Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Περί υπoταγης και προσυμφωνημένων ρόλων

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος llazouli, στις 2 Σεπτεμβρίου 2009.

  1. llazouli

    llazouli Contributor

    Ti να σου κάνει και το ''υ'' όταν στην εκδήλωση πρωτοβουλίας, λαμβάνει ένα ωραιότατο ''σκάσε'' ή ''κάτσε στ' αυγά σου''. Δύσκολο σημείο και το ''καλάμι'' του κυρίαρχου.
    Το δυσκολότερο μάλλον είναι στο πώς προσλαμβάνουμε τον κανόνα - εγώ διατάζω, εσύ υπακούς - που διέπει τη σχέση. Πολύ εύκολα διογκώνονται οι παρενέργειες, γιατί κατ' εμε η υποταγή δεν είναι δυνατό να επιβληθεί εξ ορισμού αλλά εμπνέεται φυσικά και αβίαστα.

    Συμφωνώ ως προς την πειθαρχία και το απαραίτητο συστατικό της, την υπομονή. Χωρίς ευχαρίστηση, κινητοποίηση δεν υπάρχει. Όμως, προβληματίζομαι αν είναι ζήτημα τεχνικών. Δεν είναι η επαναληψιμότητα που θα φέρει την κούραση αλλά η έλλειψη έμνευσης. Και δεν εννοώ έμπνευση, να κρατάς τον άλλο/η στην τσίτα ή σε αναμμένα κάρβουνα με απρόβλεπτες καταστάσεις, αυτά συνήθως γίνονται φτερά στον άνεμο. Καμία τεχνική δεν μπορεί να ανάψει τη σπίθα, αυτή ανάβει απρόβλεπτα ή δεν ανάβει καθόλου και το πόσο θα διατηρηθεί, πολύ αμφιβάλλω αν είναι στα χέρια μας.
     
  2. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Re: Η Κούραση

    @llazouli: Ανέφερα ρητά (καί όχι τυχαία) "ακόμη και όταν αυτό του έχει ζητηθεί". Συμφωνώ ως προς το έτερο δύσκολο σημείο. It takes two to tango.

    Η έλλειψη έμπνευσης οδηγεί αναπόφευκτα στην επαναλληψιμότητα, η δεύτερη αποτελεί αποτέλεσμα της πρώτης.

    Είναι πρωτίστως ζήτημα επιθυμίας, οι όποιες τεχνικές, όπως όλες οι τεχνικές είναι βοηθήματα, που δεν μπορούν να δράσουν απουσία κινήτρου.

    Αμφιβάλλω για την ισχύ της αμφιβολλίας σου <χ> δεν αγνοώ όμως, ουτε υποβαθμίζω τις δυσκολίες.

    ΥΓ. Η υποταγή πάντα επιβάλεται (συνεπής στις αρχές του ο ακατανόμαστος, τα κείμενά του ευτυχως συνεχίζουν να κοσμούν το συζητητήριο), αυτό που εμπνέεται είναι ο σεβασμός, που μπορει να "εξωραίσει" την υποταγή (δλδ την κυριαρχία).
     
  3. llazouli

    llazouli Contributor

    Απάντηση: Re: Η Κούραση

    Ορθότατο πως η υποταγή επιβάλλεται, αλλοίμονο μου να εναντιωθώ στον ακατανόμαστο, νυν κύριο Αφένδρο Αρταξέρξη  , όμως εδώ δε μιλάμε γενικά αλλά για το bdsm χώρο. Δεν καταλαβαίνω με ποιο τρόπο εννοείς ότι η υποταγή επιβάλλεται, εφόσον έχει προσυμφωνηθεί. Θα μπορούσε να επιβληθεί σε μια σχέση που ξεκινά με όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά και μέσα απ' την ΄΄πάλη'' στην εξέλιξή της να αναδείξει κυρίαρχο και υποταγμένο. Όταν όμως είναι καθορισμένο το πλαίσιο, η υποταγή και η κυριαρχία παίρνουν τη μορφή ρόλων που τους υιοθετούμε για πολλούς και διάφορους λόγους που εκτείνονται από την απλή περιέργεια μέχρι τη βαθύτερη ανάγκη, με όλες τις προβλεπόμενες παρενέργειες. Τέλος πάντων, ένας ''δρόμος'' είναι κι αυτός, που όπως όλοι, οδηγεί σε ενδιαφέρουσες διαδρομές όπως και σε αδιέξοδα.

