Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Οι εραστές της υποτακτικής: Επιθυμία, απόλαυση ή συμβιβασμός του Κυριάρχου;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος margarita_nikolayevna, στις 25 Σεπτεμβρίου 2015.

  1. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Υπάρχουν Κυρίαρχοι που επιτρέπουν στις υποτακτικές τους να διατηρούν ερωτικές σχέσεις με άλλους.
    Κάποιοι επιτρέπουν περιστασιακές κάποιοι πιο μακρόχρονες.
    Κάποιες προϋπάρχουν της γνωριμίας του Κ και της υ.
    Είναι η διατήρηση αυτών των σχέσεων κάτι που οι Κ θεωρούν ότι δεν επηρεάζει καθόλου την Κ/υ σχέση;
    Ή την επηρεάζει; Αρνητικά ή θετικά;
    Είναι κάτι που απολαμβάνουν οι Κ; Και για ποιο λόγο;
    Ή απλά συμβιβάζονται; Και για ποιο λόγο;

    Θα ήθελα γνώμες, απόψεις και εμπειρίες.  

    Να πω ότι το νήμα αφορά υποτακτικές και υποτακτικούς και άνδρες και γυναίκες Κυριάρχους σε κάθε συνδυασμό. Απλά επειδή με βολεύει γράφω με τα συγκεκριμένα φύλα και orientations  
     
  2. Siren_Peisinoe

    Siren_Peisinoe Ανενεργή επί του παρόντος.

    πολύ ενδιαφέρον νήμα....  
     
  3. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Slut Training, ίσως;

    Περίεργο νήμα but i like it...
     
  4. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Θα προσπαθήσω να είμαι ειλικρινής, δίχως να είμαι αγενής. Τώρα αν κάποιος/α θα ήθελε να κάνει υποθέσεις επί των προθέσεων μου, είναι ελεύθερος/η.
    Αφού σε κάθε περίπτωση η όποια πρόθεση ξεδιαλύνεται μόνο από τις πράξεις. Οι οποίες στην προκειμένη δεν υπάρχουν ( όπως σε οποιαδήποτε στο τέλος παρέμβαση αφήνει εδώ ο/η οποιοσδήποτε/οποιαδήποτε ).
    Τουτέστιν, όποιος/α έχει το συμπαθές έντομο, ας θεωρήσει ότι κάνω αξιακές κρίσεις.

    Ξεκινώ, υπάρχει Κυρίαρχος που θα επέτρεπε/επιτρέπει στην υπό του, να διατηρεί παράλληλη/ες ερωτική/ές σχέσεις με άλλους ?

    Ναι, υπάρχει :

    1. Γιατί θα είχε συμφωνήσει εξ' αρχής με την υ του, να σχετίζονται σε βάση πολυερωτίας ή πολυγαμίας ( ναι το ξέρω ότι δεν είναι το ίδιο γι' αυτό και το διαζευκτικό ή ).

    2. Γιατί για την υπό του ειλικρινά δεν θα έδινε δεκάρα τσακιστή.
    Αφού θα είχε κι εκείνος άλλα "ενδιαφέροντα" ή θα ήταν παντρεμένος/θα ήταν και σε άλλη σχέση που θα προϋπήρχε.
    Και θα το επέτρεπε στην υπό του ή για να μην του τα κάνει τσουρέκια Καρβάλης.
    Ή για ν' αποφύγει την πιθανότητα η "αιτούσα την άδεια για παράλληλη σχέση" υπό, να του δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα με την άλλη/ες του σχέση/σχέσεις ή τον γάμο του.

    3α. Θα συμβιβαζόταν, επειδή δεν θα βαρούσε "καρφί" για καιρό ή γιατί θα ήταν οκνηρός και θα βαριόταν ν' αλλάξει "δρόμο". Και για πιο λόγο ν' άλλαζε, αν εκείνο που θα του έδινε η υπό του θα του έφτανε?

