Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος john_m, στις 11 Μαϊου 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Απάντηση: Re: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας


    Ορθόν.
     
  2. Blackheart

    Blackheart Regular Member

    Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Η κλασσικη παιδεια (αυτη που λαμβανουμε κυριως προσχολικα και εχει να κανει με την ενδοοικογενειακη συμπεριφορα ως προπομπο της εξοδου μας , στην μαθητικη κοινωνια )και κατοπιν η μορφωση οποιας βαθμιδας και αν ειναι , ειναι οι υποθηκες στις οποιες πρεπει να επενδυσουμε .
    Ποσοι απο εμας δεν εχουμε ακουσει , κατα καιρους αποδημους Ελληνες να μιλανε με τα καλυτερα (σπαστα) λογια για την πατριδα που οι γονεις τους αφησαν πισω .Ποσοι απο εμας δεν εχουμε αναρωτηθει ποσο Ελληνας μπορει να ειναι εκεινος που γνωριζει την Ελλαδα μονο μεσα απο τις διακοπες που εκανε στο χωριο του παππου η του μπαμπα του .Αυτο θα πρεπει να επιτυχουμε και εμεις ως Ελλαδα .

    Πρεπει να "ενσωματωσουμε" στο δικο μας κοινωνικο συνολο , την δευτερη γενια τους μεσω της μορφωσης , δινοντας τους ισες ευκαιριες δημιουργιας μεσα σε ενα συνολο που δεν θα τους βλεπει σαν παρεισακτους , βρωμιαρηδες , βουδομουεζινηδες .

    Το πως επιτυγχανεται κατι τετοιο , την στιγμη που η Ελλαδα συνεχιζει να πνιγει τα παιδια της και μαλιστα πιο εντονα απο ποτε , συγχωρειστε με αλλα ειμαι πολυ γέρος και αμορφωτος ωστε να δωσω λυσεις που δεν ακουγονται ειτε ολοκληρωτικες , ειτε εθνικοσοσσιαλιστικου περιεχομενου .

    PS Οι υπανθρωποι που διεπραξαν το συγκεκριμενο εγκλημα , σε καμμια περιπτωση δεν δικαιολογουνται ουτε απο πεινα , ουτε απο ανεχεια , ουτε απο τους βασικους κανονες της επιβιωσης , αρα πρεπει να αντιμετωπιζονται σαν ειδεχθεις εγκληματιες .

     
  3. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    Re: Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    οσο ασχημο κι αν ακούγεται υπαρχουν 2 ακομα εναλλακτικες.

    Η μια ειναι να μην κανουμε τιποτε και να ξαναρχονται και να κυκλοφορουν ελευθεροι και να ξανακανουν τα ίδια (δολοφονιες, βιασμους, ληστείες κλπ) γιατι θα κανουμε 2 μηνες να τους ξετρυπώσουμε ξανα.

    Η αλλη είναι, να δεχόμαστε καθε αλλοδαππό νόμιμο ή παρανομο αλλα να χτισουμε τείχος (οχι φραχτες και μαλακιες) στα σύννορα, και να περνανε μονο μετα απο ελεγχο ιριδος ή οδοντικό αποτυπωμα ωστε να φιλτραρονται οι ανεπιθυμητοι.

    Αν εχεις να προτεινεις κατι καλύτερο, θα ηθελα να το ακούσω, διοτι προφανώς ούτε εμενα μου καθεται καλα.
     
  4. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Εγώ τη φίλη μου δεν την αποκαλώ «λευκή»
    16/03/2010
    Του Niko Ago

    «Κοίτα τη μαυρούλα τι καλά ελληνικά που μιλάει!». Με εκνευρίζει αφάνταστα όταν ακούω να το λένε. Η πατρίδα μου είναι εδώ και σε όποιον αρέσει. Εδώ γεννήθηκα κι εδώ μεγαλώνω. Την ελληνική γλώσσα τη μιλώ καλά όχι επειδή θα πρέπει αν περάσω από εξετάσεις για να πάρω την ιθαγένεια. Αν θες, δεν ξέρω και καλά-καλά τι είναι αυτή η ιθαγένεια που τόσο πολύ μας έχουν πιπιλήσει το μυαλό. Τη μιλάω διότι σε αυτή τη γλώσσα μου μίλησαν οι γονείς μου από την ημέρα που γεννήθηκα. Το γιατί το ξέρουν μόνο αυτοί.


