Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Οι αξιακές κρίσεις των σεξουαλικών ταυτοτήτων

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Aetos30, στις 5 Οκτωβρίου 2009.

  1. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Οι αξιακές κρίσεις των σεξουαλικών ταυτοτήτων

    Παραθέτω απλώς κάποιους συλλογισμούς μου και μόνο, διότι δεν έχω θεωρία, μιας και τη ζωή μου έχω αποφασίσει να μην τη διάγω βάσει θεωρίας, που θα πρέπει να αποδείξω.
    Έτσι:
    Την μόνη ουσία που έχω δει σε έναν άνθρωπο είναι αυτή που βλέπω στα μάτια των νεογέννητων. Από εκεί και μετά, ας είναι καλά οι ενήλικες, τους γεμίζουμε τα μυαλά και την ψυχή με σκατά, τα τραυματίζουμε και τα διαλύουμε και το χειρότερο τα μαθαίνουμε να κάνουνε το ίδιο από μόνα τους στον εαυτό τους χωρίς εξωτερική βοήθεια.

    Όταν λοιπόν ένας άνθρωπος έχει πείσει τον εαυτό του, ότι δεν μπορεί να κάνει αλλιώς γι αυτό κάνει ότι κάνει αλλά αν μπορούσε θα έκανε αλλιώς... μάλλον πολύ ατακτοποίητο τον βρίσκω. (Ουσιστικά και να μπορούσε να κάνει αλλιώς - πράγμα που ισχυρίζομαι - πλέον δεν μπορεί. Μόλις έπεισε τον εαυτό του θέτωντας ταμπέλες. Δεν του φτάνουν δηλαδή οι ταμπέλες που του έχουν κολλήσει κατά καιρούς οι άλλοι, βάζει και από μόνος του δικές του. Έτσι για να συνθλίβεται ακόμη περισσότερο, όπως εδιδάχθη). Πρώτον γιατί παραδέχεται ότι δεν είναι ευχαριστημένος με αυτό που είναι και κάνει, δεύτερον διότι δηλώνει αδυναμία να αλλάξει αυτό που δεν τον ευχαριστεί... θεωρώντας τον εαυτό του μονολιθικό, άτεγκτο και αδύναμο εξ ολοκλήρου. Δηλαδή, αυτός ο άνθρωπος, δεν ξέρει τελικά τι ευχαριστιέται α λ η θ ι ν ά και τί όχι. Θεωρεί μεν ότι η μεγαλή γι αυτόν ηδονή υπάρχει στον σαδισμό ή/και μαζοχισμό του αλλά από την άλλη αν μπορούσε θα το αρνιόταν και θα πήγαινε για ψάρεμα... Λεω λοιπόν κατά την ταπεινή μου άποψη ότι bdsm κάνει όποιος θέλει και όχι μόνο όποιος δεν μπορεί αλλιώς. Προσωπικά, ασχολούμαι με το bdsm γιατί ακριβώς μπορώ και αλλιώς. Το μόνο πράγμα που δεν μπορώ είναι να μείνω χωρίς φαί, νερό και ύπνο. Όλα τα άλλα τα διαπραγματεύομαι...   και από το καθένα από αυτά αντλώ την μέγιστη ωφέλειά τους, χωρίς καμία ενοχή τύψη και το κυριότερο χωρίς να νιώθω ότι δεν μπορώ χωρίς αυτά.  
     
  2. SensualTorturer

    SensualTorturer Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οι αξιακές κρίσεις των σεξουαλικών ταυτοτήτων

    ΕΙΠΑ :

    Ο κύριος προσωπικός αγώνας κάθε ατόμου είναι να αποδεχθεί τις ιδιαιτερότητες του και αυτή η αποδοχή να υπάρξει το μέσο για την ευτυχία του. Έτσι αυτό που γράφει η λάρα έχει νόημα, αφού κάθε βήμα πέρα από την συνειδητοποίηση και την αποδοχή είναι καταπίεση εκ των έσω, κάθε βήμα πριν από την πλήρη αποδοχή είναι καταπίεση εκ των έξω.


