Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Πνευματική Ανωτερότητα Κυρίαρχων.

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Elysium, στις 1 Ιουνίου 2008.

?

Είναι οι Κυρίαρχοι πνευματικά ανώτεροι από τους υποτακτικούς;

  1. ΝΑΙ

    12 vote(s)
    18,8%
  2. ΟΧΙ

    52 vote(s)
    81,3%
  1. Guest05

    Guest05 Guest

    Re: Απάντηση: Πνευματική Ανωτερότητα Κυρίαρχων.

    Δεν νομίζω πως κάνει χιούμορ. Ο επιστημονισμός ως άλλη φιάλη του Κλάϊν είναι ο μόνος τρόπος να προσδιορίσεις αυτοτροφοδοτούμενα δεδομένα όπως ο εμπειρισμός.

    Υ.Γ. Αυτό θα ήταν ένας φοβερός αλγόριθμος.
     
  2. Syrah

    Syrah Contributor

    Αν επιδιώκουν να εξάγουν συμπεράσματα επί συνόλου διάφορου του δείγματός τους ασφαλώς την χρειάζονται.

    Ο προσδιορισμός Mistress (όπως επίσης "Master" και "slave") αφορά αποκλειστικά στην αλληλεπίδραση δύο ανθρώπων εντός μίας M/s σχέσης. Εκείνος/η που δηλώνει Master/Mistress του τάδε, σημαίνει ότι επί αυτού και μόνο κυριαρχεί, και όχι επί παντός επιστητού. Ομοίως εκείνος/η που δηλώνει slave του δείνα, σημαίνει ότι αυτόν και μόνο υπηρετεί και όχι οποιονδήποτε τον διατάξει οτιδήποτε.

    Δεν είναι δική σου δουλειά να ξέρεις σε τι αναφέρεσαι;
     
  3. Guest05

    Guest05 Guest

    Αφού γουστάρεις την στατιστική θα έπρεπε να ξέρεις πως δεν υπάρχει μέτρηση που να αφορά το όλον.
    Αρκούμαστε σε ασφαλές δείγμα.

    Θα ήθελα να συμπληρώσω πως σε μετρήσεις που αφορούν ερωτικές εκφράσεις το πλέον ακατάλληλο μέσο για να τις αποδώσεις είναι τα μαθηματικά.
     
  4. Syrah

    Syrah Contributor

    Αν το δείγμα είναι διάφορο του συνόλου επί του οποίου θέλουμε να εξάγουμε συμπεράσματα, σε τί συνίσταται η ασφάλεια;
     
  5. Guest05

    Guest05 Guest

    Αχ θα στο πω με καρβέλια. Αν είσαι 40 χρόνια φουρναραίος δεν χρειάζεται να δεις όλα τα καρβέλια ψωμί που υπάρχουν στον κόσμο για να ξέρεις πόσα θα βγουν καμένα από μια φουρνιά.
    Στα 40 χρόνια που κάνεις αυτή την δουλειά έχεις ένα ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΕΙΓΜΑ από καμένα καρβέλια.
     
  6. Syrah

    Syrah Contributor

    Heinrich von Kleist, με το παράδειγμά σου εν μέρει συμφωνώ. Θα μου επιτρέψεις όμως να σταθώ στο δείγμα της Vermillion και στο κατά πόσο είναι ασφαλές, καθώς η ίδια δεν έχει υπάρξει 40 έτη slave.
     
  7. Guest05

    Guest05 Guest

    Προφανώς και δεν γνωρίζω το δείγμα της Βερμίλιον. Έχω το δικό μου. Το οποίο για την δική μου εξαγωγή συμπερασμάτων είναι ασφαλές. Και θα έλεγα πως η Βερμίλιον ήταν ιδιαίτερα μετριοπαθής στην εκτίμησή της.
    Μα αυτό αφορά εμένα. Δεν μπορώ να το θέσω ως δεδομένο στην κουβέντα.
    Η παρέμβαση μου ήταν καθαρά για την μέθοδο εξαγωγής συμπεράσματος κι όχι για το ίδιο το συμπέρασμα.
     
  8. Syrah

    Syrah Contributor

    Χρήσιμη μέθοδος, αν τεκμηριώνονταν ορθολογιστικά.

    Πέραν, ταυτόχρονα με τη συζήτηση διαβάζω το εξής:
    [...]εοικε δ' ου μονον το τι εστι γνωναι χρησιμον ειναι προς το θεωρησαι τας αιτιας των συμβεβηκοτων ταις ουσιαις (ωσπερ εν τοις μαθημασι τι το ευθυ και το καμπυλον, ή τι γραμμη και επίπεδον, προς το κατιδειν ποσαις ορθαις αι του τριγωνου γωνιαι ισαι), αλλα και αναπαλιν τα συμβεβηκοτα συμβαλλεται μεγα μερος προς το ειδεναι το τι εστιν,[...]
     
  9. Guest05

    Guest05 Guest

    Εμ πέστο πουλάκι μου πως διαβάζεις κι αυτό. Λέω και γω, κινέζικα μιλάω κι έπρεπε να γράψω για καρβέλια και φουρναραίους για να γίνω αντιληπτός.

    Θα στο πω άλλη μια φορά με όλη την καλή διάθεση. Κλείσε την πόρτα στον ορθολογισμό όταν τα θέματα που πραγματεύεσαι έχουν να κάνουν με τον έρωτα, το σεξ, ακόμα και με το bdsm.

    Στο λέω εμπειρικά.
     
  10. Syrah

    Syrah Contributor

    Το θέμα αφορά στη μέθοδο εξαγωγής γενικευμένων συμπερασμάτων, όπως τόνισες νωρίτερα, και όχι στο περιεχόμενο των συμπερασμάτων αυτών, καθώς η λογική βρίσκει εφαρμογή επί παντός επιστητού (και όχι μόνο), για τούτο και στο προαναφερθέν κείμενο ο Αριστοτέλης καταπιάνεται με την Ψυχή. Λες να έκαμε λάθος;
     
  11. Guest05

    Guest05 Guest

    Μα δεν υπάρχει λάθος ή σωστό. Τα της ψυχής δεν είναι μαύρο άσπρο. Στην θεμελιώδη φιλοσοφική του Αριστοτέλη σαφώς και η προβολή της ψυχής πάνω σε διαστάσεις χώρου ήταν απαραίτητη για λόγους ερμηνείας και κατανόησης. Μετά ήρθε κι ο Φρόϊντ και μας τα κανε πιο περίπλοκα.

    Διαφωνώ με την εφαρμογή της λογικής επί παντός του επιστητού. Οι μετααριστοτελικές θεωρίες του χάους μας έμαθαν πως δεν υπάρχει σχέση αίτιου - αποτελέσματος ( συμπερασμάτων ) και απογύμνωσαν τη διαλεκτική σκέψη. Θεωρώ ότι δεν μπορεί να υπάρχει λογική νομοτέλεια στην εξαγωγή συμπερασμάτων που αφορούν τον έρωτα , το σεξ, τα συναισθήματα.
     
  12. Vermilion

    Vermilion Regular Member

    Απάντηση: Re: Πνευματική Ανωτερότητα Κυρίαρχων.

    Δεν είναι δική μου δουλειά να ξέρω πώς το αντιλαμβάνεσαι.

    Καλού κακού βρες κι ένα δείγμα και μια σχέση αιτίου-αιτιατού...... Θα σου χρειαστεί........  
     
    Last edited: 5 Ιουνίου 2008