Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Πολιτικές προεκτάσεις του bdsm

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος DeSade, στις 23 Οκτωβρίου 2015.

  1. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    Η πολιτικη της χωρας των τελευτταιων 40 ετωνμεσα απο τη ματια ενος bdsmer



     
  2. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @soutzoukakia : Δεν θα προσπαθούσα να το περιγράψω. Αν αναρωτιόμουν σε ικανό βαθμό "τι θέλει να πει ο ποιητής", ώστε να θέλω ν' ασχοληθώ, θα ζητούσα από τον ποιητή να γίνει σαφέστερος χωρίς να προσφεύγω σε εικασίες. Assuming is not allowed is not a bad rule, no matter the status. Περαιτέρω, σε κάποιους κρίνει κανείς πως αξίζει τον κόπο να υποδείξει μια διαφορετική οπτική ενώ σε άλλους γνωρίζει πως είναι απλώς σπατάλη ενέργειας και πόρων.

    @elfcat: Στα δικά μου μάτια ο νηματοθέτης δεν προσπαθεί να καταδείξει ή να καυτηριάσει συμπεριφορές, κάτι που θα ήταν θεμιτό, ίσως ακόμη και ευπρόσδεκτο αλλά να στοχοποιήσει πρακτικές,που δεν τον εκφράζουν, όπως έχει κάνει επανειλημμένα στο παρελθόν, κατατάσσοντας εμμέσως τον χώρο που κινούνται όσοι τις ακολουθούν αν όχι σε εκκολαπτήριο, σε πιθανό καταφύγιο των αυγών του φιδιού και ανάγοντάς τον έμμεσα σχεδόν σε πολιτικό φορέα.

    Η σύνδεση της παραφυλικής σεξουαλικότητας με πολιτικές πεποιθήσεις, που αποπειράται ο νηματοθέτης, θυμίζει αυτό που ο Marqui αποκάλεσε "Γ Ράιχ από την ανάποδη", είμαι σίγουρος πως θυμάστε της τύχης που έλαχαν παρόμοιες προσεγγίσεις στο παρόν συζητητήριο στο παρελθόν. Ίσως η ειρωνεία η απαξίωση και η οργή να μην είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος αντιμετώπισής του, είναι όμως κατανοητά. Δεν βλέπω λόγο να προσπαθεί κάποιος ν' αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας, κάποια πράγματα (θα έπρεπε να) είναι αυτονόητα.
     
  3. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    'Οταν μείζονος σημασίας θέματα εκφεύγουν της απολύτως προσωποποιημένης προοπτικής και ανάγονται σε γενικούς κανόνες, ο ουσιαστικός και όχι λημματικός φασισμός γιγαντώνεται, η δε γιγάντωσή του είναι αυτοτροφοδοτούμενη, ακριβώς επειδή οδηγεί σε αδιέξοδα τα οποία δυνάμεθα να τα υπερβούμε μόνο με λύσεις σύγκρουσης και Ισχύος. Με αυτή την έννοια, η οργή, η ειρωνεία και η σύγκρουση είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος αντιμετώπισης, καθώς κάθε τι άλλο τρέπεται με ιδιαίτερη ευκολία σε εκκολαπτήριο των αυγών του φιδιού δημιουργώντας τις αυτές συνθήκες με τη Δημοκρατία της Βαϊμάρης.
    Ενίοτε όμως, ακόμη και στο προσωποποιημένο επίπεδο, η επίκτητη χριστιανική ηθική, οδηγεί στα αυτά αδιέξοδα, τα οποία εύκολα συνηθίζουμε να σπρώχνουμε στις αραχνιασμένες γωνιές του εγκεφάλου μας. Παράδειγμα: Δεν ξέρω πόσο ορθό είναι να καταδικασθεί ο οιοσδήποτε Μένγκελε, ή Φον Μπράουν ή Ilya Ivanov από κάποιον που χρησημοποιει αεροπλάνο για τις μετακινήσεις του ή κάποιον που απέκτησε παιδί στο DNA του οποίου έγινε παρέμβαση για να εξαλειφθούν γονίδια κληρονομικής ασθένειας ή από κάποιον ο οποίος ζει λόγω μεταμόσχευσης οργάνων.
    Πόλεμος πατήρ πάντων Κυράδες μου και Κύριοι, και ως γνωστόν οι ερωτικές σχέσεις, πολλώ δεν μάλλον οι bdsmικές ερωτικές σχέσεις, προσιδεάζουν ιδιαιτέρως σε μάχες.
     