    Εσείς υπερασπίζεστε τα δικαιώματα των μεταναστών και καλά κάνετε. Κι εγώ το ίδιο κάνω από τη πλευρά μου. Έχω και προσωπικό λόγο που το κάνω. Οι γονείς μου οι ίδιοι είναι μετανάστες. Υπερασπίζεστε και το δικαίωμα το δικό μας, των παιδιών των μεταναστών - εμένα δεν με ενοχλεί ο όρος «δεύτερης γενιάς» - να πάρουμε την ελληνική υπηκοότητα. Βασικά αυτό δεν το κατάλαβα ποτέ. Όχι την υπεράσπισή σας. Το ότι πρέπει κάποιος να με υπερασπίζεται απέναντι σε συμπατριώτες μου, για κάτι το οποίο εγώ το θεωρώ αυτονόητο.


    Λίγο μ' ενδιαφέρει αν ο νόμος θα με «κάνει ελληνίδα». Ούτε αν υπάρχουν άνθρωποι που αυτό δεν το θέλουν. Μ’ ενδιαφέρει αυτό που νιώθω η ίδια. Μην σας φανεί περίεργο. Έχω επίγνωση αυτών που λέω. Δηλαδή, αν πάρω το χαρτί που θα γράφει «ελληνίδα υπήκοος"’ θα αλλάξει κάτι πάνω μου; Οι ρατσιστές θα με δουν αύριο σαν μαύρη; Αφού είμαι μαύρη. Και αν είμαι μαύρη ή αν ήμουν λευκή, αυτό είναι ένα θέμα που το συζητάτε εσείς. Εμένα με εξοργίζει αφάνταστα το ότι κάποιος , που μπορεί να είναι φίλος μου, να μεγαλώσαμε στην ίδια γειτονιά και να πήγαμε μαζί στο ίδιο σχολείο, αντί να με αποκαλεί με το όνομά μου , βάζει πάντα μπροστά το «η μαύρη». Εγώ, πάντως, δεν λέω ποτέ για τη φίλη μου η «λευκή».


    Ας μιλήσουμε για τους μετανάστες αλλά μετανάστες δεν είμαστε εμείς. Τόσο δύσκολο σας είναι να το καταλάβετε;



    * Η Ειρήνη έχει την ίδια ηλικία με τις κόρες μου. Είναι από τα παιδιά που τα αποκαλούμε «μετανάστες δεύτερης γενιάς" κι ας μην μετανάστευσαν τα ίδια ποτέ. Η Ειρήνη γεννήθηκε στην Αθήνα, μεγαλώνει στην Αθήνα και δεν εχει πάει ποτέ στη πατρίδα των γονιών της. Την γνώρισα την 1 Μαρτίου σε συζήτηση για το μεταναστευτικό. Ανάμεσα σε διάφορους ομιλητές, ο λόγος της κέρδισε το θερμότερο χειροκρότημα.

    Ο Niko Ago είναι δημοσιογράφος στην εφημερίδα "Αυγή"



    P.S : αφιερωμενο εξαιρετικά σε όσους τσουβαλιάζουν.

    ....κι'ενα ερώτημα: αν οι λαθρομετανάστες η ακόμα χειρότερα, οι αλλοδαποί συλληβδην φταίνε για την δολοφονία του Ελληνα οικογενειάρχη , φταίνε και όλοι οι Ελληνες συλλήβδην για την επακολουθήσασα δολοφονία του 21χρονου Αφγανου στα Κατω Πατήσια;
     
  5. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    Πολλοί θα θελανε πολύ να παιρνανε τον πουλόδρομο, αλλα ειναι αδύνατον λογω ιθαγένειας. Γι αυτό σωφρονιστικά ιδρύματα μονασμού (εκπολιτισμένη απομόνωση τυπου κατ'οικον περιορισμου, οχι τουρκικες φυλακες) και επαναπαιδεύσεως. Οχι φυλακές οπου οι φαυλοι συναναστρεφονται μεταξύ τους και τρεφουν τη φαυλότητά τους. Εκτος αυτού καλυτερες συνθηκες και καλύτερη παιδεία θα μειώσουν τα εγκλήματα στο ελάχιστο. Ειδικά αν μπορεσει να καταργηθει το χρήμα.
     
