Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Περί χλευασμού, ειρωνιών, κτλ

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Syrah, στις 27 Σεπτεμβρίου 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma

    Emma Contributor




     
     
  2. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Περί χλευασμού, ειρωνιών, κτλ

    εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος δικαιούται να γράψει ότι π@π@ρα του έρθει και δεν δικαιούνται άλλοι? Δικαίωμα του monster να γράψει ότι του έρθει στην γκλάβα του, δικαίωμα και άλλων να γελάσουν με αυτά που γράφει. Νομίζω ότι πια λογοκρίνεται το χιούμορ και αυτό δείχνει κάτι για όσους δεν το αντέχουν και όχι για όσους το μετέρχονται. Δεν υπάρχει τίπτοε πιο αντιερωτικό σε έναν άνθρωπο που δεν αντιλαμβάνεται το χιούμορ, (άσχετα αν ο ίδιος δεν έχει) που δε μπορεί να γελάσει με το γελοίο του άλλου και το δικό του. Είναι θλιβερό. Επίσης είναι θλιβερό όταν ένας άνθρωπος, που θεωρεί εαυτό στοιχειωδώς έξυπνο, δεν έχει την ευελιξία να νατιληφθεί το χιούμορ εμπεριέχει θέση, όπως θέση εμπεριέχει το ποστ περί "χειρησμού βυζιών" και ταυτίζει απόψεις με τους ανθρώπους που τις φέρουν. Ε, εγώ το λέω καθαρά αφού το χιούμορ είναι δύσκολα αντιληπτό. Ο monster γράφει κουταμάρες και μπορώ να το στηρίξω. δικαίωμά του να τις γράφει και δικαίωμά μου να το λέω. Όταν αποφάσιζε να γράψει, ως ενήλικος, έπρεπε να γνωρίζει ότι υπάρχει και το ενδεχόμενο αντί να προκαλέσει ρίογη θαυμασμού στα πλήθη, να προκαλέσει το γέλιο. Και τα δύο καλό κάνουν στην υγεία. Α! και τον τρόπο που θα το πω θα τον επιλέξω εγώ και όχι η Ντόρα η Συρά και η κάθε Ντόρα και Συρά. Η ζωή είναι απλή΄.
     
    Last edited: 28 Σεπτεμβρίου 2009
  3. alnair

    alnair Regular Member

    Απάντηση: Περί χλευασμού, ειρωνιών, κτλ

    Με ή χωρίς την άδειά σου, θα προσυπογράψω  
     
  4. tinkerbelle

    tinkerbelle Regular Member

    Re: Απάντηση: Περί χλευασμού, ειρωνιών, κτλ

    Οργασμικά ρεπ. Εφ΄όλης της ύλης και ιδιαιτέρως επί των bold.
     
  5. Georgia

    Georgia Owned Contributor

    Η αλήθεια είναι πως το διάβασες λάθος, ή τέλος πάντων οχι όπως ήθελα εγώ να διαβαστεί.
    Αυτό που είπα λοιπόν είναι πως, όποιος αναρωτιέται για το αν θα γίνονταν δεκτά στο inner post (σαν) του monster, κάνει ενα μικρό και ίσως ασήμαντο λάθος, καθώς στο Inner γίνονται δεκτά μέλη και οχι post.
    Προτείνω λοιπόν να αναρωτηθεί για τον αν θα γινόταν δεκτός ο ίδιος ο monster (ή κάποιος σαν τον monster) και θεωρώ πως έτσι έχουμε μια καλή βάση.
    Μπορεί βέβαια να παραέδωσα σημασία στις λέξεις, οπότε απλά προσπεράστε με.

    Και σαφώς δεν είπα πουθενά, ούτε θέλησα να υποννοήσω οτι πιστεύω πως post (σαν) του monster ή ο ίδος ο monster (ή κάποιος σαν τον monster)δεν θα γίνονταν δεκτά.
     
