Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Dolmance, στις 3 Μαϊου 2008.

  1. Ντολμανσε καλά και άγια όλα αλλά σε διαβάζω και ξέρεις τι έχω διαπιστώσει?
    ότι μιλάς από «καθ έδρας» Δεν λες ποτέ το «δια ταύτα» και η ερώτηση μου
    «Ποιον πρέπει να κυνηγάμε τώρα?» νομίζω ότι έχει μια σημασία.
    Καλά τα λες και τα παραδείγματα με την «αντικαπνιστική εκστρατεία και το aids
    κατανοητά και πετυχημένα. Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις γιατί η κριτική σου
    στο όλο σύστημα είναι ακριβής κατά την γνώμη μου και το ξέρω όχι επειδή το
    διάβασα αλλά επειδή το βλέπω γύρω μου. Πες μου όμως εσύ τι βάζεις στην θέση του?
    Δηλαδή στην θέση των εννοιών «κενών περιεχομένου» όπως είναι «διάλογος
    συνεναιση, κοινωνία της γνώσης, σεβασμός στην διαφορετικότητα, ανεκτικότητα»
    κλπ η καλύτερα όλα αυτά για σένα τι περιεχόμενο θα έπρεπε να έχουν δεν μας είπες.
    Έχεις πει ότι τα άτομα σου είναι αδιάφορα και οι κοινωνίες σε ενδιαφέρουν
    Εκείνο που ξέρω εγώ είναι ότι η αστική δημοκρατία είναι το μόνο πολίτευμα που
    κατάφερε να βελτιώσει τις ζωες των ανθρώπων. Οι άνθρωποι ζούνε καλύτερα και
    περισσότερο όταν ζούνε σε κοινωνίες ανεκτικότητας διαλόγου και συνεναισης
    Αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να το αποδείξω και ιστορικά το γνωρίζουμε αλλά
    το βλέπουμε και στον τρόπο που ο κόσμος μας αναπτύχτηκε. Πολλοί υποστηρίζουν
    ότι το κίνημα του Μάη του 68 έγινε λόγω της μεγάλης οικονομικής άνθισης που
    υπήρχε εκείνη την εποχή και η οικονομική αυτή άνθιση έγινε σε αστικές δημοκρατίες.
    Όλα τα αλλά καλά είναι αλλά είναι λόγια.
    Πες μου όμως τώρα εσύ πως φαντάζεσαι ότι πρέπει να είναι μια κοινωνία? Προσοχή
    όχι πως πρέπει κατά την γνώμη σου να ζει ένας άνθρωπος. Πως πρέπει να αναπτύσσετε
    μια κοινωνία σε ρωτώ.
    Οι κομουνιστές έκαναν μια άριστη ανάλυση της οικονομίας της βιομηχανικής εποχής
    Το πρώτο τους λάθος ήταν ότι αυτοί είπαν και το «δια ταύτα» το δεύτερο λάθος τους
    ήταν ότι το «δια ταύτα» προσπάθησαν να το κάνουν και πράξη. Εκεί τα έκαναν σκατα εντελώς.
    Εσύ όμως είσαι πιο έξυπνος από αυτούς και διαλέγεις πιο εύκολο δρόμο.
    Μπορείς ανενόχλητος να κατακεραυνώνεις όσο θέλεις αλλά δεν μας είπες
    και τι θέλεις. Αυτό που θέλεις εμπεριέχετε σε κάποια ιδεολογία που υπάρχει ήδη?
    Έχουν οι ιδέες αυτές εφαρμοστεί σε κάποια κοινωνία? Υπάρχουν αλλά δεν έχουν
    δοκιμαστεί? Αν απορρίψεις τις ιδέες του διαλόγου και τις συνεναισης τι βάζεις στην
    θέση τους. Για να καταλάβουμε καλύτερα τι κοινωνία θέλεις γιατί τι κοινωνία δεν
    θέλεις το καταλάβαμε

    Αγαπητέ Ντολμανσε μην λες τέτοια γιατί θα σε μαλώσει ο G.E κοίτα τι μου έγραψε εμένα
    Οπότε φαντάζεσαι τι θα γράψει τώρα για εσένα μετά απ αυτήν την παράγραφο.
    G.E αγόρι μου τι λαγό σου έβγαλα εσένα που ενδιαφέρεσαι για το «θετικό επικοινωνιακό κλίμα μεταξύ μας»
     
