Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Οι Αγανακτισμένοι / Los Indignados - Τετάρτη 25 Μάη

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος camera_obscura, στις 24 Μαϊου 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Οι Αγανακτισμένοι / Los Indignados - Τετάρτη 25 Μάη

    Μην μας τσουβαλιαζεις ολους μικρη....οι πιο πολλοι ειμαστε στον πολυπαθο ιδιωτικο τομεα και δουλευαμε για να σπουδασουμε.Και πληρωνομαστε οποτε καυλωσει του ιδιοκτητη πλεον.
     
  2. mona

    mona mea_maxima_culpa

    Απάντηση: Οι Αγανακτισμένοι / Los Indignados - Τετάρτη 25 Μάη

     

    Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι πρωτίστως ηθικό. Και (για να μην μπλέξουμε με τη φιλοσοφία και τις διάφορες ηθικές) ξεκαθαρίζω ότι αναφέρομαι στο "έντιμο" και στο "ανέντιμο". Αν δεν φροντίσετε η επόμενη γενιά - η δική σας το'χασε το παιχνίδι - να μάθει να λειτουργεί με γνώμονα την εντιμότητα και όχι το ατομικό συμφέρον, 100 μνημόνια να έρθουν, πάλι στα ίδια θα βολοδέρνετε.
     
    Last edited: 28 Μαϊου 2011
  3. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Οι Αγανακτισμένοι / Los Indignados - Τετάρτη 25 Μάη

    Απαλή μου πιπίνα, αυτοί που βολεύτηκαν στο δημόσιο ακόμη βολεμένοι είναι (ας όψεται η μονιμότητα), αγανακτισμένοι λοιπόν δεν είναι μόνο αυτοί αλλά τα 3/4 των ελλήνων.

    Οσο για την υπευθυνότητα που γράφεις, είμαι της άποψης ότι υπεύθυνοι σε μια χώρα είναι όλοι οι ενήλικες. Φυσικά το κακό με τους έλληνες είναι ότι όλοι θέλουν να έχουν πολλά λεφτά χωρίς να δουλεύουν ή να παράγουν κάτι...
     
    Last edited: 28 Μαϊου 2011
  4. paraple

    paraple Regular Member

    Απάντηση: Οι Αγανακτισμένοι / Los Indignados - Τετάρτη 25 Μάη

    δεν ηξερα πως πρεπει να αισθανομαι υπολογος,να ντρεπομαι και να κρυβομαι,επειδη διοριστηκα στο δημοσιο ,με επετηριδα και αφου περιμενα τη σειρα μου επι 9 χρονια.. 

    δεν ηξερα πως εγω ειμαι το προβλημα της Ελλαδας,πως εγω πρεπει να πληρωσω για οσα τραβαει και ο δημοσιος και ο ιδιωτικος τομεας και πως πρεπει να εξαφανιστω .. 

    δεν ηξερα πως επειδη οταν επρεπε να επιλεξω επαγγελματικη σταδιοδρομια,επελεξα αυτο που αγαπουσα,με λιγωτερα(αλλα σιγουρα ...τοτε) χρηματα και καλυτερη ποιοτητα ζωης,ενω καποιοι αλλοι επελεγαν καριερα,μεγαλυτερες-ισως-απολαβες και προοπτικη ανελιξης.. 

    ζητω ταπεινα συγνωμην για την επιλογη μου και την υπαρξη μου.. 
     
  5. camera_obscura

    camera_obscura Regular Member

    Εσχάτως αναθεωρώ την άποψή μου για τα off-topic. Αν και αυτές τις μέρες διαβάζω εντατικά απόψεις σχετικά με τους Αγανακτισμένους και τα πάθη τους, το παρόν νήμα αυτού του forum παραμένει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα. Τούτο συμβαίνει γιατί δεν πρόκειται για πολιτικά προσανατολισμένο χώρο, έτσι παρουσιάζεται μια ομπρέλα απόψεων από άκρου εις άκρον του πολιτικού φάσματος.

