Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Παρατηρήσεις Κ και Υ τάσεων.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος vussinada, στις 30 Ιουλίου 2016.

  1. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Ε όχι δα  
     
  2. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Δεν διαφωνούμε σε κάτι   Ίσα ίσα  

    Μίλησα για κάτι πολύ basic εγώ. Και σαφώς μιας και μιλάμε για εξαιρετικά πολύπλοκα όντα, τους ανθρώπους, οι παράγοντες που υπεισέρχονται και τα στοιχεία που αλληλοδιαπλέκονται σε τέτοια θέματα είναι πάρα πάρα πολλά. Κάποια από αυτά εγώ τα παρέλειψα, εσείς τα αναφέρετε. Και πολύ καλά κάνετε για να προχωρά η συζήτηση  
    Φυσικά υπάρχει η ανάγκη για υποταγή. Αυτό δεν αναιρεί το ότι υπάρχει ως προσαρμογή στη βέλτιστη δυνατότητα κυριαρχίας. Ούτε βεβαίως το πόσο ηδονική είναι αυτή η ανάγκη ή το πόσο ηδονικά βιώνεται η ικανοποίηση της από εμάς τους υποτακτικούς.

    Και φυσικά υπάρχει ανάγκη για κυριαρχία από ανασφάλεια. Αλλά εγώ απέφυγα να μιλήσω για διαστροφές  
     
  3. G_E

    G_E Contributor

    Добрый вечер Маргарита Николаевна. Αγαπώ τη ρωσική λογοτεχνία και θα διαβάσω το βιβλίο που μου ήταν άγνωστο. Σ’ ευχαριστώ. Ως προς το θέμα η μόνη διαφωνία έγκειται στον αφορισμό «Κατ' αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει (κατ' εμέ, το τονίζω) και υποταγή καθ' αυτήν, υπάρχει μόνον κυριαρχία.» Κατ’ εμέ υπάρχει υποταγή ως απόλυτη ψυχολογική ανάγκη. Το αν οι υποτακτικές σε εξουθενώνουν με τις αδυναμίες τους είναι άλλο θέμα)))
     
  4. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Ααααααα χαίρομαι   Είναι ένα εξαιρετικό βιβλίο! Και νομίζω δεν εκφράζω μόνον προσωπικό γούστο λέγοντας το αυτό  
    Θα χαρώ να επανέλθετε να το συζητήσουμε   Το θεωρώ υπαινικτικά βδσμικόν εξάλλου!

    Ναι ως ψυχολογική ανάγκη φυσικά και υπάρχει.
    Το αν οι υποτακτικές σε εξουθενώνουν... Χαχα... Πρέπει να το πω σε Κάποιον αυτό! Να ξέρει ότι δεν είναι Μόνος  
     
  5. G_E

    G_E Contributor

    Έγραψες τον ορισμό της υποτακτικής (όπως είναι στην πραγματικότητα)
     
  6. Queen87

    Queen87 Contributor

      βανίλλα είμαι...  
     
  7. G_E

    G_E Contributor

    κι εγώ. είμαι απ ''ολα. οι ονοματογίες είναι ενδεικτικές. Οι πιο καλές μου υποτακτικές ηταν "βανίλλα" με πολλές ανεκπλήρωτες φαντασιώσεις.
     
  8. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Ότι πεποίθηση κουβαλάμε, αυτό αντιλαμβανόμαστε και γύρω μας. Αν πιστεύω πως υπάρχουν μόνο μήλα και τα αχλάδια απλά μήλα μεταμφιεσμένα, όπου πάω θα βλέπω μήλα.
     
  9. soutzoukakia

    soutzoukakia His precious

    Αυτόνομη ανάγκη για υποταγή; Δηλαδή η υποταγή, ως υλοποιημένη κατάσταση, καλύπτει την ανάγκη της… ;;; υποταγής;;;
    Έχω την εντύπωση πως την αναγωγή στα βασικά ένστικτα την κάνουμε για να εξηγήσουμε αυτές ακριβώς τις ψυχικές ανάγκες.
    Έχω την εντύπωση (διορθώστε με αν είναι λάθος) πως τα μόνα πράγματα που αυτονομούνται είναι οι ηδονικές πρακτικές εξυπηρέτησης ενός σκοπού. Που από μέσα γίνονται (αυτο)σκοποί, αδιάφορο αν συνεχίζουν να εξυπηρετούν τον αρχικό σκοπό τους. (εύκολο παράδειγμα το σεξ ή το φαγητό)

    Σαν ηδονική πρακτική δηλαδή η υποταγή μπορεί να αυτονομηθεί. Και να ασκήσει ακατανίκητη ψυχική έλξη ως προτιμητέα ηδονή. Έτσι ώστε να αναζητείται πλέον ο ισχυρότερος μας και να μην το αφήνουμε για αν και όταν προκύψει.
    Αν όμως το κίνητρο είναι η ηδονή, δικαιούμαστε να ορίζουμε την υποταγή ως αυτόνομη ανάγκη;
    Ή μια χαρά συνεχίζει να στέκει η αναγωγή στα ένστικτα που έκανε η @margarita_nikolayevna στο πρώτο της post #45 ;

    [πως καταφέρατε να συμφωνήσετε στο τέλος εγώ δεν το κατάλαβα, παρακαλώ οδηγείστε με!]
     
  10. G_E

    G_E Contributor

    Τα βασικά ένστικτα αν τα γνωρίζαμε δε θα ψαχνόμαστε. Διάφορες σχολές προσπάθησαν να δώσουν μια ερμηνεία αλλά η αναζήτηση συνεχίζεται και θα συνεχίζεται. Έχω φτάσει σε ενα σημείο αγνωστικισμού που κανένα επιχείρημα δε με πείθει, ούτε καν τα δικά μου. Γι αυτό συμφώνησα εύκολα με τη Маргарита Николаевна. Εχει ιδιαίτερα ελκυστικό όνομα και αυτό αρκεί. Η μικρή ηδονή του ονόματος αυτονομήθηκε και τα επιχειρήματα πήγαν περίπατο.
    ΥΓ. Η υποταγή ως ηδονή, όπως και τι ιμαμ που έφταξα χτες, σαφώς αυονομούνται και πολύ λίιγη σημασία έχει το φυχολογικό τους υπόβαθρο που ούτως ή άλλως είναι αμφισβητούμενο
     
    Last edited: 5 Αυγούστου 2016
  11. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Συμφωνώ εν μέρει.
    Έχω την τάση να βλέπω μήλα και παντού κόκκινα (και πράσινα) μηλαράκια θα βλέπω.
    Δεν είναι όμως μόνον αυτό γιατί αν ήταν έτσι, δεν θα μαθαίναμε ποτέ τίποτα καινούριο, έτσι δεν είναι;  
     
  12. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Νομίζω ότι καταφέραμε να συμφωνήσουμε με τον αγαπητό συνομιλητή @G_E επειδή αναγνωρίσαμε άμεσα ότι μιλούσαμε σε άλλο επίπεδο ο καθένας.
    Δεν είπαμε αντιφατικά πράγματα, απλά διαφορετικά  

    Όσο για το αν "δικαιούμαστε να ορίζουμε την υποταγή ως αυτόνομη ανάγκη;"...χμ... αλλάζω την ερώτηση, μήπως και μας βοηθήσει να προχωρήσουμε: ποια ανάγκη δικαιούμαστε να ορίζουμε ως αυτόνομη;