Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Πλειοψηφία vs Μειοψηφία

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Seduction, στις 24 Μαρτίου 2011.

  1. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Απάντηση: Re: Πλειοψηφία vs Μειοψηφία

    Να επισημάνω ότι το BDSM είναι ένας χώρος που χωράει όλες τις διαστροφές, τα βίτσια, τα φετίχ και τις εκφράσεις του εναλλακτικού ερωτισμού και γι αυτό δείχνει τεράστια ευαισθησία στις επιλογές και επιθυμίες των άλλων, αντί να αναλώνεται σε έναν ιδιοτελή ατομισμό. Πρακτικά δεν θα λειτουργούσε το BDSM αλλιώς, θα μας μάζευαν όλους μέσα. Δεν χωράει λοιπόν όσους πληγώνουν τους άλλους, όσους εκμεταλλεύονται τις αδυναμίες των άλλων, όσους δεν επιδεικνύουν ανεκτικότητα προς τα βίτσια των άλλων, όσους δεν φροντίζουν ώστε να υπάρχει συναίνεση στις σχέσεις τους, συνειδητή ως επί το πλείστον, όσους δεν φροντίζουν ώστε οι σχέσεις τους να διέπονται από ειλικρίνεια, αξιοπρέπεια, σεβασμό προς τον άλλον, ασφάλεια ως προς την σωματική ακεραιότητα και τον ψυχισμό του άλλου. Αυτούς τους θεωρώ μειοψηφία κατάπτυστη και ανεπιθύμητη προς τον χώρο.


    +1000
    δεν ξέρω τι μαλακία έκανα ...το πιο πάνω απόσπασμα ανήκει στην dora...Ειμαι αυτάρεσκος αλλά όχι τόσο ωστε να δίνω ρεπ στον εαυτό μου λολ
     
  2. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Πλειοψηφία vs Μειοψηφία

    Έχω μια παράξενη αίσθηση. Ότι όσοι άνθρωποι χτυπιούνται να υπερασπίζονται την αξιοπιστία, την ειλικρίνεια, τον σεβασμό, κλπ κλπ κλπ, έχουν μια έντονη εσωτερική ανάγκη να πούν στους άλλους. Ειμαστε αξιόπιστοι, ειλικρινείς και σεβόμαστε τους άλλους... εν τέλει έχουν μια αδήριτη ανάγκη να πουν στον εαυτό τους 'είμαστε αξιόπιστοι, ειλικρινείς και σεβόμαστε τους άλλους" . Μπορεί οι ίδιοι να μην το καταλαβαίνουν αλλά βρίσκονται σε έναν αγωνιώδη διάλογο με τον εαυτό τους. Τα ώτα των άλλων απλώς παρευρισκονται τυχαία εκεί.
     
  3. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Πλειοψηφία vs Μειοψηφία

    Εγώ πάλι έχω μία αίσθηση που δεν μου φαίνεται καθόλου παράξενη. Πάντα υπάρχει κάποιος που παρατηρεί τους άλλους αντί να παρατηρεί πρωτίστως τον εαυτό του.

    Αυτός συνήθως είναι ο μεγαλύτερος μαλάκας.
     
  4. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Πλειοψηφία vs Μειοψηφία

    Τί ακριβώς σου χάλασε αυτό που έγραψα και έγινες επιθετική και προσβλητική?
     
  5. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πλειοψηφία vs Μειοψηφία

    elfcat, δεν αναφέρθηκα σε σένα. Όπως θεωρώ ότι κι εσύ δεν αναφέρθηκες σε μένα. Έχω περισσότερο μυαλό για να αρχίσω να κάνω επιθέσεις και να προσβάλλω τους mods - ακόμη και όταν εκφράζουν προσωπικές απόψεις. Ελπίζω να μην θεωρείς ότι είμαι ένα προσβλητικό και επιθετικό μέλος, εν γένει, τουλάχιστον όχι when not provoked.

    Ας εξηγήσω λοιπόν την παρεμβολή μου στο ποστάκι σου.

    Η μεγαλύτερη ευθύνη που έχει ο κάθε άνθρωπος στη ζωή του είναι η υπογραφή σου. Οφείλει να ξεδιαλύνει το τί είναι ο ίδιος. Ποια είναι τα όνειρά του, ποιοι οι φόβοι του, ποιο το παζλ της ζωής του. Αυτογνωσία πρώτα λοιπόν και μετά να πράξει ανάλογα (στο πλαίσιο της κοινότητας όπου διαβιεί).

