Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Οπτική Γωνία Κυρίαρχου

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Εμπειρίες' που ξεκίνησε από το μέλος dora_salonica, στις 21 Μαρτίου 2011.

  1. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    "Το διαδικτυακό BDSM ασφαλώς και είναι ανεπαρκές, αλλά έχει ένα ισχυρό στοιχείο πνευματικής εξερεύνησης κι εμένα με ελκύει πολύ το πνευματικό στοιχείο του BDSM. Δεν με ενδιαφέρει αν κάποια μου δείξει τα βυζιά της στην κάμερα, έχω δει πολλά βυζιά. Ούτε με ενδιαφέρει να δω μια γυναίκα να τρίβει το μουνί της, το έχω δει κι αυτό πολλές φορές. Θα με ενδιέφερε όμως το να με έχει στο μυαλό της όταν το κάνει αυτό, το να χειρίζομαι εγώ τη σκέψη της όταν χάνει τον έλεγχό της, να την διαμορφώνω και να αφήνω τα δικά μου αποτυπώματα στη συμπεριφορά της. Με συγχωρείς που δεν είμαι απλά καλός και ευγενικός, είμαι ένα κυριαρχικό άτομο με σαδιστικές τάσεις, και όπως παραδέχτηκες κι εσύ, χρειαζόμαστε αυτούς που μας καταλαβαίνουν για να έχουμε την ευκαιρία να είμαστε ελεύθεροι."
     
  2. vautrin

    vautrin Contributor

     


    Αντί για λόγια, μια εικόνα αυτή τη φορά:

    Νομίζω πως η Οπτική Γωνία του Κυρίαρχου (θα έπρεπε να) είναι ίδια με αυτή του καλλιτέχνη στον περίφημο πίνακα του Rene Magritte που φέρει τον δυσμετάφραστο τίτλο Clairvoyance, ελληνιστί Διαύγεια του Βλέμματος ίσως;

    Κι ο νοών νοείτω…
     
  3. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Ίσως αυτή η εικόνα να είναι πιο κοντά σε αυτό που επιχειρεί ο καλλιτέχνης...La tentation de l'impossible...

     
     
  4. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Η διαφορά ανάμεσα στις δύο εικόνες, φίλε vautrin, είναι πιστεύω η διαφορά ανάμεσα στο D/s και στο M/s.

    Στο D/s, ο Μάστερ απολαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο ο ίδιος ανακαλύπτει τις δυνατότητες μέσα στο ταίρι του. Απολαμβάνει το όραμα και την μέθοδο. Απολαμβάνει το δικό Του δημιούργημα. Πρόκειται για μία ιστορία αγάπης ανάμεσα στον ίδιο και στον εαυτό του. Φυσικά, η όλη διαδικασία δικαιώνει την ύπαρξή Του.

    Στο M/s, ο Αφέντης θέλει το άτομο, όπως το θέλει. Απολαμβάνει τις υπηρεσίες που θα του παρέχει, όταν θα μπορεί να τις παρέχει με τον επιθυμητό τρόπο. Οι δυνατότητες που εξελίσσει το "δημιούργημά" του έχουν ένα σαφές και χειροπιαστό πρακτικό αντίκρισμα. Είτε αυτό είναι η παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών είτε ένας ευχαριστημένος υπάλληλος.

    Αυτή είναι η άποψή μου τουλάχιστον, όπως έχει διαμορφωθεί έως αυτό το σημείο της πορείας μου.
     
