημα ότι άφησε τη φωτογραφία να διαρρεύσει στο Διαδίκτυο. (Μπορείτε να τη δείτε εδώ). Η διαφορά στάσης είναι εύγλωττη, θαρρώ.


    Δεύτερο, για τη δύναμη του Διαδικτύου. Αν δεν ήταν το Διαδίκτυο, η φωτογραφία θα μπορούσε εύκολα να θαφτεί εντελώς και να μη δημοσιευτεί ποτέ. Αλλά και η διάψευση του αποσπάσματος του Ισοκράτη θα περιοριζόταν σε στενό κύκλο, ενώ τώρα διαδόθηκε ευρύτατα.


    Τρίτον, με κατηγόρησαν μερικοί, κυρίως από ελληνοκεντρικά ιστολόγια, ότι στάθηκα στον τύπο και όχι στην ουσία, ότι η φράση περί αυτοκαταστροφής τεκμαίρεται από άλλα χωρία του Αρεοπαγιτικού λόγου του Ισοκράτη. Μα, αυτό έγραψα κι εγώ, ότι η αναφορά ήταν προϊόν ερμηνείας ή φαντασίας. Κάποιοι άλλοι είπαν ότι δεν έχει σημασία αν είπε ακριβώς αυτό ο Ισοκράτης ή ποιος το είπε, σημασία έχει ότι η φράση περιγράφει σωστά την κατάσταση. Ίσως –αλλά τότε, όπως ευφυώς παρατηρεί ο Ιός, γιατί άραγε δεν δημοσίευε ανυπόγραφο το ρητό η εφημερίδα ή έστω με την υπογραφή «Σεραφείμ Κοτρώτσος»; Θα ήταν άραγε ίδια η εντύπωση;


    Όχι βέβαια. Γιατί το περιστατικό με τον Ισοκράτη-μαϊμού είναι ένα ακόμα από τα πάμπολλα περιστατικά καπηλείας και «εργαλειοποίησης» (για να δανειστώ έναν όρο της μόδας) των αρχαίων. Αυτό πάντοτε συνέβαινε, θα μου πείτε. Ίσως, αλλά τα περιστατικά πληθαίνουν. Ειδικά μετά την είσοδο του ΛΑΟΣ στη Βουλή, οι ακροδεξιοί προσπαθούν να πλασαριστούν σαν ιδιοκτήτες ή δικαιωματικοί εκπρόσωποι του αρχαίου ελληνικού πνεύματος. Έτσι, για παράδειγμα, ο βουλευτής Βελόπουλος συνηθίζει να διανθίζει τις αγορεύσεις του με αρχαία ρητά, μερικά από τα οποία είναι υπαρκτά. Την ίδια ώρα, οι τηλεβιβλιοπώλες αδελφοί Γεωργιάδη εκδίδουν αρχαίους με όλες τις σημασίες της λέξης, ενώ ο ιός του Πλεύρη βρίσκει απίθανες ελληνικές ετυμολογίες χωρίς ωστόσο να ξεπερνάει την πρώτη διδάξασα, την ανεκδιήγητη κυρία Τζιροπούλου.


    Αλλά και σε λιγότερο ακραίους πολιτικούς χώρους, ο Βύρων Πολύδωρας, θυμίζω, μάγευε το ακροατήριό του με περιποιημένα απαρέμφατα. Επίσης, στις αρχές του χρόνου, όταν ο βουλευτής Κουκοδήμος βρέθηκε σε δύσκολη θέση, στην αρχαιολαγνεία αναζήτησε σανίδα σωτηρίας ή απορρυπαντικό για να καθαρίσει την ελεεινά λερωμένη φωλιά του. Βγαίνοντας από το γραφείο του ανακριτή, δήλωσε: Θα μιλήσω λακωνικά, όπως οι Σπαρτιάτες: “Τύχη αγαθή ικανότητος ένεκα και ήθους αμέμπτου καλής παιδείας άμα”. Το ρητό αυτό, παρεμπιπτόντως, δεν υπάρχει και δεν θα μπορούσε να υπάρξει, αφού δεν σημαίνει τίποτε στα αρχαία ελληνικά. Κι όμως, οι δημοσιογράφοι που το άκουσαν εκστασιάστηκαν.


    Βλέπετε, η επίκληση των αρχαίων έχει μαγικό αποτέλεσμα. Υπάρχει μια μερίδα του κοινού που πείθεται πολύ εύκολα μόλις ακούσει κάτι αρχαίο, ή κάτι που να μοιάζει με αρχαίο ή που να πλασάρεται για αρχαίο. Κι έτσι ο σύγχρονος κάπηλος δανείζεται αίγλη κι ο ελληναράς βρίσκει στους αρχαίους δεκανίκι για να στηρίξει τα σαθρά επιχειρήματά του.


