Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Μουνί, χειρισμός του...

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος dora_salonica, στις 4 Οκτωβρίου 2009.

  1. jim28

    jim28 Regular Member

    Απάντηση: Μουνί, χειρισμός του...

    Υπάρχουν κάποια sex toys τα οποία μπάινουν μέσα στο μουνί κι ύστερα ο master τα φιουσκώνει. Τότε αυτά έρχοντια σε επαφή με τα εσωτερικα τοιχόματα.
    Το έχει δοκιμάσει κάποια? Τί αιστάνθηκε? Πόνο? Ηδονη?
     
  2. Απάντηση: Μουνί, χειρισμός του...

    ΜΟΥΝΙ
    οι αντρες με αυτο γεννιουνται
    και με αυτο
    μπορουν να πεθανουν...
     
  3. Ωκεανός

    Ωκεανός Flüggåэnk∂€čhiœßøl∫ên

    Κι οι γυναίκες με αυτό γεννιούνται,
    και με αυτό
    σίγουρα πεθαίνουν.
     
     
  4. sw

    sw

    ...δεν υπαρχει καποια θεραπεια, μπας και γλυτωσει καμια;  


    Γι:lol:ργος
     
  5. devine_sub

    devine_sub Contributor

    Απάντηση: Re: Μουνί, χειρισμός του...

    Πώς δεν υπάρχει!
    Είναι μάλιστα ιδιαίτερα δημοφιλής στη Σαουδική Αραβία, που οι εγχειρήσεις αλλαγής φύλου από γυναίκα σε άνδρα είναι συχνότατες.
     
  6. sotiris

    sotiris Regular Member

    Απάντηση: Μουνί, χειρισμός του...

    Από το θαυμάσιο Blog Vanessa111 και από την ανάρτηση με τίτλο “Παρατιλμός του αιδοίου“ (μάδημα μουνιού) επιλέγω να σας δώσω έναν κατάλογο με τα διάφορα (94 παρακαλώ!) ονόματα για το μουνί. 82 αρχαία και 12 νεώτερα. Στο εκτενέστατο άρθρο γίνεται λεπτομερής αναφορά (και παράθεσή τους) σε αρχαία κείμενα που ασχολούνται με την αφαίρεση των τριχών από το μουνί. Η λέξη προέρχεται από το ρήμα “τίλλω” που σημαίνει μαδώ. Συγγενούς ετυμολογίας είναι τα “πτίλον” (=πούπουλο) και τίλμα (=στουπί). Αναζήτησα κι άλλες ετυμολογικές σχέσεις με τη λέξη, αλλά δεν βρήκα. Εγώ δεν έχω να πω τίποτε άλλο, μιά και το άρθρο, από τη μία και ο κατάλογος, απ΄την άλλη, τα λένε όλα!
    Εκείνο που άρεσε στους αρχαίους Έλληνες, ήταν να βλέπουν και ν’ απολαμβάνουν τα ξυρισμένα ή μαδημένα αιδοία των γυναικών, καθαρά και λάμποντα, όπως το συνηθίζουν οι σύγχρονες ανατολίτισσες και μερικές της Αφρικής, γιατί οι Έλληνες θεωρούσαν πως ήταν δουλόπρεπο να έχουν οι γυναίκες τον χ ο ί ρ ο ν (το αιδοίον) σαν μαλλιαρό πρόβατο, όπως το είχαν υποχρεωτικά οι δούλες, το συμπεραίνομε δε αυτό από τους ακόλουθους στίχους του αθάνατου Αριστοφάνη που αναφέρει στους «Βατράχους», ότι οι ορχηστρίδες παρουσιάζοντο άμα χόρευαν «ηβυλλιώσαι γ’ άρτι παρατετιλμέναι».