  4. ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΕΣΗΣ ΝΕΩΝ ΠΟΡΩΝ...ΓΑΜΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΣΑΛΙΟ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ...

    Πέντε νέες επώδυνες αλλαγές στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο (μεταξύ αυτών προβλέπεται να καταβάλλεται πλήρης σύνταξη στα 40 χρόνια εργασίας) απαιτούν οι εμπειρογνώμονες της τρόικας (Ε.Ε., ΕΚΤ, ΔΝΤ) που σήμερα επισκέπτονται γι΄ αυτό τον λόγο την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας.
      
     
  5. hecate

    hecate Regular Member

    (ντισκλέιμερ: δεν έχω διαβάσει όλα τα σχόλια, αλλά τα έχω "σκανάρει")

    Όσον αφορά την αρχική ανάρτηση στο νήμα, εμένα με μπερδεύει καταρχάς το ότι θέτει το θέμα της πολιτικοποίησης του bdsm, αλλά τελικά αναλύει (ή επιχειρεί να αναλύσει, τέλος πάντων) τον ψυχισμό των σαδιστών με αναφορά μάλιστα στο DSM. Τελικά το θέμα είναι πολιτικό ή ψυχιατρικό?

    Επίσης, με μπερδεύει ο ισχυρισμός πως οι απενεχοποιημένοι μισάνθρωποι είναι οι "κακοί" σαδιστές ενώ οι ενοχικοί μισάνθρωποι είναι οι "καλοί" σαδιστές. Διαφωνώ με τον ισχυρισμό πως όλοι οι σαδιστές είναι μισάνθρωποι, αλλά με μπερδεύει και το πως η απενεχοποίηση μπορεί να λειτουργεί αρνητικά ενώ η ενοχικότητα θετικά. Βασικά με μπερδεύει και το πως και εάν μπορεί να απενεχοποιηθεί η μισανθρωπία. Απενεχοποιείς ένα χαρακτηριστικό σου, το οποίο ενώ δεν έχει επιπτώσεις στ@ γύρω σου, εντούτοις είναι κοινωνικά καταπιεσμένο κι έτσι, αυτήν την καταπίεση την είχες κι εσύ εσωτερικεύσει. Η μισανθρωπία, με τον τρόπο μάλιστα που περιγράφεται στην αρχική ανάρτηση, δεν είναι κάτι χωρίς επιπτώσεις σε άλλα άτομα. Και τολμώ να πω πως, όπως περιγράφεται, αποτελεί μισογυνισμό, ο οποίος γενικά κάθε άλλο παρά καταπιεσμένος είναι κοινωνικά.

    Επίσης, διερωτούμαι αν η εμφυλοποίηση των bdsm ρόλων στην αρχική ανάρτηση γίνεται με πρόθεση ή όχι. Αν οι σαδιστές είναι μισάνθρωποι, το ίδιο ισχύει και για τις σαδίστριες? Ή είναι κάτι άλλο? Ή απλά ανύπαρκτες?...

    Συμφωνώ πως το bdsm είναι *και* πολιτικό θέμα: Επειδή αφορά κοινωνικά καταπιεσμένες επιθυμίες και σεξουαλικότητες, οι οποίες αποσιωπούνται και ψυχιατρικοποιούνται. Having said that, προφανώς η ψυχιατρικοποίηση του bdsm είναι σημαντική στην πολιτικοποίησή του. Θεωρώ όμως πως ως μέλη της bdsm κοινότητας, διεκδίκησή μας (κι εδώ έρχεται η πολιτικοποίηση της κοινότητας) πρέπει να είναι η ορατότητά των επιθυμιών μας και η αποψυχιατρικοποίηση των σεξουαλικοτήτων μας και όχι η περαιτέρω ψυχιατρικοποίησή τους εκ των έσσω. Αυτό ακριβώς είναι εσωτερίκευση της καταπίεσης και ενοχικότητα (χωρίς θετικό πρόσημο).