    Κατά σύμπτωση, λίγες μέρες μετά το πρωτοσέλιδο με τον ψεύτικο Ισοκράτη, μια ομάδα φοιτητές ανέβηκαν στην Ακρόπολη και κρέμασαν πανώ σχετικό με τις διαδηλώσεις των τελευταίων ημερών. Παρόμοια ενέργεια έχει ξαναγίνει· θυμάμαι ένα αντιπολεμικό πανώ του ΚΚΕ την εποχή του πολέμου στο Ιράκ. Φυσικά, πολλοί καλοθελητές έσπευσαν να ανατριχιάσουν αυθόρμητα για την ιεροσυλία. Δεν θα συμφωνήσω. Όταν θέλουμε ενιαία αδιατάρακτη συνέχεια του ελληνισμού, όταν δίνουμε το γκλομπ στον Ισοκράτη για να βαράει διαδηλωτές, λογικό είναι να τα αισθάνονται και οι διαδηλωτές οικεία και να τα χρησιμοποιούν στον αγώνα τους. Καθόλου τυχαία, ο Μανώλης Γλέζος που κατέβασε τη σβάστικα από την Ακρόπολη, επικρότησε την ενέργεια των νεαρών."

    http://www.sarantakos.com/isocratfin.htm
     
  5. john_m

    john_m Bollocks mandola

    Όταν μεταφράζουμε ένα αρχαίο κείμενο, προσπαθούμε να φθάσουμε και στην πλατύτερη ερμηνεία του αγαπητέ .

    Όπως εξηγεί στην ιστοσελίδα του ο Νίκος Σαραντάκος Ο Ισοκράτης πουθενά δεν μιλά για τη «δημοκρατία που αυτοκαταστρέφεται» και επίσης δεν είναι δικιά του η φράση «κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας»". Πραγματικά δεν είναι δικιά του το παραπάνω τμήμα της φράσης αλλά αυτό είναι το νόημα του λόγου του. Αντί να γράφουμε 4 με 5 παραγράφους δίνουμε το νόημα σε δύο φράσεις. Διαφωνης ότι είναι το νόημα αυτό της φράσης ή μήπως σε ενοχλεί ότι αυτά που γίνονται τώρα είναι αυτά που περιγράφει ο Ισοκράτης στο λόγο του;


    ** Πανηγυρίζει λες και ανακάλυψε τον τροχό ο κ. Σαραντάκος: "Μ’ άλλα λόγια, ο Ισοκράτης δεν μίλησε για «δημοκρατία που αυτοκαταστρέφεται». Αυτό είναι προϊόν ερμηνείας, για να μην πω προϊόν φαντασίας. Όπως προϊόν φαντασίας, που καμιά σχέση δεν έχει με το πραγματικό ρητό του Ισοκράτη, είναι και η ατάκα ότι η δημοκρατία «κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας». Για άλλη μια φορά, οι ελληναράδες χρησιμοποιούν τους αρχαίους όπως ο μεθυσμένος τον φανοστάτη: όχι για να φωτίσουν το δρόμο τους, αλλά για δεκανίκι που θα στηρίξει τα σαθρά τους επιχειρήματα".

    Πανηγυρίζει λοιπόν επειδή μέσα στην παράγραφο ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ βρήκε μόνο (  τα τέσσερα από τα έξι σημεία που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Και από την χαρά του ξεχνά (  να διαβάσει την ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗ παράγραφο. Η οποία λέει (21 και αρχή 22):

    ''Μέγιστον δ’ αὐτοῖς συνεβάλετο πρὸς τὸ καλῶς οἰκεῖν τὴν πόλιν, ὅτι δυοῖν ἰσοτήτοιν νομιζομέναιν εἶναι, καὶ τῆς μὲν ταὐτὸν ἅπασιν ἀπονεμούσης, τῆς δὲ τὸ προσῆκον ἑκάστοις, οὐκ ἠγνόουν τὴν χρησιμωτέραν, ἀλλὰ τὴν μὲν τῶν αὐτῶν ἀξιοῦσαν τοὺς χρηστοὺς καὶ τοὺς πονηροὺς ἀπεδοκίμαζον ὡς οὐ δικαίαν οὖσαν, τὴν δὲ κατὰ τὴν ἀξίαν ἕκαστον τιμῶσαν καὶ κολάζουσαν προῃροῦντο καὶ διὰ ταύτης ᾤκουν τὴν πόλιν''

    Πάρα πολύ τους βοήθησε στην καλή διοίκηση της πόλης, ότι ενώ εθεωρείτο ότι υπάρχουν δύο ισότητες, και η μία αποδίδει το ίσο σε όλους, η δε άλλη το πρέπον στον καθένα, δεν αγνόησαν την χρησιμότερη ισότητα, αλλά αποδοκίμαζαν την ισότητα εκείνη, η οποία έκρινε άξιους των ιδίων αμοιβών και τιμών τους φαύλους, προτιμώντας εκείνη (την ισότητα) η οποία τιμά και τιμωρεί καθένα σύμφωνα με την αξία του.

    Στην αμέσως επόμενη λοιπόν παράγραφο ο Ισοκράτης εξηγεί την κατάχρηση της ισότητας που συμβαίνει στην εποχή του, σε σύγκριση πάντα με τον καιρό του Σόλωνα και του Κλεισθένη.