    Αν δεν το έχετε καταλάβει, εκείνοι που συχνάζουν στην Πλατεία Συντάγματος καθ’ εκάστην είμαστε εμείς – μα όλοι εμείς: οι αριστεροί σκεπτικιστές, οι πικραμένοι σαραντάρηδες, οι προοδευτικοί ξενόφοβοι, οι σιχτιρίζοντες που-ποτέ-δε-φταίνε-και-οι-ίδιοι, κτλ κτλ.

    Από την πλευρά μου φλερτάρω με τον «χαρούμενο» μηδενισμό του Master_DO αλλά και με την εξαντλητική ανάγκη γι’ αυτοπροδιορισμό του Stressine. Τον μόνο που θέλω να δείρω είναι τον vautrin γιατί ως αμετανόητος μαρξιστής είναι too hard to die!   (δε θα με παρεξηγήσετε φαντάζομαι, κι αν το κάνετε θα πάρω για συνήγορο τον Stressine που είναι επιδέξιος στην απολογητική της βίας, χα-χα-χα).

    Κατανοητή είναι και η αγανάκτηση του Seduction με τους αγανακτισμένους. Κατανοητή εφόσον έκαστος Seduction διαθέτει ουσιώδεις αποδείξεις ότι ανήκει στους αναμάρτητους.

    Κατανοητές είναι και οι απόψεις περί επαναστατικού άλλοθι. Εδώ που φτάσαμε δεδικαίωται καθένας να επιχειρεί να γίνει Πρετεντέρης στη θέση του Πρετεντέρη δίχως καν να το καταλαβαίνει.

    Προσπαθώ πολύ σκληρά εδώ και πολλά χρόνια να αφελληνιστώ από το γενετικό κουσούρι της αποψάρας επί παντός. Προσπαθώ να ανακτήσω τον βαθμό της αθωότητας που δικαιούμαι. Συνεπώς συμμετέχω δυναμικά και αναμένω τη συνέχεια (όχι επί της οθόνης αλλά επί του οδοστρώματος).

    Περιμένω για παράδειγμα την έκφραση τσίπας που θα μας οδηγήσει να χρησιμοποιήσουμε και τα δυο μας χέρια για να μουντζώνουμε: με το δεξί τη Βουλή και με το αριστερό (εκείνο της καρδιάς ντε) τον εαυτό μας.

    Κατόπιν, περιμένω εκείνον που εξανέστη λόγω της απουσίας κανέλας απ’ το φρέντο του, Seduction, να αναπτύξει καινούρια ενδιαφέροντα.

    Μ’ άλλα λόγια, επιμένω να δίνω μια ελπίδα στην αυτοκριτική μας και στη δυναμική των διαδικασιών σύντροφοι. Ρομαντική κάργα, ενδεχομένως και γραφική, αλλά αντιλαμβανόμενη ότι σε τούτο το σφοδρό παρόν, η γκρίνια δεν είναι ακριβώς η πλέον αποτελεσματική επιλογή. Κι άμα το πράγμα στραβώσει, ξεφουσκώσει, καπελωθεί, κάνει μια τρύπα στο νερό, θα είμαι η πρώτη που θα επιστρέψει στον καναπέ της για να πάρει έναν υπνάκο μπας και ονειρευτεί έναν όμορφο κόσμο, ηθικό και λογικά πλασμένο.
     
  6. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Οι Αγανακτισμένοι / Los Indignados - Τετάρτη 25 Μάη

    Από blog.