    «Στο άνθος της ηλικίας των και με φρεσκομαδημένο το αιδοίον των», όπως λέει η Θεράπαινα.
    Επίσης στις «Εκκλησιάζουσες η Πραξαγόρα λέει:

    «Και τας γε δούλας ουχί δει κοσμουμένας
    την των ελευθέρων υφαρπάζειν Κύπριν,
    αλλά παρά τοις δούλοισι κοιμάσθαι μόνον,
    κατωνάκην τον χοίρον αποτετιλμένας».
    Δηλ. «κι οι δούλες πάλι δεν πάει να φοράν στολίδια
    κι από τις ελεύθερες εμάς να κλέβουν τις ηδονές,
    μα θα κοιμώνται μόνον με τους δούλους
    μαδώντας το «γουρουνάκι» τους για μια παλιοπροβιά».
    (Αριστοφάνους, Εκκλησιάζουσαι, στ. 721)

    Το ίδιο στην «Ειρήνη» στ. 1351 λέει:
    «Του μεν μέγα και παχύ, της δ’ ηδύ το σύκον».
    (αυτουνού είναι μεγάλο και χοντρό (το πέος) κεινής δε γλυκό το σύκο (αιδοίο).

    Και στους «Αχαρνής», στ. 781:
    Μ. «αύτα εστί χοίρος;»
    Δ. «νυν γε χοίρος φαίνεται• ατάρ εκτραφείς γε κύσθος έσται».
    ( Μ. «αυτά είναι χοίρος;»
    Δ. «τώρα τουλάχιστον χοίρος (μικρό αιδοίο) φαίνεται•
    όμως όταν μεγαλώσει θα γίνει αιδοίον κανονικό).

    Και στο στίχο 791:
    «Αίκα δε παχυνθή καναχνοασθή τριχί,
    κάλλιστος έσται χοίρος Αφροδίτη θύειν»
    (εάν όμως παχύνει και γεμίσει τρίχες
    θαυμάσιο αιδοίο θα γίνει για να θυσιάζει στην Αφροδίτη).

    Αριστοφάνη τους παρακάτω στίχους, στους οποίους χρησιμοποιεί τη λέξη υν αντί γουρούνι – χοίρος, όταν μαλώνουν οι άντρες με τις γυναίκες λέγοντας:
    «Ει νη τω θεώ με ζωπυρήσεις
    Λύσω την εμαυτής υν εγώ δη και ποιήσω
    Τήμερον τους δημότας βωστρείν σ’ εγώ πεκτούμενον».
    (Εάν μα τη θεά μ’ εξερεθίσεις
    θα λύσω τον χοίρο μου (θα βγάλω έξω το αιδοίον μου
    και κυνηγώντας σε θα σε κάνω να φωνάζεις στους δημότες βοήθεια).
    (Αριστοφάνους, Λυσιστράτη, στ. 682)
    Ο Φερεκράτης πάλι χρησιμοποίησε αντί αιδοίον τη λέξη ρ ό δ ο ν:
    «Κόραι αρτίως ηβυλλιώσαι και τα ρόδα κεκαρμέναι».
    (Κόρες μόλις στο άνθος της ηλικίας τους που είχαν κουρεμένα τα αιδοία τους).

    Ο αθάνατος πατέρας της Ιατρικής Ιπποκράτης μεταχειρίσθηκε την λέξη φ ύ σ ι ν που χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα:
    «Ων αι μήτραι προΐωσιν εξωτέρω της φύσιος».
    (Αν η μήτρα προπέσει και βγει έξω από το αιδοίον)
    (Ιπποκράτους, Αφορισμοί § 27, σελ. 643)

    Ο Λουκιανός περιγράφοντας πώς πιάστηκε επ’ αυτοφώρω ένας μοιχός λέει:
    «Και μοιχός εάλω ποτέ, ως ο Άξων φησίν, άρθρα εν άρθροις έχων».
    (Κάποτε πιάστηκε ένας μοιχός, που είχε τα αιδοία του μέσα στα αιδοία της γυναίκας).