    Και τελευταία απορία: η αυτενέργεια των μαζοχιστριών πού πήγε οεο?
     
    Last edited: 25 Οκτωβρίου 2015
  6. gaby

    gaby Guest

    "Ώστε υπάρχουν, τελικά, και κότες - δολοφόνοι!"
    Αναφώνησε εκείνος που πίστευε ότι ήταν καλαμπόκι όταν, μετά τη συμπεριφορική θεραπεία στην οποία υποβλήθηκε, έπαψε να το πιστεύει.

    Πέρα από την πλάκα, αυτοί που περιγράφει ο νηματοθέτης τολμώ να υποθέσω ότι είναι κάποιοι κοινωνιοπαθείς. Οι οποίοι, όταν περιορίζουν τις αναζητήσεις τους στο ερωτικό πεδίο, σαφώς και δεν πολιτικοποιούνται αλλά ο καθένας τους είναι his own sad story, αν τυχόν αποφασίσουν να διοχετεύσουν τη λίμπιντό τους στην πολιτική είναι τελείως άλλη ιστορία.

    Κατά Τσίπολα - Οι βασικοί νόμοι της ανθρώπινης ηλιθιότητας,
    […] ο καθένας από εμάς έχει ένα ισοζύγιο με όλους τους υπόλοιπους. Από κάθε δράση ή μη δράση ο καθένας από εμάς αποκομίζει ένα κέρδος ή μια ζημία κα ταυτόχρονα κάποιος προκαλεί κέρδος ή ζημίες σε κάποιον άλλο. […]
    […] Οι άνθρωποι κατατάσσονται σε τέσσερεις κατηγορίες, […]
    Αυτός που προκαλεί ζημιά στον εαυτό του και σε όλους τους άλλους είναι ο Ηλίθιος,
    αυτός που προκαλεί ζημιά στον εαυτό του και κέρδος σε όλους τους άλλους είναι ο Ανήμπορος,
    αυτός που φέρνει κέρδος στον εαυτό του και στους άλλους είναι ο Ευφυής και
    αυτός που φέρνει κέρδος στον εαυτό του και ζημιά σε όλους τους άλλους είναι ο Κακοποιός.

    Ρωτώ λοιπόν εσένα, soutzoukakia, αν δεχτούμε την κατάταξη Τσίπολα, επιδέχεται μοναδική λύση το σύστημά του με τα δεδομένα που μας δίνει ο @DeSade; Αν ναι, με ποιες παραδοχές, αν όχι για ποιο λόγο και τι γίνεται τότε με όλη την (σπασμένη και διασκορπισμένη στον συμπαντικό χώρο) λογική αλυσίδα που παραθέτει;

    Όταν κάποιος από εμάς, με κάποια λογικά άλματα, εστιάζει την προσοχή του σε μια υποπερίπτωση κοινωνιοπαθούς, τον συσχετίζει με τους φασίστες ρητά και ζητά τη γνώμη μας γι αυτό, δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν είτε ότι μας λέει πώς αυτό που συζητάει είναι μια υποπερίπτωση κάτω από ειδικές συνθήκες το οποίο άτοπο γιατί οι συνθήκες αφήνονται απροσδιόριστες, είτε, με την απροσδιοριστία των συνθηκών (αποτελέσματα στη σωματική και ψυχική υγεία της μαζοχχίστριας μη δυνάμενα να αποσαφινιστούν, εννοεί μελανιά, σημάδι, λιποθυμιά, διαλείψεις, ανατάξιμα φυσικά, με παρέμβαση, μη ανατάξιμα, με επιπτώσεις, χωρίς επιπτώσεις, κάτι άλλο; ) ότι μας λέει ότι κάθε σαδιστής που δεν απευθύνεται αποκλειστικά στη σωματικότητα είναι από τη μια διαδρομή ή την άλλη "ένας μικρός μένγκελε". Χωρίς περαιτέρω σχόλια από μένα γιατί, στο πλαίσιο της τοποθέτησης του @Marqui, αν κάποια στιγμή καταστεί ισχυρή πολιτικά ομάδα που κάνει την συσχέτιση DeSade, δεν θα κοιτάξει, προφανώς, τις αποχρώσεις του σαδομαζοχιστικού λόγου του καθενός μας και αν είναι καλός ή κακός σαδιστής ή αντισαδιστής, (και θα έχει και μια λογική κιόλας, γιατί δεν βοηθούν ιδιαίτερα τα γραφόμενα του DeSade σε αυτό) θα τσουβαλιάσει τον καθένα που κυκλοφορεί σε BDSM ηλεκτρονικούς χώρους με ψευδώνυμο και η μοίρα θα είναι κοινή από κει και πέρα.

