Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ποίηση της παρακμής. Η μοντερνιστική τομή.

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος Dolmance, στις 9 Σεπτεμβρίου 2008.

  1. stratos83

    stratos83 Regular Member

    Γαμήλιος ύπνος


    Στο τέλος το μακρόσυρτο φιλί τους διαρρήχθηκε, με γλυκό πόνο,
    και καθώς οι τελευταίες αργές απρόσμενες σταγόνες πέφτουν
    από το απαστράπτον γείσο όταν πια η καταιγίδα έχει χαθεί,
    έτσι ένας-ένας εξασθένησαν οι χτύποι της καρδιάς τους.

    Τα στήθη τους χωρίστηκαν, μαζί με την αρχή της γένεσης
    γαμήλιων ανθών που σε εκάτερη πλευρά εκτείνονται
    από τον ενωμένο βλαστό.

    Ακόμη γαλήνια τα στόματά τους, πυρωμένα,
    λείχουν το ένα το άλλο εκεί που χωριστά κείτονται.

    Ο ύπνος, τους βύθισε πιο βαθιά από το ρεύμα των ονείρων,
    και τα όνειρά τους, τους κοιτούσαν να βυθίζονται και να γλιστρούν μακριά.

    Αργά οι ψυχές τους αναδύθηκαν πάλι, μέσα από ανταύγειες
    υδάτινου φέγγους και από σκοτεινά άπνοα απομεινάρια ημέρας.

    Ώσπου από κάποιο θαύμα των νέων δασών και χειμάρρων
    εκείνος ξύπνησε και θαύμασε πιο πολύ: που εκείνη εκεί κειτόταν.

    ΝΤΑΝΤΕ ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ ΡΟΣΕΤΙ (1828-1882)
     
  2. lady s

    lady s πιασε με ......αν μπορεις!!!!

    -«Ποια είσαι συ; Δε μοιάζεις για γυναίκα θνητή, που οι ουρανοί της χάρισαν τέτοια γοητεία. Γιατί δεν κάθεσαι ήσυχη σε μια μεριά; Γιατί έχεις φτερά στα πόδια;»

    -«Είμαι η Ευκαιρία, και λίγοι με γνωρίζουν. Κινούμαι αδιάκοπα, γιατί το ’να μου πόδι το ’χω πάνω σ’ έναν τροχό. Δεν υπάρχει φτερό που να μου παραβγαίνει στο τρέξιμο, κι ωστόσο έχω φτερά στα πόδια μου, για να τυφλώνω τον κόσμο όταν τρέχω. Τα μπερδεμένα μαλλιά μου τα ’χω ριγμένα μπροστά, μ’ αυτά σκεπάζω και το στήθος και το πρόσωπό μου, για να μη μ’ αναγνωρίζει κανείς όταν έρχομαι. Στο πίσω μέρος του κεφαλιού είμαι φαλακρή. Του κάκου προσπαθεί να μ’ αρπάξει κανείς όταν τον έχω προσπεράσει».

    -«Πες μου όμως, ποια είναι αυτή που έρχεται μαζί σου;»

    -«Η Στερνή σου Γνώση. Γι αυτό, κατάλαβέ το: Όποιος δεν προφταίνει ν’ αρπάξει εμένα, πιάνει αυτήν. Κι όσο χασομεράς
    με ανόητες κουβέντες και σκέψεις, δε βλέπεις, κακομοίρη μου, πως σου ’φυγα και μ’ έχασες».
    .
    .

    Νικολό Μακιαβέλι
     
  3. Antonius Block

    Antonius Block We are all just prisoners here of our own device

    A feast of friends

    Wow, I'm sick of doubt
    Live in the light of certain South
    Cruel bindings
    The servants have the power
    Dog men and their mean women
    Pulling poor blankets over our sailors
    I'm sick of dour faces
    Staring at me from the T.V. Tower
    I want roses in my garden bower; dig?
    Royal babies, rubies
    Must now replace aborted
    Strangers in the mud
    These mutants, blood meal
    For the plant that's plowed

    They are waiting to take us into the severed garden
    Do you know, how pale and wanton thrillful
    Comes death in a strange hour
    Unannounced, unplanned for
    Like a scaring over-friendly guest you've brought to bed
    Death makes angels of us all and gives us wings
    Where we had shoulders, smooth as raven's claws

    No more money, no more fancy dress
    This other kingdom seems by far the best
    Until its other jaw reveals incest
    And loose obedience to a vegetable law

    I will not go
    Prefer a feast of friends
    To the giant family

    Jim Morrison


     
  4. étude

    étude Guest

    Υποκατάστατο

    Σκορπίζουν
    των δακρύων οι μεγάλες συγκεντρώσεις.
    Μνήμη και παρόν
    ψάχνουν να κρυφτούν από τη διαύγεια τους.
    Αραιά και που καμιά τουφεκιά
    πότε από κείνο το ευκρινές
    χαράκωμα ή λύπη πότε από αμυδρότερο.
    Στρατηγική να δείξει τάχα
    ότι έρχονται ενισχύσεις. Ας παραδοθεί.

