Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ομοφυλοφιλία: Ας ανοιχτούμε επιτέλους...

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Lady_in_Red, στις 5 Μαρτίου 2008.

  1. slave32

    slave32 Contributor

    Α τωρα πηγαμε στον παλιο νομο
     
  2. slave32

    slave32 Contributor

    Πες μας τι ψηφιζεις χωρις να μας πεις τι ψηφιζεις
     
  3. slave32

    slave32 Contributor

    Εγω δεν φοβαμαι να με εχει δεμενο και να με μαστιγωνει ακροαριστερος Αφεντης μου εχει συμβει περασα ωραια. Αντιθετως εχω τιμωρηθει απο φασιστα κι ευτυχως υπηρξε παρεμβαση
     
  4. Iagos

    Iagos Contributor

    Γράφει η Maria Cyber στο ιστολόγιο της:

    «Ο Βαγγέλης Γιαννέλος είχε εξασφαλίσει για την Ελληνική Ομοφυλοφιλική Κοινότητα μια εκπομπή στο ραδιόφωνο και μου πρότεινε να την κάνουμε μαζί (και με τον Πωλ Σοφιανό) και δέχτηκα. Και οι δυο βαρεθήκανε σύντομα και την άφησαν την εκπομπή πάνω μου. Έτσι δημιούργησα το Gay & Lesbian Radio Show στον 94 Επικοινωνία στα FM κάθε Πέμπτη 11.00 – 01.00 το βραδύ.
    Το διαφήμιζα όσο περισσότερο μπορούσα, έβγαλα και μοίρασα flyers έβαζα καταχωρήσεις στο γκέι περιοδικό του Πωλ, έβαζα banners σε sites και το έφτασα σε μια υψηλή ακροαματικότητα για το σταθμό, το είδος της εκπομπής και την ώρα. Την έκανα για 5 χρόνια μέχρι την στιγμή που το ΕΣΡ έκανε μήνυση στο σταθμό απλά γιατί έλεγα την λέξη gay και είχε διαφήμιση για προφυλακτικά. Έτσι η εκπομπή σταμάτησε. (ακόμα συναντώ κόσμο που μου λέει ότι ξάπλωνε το βράδυ στο κρεββάτι και έπαιρνε το ραδιόφωνο αγκαλιά στα χαμηλά να μην ακούσουν οι γονείς ή οι γείτονες και άκουγε την εκπομπή.»


    Ακούστε μερικές από τις υπέροχες εκπομπές της…
    https://mariacyber.com/projects/gay...lL8e7gP-TbiSaIWtK2aCgOvXxxRIy3empnrSMrXssdTGo
     
  5. Iagos

    Iagos Contributor

    Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "Η Εποχή" δεκαοχτώ χρόνια πριν, το μακρινό 2005.

    Το ΕΣΡ τότε επέβαλλε πρόστιμο ύψους πέντε χιλιάδων ευρώ στο Δημοτικό Ραδιόφωνο 94fm του Δήμου Ν. Ηρακλείου επειδή έκρινε ως υποβαθμισμένη την εκπομπή "Athens Gay and Lesbian Radio Show" την επιμέλεια της οποίας είχε η Maria Cyber.

    Δεκαοχτώ χρόνια μετά πολλά έχουν αλλάξει εξαιτίας του αγώνα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας στην Ελλάδα και αρκετά έχουν μείνει ίδια.

    "Ομοφοβική η απόφαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης η απόφαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης να επιβάλει πρόστιμο σε εκπομπή του 94 FM.

    Το κουσούρι του ΕΣΡ

    «Γιατί σίγησε η μοναδική gay εκπομπή;»
    («Η Εποχή», 30/01/05)

    Η είδηση είναι λίγο πολύ γνωστή, καθώς πέρασε στα ψιλά της καθημερινής ειδησεογραφίας: στη συνεδρίασή του της 21ης Δεκεμβρίου 2004, το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης ασχολήθηκε με τη νυχτερινή εκπομπή «Athens Gay and Lesbian Radio Show» του ραδιοσταθμού 94 Επικοινωνία FM της δημοτικής επιχείρησης ραδιοφωνίας του Δήμου Ηρακλείου, την έκρινε «υποβαθμισμένη» και αποφάσισε να επιβάλει στο σταθμό πρόστιμο ύψους 5.000 ευρώ.