    "Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011Μολότωφ κοκτέιλ #2

    Μου άρεσαν αυτές οι πλατείες. Χωρίς τον επαγγελµατισµό, την εχθρότητα και τη μοχθηρότητα των διαδηλώσεων που ξέραμε έως τώρα. Χωρίς επαγγελματίες συνδικαλιστές κι αριστερούς κομματάρχες. Χωρίς ντουντούκες και πλακάτ.
    Γιάννης Πρετεντέρης

    Αυτή δεν είναι η συμπεριφορά του ηδονιστικού Τελευταίου Ανθρώπου; Τα πάντα επιτρέπονται, μπορείς να τα απολαύσεις όλα, ΑΛΛΑ πρέπει να αποστερηθούν από την ουσία τα οποία την καθιστούν επικίνδυνη. Αυτή επίσης είναι η επανάσταση του Τελευταίου Ανθρώπου: "η επανάσταση χωρίς επανάσταση."
    Slavoj Zizek


    Τα πάντα επιτρέπονται, ένα μόνο απαγορεύεται: η ουσία όλων όσων επιτρέπονται, αυτή που τα καθιστά επικίνδυνα. Δεν είναι η συνθήκη που συνάπτει ο Τελευταίος Άνθρωπος με τον εαυτό του αυτή την οποία συνάπτει και ο Θεός με τους Πρώτους Ανθρώπους; "Kαὶ ἐνετείλατο Κύριος ὁ Θεὸς τῷ Ἀδὰμ λέγων· ἀπὸ παντὸς ξύλου τοῦ ἐν τῷ παραδείσῳ και αὐτὸν γῇ, ἀπὸ δὲ τοῦ ξύλου τοῦ γιγνώσκειν καλὸν καὶ πονηρόν, οὐ φάγεσθε ἀπ᾿ αὐτοῦ· ᾗ δ᾿ ἂν ἡμέρᾳ φάγητε ἀπ᾿ αὐτοῦ, θανάτῳ ἀποθανεῖσθε."

    Χθες, στο Σύνταγμα, η εντολή επί της εξαίρεσης αυτού που δίνει νόημα στην απόλαυση αυτού που προσφέρεται (ο Benjamin μιλά για βιβλική ειρωνεία στην περίπτωση των Πρωτόπλαστων), η συμφωνία που συνδέει τον Πρώτο με τον Τελευταίο Άνθρωπο, επέστρεψε: Όχι σφυροδρέπανα. Αυτή είναι μια διαδήλωση στην οποία χωρούν όλοι, στην οποία επιτρέπονται όλες οι ιδεολογίες και όλες οι απόψεις, εκτός από μία, αυτήν που καθιστά τις διαδηλώσεις επικίνδυνες, δηλαδή αυτή που τις κάνει διαδηλώσεις και όχι φάρσες. Ιδού, σας παρουσιάζουμε την επανάσταση χωρίς επανάσταση.

    Το όνομα του Θεού στην εποχή του Τελευταίου Ανθρώπου είναι Γιάννης Πρετεντέρης. Και εμείς είμαστε οι Τελευταίοι Άνθρωποι. Όχι γιατί τελείωσε η ιστορία, όμως, αλλά γιατί τελειώσαμε εμείς πρώτοι."


    Υποσημείωση δική μου. Αν η έννοια του σφυροδρέπανου χρησιμοποιηθεί συμβολικά, ως η Επαναστατικότητα και όχι ως η συγκεκριμένη επαναστατικότητα που εκπροσωπεί αυτό (το σφυροδρέπανο), τότε οι παραπάνω σκέψεις με βρίσκουν σύμφωνη. Το παραπάνω άρθρο μου υπέδειξε μέλος του φόρουμ.
     
  7. ae1969

    ae1969 Regular Member

    Ήμουν αγανακτισμένος από την εποχή που ο Σημίτης έλεγε μόνο Ω-ΝΑΙ (Ο.Ν.Ε. εννοώ φυσικά), που ο Παπαντωνίου και οι κόρακες έβλεπαν τη φούσκα της Σοφοκλέους να διογκώνεται και έλεγαν "πάμε καλά", που η κ. Γιάννα διοργάνωνε την πιο σπάταλη Ολυμπιάδα από το 1896, που όλοι έπαιρναν δάνεια ακόμα και για να πάνε να πηδήξουν καμία πόρνη πολυτελείας και άλλες τέτοιες "ομορφιές".