    Αυτό που ονομάζω συνειδητοποίηση είναι η αποκάλυψη του τι πραγματικά είμαστε .. δηλαδή η κατάσταση του μωρού που λες .. συνεπώς aucune diafoni ... ότι περιγράφεις πιο κάτω είναι η κατάσταση πριν (όπου η πραγματική φύση μάχεται να βγει στην επιφάνεια και δεν την αφήνουν οι ταμπέλες ) ή μετά (όπου αποφασίζουμε να αλλάξουμε και τα κάνουμε μαντάρα)

    Δεν μπορώ να βρω σημείο σύγκρουσης μεταξύ εσού, λάρας και εμένα.
     
  3. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Re: Απάντηση: Οι αξιακές κρίσεις των σεξουαλικών ταυτοτήτων

    Αν και κατ' ουσίαν δεν διαφωνώ φίλτατε νομίζω πως μπαίνουμε σε κυκλικό ορισμό. Με την ίδια λογική δεν υπάρχει λόγος (πέραν των κοινωνικών αλλά δεν νομίζω να εξετάζουμε αυτούς εν προκειμένω) να μην είναι κανείς σαδομαζοχιστής αν αυτό τον εκφράζει, οπότε θα μετέτρεπα τον ορισμό της λάρας σε "δεν υπάρχει λόγος να είναι κανείς σαδομαζοχιστής αν αυτό δεν τον εκφράζει". Το "μπορεί" μου ακούγεται ψυχαναγκαστικό και και, κατά την γνώμη μου αντιβαίνει σε αυτό που είπες στην elfcat και με το οποίο συμφωνώ.

    Θα ήθελα κάποια επιπλέον επεξήγηση σε ποιό βήμα αναφέρεσαι για μετά την πλήρη αποδοχή. Αν το βήμα είναι ο προπαγανδισμός της ιδιαιτερότητας, συμφωνώ.

    ΥΓ. Από την νέα απάντησή σου προς την elfcat συνάγω πως ως βήμα εννοείς την προσπάθεια απεμπολισμού της ιδιαιτερότητας και επίσης συμφωνω, αν κατάλαβα λάθος διορθώσεις ευπρόσδεκτες.
     
  4. resilience

    resilience Regular Member

    Re: Απάντηση: Οι αξιακές κρίσεις των σεξουαλικών ταυτοτήτων

    Θα μου επιτρεψετε μια παρεμβαση στο διαλογο σας. Εχω την αισθηση πως ο κοινωνικες επιπτωσεις ειναι αυτες ακριβως που εξεταζουμε στο παρων νημα. Ο ιδιος ο τιτλος αλλα και το αρχικο ποστ του νηματοθετη προς αυτην την κατευθηνση δειχνουν. Ασφαλως και περαν τουτου περι ορεξεως Μαμαλακης. Αν η κοινωνικη νορμα ηταν ο σαδομαζοχισμος, το νημα αυτο δεν θα υπηρχε.
     
  5. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @resilience: προσωπικά αναφερόμουν σε αυτό:

    και σε αυτό

    δεν θεωρώ τους κοινωνικούς λόγους, ούτε αναγκαία, ούτε ικανή συνθήκη για να πάψω να είμαι αυτό που είμαι, αναγνωρίζω όμως πως αν μπορώ να ικανοποιηθώ αλλοιως δεν έχω λόγους να "τραβιέμαι" με σαδομαζοχισμούς.
     
  6. Kaveiros

    Kaveiros Regular Member

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οι αξιακές κρίσεις των σεξουαλικών ταυτοτήτων



    Αυτο που θεωρω ειναι οτι η διαστροφη ειναι μια φυσικη λειτουργεια και ως εκ τουτου απλη, τη θεωρω δε απλουστερη της vanilla σεξουαλικης ζωης καθ οτι απαλαγμενη απο τα βαριδια που εχει η δευτερη.Οι διαφοροι κοινωνιολογικοι παραγοντες λαμβανονται υπ οψιν αλλα μεχρι εκει.
     
  7. SensualTorturer

    SensualTorturer Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οι αξιακές κρίσεις των σεξουαλικών ταυτοτήτων

    Αν η διαστροφή ήταν φυσική δεν θα είχε ιδιαίτερο όρο ... εκτός αν στην γλώσσα μας ονομάζουμε ένα πράγμα με πολλούς όρους για να μπερδεύουμε τα μπούτια μας! Ο όρος Διαστροφή από μόνος του σημαίνει παρέκκλιση, απομάκρυνση από την πεπατημένη, αλλαγή της σημασίας των εννοιών (πχ. στο διαστροφή του λόγου κάποιου) κλπ, και για αυτό ουδέποτε μια διαστροφή έχει την ευθύτητα και την καθαρότητα μιας απλής vanilla σχέσης.