    Που λέει ότι η Δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται (κάπως αστείο το ερώτημα για όποιον έχει διαβάσει ποτέ τον Αρεοπαγίτικο, ο οποίος αναφέρεται αποκλειστικά στην διάλυση της κοινωνίας και της πολιτείας); Αν και εξηγεί πως καταστρέφεται ή καταστράφηκε σε πολλές παραγράφους (12, 15, 16, 17), θεωρώ ότι το "η δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται" πάρθηκε από την παράγραφο 18:

    ''καίτοι πῶς χρὴ ταύτην τὴν πολιτείαν ἐπαινεῖν ἢ στέργειν τὴν τοσούτων μὲν κακῶν αἰτίαν πρότερον γενομένην, νῦν δὲ καθ’ ἕκαστον τὸν ἐνιαυτὸν ἐπὶ τὸ χεῖρον φερομένην; πῶς δ’ οὐ χρὴ δεδιέναι μὴ τοιαύτης ἐπιδόσεως γιγνομένης τελευτῶντες εἰς τραχύτερα πράγματα τῶν τότε γενομένων ἐξοκείλωμεν; ''

    Πως γίνεται να επαινούμε και να ευνοούμε αυτό το πολίτευμα που έγινε η αιτία τόσων κακών και σήμερα φαίνεται να πηγαίνει προς το χειρότερο; Πως γίνεται να μην φοβόμαστε ότι, αφού η κατάσταση πάει προς το χειρότερο, δεν θα καταντήσουμε σε κατάσταση ακόμα πιο άσχημη από την εποχή εκείνη;

    Είναι σημαντικό να ειπωθεί ότι όλα αυτά που απέτυχε να βρει ο κ. Σαραντάκος βρίσκονται ουσιαστικά σε μία σειρά. Είναι οι παράγραφοι 18, 20, 21 και 22 (στην παράγραφο 19 απλώς ζητά να του δώσουν σημασία και να προσέξουν τι λέει).

    Υ.Γ: Για να προλάβω εξυπνάδες τύπων που η γνώση τους είναι όση και του κ. Σαραντάκου, ο Ισοκράτης είναι γνωστό ότι είναι δημοκρατικός. Στα περισσότερα έργα του, μεταξύ των οποίων και το συγκεκριμένο (παράγραφοι 56-70), υπερασπίζεται την δημοκρατία και κατηγορεί τις άλλες μορφές διακυβέρνησης. Η διαφωνία του είναι με την κατάντια της τότε δημοκρατίας (που εμφανώς έχει πολλά κοινά με το σήμερα).


    ** ΠΗΓΗ : http://sxizofrenia.blogspot.com/2008/12/blog-post_11.html
     
  6. Konstantinos

    Konstantinos Staff Member

    Οκ ας αφήσουμε όμως τώρα τον Ισοκράτη και τον Πολύδωρα και τα πολιτικά, γιατί το θέμα είναι οι 2 νεκροί, και σ αυτό θα πρέπει να εστιάσουνε οι συμμετέχοντες.
     
  7. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: Μακελειό στο Ρέντη - Νεκροί δύο αστυνομικοί

    Rep!

    H διαφορετικότητα στον προσδιορισμό "αστυνομικός" και "εγκληματίες" είναι τυχαία; Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους που πρέπει να τους δώσουμε τον ίδιο χαρακτηρισμό και αυτό μπορεί να είναι μόνο ένας: εγκληματίες

    Ανάλογα πως διαβάζει τα παραδείγματα ο κάθε αναγνώστης. Στην πρώτη περίπτωση (Αστυνομικοί - Αγώνες Αυτοκινήτων) έχουμε μια εθελοντική επιλογή με γνώση των πιθανών κινδύνων, ακόμα και θανατηφόρων, που μπορεί να προκύψουν, ενώ στη δεύτερη (Γρηγορόπουλος - πίνεις αμέριμνα τον καφέ σου) έχουμε ένα συμβάν από το πουθενά!

    Αν ο ενεργός πολίτης γυρνά τα μάτια σε κάθε πρόβλημα, πόσο μάλλον στο πρόβλημα που συζητάμε εδώ, και ακολουθεί "λογική" τύπου "ας το λύσουν οι αρμόδιοι", τότε εύκολα κατρακυλάμε στο "ας λύσουν οι αρμόδιοι το ασφαλιστικό, το μειωμένο ωράριο, τη βουλευτική ασυλία, το πανεπιστημιακό άσυλο κ.ο.κ"
    Για να μείνουμε στο θέμα μας, αφού συμφωνούμε όλοι (φαντάζομαι) ότι η Αστυνομία υπολείπεται και σε εκπαίδευση και σε εξοπλισμό, ας δούμε
    1. Πόσο μεγάλη είναι αυτή η έλλειψη;
    2. Που οφείλεται;

    Kαι το σημαντικότερο
    3. Θέλουμε Αστυνομία με άρτιο εξοπλισμό και με ουσιαστική εκπαίδευση; Εχω την αίσθηση πως υπάρχουν ανάμεσα μας μέλη (άρα και μερίδα του πληθυσμού) που ΔΕΝ θέλουν μια τέτοια Αστυνομία!