  6. tinkerbelle

    tinkerbelle Regular Member

    Πολύ ωραία, ευχαριστώ για τη διευκρίνιση, αναγκαία. Επ΄ουδενί δεν σε προσπερνώ.
    Βλέπω στον inner circle, αριθμό posts 214. Καταλαβαίνω τί λες, και σωστά, πως δεν γίνονται δεκτά μεμονωμένα ποστς αλλά ποστς που έχει γράψει μέλος, οπότε η ερώτηση πρέπει να τεθεί σε σωστότερη βάση, αν δηλαδή θα γινόταν ο ίδιος μέλος.
    Δεν έχω απορία επί της διαδικασίας, και δράττομαι της διευκρινίσεώς σου για να γίνω σαφέστερη. Επανέρχομαι λοιπόν με μια διαφορετική διατύπωση: Αν ήμουν μέλος στο inner circle, υπήρχε περίπτωση να διάβαζα εκεί τα ποστς του monster;

    Και επειδή την καταλαβαίνω τη διαδικασία ξαναλέω, δεν ρωτώ technicalities, αλλά επί της ουσίας. Αυτά τα ποστς θα ήταν μέρος της knowledge base όπως βλέπω να λέγεται; Θα ήταν δεκτά έτσι;
    Οπου δεκτά σημαίνει όχι με άδεια εισόδου απλώς, αλλά αποδεκτά, παραδεκτά.
    Θα έβρισκα ας πούμε αυτό
    στο "technical" ?

    ή αυτό
    στο "Top/bottom"?; ή στο "D/s"; ή μάλλον στο "M/s";


    Και για να μην κουράζω σχετικά με το τί θέλω να πω, επειδή η απάντηση είναι προφανής, θα επανέλθω. Αργότερα όμως, εργασίες γαρ.  
     
    Last edited: 28 Σεπτεμβρίου 2009
  7. Uranoos

    Uranoos Regular Member

    Re: Απάντηση: Περί χλευασμού, ειρωνιών, κτλ

    Ρατσισμός, στείρωση και η βαλίτσα πολύ μακρια!

    γκουντ ποϊνντ elfcat!
     
  8. Aetos30

    Aetos30 Regular Member

    Re: ΠΟΣΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΕΙΡΗΣΤΕΙ ΕΝΑΣ MASTER

    Με εντυπωσιάζεις μιλώντας για ανάγκη προσαρμογής ενός εκάστου εξ υμών σε «μέσους όρους» Επεκτείνοντας τον συλλογισμό σου προκύπτει η ανάγκη εξοβελισμού των «φαιδρών προσώπων» και όλων εκείνων που απορρίπτονται από την κοινή περί αισθητικής, ευφυΐας και τρόπου του φέρεσθαι αντίληψη ,ετούτης της ομάδας. Άραγε υπάρχει τέτοια κοινή αντίληψη; Μπορεί να υπάρχει , μπορεί και να μην υπάρχει αλλά παρόλα αυτά τίποτα δεν μας εμποδίζει από το να εκφράζουμε ηθικές κρίσεις για άτομα που θεωρούμε ότι προσβάλουν την αισθητική της ομάδας , ξεπερνούν ,θετικά η αρνητικά, το «μέσο επίπεδο» και προκαλούν αγανάκτηση.
    Τα αισθήματα των ανθρώπων που συνέρχονται σε ομάδες για να καταδικάσουν η να επικροτήσουν κάτι δημόσια ,αποτελούν την βάση ενός τρόπου σκέψης όπου, τελικά, η ηθικολογία επέχει θέση «πρώτης αρχής»
    Αγαπητέ SensoualTorturer εξέτρεψες το ζήτημα,έβγαλες την μπάλα εκτός γυπέδου . Ενώ θεωρητικά συζητούμε αν μπορούμε να εκφράζουμε δυσαρέσκεια σε ότι μας ενοχλεί,με όποιο τρόπο νομίζουμε ,με αναγκάζεις με τα γραφόμενα σου να θέσω τα ερωτήματα: Πως μπορεί να διακριθεί αμερόληπτα το ανεπιθύμητο-αθέμιτο από το θεμιτό; Με ποια λογική εγκαλούμε την διαχείριση για λογοκριτική παρέμβαση όταν την ίδια στιγμή μιλάμε για ανάγκη προσαρμογής των νεοεισερχομένων μελών στο «μέσο επίπεδο» της ομάδας; Αν δεν προσαρμοστούν τι πρέπει να γίνει; Ποιο από τα μέλη αυτής της κοινότητας αποτελεί το πρότυπο του μέσου επιπέδου;Η "αισθητική και νοημοσύνη μας" αποτελούν μετρήσιμα και αντικειμενικα μεγέθη, ώστε βάση αυτών να "διαγράφονται" τα μυνηματα τα οποία τις αντιβαίνουν; ; Τελικά, σε μια μάζωξη εντελώς ετερόκλητων στοιχείων, μπορεί να υπάρξει μέσο επίπεδο ώστε να προσαρμοστούμε σε αυτό;
     
