Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ομοιότητες BDSM και θρησκείας (με την ευρεία έννοια)

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος MasterJp, στις 6 Ιουλίου 2005.

  1. espimain

    espimain Contributor

    Καλά ευχαριστώ. Μην ζορίζεστε.
    Όπου και αν ψάξω "Αλφα επιστολή στην Κορινθία που να έχει και κεφάλαιο επτά με οποιοδήποτε εδάφιο" δεν υπάρχει.
    Ευχαριστώ για την προσπάθεια.
     
  2. MasterK77

    MasterK77 Regular Member

    Παρακαλω.
    Απο ποια εκδοση του βιβλιου που περιεχει την επιστολη δεν μπορω να πω, γιατι δεν γνωριζω ποσες υπαρχουν στα ελληνικα.
    Στα αγγλικα ολες παντως λενε το ιδιο πραγμα (ASB,CEB ESV,KJV και αλλες), υποθετω και οι ελληνικες.
    Την επιστολη την αφησε ο Παυλος σε μια νεα διαθηκη.
     
    Last edited: 5 Μαρτίου 2018
  3. MasterK77

    MasterK77 Regular Member

    Πρεπει να απομονωθει στην προκειμενη περιπτωση, απο μονο του εχει μεγαλο ενδιαφερον για παρομοιο νημα. Εαν καποιος καποια επιλεξει την ασεξουαλικοτητα, που θα ειναι καλο να απευθυνθει για να παρει ιδεες και συμβουλες αναφορικα με την διαχειριση της? BDSM ή θρησκεια?
     
  4. espimain

    espimain Contributor

    Δεν θέλω να σας φέρω σε δύσκολη θέση.
    Ούτε μπορούμε να κάνουμε μαθήματα θρησκευτικών.
    Είναι δύσκολο να τα διατυπώσετε αυτά, μεταφράζοντας από τα Αγγλικά στα Ελληνικά, όταν μάλιστα έχει προηγηθεί μεταφορά τους από τα Ελληνικά στα Αγγλικά.
    Από τα λόγια σας αντιλαμβάνομαι, ότι μάλλον δεν έχετε σχέση με αυτά τα πράγματα.
    Πραγματικά δεν νομίζω ότι είναι κατάλληλο μέρος εδώ να σας εξηγήσω τι μπορεί να σημαίνει αυτό που λέτε:

    Ούτε τι είναι η "Καινή διαθήκη" ούτε οι "Επιστολές των Αποστόλων".
    Δεν πειράζει συγνώμη για την παρέμβαση.
     
  5. MasterK77

    MasterK77 Regular Member

    Κανενα προβλημα, εγω ευχαριστω για τις σκεψεις. Δεν εχω σχεση με αυτα τα πραγματα οχι, και δεν χρειαζεται να εχω. Η κατανοηση / ικανοτητα αντιληψης μου ειναι τοση οση αναφερα ως προς το τι λεει ενα κειμενο.

    'Δεν θα κανεις κρεβατι εκτος με ατομο του αντιθετου φυλου και οχι αν δεν ειστε παντρεμενοι'

    Εαν το καταλαβα διαφορετικα απο αλλο ατομο, θα χαιρομουν να ακουσω μια διαφορετικη αποψη / κατανοηση. Δεν θα ερθω σε δυσκολη θεση, αντιθετως θα με βοηθησει τοσο εμενα οσο και αριθμο ατομων που τυχων το διαβασουν ετσι ωστε να το κατανοησουν καλυτερα.Λεει κατι διαφορετικο απο αυτο που εγραψα η Καινη Διαθηκη στις επιστολες των Αποστολων, στην Α' Παυλου προς Κορινθιους ή σε αλλο μερος της?
     