  5. tyfeas

    tyfeas In Loving Memory

    Απάντηση: Οπτική Γωνία Κυρίαρχου

    Ο ερωτας dora οφειλει να ειναι παρον απο την πλευρα του Κ?
    Εαν οχι σε τι διαφερει απο τ'απλα sessions? Mπορει η u να βολευεται οπως και να'χει, η'' να το εχει αναγκη λογω προσωπικοτητας εφ'οσον ο Κ ξερει να την χειριστει/ταξιδεψει/''ικανοποιησει''.Ειναι ομως κατι που θ'αντεξει στο χρονο?
    Μου φαινεται fake k εγωιστικο μια ιστορια αγαπης αναμεσα στον ιδιο και τον ευατο του ΜΟΝΟ. Η καυλα ειναι να ''δουλευω'' πανω σ'αυτο που ερωτευτηκα και λατρευω, οχι αυτο που απλα βρεθηκε στο στοχαστρο μου για να ικανοποιησω σαδιστικα ενστικτα η''να ''εκμεταλλευτω'' με οποιοδηποτε τροπο αναγκες και ανθρωπους,η'' να τονωσω το εγω μου η'' ολα αυτα μαζι.
    Για εμενα ο ερωτας ειναι απαραιτητο κινητρο για σχεση D/s M/s, λειτουργει σαν κινητηριος μοχλος, η απουσια του ειναι ο βασικος λογος που απεχω απο τετοιες ομορφιες.
     
  6. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Οπτική Γωνία Κυρίαρχου

    Η άποψή μου είναι ότι ο έρωτας δεν οφείλει τίποτε σε κανέναν. Είναι ένας ανεξέλεγκτος παράγοντας και δεν μπορούμε να τον επιφέρουμε εθελούσια. Αλλά ούτε και κανένας μπόρεσε ποτέ να τον αποφύγει. Αντίθετα με το BDSM. 

    Επομένως, δεν έχει σημασία το αν θέλει κάποιος να ερωτεύεται ή όχι. Όταν συμβαίνει, συμβαίνει. Αν συμβεί από την πλευρά του Κ, μόνο ως αρνητικό σημείο θα μπορούσε να έχει κάποια επιρροή, με το να διαταράξει τη δυναμική της σχέσης. Επίσης, επειδή ο ερωτευμένος άνθρωπος δεν διατηρεί την κρίση του και τόσο νηφάλια, από ότι ξέρουμε, ο έρωτας μπορεί να οδηγήσει σε άλλες ατραπούς τον Κυρίαρχο, εννοώ άλλες από αυτές που με βάση τη λογική και το συμφέρον (της σχέσης) θα έπρεπε να ακολουθήσει.

    Όμως ο έρωτας είναι πολύ συχνά το αποτέλεσμα για ένα Υ το οποίο κυριαρχείται. Θεωρώ ότι είναι η απόρροια ενός μηχανισμού στη σχέση Κυριαρχίας, ενός μηχανισμού που συνδέεται αρκετά με το σύνδρομο της Στοκχόλμης, αλλά ευτυχώς επηρεάζει μόνο το Υ μέλος. Και μάλιστα, για έμπειρα Υ που έχουν κάνει αρκετές ασύμμετρες σχέσεις, η διαδικασία καταλήγει να είναι εξαιρετικά γρήγορη. Έχει πατηθεί και έχει ανοίξει το "μονοπάτι", θα έλεγα... 

    Στα σέσσιονς δεν υφίσταται καμία Κυριαρχία και καμία υποταγή, κατά την άποψή μου. Γίνονται κάποιες πράξεις, με την συναίνεση δύο ατόμων που είναι ενήλικες, έχουν σώας τα φρένας και επιλέγουν να αναζητήσουν την ηδονή τους μέσω του πόνου, του εξευτελισμού, του κινκ, της επιλεγμένης διαστροφικότητας (έχω έναν κατάλογο από κινκ εγώ, ουου, ατελείωτο...) 

    Σε μία σχέση Κυριαρχίας όμως (όπου το Υ είτε έχει καταλήξει να νιώθει έρωτα για τον Κ του, είτε όχι), υπάρχει πραγματική ανταλλαγή ελέγχου. Ο ένας έχει παραδώσει τον έλεγχό του, πλήρως και άνευ όρων στο M/s, μερικώς και υπό όρους στις υπόλοιπες σχεσεις, και ο άλλος αποδέχθηκε την ευθύνη αυτή. Νομίζω πως η διαφορά από το σέσσιον είναι προφανής.

    Ναι, γιατί όχι; Υπάρχουν ζευγάρια που βασίζουν τις μακρόχρονες σχέσεις τους στην ηδονή που απολαμβάνουν από την εξερεύνηση των κινκ τους.

    Μέχρι να έρθει κάποιος Κυρίαρχος και να μου πει ότι με λατρεύει, θα διατηρήσω την άποψή μου. 