  2. Eri

    Eri

    Ρε cornilios αλλη δουλεια απο το να ασχολεισαι με τους Dolmance και G_E δεν εχεις????Κ ερωτω διοτι φαινεται οτι τους εχεις μελετησει τους κυριους κ αντε ο δευτερος ειναι σχετικα λακωνικος κ σαφης, ο πρωτος ομως χρειαζεσαι ενα διδακτορικο τουλαχιστον για να τον κατανοησεις.....Χαρα στο κουραγιο σου παλληκαρι μ......
     
  3. Ηλίας

    Ηλίας Guest

     

    Για να ανέβεις στη κορφή πρέπει να κερδίσεις τους κορυφαίους...
     
  4. llazouli

    llazouli Contributor

    Re: Απάντηση: ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ BDSM

    Παλαιότερα μόνο οι πλούσιοι είχαν την ευχέρεια του κομψού και ποιοτικού ντυσίματος, που εξέπεμπε την αρχοντιά. Τα φτωχαδάκια πορεύονταν με τα μπαλωμένα τους, τραγουδώντας την άπονη ζωή.
    Η απόσταση των μεν από τους δε, αβυσσαλαία και προκλητική. Σήμερα, μας πετούν στα μούτρα τη δερματίνη και καμαρώνουμε σαν γύφτικα σκεπάρνια που έχει το στυλ του τάδε οίκου. Αλλά το χειρότερο είναι, πως νιώθουμε ικανοποίηση με το μαϊμούδισμα και λέμε κι ευχαριστώ!
    Όμως, σε μια βαθιά πολιτική κρίση, που όπως φαίνεται γοργοζυγώνει, προμηνύοντας χιονοστιβάδες και ταραχές γενικευμένου χαρακτήρα, ουδείς θα αναγνωρίζει τις chic από τις butch . Αναγκαστικά, όταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι, οι άνθρωποι συγκλίνουν, ανεξαιρέτως στάτους, εθνικότητας, φυλής, ενωμένοι στον κοινό στόχο, γιατί πολύ απλά δεν πάει άλλο. Δυό μήνες πριν απ’ την Παρισινή εξέγερση, φύλλο δεν κουνιόταν και όλοι έπλητταν, κατόπιν, κάηκε το σύμπαν, που λέει ο λόγος.
    Όσο κι αν συναθροίζονται ετερόκλητα στοιχεία στα κινήματα ‘’μερικoύ στόχου'', η κατάσταση έκτακτης ανάγκης, δεν πραγματοποιεί την υπέρβαση;

    Eίναι πραγματικά εντυπωσαικό, το πόσο καθορίστηκε ο κόσμος, πόσο βαθιά επηρέασαν οι αξίες, ο λόγος , η αισθητική του ΄68 αλλά και γενικότερα η σεξουαλική επανάσταση της δεκαετίας του ’60.
    Αυτά που μας φαίνονται σήμερα αυτονόητα, ισότητα των δύο φύλων, αμφισβήτηση και παρακμή του θεσμού της οικογένειας, σεβασμός στη διαφορετικότητα, όλα έχουν αφετηρία σ’ εκείνο το χαώδες αλαλούμ , μιας δεκαετίας σαν τη χίμαιρα, που σάρωνε με ανεξάντλητη μανία ό,τι έβρισκε στο πέρασμα της. Βέβαια σαρώθηκε και η ίδια μέσα στην κοινωνία του άκρατου καταναλωτισμού. Πόσο απογοητευτικό στ’ αλήθεια να βλέπεις τους υπερήφανους πρωτεργάτες της επανάστασης να διακρίνονται στο χώρο των ΜΜΕ και της διαφήμισης.
    Θα μου πεις, πόσο μπορεί να κρατήσει το όνειρο ‘’της τεμπελιάς στην εύφορη κοιλάδα’’;
    Πόσο μπορούσε να στηριχθεί το ζητούμενο, να ζεις και όχι απλά να επιβιώνεις…σε μια κοινωνία με τέτοιους απάνθρωπους ρυθμούς ανάπτυξης. Τα αιτήματα εκείνης της δεκαετίας ακούγονται πλέον νοσταλγικά , σφράγισαν όμως τις εξελίξεις ανεξίτηλα, με το κόκκινο και μαύρο μελάνι της νιότης.