  6. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Ας φωνάξουμε όσο μπορούμε ακόμα, υπερ ή κατά των λαθρομεταναστών (άλλωστε ποιος μας δίνει σημασία, αυτοί συνεχίζουν και σκοτώνουν καθημερινά) γιατί σε λίγα χρόνια δεν θα μπορούμε ούτε αυτό να κάνουμε.
     
  7. camera_obscura

    camera_obscura Regular Member

    Αν κάτι είναι αξιοπερίεργο είναι που δεν έχει καεί ακόμα το κέντρο της Αθήνας. Είναι κοινό μυστικό ότι το ποτήρι γεμίζει εδώ και καιρό και το μόνο που λείπει είναι η σταγόνα που θα το ξεχειλίσει. Η στυγερή δολοφονία του Καντάρη θα μπορούσε κάλλιστα να είναι αυτή η σταγόνα, αλλά όχι, δεν ήταν τελικά. Έχουμε ακόμα δρόμο…

    Καθημερινά δολοφονούνται άνθρωποι άδικα, εξαιρετικά άδικα. Όχι στη Λιβύη, όχι στη Συρία, αλλά κάπου μεταξύ 3ης Σεπτεμβρίου και Ηπείρου. Εκείνο που ανέδειξε τη συγκεκριμένη δολοφονία ήταν ότι επρόκειτο για τον αναίτιο και απρόκλητο σφαγιασμό ενός ανθρώπου σε μια από τις κορυφαίες στιγμές της ζωής του. Η τραγική ειρωνεία, κατάφωρη: ο άνθρωπος πήρε την κάμερα για να βιντεοσκοπήσει το μωρό του, οι δολοφόνοι τον καθάρισαν για να του την πάρουν. Την Κυριακή θα την πουλήσουν λίγο παρακάτω στο παζάρι του Κεραμεικού σ’ έναν άλλο υποψήφιο πατέρα που ένα πρωινό θα την αρπάξει και θα τρέξει στο μαιευτήριο για να βιντεοσκοπήσει το δικό του μωρό, τη δική του στιγμή που επιθυμεί να του μείνει αξέχαστη. Του χρόνου η γυναίκα του Καντάρη θα ανάβει ταυτόχρονα το κεράκι των πρώτων γενεθλίων της κόρης της και το καντήλι στον τάφο του άντρα της, ενώ μια μάνα στο Πακιστάν θα κλαίει πάνω από τη φωτογραφία του 21χρονου αγοριού της. Μια κάμερα θα καταστήσει μια μέρα αξέχαστη για τόσους ανθρώπους…

    Ας σταθούμε για λίγο σ’ αυτό. Για μια κάμερα; Είναι δυνατόν να κατακρεουργείς έναν άνθρωπο για να του πάρεις μια κάμερα; Μπορείς να τον ακινητοποιήσεις, να τον χτυπήσεις, να τον δέσεις, να τον ρίξεις αναίσθητο - αλλά να τον μαχαιρώσεις; Δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε ότι πίσω από μια τέτοια ενέργεια κρύβεται μίσος, αβυσσαλέο μίσος. Μίσος γι’ αυτόν που μπορεί να έχει μια κάμερα, για σένα, για μένα, για όλους μας.

