Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Που πάνε οι bdsmers μετά τα 50; πόσοι ακομη είναι εδω;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος ilias1, στις 27 Μαϊου 2016.

  1. tithon

    tithon Contributor

    όταν μιά σειρά από καφρίλες
    τότε δεν είναι πειστική η θέση
    και αντίστροφα.

    η καφρίλα αν έχει ευστοχία και περιεχόμενο μπορεί να είναι εκφραστικό μέσο. αν δεν έχει είναι μιά άστοχη στερεοτυπία που εκφράζει δυσπροσαρμοστικότητα και δυσφορία.
    απεχθής καφρίλα δεν είναι μόνον η καφρίλα που θίγει οποιονδήποτε προσωπικά.
     
  2. Προσπάθησα να αποστασιοποιηθώ από το νήμα-έχοντας ήδη διαβάσει τις 16(!) πρώτες"σελίδες"...είμαι αισίως 50( 09-08-1969)....και παρακολουθώ το forum όσο συχνότερα και πιο"αναλυτικά" μπορώ! ...και βρέθηκα στην 21η , για να ανακαλύψω πόσο κακή εκτίμηση μπορείς να κάνεις ,αν δεν ανακαλύπτεις το βάθος( κάποιων!
    Ειλικρινά , σε αυτή την "ομάδα"ανθρώπων" και από συγκεκριμένα πρόσωπα που εκτιμούσα(για τις απόψεις τους..),δεν περίμενα να διαβάσω τέτοια σχόλια , που δυσκολεύομαι να μην χαρακτηρίσω ως "κατάπτυστα"!!
    Δε θα διαφωνήσω πως η ηλικία , σε κάποιες ουκ ολίγες περιπτώσεις ανθρώπων,είναι καταλυτικός παράγοντας , όχι φυσικά ως αριθμός αλλά ως δυνατότητα-και με αυτό δεν εννοώ την σεξουαλική-και διάθεση!
    Αν,όμως,δεν μπορείτε να δείτε πέρα από τον "αριθμό"-που προφανώς σας δημιουργεί κάποιο αποκρουστικό συναίσθημα ή απλά μια παγερή απόρριψη-αφήστε μας να σαπίζουμε (..από τα 50 μας!!! ) και να σας παρακολουθούμε να "εξελίσσετε"το χώρο αυτό με τις -ευρέως πνεύματος,μάλιστα ..μάλιστα..-απόψεις σας!
    Δε θα ενοχλήσουμε τον κόσμο σας ούτε θα σας τρομάξει η μορφή μας! Θα κοιτάμε από τη γωνία μας , παρέα με τις φαρμακευτικές αγωγές μας,πως είναι το πραγματικό BDSM (..για να θυμηθώ και τον "προορισμό του 50+") και θα σιωπάμε ! Το φασκόμηλο και ύπνο..να ..έτσι!
    Εκεί που είσαι , ήμουνα..κι εδώ που είμαι , θα έρθεις!..για να ακούσεις να σου λένε , οτι πρέπει να αποσυρθείς , αυτοί που δεν έχουν λόγο καν να το πούνε!

    Εδώ θα μείνω , όπως θέλω εγώ...θα ενεργώ ,όπως επιθυμώ...αν με φοβάσαι , αν δε με εμπιστεύεσαι κρίνοντας με ως μη ικανό , μείνε μακριά!

    Καθένας έχει δικαίωμα στην άποψη..διατηρώ το δικαίωμα να την κρίνω και να την απορρίψω ως γελοία!..δεν κρατήθηκα ο γέροντας.......................................
     
  3. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Πασαλος, πασαλω κρούεται.
    Πόσο μάλλον εν βδσμ
     
  4. Mirage2009

    Mirage2009 Non Serviam

     

    Στα όπλα αδέλφια. Αύριο δέκα η ώρα στο πεδίο του Άρεως και καταλήγουμε στην Αμερικάνικη πρεσβεία (κλασικά).
     