    Αυτό είπα κι εγώ. Σ' ενδιαφέρει το να "δουλεύεις" πάνω του. Και φυσικά το επέλεξες προσεκτικά, είναι το υλικό σου. Το υλικό ενός καλλιτέχνη. Γι αυτό το λατρεύεις (όπως εγώ λατρεύω τις λέξεις μου - δεν τις ερωτεύομαι όμως...)

    Καταλαβαίνω απόλυτα την τοποθέτησή σου, αν και δεν συμφωνώ με τον τρόπο που χρησιμοποιείς την λέξη "έρωτας". Θεωρώ ότι μιλάς για την εκτίμησή σου προς την δική σου επιλογή. Σέβεσαι τον εαυτό σου και γι αυτό σέβεσαι τις επιλογές σου. Και ασφαλώς, δεν χαρίζεις το πολύτιμο δώρο της βίας σου σε όλες τις "νεοεισερχόμενες" (νομίσατε πώς δεν θα το γυρνούσα εκεί, ε; )  

    Πολύ καλή η τοποθέτησή σου, χαίρομαι πάντα να συζητώ μαζί σου ακόμη και όταν δεν συμφωνούμε.
     
  7. tyfeas

    tyfeas In Loving Memory

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Οπτική Γωνία Κυρίαρχου

    Εγω και αυτος εχουμε κατι προηγουμενα και φαινεται οτι με αποφευγει,που θα παει ομως δεν θα πεσει στα χερια μου?  
    Δεν με χαλαει και τα δυο σε συσκευασια ενος.Εκρηκτικος συνδυασμος,απαιτουνται ικανοτητες πυροτεχνουργου,ζητουμενο η ελεγχομενη απολαυστικη εκρηξη χωρις απωλειες.Τεστ ικανοτητων 


    Εδω διαφωνουμε πανηγυρικα.Οταν και εαν μου συμβει θα το συζητησουμε,μονο θεωρητικα μπορω να μιλησω τωρα και δεν θα το κανω. Μαθαινω παντα εμπειρικα,οπου προβληματιζομαι με οδηγει το ενστικτο και η θεληση, κοντρα πολλες φορες στη λογικη.



    Ναι και τετοιο μονοπατι δεν το θελω.Αν τελειωσει αδοξα και αποτομα η σχεση δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα να βρει την ψυχικη της ισσοροπια.Προσπαθω να την προστατευσω οσο μπορω με οπλο την εντιμη και ξεκαθαρη εξ'αρχης σταση μου αλλα δεν ειναι αρκετο.
    Εαν δεν τυραννιεστε KAI ψυχικα σαν να σας λειπει κατι,σαν να λειπει το καλυτερο κομματι του παζλ. Ατιμα και ομορφα πλασματα που ειστε  
    Εμπειρικη βεβαια διαπιστωση ,σε ικανο ομως δειγμα,σιγουρα δεν ειναι θεσφατο.



    Ετσι ξεκιναει και ετσι ειναι..στην αρχη.
    Οταν ομως τα σεσσιονς ειναι επαναλαμβανομενα με την ιδια υ,σπανια μενει μονο σε μια ανταλλαγη δυναμης,δημιουργουνται συναισθηματα απο την πλευρα της,στην ουσια θελει να μου παραδωσει τον ελεγχο σε πιο βαθυ και ουσιαστικο επιπεδο(αφου εχω περασει επιτυχως τα δικα της τσεκαρισματα),δεν λειτουργει ομως αμφιδρομα, και μετα.. Houston we have a problem.



    Η διαφορα σαφως ειναι προφανης και τα κουκια μετρημενα.Εχω ελθει ομως πολλες φορες σε δυσκολη θεση εξηγωντας κυνικα οτι δεν μ'ενδιαφερει κατι τετοιο γιατι δεν τρεφω συναισθηματα αναλογα.Δεν εχω διαθεση ν'αφιερωσω το χρονο που πρεπει σε μια τετοια σχεση,οχι γιατι δεν το αξιζει σαν υ η'' αδυνατω ν'αντεπεξελθω,καθε αλλο,απλα αν δεν το νοιωσω πραγματικα αδικω και αυτην και εμενα.
    .


