Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Μουνι!!!ξυρισμενο όλο η να έχει σχέδια

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Vana, στις 6 Αυγούστου 2013.

  1. pistols

    pistols Regular Member

    αν ειναι να εχει τριχες ας ειναι καπως ετσι..

     
     
  2. extreme32

    extreme32 Regular Member

    Aν ειναι ετσι καλυτερα να μην εχει ουτε αυτες.  
     
  3. extreme32

    extreme32 Regular Member

    Σ ευχαριστω. Αλλα ποιο θα ηταν το θεμα του νηματος;
     
  4. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

  5. extreme32

    extreme32 Regular Member

    Ok!!!! Το πήραμε το μήνυμα  
     
  6. jim28

    jim28 Regular Member

    Αυτο με την περιποιημενη καθετη γραμμη ειναι το βραζιλιανικο.
     
  7. episkeptis

    episkeptis New Member

    Trimmed, Τώρα το σχέδιο ανάλογα το μέγεθος των μουνουχειλων αλλά και της κοιλιάς της, υπάρχουν γυναίκες που το φυσικό τους επειδή είναι ξανθό φαίνεται σαν χνουδι και δεν χρειάζεται τίποτα
     
  8. astarti

    astarti Love beyond Reason

    Στους αρχαίους Ελληνες δεν άρεσαν τα μαλλιαρά σαν πρόβατα αιδοία. Λάτρεις της απολλώνιας ομορφιάς, τα ήθελαν μαδημένα, ξυρισμένα, στιλπνά, καθαρά και αστραφτερά. Τα «μαλλιαρά» ήταν ένδειξη δουλοπρέπειας, μας πληροφορεί εξαντλημένη μελέτη από το 1963 του δόκτορος Βαλέριου Ι. Μαρσέλλου με τίτλο: Η σεξουαλική ζωή των αρχαίων λαών (εκδ. Μαρή). Η αρχαία ονομασία της πρακτικής; «Παρατιλμός αιδοίου»...

    Εκείνο που άρεσε στους αρχαίους Ελληνες, ήταν να βλέπουν και ν' απολαμβάνουν τα ξυρισμένα ή μαδημένα αιδοία των γυναικών, καθαρά και λάμποντα, όπως το συνηθίζουν οι σύγχρονες ανατολίτισσες και μερικές της Αφρικής, γιατί οι Ελληνες θεωρούσαν πως ήταν δουλόπρεπο να έχουν οι γυναίκες τον χ ο ί ρ ο ν (το αιδοίον) σαν μαλλιαρό πρόβατο, όπως το είχαν υποχρεωτικά οι δούλες, το συμπεραίνομε δε αυτό από τους ακόλουθους στίχους του αθάνατου Αριστοφάνη που αναφέρει στους «Βατράχους», ότι οι ορχηστρίδες παρουσιάζοντο άμα χόρευαν «ηβυλλιώσαι γ' άρτι παρατετιλμέναι».

    «Στο άνθος της ηλικίας των και με φρεσκομαδημένο το αιδοίον των», όπως λέει η Θεράπαινα. Επίσης στις «Εκκλησιάζουσες» η Πραξαγόρα λέει:

    «Και τας γε δούλας ουχί δει κοσμουμένας
    την των ελευθέρων υφαρπάζειν Κύπριν,
    αλλά παρά τοις δούλοισι κοιμάσθαι μόνον,
    κατωνάκην τον χοίρον αποτετιλμένας».
    Δηλ. «κι οι δούλες πάλι δεν πάει να φοράν στολίδια
    κι από τις ελεύθερες εμάς να κλέβουν τις ηδονές,
    μα θα κοιμώνται μόνον με τους δούλους
    μαδώντας το γουρουνάκι τους για μια παλιοπροβιά».
    (Αριστοφάνους, Εκκλησιάζουσαι, στ. 721)

    Το ίδιο στην «Ειρήνη» στ. 1351 λέει:
    «Του μεν μέγα και παχύ, της δ' ηδύ το σύκον».
    (αυτουνού είναι μεγάλο και χοντρό (το πέος) κεινής δε γλυκό το σύκο (αιδοίο).

    Και στους «Αχαρνής», στ. 781:
    Μ. «αύτα εστί χοίρος;»
    Δ. «νυν γε χοίρος φαίνεται• ατάρ εκτραφείς γε κύσθος έσται».
    ( Μ. «αυτά είναι χοίρος;»
    Δ. «τώρα τουλάχιστον χοίρος (μικρό αιδοίο) φαίνεται•
    όμως όταν μεγαλώσει θα γίνει αιδοίον κανονικό).

    Και στο στίχο 791:
    «Αίκα δε παχυνθή καναχνοασθή τριχί,
    κάλλιστος έσται χοίρος Αφροδίτη θύειν»
    (εάν όμως παχύνει και γεμίσει τρίχες
    θαυμάσιο αιδοίο θα γίνει για να θυσιάζει στην Αφροδίτη).