    Οι απαντήσεις μου
    1. Σε βαθμό που ο πολίτης από τη μία θα τρόμαζε και από την άλλη δεν θα είχε απαίτηση από την Αστυνομία να μπορεί να επιτελέσει τον σκοπό της. Πρέπει όμως να έχει απαίτηση και να διεκδικεί το δικαίωμα του για σωστή Αστυνόμευση από το κράτος.
    2. Στην απουσία πολιτικής βούλησης, στην κομματικοποίηση της και τον ηλίθιο συντεχνιακό και πολυδιασπασμένο συνδικαλισμό που υπάρχει στο σώμα, στις οικονομικές ρεμούλες σε θέματα προμηθειών κ.α, στην ηλίθια πρακτική εισαγωγής με Πανελλήνιες... αλλά και στην έλλειψη κονδυλίων. ΜΕΓΑΛΩΝ κονδυλίων! Τόσο μεγάλων που δύσκολα θα συμφωνούσε η πλειοψηφία των πολιτών.
    3. Φυσικά και θέλω μια τέτοια Αστυνομία, όπως θέλω την κάθε δημόσια υπηρεσία - οργανισμό κλπ να παράγει το απαιτούμενο έργο που να δικαιολογεί στο έπακρο την ανάγκη και τον σκοπό της δημιουργίας τους.

    Οι απαντήσεις των μελών που συμμετέχουν, ποιές είναι;

    Η Ελληνική Αστυνομία χρησιμοποιεί δακρυγόνα τύπου CN και CS (θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τύπου ΚΟ, CNB, CNC και PS, πυροσβεστικές αντλίες και πλήθος άλλων κατάλληλων μέσων για τον έλεγχο ταραχών) λόγω του ότι είναι ισχυρά και μη τοξικά σε σύγκριση με άλλα και απαραίτητα για την αντιμετώπιση, προσωρινή εξουδετέρωση, εχθρικού πλήθους και βίαιων ή απειλητικών επιτιθέμενων. Είναι απαραίτητα στην ΣΩΣΤΗ Αστυνομική πρακτική της καταστολής. Λόγω της μη ορθής εκπαίδευσης και του μη κατάλληλου εξοπλισμού (αλλά και μεγάλης πολιτικής μαλακίας) χρησιμοποιούνται κατά των συνταξιούχων και άλλων ομάδων που διαδηλώνουν ειρηνικά.
    Και φυσικά το ότι υπάρχουν ληγμένα δακρυγόνα στις αποθήκες των αστυνομικών υπηρεσιών (κυρίως στην επαρχία), αλλά και ότι χρησιμοποιούνται, είναι αποτέλεσμα ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ. Δεν ευθύνεται η Αστυνομία γι αυτό, πόσο μάλλον οι Αστυνομικοί!

    Λάθος! Αυτή είναι η λογική της εύκολης λύσης και του βεβιασμένου συμπεράσματος! Οι περιπτώσεις Κορκονέα - Μαλτεζά κλπ, είναι αποτέλεσμα της παντελούς έλλειψης σωστής εκπαίδευσης. Εξηγούμαι:
    Toμέας της εκπαίδευσης είναι και η αξιολόγηση. Απουσιάζει από την Ελληνική Αστυνομία η πρακτική της αποτίμησης και ανάλυσης έργου του προσωπικού, καθώς και τα τεστ καταλληλότητας. ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΟΗΣΗΣ, ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ.
    Τομέας της εκπαίδευσης είναι οι συνεχείς και ενδελεχείς ψυχολογικοί έλεγχοι, εξετάσεις και επιθεωρήσεις που επίσης απουσιάζουν από την Ελληνική Αστυνομία.
    Είναι ντροπή να εξετάζονται, έστω και οι ελάχιστοι, από ελάχιστους ψυχολόγους και να μην περνούν ΟΛΟΙ απαραιτήτως το τεστ προσωπικότητας MMPI2. Και εδώ ίδιοι οι λόγοι: ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΟΗΣΗΣ, ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ.

    Εν μέρη σωστό, λάθος όμως στην περίπτωση που συζητούμε. Η ομάδα ΔΙΑΣ έχει δικό της κέντρο (!!!) Από μόνο του αυτό είναι τόσο αστείο που μπορεί εύκολα να χαρακτηρισθεί ως εγκληματική αμέλεια! Ξαναγυρνάμε δλδ στην ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΟΗΣΗΣ, ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ.
    Το κέντρο της ΔΙΑΣ διαβίβασε στο κέντρο της άμεσης δράσης καθυστερημένα. Λέω εγώ τώρα, πως αποκλείεται η πιθανότητα ο εν υπηρεσία υπεύθυνος του κέντρου της ΔΙΑΣ να καθυστέρησε να διαβιβάσει για να εισπράξει αυτός και η ομάδα τα εύσημα για τη σύλληψη των κακοποιών; Λίγες φορές έχει συμβεί;
    H δουλειά του Αστυνομικού που είναι εθελοντής σε ομάδα με επιχειρησιακή δράση υψηλού ρίσκου, φυσικά και εμπεριέχει τον κίνδυνο της συμπλοκής αλλά και της ένοπλης εμπλοκής με τα όποια αποτελέσματα, όμως όταν δεν υπάρχει ούτε καν ο στοιχειώδης συντονισμός (δλδ ΕΝΑ κέντρο)τότε τις περισσότερες φορές πάνε σαν τα πρόβατα στη σφαγή.
    Πιστεύεις πως ο νεαρός 18ρης, 19ρης, 20ρης γνωρίζει αυτή την κατάσταση πριν μπει στο σώμα;

    ......................