    Μα πώς να διαφέρουν οι bdsmers…από τον Άρη κατέβηκαν;
    Ενταγμένοι είναι κι αυτοί στη μεγάλη μερίδα των νέων που καθόλου δεν κόπτεται για το ''δικαίωμα στην τεμπελιά'' ούτε ενδιαφέρεται να αρνηθεί τους παραδεδομένους ρόλους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο γαλλικός Μάρτης του 2006 όπου το κεντρικό αίτημα ήταν, το δικαίωμα στην σταθερή και πλήρη απασχόληση στην εργασία. Είναι απορίας άξιο και εξόχως διεστραμμένο, νέοι πάνω στην τρέλα της νιότης τους, με το αίμα να βράζει στις φλέβες, να προβληματίζονται και να διεκδικούν την επαγγελματική σταθερότητα ή τη σύνταξη στα γεροντάματα!
    Σε αυτές τις ηλικίες αρπάζεις τη ζωή απ’ τα κέρατα, τη στραμπουλάς, τη μαστιγώνεις, της αλλάζεις τον αδόξαστο. Πόσο γελοίο ακούγεται να κατεβαίνεις στους δρόμους για να διατηρηθεί και για σένα (όπως λένε πολλοί γάλλοι φοιτητές σήμερα) το κεκτημένο δικαίωμα του κυβερνητικού υπαλλήλου!
    Κάποιοι το ονομάζουν ρεαλισμό αλλά περισσότερο προς ευνουχισμό μοιάζει.
    Όσο κι αν έχει υπερεκτιμηθεί η νεότης για τους προφανείς λόγους της αίώνιας συντήρησής της, αν οι νέοι διατηρηθούν ευνούχοι και οι γέροι παραλυμένοι, δεν μένει παρά στους μπόμπιρες να βγάλουν το φίδι από την τρύπα!
     
  5. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ BDSM

    SIXTIES

    'Doris: You have no values. Your whole life: it's nihilism, it's cynicism, it's sarcasm, and orgasm.
    Harry: You know, in France, I could run on that slogan and win.'

    from "Rebellion"

    Κορνήλιε, έχω δέσει τα άντερα μου κόμπο προσπαθώντας να εξηγήσω ότι όταν αναλύω δεν προτείνω.
    Δεν έχω τίποτα καλύτερο να υποδείξω και δεν με ενδιαφέρει να το πράξω. Περιγράφω, δεν αξιολογώ. Υπό την ιδιότητα του 'ιστοριοδίφη των κοινωνικών ηθών', με αφήνουν παγερά αδιάφορο τόσο οι ελπίδες των ατόμων για ευτυχία όσο και οι αξίες των εκάστοτε κοινωνιών.
    Για παρηγορητικά ροφήματα, απευθύνσου στον Γιωργάκη, τον Κωστάκη, τον Αλεκάκη ή την Κίτσα.
    Δεν είμαι ιεραπόστολος, στην επικράτεια της επιστήμης.
    Αν τώρα επιθυμείς να μάθεις τί προσδοκώ, πέρα από την Ανάσταση νεκρών που θα έχει μεγάλη πλάκα, θα σου πω απλώς τί με σκιάζει, όταν μου κάνεις τέτοιες ερωτήσεις.
    Να επέλθει όλεθρος πυρηνικός και να αναγκαστώ να τραγουδήσω, κρατώντας τη χερούκλα σου:
    ' Όοοοοο Όοοοοο.... εσύ κι εγώ...μόνοι πάνω στη Γη.....'
    Εκτός και αν έχεις περιπέσει σε αιώνια αφωνία περί τα δέοντα.
    Αν θες απλώς να μάθεις τί ψηφίζω, να σου πώ: Όταν επιλέγω Αριστερά διαλέγω μεταξύ Γιωργάκη, Κωστάκη, Αλέκου και Αλέκας. Αν αποφασίσω Δεξιά, τότε στρέφομαι προς τον Αλέκο, την Αλέκα, το Γιωργάκη και τον Κωστάκη. Και εφόσον η ακλόνητη πίστη μου στην ανθρώπινη πρόοδο με κατευθύνει προς το Κέντρο, τότε, με μια θεαματική ανατροπή, ενισχύω κάποιον από τους Κωστάκη, Αλέκα, Γιωργάκη, Αλέκο.
    Αν προκρίνω λευκό ρίχνω στην κάλπη TIDE. Κι όταν απέχω, ψηφίζω τους πάντες ταυτοχρόνως.
     