    Απλούστερη της vanilla σχέσης; πως γίνεταια υτό; όταν φορτώνεσαι έναν σκλάβο, όταν η ευθύνη σου απέναντι του είναι μεγάλη, όταν πρέπει να τιμήσεις τον ρόλο σου ωε Κυριάρχος, πως καλό μου είνια απλούστερη; Ή είναι απλούστερη επειδή και οι σκλαβίτσες κάπου έχουν συνειδητοποιήσει τι θέλουν και δεν σε πιέζουν τα συναισθηματικά της vanilla αλλά πας κατ' ευθείαν στο ψητό;

    Ποιά είναι λοιπόν τα βαρίδια της vanilla σχέσης που δεν έχει η bdsm?
    Συχώρα μου την άγνοια, αλλά εγώ ένας μικρός dom είμαι !

    ---------- Post added at 16:12 ---------- Previous post was at 16:05 ----------

    Ο ορισμός δεν είνιακυκλικός γιατί δεν έδωσα ορισμό. Είπα το εξής απλό:
    Γεννιόμαστε μικρά και αθώα, όπως λέει η καλλικατζαρόγατα!
    Η άτιμος η κενωνία μας επισσωρεύει διάφορα, που μας επιβάλλουν συγκεκριμένες συμπεριφορές.
    Κάποια στιγμή αρχίζουμε να αντιδρούμε.
    Από την στιγμή αυτή συνειδητοποιούμε την ανάγκη να απαλλαγούμε από τις εξωτερικές επιβολές.
    Ξεκινάμε έναν αγώνα αποκάλυψης του τι πραγματικά θέλουμε.
    Θεωρητικά, κάποια στιγμή και μετά από κόπο, αντιλαμβανόμαστε τι είμαστε και τι θέλουμε - αν αυτό που θέλουμε είναι να βουδουσουμιάσουμε ασυστόλως, έχει δίκιο η λάρα, γιατί αυτή είναι η φύση μας. Αν δεν είναι με αφήνει αδιάφορο, γιατί δεν αφορά το βδσμ.
    Από την στιγμή που συνειδητοποιήσαμε τι μας κάνει ευτυχείς είτε συνεχίζουμε είτε - και το πιο συνηθισμένο - προσπαθούμε να αλλάξουμε ΜΟΝΟΙ μας τον τρόπο που βλέπουμε τα πράγματα. (ενδεχομένως απαρνούμενοι τον βδσμ)
    Εκεί δεν είμαστε πια σε αρμονία με τις επιλογές μας, άρα έχει αδικο η καλλικατζαρόγατα που υποστηρίζει ότι είμαστε οι επιλογές μας.
    Κοντολογίς: όσο απομακρυνόμαστε από την θέση ισορροπίας μας και καταπιεζόμαστε (είτε από άλλους είτε από εμάς) τόσο δυστυχούμε
    (ξέρω, δεν είναι και καμιά σοφία, αλλά αυτό εβγαινε εκείνη την ώρα ως απάντηση)
     
  8. Syrah

    Syrah Contributor

  9. Kaveiros

    Kaveiros Regular Member

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οι αξιακές κρίσεις των σεξουαλικών ταυτοτήτων

    Η διαστροφη απανταται στη φυση,ειναι εντος της φυσης αρα φυσικη.

    Θεωρω οτι καθε ανθρωπος εχει διαστροφικες τασεις.Η συνδειδητοποιηση

    κ αποδοχη τους ειναι οι συνθηκες που θα εξασφαλισουν τη ψυχικη ηρεμια.

    Το πως θα εξωτερικευτουν κ με ποιες συνθηκες εναποκειται στο καθε ατομο

    ξεχωριστα.

    Αντιθετα η vanilla κατασταση κουκουλωνει τις τασεις αυτες,δημιουργει

    συγκρουσιακα φαινομενα,καταπιεζοντας εν τελει το ατομο.

