Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Μόνο μουσική.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος Ηλίας, στις 21 Μαρτίου 2008.

  1. Animator

    Animator Regular Member


    Is there something after you,
    Something after you?
    Is there something after you?
    Will it get you?
    Can you feel the panic in you,
    Feel the panic in you?
    Can you feel the panic in you?
    Will it break you?
    Paranoiaaa,
    Coming from within, Taking over,
    Symptoms of an everlasting...
    Phobiaaaaa
    Is there someone following you,
    Someone following you?
    Is there someone following you?
    Are you dreaming?
    Is someone taking your life from you,
    Taking your life from you?
    Is someone taking your life from you?
    Are you dying?
    Paranoiaaaa,
    Coming from within,
    Taking over,
    Symptoms of an everlasting...
    Phobiaaaa
     ​
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  2. DragonLady

    DragonLady Regular Member

    Απάντηση: Μόνο μουσική.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  3. DragonLady

    DragonLady Regular Member

    Απάντηση: Μόνο μουσική.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  4. Απάντηση: Μόνο μουσική.

    Έτσι για να θυμόμαστε που και που....

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  5. DragonLady

    DragonLady Regular Member

    Απάντηση: Μόνο μουσική.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  6. DragonLady

    DragonLady Regular Member

    Απάντηση: Μόνο μουσική.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  7. DragonLady

    DragonLady Regular Member

    Απάντηση: Μόνο μουσική.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  8. DragonLady

    DragonLady Regular Member

    Απάντηση: Μόνο μουσική.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  9. zoyzoy_

    zoyzoy_ Contributor

    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  10. vautrin

    vautrin Contributor



    Επτά, Κυριακή 20 Ιουνίου 2010
    Απ' το κελί, πρώτο βιολί
    Της ΜΑΤΟΥΛΑΣ ΚΟΥΣΤΕΝΗ

    Ο Πλάθιντο Ντομίνγκο όταν τους είδε πρώτη φορά συγκινήθηκε. Ο μαέστρος Σάιμον Ρατλ παίρνει όρκο πως η συγκεκριμένη ορχήστρα κάνει την καλύτερη δουλειά στο χώρο της κλασικής μουσικής.
    Ο συνάδελφός του Κλαούντιο Αμπάντο, από την πρώτη στιγμή που τους άκουσε, τους προσκάλεσε να παίξουν στη Γερμανία. Τη στιγμή που η υπόλοιπη Λατινική Αμερική καμαρώνει για τις επιδόσεις της στο ποδόσφαιρο, η Βενεζουέλα «κατεβάζει» στο γήπεδο της κλασικής μουσικής την πιο φορμαρισμένη ομάδα: την «Ορχήστρα Νέων της Βενεζουέλας Σιμόν Μπολιβάρ». Ενα μουσικό σχήμα που αποτελείται από φτωχά, ορφανά ακόμα και κακοποιημένα παιδιά από κάθε γωνιά της χώρας, στα οποία εξασφάλισε ολόκληρη τη μουσική τους παιδεία.

    Καλεσμένοι του Φεστιβάλ Αθηνών, οι περίπου 200 ταλαντούχοι μουσικοί ηλικίας από 16 έως 26 χρόνων θα ερμηνεύσουν την Τετάρτη στο Ηρώδειο την 5η Συμφωνία του Μπετόβεν και την «Ιεροτελεστία της Ανοιξης» του Στραβίνσκι, υπό τη διεύθυνση του χαρισματικού Γκουστάβο Ντουνταμέλ. Γνήσιο τέκνο του «El Sistema», ο 29χρονος μαέστρος συγκαταλέγεται στους πιο περιζήτητους αρχιμουσικούς. Το περιοδικό «Time» τον συμπεριέλαβε στις 100 σημαντικότερες προσωπικότητες του πλανήτη (2009) λόγω της διεθνούς καριέρας του και της προσφοράς του στα παιδιά της Ορχήστρας Νέων, την οποία διευθύνει επί έντεκα χρόνια. Παράλληλα, είναι μουσικός διευθυντής της Φιλαρμονικής του Λος Αντζελες και της Συμφωνικής του Γκέτεμποργκ.

    Η «Ορχήστρα Νέων της Βενεζουέλας» από την άλλη είναι δημιούργημα του Χοσέ Αντόνιο Αμπρέου, ο οποίος υλοποίησε το μεγαλόπνοο όραμά του για τη μουσική εκπαίδευση: παιδιά και νέοι από τα φτωχότερα κοινωνικά στρώματα της Βενεζουέλας πρέπει να βρίσκουν διέξοδο στη μουσική. Αποκαλεί το σύστημα μουσικής εκπαίδευσης «El Sistema» και την Τρίτη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Αίθουσα Ν. Σκαλκώτα) ο ίδιος ο Αμπρέου θα παρουσιάσει και θα εξηγήσει πώς ακριβώς λειτουργεί. Ουσιαστικά, το σύστημα εφαρμόζεται σε δεκάδες μουσικά σχολεία. Εκείνοι που διαπρέπουν επιβραβεύονται με μια θέση στην ορχήστρα.

