Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

ΟΜΟΦΟΒΙΑ

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Lady_in_Black, στις 12 Μαρτίου 2008.

  1. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @Dolmance: τυγχάνω καπνιστής πίπας φίλτατε <χ>, συνεπώς το "πάρε μου μια πίπα" μπορεί να έχει διφορούμενη έννοια στα χείλη μου, ομολογω.
     
  2. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    Έχω τις αντιρρήσεις μου female παρά την αγάπη και την εκτίμηση που σου έχω.
    Όλο αυτό το παράδειγμα που έθεσες, μου φαντάζει στην προκειμένη περίπτωση σαν το "άλλα λόγια αγαπιόμαστε" και o Einstein προφανώς, δεν θα είχε προβλέψει την ύπαρξη των BDSM forum, αλλά και πολλών άλλων που αφορούν τον απλό κόσμο και όχι τις επιστημονικές κοινότητες.

    Αντιλαμβάνομαι την προσπάθεια σου να δικαιολογήσεις την θαυμάσια μεν, αλλά χαοτική δε κατάσταση της γλώσσας που γίνεται ο λόγος, αλλά αυτό δεν αλλάζει την ουσία. Και η ουσία είναι μια.... Ο γραπτός και ο προφορικός λόγος, πρέπει να είναι μεστός, καταδεκτικός και απλός, ζωντανός, πολλές φορές παραστατικός για να γίνεται κατανοητός και αποδεκτός από το γενικότερο σύνολο και όχι μόνο από μια μερίδα ανθρώπων, επιστημόνων, λόγιον, ρητόρων, πανεπιστημιακών, μεντόρων αστρολόγων μέντιουμ κλπ.

    Αν παρεμπιπτόντως κάποιους τους ενδιαφέρει να χρησιμοποιούν αυτήν ακαταλαβίστικη για τους περισσότερους νόρμα, ας το πράξουν privet, όχι δημόσια ή και μεταξύ τους, όπως φυσικά ας την χρησιμοποιήσουν στα συγγράμματά τους.
    Σε διαφορετική περίπτωση εδώ μέσα, θεωρείται επιδειξιμανία, αγένεια, αλαζονεία, υπεροψία και ματαιοδοξία…

    Με το συμπάθειο δηλαδή και ας επανέλθουμε επιτέλους στο αρχικό θέμα....
    Sorry Lady_in_Βlack


    Υ.Γ...Ευχαριστώ Dolmance που για χάρη Μου ίσως, αλλάξατε ρώτα.
    Σας εκτιμώ και το ξέρετε...

    Niarrrrr

    Αν είναι τσιμπούκι, πειραζει?  
     
    Last edited: 28 Μαρτίου 2008
  3. Syrah

    Syrah Contributor

    Συμφωνώ απολύτως. Οποιοσδήποτε απορρίπτει οτιδήποτε δεν είναι αυτόχρημα συγκαλυμμένος αυτο-αρνούμενος φορέας του.

    Δεν γράφει κανείς σε αρχαία ελληνική μα ενίοτε κάποιοι υιοθετούν τόσο λογιάζον ύφος που παραπέμπει σε καθαρεύουσα. Ακόμη και αν κάποιος γράφει σε καθαρεύουσα μπορεί να γίνει αντιληπτός και το παράδειγμα που αναφέρεις δεν είναι αντίστοιχο με τη χρήση λατινικών σε νεο-ιταλικό forum. Τα αρχαία ιταλικά, μία γλώσσα πολύ μεταγενέστερη των λατινικών ασφαλώς, γλώσσα που υιοθετήθηκε και εδραιώθηκε κυρίως από το Δάντη, γίνονται αντιληπτά στο μέσης ακαδημαϊκής μόρφωσης Ιταλό, έστω και με χρήση βοηθημάτων. Διάβασα τη Θεία Κωμωδία από το πρωτότυπο στα 9 έτη μου γνωρίζοντας τότε ιταλικά ενός 9ετούς παιδιού μα όχι αρχαία ιταλικά και ανατρέχοντας, κατά συνέπεια κάθε δύο λεπτά σε λεξικό, και τελικώς κατάφερα να την διαβάσω χωρίς να γογγύξω ποτέ στη δασκάλα μου πως κουράζομαι. Τα κείμενα του Dolmance και του Μαυροβασίλη σίγουρα απαιτούν μία δεύτερη ανάγνωση, και σίγουρα είναι δύσπεπτα, μα σε καμία περίπτωση δεν στερούνται νοήματος ώστε να αξιολογούνται ως ακατανόητα.

    Το παράδειγμα που αναφέρεις είναι αντιπροσωπευτικό κατάδειξης πως το πολιτικά ορθό δεν απορρέει από την έλλειψη ποταπότητας, αλλά την εμπεριέχει ως έννοια και προσπαθεί απλώς να περιορίσει την έκφρασή της.

    Ομοίως συμφωνώ απολύτως.