    Και μια δυό μεγαλειώδεις πλάνες του νηματοθέτη που καθιστούν έωλο όλο το σκεπτικό: Η μια ότι ο σαδιστής αναζητά μαζοχίστρια - αυτό κι αν θα ήταν το άρλεκιν με δερμάτινο εξώφυλλο! Η άλλη ότι η φύση δεν σφάλλει, ιδίως ως προς τις άμυνες. Και όμως, ένα υπερβολικά αμυντικό ανοσοποιητικό είναι περίπου το ίδιο θανατηφόρο με ένα ανεπαρκές, όπερ έδει δείξαι.
     
  7. Θρυαλλίς

    Θρυαλλίς Staff Member

    @DeSade θα σας μαλωσω. Ανοιγετε νηματα τα οποια δεν εχουν ξεκαθαρο νοημα, αντε εγω ειμαι και ολιγον τι ufo και δεν τα πολυπιανω αυτα, αλλα δεν τα καταλαβαινουν και οι υπολοιποι τι εννοειτε και μετα εξαφανιζεστε. Γιατι αραγε;  

    Παρακαλω το νημα να αλλαξει τιτλο και να γινει :

    Τι εννοει ο νηματοθετης;!  

    Αλλα ποτε δεν θα μαθουμε ετσι και αλλιως γιατι δεν θα απαντησει  
     
  8. camera_obscura

    camera_obscura Regular Member

    1. Με το bdsm ασχολούνται άτομα προερχόμενα απ’ άκρου εις άκρον του πολιτικού φάσματος.
    2. Όλα είναι πολιτικά.
    Όσοι διαφωνούν με κάποια από τις παραπάνω παραδοχές θα πρότεινα να μην χάνουν τον χρόνο τους συνεχίζοντας να διαβάζουν αυτό το ποστ. Όσοι συμφωνούν ας κάνουν ότι θέλουν.

    Θα ξέρετε όλοι φαντάζομαι εκείνα τα online ερωτηματολόγια του τύπου «μάθε τι ψηφίζεις» που κάνουν θραύση εδώ και μερικά χρόνια την περίοδο των εκλογών, ε; Είμαι πεπεισμένη ότι στην θέση των ερωτήσεων που έχουν, θα μπορούσαν να έχουν κάλλιστα ερωτήσεις για την σεξουαλικότητα και πάλι να βγάζουν πολύ ακριβή αποτελέσματα. Εκεί όμως που θα διαφωνούσαμε με τον νηματοθέτη είναι στο περιεχόμενο των ερωτήσεων, στην μορφή τους καθώς και στην ερμηνεία τους (η οποία συναρτάται με την μορφή και το περιεχόμενο). Για παράδειγμα, δεν θα ρωτούσα κάτι στο στυλ «Σας αρέσει να μαστιγώνετε τον/την ερωτικό/ή σας σύντροφο;» αλλά κάτι σαν «Φανταστείτε ότι μαστιγώνετε τον/την ερωτικό/ή σας σύντροφο. Σας αρέσει η ιδέα;». Μετά, ανάλογα με το αν απαντούσε κανείς Ναι ή Όχι, θα υπήρχε μια σειρά υποεπιλογών που θα φώτιζαν τους λόγους της επιλογής. ‘Ντάξ’, δε λέω, κάτι τέτοιο δεν γίνεται στο γόνατο, θέλει πολύ μα πολύ μελέτη για να γίνει. Είναι όμως εφικτό.