  6. espimain

    espimain Contributor


    Την Α΄ επιστολή Παύλου προς Κορινθίους καλό είναι να την διαβάσει κάποιος όλη, για να καταλάβει τι λέει. Εκεί περιλαμβάνεται και ο ύμνος της αγάπης. (κεφ. 13)

    Αυτό που αναμασάται σαν «αντί» είναι ότι τονίζει ότι για τον άνθρωπο που θέλει να πλησιάσει το Θεό είναι καλύτερα να είναι μόνος όπως και ό ίδιος ο Παύλος. Αλλά στο ίδιο κεφάλαιο επτά που αναφέρεστε λέει σαφώς και τα παρακάτω:


    Α Κορ. 7,1 Περὶ δὲ ὧν ἐγράψατέ μοι, καλὸν ἀνθρώπῳ γυναικὸς μὴ ἅπτεσθαι·

    Α Κορ. 7,1 Ως προς εκείνα δε που μου εγράψατε, σας λέγω ότι καλόν είναι να μη εγγίση καθόλου ο άνθρωπος γυναίκα.

    Α Κορ. 7,2 διὰ δὲ τὰς πορνείας ἕκαστος τὴν ἑαυτοῦ γυναῖκα ἐχέτω, καὶ ἑκάστη τὸν ἴδιον ἄνδρα ἐχέτω.

    Α Κορ. 7,2 Επειδή όμως ο άνθρωπος είναι αδύνατος και υπάρχει φόβος να παρασυρθή εις πορνείας, ας έχη ο καθένας την γυναίκα του και καθεμία ας έχη τον άνδρα της.

    Α Κορ. 7,3 τῇ γυναικὶ ὁ ἀνὴρ τὴν ὀφειλομένην εὔνοιαν ἀποδιδότω, ὁμοίως δὲ καὶ ἡ γυνὴ τῷ ἀνδρί.

    Α Κορ. 7,3 Εις την σύζυγόν του ο άνδρας ας αποδίδη, καθ' ο άλλωστε καθήκον έχει, την στοργήν, την συμπάθειαν και την προστασίαν, που της οφείλεται. Ομοίως και η γυναίκα ας αποδίδη τα αυτά στον άνδρα της.

    Α Κορ. 7,4 ἡ γυνὴ τοῦ ἰδίου σώματος οὐκ ἐξουσιάζει, ἀλλ᾿ ὁ ἀνήρ· ὁμοίως δὲ καὶ ὁ ἀνὴρ τοῦ ἰδίου σώματος οὐκ ἐξουσιάζει, ἀλλ᾿ ἡ γυνή.

    Α Κορ. 7,4 Η γυναίκα δεν εξουσιάζει το σώμα της, αλλά, σύμφωνα με τον νόμον του Θεού και έντος του νόμου του Θεού, το εξουσιάζει ο ανήρ· ομοίως και ο άνδρας δεν εξουσιάζει το σώμα του, αλλά το εξουσιάζει η σύζυγός του.

    Α Κορ. 7,5 μὴ ἀποστερεῖτε ἀλλήλους, εἰ μή τι ἂν ἐκ συμφώνου πρὸς καιρόν, ἵνα σχολάζητε τῇ νηστείᾳ καὶ τῇ προσευχῇ καὶ πάλιν ἐπὶ τὸ αὐτὸ συνέρχησθε, ἵνα μὴ πειράζῃ ὑμᾶς ὁ σατανᾶς διὰ τὴν ἀκρασίαν ὑμῶν.

    Α Κορ. 7,5 Μη αποστερείτε δε ο ένας τον άλλον, εκτός εάν αυτό το κάνετε κατόπιν κοινής συμφωνίας και επί ωρισμένον χρονικόν διάστημα, δια να επιδίδεσθε απερίσπαστοι με μεγαλυτέραν προθυμίαν και αφωσίωσιν εις την νηστείαν και την προσευχήν. Και πάλιν να επανέρχεσθε εις τας συζυγικάς σας σχέσεις, δια να μη δίδετε αφορμήν και ευκαιρίαν, λόγω της ακρατείας σας, να σας πειράζει ο σατανάς.

    Α Κορ. 7,6 τοῦτο δὲ λέγω κατὰ συγγνώμην, οὐ κατ᾿ ἐπιταγήν.

    Α Κορ. 7,6 Αυτό που σας είπα, να μη αποστερήτε δηλαδή ο ένας τον άλλον, το λέγω ως υποχώρησιν και συγκατάβασιν δια την πνευματικήν σας αδυναμίαν. Δεν σας το επιβάλλω ως εντολήν.