    Eβαλα ένα ερώτημα που ΔΕΝ απάντησε κανείς! Γιατί άραγε;

    Το επαναφέρω (μπας και)

    Θα σας αναφέρω ένα παράδειγμα, (πραγματικό περιστατικό, μου το έχει διηγηθεί Αμερικανός “συνάδελφος” μου, που ήρθε απεσταλμένος από το FBI) από την εκπαίδευση που έλαβαν οι Αστυνομικοί στα πλαίσια της προετοιμασίας τους για τους Ολυμπιακούς αγώνες στην Αθήνα.

    Στην διδασκαλία του, βάζει το εξής σενάριο

    «Κάνετε σήμα σε ύποπτο όχημα να σταματήσει για έλεγχο. Ο οδηγός του οχήματος αρνείται να συμμορφωθεί και φεύγει αναπτύσσοντας μεγάλη ταχύτητα. Ακολουθεί καταδίωξη και ακινητοποίηση του οχήματος, περιμετρικά από περιπολικά σε απόσταση ασφαλείας. Σε θέση κάλυψης, διατάζετε τον οδηγό και τους συνεπιβάτες να βγουν από το όχημα με τα χέρια ψηλά και να πέσουν στο έδαφος. Αντ αυτού ο οδηγός βγαίνει από το όχημα και κατευθύνεται τρέχοντας προς το μέρος σας. Τι κάνετε;

    OΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι παρευρισκόμενοι Έλληνες Αξιωματικοί έδωσαν ΛΑΘΟΣ απαντήσεις. Απαντήσεις που οδηγούσαν σε πιθανό θάνατο τους!!!

    Ο λόγος απλός. Το νομικό πλαίσιο της χώρας μας, απαγορεύει την σωστή απάντηση!

    Είστε (και είναι) σίγουροι πως μέλη σαν την Atasai, τον Seirios_79, τον James_Bondage, τον Isnoggod κλπ είναι σε θέση έστω και να ακούσουν την σωστή απάντηση; Πόσο μάλλον να την αποδεχτούν; (!)

    ..................................

    Ας πιάσουμε τώρα και την περιβόητη φωτό του μέλους της ομάδας ΔΙΑΣ που παρασύρει διαδηλωτή με την μηχανή του. Ποιές είναι οι πιθανές εξηγήσεις; OXI ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΑ!

    1. Πρόκειται για ακροδεξιό φασιστόμουτρο
    2. Πρόκειται για κάποιον που βρίσκεται εν βρασμό ψυχής επειδή τυχόν είδε χτυπημένο συνάδελφο του ή τραυματισμένους συναδέλφους του, από τους διαδηλωτές
    3. Πρόκειται για κάποιον που ο φόβος του, όχι μόνο για τον κίνδυνο της σωματικής του ακεραιότητας αλλά και της ίδιας τους της ζωής, τον καθιστά επιθετικό, ακόμα και βίαιο. Ατάκτως και απρόβλεπτα επιθετικό και βίαιο.
    4. Πρόκειται για κάποιον που μέσα στην σαστιμάρα της στιγμής ή στο άβουλο του χαρακτήρα του, υπακούει τυφλά μαλακισμένες και έξω από κάθε σύγχρονη αστυνομική πρακτική, διαταγές ανωτέρων του
    5. Πρόκειται για κάποιον που δεν έχει το απαραίτητο συναισθηματικό θάρρος και την κατάλληλη νοητική ψυχραιμία για σωστή επιχειρησιακή δράση
    6. Πρόκειται για κάποιον που αγνοεί τα όρια των καθηκόντων του αλλά και του νομικού πλαισίου που τα διέπει

    ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΑΥΤΟΣ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ!
    Η σωστή εκπαίδευση του προσωπικού αλλά κυρίως των στελεχών της Αστυνομίας και ο κατάλληλος εξοπλισμός, σε συνδυασμό με όσα αναφέρω παραπάνω, δεν θα γεννούσε ΠΟΤΕ κανένα τέτοιο περιστατικό ή αν προτιμάτε θα τα μείωνε σε υπερβολικό βαθμό. Ας το καταλάβουν όσοι έχουν αντίθετη άποψη ή τουλάχιστον ας υποστηρίξουν την άποψη τους. Με επιχείρηματα φυσικά. Αν έχουν
     
  8. Angels Guardian

    Angels Guardian Regular Member

    Απάντηση: Μακελειό στο Ρέντη - Νεκροί δύο αστυνομικοί

    Σαφώς και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για εγκληματίες. Συμφωνώ μαζί σου. Λάθος μου που λεκτικά - ονομαστικά και μόνο διαχώρισα τις περιπτώσεις αυτές.