    Για να επανέλθω, στο θέμα της κούρασης, μπορεί να μην έχει να κάνει με αυτή καθ’εαυτήν τη σχέση αλλά να συμβεί από εξωτερικούς παράγοντες, προσωπικά θέματα που γίνονται ικανά να της βάλουν μπουρλότο, να τη διαλύσουν στα εξ ων συνετέθη. Εκεί κάνεις το σταυρό σου, αν πιστεύεις, αλλιώς βράσε όρυζα. Όσο πιο συμβατοί είναι οι άνθρωποι τόσο το καλύτερο, διαφορετικά, άλλος για Χίο τράβηξε...
     
  4. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Re: Η Κούραση

    Δεν προσυμφωνείται η υποταγή, εκτος αν πρόκειται για session και οχι για σχέση. Προσυμφωνείται η επιθυμία της ύπαρξης της. Οστις πιστευει το αντίθετο μακραν τυρβάζει κατ' εμε.

    Αν όλα ηταν τοσο ευκολα και δεδομένα, οσο υπαινείσεται το παρένθετο κείμενο, δεν θα είχες τις απορείες που έχεις ;-)
     
  5. Re: Η Κούραση


    Από τη στιγμή, που αποδεχόμαστε την ισχύ του Νόμου, το πλαίσιο στο οποίο μπορεί να λειτουργήσει το σχήμα κυριαρχίας/υποταγής έχει "προσυμφωνηθεί", ρητώς ή αρρήτως, από το όριο που αγγίζει ο Νόμος. Τα υπόλοιπα είναι προς εσωτερική κατανάλωση του καθενός...
     
  6. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Re: Η Κούραση

    Η αποδοχή της ισχύος του νόμου, όπως και το πλαίσιο λειτουργίας του σχήματος δεν συνεπάγεται a priori την υπαρξη της υποταγής ως συναισθήματος αγαπητέ. Συνεπώς, όντως είναι προς εσωτερική κατανάλωση. Εξαρταται λοιπόν αν κάποιος ενδιαφέρεται για την επιφάνεια ή την ουσία.
     
  7. Re: Η Κούραση


    Δεν είπα πουθενά οτι συνεπάγεται την ύπαρξη της υποταγής ως συναισθήματος. Είπα οτι σε μεγάλο βαθμό οι ρόλοι είναι κοινωνικά ελεγχόμενοι  

    Βιάζεσαι κι αγνοείς επιδεικτικά, κι ως εκ τούτου με αφέλεια που δεν σε χαρακτηρίζει, την ισχύ του κοινωνικού τόσο στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ατόμου όσο και στη δυναμική της έκφρασής της. Εδώ ο εγκέφαλος ως οργανο είναι δυναμικά εξελισσόμενος σε σχέση με το περιβάλλον, θα μείνουν απ'έξω τα συναισθήματα;
     
  8. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Re: Η Κούραση

    Θα σου καταλογισω την ιδια βιασύνη που μου καταλογίζεις αγαπητε, τα περι επιδεικτικης αγνόησης απλως θα τα παρακάμψω.

    Δεν είπα (αντιστοίχως) πως αυτά ηταν τα λόγια σου. Διευκρίνησα επεκτείνοντας τον συλογισμό σου, πως η αποδοχή του νόμου και του πλαισίου λειτουργίας δεν εγγυάται την ύπαρξη του ζητουμένου, παρα την επιρρόη του κοινωνικου στην προσωπικότητα.

    Μου είναι σαφέστατη η ισχύς του κοινωνικού στη διαμόρφωση της προσωπικότητος και στη δυναμική της έκφρασής της, όπως και η διαφορά της εκ θέσεως από την εκ παραδοχης (ή εκ φύσεως) Κυριαρχία, γιατι ουσιαστικά περί αυτών γίνεται λόγος (και μάλιστα σε λάθος νήμα).

    Σαφώς και ο εγκέφαλος ως δυναμικά εξελισσόμενο οργανο δεν μπορεί να μείνει ανεπηρέαστος από το περιβάλλον (συνεπώς και τα συναισθήματα) αν και οι τελευταίες έρευνες που γνωρίζω τείνουν στο συμπέρασμα πως το επίπεδο της τεστοστερόνης στη μήτρα καθιρίζει τον καμβά πάνω στον οποίο εξελίσονται όλα τα υπόλοιπα των τάσεων κυριαρχίας και υποταγής συμπεριλαμβανομένων.