    Ξαναγυρνάω στην παραδοχή νούμερο 1. Με το bdsm ασχολούνται άτομα προερχόμενα απ’ άκρου εις άκρον του πολιτικού φάσματος. Με κάθε του πιθανή έκφραση δυνάμει κάθε πιθανό άτομο, όχι διαμερισματοποιημένα. Δεν υπάρχει δηλαδή «ειδίκευση» του τύπου «εμείς οι φασίστες γουστάρουμε τους μπάτσους» (τα χαστούκια καλέ εννοώ, τι νομίσατε; ) ή «εμείς οι αναρχικοί πεθαίνουμε για switching». Οι λόγοι για τους οποίους κάποιος αρέσκεται σε μια ερωτική έκφραση είναι πολύ πιο σύνθετοι (και αν όχι αδιάγνωστοι, πάντως πολύ δύσκολα διαγνώσιμοι) από αυτούς που αναφέρει ο νηματοθέτης. Έτσι, για να κάνουμε μια αντιστοίχιση μεταξύ πολιτικών πεποιθήσεων και κυρίως στάσεων και ερωτισμού, πρέπει να εμβαθύνουμε σε κάθε υποκείμενο χωριστά, και να δούμε όχι τόσο τις ερωτικές πρακτικές του, αλλά κυρίως τις πηγές της απόλαυσής του – κι αυτό είναι μπιζιλότατο.

    Πέραν δε τούτων, το ότι οι περισσότερες κοινωνικές συμπεριφορές, περιλαμβανομένων των ερωτικών, ομαδοποιούνται, κατηγοριοποιούνται και μοντελοποιούνται, της κουλτούρας του θεάματος βοηθούσης τα μάλα, με αποτέλεσμα να βγάζει μάτι σε τι παραπέμπουν, θέλει κι αυτό ψύχραιμη αντιμετώπιση διότι τα φαινόμενα απατούν και τα στερεότυπα καραδοκούν.


    ΥΓ.

    Προς τον νηματοθέτη: βρίσκω το ατονικό πάρα πολύ κουραστικό. Αν είστε της σχολής «θα τους πετάξω τα μάτια έξω» δεν συμμερίζομαι την προτίμηση, κι αν στους όρχεις σας τι συμμερίζομαι και τι όχι, τότε σκεφτείτε ότι η επιλογή του ατονικού αναιρεί τον σκοπό της πράξης σας να δημοσιεύετε κείμενα, άρα να επιδιώκετε την ανάγνωσή τους, καθιστώντας τα δυσανάγνωστα.

    Προς τον cadpmpc: σας καταγγέλλω για την σκόπιμη απόκρυψη της ακριβούς θέσης των τσεπών στις οποίες συσσωρεύετε σεντς. Από την αριστερή στην δεξιά ή τούμπαλιν;;;
     
    Last edited: 26 Οκτωβρίου 2015
  9. Θρυαλλίς

    Θρυαλλίς Staff Member

  10. BaD_HabitS

    BaD_HabitS Regular Member

    δηλαδη επειδη γουσταρουμε να κοκκινιζουμε κανενα κωλαρακι ειμαστε φασιστες??????? 
     
  11. thief

    thief παλιοπαιδο ο Νικολακης Contributor

    ΟΧΙ κουμμουνιστες και γαυροι .... γιατι σας αρεσει το κοκκινο  
     
  12. soutzoukakia

    soutzoukakia His precious

    Όχι! Αυτό δεν το ισχυρίστηκε κανείς, ούτε ο νηματοθέτης, ούτε οι "ερμηνευτές" του
    [τα φωτεινά βελάκια που αναβοσβήνουν πάνω μου]