Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ο κακομοίρης Master

Συζήτηση στο φόρουμ 'Master / slave' που ξεκίνησε από το μέλος íɑʍ_Monkeץ, στις 31 Μαϊου 2010.

  1. Απάντηση: Ο χορός των βρυκολάκων

    Θα ήθελα να σταθώ λιγάκι πάνω σ' αυτό, αν μου επιτρέπεις, Δωράκι.
    Κατά τη γνώμη μου δεν χρειάζεται να τεθεί θέμα στάτους, δηλαδή προστατεύουμε τις υποτακτικές, και οι άλλοι ας πάνε να χαθούν?
    Επίσης, δεν αναφερόμαστε σε συγκεκριμένο σεξουαλικό θέμα, για να παίζει ρόλο το στάτους.
    Είναι κοινωνικό το ζήτημα, πρωτίστως, έτσι δεν είναι? Χρειάζεται να ΜΗΝ είσαι βανίλλα δηλαδή για να κατανοήσεις το φαινόμενο? Εγώ, ας πούμε τώρα, δεν κινδυνεύω, με προστατεύει η ασπίδα της βανιλιάς μου?? Αν ναι, τί καλά!!  

    Οποιοσδήποτε άνθρωπος θα πρέπει να καταδίδεται, όταν γίνεται επικίνδυνος για τον οποιοδήποτε... όχι???
     
  2. Αγαπητοί συμφορουμίτες , θα ήθελα να απευθύνω μια ερώτηση την οποία θεωρώ καίρια για την ανάπτυξη του θέματος: θεωρείτε ότι ο όρος «μάστερ» είναι ικανός να περιγράψει ένα άνθρωπο;
     
  3. Απάντηση: Re: Ο κακομοίρης Master


    Θα σου απαντήσω λιτά : ΌΧΙ...

    ελπίζω να σε κάλυψα 
     
  4. zoyzoy_

    zoyzoy_ Contributor

    Αντε να αναφέρω κι εγώ πως η απαντηση μου, την οποια χρησιμοποίησες ως αφορμή για να γράψεις τα μύρια όσα,δεν αναφερόταν σε καμία περίπτωση σε σένα απλά ήθελα να δώσω έμφαση στα λεγόμενα της elfcat.
    Κάπου αναφέρεις: "Δεν έχετε καταλάβει καν τί σημαίνει υποτακτικότητα. Η δοτικότητα είναι μέρος αυτού που είμαστε - όσες είμαστε δηλαδή."
    ...επίσης η υπεροψία δεν είναι μέρος της υποτακτικής φυσης , έτσι εχω μάθει εγω (η μικρή και ανόητη δήθεν υποτακτικη).
    Αν πρέπει να καταταχτώ στις γιαλαντζι υποτακτικες επειδή δεν χαριζω χρήματα στον Κ μου, τότε το παραδεχομαι ...δεν ανήκω στο κλαμπ σας.
    Εγώ στο ποστ σου δεν βλέπω εμάς να κρίνουμε αλλα εσένα να μας σέρνεις τα εξ αμάξης. Και στην τελική κουκλα μου αν δεν θελεις να κρίνεσαι μην εκτίθεσαι.
     
  5. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Απάντηση: Ο κακομοίρης Master

    Ψάχνω και εγώ τόση ώρα να βρω τον κακομοίρη τον Μάστερ...

    Η άποψη μου είναι...

    ...Άνθρωπος και master, όχι Μaster και άνθρωπος.
     