    Εκείνο που αισθάνομαι πως παραβλέπεις είναι ακριβως το γεγονός πως όλοι λίγο πολύ εχουμε βιώσει την εκ θέσεως Κυριαρχία στην οπόια παραπέμπει / οδήγεί η αποδοχή της ισχύος του νόμου και ο καθορισμός του πλαισίου με άμεσο αποτέλσμα, αν όχι όλοι, σίγουρα πολλοί να μην επιθυμούν την επέκταση αυτής της διαδικασίας στον προσωπικό τους μικρόκοσμο.
     
  9. Re: Η Κούραση

    Επειδή η κουβέντα μας πάει να ξεχειλώσει και το fisting μ'αρέσει αλλού κι όχι στην κουβέντα, θα παραθέσω τα posts. Γραμμικά όμως, μια και πιθανόν να μην κάνω κάτι καλά στο loop των quotes και δε μου το δέχεται, και προφανώς χρησιμοποιώντας μόνο τα αποσπάσματα εκείνα στα οποία γίνονται οι διαδοχικές αλληλοαναφορές:






    Αγαπητέ Jp, θεωρείς οτι η υποταγή επιβάλλεται κι επικαλείσαι τις ρήσεις του ακατονόμαστου. Ας το δεχτούμε, αλλά σε πιο πλαίσιο τα έλεγε αυτό ο Αρταφένδρος; Αν θυμάμαι καλά, ο ακατονόμαστος επιχειρηματολογούσε υπέρ του οτι δεν υπάρχει επί της ουσίας σχέση κυριαρχίας/υποταγής, παρά μόνο kinky-stuff ή αλλιώς παιχνίδι ρόλων, διότι η κυριαρχία επιβάλλεται με την κατίσχυση της η οποία δε μπορεί να γνωρίζει περιορισμούς. Άρα, έλεγε ο ακατονόμαστος όσοι επικαλούνται τα SSC και RACK αυταπατώνται για το απεριόριστο της έκτασης της κυριαρχίας τους ή της υποταγής τους.

    Η llazouli από την άλλη μεριά υποστηρίζει οτι η υποταγή κι η έκτασή της είναι προσυμφωνημένη. Η ένστασή σου στη δήλωσή της έγκειται στο οτι η επιθυμία προς υποταγή προσυμφωνείται. Εάν η llazouli αναφέρεται στην επιθυμία προς υποταγή, αυτή δεν μπορεί να είναι προσυμφωνημένη, αλλά δηλωμένη. Η επιθυμία δηλώνεται, αναγνωρίζεται, ενδεχομένως και να εκμαιεύεται, αλλά δεν μπορεί να προσυμφωνείται. Μπορούν μόνο να προσυμφωνούνται όσα επακολουθούν της δήλωσης της επιθυμίας, κοντολογίς το "μέχρι που θα το πάμε το πράμα;" Στοιχειώδες και προφανές ακόμη και σε καθεστώς πλήρους ανάπτυξης της τύρβης, έτσι;

    Η llazouli λέει όμως κάτι βαθύτερο:

    Λέει, κατά πρώτον, πως η μόνη περίπτωση να κυριαρχήσει κάποιος σε κάποιον άλλο (χωρίς να υπάρχουν έστω και ψύγματα υπόνοιας για το τί θα συμβεί), είναι όταν συναντώνται δύο ξένοι άνθρωποι αγνώστων διαθέσεων. Εκεί, θα παιχτεί το "πάνω χέρι - κάτω χέρι". Κι εκεί, άμα γουστάρουν να παίξουν μεταξύ τους, θα επιβληθεί κάποιος χωρίς να έχουν δηλωθεί εξ'αρχής διαθέσεις. (Ίσως και να της ξέφυγε και η περίπτωση δύο Τόπηδων, οι οποίοι θα παίξουν το τόπι για να δουν ποιος θα κυριαρχήσει. Ενδιαφέρουσα περίπτωση κατ'εμέ, αλλά νομίζω οτι θ'ανάψει πολλά φυτίλια που θα ξεστρατίσουν μια κουβέντα που ήδη είναι παρεκβολή στο νήμα αυτό.)