    Αρκει να υπαρχει χρονικη και χιλιομετρικη αποσταση...και ''αποστασεις'' γενικως 




    Δεν προκειται ποτε να στο πει και ας το νοιωθει,θα μενεις παντα με την αμφιβολια,μην μου πεις οτι δεν σ'αρεσει 




    Αυτο που ονομαζεις προσεκτικα διαλεγμενο υλικο,στο δικο μου κεφαλι ειναι η υ που θα μ'εμπνευσει.Αυτο το κλικ της χημειας και του αυξανομενου ποθου.Δεν διαφωνουμε.




    Ναι και εμενα η λεξη ερωτας μου καθεται λιγο βαρια ειναι η αληθεια,Ουγκαντας και ρομαντικος ειναι σχημα οξυμορο 
    Ο καθενας με τις επιλογες του,οχι δεν ειμαι ''οτι κινειται εκτελειται''  
    Δεν με συγκινουν πια τα τροπαια,χορτατος ειμαι,δεν ψαχνω κανενος ειδους επιβεβαιωση.Ξερω τις δυνατοτητες μου,τις ξεδιπλωνω ΜΟΝΟ σ'εκεινη που πραγματικα ειναι ξεχωριστη στα δικα μου ματια.


    Και εγω χαιρομαι τις απολαυστικες και πανουργες γυναικες 
     
  8. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Οπτική Γωνία Κυρίαρχου

    Θα με ενδιέφερε να αναπτύξεις το συγκεκριμένο λίγο περισσότερο αν έχεις χρόνο και διάθεση.
     
  9. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Ευχαρίστως, Λάρα.

    Γνωρίζουμε ότι η υποτακτική είναι ένας φορέας δυνατοτήτων, ενδεχομένως και τεράστιων δυνατοτήτων, που απλά δεν είχε ποτέ κάποιες προϋποθέσεις που θεωρούνται απαραίτητες για τους περισσότερους ανθρώπους, έτσι ώστε να εξελίξουν τις δυνατότητές τους. Για παράδειγμα, πολλές υποτακτικές έχουν δυσκολία να θέσουν μακρόχρονους στόχους και να αντέξουν στερήσεις επί μακρόν για να επιτύχουν τους στόχους τους. Το ξέρω από μένα κυρίως, χάνομαι στη διάρκεια, παρασύρομαι με άλλα πράγματα, ενθουσιάζομαι και έχω δυσκολία να κάνω καλό focus. Πολλή ενέργεια και πάθος και δημιουργικότητα και αγάπη και έρωτας για όσα κάνω, αλλά χάνω το μπαλάκι...Γίνονται όλα τόσο χαοτικά. Είναι σαν να μην μπορώ να βάλω την ενέργειά μου μέσα σε ένα πλαίσιο που θα φέρει αποτελέσματα. Τουλάχιστον προ BDSM εποχής, αυτό ήταν κανόνας για μένα. Έζησα χαοτικά και παρορμητικά. Τώρα βέβαια, μέσα από το BDSM και μέσα από αρκετά μεγάλες περιόδους ενδοσκόπησης και μέσα από κάποιες εμπειρίες, αρκετά επώδυνες, μπόρεσα και άλλαξα πολλά πράγματα. Διατήρησα την ένταση της ενέργειας, έκοψα όμως μεγάλο μέρος της παρορμητικότητας και του ανεξέλεγκτου συναισθήματος. Είναι πιο λειτουργικές οι προσεγγίσεις μου πλέον. Δουλεύω πιο μεθοδικά και πιο ήρεμα πάνω σε αυτά που θέλω να πετύχω. Ακόμη δυσκολεύομαι να βρω αυτό που θέλω βέβαια...

    Πιστεύω ότι ένα σημείο το οποίο σχετίζεται με τον προβληματικό τρόπο στοχοθέτησης και επίτευξης στόχων των υποτακτικών ατόμων έχει να κάνει με τον μηχανισμό επιβράβευσης και τιμωρίας που θα έπρεπε να έχουν ενσωματώσει στην παιδική τους ηλικία, στη διάρκεια της ανατροφής τους. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο να απουσιάζει μία δυνατή πατρική φιγούρα στην παιδική ηλικία πολλών υποτακτικών. Εκεί λοιπόν, εγώ προσωπικά, εντοπίζω το πρόβλημα. Εξάλλου, η αυτοκαταστροφικότητα πολλών Υ εκεί παραπέμπει. Επίσης ενδέχεται να παραπέμπει στην αίσθηση που έχουν πολλά Υ, ότι δεν έχουν καλό έλεγχο της ζωής τους - πράγμα που είναι αλήθεια. Για να αποφύγουν το άγχος αυτής της έλλειψης ελέγχου, πονούν τον εαυτό τους, τον βλάπτουν. Αυτό τουλάχιστον μπορούν να το κάνουν. Είναι σαν να προσπαθούν να πείσουν τον εαυτό τους ότι αυτοί κάνουν κουμάντο. Είναι απίστευτο τί μπορεί να κάνει κάποιος για να αποφύγει το άγχος...