  6. Durcet

    Durcet In Loving Memory

    Re: Απάντηση: Ο χορός των βρυκολάκων

    Να καταδίδεται με ποιο τρόπο; Με το να εκτίθενται πρόσωπα και καταστάσεις δημοσίως σ' ένα χώρο συζήτησης; Πέραν του αντιαισθητικού του πράγματος (αν θέλω να παρακολουθήσω trash καταστάσεις θα προτιμήσω τη μεσημβρινή ζώνη της τηλεόρασης, τουλάχιστον είναι πιο original), τίθεται κι ένα άλλο ζήτημα: Κατά πόσο ο καταγγέλων δημόσια είναι αξιόπιστος; Έστω ότι εγώ είμαι ένας κακόβουλος άνθρωπος και τυγχάνει να έχω το Χ, Υ, Ζ προσωπικό πρόβλημα με κάποιο μέλος του φόρουμ. Ποιος μ' εμποδίζει να πλάσω μια ιστορία, να τον καταγγείλω για κάτι που δεν έχει κάνει; Δε θα δημιουργήσω πρόβλημα στη δημόσια εικόνα του, ασχέτως αν είναι παντελώς αθώος ο άλλος;

    Θεωρώ πως δέον είναι να φύγουμε από τις λογικές της δημόσιας διαπόμπευσης. Μπορεί να οδηγήσουν σε καταστάσεις ανεξέλεγκτες, όπου ο ένας θα κατηγορεί για τον άλλο για πράγματα που ποτέ του δεν έπραξε. Αν κάποιος θεωρεί ότι έχει πληγεί από τις πράξεις κάποιου, ας ζητήσει από τη διαχείριση την απομάκρυνση κάποιου μέλους. Αν μιλάμε για περίπτωση αδικήματος, ας απευθυνθεί στις αρμόδιες δημόσιες αρχές. Αλλά όχι, τα λαϊκά δικαστήρια, δεν αποτελούν λύση για κανένα πρόβλημα. Πιο πολλά δεινά θα φέρουν παρά λύσεις.
     