    Ο Αθήναιος χρησιμοποίησε τη λέξη κ ο ί λ ο ν Ά ρ γ ο ς αντί αιδοίον:
    «Η δ’ είπε• μήτερ, πώς, έφη, μέλλω φιλείν τον μηδέν ωφέλημα, τον υπό τας στέγας το κοίλον Άργος θέλοντ’ έχειν;»
    (Η κόρη είπε, πώς καλέ μητέρα θ’ αγαπήσω αυτόν, από τον οποίον δεν έχω καμμιά ωφέλεια, που κάτω από τη στέγη μας θέλει να’ χει δωρεάν το αιδοίο μου 
    (Αθήναιος, Βιβλ. ΙΓ΄, 582 α΄)

    Μεταγενέστερα στους Μαγικούς Παπύρους αναφέρεται:
    «Ορκίζω σε, νεκύδαιμον, – ίνα μοι άξης την δείνα και κεφαλήν κεφαλή κολλήση και χείλεα χείλεσι συνάψη και γαστέρα γαστρί κολλήση και μηρόν μηρώ πελάση και το μ έ λ α ν τω μ έ λ α ν ι (το μαυρότριχον αιδοίον συναρμόσει με το μαυρότριχο ανδρικό) και τα αφροδισιακά εαυτής εκτελέση μετ’ εμού».

    Ο της Κωνσταντινουπόλεως Πατριάρχης Φώτιος, σε διάφορα μέρη του Λεξικού του, πριν την άλωση, αναφέροντας για τα γεννητικά όργανα, λέει:
    «Σ ά ρ α β ο ν• το γυναικείο οι κωμικοί το ονομάζουν και σ ά κ α ν και σ ά β υ τ τ ο ν και σ έ λ ι ν ο και τ α ύ ρ ο και έτερα πολλά».
    (Ευίου Ληναίου, Απόρρητα, Θεσσαλονίκη, 1935)

    Αλλά και ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ευστάθιος, σε μερικά μέρη των «Εις Όμηρον Παρεκβολών», γράφει τα ακόλουθα:
    «Ότι δε πολυώνυμον (ον) το γυναικείον αιδοίον, ά μ β ω ν τε γαρ λέγεται και
    χ ο ί ρ ο ς και ε σ χ ά ρ α και δ έ λ τ α, το αυτό και κ έ λ η ς κλπ.»

    ΟΝΟΜΑΣΙΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΑΙΔΟΙΟΥ

    Παραθέτομεν για τον περίεργον πλούτον των ονομασιών, τα πιο κάτω:
    1) Αγγείον
    2) Αηδονιεύς
    3) Αιδοίον
    4) Αιδώς
    5) Αισχύνη
    6) Άμβων
    7) Αναγκαίον
    8) Απόκρυφον
    9) Απόρρητα
    10) Άρθρα
    11) Ασχημοσύνη
    12) Βασιλείδης
    13) Βληχώ
    14) Βύττος
    15) Γείτον
    16) Γέρρα
    17) Γίγαρτον
    18) Γυία
    19) Δέλτα
    20) Δελφάκιον
    21) Δορίαλλος
    22) Επίσειον
    23) Εσχάρα
    24) Ευδίαιον
    25) Εύστρα
    26) Ηδονοθήκη
    27) Ίακχος
    28) Ιπποκλείδης
    29) Κέλης
    30) Κένταυρος
    31) Κήπος
    32) Κοίλον Άργος
    33) Κόκκος
    34) Κολεός
    35) Κτεις
    36) Κύνειρα
    37) Κύσθος
    38) Κυσολαμπίς
    39) Κυσός
    40) Κύων
    41) Λάκκος
    42) Λειμών
    43) Μέλαθρον
    44) Μέλαν
    45) Μισγκάγκειον
    46) Μόριον
    47) Μύρτον
    48) Μύσχος
    49) Μύτος
    50) Νάπος
    51) Οστάνιον
    52) Πεδίον
    53) Πελλάνα
    54) Πράγμα
    55) Ρόδον
    56) Ροδωνιά
    57) Σάβυττος
    58) Σαβαρίχη
    59) Σάκανδρος
    60) Σάκας
    61) Σάκος
    62) Σαλάμβη
    63) Σάραβος
    64) Σάρων
    65) Σέλινον
    66) Σκάφιον
    67) Σύκον
    68) Ταύρον
    69) Τιτίς
    70) Τρήμα
    71) Τρυβλίον
    72) Τρυμαλίη
    73) Τρύπημα
    74) Υς
    75) Ύσσακος
    76) Ύσσαξ
    77) Φορμίσιος
    78) Φύσις
    79) Χοιρίλος
    80) Χοιρίον
    81) Χοίρος
    82) Ψίμαρον