    Αποκάλεσα "μαλάκες" όσους παρατηρούν τους άλλους, χωρίς να παρατηρούν τον εαυτό τους, πρωτίστως. Δεν κατακρίνω διόλου την συνομιλία κάποιου με τον εαυτό του, ιδίως την συνομιλία που στο επίκεντρό της έχει την βασική ερώτηση που μας κληροδότησαν οι Αρχαίοι: πώς οφείλω να ζω τη ζωή μου. Εάν μιλούν στους άλλους, ελπίζοντας να ακούσουν οι ίδιοι τον εαυτό τους, ακόμη καλύτερα (αυτό μου θυμίζει αγαπητότατο μέλος με το οποίο είχα μακροσκελείς συζητήσεις παλαιότερα, ίσως να ξέρεις ποιον εννοώ, συνηθίζει να λέει τα ίδια σε όλες...)

    Εάν λοιπόν δεν συνομιλήσουμε πρώτα με τη σκιά μας, για να θυμηθούμε τον Γιουνγκ, κάνουμε μια τρύπα στο νερό, δηλαδή αυνανιζόμαστε, εξ ού και ο όρος "μαλάκας". Παρεμπιπτόντως και στο BDSM, όσοι ζούμε το BDSM, αυτό κάνουμε. Γι αυτό πονάει το BDSM, όχι επειδή τσούζει το μαστίγιο...
     
  6. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πλειοψηφία vs Μειοψηφία

    Κατά κόρον οι άνθρωποι που παρατηρούν τους άλλους πρωτίστως παρατηρούν τον εαυτό τους. Γι αυτό παρατηρούν τους άλλους. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι αυτό που ισχυρίστηκα σε έκανε επιθετική.

    Αυτό που λέω λοιπόν είναι ότι συνήθως οι άνθρωποι που 'φωνάζουν' ξανά και ξανά με εμμονή περί αξιοπρέπειας, το πώς θα πρέπει να είναι οι άλλοι για να είναι 'ορθοί' και να πράττουν 'ορθά', το πώ θα πρέπει να σκέφτονται και να φέρονται, νομίζουν ότι λένε κάτι στους άλλους ενώ λένε στους άλλους κάτι γι αυτούς τους ίδιους. Οι ίδιοι δεν το καταλαβαίνουν. Επίπροσθετα μιλώντας στους άλλους με τον παραπάνω τρόπο, προσπαθούν να μιλήσουν στον εαυτό τους, σαν να μην μπορούν να το κάνουν άμεσα και εσωτερικά.

    Δεν μπορώ να μην παρατηρήσω εδώ, ότι το τελευταίο διάστημα το συζητητήριο μοιάζει με εκκλησία με τα τόσα πρέπει και δεν πρέπει τα do και do not του βδσμ. Αμήν και αλληλούια
     
  7. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πλειοψηφία vs Μειοψηφία

    Προφανώς θεώρησες ότι το "μαλάκας" πήγαινε σε σένα. Επαναλαμβάνω ότι ισχύει όπως το είπα, αναφερόμενη σε όσους κριτικάρουν εύκολα τους άλλους, επιχειρώντας να βγουν υπεράνω. Η άποψή μου είναι ότι η ανθρώπινη μοίρα είναι κοινή, κυρίως λόγω του θανάτου και επομένως κανείς δεν μπορεί να βγει υπεράνω, πόσο μάλλον όταν διακρίνει τις στενές δυνατότητες των γύρω του. Παρόλα αυτά, δεν οικτίρω τους βλάκες για τη βλακεία τους, διότι τους προστατεύει από τη σιωπηλή ζωή απόγνωσης, που ζούμε όλοι οι υπόλοιποι.

    Εάν θεωρείς ότι κριτικάρεις τους άλλους επιχειρώντας να βγεις υπεράνω, φοβούμαι ότι θα σε πάρει η μπάλα κι εσένα. Όμως δεν ήτο η πρόθεσίς μου. Και αν θέλεις να ξέρεις την ειλικρινή μου άποψη, όχι, δεν το κάνεις. Ίσως να έχεις κάποια δυσκολία στο να συνδιαλλέγεσαι, θεωρώ όμως ότι οι προθέσεις σου είναι αγνές, αγνότατες.

