Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Πληθυντικός Ευγενείας;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Elysium, στις 1 Οκτωβρίου 2009.

  1. Syrah

    Syrah Contributor

    Συμφωνώ με την Avalonia σε ό,τι αφορά στο δόκιμο της τεκμηρίωσης της διατύπωσης του SadalMelik με επιχείρημα το εμπειρικό υπόβαθρο. Θεωρώ ότι η γνώση μπορεί να προέρχεται και από θεωρητική μελέτη (εδώ εμφιλοχωρεί το ζήτημα του πόσο αμφίβολης εγκυρότητας είναι κάποιες βάσεις γνώσης περί BDSM), όπως και η ενδοσκόπηση και ανάλυση της σκέψης και της βούλησής μας, και η προσπάθεια ενσυναίσθησης των άλλων, αλλά βεβαίως και το σύνολο των εμπειριών μας σε πρακτικό πλέον επίπεδο. Θα έλεγα μάλιστα ότι θεωρώ μακράν λογικότερο το να καταπιαστεί κανείς με τα πρώτα (αναζήτηση πηγών γνώσης, ενδοσκόπηση, παρατήρηση τρίτων κ.α.) εφόσον έχει εντός του διαπιστώσει τη θέληση για ξεκάθαρα πρακτική του πρόσφυση στο BDSM, και εφόσον την έχει επί του πρακτέου επαληθεύσει.

    Πέραν τούτου, είθισται καθείς στα fora να γράφει την άποψή του και μόνο (παρεκτός και αν εκφέρει λόγο ως πιστοποιημένος ειδήμων), ανεξαρτήτως από το πώς αυτή απορρέει. Το να ζητούνται περαιτέρω επεξηγήσεις σχετικά με το πώς κατέληξε στην άποψή αυτή το αντιλαμβάνομαι. Τη σκοπιμότητα της προσπάθειας αποκαθήλωσης αυτών των επιχειρημάτων δεν αντιλαμβάνομαι, έχοντας προϋποθέσει ότι το κοινό ζητούμενο είναι η επικοινωνία / κατανόηση.

    Κατά τα λοιπά, συμφωνώ και με το περιεχόμενο της απάντησης του SadalMelik, ότι δηλαδή κάποιος ενδέχεται να μιλάει στον πληθυντικό επειδή αυτός ο τρόπος νιώθει ότι τον εκφράζει καλύτερα και συν τω χρόνω διαπιστώνει αν έχει νόημα να νιώθει ό,τι νιώθει για τον άνθρωπο που έχει απέναντί του.

    Συμπληρωματικά με αυτή τη θέση (που προσωπικά θα ήθελα να αφορά στο 100% των περιπτώσεων), θα ήθελα σε απάντηση των αρχικών ερωτημάτων να προσθέσω και τα εξής σενάρια. Πρώτον κάποιοι κυρίαρχοι ζητούν από τους υποτακτικούς τους να μιλούν στον πληθυντικό σε όσους φέρουν αντίστοιχο status, συνεπώς οι τελευταίοι το κάνουν επειδή ακολουθούν εντολές. Δεύτερον κάποιοι υποτακτικοί μπορεί να ερεθίζονται σωματικά ή πνευματικά, εκφραζόμενοι στον πληθυντικό. Τρίτον κάποιοι υποτακτικοί ενδέχεται να θεωρούν ότι οι κυριαρχικοί άνθρωποι ερεθίζονται σωματικά ή πνευματικά όταν τους απευθύνουν το λόγο στον πληθυντικό. Κάνοντας λόγο για "ερεθισμό" όχι απαραιτήτως σωματικής φύσεως, αναφέρομαι σε διάφορα συναισθήματα, θα μπορούσε να είναι ικανοποίηση, χαρά, ευφορία κ.α.

    Τέλος θα ήθελα να σημειώσω το εξής περί ντετερμινισμού και συνεπαγωγών. Η ερώτηση "Για ποιον λόγο μιλάτε στον πληθυντικό;" μπορεί να εννοηθεί αφενός ως "Τί σας παρακινεί ώστε να μιλάτε στον πληθυντικό;" αλλά και ως "Τί θέλετε να επιτύχετε μιλώντας στον πληθυντικό;". Καλό είναι αν όχι στα fora, τουλάχιστον εντός μας, να γίνεται σαφές το πότε αιτιολογούμε μια συμπεριφορά μας (αναφερόμενοι στην πραγματική αιτία - αν είμαστε σε θέση να τη γνωρίζουμε) και πότε προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε μια επιλογή μας.

    Αν ο νηματοθέτης θέλει να αποσύρω το σχόλιο (είδα ότι απευθύνεται σε συγκεκριμένα status) παρακαλώ να ενημερωθώ.
     