    Οπερ έδει δείξαι

    Πρόκειται ασφαλώς για μια απόφαση αλλιώτικη από τις άλλες. Μια πρώτη παρατήρηση αφορά το γεγονός ότι η επιλογή αυτή του ΕΣΡ δεν εξηγείται επαρκώς, καθώς η «νομική θεμελίωσή» της περιορίζεται στο αναμάσημα κάποιων γενικών συνταγματικών και δικαιικών αρχών. Συγκεκριμένα, η απόφαση αναφέρεται στο άρθρο 15 παρ. 2 του Συντάγματος το οποίο αναθέτει στο κράτος τον άμεσο έλεγχο της ραδιοφωνίας και της τηλεόρασης και στο ΕΣΡ την επιβολή διοικητικών κυρώσεων προκειμένου να εξασφαλιστεί «η ποιοτική στάθμη των προγραμμάτων».

    Ακολουθούν αναφορές στον Κανονισμό του ΕΣΡ και σε σχετικούς νόμους οι οποίοι καθιστούν τα ηλεκτρονικά μέσα υπεύθυνα για την «ποιότητα του προγράμματός τους» και την «προαγωγή του πολιτισμού».

    Στη συνέχεια παρατίθεται το «Αιτιολογικό» της απόφασης, το οποίο αναπαράγει χωρίς τον παραμικρό σχολιασμό απομαγνητοφωνημένα αποσπάσματα της εκπομπής. Στα αποσπάσματα αυτά, η παραγωγός της εκπομπής Μαρία Cyber ακούγεται να μεταφέρει, μεταξύ άλλων, την επιθυμία ακροατριών και ακροατών της για γνωριμία με άτομα του ίδιου ή του άλλου φύλου. «Πρέπει να σημειωθεί», καταλήγει το ιδιότυπο αυτό «Αιτιολογικό», «ότι προ και μετά την ανωτέρω εκπομπή πραγματοποιήθηκαν διαφημίσεις του μπαρ Χ για ομοφυλόφιλους και λεσβίες, καθώς και για προφυλακτικά Χ.
    Πρόκειται αναμφισβητήτως περί υποβαθμισμένης εκπομπής, η οποία δεν ανταποκρίνεται στην εκ του προαναφερθέντος άρθρου του Συντάγματος αξιουμένη ποιότητα. Για την εν λόγω εκτροπή ενδείκνυται όπως επιβληθεί η κύρωση του προστίμου».

    Η ομοφυλοφιλία ως αδίκημα
    Τα σχόλια μάλλον περιττεύουν. Πρόκειται περί υποβαθμισμένης εκπομπής (και μάλιστα «αναμφισβητήτως»  ή μήπως πρόκειται (πράγματι αναμφισβητήτως) για μια αναιτιολόγητη ετυμηγορία;

    Είναι πιθανό ότι τα μέλη του ΕΣΡ, εγνωσμένων πουριτανικών αντιλήψεων, θεωρούν άκρως αποστομωτικά τα απομαγνητοφωνημένα αποσπάσματα της εκπομπής που παραθέτουν στην απόφασή τους, με αποτέλεσμα να πιστεύουν ότι η αντίδρασή τους υπήρξε αυτονόητη και δεν οφείλουν να την τεκμηριώσουν. Αν η υπόθεση είναι σωστή, τότε το γεγονός και μόνο ότι η εκπομπή απευθύνεται (και) σε ομοφυλόφιλους/ομοφυλόφιλες συνιστά αυταπόδεικτο κατά το ΕΣΡ στοιχείο της «ενοχής» της. Την ενοχή αυτή έρχεται να τιμωρήσει η αρμόδια αρχή με την επιβολή ενός «καθαρτήριου» προστίμου.

    Στο κλίμα αυτό, εξαιρετικά αποκαλυπτική αποδεικνύεται η θέση του ΕΣΡ σύμφωνα με την οποία η μετάδοση μιας διαφήμισης για προφυλακτικά συνιστά ρητό επιχείρημα για την «υποβαθμισμένη ποιότητα» μιας εκπομπής. Την ώρα που η διάδοση της χρήσης προφυλακτικών έχει αποτελέσει βασική μέριμνα της εκστρατείας κατά του AIDS ακόμη και στα σχολεία, η ενόχληση του ΕΣΡ από μια διαφήμιση προφυλακτικών μοιάζει το λιγότερο εξωφρενική. Και πάλι τα συμφραζόμενα, δηλαδή ο εικαζόμενος «ιδιαίτερος» σεξουαλικός προσανατολισμός των ακροατών και ακροατριών της εκπομπής αποτελούν το νομιμοποιητικό υπόβαθρο μιας τόσο ακραία σκοταδιστικής θέσης.

    Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη αρχή προδίδει τις ομοφοβικές της αγκυλώσεις. Νωπός παραμένει ο απόηχος του σάλου που ξέσπασε τον Νοέμβριο του 2003, όταν το ΕΣΡ ανήγαγε το φιλί μεταξύ δύο ανδρών σε μείζον τηλεοπτικό (επομένως και εθνικό) σκάνδαλο. Αρκεί να ανατρέξουμε στον αλήστου μνήμης ορισμό της ομοφυλοφιλίας που επιχειρήθηκε τότε από τον πρόεδρό του Ιωάννη Λασκαρίδη («ιδιορρυθμία που είναι έξω από την παραγωγική διαδικασία της ζωής») για να αντιληφθούμε την απροκάλυπτη ομοφοβία των μελών του ΕΣΡ – τουλάχιστον της πλειοψηφίας τους.

    «Εξυγίανση» αλά ΕΣΡ

    Εδώ και καιρό, το ΕΣΡ έχει αποδυθεί σ’ έναν ιδιότυπο αγώνα «εξυγίανσης» των τηλεοπτικών, κυρίως, προγραμμάτων: στη λογική του, οι βωμολοχίες αλλά και τα σεξουαλικά υπονοούμενα συνιστούν εκ προοιμίου αδιάψευστα αποδεικτικά στοιχεία για την «υποβάθμιση» της ποιότητας μιας εκπομπής και τα πρόστιμα έχουν αναχθεί σε βασικό εργαλείο για τη θεραπεία του «προβλήματος», δηλαδή για την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης από τα μέσα ενημέρωσης ψυχαγωγίας.

    Παρόλο που ηθικολογική αυτή προσέγγιση του ζητήματος σηκώνει ούτως ή άλλως πολλή συζήτηση, η εκπομπή της Μαρίας Cyber δεν εμπίπτει στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η «υποβάθμιση» προκύπτει απλώς και μόνο από το γεγονός ότι το μοναδικό στο είδος του «Athens Gay and Lesbian Radio Show» διεκδικεί μια ταυτότητα η οποία κατά το ΕΣΡ αποτελεί αυταπόδεικτο «σκάνδαλο». Αντιθέτως, πάντοτε κατά το ΕΣΡ, ουδέν πρόβλημα όταν ο αρχιεπίσκοπος ταυτίζει την ομοφυλοφιλία με «κουσούρι», όταν ο μητροπολίτης Καλλίνικος αναφέρεται σε «παρδαλούς» ή όταν τηλεοπτικοί αστέρες σαν τον Αλ. Κούγια ξεσπούν ενώπιον του φακού σε ένα ανοιχτά ρατσιστικό ομοφοβικό παραλήρημα. Όπως φαίνεται, οι γελοιογραφικές στερεοτυπικές αναπαραστάσεις των ομοφυλόφιλων, τόσο συχνές στα τηλεοπτικά ψυχαγωγικά αλλά και ενημερωτικά προγράμματα, συνιστούν κατά την αρμόδια αρχή τη μοναδική θεμιτή (παιδαγωγική  αναφορά στην ομοφυλοφιλία. Εκτός όλων των άλλων, είναι βέβαιο ότι η στάση αυτή, έστω και αν αποτυπώνει κυρίαρχες στρεβλώσεις, έρχεται σε κατάφωρη αντίθεση με τις ρυθμίσεις του νόμου 3304 («Εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης ανεξαρτήτως φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής, θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας ή γενετήσιου προσανατολισμού») που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη βουλή (18/01/2005).

    Το ζήτημα συζητήθηκε εκτενώς σε συνέντευξη Τύπου την οποία διοργάνωσαν την περασμένη εβδομάδα ομοφυλοφιλικές συλλογικότητες και οργανώσεις ανθρώπινων δικαιωμάτων και στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι ενός ευρέος πολιτικού φάσματος. Το πρόβλημα ωστόσο παραμένει: η εκπομπή «πάγωσε» μετά την επιβολή του προστίμου και ως τη στιγμή που γράφονταν οι γραμμές αυτές ο σταθμός δεν είχε ακόμη ξεκαθαρίσει τη σταση που σκοπεύει να τηρήσει στο μέλλον.

    Επικοινωνήσαμε προ ημερών με τη Μαρία Cyber για να πληροφορηθούμε κατά πόσον το πρόστιμο του ΕΣΡ θα σημάνει τελικά και την κατάργηση της εκπομπής της. Δεν ήταν ακόμη σε θέση να γνωρίζει, καθώς η σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μετατίθεται από τη μια Πέμπτη (ημέρα της εκπομπής) στην άλλη. Μας ενημέρωσε ότι η εκπομπή ξεκίνησε πριν από έντεκα χρόνια κι ότι η ίδια την ανέλαβε πριν από πέντε χρόνια. Ως προς το περιεχόμενο του «Athens Gay and Lesbian Radio Show», η Μαρία Cyber διευκρίνισε ότι πρόκειται για ένα πρόγραμμα ενημερωτικό, με συνεντεύξεις, ειδησεογραφία, γνωριμίες, μουσική κ.ο.κ.