    Πιστεύω ότι ένας Κυρίαρχος βλέπει τις δυνατότητες που έχει μία υποτακτική και επιχειρεί να συντονίσει λίγο καλύτερα τον τρόπο που αυτή θα καταφέρει να βρει μια άκρη μέσα στις χαοτικές επιθυμίες της. Εάν κοιτάξεις τους δύο πίνακες του Magritte, θα καταλάβεις πώς αυτό υλοποιείται μέσα στη σχέση D/s και στη σχέση M/s. Στον πρώτο πίνακα, ο καλλιτέχνης δεν βλέπει το δύσμοιρο αυγό, αλλά το υπέροχο πουλί που θα βγει από αυτό και θα πετάξει. Αυτό επιθυμεί, την υπέροχη πτήση, δεν θέλει να φάει ομελέττα. 

    Και λέω εγώ τώρα (μιας και απουσιάζει και ο Ντρημ που τσατίζεται όταν τα λέω αυτά), ο καλλιτέχνης - ο οποίος παρεμπιπτόντως ζωγράφισε τον εαυτό του να ζωγραφίζει, αντί να ζωγραφίσει μόνο το αυγό και το χαζοπούλι του - είναι πανευτυχής και πολύ ικανοποιημένος με τον τρόπο που άλλα βλέπει και άλλα οραματίζεται. Αν καταφέρει και φτάσει στην πτήση, έχει πετύχει τον σκοπό του. Έκανε κάτι δημιουργικό, καλό, ανθρώπινο, χρήσιμο, και δικαίωσε την ύπαρξή του με το να κάνει χρήση των δεξιοτήτων του. Τί ωφελεί να είσαι ένας εν δυνάμει καλός ζωγράφος αν δεν φτιάχνεις πίνακες; 

    Στον δεύτερο πίνακα όμως, προσέχουμε ότι ο ρομαντισμός των ελεύθερων πτήσεων στον ουρανό και η μετατροπή του αυγού σε πουλί δεν υφίσταται. Ο καλλιτέχνης ζωγραφίζει μία γυμνή γυναίκα. Γιατί άραγε; Η άποψή μου είναι ότι το M/s επικεντρώνεται ξεκάθαρα στην παροχή υπηρεσιών από τη σκλάβα. Είναι αυτό που μπορεί να κάνει για τον καλλιτέχνη αυτή η γυμνή γυναίκα. Γιατί την φτιάχνει ο καλλιτέχνης, έτσι όπως την φτιάχνει; Η εκπαίδευση σκλάβας μπορεί να ιδωθεί υπό αυτό το πρίσμα. Ο Αφέντης εκπαιδεύει μία γυναίκα έτσι ώστε να είναι απόλυτα διαθέσιμη, τυφλά υπάκουη, εξαρτημένη, αφοσιωμένη, ευχάριστη και χρήσιμη. Ο Αφέντης εκπαιδεύει σκλάβα, μία γυναίκα που αντλεί ευχαρίστηση από τις υπηρεσίες της προς αυτόν. Ο Αφέντης δεν φτιάχνει πουλιά. Καταλαβαίνεις τη διαφορά. Δεν επιθυμεί να απελευθερώσει τον πραγματικό εαυτό της γυναίκας από μέσα της, αλλά επιθυμεί να την κάνει έναν πολύ καλό υπάλληλο. Γι αυτό τον ενδιαφέρουν οι δυνατότητές της, όχι για να την δει τί ωραία που πετάει...Είναι πιο πρακτικό το M/s, κατά την άποψή μου, πιο σωματικό, πιο επικεντρωμένο στο management και στο υπαλληλίκι, από ότι είναι το πιο καλλιτεχνικό και πιο πνευματικό και πιο ρομαντικό D/s... 