    Βλεπεις μικρε μου dom, αυτο στη δικη μου αντιληψη στοιχιζει πολυ

    περισσοτερο απ οποιαδηποτε 'τεχνικα' προβληματα δημιουργουν οι

    οποιες διαστροφες.

    καλη συνεχεια
     
  10. SensualTorturer

    SensualTorturer Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οι αξιακές κρίσεις των σεξουαλικών ταυτοτήτων

    Πραγματικά δεν ξέρω πως να απαντήσω σε αυτό το ποστ!
    Αντιπαρέρχομαι την ανάλυση .. είναι τόσο γενική και αποσπασματική που δεν στέκει σε λογική ανάλυση.
    Μένω στο συμπέρασμα:
    Αντιθετα η vanilla κατασταση κουκουλωνει τις τασεις αυτες,δημιουργει συγκρουσιακα φαινομενα,καταπιεζοντας εν τελει το ατομο.Βλεπεις μικρε μου dom, αυτο στη δικη μου αντιληψη στοιχιζει πολυ
    περισσοτερο απ οποιαδηποτε 'τεχνικα' προβληματα δημιουργουν οι
    οποιες διαστροφες.

    και μένω στα πασιφανή:
    1. Δική σου αξιολόγηση ... δική σου εκτίμηση - εγώ διαφωνώ.
    2. Η βανίλα κουκουλώνει τις τάσεις, μόνο αν οι τάσεις υπάρχουν. Εγώ θεωρώ ότι υπάρχουν και αθώοι βανιλάτοι. Εσύ θεωρείς ότι δεν υπάρχουν. Η ανάλυση σου πρέπει να το αποδείξει.
    3. Το κόστος της κάθε περίστασης για το κάθε άτομο ποικίλει - πως μπορείς να είσαι τόσο βέβαιος για όλους;
    4. Οι διαστροφές δημιουργούν ΜΟΝΟ τεχνικά προβλήματα; Δεν έχουν αντίκτυπο στον συνολικό βίο του ανθρώπου; Πως εξηγείς τα αρνητικά συναισθήματα μέχρι να αποδεχθείς τον ρόλο σου; Τις αγωνίες των sub μέχρι να ισορροπήσουν στην υποταγή;
    5. Και έστω ότι υπάρχουν μόνο τεχνικά προβλήματα! Ποια είναι τέλος πάντων αυτά τα τεχνικά προβλήματα; Γιατί είναι πιο εύκολα από το κουκούλωμα;

    Κοντολογίς, ανακοινώνεισ θέσεις αλλά όχι την συλλογιστική τους. Σαν προτιμήσεις σου - καλές κακές, συμφωνούμε ή όχι, είναι a priori αποδεκτές. Σαν συλλογιστική όμως - σαν ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ - θέλουν ακόμη δουλειά!
    Εκτός βεβαίως αν ο σκοπός σου είναι τελικά να μας τις τρίψεις στην μούρη και να μην προκύψει διάλογος - οπότε και πάλι καλά κάνεις και τις λές, αλλά εγώ έχω διαφορετική άποψη!
     
  11. resilience

    resilience Regular Member

    http://www.books.gr/ViewShopProduct.aspx?Id=4892607

    Μαθηματικά Γ΄ δημοτικού Με φαντασία και αντιληπτική ικανότητα

    "..Μέσα σε αυτό υπάρχουν επιλεγμένες ασκήσεις και προβλήματα που καλλιεργούν την αντιληπτική ικανότητα.."

    Υ.Γ :Εκπτωση 10% σε κατοχους ΑΜΑΝ visa.
     
    Last edited: 8 Οκτωβρίου 2009
  12. Aetos30

    Aetos30 Regular Member

    Re: Απάντηση: Οι αξιακές κρίσεις των σεξουαλικών ταυτοτήτων

    Οι περισσότεροι ψυχίατροι έτσι αντιμετωπίζουν τα θέματα αυτά. Συγκαταβατικά. 

    Ο τίτλος καθώς και το αρχικό πόστ του νηματοθέτη δείχνουν προς την κατεύθυνση της ουσιοκρατίας. Οι κοινωνικές επιπτώσεις δεν είναι τίποτε άλλο παρά τα παρελκόμενα ουσιοκρατικών αντιλήψεων

    Μην είσαι τόσο σίγουρος.