    Σε ερώτησή μας σχετικά με το αν η εκπομπή υπέστη στο παρελθόν ομοφοβικές επιθέσεις, η παραγωγός ανέφερε ότι οι μοναδικές σχετικές κινήσεις περιορίστηκαν σε κάποια υβριστικά συνθήματα στους τοίχους του σταθμού και υπογράμμισε ότι, όπως προκύπτει από τα τηλεφωνήματα και τα μηνύματα που δεχόταν η εκπομπή, η ακροαματικότητά της υπήρξε μεγάλη, καθώς και ότι στο κοινό της συμπεριλαμβάνονταν και πολλοί ετεροφυλόφιλοι. Κατά την άποψή της, την οποία συμμεριζόμαστε, είναι εξωφρενικά άδικο να κατηγορείται η εκπομπή για τη δυνατότητα που προσφέρει σε ανθρώπους μοναχικούς να γνωριστούν με άλλα, εξίσου μοναχικά, άτομα.

    Ιδού το «πειστήριο»

    Το παράθεμα που ακολουθεί αποτελεί μέρος των απομαγνητοφωνημένων αποσπασμάτων της εκπομπής «Athens Gay and Lesbian Radio Show», τα οποία, ασχολίαστα, χρησιμεύουν ως «αιτιολογικό» της καταδικαστικής απόφασης του ΕΣΡ. Η Μαρία Cyber απαντά εδώ στο απειλητικό μήνυμα ακροατή που δηλώνει ναζιστής. Αναρωτιόμαστε τι ακριβώς ενόχλησε το ΕΣΡ ώστε να περιλάβει την απάντησή της στα «πειστήρια» του εγκλήματος:
    «Μαρία Cyber (διαβάζει και σχολιάζει μήνυμα ακροατή): ‘Κάποια μέρα, λέει, θα το κάνουμε λαμπόγυαλο. Ο ναζισμός ζει. Αυτό το έστειλαν τώρα το μήνυμα. Φαντάζομαι πως αυτός που το έγραψε είναιι άντρας. Ελπίζω να περνάει πάρα πολύ καλά, να είναι ευτυχισμένος από τη ζωή του και να αφήσει και τους υπόλοιπους να περνάνε καλά. Και να μην έχει απωθημένα με κανέναν σε αυτόν τον πλανήτη και, αν θέλει να πάει να τιμωρήσει κάποιους, να σκεφτεί την τσέπη του, να σκεφτεί αν έχει δίπλα του την γκόμενα που γουστάρει. Γενικά, ας ασχοληθεί με το να είναι αυτός λίγο καλύτερα αντί να επιτίθεται στον οποιονδήποτε. Επίσης του αφιερώνουμε αυτό το τραγούδι και ελπίζουμε να απολαμβάνει τη μουσική μας αφού ακούει την εκπομπή μας. Και να μας πει και το όνομά του να του αφιερώνουμε προσωπικά. Οσο για το αν ο ναζισμός ζει, το ξέρουμε και το βλέπουμε καθημερινά. Φυσικά και ζει, και ο ναζισμός ζει και η αυταρχικότητα ζει και όλα τα κακά σε αυτόν τον πλανήτη ζουν. Τα καλά δεν ζουν. Και μόλις αποφασίσαμε, ένα τελευταίο σχόλιο, τον καλούμε, είναι ευπρόσδεκτος εδώ στην εκπομπή να του δώσουμε και μικρόφωνο και να αναπτύξει, να μην πληρώνει και τα sms, να μας πει εδώ τις απόψεις του, να κάνουμε μια ωραία κουβεντούλα, να κεράσουμε και ποτάκι’»."