    Και λέει η llazouli κατά δεύτερον, οτι στις περιπτώσεις που οι διαθέσεις του κυριαρχικού και του υποτακτικού είναι δηλωμένες, αυτό που γίνεται είναι ένα παιχνίδι ρόλων, το οποίο αισθάνομαι οτι το αποκυρήσσεις μετά βδελυγμίας ή κάνω λάθος;

    Και συμπλήρωσα εγώ οτι προφανέστατα είναι και μια αλληλεπίδραση ρόλων, κι αυτό δεν το καθιστά λιγότερο σπουδαίο ή αυθεντικό. Κι ευτυχώς, που είναι και αλληλεπίδραση ρόλων. Θα μπορούσα να γίνω περισσότερο δηκτικός και να πώ οτι ευτυχώς που είναι μόνο ένα παιχνίδι ρόλων, αλλά τότε θα είχαμε την εξέγερση όσων πιστεύουν, πως το "παιχνίδι" κι ο "ρόλος" συσχετίζονται μόνο με ψευδείς δηλώσεις και φενακισμένες συνειδήσεις, πώς τα παιχνίδια ρόλων αφορούν αποκλειστικά ομάδες που μαζεύονται και παίζουν π.χ. τα βαμπίρια, ενώ οι αυθεντικές εκδηλώσεις των συμπεριφορών είναι εγγεγραμμένες στα γονίδια τους, γεννιώνται δηλαδή κυριαρχικοί ή υποτακτικοί. Θα απαντούσα εδώ, οτι κάτι τέτοιο δεν το καθιστά λιγότερο αυθεντικό, γιατι οι κοινωνικοί ρόλοι μαθαίνονται. Το θήλυ ως βιολογική οντότητα έχει το βιολογικό υπόβαθρο να κυοφορήσει, ο ρόλος της μάνας όμως είναι κοινωνικά καθορισμένος, κι η Σπαρτιάτισα μάνα έπαιζε κοινωνικά ένα ρόλο με διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτόν που έπαιζε η Αθηναία στην κλασσική εποχή, κι οι δυό μαζί ένα ρόλο με εντελώς διαφορετικά κοινωνικά χαρακτηριστικά από εκείνα της σημερινής μάνας που επιλέγει να δημιουργήσει μονογεϊκή οικογένεια στη Δανία. Μπορούμε επίσης να μιλήσουμε για διάφορους τέτοιους ρόλους: του ομηρικού βασιλιά, του αρχηγού στις πρωτόγονες ανθρώπινες κοινωνίες, του σαμάνου, του βιομήχανου καπιταλιστή, της ιερόδουλου στους Σουμέριους και της πόρνης στο μεσαίωνα.

    Όμως δε μου είναι καθόλου προφανές, και νομίζω ούτε και σένα, οτι η τεστοστερόνη ή τα γονίδια μιλάνε την οποιαδήποτε γλώσσα στο έμβρυο, για να του αποκαλύψουν το βαθμό κυριαρχικότητας ή υποτακτικότητας του χαρακτήρα του. Θα ήμουν όμως ιδαίτερα ευτυχής εάν μπορούσα να παρακολουθήσω το διάλογο μεταξύ του Ιουλίου Καίσαρα ως εμβρύου με την τεστοστερόνη της μάνας του: Να έβλεπα πως η τεστοστερόνη της μάνας του θα του σέρβιρε οτι τον προετοίμαζε να πηδήξει στρατιωτικώς τη μισή Ευρώπη και σεξουαλικώς να είναι "άντρας κάθε γυναίκας και γυναίκα κάθε άντρα της Ρώμης".

    Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν λέω, αγαπητέ Jp, οτι η κυριαρχία σου πάνω σε μια υποτακτική/σκλάβα (όπως θες πες την, στην παρούσα κουβέντα είναι αδιάφορο), είναι σχετική κι όχι απόλυτη. Σχετική γιατί εξαρτάται από την ισχύ του νόμου (εάν δεχτείς την ισχύ του) και θα συμπληρώσω τώρα, γιατί εξαρτάται επίσης από την ανεκτικότητα στη σεξουαλική συμπεριφορά που δείχνει η κοινωνία στην οποία ζεις (εάν δεχτείς οτι σ'ενδιαφέρει να είσαι κοινωνικό ον) και από την αποδοχή των ομοίων σου στο sub-culture group που ανήκεις, π.χ. greek bdsm community (εάν σ'ενδιαφέρει να ανήκεις). Κι έβαλα την ισχύ του νόμου πρώτη, διότι επιτρέπει στην υποτακτική, ανά πάσα στιγμή και ώρα να πάρει το καπελάκι της και να φύγει. Το οποίο ειρήσθω εν παρόδω θα συμβεί σε ατομικό επίπεδο, στο μικρόκοσμο που λες. Κάποιοι, λες, μπορεί να μην επιθυμούν την ισχύ του νόμου σε ατομικό επίπεδο; Άρα πάμε σε παραβατικές συμπεριφορές ή φανταζόμαστε άλλες εποχές; Σε άλλες "ηρωικές" εποχές και κοινωνίες (που δεν υπάρχουν και πολλές τέτοιες, παρ' όλη την ψευδαίσθηση που έχουν πολλοί), άμα έκανε τσαλιμάκια η εν λόγω υποταγμένη θα σηκωνόταν ο αφέντης απο το σκαμνί του, θα την άρπαζε από το μαλλί και θα την έσερνε στο μπουντρούμι, τρεις ημέρες νηστική και διψασμένη, κι άμα συνέχιζε η τρελή το κοντό της και το μακρύ της, οι επιλογές του θα ήταν από... έως, μέγα πλήθος ων ουκ εστι αριθμός. Τώρα πρέπει να έχει προσυμφωνηθεί (ή τουλάχιστον δηλωθεί στο αρχικό αναγνωριστικό παιχνίδι των προθέσεων και των διαθεσιμοτήτων), οτι μπορείς να την αρπάξεις από το μαλλί, και το από κει και πέρα προφανώς δεν έχει το εύρος των επιλογών των "ηρωικών" εποχών. Κοντολογίς, ο βαθμός και η έκταση της υποταγής είναι προσυμφωνημένα ακόμη κι άν δεν είναι αυτό εμφανές στους αφελείς. Τι μένει από όλο αυτό ; Εδώ σε θέλω Μάστορα, γιατί από εδώ αρχίζει το ενδιαφέρον παιχνίδι  

    Όσον αφορά δε στα περι λάθους νήματος, εγώ απλώς θα το ονόμαζα δημιουργική παρεκβολή  


    Και για να επιστρέψουμε στην ουσία: Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι η πειθαρχία καθυστερεί την εμφάνιση της κούρασης σε μια σχέση δύο ανθρώπων; Για παράδειγμα, γιατί απλώς να μη συσκοτίζει μια λάθος επιλογή, ανάμεσα σε ανθρώπους που νομίζουν οτι ταιριάζουν τα χνώτα τους, ενώ στην ουσία έχει γίνει προβολή των φαντασιώσεων του ενός στον άλλον;
     
  10. Syrah

    Syrah Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Η Κούραση

    Αγαπητή llazouli, η υποταγή δεν προσυμφωνείται, δεν είναι η αφετηρία, είναι προορισμός. Μπορεί κανείς να συμφωνήσει στην από κοινού προσπάθεια καλλιέργιας μιας σχέσης κυριαρχίας / υποταγής, εφόσον νιώθει ότι επιθυμεί να υποταχθεί. Η αφετηρία είναι η επιθυμία για υποταγή. Αυτή είναι μεν αναγκαία συνθήκη για την υποταγή, πλην όμως όχι ικανή. Αν ήταν ικανή, τότε δεν θα ήταν τόσο δύσκολες οι M/s σχέσεις.

    Θα απαντήσω με το παρακάτω απόσπασμα και τη συμπλήρωση πως μέσα σε M/s σχέση δεν νιώθει κάποιος ότι υποδύεται έναν ρόλο, τουλάχιστον όχι όπως τη βίωσα εγώ. Τούτο γιατί δεν γνωρίζει ενδεχομένως τη BDSMική κουλτούρα και καθώς του φαίνεται ενδιαφέρουσα αποφασίζει να γίνει Master, αλλά γιατί στο status Master έτσι όπως χονδρικά καλώς ή κακώς περιχαρακώνεται εννοιολογικά από τη BDSMική κουλτούρα αναγνωρίζει τον εαυτό του. Δεν υποδύεται το Master δηλαδή, ο εαυτός του είναι, απλώς έμαθε ότι αυτό που είναι λέγεται "Master".