    Δεν είπε κανείς να γίνεις οτιδήποτε με νύχια και με δόντια.
    Επαναλαμβάνω ότι για μένα δεν υπάρχει κανένας λόγος να είναι κανείς οτιδήποτε.

    Συμφωνώ

    Αυτό είναι το πρόβλημα. Μπορώ όμως να ρωτήσω ποιας επιστήμης είναι πόρισμα αυτό;

    Ποιά ουσία του;

    Έχεις θεωρία.  Ο freud δεν θεωρούσε την σεξουαλική ταυτότητα παράγωγο έμφυτων ενστίκτων. Αντίθετα , πίστευε ότι σε κάποια αρχική στιγμή όλοι ήταν αμφισεξουαλικοί και δυνάμει «διεστραμμένοι»
    Κατά την γνώμη μου δεν έχεις μπερδευτεί καθόλου.


    Εκτός από την διαφωνία μου σχετικά με τον πυρήνα της σκέψης σου θέλω να σε ρωτήσω τα εξής: α) Οι «ιδιαίτεροι όροι» έρχονται από τον ουρανό; β) Πόθεν το συμπέρασμα πως ότι είναι «φυσικό» δεν έχει ιδιαίτερο όρο;
    γ)Ποιός είναι ο τρόπος που εσύ ορίζεις την φυσικότητα; Ρωτώ επειδή την συζήτηση περί απλότητας ομολογώ ότι δεν την αντιλαμβάνομαι. Πέραν τούτου θα επικαλεστώ ξανά τον freud ο οποίος δεν θεωρούσε ότι η «ετερόφυλη κανονικότητα» αποτελεί αυτονόητο γεγονός βασισμένο σε μια χημική έλξη. Τουναντίον θεωρούσε ότι πρέπει να μελετηθεί.
    δ)Πραγματικά πιστεύεις ότι η γλώσσα είναι ουδέτερη, αθώα και άδολη; Οι διάφοροι «ιδιαίτεροι όροι» έχουν γίνει ,κατά καιρούς, το όχημα για το κυνήγι μαγισσών και την διασπορά των ηθικών πανικών. Δίπλα στην «αφύσικη διαστροφή» και το «μπέρδεμα των μπουτιών» να εκλάβεις και το ενδεχόμενο, μέσω των ιδιαίτερων όρων και των αρνητικών-θετικών φορτίσεων που αυτοί φέρουν, οι άνθρωποι να δημιουργούν κυρίαρχη ιδεολογία η υποκουλτούρες, να διαμορφώνουν την κοινωνία, και τελικά να ασκούν εξουσία η να αντιστέκονται σε αυτήν αγαπητέ μου. Η γλώσσα δεν είναι αθώα. Ποτέ δεν ήταν .

    Εάν θέλουμε να γνωρίζουμε περί τίνος λαλούμε θα πρέπει νομίζω να είμαστε σε θέση να αντιλαμβανόμαστε τις σκέψεις μας σε ένα δεύτερο ουσιαστικότερο επίπεδο. Να καταλαβαίνουμε που μας οδηγούν. Απ’ όσα διαβάζω, διακρίνω ότι ένα από τα αγαπημένα θέματα αυτής της κοινότητας είναι η συζήτηση περί συναίνεσης ,ορίων και νόμων. Στο σημείο αυτό έχω μια απορία και την εκφράζω σε όλους όσους βλέπουν τις σεξουαλικές ταυτότητες με όρους στρέβλωσης, παθολογίας και μη κανονικότητας. Αν ορίσουμε την σεξουαλική ταυτότητα ενός μαζοχιστή με τους δικούς σας όρους πως μπορούμε να τον θεωρήσουμε ικανό να δώσει συναίνεση;
    Εδώ κάνουμε μια θεωρητική συζήτηση αλλά οι μηχανισμοί αυτής της κυρίαρχης αντίληψης είναι πολύ πραγματικοί και έχουν επιπτώσεις σε άτομα η ομάδες.
    Επειδή βλέπω ότι τα ίδια άτομα και για παρόμοια θέματα εκφράζουν απόψεις οι οποίες παραπέμπουν στον υπαρξισμό και επειδή αδυνατώ να πιστέψω ότι σε ένα τέτοιο φόρουμ υπάρχουν τόσοι πολλοί ουσιοκράτες φρονώ ότι πρόκειται περί σύγχυσης.