    Τότε δεν με άκουγε κανείς, με έλεγαν γκρινιάρη, ανθέλληνα κλπ. Ε, τώρα που βρήκα παρέα, πιστεύω ότι μπορώ να βγω και να φωνάζω για να βγάλω το άχτι μου από αυτά που είδαν τα μάτια όλα αυτά τα χρόνια.
     
  8. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Οι Αγανακτισμένοι / Los Indignados - Τετάρτη 25 Μάη

    Συμμεριζόμενος και προεκτείνοντας την άποψη της camera obscura
    ότι δηλαδή εσχάτως το off topic δείχνει το δρόμο στη θεματολογία του φόρουμ,
    αρχίζω να βλέπω φως στο βάθος του τούνελ,
    όχι του γενικότερου κοινωνικού βεβαίως - βεβαίως αλλά του φορουμικού.
    Μάλλον ο Konstantinos μπορεί δειλά -δειλά να αρχίσει να παίρνει μια ανάσα.
    Όταν κάνει τον κύκλο της η κοινωνική κριτική των μελών
    υπάρχει η σοβαρή πιθανότητα να έχουμε στην πορεία επαναπροσδιορίσει το bdsm.

    Άρχισα να το υποπτεύομαι διαβάζοντας τα τελευταία ποστς αυτού του νήματος.

    Αφ’ ης στιγμής ο αρχικός νεανικός ενθουσιασμός αρχίζει και μετατρέπεται σε σκεπτικισμό
    (εδώ τώρα δεν ξέρω αν ο Πρετεντέρης διαβάζει Ζίζεκ ή ο Zίζεκ βλέπει Mega,
    αλλά δεν έχει και τόση σημασία),
    αυτό που μετράει είναι ότι βλέπω με χαρά
    σε αυτούς που τη βγαίνουν από αριστερά στην όλη κατάσταση, τους αγανακτισμένους,
    να εμφανιζόμαστε κάποιοι άλλοι που τη βγαίνουμε από αριστερότερα,
    πράγμα που σημαίνει ότι ακόμα υπάρχει ελπίδα
    (άρα το τσίπουρο εξακολουθεί να δικαιώνεται )
    και μοιραία αρχίζουν να ξεπροβάλουν οι on topic παραλληλισμοί.
    Περί bdsm.

    Σας μπέρδεψα ε;
    Θα το κάνω λιανά.
    Αν είμαι μίζερα επιφυλακτικός ως προς την τελική έκβαση του όλου project των αγανακτισμένων
    (τονίζω το «τελική έκβαση», κατά τα άλλα το εγχείρημα καλώς λαμβάνει χώρα)
    είναι επειδή οι υποχρεωτικές ιστορικές αναγωγές στο παρελθόν
    (και στο παρόν [ βλ. πρώην προτεκτοράτα - κληροδοτήματα Οθωμανικής Αυτοκρατορίας ] )
    δείχνουν πως για να έχουν πιθανότητες επιτυχίας τέτοιου είδους εγχειρήματα
    πρέπει να εδράζονται σε απελπισία, ανέχεια, εξαθλίωση υψίστου βαθμού,
    κάτι που εδώ, στας Ευρώπας γενικότερα, Ελλάδα ειδικότερα, ακόμα απουσιάζει,
    αν το καλοσκεφτούμε πέρα από τις όποιες προσωπικές του καθενός μας ταξικές ευαισθησίες
    (του κώλου - ούτε μεταξύ μας οι παρόντες δεν συγκλίνουμε εξόν από τα απολύτως στοιχειώδη -
    εδώ γίνεται ντόρος μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, μη χέσω ),
    μ’ άλλα λόγια το απαραίτητο λούμπεν προλεταριάτο* που ξήλωνε κάποτε μάντρες και πεζοδρόμια
    δεν κατεβαίνει Σύνταγμα για τον απλούστατο λόγο ότι εδώ και κάτι χρόνια
    κόβει βόλτες αποκλειστικά πέριξ της Ομόνοιας, Βάθης, Αγ. Παντελεήμονα
    και τη νύχτα κάνει πιάτσα Σωκράτους & Ευριπίδου, όπως και τέρμα Πατησίων,
    αν μη αντιλαμβάνεστε.
    Α, για μα μην το ξεχάσω, δεν γράφει επίσης και σε διαδικτυακά φόρα.