    Το φιλόδοξο εγχείρημα ξεκίνησε πριν από 30 χρόνια σε ένα γκαράζ με τη συμμετοχή έντεκα παιδιών κι εθελοντών δασκάλων. Ως τότε στη χώρα των 25 εκατομμυρίων κατοίκων υπήρχαν μόλις δύο ορχήστρες. Στα 30 χρόνια εφαρμογής του, υπολογίζεται ότι περίπου δύο εκατομμύρια παιδιά γνώρισαν και αγάπησαν τη μουσική, ενώ εμπόδια όπως η ασιτία, οι λιποθυμίες, οι πυροβολισμοί στις επικίνδυνες γειτονιές αντιμετωπίζονται καθημερινά χάρη στο πείσμα εκπαιδευτικών, γονιών και παιδιών.

    Από τους μουσικούς που σήμερα χειροκροτεί όλος ο κόσμος μπορεί να ανασύρει κανείς απίστευτες ιστορίες παιδιών που έμοιαζαν να μην έχουν καμία τύχη. Ανάμεσά τους ο νεαρός Λενάρ Ακόστα, ο οποίος από 17 μέχρι 23 ετών μπαινόβγαινε στα σωφρονιστικά ιδρύματα λόγω ένοπλων ληστειών και χρήσης ουσιών. Ηταν εντελώς αρνητικός σε ό,τι αφορούσε τη φοίτησή του στο σχολείο ώσπου ήρθε σε επαφή με την ορχήστρα η οποία ανέλαβε την πλήρη εκπαίδευση και επανένταξή του. Σήμερα είναι μουσικός, ζει από το μισθό του κι έχει εμφανιστεί δεκάδες φορές στη σάλα «Τερέζα Καρένο» στο Καράκας. «Την ημέρα που μου χάρισαν το πρώτο μου κλαρινέτο, έζησα τα δυνατότερα συναισθήματα της ζωής μου», δήλωσε παλιότερα ο ίδιος στο BBC. «Με το El Sistema ξεμπέρδεψα μια και καλή με την παραβατικότητα. Πλέον είναι η οικογένειά μου, το σπίτι μου».

    Ο Μπετόβεν στις μάζες

    Το πείσμα και το μεράκι των επικεφαλής παραμένουν ο ακρογωνιαίος λίθος της ορχήστρας, αλλά κανείς δεν παραβλέπει την κρατική επιχορήγηση (23 εκατ. δολάρια το 2005) που είναι πάντοτε δεδομένη. Το El Sistema εφαρμόζεται σε δεκάδες πόλεις στη Βενεζουέλα, συστήνοντας τον Μπετόβεν στις μάζες. Δώρισε στα παιδιά μουσικά όργανα. Τους πρόσφερε δωρεάν εκπαίδευση και μεταφορά στα προάστια που ζουν. Το 90% των μαθητών προέρχονται από τα κατώτερα κοινωνικά στρώματα.

    «Στη Βενεζουέλα ανατρέψαμε την πεποίθηση ότι πρέπει να είσαι πλούσιος για να παίξεις βιολί», λέει ο Κάρλος Σεντάν, διευθυντής σε μουσικό σχολίο στο προάστιο Σαρία. Στη συγκεκριμένη περιοχή τα παιδιά απαγορεύεται να πάρουν τα μουσικά όργανα στο σπίτι, διότι είναι εξαιρετικά πιθανό να δεχτούν επίθεση ληστών. Πολλά πιτσιρίκια επίσης πάνε στο σχολείο εξαθλιωμένα, αφού οι γονείς αδυνατούν να τα ταΐσουν. «Εχω δει όλη την εξέλιξη στα μάτια τους», λέει ο Αντόνιο Μαγιόρκα, δάσκαλος El Sistema και πρώτο βιολί της ορχήστρας. «Στην αρχή τα κυριεύει η θλίψη. Αλλά όταν αρχίζουν να παίζουν, όλα αλλάζουν. Αυτό το φως στο πρόσωπό τους με έχει διδάξει πολλά».
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  11. mona

    mona mea_maxima_culpa

    Απάντηση: Μόνο μουσική.


    Time for sleep
    Time for prayers
    Time for dusk
    Dust in eyes
    Grinning jaws
    Grit in teeth
    All things pass
    Death and deeds
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  12. katerina

    katerina Regular Member

    Απάντηση: Μόνο μουσική.

    Ένα τραγουδάκι από τα πάτρια εδάφη μου! Απολαύστε το …  

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014