    Το θέμα δεν είναι πως διαβάζει κανείς τα παραδείγματα που ανέφερες. Τα παραδείγματα που ανέφερες θα παραπέμπονταν στη δικαιοσύνη με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας στη μια περίπτωση και στην περίπτωση του "ραλίστα" της ανθρωποκτονίας εκ προθέσεως με ενδεχόμενο δόλο, η οποία στην ακροαματική διαδικασία μπορεί και να καταρριπτόταν σε ανθρωποκτονία εξ αμελείας. Στις περιπτώσεις του Αλέξη και των δύο αστυνομικών η κατηγορία, κατά την άποψή μου πάντα, είναι μια και εντελώς διαφορετική. Ανθρωποκτονία εκ προθέσεως με σαφή δόλο. Δηλαδή δολοφονία. Πάλι κατά την άποψή μου και θα συνεχίζω να το υποστηρίζω αυτό και στις δύο περιπτώσεις έχουμε καθαρή δολοφονία εν ψυχρώ από ανθρώπους με εγκληματική ψυχολογία. Αδυνατώ να διαχωρίσω τα δύο περιστατικά ως προς την τέλεση της πράξης και το αποτέλεσμά της. Σίγουρα ο Αλέξης βρισκόταν τυχαία εκεί και οι δύο αστυνομικοί καταδίωξαν στα πλαίσια ενάσκησης των καθηκόντων τους εγκληματικά στοιχεία με σαφή ύπαρξη των κινδύνων συμπλοκής, ανταλλαγής πυροβολισμών και τραυματισμού ή απώλειας της ζωής τους αλλά ο θάνατός τους προήλθε από την ίδια ακριβώς πράξη. Την εκτέλεση εν ψυχρώ. Θα διαχώριζα τις δύο περιπτώσεις σαφώς αν τους είχε δοθεί η ευκαιρία να κάνουν χρήση των όπλων τους προστατεύοντας έτσι τη ζωή τους και σκοτώνονταν πάνω στην ανταλλαγή πυροβολισμών.

    Συμφωνώ απόλυτα με τον Captain Morgan με την άποψή του ότι στην περίπτωση της δολοφονίας του Αλέξη δεν φταίει η ελλειμματική εκπαίδευση της Αστυνομίας στην χρήση των όπλων και στη διαχείριση της εξουσίας. Σαφώς πρόκειται για καθαρή εγκληματική πράξη που συνδέεται άρρητα με την εγκληματική ψυχολογία του δολοφόνου. Σίγουρα όμως η πληρέστερη για να μην πω εξαντλητική εκπαίδευση της αστυνομίας στα θέματα που προανέφερα θα μπορούσε να έχει σαν αποτέλεσμα να γίνει βίωμα στους αστυνομικούς να εκτελούν την αποστολή τους με σεβασμό στον πολίτη μακριά από κάθε εγκληματική πράξη.

    'Όλες οι απόψεις που παρατίθενται στο νήμα για μένα είναι σεβαστές αρκεί να μην υπερβαίνουν όρια της κοσμιότητας και αρκεί να μην αφήνουν σαφείς αιχμές έναντι άλλων συμμετασχόντων. Και για να μην παρεξηγηθώ δεν αναφέρομαι σε σένα φίλε Seduction. Αναφέρομαι σε άλλον χρήστη του foroum (ξέρει καλά ποιος είναι αυτός) ο οποίος σε κάποια καταχώρησή μου, απάντησε αφήνοντας ευθέως προσωπικές αιχμές προς το πρόσωπό μου. Φυσικά του δόθηκε η αρμόζουσα απάντηση.

    Χαίρομαι να συζητώ με ανθρώπους με διαφορετικές από μένα αντιλήψεις με την ανταλλαγή επιχειρημάτων εκατέρωθεν.

    Καλημέρα σας  
     
    Last edited: 7 Μαρτίου 2011
  9. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    Re: Απάντηση: Μακελειό στο Ρέντη - Νεκροί δύο αστυνομικοί

    Η σωστη απαντηση ειναι «Προληψη αντι καταστολής» Εσύ εισαι ετοιμος να την δεχτείς, ή μηπως ο νεοφιλελευθερισμός που διακατεχει το υφος σου δεν αφηνει περιθώρια για κοινωνική παιδεία ωστε να αποφευγεται να συμβούν τετοιες καταστασεις; 

    Και αν θες να ξερεις,η σωστη απαντηση ειναι πυροβολισμός στα πόδια ή αναισθητικα βελη απο εξειδικευμενο προσωπικό ή χρήση taser που εχουν χρησιμοποιήσει και αλλες χωρες με αποτελεσμα. 
     