    Πρώτον, θεωρώ πως η πιθανότητα δύο ή περισσότεροι άνθρωποι να αναπτύξουν προηγμένους κώδικες επικοινωνίας προαπαιτεί καταρχήν την προσπάθεια καθενός ξεχωριστά να εκφραστεί με τρόπο ώστε ο γραπτός του λόγος να είναι ό,τι εγγύτερο σε αυτό ακριβώς το οποίο σκέπτεται. «Αστείος» μπορεί να είναι ο διασκεδαστικός, ο γελοίος, ο φαιδρός, ο ευτράπελος, ο κωμικός, ο εύθυμος, ο ιλαρός, ο γελοίος, ο γηθόσυνος. Αν σκέπτεται κανείς «φαιδρός» ορθότερο είναι να γράψει «φαιδρός» και αν κάποιος συνομιλητής του αγνοεί τη λέξη μπορεί να ανατρέξει σε κάποιο λεξικό και με την ευκαιρία να τη μάθει. Προς τι να προχωρήσει ο πρώτος σε μία περικοπή νοημάτων, περιγράφοντας τόσο τον ευτράπελο, όσο και τον φαιδρό ως αστείους;

    Δεύτερον, και σε συνέχεια τόσο της προηγούμενης ρητορικής μου ερώτησης, όσο και της τοποθέτησης του Dolmance, κάποιοι με τη δική μου λόγου χάρη ιδιοσυγκρασία εγγράφονται εδώ με την ελπίδα ότι θα μπορέσουν να επικοινωνήσουν όσο ενδελεχέστερα γίνεται για θέματα, τα οποία δεν δύνανται να πραγματευτούν με μη προσκείμενους σε ό,τι είθισται να ονομάζεται BDSM, και τα οποία τους απασχολούν επιστάμενα. Δεν κόπτομαι να με αντιληφθεί συνεπώς ο τάδε συνομιλητής που εγγράφηκε εδώ για να κάνει chat, ούτε ο δείνα που αναζητώντας ερωτική σύντροφο αντιμετωπίζει κάθε post ως μέσο αυτο-προβολής με απότερο σκοπό τη δημιουργία ενός θελκτικού ηλεκτρονικού προφίλ και τοιουτοτρόπως αξιολογεί και το ύφος των σχολίων των συνομιλητών του.

    Περί σύγκλισης για το καλό μίας συζήτησης τώρα. Όπως προσπαθώ να κατανοήσω ανθρώπους που γράφουν με άγνωστες λέξεις, άνευ στίξης, με περίπλοκο συντακτικό εφόσον έχω αξιολογήσει ότι οι σκέψεις τους παρουσιάζουν ενδιαφέρον για εμένα, ομοίως και με τους ανθρώπους που αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχουν κανάλια επικοινωνίας, στην ποιότητα επικοινωνίας που εγώ απαιτώ να εξασφαλίζω στον εαυτό μου (για να έχει νόημα ο χρόνος και η φαιά ουσία που καταθέτω σε τούτη την ιστοσελιδα), θα κάνω όση προσπάθεια προκύψει ώστε να συνεννοηθώ: θα διευκρινίσω / αναλύσω / επαναδιατυπώσω / μεταφράσω / απλοποιήσω ό,τι και όσο χρειαστεί. Δεν προτίθεμαι όμως σε καμία περίπτωση να φέρω εαυτόν στο αισθητικό μέτρο εκείνων που ενοχλούνται από το λόγιο λόγο αξιολογώντας τον ως μέσο έκφρασης υπεροψίας, επειδή οι ίδιοι συνηθίζουν να υιοθετούν λαικότερες εκφράσεις και είναι καχύποπτοι με ό,τι τους φαίνεται (σύμφωνα με το δικό τους πήχη) too good to be true. Και αυτό δεν είναι, ελιτισμός μα απλώς αντιλαϊκισμός.
     
  4. Eri

    Eri

    Εγω ενα ξερω....

    Παν μετρον αριστον......

    Τα ακρα (σε οτιδηποτε) καλα ειναι, ομως ειναι πολυ ευκολο να ανηκει καποιος η να ζει στα ακρα....Δε θελει καμια ιδιαιτερη προσπαθεια....Διαλεγεις κατι βαζεις τις παρωπιδες σου κ προχωρας το μονοδρομο σου μεχρι να φτασεις οσο πιο ακρη επιθυμεις σ'αυτο που διαλεξες ειτε αυτο λεγεται τροπος ζωης, συνηθεια (καπνισμα, ποτο, φαγητο κτλ), μπι ντι ες εμ, τροπος ομιλιας κ εκφρασης κτλ.......
    Το δυσκολο ειναι οι ισορροπιες κ το να μπορεις να ισορροπεις οσο γινεται περισσοτερο χρονο χωρις να πεσεις......Καθως επισης κ το να σεβεσαι τον αλλον με την οποια ιδιαιτεροτητα του (στην περιπτωση μας με την εκφραση στο γραπτο λογο).........
    Θα συμφωνησω με τη Syrah


    Κατ'αντιστοιχια, λοιπον, κ γω, εφοσον με ενδιαφερει η αποψη (κ η προσωπικοτητα) του αλλου, θα προσπαθησω να τον κατανοησω διαβαζοντας 2 κ 3 φορες αυτο που εγραψε, ρωτωντας κ ψαχνοντας εννοιες που δε γνωριζω κ ανοιγοντας λεξικα.....Φτανει να μη νιωσω πως ο αλλος με προσβαλλει η με υποβιβαζει......
     