    3β. Ο Κυρίαρχος θα ήταν ερωτευμένος μέχρι ηλιθιότητας με την υπό του.
    Και για να μην την χάσει ( που θα ήταν ήδη χαμένη κι "εξαφανισμένη", απλά θα είχε ακόμη και μέχρι νεωτέρας το "υπάκουο" σαρκίο της στα πέριξ του ), θα έβρισκε κάποιο Κυριαρχικό "τρικ" ( τι είδους θα το γνώριζε μόνο εκείνος ).
    Για να δικαιολογήσει την "απόφαση " του στο μυαλό του.

    4. Μάλλον δεν το επιτρέπει στην υπό του. Αλλά η υπό, το "επέτρεψε" στον εαυτό της αποκρύπτοντας την παράλληλη σχέση ( π.χ. λέγε με απόσταση μικρή ή μεγάλη. Μετά, στις μεγαλουπόλεις κι αν είναι εύκολο ).
    Που θα "πατούσε" σ' αυτή την τελευταία περίπτωση η υ για να πάρει την "άδεια απ' τη σημαία" ?
    Αυτό είναι ένα ζήτημα, που δεν θ' ακουμπήσω καν.
    Γιατί πιθανότατα θα γινόμουν ακόμα πιο "κακός". Και δεν βλέπω το νόημα.
    Πόσο μάλλον απ΄την στιγμή που εικάζω ( δίχως να σημαίνει ότι κάποιες ή όλες οι εικασίες μου, θα ήταν εξωπραγματικές ).

    Αν εξαιρέσω το νούμερο 1, στις άλλες περιπτώσεις για μένα σχέση δεν θα υπήρχε καν.
    Μπορεί στα χαρτιά, αλλά στην ουσία μάλλον όχι.
    Άρα και ο όποιος επηρεασμός δεν θα υφίστατο καν σαν παράμετρος.
    Πως θα μπορούσε να επηρεαστεί ένα "πτώμα", που απλά θα περπατούσε ακόμη, περιμένοντας "ταφή" ?

    Αν υπάρχει Κυρίαρχος που θα του άρεσε, η υπό του να είχε και κάποιον/ους άλλο/ους?
    Επειδή θα της είχε επιτρέψει, να έχει και κάποιον/ους άλλον/ους.
    Αν τους προσκαλούσε σε κάποιον χώρο, που θα μπορούσε να τους πάρει μάτι, ίσως και κάτι ν' απολάμβανε ( και πάντα στην περίπτωση που θα ήταν και voyeur ή θα είχε και το φετίχ του cuckolding ).
    Αλλιώς δεν βλέπω, τι απόλαυση θα μπορούσε να πάρει.
    Γιατί εγώ και με κάθε συμπάθειο, στην έμφυτη και πάντα παρούσα μεγαλοψυχία του Κυρίαρχου.
    Και που να έφτανε σε τέτοια σημεία αυταπάρνησης για το καλό της υ του ( λέγε με, θέλω να "τσιμπολογάω" και αλλού της υ, καθώς και λέγε με, πιάνομαι συνειδητά μαλάκας από μεριάς Κ ), δεν πιστεύω.
    Γιατί εκτός των περιπτώσεων 1 και 2, αν το επέτρεπε, εθελούσια κερατάς θα ήταν.
    Είδος που θεωρώ αρκετά έως πάρα πολύ σπάνιο ( εκτός απ' την περίπτωση του cuckolding ).
    Βέβαια τι θεωρώ και πιστεύω η δεν πιστεύω εγώ, θα ήταν δικό μου "πρόβλημα" και σίγουρα δεν είναι η μοναδική και συμπαντική αλήθεια.