  10. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Απάντηση: Μακελειό στο Ρέντη - Νεκροί δύο αστυνομικοί

    Καμιά σχέση το ένα με τα υπόλοιπα αγαπητέ μου Seduction. Η αστυνομία και ο στρατός είναι σώματα ιδιαιτέρως απεχθή για μένα χωρίς, καμιά ουσιαστική χρησιμότητα παρά μόνο καταστολής όσων γεγονότων η εξουσία η οποία υπηρετούν θεωρεί ότι χρήζουν καταστολής. Εκπαιδευμένη ή ανεκπαίδευτη η αστυνομία είναι "εχθρός" μου και ως τέτοια την αντιμετωπίζω. Είναι σαφέστατη η θέση μου. Τα εσωτερικά τους προβλήματα ας τα λύσουν μεταξύ τους.

    Φυσικά και ευθύνεται ΚΑΙ η αστυνομία για την χρήση ληγμένων χημικών. Ακόμα και στα στρατιωτικά σώματα(η αστυνομία δεν είναι) υπάρχει η δυνατότητα να αρνηθούν να εκτελέσουν διαταγή η οποία δεν είναι συνταγματικώς νόμιμη.

    Να συμφωνήσω ότι η δολοφονία Καλτεζά απ΄τον Μελίστα ήταν αποτέλεσμα ελλιπούς εκπαίδευσης. Όμως η δολοφονία Γρηγορόπουλου απ΄τον Κορκονέα είναι καθαρά αποτέλεσμα τραμπουκισμού. Ο συγκεκριμένος αν δεν ήταν μπάτσος θα ήταν "πόρτα" σε σκυλάδικο της εθνικής και ο συνάδελφός του το γιουσουφάκι του.

    Τα χρήματα που χρειάζεται να δώσει η πολιτεία για την εκπαίδευση των αστυνομικών ας τα δώσει, αφού πρώτα λύσει το ασφαλιστικό, το εκπαιδευτικό, την υγεία, την ανεργία, το "μνημόνιο", τη ασυδοσία, τη ασυλία στους ημέτερους.
     
  11. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: Μακελειό στο Ρέντη - Νεκροί δύο αστυνομικοί

    Εχω γράψει
    *Σαν θεσμός η Αστυνομία έχει δύο κυρίως ρόλους. Α. Την πρόληψη και Β. Την καταστολή, Δεν μπορεί κανείς να υπηρετήσει σωστά το Α αν δεν είναι απολύτως προετοιμασμένος και καταρτισμένος για το Β.

    Ποιός δεν συμφωνεί με την κοινωνική παιδεία και την πρόληψη; (!) Ποιός όμως διαφωνεί ότι πάντα θα υπάρχει παραβατικότητα και εγκληματικότητα; (Να σου θυμίσω πως στην Αρχαία Ελλάδα, υπήρχαν οι τιμωρίες της εξορίας, της επιβολής προστίμου και της θανατικής ποινής). Τι γίνεται λοιπόν στην περίπτωση όσων αποκλίνουν της κοινωνικής παιδείας και πως θα τους αντιμετωπίσει μια ανεκπαίδευτη Αστυνομία; Eχεις απάντηση;

    Πρόσεξε τώρα γιατί η λογική σου είναι στενή, ίσως γιατί η αγνοιά σου είναι μεγάλη και φυσικά η προσπάθεια ειρωνίας σου παιδιάστικη.

    Κατ' αρχήν μόνος σου αναφέρθηκες σε εξειδικευμένο προσωπικό. Φάσκεις και αντιφάσκεις και έρχεσαι στα λόγια μου. Αυτό ακριβώς γράφω σε τόσα post! Ουσιαστική εκπαίδευση και σωστός εξοπλισμός.

    Ας πάμε αναλυτικά στις απαντήσεις σου
    1. Πυροβολισμός στα πόδια (!) Σταμάτα να επηρεάζεσαι από τις ταινίες τύπου "για μια χούφτα δολάρια" όπου με το περίστροφο χτυπάς στόχους με χειρουργική ακρίβεια. Κάτι τέτοιο χρειάζεται ελεύθερο-επίλεκτο σκοπευτή (κατάλληλη εκπαίδευση) και ας πούμε ένα τυφέκιο SG1 με διόπτρα σκόπευσης ημέρας - νύχτας (σωστός εξοπλισμός). ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ.
    Φαντάζομαι θα μπορείς να αντιληφθείς (?) ότι σε μια καταδίωξη και ακινητοποίηση ύποπτου οχήματος, Α. δεν προλαβαίνει να έρθει ελεύθερος σκοπευτής και Β. ένα τέτοιο συμβάν μπορεί να γίνει οπουδήποτε. Σε ένα ορεινό χωριό προτείνεις το Αστυνομικό τμήμα να έχει και τέτοιο προσωπικό (SWAT);
    2. αναισθητικα βελη (!) Και πάλι επηρεασμένο σε βρίσκω, αυτή τη φορά από ταινίες τύπου "ρομπέν των δασών".
    3. χρήση taser Είναι μια πρακτική που χρησιμοποίησε η Αστυνομία αρκετών πολιτειών των ΗΠΑ, από τις αρχές της δεκαετίας '90 και η οποία καταργήθηκε στις περισσότερες (μπορεί να προκαλέσει ακόμα και θάνατο λόγω καρδιακής αρυθμίας). Είναι εντελώς ακατάλληλη επιχειρησιακή πρακτική στην περίπτωση που συζητάμε, αλλά μιας και το ανέφερες, υποστηρίζεις την κατοχή, άρα και την χρήση, taser από την Ελληνική Αστυνομία; (!)