    Έχει σχεδόν επικρατήσει ή φωτογραφία σου.
    Εξαπλώθηκε όπου βρήκε άμαχη επιφάνεια
    αποδεκατισμένη αίσθηση πρόθυμη για γαλήνη.
    Ανεμίζει στων βλεμμάτων τα υψώματα
    όχι σαν έθιμο αδρανές μελαγχολικό
    μα ως γενναίος συκοφάντης της απώλειας σου.
    Μέρα τη μέρα πείθει πώς τίποτα δεν άλλαξε
    Ότι ήσουν πάντα έτσι, από χαρτί
    εκ γενετής φωτογραφία σε συνάντησα
    ανέκαθεν πώς έτσι σ' αγαπούσα γυρολόγα
    από εικόνα σε απεικόνιση
    κι από απεικόνιση σε εικόνα σου αρκέστηκα.

    Μνήμη και παρόν πρέπει να κρυφτούν
    από τη διαύγεια τους.
    Αραιά και που καμιά τουφεκιά αμυδρή
    μαρτυρία υπέρ σου ή λύπη
    ας παραδοθεί.
    Ό μόνος αξιόπιστος μάρτυρας ότι ζήσαμε
    είναι ή απουσία μας.

    Κική Δημουλά

     
     
  5. aenaosss

    aenaosss Regular Member

  6. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Εραστές

    Περάσανε οι ώρες του γοργά
    και φύγαν οι εραστές θλιμμένοι.
    Με βήματα επίσημα κι αργά
    και καμπαρντίνα κουμπωμένη.

    Και λυπηθήκαμε τους εραστές,
    με το μικρό στο τόπο πήγαιν’ έλα τους.
    Να νείρονται αγκαλιές ζεστές,
    σκαλίζοντας τη γη με την ομπρέλα τους.

    --------------------------------------------------------

    Άκη

    Κοιτάζοντας τα σύρματα χωρίς πουλιά,
    τα χερούλια της πόρτας
    χωρίς δισταχτικά χέρια-
    Θυμόμαστε τα’ απλά σας πατήματα
    στο βρεμένο χώμα
    ύστερα από το θέατρο.
    Τα όχι αγνά σας μάτια
    ύστερα από τη μουσική,
    το μεσημέρι.

    Κοιτάζοντας το σύννεφο
    χωρίς θυμό,
    το σπίτι του σκύλου
    χωρίς σκύλο,
    καταπίνουμε την περηφάνεια μας,
    την αδεξιότητά μας.
    Φωνάζοντας το όνομά σας το πρωί,
    περνώντας μεσ’ απ τις εικόνες σας
    το βράδυ…
    Αγαπώντας, μισώντας
    με χαρά, με λύσσα.

    Κατά τα’ άλλα είμαστε οι ίδιοι.
    Φορώντας όλη μέρα ένα ρούχο
    με κόκκινα κουμπιά,
    με τσέπες φαρδιές,
    με μαλλιά σκονισμένα.
    Τρέχοντας να χαϊδέψουμε
    σκυλιά.

    ( Γιώργος Μακρής )
     
  7. lady s

    lady s πιασε με ......αν μπορεις!!!!

    "Είμαι δεμένος στο σώμα σου σαν άγριο σκυλί σε πάσσαλο
    και αλυχτάω, όχι γιατί θέλω να λευτερωθώ και να το σκάσω,
    αλλά επειδή δεν σε φέρνουνε σε μένα μια ώρα αρχύτερα να κόψω με τα δόντια μου τις σάρκες σου, αυτές που ντύνεσαι για να είσαι «όπως πρέπει» μπρος στους τρίτους. Το πάθος μου για σένα συγκρίνεται μονάχα με ένα μάτσο απρέπειες μη εξημερωμένου ζώου. Θέλω να σε απολαύσω αργά. Θα μένω λοιπόν κάμποσο νηστικός. Θα αφήνω την πείνα μου να ξαναμεγαλώνει σαν κλαδεμένο κλαρί, για να σε ευχαριστηθώ πάλι από την αρχή.
    Δεν θα σε λυπάμαι που θα κείτεσαι κι εσύ αιχμαλωτισμένη.
    Θα σε ποδοπατάω. Κανείς δεν λυπάται κάτι το θεϊκό. Κανείς
    δεν δείχνει ευσπλαχνία για το αναίτια υπέροχο. Θα τα υποστείς
    όλα μέχρι να γιατρευτεί η λύσσα του έρωτά μου."
     
  8. stratos83

    stratos83 Regular Member

    Καφάρ

    Να ζείς στην ίδια πολιτεία παντοτινά
    και να 'χεις των αναχωρήσεων τη μανία,
    μα φεύγοντας απ' το γραφείο τα βραδινά
    να κάνεις οφθαλμοπορνεία στα καφενεία.

    Αλλοτες είχαμε τα πλοία κρυφό σκοπό,
    μα ο κόσμος έγινε σαν αδειανή φυλλάδα,
    είναι τι ίδιο πιά να μένεις στην Ελλάδα
    με το να ταξιδεύεις στο Fernando Po.

