Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

"Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος lara, στις 29 Μαϊου 2013.

  1. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Μόνο που η ερώτηση ήταν για την προώθηση της "κουλτούρας του βιασμού" και όχι για την "κουλτούρα του βιασμού" καθ εαυτή.

    Για όλα τ άλλα, πάρα πολύ ειρωνεία διέκρινα. Χωρίς περαιτέρω σχόλια από μένα.
     
  2. espimain

    espimain Contributor


    Η τέχνη προωθεί συγκεκριμένες κουλτούρες, όταν είναι στρατευμένη, τις άλλες φορές είναι απλά "έκφραση".
     
  3. Iagos

    Iagos Contributor

    Εγώ που το έγραψα λέω πως είναι σατυρικό και μάλιστα έχει στοιχεία υψηλής αισθητικής όσον αφορά την σάτιρα...

    Κάτι ξέρω καλύτερα νομίζω ως συγγραφέας του...

    Αυτά και δεν θα επανέλθω...

    Το θέμα που μας απασχολεί είναι πιο σοβαρό από τον πάντα εύστοχο σατυρικό μου λόγο....
     
  4. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Το κάθε "εγώ ξέρω καλύτερα" εννοείται από όλους τους άλλους μαζί μου κάθεται κάπως @Iagos σε οποιαδήποτε περίπτωση, μην το πάρεις προσωπικά. Το "αυτός ξέρει καλύτερα" μου κάνει σε σχέσεις μεταξύ καταναλωτών, καμία σχέση με σχέση πολίτη ή ακτιβιστή και εξουσία. Αν "αυτός ξέρει καλύτερα" τότε αυτός έχει και την ευθύνη και του την έχουμε δώσει εμείς και τότε "μετά την απομάκρυνση απ το ταμείο ουδέν σφάλμα αναγνωρίζεται", παύει δηλαδή η όποια διαλεκτική.

    Όσον αφορά την τέχνη εν γένει, δεν είναι τόσο απλό όσο το παρουσιάζεις. Ακόμα και δικαστήρια γίνονται μεταξύ του καλλιτέχνη που υποστήριζε ότι καλώς κόλλησε σε έναν καμβά μια φρατζόλα ψωμί βουτηγμένη στην πίσσα και δεν ήταν δικό του πρόβλημα αν μετά από λίγο καιρό ο πίνακας άφηνε ψίχουλα στο πάτωμα του συλλέκτη [αυθεντικό περιστατικό].

    Καλλιτέχνες σπουδαιότατοι έχουν συναντήσει προβλήματα αποδοχής του έργου τους από το κοινό. Θυμάσαι το Δον Ζουάν που ανέβασε ο Μαρμαρινός στη Στέγη και ήταν το θεατρικό κοσμικό γεγονός της χρονιάς που πέρασε; Όταν το είχε γράψει ο Μολιέρος του είπε ο Λουδοβίκος 14ος, πανίσχυρος, να το κατεβάσει αμέσως γιατί δεν μπορούσε να το υποστηρίξει και η κατακραυγή θα ήταν τεράστια. Πότε εκδόθηκε ο Μ.Ε. του Εμπειρίκου; Όχι τότε που γράφτηκε, ούτε τότε που ήθελε ο εκδότης αλλά πάρα πολύ μετά και ούτω καθ εξής. Μήπως θυμάσαι το "πέφτουν οι σφαίρες σαν χαλάζι" και τι είχε γίνει όταν το προέβαλε η ελληνική τηλεόραση και αναγκάστηκε να διακόψει την προβολή γιατί υπήρξαν εντονότατες διαμαρτυρίες για λόγους αισθητικής και μόνον;
     
  5. Afsana

    Afsana Batida de coco

    Νομιζα πως ειμαστε μια κοινοτητα ανοιχτομυαλων και συνειδητοποιημενων.
    Εδω δεν ειμαστε εμεις και οι αλλοι.
    Ειμαστε το εμεις.
    Υποτιθεται μπορουμε να εκφραστουμε μεταξυ μας, να δωσουμε και να παρουμε.
    Αλλα οχι...δεν παιζεται ετσι το παιχνιδι... ξεχασα...
     