    Τώρα κατάλαβα για ποιο πράγμα μιλάς. Μιλάς για τον κλασικό μηχανισμό άμυνας του Εγώ, την γνωστική απόσπαση. Όμως αυτή δεν ισχύει γενικά και αόριστα, πρέπει να ιδωθεί σε συνδυασμό με τη συμπεριφορά των ανθρώπων, ήτοι τις πράξεις τους. Για παράδειγμα, κάποιος ο οποίος σκίζεται για την ειλικρίνεια, όταν ο ίδιος λέει ψέματα. Εάν δεν υπάρχει ρήξη ανάμεσα στις πράξεις και στις νουθεσίες, αυτό που λες δεν ισχύει. Αλλιώς θα πρέπει να καταδικάσουμε όλους τους φιλοσόφους, μετά όλες τις θρησκείες, όλους τους δασκάλους, όλους τους γονείς κ.ο.κ. Διότι οι ηθικές αξίες κοινωνούνται, διδάσκονται, δεν αποτελούν τμήμα των γονιδίων μας (ο Dawkins μιλά για μιμίδια, αντί για γονίδια). Και επομένως πολύ σωστά οι γονείς μας μας διδάσκουν να είμαστε ειλικρινείς, να μην κλέβουμε την ιδιοκτησία των άλλων, να μην ζηλεύουμε την ευτυχία των άλλων, να ζούμε με αξιοπρέπεια και άλλα πολλά. Του μπαμπά μου η γλώσσα είχε μαλλιάσει, θυμάμαι. Δεν νομίζω να μιλούσε στον εαυτό του. Εξάλλου, ήταν ένα ζωντανό παράδειγμα αξιοπρέπειας.

    Δεν αντελήφθην τίποτε τέτοιο προσωπικά. Το βδσμ εξάλλου είναι τόσο κουκιά μετρημένα, που ώρες ώρες καταντάει βαρετό. Λέω να κάνω και καμιά βανιλλιά, να ξελαμπικάρω. Ίσως απόψε... 
     
  8. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: Πλειοψηφία vs Μειοψηφία

    Κυκλοφορεί ένα videoclip στο νετ. Θεωρώ πως σε μεγάλο βαθμό προσεγγίζει το θέμα που πραγματεύεται το νήμα.

    Χαρείτε το

    C_FIZnvuFvA[/media]]YouTube - Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

    Μία ομάδα επιστημόνων τοποθέτησε 5 πιθήκους σε ένα κλουβί και στη μέση έβαλε μία σκάλα με μερικές μπανάνες στην κορυφή.

    Κάθε φορά που ένας πίθηκος ανέβαινε στη σκάλα, οι επιστήμονες κατέβρεχαν τους υπόλοιπους πίθηκους με παγωμένο νερό.

    Μετά από λίγο, κάθε φορά που ένας πίθηκος ανέβαινε στη σκάλα, οι υπόλοιποι ορμούσαν και τον ξυλοκοπούσαν.

    Σε σύντομο χρονικό διάστημα, κανένας πίθηκος δεν ανέβαινε πια στη σκάλα παρά τον έντονο πειρασμό.

    Τότε οι επιστήμονες αποφάσισαν να αντικαταστήσουν τον ένα από τους πίθηκους. Το πρώτο πράγμα που έκανε αυτός ο νέος πίθηκος ήταν να ανέβει στη σκάλα. Αμέσως οι υπόλοιποι τον ξυλοκόπησαν. Μετά από μερικά ξυλοκοπήματα, ο νεοφερμένος έμαθε να μην ανεβαίνει στη σκάλα παρότι δεν ήξερε γιατί.

    Στη συνέχεια αντικαταστάθηκε και 2ος πίθηκος και συνέβη το ίδιο με τον 1ο πίθηκο να συμμετέχει στο ξυλοκόπημα του δεύτερου. Άλλαξε και 3ος πίθηκος και συνέβη το ίδιο. Ήρθε και 4ος και το ξυλοκόπημα συνεχίστηκε και τέλος αντικαταστάθηκε και ο 5ος. .

    Αυτό που είχε απομείνει, ήταν μια ομάδα πιθήκων που παρότι δεν είχαν δεχτεί ποτέ παγωμένο νερό, συνέχισε να ξυλοκοπά όποιον πίθηκο επιχειρούσε να ανέβει στη σκάλα.

    Αν μπορούσε κάποιος να ρωτήσει τους πίθηκους γιατί ξυλοκοπούσαν όποιον προσπαθούσε να ανέβει... Βάζω στοίχημα ότι θα απαντούσε "Δεν ξέρω - αλλά έτσι γίνονται τα πράγματα εδώ". Σας ακούγεται γνωστό;


    ..............