    Τα φορτηγά είναι κακοτάξιδα κι αργούν,
    μες στα ποστάλια πλήττεις βλέποντας τουρίστες,
    το να φορτώνεις μήνες ρύζια στο Ραγκούν
    είν' ένα πράγμα που σκοτώνει τους αρτίστες.

    Οι πόλοι γίνανε σε μας πολύ γνωστοί,
    θαυμάσαμε πολλές φορές το Βόρειο Σέλας
    κι έχουν οι πάγοι χρόνια τώρα σκεπαστεί
    από αδειανά κουτιά σπανιόλικης σαρδέλλας.

    Στην Ταϊτή έζησε μήνες κι ο Λοτί,
    αν πας λιγάκι παρακάτου, στις Μαρκίζες,
    που άλλοτες τρώγανε μπανάνες κι άγριες ρίζες,
    καλλυντικά τώρα πουλάνε του Coty.

    Οι Γιαπωνέζες, τα κορίτσια στη Χιλή,
    κι οι μαύρες του Μαρόκου που πουλάνε μέλι,
    έχουν σαν όλες τις γυναίκες τα ίδια σκέλη
    και δίνουν με τον ίδιο τρόπο το φιλί.

    Η αυτοκτονία, προνόμιο πιά στα θηλυκά-
    κάποτε κάναμε κι εμείς αυτή τη σκέψη.
    Πεθαίνεις πιό σιγά με τα ναρκωτικά,
    μα τελευταία κι αυτά τάχουν νοθέψει.

    Νίκος Καββαδίας
     
  9. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Χρησμός και Πράγμα

    Τι χαίρεσαι; την αθαμβία;
    Μα ο θεός νοσεί
    σε φρικαλέες αναγκαιότητες

    τίκτοντας ελευθερία,
    πέρκα τραγουδιστή και ηδύχρωμη,
    στην επιούσια θάλασσα λησμονήσου.

    ( Νίκος Καρούζος )
     
  10. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Διαύγεια πνεύματος

    Το ποίημα κύλαγε
    φυσικότατα,
    οι συλλαβές χτυπάγαν
    σταγόνες της βροχής στον τσίγκο,
    μα ο τελευταίος στίχος
    κατακόρυφος, άηχος,
    τίποτα.
    Δεν καταλαβαίνω.
    Ποιος ο λόγος; προς τι;
    Ξαναδοκίμασε.
    Σταγόνες φυσικότατα στον τσίγκο,
    μα ο τελευταίος
    προς τι;
    Ανασήκωσε τα μάτια, κατάλαβε:
    Εμπρός του,
    παραβιασμένη
    η εξώπορτα
    κι ο διαρρήκτης
    να προχωράει αργά,
    με τις αιχμές του ορθάνοιχτου διαβήτη
    σημαδεύοντας
    ταυτόχρονα
    τα δυό του μάτια.

    ( Άρης Αλεξάνδρου )
     
    Last edited: 9 Μαϊου 2017
  11. lady s

    lady s πιασε με ......αν μπορεις!!!!

      Νομίζεις ότι την είδες γυμνή επειδή έβγαλε τα ρούχα της ;
    Πες μου για τα όνειρα της....
    Πες μου τι ...της ραγίζει την καρδία. ..
    Με τι είναι παθιασμένη και την κάνει να κλαίει;
    Πες μου για τα παιδικά της χρόνια η ακόμα καλυτέρα πες μου μια ιστορία της χωρίς να είσαι εσύ μέσα.....
    Έχεις δει το δέρμα της και έχεις αγγίξει το κορμί της .... Αλλά ακόμα την ξέρεις όσο ένα βιβλίο που κάποτε βρήκες αλλά ακόμα δεν το έχεις ανοίξει.......
    DR
     
    Last edited: 9 Μαϊου 2017
  12. étude

    étude Guest

    ΕΠΙ ΕΡΕΙΠΙΩΝ

    Και συχνά τελευταία
    καθόταν ανάμεσα στα συντρίμμια.
    Από παιδί, βλέπεις, αγαπούσε τα ερείπια.
    Ίσως, γιατί αυτά του έδιναν τη δυνατότητα
    να φαντάζεται ή να ανασκευάζει.
    Ίσως, γιατί αυτά του μάθαιναν την καταστροφή.

    Σήμερα κάθεται ανάμεσα
    σε σπασμένα δίκτυα
    θρυμματισμένους λαούς
    διαρρηγμένες αμοιβές
    διάτρητα όνειρα.

    Του λείπει όμως πλέον η φαντασία.
    Γι' αυτό αναρωτιέται μοναχά
    τι είναι πιο επώδυνο.
    Tο σπάσιμο ή η συγκόλληση.
    Ο πόνος άραγε ή η επιδιόρθωσή του.
    Και τείνει πάντα προς το δεύτερο.
    Όπως αυτή η κολόνα του ερειπωμένου κλειστού μαγαζιού.
    Όπως αυτή η κολόνα δωρικού ρυθμού μιας χώρας
    που γέρνει.

    Κέλλυ Μαλαμάτου

     
     
    Last edited by a moderator: 11 Μαϊου 2017