     
  11. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Πλέον η συζήτηση έχει δικό της νήμα, συνεπώς πρέπει να είναι πιο εύκολο να ακολουθηθεί η ρoή της

    Ενθυμείσαι σε γενικές γραμμες καλως με μια διαφορα, ο ακατανόμαστος δεν ανέφερε πως δεν δύναται να υφίσταται σχέση κυριαρχίας /υποταγής, τουναντίον κατέδειξε πως και υπό ποιές συνθήκες αυτο είναι εφικτό (αν και τον πρόλαβε η ιστορία). Αυτό που δεν αποδεχόταν (και υποθέτω συνεχίζει) είναι πως το BDSM αποτελεί έκφραση και τέτοιων σχέσεων και γι αυτό ανεφέρθηκε επανειλημένα σε μασκαρέματα, αποψη που συνάγω εκ του υπόλοιπου ποστ σου μάλλον ενστερνίζεσαι.

    Εμμένω στην θέση μου πως αυτό που προσυμφωνείται είναι η υπαρξη επιθυμίας υποταγής. Σε τι αναφέρεται η llazouli μπορεί, θεωρώ,να μας το διευκρινήσει η ιδια και όχι να εικάζουμε εμείς αντ'αυτής. Περαιτέρω ναι θα συμφωνήσω πως για να υπάρξει εμπλοκή σε μια σχέση τέτοιου είδους η επυθυμία υποταγής πρέπει να (εκ)δηλωθεί. Το προσυμφωνηθέν του πράγματος αναφέρεται στην αναγνώριση και αποδοχή αυτης της δήλωσης από την άλλη πλευρά,όπως και εσύ αναφέρεις. Αυτό λοιπον πανω στο οποιο θα χτιστεί η όποια σχέση είναι η επιθυμία προς υποταγή (αίτιο) και οχι η ίδια η υποταγή (αοτέλεσμα). Ακόμη και το "μέχρι που θα το πάμε το πράμα;" αποτελεί κατ'ουσίαν επιθυμία την στιγμη που ανα πάσα στιγμη (εκτος ελλαχίστων εξαιρέσεων) μπορεί να αναθεωρήθει ή ακυρωθεί. Το ολιγον υποταγή μου θυμίζει το ολίγον εγκυος. Πιθανολογώ το ίδιο και στον ακατανόμαστο. Όπως φαίνεται καθόλου στοιχειώδες και καθόλου προφανες, αλλοιως δεν θα σπαταλουσαμε ηλεκτρονικό μελανι επι 5+ έτη.

    Αν έχεις διαβάσει όλη την πορεία των συζητήσεων μετά του ακατανόμαστου στην οποία αναφερόμαστε, θα πρέπει να έχεις δει πως εκενος που υπεραμύνθηκε του δικαιώματος ύπαρξης του παιχνιδιου στο οπόίο αναφέρεσαι ήμουν εγω, άκυρη συνεπώς η βδελυγμία την οποία μου καταλογίζεις ασχέτως αν δεν το ενστερνίζομαι. Οπως θα ελεγε και ημέτερος τις, πιθανόν τα συμπερασματά σου αφορούν τους δικούς σου μηχανισμους απορριψης όχι τους δικούς μου.
    Δεν αντιτέθηκα σε αυτο που ανέφερε η llazouli, αντιτεθηκα στην χρήση του όρου "υποταγη" για να περιγράψει την διαδικασία.

    Οι κοινωνικοί ρόλοι φυσικά κι μαθαίνονται εξ'ου και η αναφορά μου στην εκ θέσεως κυριαρχία. Δεν θεωρώ πως η αυθόρμητη υποταγή, όπως και η αυθόρμητη κυριαρχία ειναι προϊόν εκμαθησης και μόνον. Θεωρώ πως τότε δεν θα ήταν αυθόρμητη, ενίοτε χωρίς την συμμετοχή του λογικού, άρα ασυνείδητη. Δεν υπάρχει τίποτε που να στηρίζει την γονιδιακη προδιάθεση, όσο τουλάχιστον γνωρίζω και δεν αναφέρθηκα σε κάτι τέτοιο. Αν διευρύνουμε τον όρο εκμαθηση συμπεριλαμβάνοντας και τις συνάψεις που δημιουργούνται περαν του συνειδήτου, θα συμφωνήσω μέν αλλα και θα ζητήσω επίσης διεύρυνση του όρου "κοινωνικός".
    Λυπάμαι αλλά αδυνατώ να δεχθω σαν σχέση κυριαρχίας / υποταγης το ειδος της σχέσης, όπου οι εμπλεκόμενοι μετά το τέλος της κλινοπάλης παίζουν σφαλιάρες, σίγουρα όμως δεν θεωρώ πως μια τέτοια σχέση υπερέχει σε κάτι από τις υπόλοιπες vanilla συμπεριλαμβανομένων. Beauty is in the eye of the beholder.