  9. Syrah

    Syrah Contributor

    Θα ήθελα να παραθέσω και εγώ κάποιες σκέψεις ελαφρώς σκόρπιες, όχι εν είδει διαλόγου (γι αυτό και η αποφυγή quotes), αλλά περισσότερο σαν μια συμμετοχή με γευνικευμένες διατυπώσεις.

    Περί της την υποχρέωσης ενός να συμπνέει με την ομάδα.
    Kάποιος που εισέρχεται σε μία ομάδα, μέσα στην οποία έχουν ήδη γίνει ζυμώσεις, και όπου έχει ήδη αναπτυχθεί μια τοπική κουλτούρα, αρχικά φαίνεται αλλόκοτος και θα χρειαστεί λίγο χρόνο μέχρι να αντιληφθεί τη δυναμική της ομάδας και να συγκλίνει στην κουλτούρα. Χρόνο να καταλάβει τί γράφεται χάρη αστεϊσμών, ως πού μπορεί ο ίδιος να αστειευτεί / ειρωνευτεί κλπ και εν τέλει χρόνο για να περάσει η συμμετοχή του σε μία φάση παραγωγική, στην οποία και ο ίδιος θα μπορέσει να πάει την ομάδα ένα βήμα παραπέρα. Π.χ. ας μην ξεχνάμε ότι αρκετοί εξ ημών όταν εγγράφηκαν εδώ θεωρούσαν αυτονόητα τα greeklish ένεκα συμμετοχής σε IRC Channels, αλλά τώρα μας ενοχλούν πολύ.

    Περί του αν αποτελεί προσβολή η ανάρτηση κακογραμμένων γραπτών:
    Αν θεωρώ ότι ένα μη επιμελημένο γραπτό προσβάλλει την αισθητική μου; Ναι, πράγματι έτσι νιώθω. Αν με προσβάλλει γενικώς σαν συνομιλήτρια; Εν μέρει ναι. Συχνά σκέπτομαι ότι αγγίζει τα όρια της αγένειας το να εγγράφεται κανείς εδώ και να αναρτά γραπτά, τα οποία δεν έκανε εμφανώς τον κόπο να διαβάσει για να εφαρμόσει τυχόν διορθώσεις, χωρίς ορθογραφία (που θα μπορούσε να επιτευχθεί σε έναν απλό κειμενογράφο), χωρίς στίξη, με κεφαλαία, λατινικούς χαρακτήρες κ.α.

    Έχω όμως έναν πολύ ουσιώδη λόγο να τους κρίνω με επιείκια. Το πόσο κανείς εξελίσσει την ικανότητά του σε μια γλώσσα αφορά πρωτίστως στην ανάγκη του να διατυπώσει εντός του αυτά που σκέπτεται (να περιχαρακώσει τις έννοιες με λέξεις για να μπορέσει να τις ορίσει και συσχετίσει σαφέστερα), και δευτερευόντως στην ανάγκη του να επικοινωνήσει, κατά τη δική μου εκτίμηση. Όταν διαβάζω τα γραπτά ενός που μετά δυσκολίας γίνονται κατανοητά πρώτα σκέπτομαι πόσο θολά θα πρέπει να είναι εντός του αυτά που προσπαθεί να μου πει, και μετά πόσο ενοχλητικό είναι για εμένα το ότι εντέλει η ανάγνωση του γραπτού του γίνεται κοπιώδης.