    Last edited: 11 Μαϊου 2008
  6. female

    female Contributor




    Ωραίος ο Μάης του '68, αλλά πάει αυτός. Ωραίος και παραγωγικός ιδεών για χρόνια. Φως και δόξες, ανατροπές, συλλογικότητες, διαμάχες, αισιοδοξία, μακριά μαλλιά κι ελεύθερο σεξ, αχαλίνωτοι στόχοι, ορατοί αντίπαλοι.

    Σκάσε και κατανάλωνε. Κουτάκια με δουλειά, κουτάκια με διασκέδαση. Σκέψεις έτοιμες, πωλούνται σε κονσέρβα έτοιμες προς μιαν χρήσιν, σπιτάκι, εξοχικό, ταξιδάκια, γαμισάκια, ρουχαλάκια. Πως σου πάει η γόβα, Φωφώ μου... Τι ωραίος με τα δερμάτινα, σερ... Είναι κληρονομιά από τους πανκ αυτό το κούρεμα και τα πιρσινγκ ολούθε, της μοδός σήμερις, πολύ. Ο σώζων εαυτόν...



    Στην Erotica είχε και τζάμπα δημόσιο στριπτηζ ανά μισαώρο. Οι θεατές καύλωναν ( ; ) κρατώντας τα κινητά και κοιτάζοντας τον κώλο και το μουνί της στριπτιζέζ μέσα από την οθόνη του κινητού - όλοι! Συλλογική ψηφιοποίηση του υπέροχου γλουτού, σηκωμένα ψηλά τα κινητά βιντεοσκοπούσαν το χάιδεμα του μουνιού. Cell phone καύλααααααααααα...



    Ρε μπας και η πραγματική απόλαυση ενός αληθινού, ανθρώπινου και ουχί μηχανικού γαμισιού είναι επαναστατική πράξη σήμερις; Το να περπατάς αγκαλιά; Ρε μπας και δεν κοιταζόμαστε πια στα μάτια;


     
  7. G_E

    G_E Contributor

    Απάντηση: Re: ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ BDSM


    FYI. Δε θα επιτιμήσω τον Dolmance, όχι γιατί οι απόψεις μας συγκλίνουν (που συγκλίνουν), αλλά γιατί εισηγείται συγκεκριμένο θέμα προς διάλογο και όχι προς περιορισμό του. Νομίζω πάντως πως οι απόψεις και των δυο μας Κορνήλιε κατετέθησαν, οπότε ας μην κουράζω άλλο την Eri.
     
  8. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ BDSM

    Ένα βασικό χαρακτηριστικό του συντηρητισμού, στις ιστορικές ενσαρκώσεις του, είναι η αντιπαράθεση του συγκεκριμένου προς το αφηρημένο. Με άλλα λόγια, του βιώματος στους κόλπους μιας παράδοσης και του πολιτισμικού της ορίζοντα, προς τη διάνοια, με τις αφαιρετικές και επεξεργασμένες κατηγοριοποιήσεις και εννοιολογήσεις της. Υπό την έποψη αυτή ο συντηρητισμός είναι, σχεδόν, η επίσημη ιδεολογία σε αυτό το forum. Το γεγονός δεν είναι τυχαίο αλλά είναι, συνάμα, και επικίνδυνο αν αναλογιστεί κανείς ότι ο αντιδιανοουμενισμός και η εξιδανίκευση του 'αυθόρμητου' ενάντια στο θεωρητικά διαμεσολαβημένο αποτελεί τυπικό γνώρισμα της φασιστικής και ναζιστικής κοσμοθεώρησης. Θα επανέλθω, επιστρέφοντας και στο ζήτημα της 'πολιτισμικής επανάστασης του '60', με τις εντελώς διφορούμενες όψεις.
     