  2. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Πληθυντικός Ευγενείας;



    Άσχετος, όχι. Ίσα-ίσα, που το AETOS μου φέρνει σε Ινδιάνο φύλαρχο, και ως εκ τούτου ειδικό γιά τα τοτέμ. Και θα χρειαστούμε νομίζω έναν τέτοιο, σύντομα...
    Πιστεύω να ανέλυσα αρκετά διεξοδικά στο προηγούμενό μου ποστ γιατί κρίνω αυτές τις απαντήσεις ως ανεπαρκείς, γιά κάποιον που ενδιαφέρεται όντως να μάθει το γιατί, και δεν αρκείται στο "τί". Γιά όποιον από την άλλη πλευρά βασίζει τη σκέψη του στη γενίκευση και την υπεραπλούστευση που περικλείει το "η χρήση του πληθυντικού είναι μέρος της σεξουαλικής έκφρασης για τους σεξουαλικά υποτακτικούς", κατανοώ πως μπορεί και να είναι επαρκείς...
    Η αλήθεια είναι, μιά και τ' ανέφερες, ότι τα περιμένω, πλέον. Μακάρι να μπορούσε ν' αποκτήσει τέτοιο βάθος, η κουβέντα... Μιά κι έκανες λοιπόν την αρχή, θα συνεχίσεις; Ειλικρινά πολύ θα ήθελα να μου αναπτύξει κάποιος τη λογική των τοτεμικών ταξινομήσεων που αφορούν τη χρήση της γλώσσας... Έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις εσύ, ή δεν μπορούμε να πάμε πιό πέρα από την επικεφαλίδα;

    Το μόνο σίγουρο σ' αυτή την ιστορία, προσφιλεστάτη μου alnair, είναι τα χαστούκια. Πάντα πέφτουν τα χαστούκια, όπως μαρτυρεί η εμπειρία όλων μας. Το θέμα είναι όμως, αφού συνήθως δεν τα χρησιμοποιούμε πράγματι σαν μέσο γιά να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας, γιατί, πάντα, πέφτουν;

    Θα θυμάσαι υποθέτω, πως πλείστες όσες φορές έχουμε αναλύσει ανάλογα θέματα εδώ: Γιατί είμαστε σαδιστές; Γιατί είμαστε μαζοχιστές; Γιατί αρεσκόμαστε στον εξευτελισμό; Γιατί μας αρέσει να κυριαρχούμε; Γιατί μας αρέσει να υποτασσόμαστε;

    Το φόρουμ είναι, φυσικά, γεμάτο από τέτοια "γιατί" κι από τις συζητήσεις που εξυφάνθηκαν γύρω τους, με σκοπό να εξηγήσουμε και να καταλάβουμε καλύτερα τους λόγους και τα αίτια που κάνουν να μας αρέσουν κάποια πράγματα. Υπάρχει όπως ξέρεις, ένας τεράστιος πλούτος σχετικού υλικού...

    Μπορείς να φαντασθείς πόσο μικρότερος θα ήταν αυτός ο πλούτος, εάν όλες αυτές οι συζητήσεις είχαν κλείσει πριν καλά-καλά ανοίξουν, υπό το βάρος ενός -απλούστατου και βεβαίως εμπειρικά επιβεβαιωμένου, δυνάμει όμως καταλυτικού- "γιατί έτσι μας αρέσει και νοιώθουμε καλύτερα";




    Θα ξαναεπανέλθω (νά 'χει και λίγο σασπένς...  ).


     
  3. alnair

    alnair Regular Member

    Απάντηση: Πληθυντικός Ευγενείας;

    Χαριτωμένε MindMaster, έχεις χύσει τόνους ηλεκτρονικής μελάνης εδώ πέρα για να πείσεις πως ο ρόλος του τροχονόμου του νήματος σου πηγαίνει. Εγώ διαφωνώ, επειδή σε ξέρω λίγο καλύτερα. Ο ρόλος του κλόουν θα σου ήταν πιο ταιριαστός, και μην το πάρεις στραβά, σε καμία περίπτωση δεν εννοώ ότι γίνεσαι γελοίος. Είναι επειδή εκφράζεις με τον πιο κωμικό τρόπο τη θλίψη σου.

    Ξαναεπανέλα λοιπόν, να με διασκεδάσεις  
     
  4. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Απάντηση: Πληθυντικός Ευγενείας;

    Χμμμ...
     
  5. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Πληθυντικός Ευγενείας;


    Πάντα είναι χαρά μου να σε διασκεδάζω, θα έπρεπε να το ξέρεις κι αυτό καλά...