    www.iospress.gr
     
  6. KYRIOS-OLA

    KYRIOS-OLA μεταποιητης Premium Member



    Η "Κοινωνία Ανθρώπων" θα διακατέχεται πάντα από ιδεολογίες, με κάποιες από αυτές να έχουν ηγεμονεύουσα θέση κάποια δεδομένη στιγμή. Οι "ιδεολογίες" αποτελουν την συνδετική ουσία της κοινωνίας, είτε ως πραγματική ανάγκη είτε ως άλλοθι της για να συνεχίσει με τις συγκεκριμένες δομές της. Μάλιστα σε κρίσιμες περιόδους όπου κινδυνεύει να διαρραγει ο ιστός της, η ανάγκη διατήρησης της συνοχής της την οδηγεί ακόμη και σε υιοθέτηση ιδεολογικών παραδοξοτητων. Σήμερα αν διακρίνουμε κάτι στην παγκόσμια κοινωνία είναι όχι ακριβώς το τέλος αλλά η σύγχυση των ιδεολογιών, κάτι που ξεκίνησε από τα μέσα του περασμένου αιώνα περίπου. Φαινόμενα τριγωνισμού (υφαρπαγή στερεοτύπων θέσεων μιας ιδεολογίας απο άλλην και τούμπαλιν πχ Κίνα, Ινδία), κατάρρευση ιδεολογιων (υπαρκτός σοσιαλισμός), αναβίωση φανατισμένων ιδεολογιών (τζιχάντ), σύγκρουση αντιφασεων εντός του πυρήνα μιας ιδεολογίας (καθολικισμός - αποικιοκρατεια) κλπ. Ότι γινόταν αργοσυρτα τους περασμένους αιώνες τώρα τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα, χωρίς να δώσει στην κοινωνία τον χρόνο που της χρειάζεται ώστε να εξυφάνει νέους ιδεολογικούς ιστούς. Αυτοί μπορεί να συμπεριλαμβάνουν την "ειρηνική συνύπαρξη" μπορεί και όχι. Όντως υπάρχει μια πτώση από τα σύννεφα, όχι της αναγκαιότητας των ιδεολογιών αλλά των βεβαιοτητων τους. Ευτυχώς ή δυστυχώς ο "κοινωνικός άνθρωπος" δεν μπορεί να υπάρξει έξω από ένα πλαίσιο κοσμοαντίληψης του, όσο αντιφατικά στοιχεία και κενά να περιέχει αυτό.
     
  7. Iagos

    Iagos Contributor

    Trans γυναίκα βρέθηκε δολοφονημένη με άγριο τρόπο στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμωνα.

    https://www.ertnews.gr/roi-idiseon/...a-nekri-vrethike-trans-gynaika-apo-tin-kouva/

    Ένα φρικτό έγκλημα με κίνητρο transφοβικό.

    Το επίσης όμως τραγικό είναι ότι για αρκετές ώρες ενώ υπήρχε η πληροφορία ήταν αδύνατο να βρεθεί η είδηση καθότι τα μέσα ενημέρωσης μιλούσαν για "δολοφονία άντρα στον Άγιο Παντελεήμωνα"

    https://www.newsit.gr/ellada/agios-...o-fylis-andras-vrethike-maxairomenos/3815508/

    https://www.enikos.gr/society/agria...ike-machairomenos-mesa-se-diamerisma/1996111/

    https://www.protothema.gr/greece/ar...kouvanos-vrethike-mahairomenos-se-diamerisma/

    Απαράδεκτο κατά τη γνώμη Μου να διαστρεβλώνεται η ταυτότητα του θύματος.
     
  8. Yiyi

    Yiyi .

    Πριν λίγες μέρες, άκουσα το podcast του Άρη Δημοκίδη: https://www.lifo.gr/podcasts/wraia-pragmata/ta-pio-dynata-ellinika-coming-out-kai-ti-egine-meta, και εκεί που παρατηρούσα να μιλάνε άνδρες ομοφυλόφιλοι, ο ίδιος ο Δημοκίδης μιλάει για τις γυναίκες ομοφυλόφιλες/αμφιφυλόφιλες που...δεν μιλάνε ανοιχτά για την ομοφυλοφιλία τους. Οκ λέω, δεν είναι η ιδέα μου.
    Και μετά απο μια ποιήτρια, δίνεται έμφαση στην Zoe Pre. Την θυμάμαι να ντύνεται "Μαριγούλα", να κάνει χαβαλέ με τον Επώνυμο και λεω οκ. τσιλ.

    Θυμάμαι όταν πήγαινα στη Χορωδία επειδή χρειαζόμουν τον βαθμό για το πτυχίο Αρμονίας, ήμουν σχεδόν 15 και ο μαέστρος μας ανακοίνωσε, γύρω στα μέσα Φλεβάρη, πως η Πρωτοψάλτη θα έδινε 2 συναυλίες με τα "παραμύθια μιας φωνής", με ορχήστρα και χορωδία. Λάτρευα το "Σαν Ηφαίστειο που Ξυπνά" και περίμενα πως και πως. Κάποια στιγμή, κατα τη διάρκεια της πρόβας, είχαμε διακοπή ρεύματος.
    Ανοίξαμε τα κινητά, εμείς που είχαμε έρθει λόγω Αρμονίας, μιλούσαμε, γελούσαμε και κάποια στιγμή, εκεί που ήθελα κάτι να δείξω στην διπλανή μου, βλέπω την Άλκηστη να με κοιτάζει και να μου λέει "τι όμορφα που φωτίζεται το πρόσωπό σας", χαμογελώντας.