    Καμία προσωπική εμπειρία επί του θέματος. Γιατί δεν επέτρεψα ποτέ σε καμία υπό μου, να διατηρήσει την παραμικρή ερωτική σχέση με κανέναν τρίτο ( ούτε θα το επιτρέψω ποτέ ).
    Τώρα αν έφαγα κέρατο και δεν το έμαθα ποτέ. Είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
    Κέρατο πάντως στην μη συνειδητή ( δηλαδή σταθερή ) BDSMική μου "περίοδο", το είχα φάει.
    Και λέω ότι το είχα φάει, γιατί το είχα ανακαλύψει.

    Y.Γ.

    Όσο και αν θέλω να πιστεύω, ότι τώρα γράφω τ' αυτονόητα. Μπαίνω στον κόπο, να το κάνω.
    Ο/η καθένας/καθεμία είναι ελεύθερος/η να κάνει τις επιλογές του/της και όλοι/ες οι υπόλοιποι/ες, μπορούμε να πάμε στο κομμωτήριο.
    Πόσο μάλλον απ' την στιγμή που οι επιλογές του/της οποιουδήποτε/οποιασδήποτε άλλου/ης δεν θα είχαν τον παραμικρό αντίκτυπο στην δική μας ζωή.  
     
    Last edited: 26 Σεπτεμβρίου 2015
  5. Jack Wolfskin

    Jack Wolfskin the big bad Wolf

    αν η αλλη δεχεται να τη βλεπεις σαν κρεας ή σαν τσουλα, η αποψη μου περισσευει.
    Προσωπικα, μια τετοια θα την αποχαιρετουσα με δυο φουσκους, γιατι τη θεωρω χασιμο χρονου
    και πολυτιμου σπερματος-δεν το χαραμιζω.

    Οτι δεν το εκτιμας το χανεις.

    Αυτα τα ξεκαθαριζω στο πρωτο ραντεβου, οποτε ειμαι κατοχυρωμενος.
     
  6. Ωραίο νήμα, ζόρικο... έτσι όπως μ αρέσουν!
    Το παν (αν μιλάμε για σχέση) είναι στο τι - να το θέσω ωμά και λαϊκά - ξήγες έχει κάνει το δίπολο στην 1η με 2η φάση του.
    Κι εξηγούμαι...

    Στην 1η φάση (της γνωριμίας ενός διπόλου), αμφότερες οι πλευρές του Κ και του υ περνάνε τον έτερο από διάφορα test - τούτο εξυπακούεται και δεν λέγεται ευθέως στον έτερο, γιατί είναι μια διεργασία / μοτίβο που γίνεται στον κάθε άνθρωπα / χιμπατζή υποσυνείδητα, ξεχωριστά και διαφέρει.

    Τι θέλω να πω με το παραπάνω...

    Συνήθως τις πατροπαράδοτες (μη χέσω) υπό (μιλάμε για γυναίκες υ που ενδιαφέρονται για άνδρες Κ κυρίως πρόσεξε και δεν τις πολυνοίαζει κάτι άλλο), όταν τις υπερκαλύπτεις (έχεις περάσει δηλαδή το εσωτερικής διεργασίας test που σου κάνουν υποσυνείδητα και τους βγει θετικό) στο τρίπολο "άνδρας / κυρίαρχος / σαδίκος (στο τελευταίο δεν δίνουν και πολύ σημασία αυτές, παρά μόνο αν χρωματίζεται από αρχέγονη επαρχιωτίλα, γι' αυτό και μας έχουν κατακλείσει οι βανιλιάρες  )", ε, όλα τα υπόλοιπα τα κάνουν αυτοματικά για ένα άλφα χρονικό διάστημα (από 6 μήνους - 1 χρόνο που διαρκεί ο μέσος όρος του έρωτα και, μετά, για ένα ακόμα 6μηνο με χρόνο παράτα, να χωνέψει το μυαλό τους τι έκανε στην 1η φάση) "κουμπώνουν" δίπλα σου και δεν έχουν ανάγκη άλλα πράγματα.