    Συντάσσομαι απόλυτα με την παρατήρηση της elfcat ότι πρέπει «να αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε ότι ΔΕΝ υπάρχει ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ευθύνη στο έγκλημα», πράγμα που λιανά σημαίνει ότι όσο λειτουργούμε με βάση τα στερεότυπα, οποιαδήποτε άμεση λύση δεν μπορεί να είναι καλύτερη από το ίδιο το έγκλημα. Λένε ότι οι δράστες ήταν Μαροκινοί. Κάτι Μαροκινά υποκείμενα σκότωσαν έναν αθώο Έλληνα. Τούτο επ’ ουδενί δεν καθιστά όλους τους Μαροκινούς υποψήφιους δολοφόνους Ελλήνων. Συνεπώς το έγκλημα το λογικό θα ήταν (αλλά δεν είναι) να αντιμετωπίζεται από μια συντεταγμένη κοινωνία με όρους εγκλήματος κι όχι με όρους μεταναστευτικής πολιτικής.

    Επανέρχομαι όμως στο μίσος. Το μίσος αυτών των δολοφόνων ναι, ήταν όντως ρατσιστικό. Ρατσιστικό απέναντι στους Έλληνες. Ήταν μίσος αντικριστό, καθρεφτικό. Ο Καντάρης δεν ήταν ένας μικροαστός που ετοιμαζόταν να ζήσει μια από τις πιο ηλιόλουστες μέρες της ζωής του, ήταν ο λαθρέμπορος που τους στοίβαξε σ’ ένα σαπιοκάραβο και τους πέταξε στη θάλασσα μόλις είδε το λιμενικό, ήταν ο μπάτσος που τους στοίβαξε για μήνες στα μπουντρούμια που λέγονται χώροι υποδοχής, ήταν ο αγρότης που τους έβαλε να κάνουν 100 μεροκάματα στα χωράφια και τη στιγμή που ήταν να τους πληρώσει φώναξε τους μπάτσους να τους μαζέψουν ως παράνομους, ήταν η Astrovroxi που δεν τους νοίκιασε το σπίτι της με μοναδικό κριτήριο ότι ήταν αλλοδαποί, και ειδικότερα αλλοδαποί συγκεκριμένης προέλευσης (1ον, είναι λοιπόν προφανές Astrovroxi ότι αυτό που εσύ αντιμετωπίζεις ως πρόταση για τη λύση του προβλήματος εγώ το βλέπω ως αιτία του προβλήματος, και 2ον θα ήθελα μια ειλικρινή απάντηση για το αν δεν νοικιάζεις το σπίτι σου και σε Άγγλους, Γάλλους ή Γερμανούς).

    Αυτή είναι η ριζική αποτυχία των ακροδεξιών αντιλήψεων που συχνά παρουσιάζονται με αιτήματα της μορφής «θέλουμε μια λύση εδώ και τώρα»: είναι η επίμονη άρνησή τους να αντικρίσουν κατάματα το πρόβλημα κατά τον χρόνο και τους τρόπους που αυτό διαμορφώνεται, δηλαδή η άρνησή τους να αναγνωρίσουν την κοινωνική συνευθύνη.

    Σε έναν όμορφο κόσμο, ηθικό, κι αγγελικά πλασμένο, θα έλεγα κι εγώ αυτό που λένε ορισμένοι, ότι η μόνη λύση είναι η εκπαίδευση, η μόρφωση. Όμως έχω συναίσθηση ότι ζω σ’ έναν κόσμο ανεγκέφαλων αποβρασμάτων κάθε φυλής, συμπεριλαμβανομένης της δικής μου, που δεν επιθυμεί ούτε για τον εαυτό της τη μόρφωση, πόσο δε μάλλον να κατανοήσει τη σημασία της για τους άλλους.

    Και πάλι όμως θα φλέρταρα με ολοκληρωτικές λογικές αν απλώς δεχόμουν ότι υπάρχουν ανεγκέφαλα αποβράσματα και πεφωτισμένα μυαλά. Κι εδώ μεταφερόμαστε από την κοινωνιολογική οπτική των ζυμώσεων που προκαλούνται σε μια κοινωνία όταν αυτή είναι παντελώς ανέτοιμη να δεχτεί τον Ξένο στην πολιτική οπτική της σκοπιμότητας που έθιξε ο Master_DO και ορισμένοι άλλοι. Μακριά από μένα η αριστερίζουσα συνομωσιολογία, ωστόσο είναι προφανές ότι η κατάσταση που εξετάζουμε δεν δημιουργήθηκε μόνο ή κυρίως λόγω της ανικανότητας των κρατούντων (η οποία έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν είναι αμελητέα στα καθ’ ημάς) αλλά με βάση συγκεκριμένες πολιτικές σκοπιμότητες, οι οποίες και τη συντηρούν.