    Οπως καταλαβαίνεις (?) και οι δικές σου απαντήσεις είναι λάθος, αλλά ακόμα και αν ήταν σωστές, συμφωνείς με την πρακτική τους; Πριν απαντήσεις σκέψου πως το νομικό πλαίσιο της χώρας μας, απαγορεύει τις απαντήσεις σου και άρα θα πρέπει να αλλάξει.

    Μήπως επίσης πρέπει να αναλογιστείς πως σε θέματα που ΔΕΝ γνωρίζεις, πρέπει να ρωτάς και όχι να απαντάς; Αλλο πράγμα η γνώμη σου και ΑΛΛΟ η γνώση σε τεχνικά και επιχειρησιακά θέματα.

    Διαφωνώ με την άποψη σου, αλλά είναι σεβαστή. Φυσικά καταλαβαίνεις πως δεν έχει θέση μια τέτοια άποψη στο θέμα του νήματος. Αν υποστηρίζεις πως η Αστυνομία δεν έχει χρησιμότητα και άρα δεν είναι απαραίτητη, ποια είναι η πρόταση σου για την καταπολέμηση της εγκληματικότητας; Θα το αναλάβουν οι πολίτες; Με τι εκπαίδευση και με τι εξοπλισμό; (πέρα απ όλα τα άλλα)

    Εδω πάει μακριά η κουβέντα, στην αλλαγή της κοινωνίας, ενδιαφέρουσα μεν, αλλά offtopic δε.

    1. Με σωστά κριτήρια επιλογής, ΠΟΤΕ ο Κορκονέας δεν θα έμπαινε στο σώμα.
    2. Αν θα ήταν "πόρτα" σε σκυλάδικο (πολύ πιθανόν) θα έβγαζε και εκεί παραβατική συμπεριφορά και θα είχε απέναντι του την Αστυνομία.

    Ολα χρειάζονται, αλλά πιστεύω πως καμία βουλή, όπως τουλάχιστον την καταγράφει η Ελληνική πραγματικότητα δεν θα είχε ποτέ την πλειοψηφία σε νόμο που θα επέτρεπε στην Αστυνομία να εκπαιδευτεί και να εξοπλιστεί σωστά. Και είναι λυπηρό
     
  12. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    Re: Απάντηση: Μακελειό στο Ρέντη - Νεκροί δύο αστυνομικοί

    Τι θες να μου πεις δηλαδη οτι εγω εχω καλυτερο σημαδι απο ενα μπατσο ή οτι τα οπλα τους ειναι για τον πουτσο;
    Μαλλον εννοεις PSG1. Σιγα μη χρειαζεται και barrett .50, ποιος ειναι ο σκοπός; η ακινητοποίηση ή το splatter?
    Και ενα G36-C με acog ή ακόμα και τη μαμίσια διοπτρα red dot (χ1.6) φτάνει. Οσο για το φως και τη νυκτερινη διοπτρα, τα γαμημενα τα προβολια τι τα εχει το περιπολικό;
    οχι, ενα G36-C δεν απαιτει υψηλό κοστος, αλλα και αν απαιτούσε, τι ειναι πιο σημαντικο; τα γαμηδια τα φραγκα ή μια ζωή;

    Για ενα mp5 ή ενα g36c ή ένα g3a4 χρειαζεται swat?

    αντιθετως χρησιμοποιήθηκαν καποτε απο αστυνομία αλλα οι μεγαλες οπλοεταιρειες οπως η Colt, H&C, S&W, FN κλπ συστρατευσαν «ειδικους» να αποδειξουν οτι ειναι αναποτελεσματικά οταν φυσανε ανεμοι 12 μποφορ και πανω. με 12 μποφορ σε πηρε και σε σηκωσε. πουτσες μπλε.

    α, δηλαδή το 45άρι στο στηθος δε σκοτώνει, ε;

    καλύτερα taser παρά μονιμος εξαερισμός στο στθηος.

    επειδη ομως γνωρίζω 5 πραγματα, τα παραδειγματα σου (ακου εκει psg1! counterstrike παιζουμε; οχι, φερε AWM με 337 lapua magnum!!!) ειναι για πολλά γελία...

    Πρωτη σημασια στην προληψη. Οχι απο την αστυνομια αλλα απο το κρατος. Οταν φτανουν τα πραματα στην καταστολή τοτε η αφαιρεση ζωης να ειναι η τελευταία επιλογή. Οχι η πρώτη γιατι δε μας βολευει οικονομικά (για να παιρνουν τους παχουλους μισθους τους οι πολιτικοί και παρακρατικοι κλεφτες), ή γιατι θελει πολυ εκπαιδευση. Η επανδρωση της αδστυνομίας πρεπει να γινεται απο ειδικούς. οχι conscripts.

    ναι, εδω συμφωνούμε.
     
Thread Status:
Not open for further replies.