    Δεν αμφισβητεί κανείς την υποβάθμιση που ζούμε στο πετσί μας συντρόφια, πάρτε το χαμπάρι.
    Λέω απλά ότι από τη στιγμή που δίπλα μας ζουν και ανασαίνουν
    κλάσεις ολόκληρες πιο εξαθλιωμένοι,
    αυτομάτως η δική μας ανέχεια έχει δραματικά αναβαθμιστεί.
    Όπερ μεθερμηνευόμενο
    (και οι προγραμματιστές το γνωρίζουν, όπως κι’ ο Πρετεντέρης)
    αν παραζορίσουν τα πράγματα,
    με μία ελαφρά αύξηση του αφορολόγητου, ένα ψιλοκουβαρνταλίκι στο φόρο γονικών παροχών
    και μία καθυστερησούλα στην επόμενη επιβολή νέας σεισάχθειας
    είναι πιθανότατο στο Σύνταγμα να απομείνουν πάλι σε καθημερινή βάση μόνο οι Ευζώνοι και οι κουλουράδες.

    Οπότε ήρθε η ώρα να μιλήσουμε επιτέλους για bdsm.

    Όλο αυτό το αχνά ζωγραφισμένο μωσαϊκό πρώην βολεμένων που ξεβολεύτηκαν
    και -κακά τα ψέματα πατριώτες - όσο η φαυλότητα εξυπηρετούσε
    τις πωλήσεις της Mercedes Benz Ελλάς, την αντιπαροχή και τις ΕΛΔΕ
    κάναμε πως δεν βλέπαμε, αλλά τώρα ξυπνάει μέσα μας ο Μπακούνιν,
    έχει μία οσμή, μία αίσθηση από ανικανοποίητη βανιλιά
    που διψασμένη για συγκινήσεις εισέρχεται πρόθυμη και δεκτική
    σε μία hard core «ανωμαλία» που ελλείψει προτέρων παραστάσεων την ονομάζει bdsm,
    συνάπτει κατά κανόνα σχέσεις με αντιστοίχου παρελθόντος και επιθυμιών πρόσωπα,
    τραμπαλίζεται στα «status» (σήμερα perv, αύριο sub το πρωί, slave το μεσημέρι, Top το βράδυ)
    και με ένα καλό ζόρικο σεξ ξαναγυρίζει στις βανίλιες και τα ωροσκόπια.

    Το μείζον ερώτημα λοιπόν είναι.
    Αν άνοιγε κανείς ένα νήμα με θέμα
    «Γαμάμε όπως ψηφίζουμε ή ψηφίζουμε όπως γαμιόμαστε»
    που θα έπρεπε να το αποθέσει;
    Στη BDSM discussion ή στο off-topic;


    (*) Σύμπτωση;
    Ο ληξίαρχος της γέννησης αυτού του νεο-λούμπεν εισαγόμενου προλεταριάτου,
    που ήρθε να αναβαθμίσει το πάλαι ποτέ ντόπιο και να το καταστήσει "προνομιούχοο" εν μέσω ζόφου
    σε σχέση με την εξαθλίωση που τριγυρνάει στους δρόμους σήμερα και σφάζει για μια βιντεοκάμερα,
    έκανε διακριτικά το κύκλο της λησμονιάς του από το πολιτικό σύστημα
    και σήμερα προαλείφεται πανταχόθεν προβαλόμενος για το θώκο του επόμενου σωτήρα.
    Τυχαίο;
    Ε, άντε να χαθείτε.
    Κάπελα!
    Τα τσίπουρα!!!
     