  7. viollet

    viollet New Member

    Απάντηση: Ο κακομοίρης Master


    Αγαπητά Μ/μέλη διαβάζοντας το νήμα και τις απόψεις Σ/σας αποφάσισα και εγώ με την σειρά μου να πω μερικές σκέψεις που είναι το καταστάλαγμα των όσων διάβασα παραπάνω. Θα ήθελα λοιπόν αρχικά να σταθώ σε μια φράση που διάβασα τελευταία … «Από τα διαφορετικά προκύπτει η αρμονία»… Αρμονία είναι το γίγνεσθαι, η τάξη, το ίδιο το σύμπαν. Όλες οι δυνάμεις τείνουν να συγκρουστούν και να βρουν μια ανακουφιστική θέση. Η αρμονία προκύπτει από τα διαφορετικά… Η αρμονία είναι αυτή που εξισορροπεί τα τεκταινόμενα εσωτερικά και εξωτερικά. Στα εσωτερικά του καθενός μας υπάρχει μια αιώνια εναντιότητα, μια τάση αντιθέσεων και η τάση αυτή δημιουργεί την αναγκαία για την αρμονία, ισορροπία. Σήμερα ο άνθρωπος έχει καταντήσει αιχμάλωτος της απογοήτευσης ακριβώς γιατί αρνήθηκε την αρμονία, γιατί χωρίστηκε σε επιμέρους τμήματα καταδικάζοντας και ενοχοποιώντας τις εσωτερικές του αντιθέσεις Ένα φυτό για παράδειγμα, θα ευδοκιμήσει όταν επιτευχθεί η αρμονική εξισορρόπηση δύο ακραίων δυνάμεων, της υγρότητας και της ξηρότητας. Αν κυριαρχήσει η υγρότητα τότε το φυτό θα σαπίσει, αν κυριαρχήσει η ξηρότητα τότε το φυτό θα ξεραθεί. Η αρμονία εξασφαλίζει την ομορφιά των μορφών της, την ομορφιά των αντιθέσεων και των διαφορών. Είναι υγιές για κάθε άνθρωπο, να προσπαθεί να βρει την ζωτική του ισορροπία, προσφεύγοντας στο άλλο αντίθετο του χαρακτήρα του. Η αρμονική σύζευξη των αντιθέσεων και η μετάπλαση του πόνου σε χαρά είναι αυτά που δομούν την ζωή μας. Ωστόσο τρυφηλά σκεπτόμενοι αδυνατούμε να συναισθανθούμε την ομοιομορφία των ανόμοιων και ν’ αναγνωρίσουμε την λυτρωτική παρουσία της αρμονίας – ισορροπίας που διαπνέει και ευδοκιμεί σε κάθε έκφανση της ζωής μας. Αδυνατούμε να καταλάβουμε πως ανήφορος και κατήφορος είναι ο ίδιος δρόμος. Πως ο κακομοίρης Μάστερ θα μπορούσε να είναι ο γνήσιος? Κ ή υ σε μια άλλη συγκυρία της ζωής. Όλα παίζουν τον ρόλο τους! Η προσωπικότητα είναι σαν το νερό. Πολύ συγκεκριμένο εξ' αρχής, ως προς τη σύσταση ή τη γεύση, αλλά κάθε φορά παίρνει το σχήμα του δοχείου μέσα στο οποίο μπαίνει. Κανείς δεν θα θριαμβεύσει. Το σημαντικό είναι η ισορροπία που μοιραία στρέφει το άτομο σε αυτό που επιθυμεί ή πραγματικά θέλει. Είμαι υπέρ των ισορροπιών που προκύπτουν από τις αντιθέσεις. Είμαι κοινώς υπέρ της διαφορετικότητας. Δύο φαινομενικά αντίθετα ενώνονται σε κάτι ολοκληρωμένο, που συνήθως είναι και μοναδικά γοητευτικό. Η ουσία είναι να είμαστε ικανοποιημένοι μέσα στην τελειότητα και την ομορφιά που χαρίζουν οι στιγμές. Τα δυο μέρη του νου μας τα ενώνει μια πολύ μικρή γέφυρα πολύ πολύ εύθραυστη. Aν σπάσει αυτή η γέφυρα τότε γινόμαστε δυο κομμάτια.Αυτή τη γέφυρα προσπαθούμε να ενισχύσουμε, να ενώσουμε τα αντίθετα, να ενωθεί η λογική με τη μη λογική. Προσωπικά, άλλωστε αυτός είναι ο λόγος που με γοητεύουν οι αντιθέσεις. Επειδή μας κάνουν να μην είμαστε σίγουροι για τίποτα».
     
  8. Re: Απάντηση: Re: Ο κακομοίρης Master

    Με κάλυψες.
    Τότε τι ακριβώς νοηματοδοτεί ο συγκεκριμένος όρος; Τι ακριβώς νοηματοδοτούν τα στάτους εδώ; Μήπως δεν είναι παρά εσωτερικοί-ενδοφορουμικοί όροι για να μπορούμε να συνενοούμεθα μεταξύ μας και μόνο; Μήπως όλα τα στάτους δεν είναι παρά γνωστοποίηση διαθεσιμότητας-διαθέσεων για συγκεκριμένα παιχνίδια και τίποτε παραπάνω; Αν ισχύουν αυτά , έστω και σε ένα βαθμό , τότε τα υπόλοιπα κρίνονται ως άσχετα. Δεν υπάρχουν ούτε κακομοίρηδες μάστερς ούτε καλόκαρδοι η κακοκαρδοι μάστερς η υποτακτικοί η οτιδήποτε άλλο με την έννοια ότι όλα αυτά είναι στοιχεία ανθρώπινων χαρακτήρων και όχι σεξουαλικοί η κοινωνικοί προσανατολισμοί.
    Δεν μπορούμε φερ ειπιν να πούμε «ο ψεύτης αγρότης» Ασφαλώς υπάρχουν αγρότες οι οποίοι είναι ψεύτες αλλά το γεγονός αυτό δεν μπορεί λογικά να συνδεθεί με την επαγγελματική ιδιότητα του αγρότη και στη συνέχεια να αναλύσουμε αν είναι πρέπον ένας αγρότης να λέει ψέματα. Είναι σαν να λέμε: δεν ντρέπεσαι να λες ψέματα; Είσαι και αγρότης , ντροπή σου. Η σαν να λέμε: πως γίνεται ένας αγρότης σαν κι’ εσένα να λέει ψέματα;
    Για όλα τα παραπάνω θεωρώ ότι τόσο η εισήγηση της Μαντλέν όσο και πολλές από τις αναλύσεις που ακολούθησαν είναι λογικώς έωλες.
     