    Α Κορ. 7,7 θέλω γὰρ πάντας ἀνθρώπους εἶναι ὡς καὶ ἐμαυτόν· ἀλλ᾿ ἕκαστος ἴδιον χάρισμα ἔχει ἐκ Θεοῦ, ὃς μὲν οὕτως, ὃς δὲ οὕτως.

    Α Κορ. 7,7 Διότι εγώ θέλω να είναι όλοι οι άνθρωποι όπως είμαι και εγώ, δηλαδή άγαμος και αφωσιωμένος στον Θεόν, αλλ' ο καθένας έχει από τον Θεόν ιδικόν του ιδιαίτερον χάρισμα, άλλος μεν έχει το χάρισμα να ζη κατ' αυτόν τον τρόπον, δηλαδή άγαμος· άλλος δε να ζη κατά διαφορετικόν τρόπον, δηλαδή έγγαμος.


    Αν εσείς βλέπετε ότι σε αυτό το επίμαχο κείμενο, λέει κάτι λάθος θα σας προτρέψω να προσέξετε το τελευταίο εδάφιο που παραθέτω.
    Λέει, αν δεν καταλαβαίνετε, ότι ο Θεός έφτιαξε τον κάθε άνθρωπο να έχει "το δικό του χάρισμα".
    Αντί να ερμηνεύεται κατα το δοκούν (αρνητικά) τα άλλα, ερμηνεύστε κατά το δοκούν (θετικά) αυτό.
    Ευχαριστώ για την υπομονή σας.
     
  7. MasterK77

    MasterK77 Regular Member

    Μα, τα ερμηνευσα ως θετικα. Σε ποιο σημειο εγραψα κατι αντιθετο?
     
  8. espimain

    espimain Contributor

    Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε.
    Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να ξανασχοληθώ με το θέμα.  
     
  9. MasterK77

    MasterK77 Regular Member

    Και εγω χαιρομαι, ειτε συμφωνουμε ειτε διαφωνουμε, γιατι θελω να πιστευω οτι ο μεσος αναγνωστης που δεν εχει ασχοληθει με τα οποιαδηποτε γραπτα θα εχει παρομοιες αποριες σε καποια στιγμη της ζωης του. Μικρη μεριδα θα ανατρεξει σε αρχαια κειμενα, αλλη μεριδα θα διαμορφωσει αποψη χωρις αυτα, αλλη θα παρει ερεθισμα απο τετοιες συζητησεις για να το εξετασει καλυτερα.
    Εγω ευχαριστω για τις σκεψεις και την αναφορα στο Σιντο και τον Βουδισμο. Και οι δυο προσεγγισεις λενε παρομοια περι του θεματος. Σαφως οι θρησκειες δινουν οδηγιες με ενα απο τους απωτερους σκοπους, την διαιωνιση του ειδους (ή της θρησκευτικης ομαδας) το οποιο θα αποτελεσει και την συνεχιση της θρησκειας. Στον αντιποδα (εχω ενδοιασμους για την χρηση αυτης της λεξης, αλλα την βαζω), το bdsm δινει οδηγιες με απωτερο σκοπο την ικανοποιηση των επιθυμιων μυαλου / σαρκας και κατ επεκταση πνευματικοτητας (για μια μεριδα και αυτο) που για καποιον μπορει να ερθει σε αντιπαραθεση με τις θρησκευτικες οδηγιες.
    Ειτε καποιος ειναι θρησκος ή οχι, μονο να κερδισει εχει απο την εξεταση των οδηγιων που εχουν αφησει προηγουμενες γενεες (θρησκευτικες και μη), εαν αυτη γινει με καθαρο μυαλο και οχι δογματικα.
     