    Θέλετε άμεσες λύσεις; Κάντε πογκρόμ, οργανώστε σκούπες, βάλτε τους τσιπάκια, στείλτε τους από κει που ‘ρθαν μέσα σε σαπιοκάραβα που θα βουλιάξουν στ’ ανοιχτά (όπως έκανε προ ετών ο εντιμότατος κύριος Μπερλουσκόνι john_m) κι άμα δεν πιάσει τίποτ’ απ’ όλ’ αυτά, βάλτε τους στο θάλαμο αερίων να ξεμπερδεύουμε. Η μαμά Ελλάς έτσι κι αλλιώς δεν παράγει και δεν εξάγει τίποτα πια, ούτε καν τζάμπα μαγκιά - ε, ίσως η μαζική παρασκευή και εξαγωγή αγνού παρθένου σαπουνιού με το πιασιάρικο όνομα «Marroquin» να μας βγάλει απ’ τα σκατά.

    Και να ‘στε σίγουροι ότι μια μέρα θα σας φάνε τα παιδιά σας, θα σας φάνε ζωντανούς. Κι άμα δεν προλάβουν αυτά γιατί θα έχουν γίνει σαν τα μούτρα μας, θα σας φάνε τα δικά τους παιδιά, καθρεφτίζοντας τις δικές σας αντιλήψεις και πρακτικές: ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: Η επιστροφή του Τσενάι

    Και για τους υπέρμαχους της μορφώσεως, είπαμε: ας ξεκινήσουμε από εμάς τους ίδιους. Και μην ακούω γκρίνιες για το homework ε;
    La Haine (Το Μίσος), σε σκηνοθεσία Mathieu Kassovitz, γαλλική παραγωγή του 1995
     
  8. Kaveiros

    Kaveiros Regular Member

    Απάντηση: Re: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας


    Η πιο σοβαρη προσεγγιση στο θεμα
     
  9. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Re: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Ημουν σαφεστατη και ειλικρινεστατη στο post μου αγαπητη.
    Ειμαι ρατσιστρια και το δηλωνω ευθαρσως.
    Αλλα δεν συντασσομαι με καμμια ισοπεδωτικη πολιτικη ουτε με την βια εναντιον τους.Δεν συμμετεχω σε οργανωσεις ουτε τους ενοχλω.
    Απλα δεν τους θελω στην ζωη μου.
    Βεβαια η ρατσιστικη μου διαθεση και η επιθυμια μου να μην εχω σχεσεις μαζι τους εχει μια ιδιομορφια οπως επισημανατε.
    Ειμαι ρατσιστρια εναντιον συγκεκριμενων λαων για δικους μου λογους που δεν αφορουν κανεναν και δεν θα τους αναφερω φυσικα εδω.

    Αληθεια σας φανηκε πολυ σκληρη η προταση μου να μην νοικιαζουμε σπιτια σε λαθρομεταναστες σε σχεση με τις παραινεσεις αλλων μελων προς βιαια μεσα....
     
  10. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    Re: Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Μια πολύ σεβαστη γνωμη, οχι για αυτά που λεει, αλλα για το γεγονος οτι ειναι αποστερεοτυποποημένη. Αλλα ρε συ αστροβροχή, μην ομολογεις ρατσίστρια, γιατι δεν εισαι. Αγανακτισμενη ναι, ξενόφοβη ναι, αλλα όχι ρατσιστρια.
     
  11. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    Παρεπιπτόντως παρτε και μια αναλυση της λεξης φυλετισμός που διαβασα σε ενα φορουμ.