  9. Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ο κακομοίρης Master


    Οι τίτλοι δηλώνουν το είδος της προσωπικότητας κάποιου.Αυτό που έχει μέσα του.Και ο αγρότης άνθρωπος είναι και ο μαστερ το ίδιο.Όλοι μας.Το παρόν νήμα αναφέρεται στον μάστερ.Θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε στην θέση του.Δεν έχει σημασία.Αυτό που έχει σημασία όποιο στάτους και να επιλέγουμε, είναι να μπορούμε να είμαστε τουλάχιστον αξιοπρεπής...ώστε να έχουμε μια απόσταση από την κακομοιριά που περιγράφεται στο νήμα...
     
  10. Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ο κακομοίρης Master

    Μισό λεπτό γιατί με μπέρδεψες. Λίγο πριν έγραψες το αντίθετο , ότι δηλαδή αυτού του είδους οι τίτλοι δεν είναι ικανοί-επαρκείς για να περιγράψουν μια προσωπικότητα. Στα υπόλοιπα περί αξιοπρέπειας θα συμφωνήσω αλλά δεν έχουν σχέση με το δικό μου point
     
  11. Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ο κακομοίρης Master


    Όχι δεν είναι ικανοί να περιγράψουν μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα.
    Εντος χώρου, περιγράφουν θεωρητικά πάντα, γιατί βλέπουμε τι συμβαίνει, το είδος της προσωπικότητας τους. Και για να εξηγούμαι όταν λέω "είδος" εννοώ τα στοιχεία του χαρακτήρα του που δείχνουν κυριαρχικότητα, υποτακτικότητα, demi κτλ ...αυτό και μόνο.
     
  12. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Με συγχωρείς εάν έκανα λάθος. Ποιο ήταν αυτό το θνησιγενές νήμα στο οποίο αναφέρθηκες; Ήταν κάποιο νήμα που σβήστηκε;

    Εάν δεν έκανα λάθος, μόλις σταματήσεις να ασχολείσαι μαζί μου θα σταματήσω να πιστεύω ότι ασχολείσαι μαζί μου, και να σου απαντώ.

    Αυτό να το πεις στις δύο κοπέλες που τον έκλασαν. Όπως και στις καινούργιες που φροντίζω επιμελώς να ενημερώνω για τον συγκεκριμένο. Εάν δεν νοιάζεστε εσείς αρκετά, νοιάζομαι εγώ.

    Όχι. Διαφωνώ εγκάθετα. Όποιος "Μάστερ" δανείζεται χρήματα από το Υ, με διάφορα προσχήματα, και δεν τα επιστρέφει είναι ένας ψεύτικος Μάστερ. Για όλες. Δεν αναφέρομαι στις περιπτώσεις όπου η σκλάβα παρέχει οικονομικά οφέλη στον Αφέντη της, στο πλαίσιο της σχέσης M/s.

    Διαφωνώ όταν πρόκειται για την προστασία άλλων. Για τον εαυτό μου, δεν είπα τίποτε επί 3 χρόνια. Ήταν επιλογή μου και επωμίσθηκα την ευθύνη. Δεν τίθεται επομένως θέμα μικρότητας, sklavina.