    Τότε, ήταν που περνούσα άλλη μια ερωτική απογοήτευση με κάποιο αγόρι, και εκεί, με τα φωτάκια απ τις οθόνες σαν τις πυγολαμπίδες στην μικρή αίθουσα που κάναμε προβα (δεν είχαμε ακόμη φτάσει σε προβα τζενεράλε με την ορχήστρα) την ερωτεύτηκα. Βοήθησαν σ αυτό βέβαια και τα παραμύθια της φωνής της, αλλά και οι στίχοι της Λίνας Νικολακοπούλου και οι μουσικές των Κραουνάκη, Αντύπα, Bregovic.

    Είχα τεράστιο ενθουσιασμό, επειδή στον παθιασμένο αλλά όχι χύμα τρόπο τους, ένιωθα να ταυτίζομαι.
    Έτσι άρχισα να μελετώ σχεδόν όλη την δισκογραφία δίνοντας έμφαση στους στίχους, που ήταν στη μόδα, χρόνια πριν γεννηθώ.

    Μέσα στον ενθουσιασμό, έλεγα σε μια "φίλη" όταν καθόμασταν στην άμμο, δίπλα στο κύμα για τους στίχους του "Το κάστρο" της Λίνας. Πριν καν προλάβω να απαντήσω για την ποιήτρια/στιχουργό, το σχόλιο της "φίλης" μου ήταν "αυτή η λέσβω;"
    τεσπα.
    Κουτσομπολιά και για την Γαλάνη, με τις μαρτυρίες μιας καθαρίστριας που τύγχανε να εκμυστηρευτεί σε μια συνάδελφο της μητέρας μου, σχετικά με τα κοριτσάκια που έκλαιγαν στο σπίτι της, με τα οποία κατέβαινε στο Λεφόκαστρο και τις απειλές των κατοίκων που την έκαναν να έρχεται και να φεύγει νύχτα απ το χωριό.
    Κουτσομπολιά σκεφτόμουν και κοίταζα ντροπαλά το σπίτι της κάθε φορά που περνούσαμε απ τις Αφέτες, σε εκδρομές.
    Κουτσομπολιά και τσιμουδιά.

    Η εποχή που η Μαρσώ θα τραγουδούσε "απαπά" πίνοντας βότκα βύσσινο και χορεύοντας με την κοπέλα που της άρεσε, δεν είχε έρθει ακόμη.
    Όμως, όταν σε μια αράδα άντρες ομοφυλόφιλους, βρίσκεται σχεδόν μονάχη η Zoe Pre, κρατώντας το χοσεδάκι, η πατριαρχία καλά κρατεί ακόμη.
     
    Last edited: 21 Ιουλίου 2023
  9. Iagos

    Iagos Contributor

    Κουβεντιάζοντας με τη Μαρία Cyber για μια «extreme» λεσβιακή ζωή
    Οδοιπορικό μιας συναρπαστικής ζωής και ταυτόχρονα σπάνιο όσο και πολύτιμο τεκμήριο λεσβιακής ορατότητας, το βιβλίο-αφήγημα της Μαρίας Κατσικαδάκου-Cyber, που μόλις κυκλοφόρησαν οι εκδόσεις Το Ροδακιό, συγκινεί, κεντρίζει και διαβάζεται απνευστί.

    https://www.lifo.gr/culture/vivlio/...IRCfwoqRQZf8UDkWokI3hKbsmMAXljl-fh93dPsgsrFp8
     
  10. mystique

    mystique Owned Premium Member Contributor

    “Βρίσκω την αγάπη προτιμότερη από την πίστη.”

    Υπέροχη συνέντευξη στο όλο της.
     