    Γεμάτους χάρη κι εξυπνάδα βρίσκομε στη Λυσιστράτη και πάλιν του Αριστοφάνη τους παρακάτω στίχους, στους οποίους χρησιμοποιεί τη λέξη υν αντί γουρούνι – χοίρος, όταν μαλώνουν οι άντρες με τις γυναίκες λέγοντας:
    «Ει νη τω θεώ με ζωπυρήσεις
    Λύσω την εμαυτής υν εγώ δη και ποιήσω
    Τήμερον τους δημότας βωστρείν σ' εγώ πεκτούμενον».
    Εάν μα τη θεά μ' εξερεθίσεις
    θα λύσω τον χοίρο μου (θα βγάλω έξω το αιδοίον μου
    και κυνηγώντας σε θα σε κάνω να φωνάζεις στους δημότες βοήθεια).
    (Αριστοφάνους, Λυσιστράτη, στ. 682)


    Ο Φερεκράτης πάλι χρησιμοποίησε αντί αιδοίον τη λέξη ρ ό δ ο ν:
    «Κόραι αρτίως ηβυλλιώσαι και τα ρόδα κεκαρμέναι».
    (Κόρες μόλις στο άνθος της ηλικίας τους που είχαν κουρεμένα τα αιδοία τους).


    Ο αθάνατος πατέρας της Ιατρικής Ιπποκράτης μεταχειρίσθηκε την λέξη φ ύ σ ι ν που χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα:
    «Ων αι μήτραι προΐωσιν εξωτέρω της φύσιος».
    (Αν η μήτρα προπέσει και βγει έξω από το αιδοίον)
    (Ιπποκράτους, Αφορισμοί § 27, σελ. 643)


    Ο Λουκιανός περιγράφοντας πώς πιάστηκε επ' αυτοφώρω ένας μοιχός λέει:
    «Και μοιχός εάλω ποτέ, ως ο Άξων φησίν, άρθρα εν άρθροις έχων».
    (Κάποτε πιάστηκε ένας μοιχός, που είχε τα αιδοία του μέσα στα αιδοία της γυναίκας).


    Ο Αθήναιος χρησιμοποίησε τη λέξη κ ο ί λ ο ν Ά ρ γ ο ς αντί αιδοίον:
    «Η δ' είπε• μήτερ, πώς, έφη, μέλλω φιλείν τον μηδέν ωφέλημα, τον υπό τας στέγας το κοίλον Άργος θέλοντ' έχειν;»
    (Η κόρη είπε, πώς καλέ μητέρα θ' αγαπήσω αυτόν, από τον οποίον δεν έχω καμμιά ωφέλεια, που κάτω από τη στέγη μας θέλει να' χει δωρεάν το αιδοίο μου 
    (Αθήναιος, Βιβλ. ΙΓ΄, 582 α΄)


    Μεταγενέστερα στους Μαγικούς Παπύρους αναφέρεται:
    «Ορκίζω σε, νεκύδαιμον, – ίνα μοι άξης την δείνα και κεφαλήν κεφαλή κολλήση και χείλεα χείλεσι συνάψη και γαστέρα γαστρί κολλήση και μηρόν μηρώ πελάση και το μ έ λ α ν τω μ έ λ α ν ι (το μαυρότριχον αιδοίον συναρμόσει με το μαυρότριχο ανδρικό) και τα αφροδισιακά εαυτής εκτελέση μετ' εμού».


    Ο της Κωνσταντινουπόλεως Πατριάρχης Φώτιος, σε διάφορα μέρη του Λεξικού του, πριν την άλωση, αναφέροντας για τα γεννητικά όργανα, λέει:
    «Σ ά ρ α β ο ν• το γυναικείο οι κωμικοί το ονομάζουν και σ ά κ α ν και σ ά β υ τ τ ο ν και σ έ λ ι ν ο και τ α ύ ρ ο και έτερα πολλά».
    (Ευίου Ληναίου, Απόρρητα, Θεσσαλονίκη, 1935)


    Αλλά και ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ευστάθιος, σε μερικά μέρη των «Εις Όμηρον Παρεκβολών», γράφει τα ακόλουθα:
    «Ότι δε πολυώνυμον (ον) το γυναικείον αιδοίον, ά μ β ω ν τε γαρ λέγεται και
    χ ο ί ρ ο ς και ε σ χ ά ρ α και δ έ λ τ α, το αυτό και κ έ λ η ς κλπ.»
     
  9. episkeptis

    episkeptis New Member

    Οι αρχαίοι το φιλοσοφησαν και αυτό, ωδη για το μουνι.
     
  10. gkass

    gkass τέταρτος τοίχος

    "μαδημένα, ξυρισμένα, στιλπνά, καθαρά και αστραφτερά".....να θυμηθώ να συνθέσω μια ωδή για αυτά. οι ιδιωτικές σπονδές δεν επαρκούν.
     
  11. Vasilis

    Vasilis One in a Million

    ξυρισμένο και να στάζει..
     
  12. astarti

    astarti Love beyond Reason

    Χαχαχα!! Ανυπομονώ να την ακούσω...