Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ποιός έχει τον έλεγχο;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος Lucifer81, στις 23 Φεβρουαρίου 2020.

  1. Dapom

    Dapom Contributor

    Έχεις δίκιο. Κανένα πρόβλημα ξέχνα οτι είπα.
     
  2. espimain

    espimain Contributor

    Πού στο καλό γράφω τέτοια πράγματα;
    Μην γράφετε έστω και μια αναφορά σε βιβλίο δεν χάλασε ο κόσμος. Καταλάβαμε.
    Αλλά τουλάχιστον υποδείξτε μου που γράφω σε εσάς αυτά που λέτε.

    Φυσικά και δεν είναι δυνατόν να κατανοήσετε τι εννοώ σε κάτι που δεν έγραψα.
     
  3. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Καλό είναι να μην χρησιμοποιούμε λέξεις που δεν μπορούμε, έστω και στοιχειωδώς, όχι να ορίσουμε -ε'ιναι πιο ζόρικο αυτό-, αλλά να αντιληφθούμε...
    Καλό είναι πάλι να μπορούμε να έχουμε την στοιχειώδη δυνατότητα να μπορούμε να αντιληφθούμε (ούτε ικανότητα ούτε καταννόηση, μια ιδέα ας πούμε) πως προσέγγιση ή ερμηνεία γεγονότων του παρελθόντος, δεν -ΔΕΝ- τα προσεγγίζουμε ούτε με σύγχρονα δεδομένα ούτε με σύγχρονες έννοιες, τεσπά με οτιδήποτε φρέσκο ξέρουμε ή νομίζουμε πως ξέρουμε. Δεν χρειάζεται να πάμε μακριά, η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπωνε, αυτού που λέμε Δυτικός Πολιτισμός, αδυνατεί να κάνει συσχετισμούς και αναλογίες για γεγονότα λιγότερο από 100 χρόνια παλιά, χωρίς υποστήριξη ή καθοδήγηση.
    Τα τελευταία 10-12 χρόνια έχουν ανασκαφεί και ανασκάπτονται ακόμη τρεις (3) πόλεις, πόλεις, ούτε χωριά ούτε οικισμοί, με εκτιμώμενο πληθυσμό από 3 έως 5.000 κατοίκους και χρονολόγηση από 7.000 έως 10,500 χρόνια παχ, και τα ευρήματα συνιστούν ικανοποιητικότατη κοινωνική οργάνωση και για να μη πάμε και το πράμα μακριά, ο Μινωικός πολιτισμός ήδη από το 2.200 παχ είχε παλαβή κοινωνική οργάνωση, 100 πόλεις άκμάσανε στην Κρήτη, αλλά και στο Αιγαίο γενικότερα, και οι Κρητικοί ως πληθυσμός γηγενής φαίνεται με τους πιο αυστηρούς υπολογισμούς να σουλατσάρουν στο νησί από το 7.000 παχ. Γενικότερα μιλώντας ζούμε σε μιαν εποχή που οι αρχαιλόγοι θεωρούν πιθανόν λίαν να ανακαλύψουμε στο εγγύτατο μέλλον ερείπια οργανωμένων πολιτειών έως και το 18 με 20.000 παχ, στο τρίγωνο Σινά-Περσικού κόλπου-σημερινής Νότιας Τουρκίας.
    Για να μη μπαίνουμε σε λεπτομέρειες του κιαρατά, αγελαία ζωντανά είμαστε, σε ομάδες από 15-25 άτομα μεγαλώναμε, ομάδα χωρίς ηγεσία επιβιώνει ελάχιστα, σχέσεις αντιπαλότητας φαίνεται πως έχουν προκύψει από τον καιρό που βγήκαν τα ρηχά πιάτα, οπότε και εξουσιαστικοί μηχανισμοί διαμορφώθηκαν και επιβολής και κατίσχυσης και κλοτσοπατινάδας και ευρύτερων συρράξεων και απ' όλα.
     
  4. Dapom

    Dapom Contributor

    Παρακαλω διαβάστε ξανά τι έχω γράψει...δεν απευθυνότηταν αυτό προς εσας.
     