    Περί λαϊκισμού:
    Λαϊκισμός είναι το να χλευάζει ένας αγράμματος έναν εγγράμματο επειδή γράφει σωστά. Έχει συμβεί στο forum δυστυχώς πολλάκις (τότε που ο DreamMaster είχε γίνει έξαλλος). Ελιτισμός όμως είναι το να χλευάζει ένας εγγράματος έναν αγράμματο επειδή γράφει λανθασμένα; Δηλαδή, ελιτισμός είναι το να επιτρέπεται στους άριστους να συμπεριφέρονται χείριστα; Πιστεύω πως συμφωνούν οι περισσότεροι μαζί μου ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα και πως το "άριστον" ενός δεν συνίσταται μόνο στην εκφραστική του δεινότητα, αλλά, συν τοις άλλοις, και στην ικανότητά του να διατηρεί αυτή την ιδιότητά του και στα δύσκολα, εκεί όπου δηλαδή τα νεύρα του δοκιμάζονται.

    Περί πτώσης επιπέδου και τακτικών οφθαλμών αντί οφθαλμού:
    Σαφώς από ηθικής απόψεως όσο δικαιούται κανείς να γράφει κουταμάρες, άλλο τόσο δικαιούται και κάποιος άλλος να τον χλευάζει, δηλαδή να κάνει κι αυτός κουταμάρες - παρεκτός και αν το να χλευάζεις κάποιον επειδή είναι αλλόκοτος ή ανορθόγραφος λογίζεται από μερικούς σαν εξυπνάδα.
    Δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι πολλοί συνομιλητές διαθέτουν τη λεκτική και πνευματική ικανότητα να υποστηρίξουν μία άποψη ακόμη και λανθασμένη, αλλά από κάποιους καλλιεργημένους ανθρώπους περιμένω να έχουν την ωριμότητα να παραδεχτούν ότι πράγματι, από όποια σκοπιά και αν το δει κανείς δεν είναι όμορφο το να κοροϊδεύουν κάποιον, και να παραιτηθούν από την όποια (αποτελεσματική ενδεχομένως) περαιτέρω υποστήριξη της κακής αρχικής τους αντίδρασης. Με λίγα λόγια στα δικά μου μάτια πέφτει εκείνος που προκειμένου να μην υποχωρήσει επιμένει έστω και επιτυχώς ή εντυπωσιακώς σε κάτι παράλογο, και όχι εκείνος που αναγνωρίζει ότι έκανε κάτι απρεπές και το παύει πάραυτα. Έχει να κάνει βέβαια με το τί αντιλαμβάνεται κανείς σαν γόητρο.

    Περί αποδοχής ενδεχόμενης αίτησης στο Inner Circle:
    Όπως πιθανώς γνωρίζουν οι περισσότεροι, για την εγγραφή ενός στο Inner Circle είναι απαραίτητη καταρχήν η εκπλήρωση κάποιων αντικειμενικών κριτηρίων, τα οποία οι νεοεγεγραμμένοι χρήστες προφανώς δεν εκπληρώνουν. Μέχρι να τα εκπληρώσουν, δείνουν δείγματα γραφής, γίνεται σαφές το κατά πόσο είναι εδώ για να επιδοθούν σε trolling ή για να επικοινωνήσουν σε θέματα που αφορούν στο BDSM. Για την ομάδα των ιδρυτικών μελών του Inner Circle που διαχειρίζεται τις αιτήσεις εγγραφής, αυτά τα αντικειμένικά κριτήρια αποτελούν μια δικλείδα ασφαλείας, γιατί όπως γίνεται αντιληπτό, δεν μπορεί να αποφανθεί κανείς από τα πρώτα 4-5 posts ενός ανθρώπου, πώς θα εξελιχθεί ως συνομιλητής. Εγώ προσωπικά ως ένα εξ αυτών των μελών, μπορώ να διαβεβαιώσω (μιλώντας πάντα για τον εαυτό μου) ότι για κάθε αίτηση που έχει γίνει ακόμη και από παλαιά μέλη, έχω κάνει ανασκόπηση προηγούμενων σχολίων αν όχι από την ημερομηνία εγγραφής του, τότε τουλάχιστον των τελευταίων 100-150, πριν καταχωρήσω την απάντησή μου.