  9. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Οι Αγανακτισμένοι / Los Indignados - Τετάρτη 25 Μάη

    Κοίταξε να δεις..σκεπτόμενος τον εαυτό σου, καλά τα έπραξες.. Έχουμε έναν οργανισμό που μοιράζει λεφτά αλλά δεν λειτουργεί.. Γιατί να μην έχω κι εγώ λεφτά αν μπορώ; Όταν όμως έχουμε έναν οργανισμό, που παρά το πλήθος των υπαλλήλων δεν λειτουργεί, αυτό σημαίνει ότι κάτι πάει πάρα πολύ στραβά στον οργανισμό. Όταν λοιπόν, δεν λειτουργεί και παρ'όλα αυτά πληρώνει υπαλλήλους, από έσοδα//κέρδη αμφιβόλου προελεύσεως, δεν είναι δύσκολο να σκεφτεί κάποιος και να αποφασίσει αν θα έπρεπε να σχετιστεί με αυτόν τον οργανισμό και με ποιον τρόπο. Αν κάποιος στο δρόμο έρθει και σου χαρίσει ένα εκατομμύριο θα τα πάρεις χωρίς να ξέρεις τι είναι αυτός και απο που προέρχονται και γιατί στο χαρίζει; Όχι. Γιατί; Γιατί θα έχεις συνέπειες που δεν τις γνωρίζεις. Δεν γνωρίζεις βαθμό επικινδυνότητας και άρα αυτοπροστατεύεσαι. Δεν ήταν δύσκολο πιστεύω να σκεφτούμε όλοι έτσι ως πολίτες ενός κράτους.

    Επίσης μην έχεις την πεποίθηση ότι όσοι είμαστε στον ιδιωτικό είμαστε για την καριέρα ή τα λεφτά (γιατί δυστυχώς για να χτυπήσεις ένα απο τα δύο πρέπει να σου βγει η ψυχή) ή ότι δεν σκεφτήκαμε ποτέ πόσο πιο εύκολη θα ήταν η ζωή μας αν βάζαμε εκείνο το μέσο που έχουμε για να μπούμε στο δημόσιο. Απλά προτιμήσαμε να δούμε το θέμα ΚΑΙ συνολικά εκτός απο ατομικά.

    (ΒTW, τουλάχιστον οργανώθηκαν ομάδες που μαζεύαν τα σκουπίδια και το σύνταγμα μοιάζει λιγότερο με χωματερή.)
     
  10. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Οι Αγανακτισμένοι / Los Indignados - Τετάρτη 25 Μάη

    Δημοσιοι υπαλληλοι ειναι και οι γιατροι του ΕΣΥ, οι πυροσβεστες,οι δασκαλοι και πολλες αλλες κατηγοριες που προσφερουν εργο.
    Να διαχωρισουμε οτι δημοσιοι υπαλληλοι που μας προκαλουν να αντιπαρατεθουμε λεκτικα μαζι τους ειναι αυτοι που χρησιμοποιησαν μεσο για να διοριστουν σε θεσεις που απλα ξυνουν τα.....
    Αυτοι ναι.Εκμεταλλευθηκαν και εμας τους υπολοιπους.

    Υ.Γ. Συμφωνω για την αποκομιδη απορριματων στο Συνταγμα.Σακουλιτσα μαζι μας οταν παμε.
     
  11. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Οι Αγανακτισμένοι / Los Indignados - Τετάρτη 25 Μάη

    Το πρόβλημα παντού είναι η διαφθορά. Το θέμα είναι, γιατί εγώ όταν δουλεύω σε επιχείρηση που δεν ξέρω απο που προέρχονται τα έσοδα , φεύγω ενώ ο δημόσιος υπάλληλος μένει...
     
  12. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Οι Αγανακτισμένοι / Los Indignados - Τετάρτη 25 Μάη

    Συμφωνω....στην ιδια μοιρα ειμαστε.
    Γιατι το "μαζι τα φαγαμε" εχει καποιο νοημα.
    Το επιτρεψαμε? Το ανεχθηκαμε? Το καλλιεργησαμε? Αρα μαζι τα φαγαμε.....
     
Thread Status:
Not open for further replies.