  5. Dapom

    Dapom Contributor

    Mea culpa
     
  6. Mr__despicable

    Mr__despicable Regular Member

    @cadpmpc συμφωνώ στα περισσότερα αλλά αυτό
    δεν συμφωνεί με τα προηγούμενα που έχεις γράψει. Υποθέσεις μόνο μπορούμε να κάνουμε εφόσον δεν γνωρίζουμε και δεν θα μάθουμε και ποτέ.
     
  7. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Πού τόχω γράψει χρ'σό μ' με την πεταχτοπαρόλα, το ανακόλουθον..?
    ...
    Αααα κι άλλο υποθέσεις κι άαααλλο "υποθέσεις"...
    Μη πάθω κανά ντεζά βουουου στο ξεκούδουνο, πάνω π' άρχισαν κι οι ζέστες ...
     
  8. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Αυτό λέει, λοιπόν, ότι από πλευράς επιβίωσης, πήραμε τα καλύτερα  
     
  9. Mr__despicable

    Mr__despicable Regular Member

    Στο ότι ομάδα χωρίς ηγεσία επιβιώνει ελάχιστα. Τα σημερινά δεδομένα και ο τρόπος σκέψης μας, μας οδηγεί εκεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ισχύει κιόλας.
     
  10. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Η ευρύτερη επιστήμη της ζωολογίας έχει αρκετά παραδείγματα. Δεν είμαστε και τοοοσο ξεχωριστοί  
     
  11. cadpmpc

    cadpmpc Contributor


    Πάντα αναρωτιόμουν από πού προέρχετσι το σχετικά συνηθισμένο επίθετο Αναγνωσταράς...
     
  12. tithon

    tithon Contributor

    γενικά, αλλά όχι καθολικά, παρατηρούμε οτι σε όλα τα είδη που σχηματίζουν αγέλες, οι αγέλες σχηματίζονται γύρω από κάποιον πυρήνα. υφίσταται το ενδεχόμενο αυτός ακριβώς να είναι ο καθοριστικός παράγοντας συγκρότησης αγέλης, ο παράγοντας εξελικτικής μετάβασης στην αγελαία κατάσταση. αυτό επιβεβαιώνεται σχεδόν σε κάθε αγέλη θηλαστικών, που μοιάζουμε πάρα πολύ σε συμπεριφορές και χαρακτηριστικά, ακόμη και σχεδόν σε κάθε αγέλη ευρύτερα, που μοιάζουμε κάπως λιγότερο. στους πολύ πολύ όμοιούς μας άλλους πιθήκους το ίδιο επιβεβαιώνεται επίσης. η παραλλαγή των πυγμαίων χιμπατζήδων, που δεν έχουμε παρατηρήσει αρκετά μιας και σχετικά πρόσφατα τράβηξαν την προσοχή μας, αφ ενός γιατί είναι σπάνιοι κι αφετέρου γιατί είναι απομονωμένοι, αμφισβητεί εν μέρει ή επιφανειακά το μοντέλο. έχει διατυπωθεί πάντως και η άποψη οτι η σπανιότητα και η απομόνωση των μπονπομπο συνδέεται και με την ιδιοτυπία της συμπεριφοράς τους αφού δεν κατορθώνουν να υπερασπιστούν ποτέ τα εδάφη τους απ' τις πιέσεις των χιμπατζήδων. διίστανται οι απόψεις σχετικά με το ποιός είναι ο πυρήνας γύρω απ τον οποίο συγκροτούνται οι αγέλες των μπονομπο. στο επίπεδο του πιασάρικου μοδέρνου ρεπορταζ είναι αναρχικές.

    σημαντική διευκρίνιση: οι σχέσεις μέσα στις αγέλες διαμορφώνονται και διευθετούνται απ ευθείας, άτομο με άτομο, ένας προς έναν. δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη οτι αυτό δεν ίσχυσε και στις αγέλες του δικού μας είδους, γι αυτό υποθέτουμε οτι ίσχυσε. τελείως διαφορετικό πράγμα είναι οι σχέσεις που διαμορφώθηκαν όταν περάσαμε από αγέλη σε κοινωνική οργάνωση, σε διαγελικές ομάδες κυνηγών ή συλλεκτών που έγιναν αργότερα χωριά και πόλεις. εκεί προέκυψαν άλλες διευθετήσεις, λιγότερο άμεσες. με ένα σχήμα λόγου θα λέγαμε οτι τότε την κυριαρχία υποκατέστησε ή αντικατέστησε η εξουσία.