    Περί φασισμού:
    Φασισμός κατά τη δική μου εκτίμηση (και κατά τον ορισμό του φασισμού εκ του fasces), είναι η αντίληψη κάποιων ανθρώπων πως αν συσπειρωθούν θα αυξήσουν τα δικαιώματά τους (ακόμη και αν αυτά αναφέρονται στην καταπάτηση των δικαιωμάτων των άλλων). Πιστεύω ότι κανένας αν συναντούσε τον εν λόγω συνομιλητή δια ζώσης δεν θα του έλεγε πως είναι γκάου, πως γράφει κουταμάρες, πως είναι γελοίος κλπ. επειδή έκαμε 2-3 ερωτήσεις χρησιμοποιώντας με λανθασμένο τρόπο τη γλώσσα. Γιατί λοιπόν αρκεί να συσπειρωθούν 10-15 άνθρωποι για να νιώθουν ότι έχουν δικαίωμα να γίνονται αγενείς;

    Περί λογοκρισίας:
    Το forum έχει διαρρήξει πολλάκις τα ιμάτιά του για το δικαίωμα όλων στην ελέυθερη έκφραση. Παραμένει όμως μυστήριο το πως κανείς διατείνεται ότι αναγνωρίζει σε κάποιον το δικαίωμα να ανοίξει κι αυτός ένα νήμα και να κάνει μια ερώτηση, έστω ανόητη, ή κακώς διατυπωμένη, όταν κατόπιν τον χλευάζει, αποθαρρύνοντάς τον από το να ξανατοποθετηθεί. Δεν κατανοώ τη λογική του «έχεις δικαίωμα να γράφεις ό,τι θέλεις, και εγώ έχω δικαίωμα να σε κοροϊδεύω», τουλάχιστον όχι μεταξύ πολιτισμένων ανθρώπων. Είναι θλιβερό το να διεκδικεί κανείς το δικαίωμά του να γινεται αγενής. Ιδίως όταν είχε την ευκαιρία να μάθει και πέντε γράμματα.
     
  10. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @tinkerbelle και λοιπούςι ερωτήσαντες

    Τα bold δικά μου.

    και για να γίνω ακόμη πιο σαφής, αν τα οσα ανέφερε παραπάνω η Syrah έδειχναν πως μπορεί να στηρίξει τις θεσεις και απόψεις του με επιχειρήματα, χωρις flames και χωρις παροξυσμούς, ναι θα γινόταν δεκτος.

    πέραν τούτου

    και οχι, αποδεδειγμένα, δεν είναι κλώνος μου, ουτε εγω δικός της.
     
  11. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Re: Περί χλευασμού, ειρωνιών, κτλ

    Το θλιβερό, καλή μου είναι να μην μπορείς να αναγνωρίσεις το χιούμορ, το κέφι στη ζωή... αν αυτοί που λές ότι "χλευάζουν" επιφύλασσαν μια άλλη στάση για τον εαυτό τους, θα το συζητάγαμε... αλλά αν παρατηρήσεις αυτοί που κάνουν κέφι με αυτά που διαβάζουν κα΄νουν συνήθως κέφι και με τον εαυτό τους και μεταξύ τους. Γι αυτό πριν "δεις" τον άλλον. "δες' λίγο τον εαυτό σου...Δεν ξέρεις να ανγνωρίζεις το κέφι, την χαρά, το χιούμορ και το γέλιο σε όλες τις μορφές του... αυτό λέει κάτι για εσένα όχι για τους λοιπούς... αν μπορείς να κοντοσταθείς λίγο έχει καλώς αν όχι, την ευχή μου τέκνον μου.
     
  12. tinkerbelle

    tinkerbelle Regular Member

    Είναι tinkerbelle αγαπητέ. Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μπερδευτεί κανείς με τα αγγλικά, αλλά αφού το δικό σας handle δεν είναι στα ελληνικά αντιλαμβάνομαι ότι θα τον διορθώνατε αν κάποιος έγραφε λογου χάρη MasherJp.