  9. Guest05

    Guest05 Guest

    Re: Απάντηση: ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ BDSM

    Γιατί τους βασανίζεις ωρέ σαδίσαρε κι δεν τους λες την αλήθεια;
    Πές τους τι κάνουμε.
     
  10. Re: Απάντηση: Re: ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ BDSM

    Όχι δεν έχω. Γιατί εσένα σε πειράζει?   Ο ένας νιώθει προσβεβλημένος
    από αυτά που γράφω. Ο άλλος ότι είμαι καταγγελτικος και δεν συμμετέχει λέει
    Ο άλλος μου λέει να μην ασχολούμαι ο άλλος μου λέει ότι λειτουργώ
    μέσα στο φόρουμ παρασιτικά. Καλά τι σας έχει πιάσει?? Εγώ τα κάνω ολ’ αυτά?
    Χαράς το κουράγιο μου λοιπόν
    Όταν φύγω θα μπορέσει επιτέλους κι αυτό το φόρουμ να λειτουργήσει σωστά
    Και θα υπάρξει και «θετικό επικοινωνιακό κλίμα μεταξύ σας» που τώρα σας το χαλάω
    Μέχρι τότε . Υπομονή  



    Δίνω καμιά μάχη λες? Μπααα!!!!!
    Ηλία αν τους κερδίσω στο τέλος σε ποια κορυφή θα ανέβω?



    Και η εύκολη δουλειά καλή είναι δε λέω αλλά αυτούς που μου λες δεν θα
    τους ρωτήσω. Εσένα που ξέρεις τα πολλά κι’ ο νους σου κατεβάζει θα ρωταω.
    Τι ψηφίζεις δεν ρώτησα και δεν θέλω να μάθω οπότε άδικα την έδωσες την απάντηση.
    αλλά να…ολ αυτά για το σύστημα….. ξέρεις τι βρίσκω ενδιαφέρων εγώ?
    Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Βρίσκω ενδιαφέρων να ρωτήσω έναν μουτσαχεντιν
    καλόγερο χριστιανό φανατικό και ομοφυλόφιλο με έντονη σεξουαλική ζωή
    πως τα βλέπει τα πράγματα. Νομίζω ότι οι απαντήσεις του θα έχουν ενδιαφέρων
    αλλά επειδή αυτός δεν μιλάει ρωτώ κι’ εγώ εσένα ως ειδικό επί του Μ. Ντε Σαντ
    Όσο για την περίπτωση πυρηνικού ολέθρου απλός να εύχεσαι την δική μου την
    χερούκλα να κρατάς και όχι την χερούκλα κανενός λιγόψυχου χεστη γιατί η δική
    μου η χερούκλα σταθερή είναι στα δύσκολα
    Όταν ήμουν μικρός με βάλανε σ’ ένα καράβι μούτσο και………θέλεις να σου
    δείξω φωτογραφία που κραταω με τις χερούκλες μου δυο Βιρμανους ναύτες?
    Μην ζηλέψεις όμως ε?

    Υ Γ Θα ανεβασω Βαμβακαρη στο "μονο μουσικη" πηγαινε ν ακουσεις να γεμισεις χρωματα και μυρωδιες
    αποθηκης μπαχαρικων


         
     
    Last edited: 12 Μαϊου 2008
  11. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Re: Απάντηση: Re: ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ BDSM

    Τους ακριβούς αυτούς Κυρίους δε θα δυσκολευτείς να τους κερδίσεις. Γιατί δεν δίνουν μάχη. Προτιμούν την απόλαυση, από τις αιματοβαμμένες λάσπες.

    Και το κάνουν καλά  

    Αν όμως σε γοητεύουν οι μάχες, δε σου κρύβω έχω το ίδιο βίτσιο, θα σου προτείνω δύο αντιπάλους.

    Τον εαυτό σου και μία γυναίκα...
     
  12. Re: Απάντηση: Re: ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ BDSM

    Δεν δινω μαχη ειπα και δεν με γοητευουν οι μαχες.
    Οι αντιπαλοι που μου προτεινης ειναι πολυ δυσκολοι