    Αυτό ισχύει για τα κοινωνικά στρώματα γυναικών υπό που βασίζονται στο παραδοσιακό Διαβαλκανικό μοντέλο σχέσης (φέτα, γραμπίλι, εκκλησά, κουτσούβελο, ΤΟΥΟΤΑ και κλαρίνο).

    Ωπ, κάτσε λίγο όμως.... είπαμε πατροπαράδοτο (χωριό, καρδάρα, πέτρινο σπίτι, παράνομο στρέμα με χασισοφυτία, καραμπίνα για τα αγριογούρουνα και για κάνα φουκαρά μετανάστη φέρελπη βιαστή της υ, τσουκάλι στη φωτιά, το κουτσούβελο να σκούζει μέσα στην κούνια δίπλα στο τζάκι και η υ να πλένει τα σώβρακα του Κύρη της).

    Και να σου, σκάει ο άνδρας Κ Πίθηκας με την μπίνα ανά χείρας και κολλητό κοντοχωριανό στο κατώπι του και λέει στην υπό του...
    "Μωρή, Μαγδάλω, παράτα τα άπλυτα και πιάσε ένα καραφάκι για μένα και τον φίλο μου δω χάμω και άει πάε στρώσε την κωλάρα σου στην βελέντζα και περίμενέ μας να ρθούμε να βγάλουμε γούστα με τα ζωνάρια μας μετά τα 3φυλλάκια."

    Ε, αυτή η υπό ξενερώνει (συνήθως), αν όχι με την 1η, αλλά με την 2η σίγουρα. Και το πατροπαράδοτο διαβαλκανικό μοντέλο (το λέει σαφώς και η Ορθόδοξη κατήχησή της), τελέβει, τερματίζει και τελικιάζει, ταυτοχρόνως, με σενάρια που βλέπεις στην 10η Εντόλα του Κοκκινό (εραστής τρίτο πρόσωπο κι εξόντωση του Κύρη, βαλκανικές πλεκτάνες, σκαμμένοι λάκοι για τα πτώματα και πάει λέγοντας).

    Για τα υπόλοιπα μοντέλα (Λαμπορκίνια) θα επανέλθω Μήτσος
     
  7. Dapom

    Dapom Contributor

    Ωωωω τι ερωτήματα βάζεις....

    Το βασικό συστατικό για να ισχύσει κάτι τέτοιο είναι να τα έχει βρεί και το Κ και το υ καταρχήν με τον εαυτό του και να έχουν την ανάλογη αυτοπεποιθηση και δεύτερο να σέβονται ο ένας τον αλλον σαν ανθρωπο.

    Αλλιώς....

    Εχουμε τα γνωστά:
    "πουτάνα είναι...οσο μου φτιάχνει σουτζουκάκια και μεγαλώνει τα παιδιά στα αρχίδια μου"
    "κι αν βρει κάποιον αλλον που την γαμάει καλύτερα; ποσο άνδρας είμαι;"
    "γιατί θέλει και άλλον εγω δεν της φτάνω;"
    "την εχω μικρή;"
    "κι αν με παρατήσει για την άλλη;"
    "μήπως πάχυνα;"
    "δεν είμαι ομορφη" (εδω ποτέ δεν μπαίνει ερωτηματικό...αυτή ακριβώς είναι η σκέψη)
    "ποιον αλλον μαλακα θα βρω να μου αγοράζει παπούτσια και οτι θέλω...αστο να γαμάει την άλλη..."
    κ.λ.π.

    (Πάντως προβλέπω να δούμε "ωραία πράγματα" σε αυτό το νήμα ΑΝ συνεχιστεί...)
     
  8. elfcat

    elfcat . Contributor

    Δε νομιζω οτι ειναι θεμα στον εν βδςμ βίο, αν η υ εχει εραςτες γενικώς και αορίστως, αλλα αν ο Κ αποφαςιζει και ελέγχει τον σεξουαλικο βίο της υ συνολικά. Ειναι δηλαδή θεμα του Κ αν η υ θα εχει εραστές οχι της υ και μεςα σε ποιο πλαισιο.
     