  11. Iagos

    Iagos Contributor

     

    Είναι υπέροχο πλάσμα η Μαρία Cyber
     
  12. Iagos

    Iagos Contributor

    Για το θέμα της αναδοχής και της υιοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια τοποθετήθηκαν με κείμενό τους 55 ακαδημαϊκοί ψυχολόγοι από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

    Στην παρέμβασή τους αναφέρουν:


    Ως πανεπιστημιακοί της Ελλάδας και του εξωτερικού στον ευρύτερο χώρο της ψυχολογίας, επιθυμούμε να συνδράμουμε στη δημόσια συζήτηση που διεξάγεται σχετικά με την αναδοχή αλλά και την υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια, με την παρακάτω τοποθέτηση, η οποία βασίζεται αυστηρά στην επιστημονική βιβλιογραφία και είναι σε συμφωνία με τις δημόσιες τοποθετήσεις της Αμερικανικής Ψυχολογικής Εταιρείας, της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Εταιρείας, της Αμερικανικής Ιατρικής Εταιρείας και της Αμερικανικής Ακαδημίας Παιδιατρικής.

    Η ανασκόπηση της σχετικής επιστημονικής βιβλιογραφίας καταλήγει στο ξεκάθαρο συμπέρασμα ότι ο σεξουαλικός προσανατολισμός των γονέων δεν έχει μετρήσιμες επιπτώσεις στην ποιότητα των σχέσεων γονέα-παιδιού, στην ψυχική υγεία των παιδιών ή στην κοινωνική τους προσαρμογή. Δεν έχουν βρεθεί διαφορές αναφορικά με κρίσιμους παράγοντες, όπως η αυτοεκτίμηση, το άγχος, η κατάθλιψη και τα προβλήματα συμπεριφοράς. Κατά συνέπεια, οι ισχυρισμοί ότι τα παιδιά ομοφυλόφιλων γονέων δεν αναπτύσσονται το ίδιο καλά σε σχέση με τα παιδιά ετεροφυλόφιλων γονέων, δεν βρίσκουν υποστήριξη στην επιστημονική ερευνητική βιβλιογραφία. Αντίθετα, τα επιστημονικά ευρήματα συμφωνούν στο ότι οι ομοφυλόφιλοι άνθρωποι είναι τόσο κατάλληλοι και ικανοί ως γονείς όσο είναι και οι ετεροφυλόφιλοι. Επιπρόσθετα, η εμπειρική έρευνα δεν υποστηρίζει την αντίληψη ότι η ανατροφή από ομοφυλόφιλο γονέα επηρεάζει την ανάπτυξη της ταυτότητας φύλου του παιδιού, ενώ δεν υπάρχουν εμπειρικά δεδομένα ότι η παρουσία τόσο του αντρικού όσο και του γυναικείου προτύπου στο σπίτι προάγει την προσαρμογή και ευεξία παιδιών και εφήβων.

    Εκατοντάδες μελέτες που διεξήχθησαν τις τελευταίες δεκαετίες, έχουν οδηγήσει σε συμφωνία σε ό,τι αφορά τους παράγοντες που σχετίζονται με την υγιή προσαρμογή των παιδιών και των εφήβων. Οι τρεις πιο σημαντικοί είναι: (1) η ποιότητα των σχέσεων γονέα-παιδιού, (2) η ποιότητα των σχέσεων των σημαντικών ενηλίκων στη ζωή του παιδιού ή του εφήβου (για παράδειγμα οι σχέσεις ανάμεσα στους γονείς) και (3) οι οικονομικοί και άλλοι πόροι που είναι στη διάθεση του παιδιού ή του εφήβου. Οι παράγοντες αυτοί φαίνεται να είναι οι ίδιοι ανεξάρτητα από τον σεξουαλικό προσανατολισμό των γονέων. (Bιβλιογραφία που υποστηρίζει τα παραπάνω συμπεράσματα βρίσκεται εδώ: goo.gl/YeyPxm).

    Την παρέμβαση συνυπογράφουν οι:

    1. Αυδή Ευρυνόμη, Αναπληρώτρια Καθηγήρια Κλινικής Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    2. Αθανασιάδου Χριστίνα, Επίκουρη Καθηγήτρια Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, Αριστοστέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    3. Αντωνίου Φαίη, Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδαγωγικής των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    4. Αποστολίδης Θεμιστοκλής, Professeur de Psychologie sociale de la santé, Aix-Marseille Université, France

    5. Αρβανίτης Αλέξιος, Επίκουρος Καθηγητής Κοινωνικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

    6. Βακόλα Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    7. Βατάκη Αργυρώ, Επίκουρη Καθηγήτρια Γνωστικής Πειραματικής Ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

    8. Βλάχου Στυλιανή, Επίκουρη Καθηγήτρια Συμπεριφορικών Νευροεπιστημών, Πανεπιστήμιο του Δουβλίνου (DCU)

    9. Γαρδικιώτης Αντώνης, Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Ψυχολογίας και ΜΜΕ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    10. Γεωργάκα Ευγενία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    11. Γιακουμάκη Στέλλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κλινικής Νευροψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