  10. MasterK77

    MasterK77 Regular Member

    Η διαδικασια που χρησιμοποιω ειναι η εξης: διαβαζω ενα κειμενο τοσο στα Ελληνικα οσο και στα Αγγλικα, γιατι ναι μεν στα Ελληνικα παιρνω την γνωση κατευθειαν στην μητρικη γλωσσα (και την γλωσσα που λεγετε οτι αρχικα γραφτηκε το κειμενο, στην περιπτωση που αναφερομαστε) αλλα και απο τα αγγλικα μιας και η τεχνολογια επιτρεπει την αμεση συγκριση των παραλλαγων απο διαφορετικες ομαδες /παρακλαδια /ερμηνευσεις της ιδιας θρησκειας / ομαδας / ιδεολογιας με το πατημα ενος κουμπιου. Επισης, στα Αγγλικα, ο αριθμος ατομων που διατυπωνουν αποψεις διαδικτιακα ειναι κατα πολυ μεγαλυτερος απο οτι στα Ελληνικα (χωρις αυτο να σημαινει οτι γιατι ο αριθμος ειναι μεγαλυτερος, αυτοματα και οι αποψεις ειναι πιο εμπεριστατωμενες). Μετα, το απλοποιω οσο καλυτερα μπορω ετσι ωστε να το κατανοησω ως ενα βαθμο που να συναδει με τις δικες μου αρχες.
     
  11. espimain

    espimain Contributor

    Οι Αγγλικές μεταφράσεις της Αγίας Γραφής, τις περισσότερες φορές αντανακλούν την Προτεσταντική αντίληψη από την οποία και είναι επηρεασμένες. Γι' αυτό τον λόγο στην αρχή της συνομιλίας μας αναφέρθηκα σε Ορθόδοξο Χριστιανισμό.

    Για κάποιον που γνωρίζει Νέα Ελληνικά είναι αρκετά απλό να κατανοήσει το αρχαίο κειμενο μια και είναι γραμμένο σε Ελληνιστική Κοινή, δηλαδή την δημοτική της εποχής εκείνης. Παραθέτω ένα κομμάτι από το 13 κεφάλαιο τον "Ύμνο της Αγάπης"

    Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσαν την πίστιν, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
    Και εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντα μου, και εάν παραδώ το σώμα μου ίνα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ωφελούμαι.
    Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί, ου ζητεί τα εαυτής, ου παροξύνεται, ου λογίζεται το κακόν, ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία, πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει. Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει.
    Είτε δε προφητείαι, καταργηθήσονται, είτε γλώσσαι παύσονται, είτε γνώσις καταργηθήσεται. Εκ μέρους δε γινώσκομεν και εκ μέρους προφητεύομεν όταν δε έλθη το τέλειον, τότε το εκ μέρους καταργηθήσεται. Ότε ήμην νήπιος, ως νήπιος έλάλουν, ως νήπιος εφρόνουν, ως νήπιος ελογιζόμην ότε δε γέγονα ανήρ, κατήργηκα τα του νηπίου. Βλέπομεν γαρ άρτι δι' εσόπτρου εν αινίγματι, τότε δε πρόσωπον προς πρόσωπον άρτι γινώσκω εκ μέρους, τότε δε επιγνώσομαι καθώς και επεγνώσθην. Νυνί δε μένει πίστις, έλπίς, αγάπη, τα τρία ταύτα μείζων δε τούτων η αγάπη.
     
  12. MasterK77

    MasterK77 Regular Member

    Και καλα εκανες, γιατι εχουμε ετσι ενα σημειο αναφορας.
    Εγω δεν γνωριζω τοσο καλα νεα Ελληνικα και καθολου αρχαια Ελληνικα (οι λογοι ποικιλουν απο το ''δεν ημουν 'καλος' μαθητης στο σχολειο'', ''η διαλεκτος που χρησιμοποιω στην καθημερινοτητα μου ειναι διαφορετικη'', ''ειμαι πρωτη /δευτερη διαδικτιακη γενια'' . Νομιζω οτι μεγαλος αριθμος ατομων εχει / παρουσιαζει τροπους ανακτησης πληροφοριων πολυποικιλλους και οσο περναν οι γενιες, τοσο πιο πολυ θα 'χανετε' αυτη η γνωση απο τον λαο (οπως η κουλτουρα, τα κοινα ηθη και εθιμα κλπ) και θα μεταφερεται ως ενα βαθμο μεταλλαγμενη διαδικτιακα. Δεν θα χανεται εξολοκληρου, απλα θα εχει λιγοτερες εκφανσεις στον πραγματικο κοσμο, περισσοτερα παρακλαδια, αλλα μεταποιημενα αλλα τμηματοποιημενα στον διαδικτυακο, προσαρμοσμενα για ταχυαναγνωση.