    Έχεις δίκιο, δεν λειτουργεί αμφίδρομα. Προφανώς, το σέσσιον δεν αρκεί για την πάνωθε πλευρά...Μερικοί βέβαια θα ήταν πολύ ευτυχισμένοι αν έβρισκαν λίγα σέσσιον. Όμως η άποψή μου είναι ότι πρέπει κάποιος να είναι ιδιαίτερα ρηχός για να συνεχίσει να ικανοποιείται με κάτι τόσο "λίγο" και εύκολο, αν υποθέσουμε βέβαια ότι το βρίσκει αρκετά συχνά.


    Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα η έκφραση των συναισθημάτων. Προτιμώ να τα εκφράζω πλαγίως η ίδια και έτσι προτιμώ να μου τα εκφράζουν και οι άλλοι, κάπως πλαγίως. Όσο για την ίδια την αμφιβολία, δεν με ενδιαφέρει, διότι δεν ασχολούμαι με πράγματα που δεν μπορώ να αποδείξω ούτως ή άλλως... 
     
  10. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Οπτική Γωνία Κυρίαρχου

    Σ ευχαριστώ dora.

    Τελικά ορθά αντιλήφθηκα το αρχικό ποστ.
    Οι δικοί μου ορισμοί είναι αντίστροφοι  

    Θα επανέλθω αναλυτικά μόλις βρω λίγο χρόνο.

    Και πάλι σ ευχαριστώ.
     
  11. Stalker

    Stalker Not a very nice guy Contributor

    Απάντηση: Re: Οπτική Γωνία Κυρίαρχου

    Στον πρωτο πινακα,ο καλλιτεχνης στεκεται ενδιαμεσος σε μια ακολουθια,μια γραμμη που ενωνει το μοντελο,το ματι,το νου,το χερι και το εργο του.Με το βλεμμα στο μοντελο,βλεπει τις κρυμμενες δυνατοτητες,την πιθανη εξελιξη(διοτι το αυγο μπορει καλλιστα να αφεθει να σαπισει η να γινει ομελετα),ειναι αυτος που "αποφασιζει" γι αυτην,εκκολαπτει το νεογνο,το αναπτυσσει μεχρι να πεταξει και απεικονιζει αυτο το αποτελεσμα του μυαλου του.Δεν δημιουργει κατι καινουριο,απλα εχει το καθαρο βλεμμα,οπως και ο τιτλος του εργου,να δει μια διαδικασια εξελιξης και αποφασιζονυας την,να την απεικονισει στον πινακα του.Δοκιμαζοντας να ερμηνευσω τον vautrin,θα ελεγα οτι ο καλλιτεχνης του πινακα ειναι Κυριαρχος γιατι εχει το καθαρο βλεμμα,τη βουληση και την ικανοτητα να ζωγραφισει ενα πουλι που απογειωνεται με το βλεμμα στο αυγο του,πανω στο τραπεζι.
    Στον δευτερο πινακα,δεν υπαρχει ουτε μοντελο,ουτε καμβας,ουτε τελαρο,ουτε τιποτε.Ο καλλιτεχνης μοιαζει να μην ζωγραφιζει,αλλα περισσοτερο να υλοποιει σε τρεις διαστασεις με τα ιδια εργαλεια,τα πινελα και τα χρωματα,την επιθυμια του.Οχι κατι το εξεζητημενο η εξωπραγματικο.Μια απλη γυμνη γυναικα.Εχεις την αισθηση,πως μολις τελειωσει,θα την πιασει απο το αριστερο χερι που μολις ολοκληρωσε και θα φυγει μαζι της.
    Εχοντας κανει το αδυνατο γι αλλους, δυνατο,επειδη το μπορει,το επιθυμει και του χρειαζεται.
    M/s;Ισως..
     
  12. Markisios_Nte_Sant

    Markisios_Nte_Sant Regular Member

    Απάντηση: re: Οπτική Γωνία Κυρίαρχου

    Αυτό σημαίνει φιλοσοφημένη σκλάβα. Μπράβο σου.