    Και τα νεώτερα:
    Α χ ι ν ό ς, α χ α ΐ ρ ε υ τ ο (Καρύστου), α μ ε λ έ τ η τ ο, ο π ω ρ ι κ ό (Λευκάδος),
    ν ε ρ ό μ υ λ ο ς, π ο υ λ ί, π ο υ λ ά κ ι, π ο υ τ ί, π ρ ά μ α, ρ η μ α δ ι α κ ό,
    σ χ ι σ τ ό και το ηπειρώτικο κ λ ε ι δ ω ν ι ά.
    Στη συλλογή Αραβαστινού (σελ. 223, 373) υπάρχει το παραστατικώτατο δημοτικό αλληγορικό τραγούδι για την κλειδωνιά:
    Απόψε κυρά νύφη
    Θα παίξη ο μάνταλος
    Τα δυο κουπιά του Μπάρκα
    Και ο παρασάνταλος
    Απόψε κυρά Νύφη
    Της πεθεράς σου ο γιος
    Θα μπη ξεσπαθωμένος
    Σαν φίλος σαν οχτρός
    Απόψε η κλειδωνιά σου
    Με μια θα τσακιστεί
    Και η πόρτα της αυλής σου
    Θα στέκετ’ ανοιχτή.

    Ο Κουκουλές επίσης αναφέρει ότι οι Πόντιοι και σήμερα εξακολουθούν να ονομάζουν το αιδοίον της γυναίκας γ ε ί τ ο ν.
    ———————————–
    *Απόσπασμα από το βιβλίο
    Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΛΑΩΝ
    του δρ. Βαλέριου Ι. Μαρσέλλου,
    εκδ. Μαρή, Αθήνα 1963
                   
     
  7. Savazios

    Savazios Regular Member

    Απάντηση: Μουνί, χειρισμός του...

     
     
  8. kali crow

    kali crow Guest

    Re: Απάντηση: Μουνί, χειρισμός του...

        

    αρρωστημενο...αηδιαααααααα!!!!!
     
  9. Savazios

    Savazios Regular Member

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Μουνί, χειρισμός του...

    "Θα ήθελα να επιδοθούμε εδώ σε μία εμμονή με το μουνί, από υγιή έως νοσηρή, και να συγκεντρώσουμε ότι πληροφοριακό υλικό μπορούμε να βρούμε, από ιατρικά στοιχεία έως πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος σε ένα μουνί. Μπορούμε να μιλήσουμε για infibulation / συρραφή, για ενέσεις με φυσιολογικό ορό, κρέμασμα βαριδίων από τα μουνόχειλα...κλπ"
    Πιστεύω οτι η νηματοθέτρια ξεκαθαρίζει το τί ακριβώς ζητάει..Δεν νομίζω να υπερβάλλω κάπου..
     
  10. kali crow

    kali crow Guest

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μουνί, χειρισμός του...

    καλα ....μη βαρας...τη γνωμη μου ειπα για το βιντεο που ειδα... 
     
  11. lola louna

    lola louna Guest

    Απάντηση: Μουνί, χειρισμός του...

    ποιο το νοημα να ταλαιπωρησεις τη κλειτοριδα?

    ---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:28 ----------

    κ ποιο το νοημα να ταλαιπωρησεις τη κλειτοριδα? 
     
  12. Savazios

    Savazios Regular Member

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μουνί, χειρισμός του...