    Θα ξαναεπανέλθω, φυσικά, αλλά ως τότε αν θες, μου λες και γιά ποιό λόγο θα έπρεπε να θλίβομαι... Εγώ έχω έναν βέβαια, αρκούντως σοβαρό, έχω σοβαρές αμφιβολίες όμως, περί του αν τον ξέρεις...

    Γιά πες, λοιπόν;


    Edit: Το "θα ξαναεπανέλθω" φυσικά, δεν πήγαινε σε σένα. Τί άλλο να προσθέσω γιά το σχολιάκι σου; Και τόσο "μελάνι" που του αφιέρωσα, ήταν λόγω της γνωστής συμπάθειας. Θα ξοδέψω κι άλλο, μόνο όταν αποφασίσω πως δικαιολογείται και κάποια ποσότητα sympathy... Ποτέ όμως προς εσέ, δεν θα υπάρξει εμπάθεια...  


     
  6. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πληθυντικός Ευγενείας;

    Σεβαστή η άποψη μα δεν εννοούσα ακριβώς αυτό.
    Εννοούσα ότι δεν ηδονίζομαι μόνο με το τι συζητείται αλλά
    και από το πως ο καθένας συζητά.
    Είναι συναρπαστική η σκιαγράφηση χαρακτήρων μέσα
    από το τι λένε και πως το λένε.
    Βίτσια είναι αυτά!

    Υ.Γ. Χε, χε,
    ακόμα και από το κάθε πότε το λένε!
     
  7. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Re: Απάντηση: Re: Πληθυντικός Ευγενείας;

    Συμφωνώ όσον αφορά την πολυπρισματική οπτική με τον ίδιο τρόπο που συμφωνεί και ο AETOS30 αγαπητέ.

    Διαφωνώ με την εξίσωση των Ικανός / Άξιος, φρονώντας πως το δεύτερο είναι υπερσύνολο του πρώτου, κατανοώ την χρήση της στην παρούσα περίπτωση, θα δεχόμουν την ύπαρξη ικανότητος αν δεν υπήρχε η υστεροβουλία στην οποία παραπέμπει το "ναρκοθετεί", όχι όμως και την επιβράβευση την οποία το "Άξιος" υπονοεί.

    Ομολογουμένως η συνέχεια του νήματος σας δικαιώνει όσον αφορά την επιτυχία της ναρκοθέτησης.

    Υπήρξατε αρκούντως σαφής, δεν απαιτούνται περαιτέρω διευκρινήσεις.
     
  8. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πληθυντικός Ευγενείας;

    Φρονώ ότι η δεδομένη υστεροβουλία του νηματοθέτη χρήζει επιβράβευσης.
    Υποπτεύομαι πως όπως και σε άλλα αναλόγου προβοκατόρικου περιεχομένου
    νήματά του στο παρελθόν, ο Elysium παίρνει ένα λελογισμένο (εκ του ασφαλούς) ρίσκο.
    Ποντίζει νάρκες όντας βέβαιος πως πλείστοι επίδοξοι ναρκαλιευτές
    θα σπεύσουν να τις συλλέξουν εκτιθέμενοι δημοσίως.
    Έπειτα τον φαντάζομαι αρειμάνια ξαπλωμένο σε δερμάτινη πολυθρόνα
    να απολαμβάνει malt whisky, καπνίζοντας τίποτα λιγότερο από Αβάνας,
    ρεμβάζοντα τα αποτελέσματα της τακτικής του.
    Μου αρέσει.
    Προσέξτε τώρα το ντελικάτο σημείο της ευαρέσκειάς Μου Λόγιε:
    Αν αφαιρέσετε την υστεροβουλία από το όλο στρατήγημα, το νήμα
    θα μπορούσε κάλλιστα να βρίσκεται σε φιλολογικά φόρα παρά
    σε τόπο συγκεντρώσεως διεστραμμένων.
    Αναρωτιέμαι, άραγε ο ίδιος το έχει αντιληφθεί αυτό;
     
  9. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πληθυντικός Ευγενείας;

    <γελάει> αν ο Elysium ναρκοθετεί εμείς μάλλον υποσκάπτουμε αγαπητέ, με αποτέλεσμα την παρέκκλιση του νήματος.

    Αναφορικά με την ερώτησή σας περί αντιληπτικής ικανότητος η ύπαρξη πιο φιλολογικού νήματος με τον ίδιο τίτλο το οποίο εξελίσσεται παράλληλα πιστεύω πως μπορεί να αποτελέσει hint.