    Αναφέρθηκα στο γνωστό φαινόμενο της υπερβολικής δοτικότητας ενός Υ (φαινόμενο του οποίου μετέχεις, αγαπητή "female vanilla" Eugenie, lol). Και είπα ότι είναι κρίμα, μέσα σε ένα τέτοιο φόρουμ, να μην έχει γίνει κατανοητό ότι αυτό αποτελεί τμήμα της υποτακτικότητας, και όχι προσπάθεια από ένα Υ να "αποδείξει" ότι είναι "αφοσιωμένο", "υποστηρικτικό" και τα λοιπά που έλεγε η elfcat, με τόσο έκδηλη την περιφρόνησή της προς όσα Υ υπήρξαν ή είναι δοτικά. (Πόσο θέλω για να πάρω φωτιά άραγε; Ακόμη κι εγώ που είμαι συνήθως τόσο ψύχραιμη...)

    Δεν έγραψα τα "μύρια όσα". Μόνο όσα χρειάζονταν. Η απάντησή σου απαντήθηκε δεόντως, όπως και των άλλων δύο μελών. Δεν απομόνωσα το δικό σου ποστ και δεν ήταν η αφορμή, αλλά μέρος του προβλήματος το οποίο επεσήμανα.

    Συγκεκριμένα, αναφέρθηκα στην λανθασμένη κατ' εμέ προσέγγιση, να χλευάζεται ή να κακολογείται με τέτοιον τρόπο, όποιος βγαίνει και δημόσια καταγγέλει ότι κάτι κακό του συνέβη, κάτι που δεν έπρεπε να συμβεί. Δεν συνεισφέρει καθόλου αυτή η αντιμετώπιση, στο "ξεσκέπασμα" των επιτήδειων, των απατεώνων, των επικίνδυνων.

    Θα ενημερώσω τον πνευματικό μου και τον επόμενο Μάστερ μου, ότι η ζουζού με θεωρεί υπερόπτη...Έως τότε, εκλιπαρώ την υπομονή σας...Υπάρχει και το ignore list.

    Δεν με αφορά ποιος είναι και ποιος δεν είναι αυτό που δηλώνει. Από τις γνώσεις που έχω αποκτήσει μέσα σε αυτόν τον χώρο, έχω κατανοήσει ότι οι περισσότεροι και οι περισσότερες βρίσκονται εδώ για λόγους εντελώς διαφορετικούς από μία αμιγώς μπιντιεσεμική αναζήτηση. Δεν ονομάτισα κανέναν και δικαιούμαι να έχω αυτή την άποψη και να την καταθέτω, ιδίως όταν βάλλομαι για στοιχεία που αποτελούν ακριβώς τμήμα αυτής της μπιντιεσεμικής αναζήτησης.

    Πιστεύω ότι δεν εκτίθεμαι ουδόλως όταν καταγγέλω τέτοιες συμπεριφορές. Εάν κάποιος με κρίνει άδικα, θα του απαντήσω, όπως είναι δικαίωμά μου και δικαίωμα όλων μας.

    Έχω όλα τα στοιχεία στη διάθεση όλων των ενδιαφερόμενων (και υπήρξαν αρκετές που τα ζήτησαν και τους τα έδωσα). Για τις υπόλοιπες δημόσιες καταγγελίες δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, γιατί δεν υπήρξε καμία άλλη.

    Όταν έβαλα το νήμα, δεν αναφέρθηκα στην ταυτότητα του συγκεκριμένου, Durcet. Είναι άτοπο το επιχείρημά σου. Οι περιπτώσεις που αναφέρεις απαγορεύονται από τους κανονισμούς του φόρουμ και από τους νόμους του κράτους. Πρόκειται για συκοφαντική δυσφήμιση.

    Συμφωνώ. Δεν υπήρξε περίπτωση δημόσιας διαπόμπευσης εδώ.

    ΥΓ. Αφήστε τώρα το νήμα να εξελιχθεί. Αρκετά με τον απατεώνα Μάστερ. Πιάστε τους κακομοίρηδες...
     
    Last edited: 8 Ιουνίου 2010