    ΦΥΛΗ-ΦΥΛΕΤΙΣΜΟΣ

    Ως φυλή νοείται σύνολον ανθρώπων οι οποίοι φέρουν συγκεκριμένα γονιδιακά και μορφολογικά χαρακτηριστικά, όπως άλλωστε συμβαίνει με όλα τα είδη ζώων και φυτών του πλανήτου. Ως φυλετισμός, που είναι ο πλέον δόκιμος ελληνικός όρος για τον Ρατσισμό (εκ του ιταλ. «ράτσα»), νοείται η αναγνώρισις των διαφορετικών χαρακτηριστικών γνωρισμάτων κάθε φυλής. Π.χ. τα γρήγορα ιπποδρομιακά άλογα είναι αραβικής ράτσας (φυλής). Η ποικιλία (φυλή) καπνών «Βιρτζίνια» είναι αρωματική. Η ράτσα (φυλή) σκύλων «πόιντερ» είναι κατάλληλη για κυνήγι αλλά όχι για φύλαξι κλπ. Παραδόξως, είτε υστεροβούλως είτε ανυστεροβούλως, πολλοί αποδέχονται την ύπαρξι διαφορετκών χαρακτηριστικών σε όλα τα είδη ζώων και φυτών επί του πλανήτου εκτός από το… ανθρώπινο!
    Η αποδοχή του φυλετισμού δεν υποδεικνύει απαραιτήτως σε «καλό» ή «κακό» σε «ανώτερο» ή «κατώτερο». Υποδεικνύει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, κάτι το οποίον συνάδει με την ποικιλομορφία όλων των φυσικών και συμπαντικών δομών. (Π.χ. οι μαύροι έχουν περισσότερο ανεπτυγμένο μυϊκό σύστημα που τους κάνει πιο γρήγορους στο τρέξιμο, οι κίτρινοι έχουν ομαδικό πνεύμα συνεργασίας και μεθοδικότητος κ.ο.κ.)
    Ο φυλετισμός εντέχνως διαστρεβλώθηκε ως «ντε φάκτο» = δεδομένη εκ τοις πράγμασι, εκδήλωσι μίσους και κακίας απέναντι των οποιωνδήποτε άλλων. Ειδικώς για τους Έλληνες η έκφρασις υπερηφάνειας φιλοπατρίας κλπ. θεωρείται ρατσισμός, ενώ η βιαιοπραγία από αλλοδαπούς προς τους Έλληνες θεωρείται έκφρασις… αγανακτήσεως, επιβιώσεως και διαφορετικότητος.
    Η έννοια της φυλής έχει να κάνει με τις απαιτήσεις των φυσικών διαδικασιών όπως: ερωτική έλξις, πόθος, σωματική – πνευματική – ψυχική υγιεία, δύναμις, αντοχή, ευμορφία (ομορφιά), ευγονική (ευ + γόνος, καλός-υγιής απόγονος δηλαδή). Επ’ ουδενί δεν πρέπει να συγχέεται με τις σύγχρονες αντιλήψεις όπως διαστρεβλωμένες έχουν προβληθεί μέσω «φασιστικού» και «ναζιστικού» τύπου καθεστώτων, αλλά και ιδεοπροβάλλονται (προπαγανδίζονται) από τα σύγχρονα συμβατικά καθεστώτα.
     
  12. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Σημασια δεν εχει η ταμπελα φιλε και εχεις δικιο, ισως.
    Σημασια για μενα εχει οτι ομολογω αυτο που αισθανομαι και δεν παριστανω τον απο μηχανης Θεο, ουτε τον ειδημονα, που ξερω τα αιτια και τη λυση αλλα δεν κανω τιποτα.
    Ξερω οτι ειμαι αδυναμη απεναντι σε προσωπα και καταστασεις.
    Απλα προσπαθω και εχω καταφερει να μην εκτονωνω βιαια τα αρνητικα μου συναισθηματα πανω σε αδυναμα πλασματα και ουτε να τα μεταφερω στους αλλους με σκοπο τον προσηλυτισμο στον ρατσισμο μου,φυλετισμο μου,ξενοφοβια μου κλπ.
     
Thread Status:
Not open for further replies.