    ΥΓ. Στον τομέα της απόλαυσης, μήπως κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια; <χ>
     
  10. SensualTorturer

    SensualTorturer Regular Member

    Sorry - Λάθος μου
     
  11. Severin

    Severin Regular Member

    Απάντηση: Πληθυντικός Ευγενείας;

    Δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει αυτη η προσπαθεια να βγει ενα συμπερασμα που θα καλυβει ολους τους υπατακτικους(αφου κυριως αυτους αφορα η ερωτηση)...
    Οι (παρε)κλισεις του καθενα απορρεουν απο τις εμπειριες του και τα ερεθησματα που εχει απο το περιβαλλον,τη κουλτουρα(η υπο-) του και πιθανως να υπαρχουν και πολλοι αλλοι λογοι!Αυτη η καθολικοτητα λοιπον ειναι το ιδιο πιθανο να ειναι σωστη οσο πιθανο ειναι να δεις ακριβως το ιδιο ονειρο με καποιον αγνωστο!
    Ο καθενας εχει τους λογους του που χρησημοποιει το πλυθηντικο ευγενειας ειτε αυτος ο λογος ειναι οτι απλα τον καυλωνει-ειτε οτι θελει να κρατησει καποια αποσταση απο το συνομηλητη του η οτιδηποτε αλλο τον ωθει!
     
  12. Aetos30

    Aetos30 Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πληθυντικός Ευγενείας;



    Οι απαντήσεις των υποτακτικών που παραθέτεις στο ποστ αυτό δεν λένε κάτι ιδιαίτερο.
    Γράφουν ότι μιλάνε στον πληθυντικό για λόγους σεβασμού ,κοινωνικής ευγένειας, διατήρησης των αποστάσεων, ηλικιακών διαφορών ,φλερτ κλπ. Νομίζω ότι ο περισσότερος κόσμος με τον ίδιο τρόπο διάγει την κοινωνική του ζωή. Πρέπει να είναι κανείς υποτακτικός για να απαντήσει με αυτό τον τρόπο στο ερώτημα του νηματοθετη; Δεν καταλαβαίνω την παράθεση αυτών των δημοσιεύσεων και κυρίως δεν καταλαβαίνω την αντιπαραβολή αυτών των απαντήσεων. Ο νηματοθετης ρώτησε γιατί μιλούν στον πληθυντικό ως υποτακτικοί και εκείνοι απαντούν γιατί μιλούν στον πληθυντικό γενικότερα.(εκτός από τον slaveofsuzan ο οποίος αναφέρει και ένα λογο τον οποίο αναφέρω κι εγώ)
    Τι είναι αυτό που σε κάνει να κρίνεις αυτές τις απαντήσεις επαρκείς;

    Που βλέπεις την υπεραπλούστευση;
    Πιστεύεις ότι δεν είναι έτσι; Δεν έμεινα στο «τι» απάντησα και στο «γιατί» (σε αντίθεση με τις απαντήσεις των υποτακτικών που παραθέτεις οι οποίες,εως ένα βαθμό, είναι εκτός θέματος) αλλά δεν έδωσες καμία σημασία. Θα μπορούσες να συμφωνήσεις η να διαφωνήσεις τεκμηριωμένα. Γράφεις ότι σε ενδιαφέρει το γιατί αλλά ενώ ασχολήθηκες με τα γραπτά μου ,αγνόησες την εξήγηση μου.

    Η κουβέντα δεν έχει βάθος και δεν θα αποκτήσει ότι και να κάνουμε. (Το ερώτημα γαρ)
    Πρέπει να μου δώσεις ένα καλό λογο για να το κάνω αυτό. Θα πρέπει πρώτα να μου εξηγήσεις γιατί θα πρέπει να κατεβάσω μισή βιβλιοθήκη και να αφιερώσω μια ολόκληρη μέρα (το λιγότερο) στην μελέτη και το γράψιμο προσπαθώντας να συνδέσω τα ασύνδετα ,δηλ σπουδαίες επιστημονικές μελέτες με το…… καθόλου σπουδαίο ερώτημα του θέματος. Θα ήθελα λοιπόν να μου δώσεις ένα κίνητρο. Εως τότε δεν νομίζω ότι μπορώ να πάω πέρα από την επικεφαλίδα. Κι’ αυτή πολύ είναι.

    Υ.Γ (και διά ταύτα)
    Στις απαντήσεις μας πρέπει να υπάρχει μέτρο και μια επίγνωση των ερωτήσεων. Γενικά μιλώντας έχω την πεποίθηση ότι η σοβαρότητα και τεκμηρίωση μιας απάντησης θα πρέπει να είναι ανάλογη της αξίας μιας ερώτησης. Στην αντίθετη περίπτωση προσθέτουμε σοβαρότητα στην ερώτηση αφαιρώντας την σοβαρότητα αυτή από τους εαυτούς μας αγαπητέ MindMaster.


    Στα ιντερνετικα φόρα ταιριάζουν όλοι και όλα. Αν όμως μιλάς για πραγματικούς φιλολογικούς κύκλους νομίζω ότι μεγαλοπιάνεσαι.