    Τελικά νομίζω πως συμφωνούμε περισσότερο απ΄όσο φαίνεται. Βρίσκω εξαιρετικές τις αναφορές στα "δείγματα γραφής", αφού ο λόγος γίνεται για αυτά τα "δείγματα". Αυτό που δεν γίνεται κατανοητό είναι το εξής:
    Η λογική της μιας πλευράς (και της δικής μου συμπεριλαμβανομένης) δεν είναι "έχεις δικαίωμα να γράφεις ό,τι θέλεις κι εγώ έχω δικαίωμα να σε κοροιδεύω" αλλά "έχω δικαίωμα να κρίνω αυτά που γράφεις και να γράφω τις κρίσεις μου, όσο εσύ έχεις δικαίωμα να γράφεις τις δικές σου". Στις δημοκρατίες όποιος παίρνει το λόγο εκτίθεται και οι ακροατές του έχουν τόσο το δικαίωμα να χειροκροτήσουν όσο και να αποδοκιμάσουν.
    Οπως ορθότατα έγραψε η elfcat αυτά που έγραψε ο monster ήταν κουταμάρες.
    Αυτά ήταν τα δείγματα γραφής του. Κι εγώ πολύ απλά ρώτησα αν αυτές οι κουταμάρες είναι κάτι που πρέπει να περιμένει να διαβάσει κανείς στον inner circle, στην knowledge base για να πάρει γνώση δηλαδή. Γιατί αν είναι επιτρεπτά στην knowledge base χαίρομαι που δεν είμαι μέλος και αντιλαμβάνομαι ότι δεν θέλω να γίνω. Δίνει επίσης μια εξαιρετική ιδέα για το με πόση σοβαρότητα αντιλαμβάνονται το bdsm όσοι θα ήθελαν να αντλήσουν γνώση από αυτά. Εγώ που θεωρώ την αντιμετώπισή μου σε αυτό και σε όλα τα θέματα σοβαρή, θα συνεχίσω να αντιδρώ στις φαιδρές πορτοκαλέες και να μην κάνω εκπτώσεις στην ποιότητα αυτών που περιμένω να διαβάσω και να μάθω.
    Με αυτήν την ευκαιρία θα τονίσω ότι είναι ευτύχημα που το bdsm είναι στο περιθώριο και όχι mainstream, γιατί στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο η συχνότητα των φαιδρών των ρηχών και των χυδαίων είναι συντριπτική.
    Και σε αυτήν την περίπτωση κατά το σκεπτικό σας, όχι απλά θα έπρεπε να προστατεύσουμε και να θεσμοθετήσουμε το δικαίωμά τους, με όχημα το bdsm να εκφράζονται κατά την μενταλιτέ τους για να μην μας πουν ρατσιστές και σνομπ, ή απολίτιστους, αλλά μάλιστα να καταδικάζουμε κάθε φωνή που επιθυμεί την ποιότητα στην καθημερινότητά της και στις διαπροσωπικές της σχέσεις κι αντιδρά.

    Για να μην μείνουν άλλες εντυπώσεις, επαναλαμβάνω: αν έχει δικαίωμα να μου σερβίρει με αυταρέσκεια ο "χειρηστής" τα ασυνάρτητά του, έχω κάθε δικαίωμα να αντιδράσω. Αν ήμουν διαφορετική, θα έπεφτα ίσως ξερή από τη δεινότητά του και θα έτρεχα να τον συναντήσω για να με "χειρηστεί".
    Επειδή όμως δεν είμαι, καλό είναι να δει κι εκείνος την εντύπωση που δίνουν τα γραπτά του, σαν να κοίταγε σε καθρέφτη. Και ο καθρέφτης που του παρουσιάζει η άποψη που θεωρείτε ότι τον αποθαρρύνει είναι έντιμος.
    Με το να τον πατρονάρετε σαν να μην μπορεί να υπερασπιστεί ο ίδιος τις όποιες απόψεις του, δεν τον κολακεύετε αλλά μάλλον τον παρουσιάζετε σαν ασπόνδυλο νήπιο ή άτομο με ειδικές ανάγκες. Είναι ενήλικος και χρησιμοποίησε ένα βήμα. Καλό είναι να μάθει το ακροατήριό του.

    Αυτά όχι αναγκαστικά σε εσάς προσωπικά. Της Συρά δεν τα διάβασα στην ολότητά τους και επιφυλάσσομαι για περαιτέρω αν χρειαστεί.
     
    Last edited: 28 Σεπτεμβρίου 2009
Thread Status:
Not open for further replies.