    "μνησίκακος", αυτός που δεν ξεχνά το κακό που έχει υποστεί και διακατέχεται από έντονη επιθυμία να βλάψει τον υπαίτιο παίρνοντας εκδίκηση.

    Τώρα βάση των ανθρώπινων χαρακτηριστικών, ειδικά των αδυναμιών του ανθρώπινου χαρακτήρα, βάλτε στο μυαλό σας, κάποιον που δεν έχει υποστεί κακό, αλλά ψευδώς το έχει κατασκευάσει για την έξωθεν καλή μαρτυρία, ώστε βάση αυτού, να "μπορεί" να κινείται τρέφοντας την έντονη επιθυμία του να πάρει εκδίκηση και σκεφτείτε αυτό το πρόσωπο σε μια κοινωνία.

    Iδιοτελής ατομισμός στο έπακρο και υπάρχει. Οσοι δεν το βλέπουν εθελοτυφλούν.

    ...............

    Σε μια κοινωνία, ομάδα κλπ, ένας από τους κύριους λόγους που αυτή, δεν θα έχει πολλά ή συχνά προβλήματα, είναι τα μέλη της να έχουν μια εσωτερική ισορροπία. Να γνωρίζουν, ποιοί είναι, τι θέλουν, που πάνε... Στον χώρο μας, όπου υπάρχουν αρκετές διαδικτυακές πλατφόρμες, μια από αυτή είναι και το παρόν φόρουμ, είναι σύνηθες το φαινόμενο κάποιος που είναι μέλος σε αυτό το site, να είναι και σε ένα άλλο και σε ένα άλλο κλπ. Με δεδομένο πως όλα πραγματεύονται το BDSM, πόσο ισορροπημένο σας φαίνεται, αν κάποιο μέλος που εδώ έχει το Α στάτους, αλλού να χρησιμοποιεί το Β; (Στάτους που μεταξύ τους, έχουν χαοτικές διαφορές).

    .............

    Είναι άλλο πράγμα το να μην πιστεύει κάποιος, πως μια κοινωνική ομάδα δεν υφίσταται (!) και εντελώς άλλο να μην αποδέχεται δήθεν καθολικούς κανόνες και δήθεν ολοκληρωτικές νόρμες που κάποιοι προσπαθούν να παρουσιάσουν ως δεδομένο. Ο ολοκληρωτισμός δεν ευδοκίμησε ποτέ σε κοινωνίες. Ας το καταλάβουν, όσοι δεν το έχουν καταλάβει. Γι’ αυτούς που αδυνατούν, περαστικά τους. Απλά.

    ..............

    To ΒDSM γενικώς είναι κουκιά αμέτρητα. Αβυσσαλέα αμέτρητα.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  9. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Πλειοψηφία vs Μειοψηφία

    Το bdsm γενικώς και αορίστως είναι πολλά πράγματα,
    τόσα που ο καθείς προσπαθεί να τα φέρει στα μέτρα της προσωπικής του μιζέριας
    ή ευδαιμονίας, όπως όλα τα πράγματα σε αυτή τη ζωή
    που δεν είναι άνωθεν επιβεβλημένα.
    Κατ’ αυτόν τον τρόπο επιτρέπεται στον κάθε ουτιδανό χασομέρη
    να ταλαιπωρεί τον κοινό νου και αισθητική με βλαχοπαρλαπίπες
    προερχόμενες από την καταχρηστική επικέντρωσή του σε ένα Εγώ
    ανεκτό σε σύγχρονες αστικές «δημοκρατίες» της δικτατορίας των media,
    που είναι όμως τόσο αντιαισθητικό και αντιπαραγωγικό κατ’ ουσίαν
    που μόνο μία ωμή δικτατορία της νομενκλατούρας
    (κάποτε την ονόμαζαν «του προλεταριάτου») θα μπορούσε αποτελεσματικά
    να θεραπεύσει, ξαποστέλλοντας εκεί που της πρέπει, δηλαδή στα γκουλάγκ της λήθης
    ανάλογα υποπροϊόντα ανθρώπινων συμπεριφορών.