  6. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Δεν πρόκειται περί διλήμματος. Στρουθοκαμηλισμός λέγεται ή αλλιώς βραχυκύκλωμα ενηλίκων μη πολιτών, αλλά υπηκόων.
    Και ναι αυτό, είναι μια καθαρά πολιτική απάντηση...
     
  7. Siren_Peisinoe

    Siren_Peisinoe Ανενεργή επί του παρόντος.

    Εγώ πάλι ένιωσα πως όχι απλά κατούρησαν τον τοίχο αλλά βρήκαν και ένα κώλο δίπλα στο τοίχο , τον ανοιξαν με διαστολέα και αφού τον πήδηξαν , τον έχυσαν, τον κατούρησαν κιολας κι έτσι πήραν τα σκάγια και τον τοίχο μετά
     
  8. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Κάνε το copy paste ... Βοηθάει και στην ανάρτησή του όπου δει, αν κι εφόσον...
     
  9. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Από τις υπέροχες γυναίκες που σχετίστηκα στη ζωή μου, δυο είχαν υπάρξει θύματα βιασμού, η μια στα δώδεκά της και η άλλη στα δεκαεπτά της...
    Μη με κάνετε να νευριάσω με φαλτσοκουβέντες...
    Νευριάζω πολύ άσχημα...
    Φρικτότατος!
    Αλήθεια..!
     
  10. MrEntropy

    MrEntropy Regular Member

    Στο βιβλίο του "Οι βασικοί νόμοι της ανθρώπινης ηλιθιότητας"
    ο Cipolla έχει κάνει μια εξαίρετη μελέτη του όλου φαινομένου.

    Όπου βέβαια ηλιθιότητα, μιλάμε για υπό την γενική της έννοια,
    που συμπεριλαμβάνει προκαταλήψεις, δεισιδαιμονίες κτλ.

    Δεν αποτελεί επιστημονικό σύγγραμμα, αλλά είναι ένα εξαίρετο
    φιλοσοφικό δοκίμιο, το οποίο το συνιστώ ανεπιφύλαχτα.

    Ένα από τα συμπεράσματα του, είναι, ότι σε οποιοδήποτε χώρο,
    με οποιαδήποτε σύνθεση ατόμων, θα υπάρχουν πάντα τέτοιες
    γραφικότητες.
     
    Last edited: 23 Ιουλίου 2017
  11. Iagos

    Iagos Contributor

    Μα δεν λέμε κάτι διαφορετικό...

    Και εγώ και εσείς λέμε το ίδιο... πως ο καλλιτέχνης είναι ελεύθερος και πως κάποιοι ανεγκέφαλοι όπως Λουδοβίκοι 14οι, δικαστάδες, παπάδες και λοιποί πουριτανοί και ηθικολόγοι παρατρεχάμενοι, φοβικά ανθρωπάκια απαγορεύουν την ελευθερία του καλλιτέχνη.

    Εγώ ως υπηρέτης της τέχνης πρώτον γνωρίζω καλύτερα και δεύτερον δεν είμαι με τους λογοκριτές της.

    Αυτό είναι το θέμα και είναι σοβαρό
     
  12. dina

    dina Σκλαβα της Brt Contributor

    Επειδή το αδοκίμαστο και το απ' αλλού φερμένο
    Δεν τ' αντέχουν οι άνθρωποι κι είναι νωρίς, μ' ακούς
    Είναι νωρίς ακόμη μες στον κόσμο αυτόν αγάπη μου
    Είναι νωρίς ακόμη μες στον κόσμο αυτόν, μ' ακούς


    Δεν έχουν εξημερωθεί τα τέρατα, μ' ακούς