  9. gkass

    gkass τέταρτος τοίχος

    αυτο το νημα ειναι ευκολακι (δεν το υποτιμω, απλα διαβαζα πριν αυτο με την αισθητικη και την καυλα)

    με αφηνει παγερα αδιαφορο ποιοι κανονες, ποιες σκοπιμοτητες, ποιοι διακανονισμοι, ποια κινητρα και ποια μεθοδος αναζητησης της καυλας ισχυουν σε καθε αλλο παραλληλο στο δικο μου συμπαν. στο δικο μου συμπαν , το αυστηρα απλο και λιτο, ισχυει ενας βασικος κανονας, αυτος της απολυτης κτητικοτητας.

    για να εξασφαλιστει η ομοιοσταση του συμπαντος μου αυτη η κτητικοτητα απαιτει την δικη μου απολυτη αφοσιωση στο εργο πανω στην υ. εαν διαταραχτει καποια απο τις δυο συνιστωσες το συστημα καταρρεει.

    αρα ....οχι παντρεμενες, οχι σε σχεσεις προυπαρχουσες ή νεες παραλληλες, οχι σε δανεισμο της υ.

    εαν αυτα αρεσουν σε καποιους, τους βολευουν ή τους ερεθιζουν ας το απολαυσουν. θα εχουν τους λογους τους....αρκει να μη κρινουν την οποιαδηποτε διαφορετικη αποψη. γιατι το βλεπω να ερχονται οι αφορισμοι και η επιδειξη "ελευθεριοτητας" .
     
  10. Ο βαθμός ανοχής του κ στις παράλληλες σχέσεις της υ του είναι αντιστρόφως ανάλογος του βαθμού συναισθηματικής εμπλοκής του με την υ. Τόσο απλά.
    Προσοχή: Παράλληλη σχέση δεν θεωρώ τα ερωτικά τρίο, κουαρτέτα κ.λ.π στα πλαίσια του παιχνιδιού ή μιάς διατεταγμένης αποστολής της υ προς τέρψιν του κ.
     
  11. Φίλε την πάτησες... oι καλές είναι όλες παντρεμένες εδώ  
     
  12. gaby

    gaby Guest

    @margarita_nikolayevna,

    δεν γνωρίζω αλλά αποπειρώμαι να απαντήσω   Οπότε ζητώ και την ανάλογη επιείκια για τους επί χάρτου σχεδιασμούς μου  

    Τι πιο φυσικό για έναν Κυρίαρχο να επιθυμεί και να επιδιώκει να του δοθεί το όλον της υποτακτικής, τα πάντα όλα; Αν και σε πρώτη ανάγνωση αυτό φαίνεται να αντιβαίνει την απόφασή του να την αφήσει πλήρως ελεύθερη, πιθανά με μικρές παρεμβάσεις από πλευράς του, να διαλέγει εραστές, να κάνει έρωτα μαζί τους, να επηρεάζεται από αυτούς εν μέρει, να ερωτεύεται, να ονειρεύεται άλλους από τον ίδιο, μήπως στην πραγματικότητα είναι πλήρως συμβατό με αυτήν την επιδίωξη; Έτσι γνωρίζει σταδιακά το κομμάτι εκείνο της υποτακτικής του που αλλιώς θα έμενε ξένο (με την απόσταση της απόρριψης) προς αυτόν, ίσως και κρυφό. Αφού το γνωρίζει μπορεί να το κάνει δικό του, διότι πια είναι και αυτός εκεί, στην ψυχή της υποτακτικής, όταν αυτή κάνει τις ερωτικές της επιλογές.

    Όπερ έδει δείξαι ή τουλάχιστον μια σκέψη είναι αυτή