    Last edited: 14 Απριλίου 2019
  5. BaD_HabitS

    BaD_HabitS Regular Member

    εσυ μη μιλας μικρε εχεις ακομα 4 μηνες 
     
  6. dark-light

    dark-light Regular Member

    Πιτσιρικαδες ανέβασες    

    Μόλις τελειώσανε τα ΟΥΚ
     
  7. ..αααα...δεν είμαι επικίνδυνος ακόμα ε;;...φτου γμτ... 
     
  8. Alice in wonderland

    Alice in wonderland sui generis Contributor

    Γίνονται γκουρού....
     
  9. BaD_HabitS

    BaD_HabitS Regular Member

    πιο πιθανο το ακινδυνος 
     
  10. ilias1

    ilias1 https://vimeo.com/61962404 Contributor

    Καθότι είμαι ο νηματοθετης πρέπει να πω ότι, έχω εκπλαγεί με το τι έχει γραφει στο νημα. Το 95% των σχολίων είναι εκτός του θέματος και ένα τεράστο ποσοστό σχολίων είναι πολύ προσβλητικά εν γενει.

    Άσχημες και οι 2 διαπιστωσεις μου.
     
  11. rea..

    rea.. Contributor

    Ποιος είπε ότι είναι πειστική η θέση?
    Η καφρίλες που διάβασα είναι η αδυναμία της έκφρασης. Είναι το εκφραστικό μέσο της απόγνωσης και της εκτόνωσης. Συμφωνώ ότι δεν περιορίζεται σε προσωπικές επιθέσεις αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι. Είτε το προσωπικό - είτε το μαζικό στοχεύει στον εκφραστή και όχι στην θέση.

    Υπάρχουν και τα ευστοχα τρολαρίσματα, αλλά σίγουρα διαφέρει από αυτήν την καφρίλα που σχολίασα σε πολλά επίπεδα. Εγώ σε αυτήν δεν είδα καμία ευστοχία. Και το ύφος, εξακολούθησε και σε άλλες απαντήσεις.

    Το επόμενο βήμα θα είναι να διαφωνούμε με πετροπόλεμο και η ευστοχία θα είναι όταν βρίσκει τον αντίπαλο στο δόξα πατρί.

    Συγκρίνουμε το κακό με το χείριστο, όταν όλοι οι υπόλοιποι απέχουμε και από τα δυο.

    Δεν ξέρω καμία γειτονιά και κανένα καφενείο που να κατάφερε να αντιμετωπίσει την κουτσομπόλα. Το καμένο δεν καίγεται. Και το να μιλάμε για κουτσομπολιά εδώ είναι σαν να μιλάμε στο σπίτι του κρεμασμένου για σχοινί.

    Αν θέλουμε να αποδυναμώσουμε το κουτσομπολιό απλά απέχουμε από αυτό.

    Αν πάλι θέλουμε να αντιμετωπίσουμε το κουτσομπολιό, δεν κρατάμε αυτό που συμφωνεί μαζί μας και επικρίνουμε αυτό που δεν συμφωνεί. Τα πετάμε και τα δύο στα σκουπίδια.

    Αρχικά και τελικά δεν ζητήθηκε να λυθεί καμία διαφωνία, ούτε από εσένα ούτε από κανέναν. Ήταν το παράδειγμα για να δώσω την παρακάτω τοποθέτηση.
    Άλλο έγραψα και εντελώς άλλο κατάλαβες και απάντησες.
     
    Last edited: 15 Απριλίου 2019
  12. tithon

    tithon Contributor

    η καφρίλα την οποία, κατανοητότατα, σχολιάζετε έφερε ως περιεχόμενο οτι υποστηρίζετε, ακατανόητα, το πρόσωπο, αντί την θέση. κατι σαν αυτό:

    γιά την ευστοχία της ή την βασιμότητά της δεν προτίθεμαι να εκφέρω γνώμη.


    ισχύει, κατ' αναλογίαν, και για τις καφρίλες. όχι μισές καλές και μισές κακές.
     
    Last edited: 15 Απριλίου 2019