    12. Γιοβαζολιάς Θεόδωρος, Αναπληρωτής Καθηγητής Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

    13. Διακογιώργη Κλεοπάτρα, Επίκουρη Καθηγήτρια Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Πατρών

    14. Δραγώνα Θάλεια, Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    15. Ζιώρη Ελένη, Επίκουρη Καθηγήτρια Γνωστικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

    16. Θεμελή Όλγα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εγκληματολογικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

    17. Ιατρίδης Τηλέμαχος, Επίκουρος Καθηγητής Κοινωνικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

    18. Κανελλοπούλου Λίσσυ, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στις «Ψυχοδυναμικές Θεωρίες Προσωπικότητας», Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    19. Καραγιαννοπούλου Ευαγγελία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

    20. Κατερέλος Ιωάννης, Καθηγητής Μεθοδολογίας Έρευνας στην Κοινωνική Ψυχολογία, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

    21. Κορδούτης Παναγιώτης, Καθηγητής Κοινωνικής Ψυχολογίας των Διαπροσωπικών Σχέσεων, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

    22. Κουνενού Καλλιόπη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, ΑΣΠΑΙΤΕ

    23. Κουρκούτας Ηλίας, Καθηγητής Ψυχολογίας – Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κρήτης

    24. Κούτρα Αικατερίνη, Επίκουρη Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

    25. Κωνσταντίνου Νίκος, Γνωστικός Νευροεπιστήμονας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    26. Λυπουρλή Ελένη, Λέκτορας Γνωστικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

    27. Μαλικιώση-Λοΐζου Μαρία, Ομότιμη Καθηγήτρια Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    28. Μασούρα Ελβίρα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Γνωστικής Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    29. Μποζατζής Νικόλαος, Επίκουρος Καθηγητής Κοινωνικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

    30. Νικολάου Ιωάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής Οργανωσιακής Συμπεριφοράς, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    31. Μαντόγλου Σουλτάνα, Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

    32. Μιχαήλ Μαρία, Senior Researcher στην Ψυχολογία της Υγείας, Πανεπιστήμιο του Birmingham, Ηνωμένο Βασίλειο

    33. Μπάκα Αφροδίτη, Επίκουρη Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    34. Ντάβου Μπετίνα, Καθηγήτρια Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    35. Ξανθοπούλου Δέσποινα, Επίκουρη Καθηγήτρια Οργανωσιακής Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    36. Οικονόμου Αλεξάνδρα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Νευροψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    37. Οικονόμου Ηλίας, Επίκουρος Καθηγητής Γνωστικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

    38. Παναγής Γεώργιος, Καθηγητής Βιοψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

    39. Παπαδάτου-Παστού Μαριέττα, Λέκτορας Νευροψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    40. Παυλόπουλος Βασίλης, Αναπληρωτής Καθηγητής Διαπολιτισμικής Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    41. Πίνα Αφροδίτη, Senior Lecturer Εγκληματολογικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο του Kent, Ηνωμένο Βασίλειο

    42. Σαρρή Μαργαρίτα, Associate Lecturer, Open University, Ηνωμένο Βασίλειο

    43. Σιδερίδης Γεώργιος, Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικής Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    44. Σουκάκου Έλενα, Honorary Research Fellow, University of Roehampton, Ηνωμένο Βασίλειο

    45. Στάθη Σοφία, Senior Lecturer Κοινωνικής Ψυχολογίας, University of Greenwich, Ηνωμένο Βασίλειο

    46. Στυλιανίδης Στέλιος, Καθηγητής Κοινωνικής Ψυχιατρικής, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

    47. Τουλουμάκου Άννα, Associate Fellow, Scope Center, University of Oxford, Ηνωμένο Βασίλειο

    48. Τριλίβα Σοφία, Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

    49. Τσαμπαρλή Αναστασία, Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

    50. Τσακανίκος Ηλίας, Reader in Psychology, University of Roehampton, Ηνωμένο Βασίλειο

    51. Τσαούσης Ιωάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής Ψυχομετρίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

    52. Φίγγου Ευαγγελία, Επίκουρη Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας των Διομαδικών Σχέσεων, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    53. Χαντζή Αλεξάνδρα, Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο

    54. Χουχουρέλου Αριέττα, University of Roehampton London Online, Ηνωμένο Βασίλειο

    55. Χρυσοχόου Ξένια, Καθηγήτρια Πολιτικής και Κοινωνικής Ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

    https://www.kathimerini.gr/society/...-anadochi-kai-yiothesia-apo-omofyla-zeygaria/