    Δυσκολο να κατανοησω το κομματι απο το 13ο κεφαλαιο, ετσι θα διαβασω και την ερμηνεια που του δινεται σε πιο απλη γλωσσα. (για την συζητηση μας π.χ. χρησιμοποιησα την συγχρονη δημοτικη μεταφραση της Ιερας Μητροπολης Γουμενισσης). Ναι μεν μπορω να εστιασω στο 1. πίστις, 2. έλπίς, 3. αγάπη και ως εκει, αλλα γιατι να μην το παρω και παραπερα, να κατανοησω και τα επιμερους και το πως καταληγει σε αυτο? Οπως επισης και την επι του ορους ομιλια, καθως και να διαβασω ή να ακουσω καποιο ατομο να την κρινει (ειτε αποσκοποντας στην οξυνση κριτικης σκεψης, ειτε σαν προσπαθεια απορριψης της, ή ακομα και σαν θεμα ανοικτου διαλογου. Θελω να πιστευω (1) οτι ενα ατομο εαν δωσει την απαραιτητη προσοχη θα 'πιασει' την κεντρικη ιδεα ευκολα).

    Αρχικα παραθεσα την δικη μου κατανοηση, οτι απο την μια εχουμε την θρησκεια να δινει ξεκαθαρες κατευθυντηριες γραμμες αναφορικα με το κρεβατι. Αυτες βλεπουμε οτι παρακαμπτονται και προσαρμοζονται σε μια κοινωνια αναλογα με το επιπεδο της (βιωτικο, οικονομικο, μορφωτικο, τεχνολογικο). Απ'την αλλη το βδσμ που και αυτο δινει ξεκαθαρες κατευθυντηριες γραμμες αναφορικα με το κρεβατι (ή τον παγκο με τις δεστρες).Αυτες μονο οσοι το κανουν και οι συντροφοι τους ξερουν αν παρακαμπτονται, πως προσαρμοζονται και ποιος απο τους δυο (αν ειναι μονο δυο) το ελεγχει.
    Παρατηρω τα κοινα και λογικα τους σημεια εδω και χρονια χωρις να μου ειναι θεμα φλεγων ή υψιστης σημασιας. Αρκετα ενδιαφερον ομως.
    Το σεξ ειναι κατι που κανει ολος ο πλανητης. Ειτε το λεμε βδσμ ή οτιδηποτε αλλο, θα γινεται, θα παραγινεται και δεν θα σταματησει (εκτος εαν γινει η παρθενογενεση εφικτη στο ανθρωπινο ειδος και σιγα σιγα χαθει εντελως η ορεξη μας γιαυτο γιατι πλεον θα μπορουμε να αναπαραχθουμε ασεξουαλικα). Η επιλογη συντροφου / συντροφισσας ειναι απο τις πιο βασικες αναγκες ενος ανθρωπου. Ελπιζω (2) οτι η συλλογικη συνειδηση προσφερει (και μπορει να προσφερει ακομα περισσοτερα μεσα απο οποιαδηποτε πλατφορμα) καλες καθαρες πληροφοριες αναφορικα με το πως οι ανθρωποι μπορουν να απολαυσουν το σωμα τους απενοχοποιημενα, με ασφαλεια και ελεγχο τοσο οσο ειναι σε περιοδο αναζητησης συντροφου / συντροφισσας αλλα οσο και αμα τον / την εχει βρει.
    Τροφη σκεψης. Ενας η μια συντροφος σας τεινει προς την μερια του ενος ή του αλλου (θρησκεια / βδσμ). Αν ηταν θρησκα τι θα κανατε και ποσο θα σπαζατε κανονες της συντροφισσας σας γιαυτο?Αν ηταν bdsmου τι θα κανατε και ποσο θα σπαζατε κανονες της συντροφισσας σας για αυτο? Δεν ξερω αν ειναι ρητορικα που ρωτω, απο περιεργεια, συζητηση να γινεται. Λιγο απο ολα.Με την ευρεία έννοια.

     3