    Η μόνη γλώσσα που καταλαβαίνει το έμβρυο, όπως και ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι, μέχρι αποδείξεως του εναντίου, η γλώσσα των ορμονών, συνεπώς, επί του παρόντος τουλάχιστον φρονώ πως ναι μπορεί να θεωρηθεί προφανές. Οι έρευνες στις οποίες αναφέρθηκα δείχνουν (αλλά όχι αποδεικνύουν) συσχετισμό ανάμεσα στις αθλητικές επιδόσεις, την ανταγωνιστικότητα, την επιθετικότητα, την αυταρχικότητα και τις τάσεις επιβολής, με το επίπεδο της τεστοστερόνης στην μήτρα κατά την περίοδο της κύησης (το οποίο σημειωτέον, όσο γνωρίζω δεν είναι σταθερό καθ 'όλη την διάρκεια της κύησης). Αναφέρθηκα σε καμβά, δηλαδή σε υπόβαθρο, δηλαδή σε προδιάθεση και το ανέφερα (την ύπαρξη των ερευνών) ως γεγονός και όχι των μέχρι τώρα συμπερασμάτων ως θέσφατα. Αναφορικά με τον Ιούλιο, πέραν της όντος ενδιαφέρουσας συζήτησης την οποία αναφέρεις, θα ήταν πιστεύω ενδιαφέρον να έχουμε και δεδομένα αν είτε ως άνδρας είτε ως γυναίκα, έπαιρνε κυρίαρχο ή υποτακτικό ρόλο.

    Στο σημείο αυτό ομολογώ πως μπερδεύτηκα, πρώτον γιατί δεν αναφέρθηκα πουθενά σε κάτι απόλυτο αλλά σε κάτι που δημιουργείται βαθμιαία και ως εκ τούτου δεν δύναται να προσυμφωνηθεί. Δεύτερον γιατί από την μέχρι τώρα ροή της συζήτησης πίστευα πως αναφερόμαστε στον νόμο, ως την Θέση (Νόμο) του Κυρίαρχου, δεν κατάλαβα πως παρεύσφρησε η νομοθεσία και η κοινωνική αποδοχή ευρεία ή περιορισμένη. Προφανώς κατάλαβα λάθος. Mea Culpa

    Καθείς με τις εμπειρίες του αγαπητέ, για άλλους είναι παιγνίδι κλινοπάλης, για άλλους ένα RPG και για άλλους τρόπος ζωής. Κανείς δεν είναι κάτι περισσότερο ή λιγότερο από τους υπόλοιπους, καλόν θα ήταν όμως να μην μπαίνει ο ένας στα χωράφια του άλλου αυτοδίκως. Αυτό κατά την γνώμη μου καλείται σεβασμός ιδιαίτερότητος και επιλογών.
     
  12. Syrah

    Syrah Contributor

    Re: Η Κούραση

     

    Η παρατεταμένη έκθεση στα ανδρογόνα έχει σχετισθεί με την επιθετικότητα, την επιμονή, το high risking, την ανταγωνιστικότητα και την αυτοπεποίθηση.

    Και με την αριστεροχειρία έμαθα εσχάτως, αλλά φρονώ πως δεν έχει συνάφεια με το θέμα, μιας και δεν έχω βρει κάποια στατιστική που να συσχετίζει την αριστεροχειρία με τους άνδρες ή με κάποιο ιδιάζον γνώρισμα χαρακτήρος. Με την αριθμητική ευφυία έχω διαβάσει ότι φαίνεται στατιστική σύμπτωση, αλλά και πάλι δεν εξάγεται κανένα συμπέρασμα εφόσον οι άνδρες δεν παρουσιάζουν μεγαλύτερο IQ από τις γυναίκες.