    Αυτό που ο σύγχρονος δήθεν φιλελευθερισμός αδυνατεί να κατανοήσει
    είναι το γεγονός ότι η ανοχή σε κραυγαλέα συμπτώματα
    αντικοινωνικού παχυδερμισμού που το μόνο για το οποίο αγωνίζονται νυχθημερόν
    είναι να κάνουν αισθητή την απόγνωση μπροστά στο φάσμα
    της πιθανής ανυπαρξίας τους με διάφορους συμβατικούς (αναγνωρίσιμους) τρόπους παρέμβασης
    μέσα στον κοινωνικό περίγυρο, όπως και να ονομάζεται αυτός, δεν αποτελεί ένα είδος ελέους
    απέναντι στα ταπεινά αρχέγονα ένστικτα του είδους μας
    αλλά αντίθετα, υποβιβάζει και φρενάρει τις όποιες προσπάθειες του συνόλου
    να προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω προς την εξέλιξη και βελτίωση.

    Η θλίψη και συμπόνοια κάθε λογικού κοινωνικού όντος
    που αντικρίζει χρόνιες νοσηρές συμπεριφορές
    κατατείνει τελικά στην κατάλυση κάθε έννοιας δικαίου, δεοντολογίας και αρχών,
    σε τέτοιο βαθμό που σε τελική ανάλυση οι όποιες κατ’ επίφαση
    δημοκρατικές έννοιες χρησιμοποιούνται χάριν της ανοχής
    γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης και στρέφονται εναντίον αυτών
    που μάταια προσπαθούν να ενσωματώσουν πρόσωπα και συμπεριφορές
    που από τη φύση τους προορίζονται να δρουν και να υπάρχουν
    αποκλειστικά παρασιτώντας επί των υπολοίπων.

    Εξαιρετικά δύσκολο για τέτοιου είδους υποπροϊόντα να δράσουν
    και να δημιουργήσουν αφ΄εαυτών, χωρίς δηλαδή την παθητική παρουσία άλλων.
    Το μεγαλείο της αδρανούς ανυπαρξίας χωρίς την σύμπραξη ετέρων.

    Αναρωτιέται κανείς,
    υπό αυτές τις συνθήκες, ποιός θα μπορούσε -εκτός από τον παρασιτώντα οργανισμό
    να ασχοληθεί -έστω - με τόσο επιβλαβή και ανώφελα μορφώματα
    που υπάρχουν μόνο και μόνο εκλιπαρώντας την προσοχή για να επιβιώνουν.
    Ένα μυστήριο.
     
  10. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Πλειοψηφία vs Μειοψηφία

     
     
  11. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Πλειοψηφία vs Μειοψηφία

     
     
  12. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: Πλειοψηφία vs Μειοψηφία

    Ξεχνούν κάποιοι-ες το βασικότερο όλων. To ΒDSM είναι ένας ανοιχτός ερωτικός χώρος για ενήλικες ανθρώπους που μετέχουν σε αυτόν οικειοθελώς και που ο καθένας τον βιώνει και τον απολαμβάνει, όπως τον αντιλαμβάνεται.

    Οχι ένα σχολείο ανήλικων που τους διαμορφώνει τον χαρακτήρα και τους παιδεύει χρησιμοποιώντας τον εξαναγκασμό.

    Το να το ξεχνούν σκοπίμως, δείχνει πολλά για την ιδιοσυγκρασία τους και την προσωπικότητα τους σε όσους καταλαβαίνουν. Και καταλαβαίνουν πολλοί-ες.

    Η επιβολή του πλαισίου που κινούνται αυτοί με το ταίρι τους, βασίζεται στην συναίνεση και αφορά μόνο τα δύο (ή περισσότερα) μέρη της σχέσης. Πολύ κακώς θεωρούν πως μπορούν να κινηθούν με την ίδια "λογική" και να επιβάλουν τις ιδέες τους στο σύνολο των ανθρώπων του χώρου, αποσκοπώντας σε μια ευρεία καταναγκαστική συναίνεση και αποδοχή των απόψεων τους.

    Φυσικά, ούτε με παραινέσεις ηθικοπλαστικού χαρακτήρα μπορούν να διεγείρουν τα πλήθη και να τα οδηγήσουν εκεί που επιθυμούν, όπως συχνά πυκνά έχουν προσπαθήσει να κάνουν κάποιοι, ως επαγγελματίες κονδυλοφόροι, ως κατέχοντες των «ιερών βιβλίων» του BDSM και ως κομιστές της μιας και μοναδικής αλήθειας.

    Στο παρόν νήμα, είδαμε εστίαση ακόμα και στην ιδεολογία του σύγχρονου φιλελευθερισμού (!)