  5. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Το πράγμα είναι πολύ απλό.
    Ότι δεν μας αρέσει, δεν μας είναι και οικείο. Δεν υπάρχει πρόβλημα σε αυτό.

    Σίγουρα όμως υπάρχει πρόβλημα όταν προσπαθείς να αποδείξεις ότι το μπρόκολο είναι ένα τεχνητό κατασκεύασμα και αρά δεν έχει κανένα νόημα ύπαρξης.

    Πρόβλημα υπάρχει επίσης και όταν προσπαθείς να αποδείξεις την ανορθότητα, (συγνώμη Δάσκαλε για την ίσως άκομψη ποίηση αυτής της λέξης, αλλά την γουστάρω ηχητικά και γράφω στα παπάρια μου τα λεξικά),
    της προηγούμενης θέσης.

    Για αυτό μία συμβουλή έχω μόνο να δώσω και όποιος την κατάλαβε, την κατάλαβε.
    Ζήσε και κατάπιε, παχύρρευστο μεν, αλλά νόστιμο δε…
     
  6. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Δυστυχώς δεν γνωρίζω κανέναν κούτσαυλον που επειδή τον αποκάλεσα 'άτομον ποδομετρικώς διακεκριμένον' ή 'άνθρωπον με μειωμένους πόδας' να είδε αίφνης να φυτρώνει το απωλεσθέν του μέλος. Ομοίως δεν συνήντησα αράπην όστις αποκληθείς 'αφροαμερικανός' εξαίφνης άσπρισε. Είναι περίεργον αλλά τόσον οι νέγροι όσον και οι χωλοί αρνούνται να συμμορφωθούν προς τις επιταγές της 'πολιτικής ορθότητος'.
     
  7. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    Ξέρετε πόσο πιεστικοί γίνονται οι "φαντασμένοι" καλαμοκαβαλάρηδες?

     

    Y.Γ. Μήπως ήρθε η ώρα για το επόμενο ban?
    Αργήσατε νομίζω και ανησυχώ!
     
  8. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Εύα, θα σου πω αυτό που είπα και στο Δάσκαλο.

    Μεγαλύτερο κομμάτι για εμάς...
     
  9. Emma

    Emma Contributor

    Θα με συγχωρήσετε, αλλά δεν θα απαντήσω, παρόλο που είναι αρκετά σημεία τα οποία θα ήθελα να σχολιάσω.

    Μπαίνω εδώ για να ξεσκάσω κι όχι για να με πιάσει πονοκέφαλος προσπαθώντας να αποκρυπτογραφίσω το τί προσπαθεί να πει ο εκάστοτε (wannabe) ποιητής.

    Σε γενικές γραμμές, συμφωνώ με αυτά που είπε η SM_Art_Lady.

    Όσον αφορά, τα/τους υπόλοιπα/ους, θα ακολουθήσω το "live and let live" ξανά. Αν κάποιοι θέλουν να γράφουν έτσι, δικαίωμα τους. Το μόνο που με λυπεί είναι που, όσο κι αν το θέλω, δεν μπορώ να καταλάβω τί λένε/εννοούνε και σταματάω συνήθως το διάβασμα μετά τις 2-3 πρώτες γραμμές του ποστ τους, αφού με έχει ήδη πιάσει πονοκέφαλος απ' την προσπάθεια.
    Σκασίλα τους φυσικά, μιας και δεν απευθύνονται σε άτομα όπως εγώ. Aναρωτιέμαι όμως πώς θα αισθανόταν if the shoe was in the other foot.
     
  10. kalithea69

    kalithea69 New Member

    γεια σας παιδια ειμαι νεος εδω ειμαι γκει , αναρρωτιεμαι γιατι ο κοσμος φοβαται τους γκει? ενω το παιζουν ανετοι , παρολα αυτα πισω απο την πλατη γινονται αλλα...γιατι?
     
  11. isnogood

    isnogood afterall, true love is the ultimate fantasy Contributor

    νομιζω πως η ομοφοβια εχει περασει ... τωρα ζουμε την στρεητφοβια ....
     
  12. Incomplete_

    Incomplete_ Contributor

    Απάντηση: ΟΜΟΦΟΒΙΑ

    Κάτι θα ξέρεις και εσύ με τις τόσες παραστάσεις σου