    Εχουν απολέσει όμως από την συλλογιστική τους, κύρια στοιχεία, όπως η ατομική ελευθερία επιλογών, η συναίνεση, ο λόγος… Αγνοούν την ύψιστη σημασία του ατόμου και στο όνομα ενός κοινωνικού συνόλου, όπως αυτοί το οραματίζονται, καταπατούν με τις πράξεις τους (εν προκειμένω με τα γραπτά τους) αξίες και αρχές των ανθρώπων που στο κεφάλι τους κατοικεί μυαλό, όπως η ικανότητα της επίλυσης διαφορών με διάλογο και κατάθεση επιχειρημάτων και προσπαθούν να περιφρονήσουν τον πλουραλισμό.

    Ματαίως το προσπαθούν και όσο δεν τους βγαίνει, γίνονται περισσότερο επιθετικοί/ες, ολοένα και πιο προσβλητικοί/ες.

    Κατακρίνουν την μια ή την άλλη “ιδεολογία", πολεμούν την μια ή την άλλη άποψη, ΟΜΩΣ, λησμονούν (?) τρία πολύ βασικά δεδομένα.

    1. Την πραγματική περιγραφή της κατάστασης που διαφωνούν,
    2. Την ανάλυση του μοντέλου που προτείνουν
    3. Την υπόδειξη των τρόπων που μπορούμε να φτάσουμε εκεί, δ ι ε ξ ο δ ι κ ά και ξεκάθαρα.


    Αν κάποιοι/ες ευαγγελίζονται δικτατορίες και αν εκστασιάζονται στην ιδέα των στρατοπέδων της γκουλάγκ ως εφαρμογή τρόπου συμμόρφωσης των αντίθετων απόψεων ή εξορίας των αντιφρονούντων σε αυτά, μπορούν να συνεχίσουν να γράφουν και εμείς να συνεχίσουμε να χαμογελάμε. Απλά.

    Θα τους θυμίσω πως η ιεροεξεταστική πυρά, ο λιθοβολισμός, το εκτελεστικό απόσπασμα και λοιπές "δημοκρατικές" διαδικασίες, αποτελούν παρελθόν. Δικαίωμα τους να το αναπολούν, δικαίωμα μας να γελάμε.

    Αυτή η προσποίηση, η ισοπεδωτική τακτική, η ψευδαίσθηση της πραγματικότητας, η υποκρισία..., είναι θεατρικοί ρόλοι σε φαρσοκομωδία που πλείστες φορές έχουμε γίνει μάρτυρες, τόσο στη ζωή όσο και στο φόρουμ βεβαίως βεβαίως.

    Σε ένα χώρο που αντικατοπτρίζεται μόνο από έννοιες, πραγματικό, ουσιαστικό, αληθινό, γνήσιο, ειλικρινή, αυθεντικό… συναντάμε συνεχώς το δήθεν.

    Δήθεν τηρούμε κοινούς κανόνες, δήθεν αποδεχόμαστε γενικές νόρμες, δήθεν ακολουθούμε πλειοψηφικά αποδεκτές εθιμοτυπίες κλπ

    Στη ζωή, έχουμε καταντήσει η κοινωνία των δήθεν, με πατέρες του έθνους που δήθεν κυβερνούν, δήθεν διαθέτουν οράματα και κοινωνικές ευαισθησίες, δήθεν εφαρμόζουν τους νόμους που οι ίδιοι ψήφισαν… που δήθεν θέλουν το καλό μας

    Στο φόρουμ γινόμαστε κοινωνοί μιας δήθεν κοινότητας, μια προσπάθειας από τους δήθεν πατέρες της ή τους δήθεν μπροστάρηδες, που δήθεν τόσο πολύ αγαπούν τα μέλη του και που δήθεν θέλουν να τα σώσουν από τα παράσιτα γιατί δήθεν δεν αντέχουν τον χώρο να χαραμίζεται και που φυσικά δήθεν το πράττουν ανιδιοτελώς (!)

    Και έτσι βλέπουμε ξανά και ξανά την στείρα κυριαρχία των μονολόγων έναντι των διαλόγων, ξανά και ξανά κατάθεση παράλληλων απόψεων που δεν πρόκειται να συγκλίνουν πουθενά, ξανά και ξανά στο ίδιο έργο θεατές.

    Εγραψε ή lara[E-p]σε άλλο νήμα

    Συμφωνώ, αλλά πιστεύω πως ελάχιστοι έχουμε την θέληση να μπούμε σε αυτή τη διαδικασία. Οχι πως θα βοηθήσει σε κάτι το BDSM, αλλά τουλάχιστον θα ξεκαθαρίσουν κάποιες καταστάσεις και θα φανεί περίτρανα η σκοπιμότητα, η δολιότητα, η υποκρισία...