Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Σαδομαζοχισμός ή BDSM ; Η Κυριαρχία και τα μασκαρέματα της.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σαδομαζοχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος Dolmance, στις 28 Ιανουαρίου 2007.

  1. Εξουσιαστής-εξουσιαζόμενος λοιπόν. Ο άνθρωπος δεν διαφέρει απ’
    τα ζώα λόγω της μεγάλης σοφίας του αλλά λόγω της υπέρμετρης
    βλακείας του και λόγω της ικανότητας του να πέφτει πάντα στην
    παγίδα κατασκευασμένων από τον ίδιο ψευδαισθήσεων. Σε αντίθεση
    με τον γάιδαρο ας πούμε που δεν κατασκευάζει ψευδαισθήσεις και δεν
    σκοντάφτει ποτέ πάνω στην ίδια πέτρα.
    Η απόκτηση ισχύος αγαπητέ μου Dolmance βασίζετε στην βλακεία
    των ανθρώπων και μόνο. Σύμφωνα με τον Ρουσσώ , ο πρώτος άνθρωπος
    που περιέφραξε ένα κομμάτι γης και έκανε την σκέψη «αυτό είναι δικό μου»
    και επιπλέον βρήκε άλλους αρκετά ηλίθιους ώστε να τον πιστέψουν , ήταν
    ο ιδρυτής της κοινωνίας.
    Ο εξουσιαστής δεν οφείλει την εξουσία του στα εξαιρετικά του προσόντα
    μπορεί και να ισχύει ακριβώς το αντίθετο να ασκεί δύναμη και εξουσία
    υπό την προϋπόθεση ότι η ηλίθια ιδιοσυγκρασία του παραμένει κρυφή.
    Ήταν ένα απλό κόλπο των βασιλιάδων των Ασυριων που δεν εμφανίζονταν
    συχνά στους υποτελείς και έτσι οι τελευταίοι υποτάσσονταν πρόθυμα γιατί
    δεν ήξεραν με τι είδους αφέντες είχαν να κάνουν
    Το μυστικό του παλατιού είναι ότι δεν υπάρχει μυστικό.
    Η επιτομή όμως της σύγχρονης βλακείας είναι η αντίληψη ότι «η κόλαση
    μου είναι ο άλλος» οι άνθρωποι που βλέπουν πάντα τον εχθρό είναι
    κωμικοί όχι τόσο γιατί η σκέψη τους δεν είναι λογική αλλά επειδή
    χωρίζοντας τον κόσμο σε άσπρο-μαύρο η σε «αλληλοαποκλειομενες
    ελάχιστες κατηγορίες» αποκαλύπτουν τον παραλογισμό πάνω στον οποίο
    θεμελιώνουν αυτή τη λογική.
    Δίπλα τους θα εμφανιστούν σιγά σιγά ζωδιακοί
    χάρτες και κρανιομετρικά όργανα καθώς και άλλα αντικείμενα παροιμιώδους
    ηλιθιότητας που θα τους βοηθήσουν να καθορίσουν τον άλλο ως εχθρό
    Στο τέλος αποκαλύπτετε ότι ο εχθρός ίσως
    είναι ο ίδιος του ο εαυτός που πάνω σε πατίνια συναγωνίζεται την σκιά του
    θεωρώντας την αντίπαλο.
    Δεν αντιλαμβάνομαι και εγώ τη σχέση ανάμεσα σ όλα αυτά και το σεξουαλικό
    προσανατολισμό των ανθρώπων και δεν μπορώ να κάνω τους δικούς σου
    συσχετισμούς ούτε καν να καταλάβω πως τα έχεις συνδέσει ωστόσο λέω την
    γνώμη μου σε μερικά απ’ αυτά που διάβασα ως γνήσιος ταξιτζής κι’ εγώ.
    Αχχχ… κακές παρέες κάνω τελευταία. Με παρασύρεις σιγά σιγά και στο τέλος
    με βλέπω να γνωμοδοτώ μέχρι και επί νομικών θεμάτων . (δεν ήθελα και πολύ
    εδώ που τα λέμε δηλαδή). Είπαμε…ταξιτζής. Εμάς τους δυο μας ενώνουν
    περισσότερα απ’ όσα φαντάζεσαι τελικά.  
     
  2. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Πρώτο θυμωμένο κείμενο της Ντόρας, μόλις απειλήθηκε ό,τι υποθέτει πως συγκροτεί την ταυτότητα της. Αλλά προς το παρόν θα αρκεστώ να σημειώσω ότι η συρραφή ταυτοτήτων, η εμβαλωματική προσωπικότητα, είναι το σήμα κατατεθέν των μετανεωτερικών κοινωνιών - και το μόνο σημείο στο οποίο οι νοσταλγοί του μοντέρνου και οι ιεροκήρυκες του μεταμοντερνισμού ομονοούν απολύτως.
    Βρε Leykos να σου στείλω ένα τόμο του Βολταίρου να μου στείλεις λίγο σπανακόριζο, πούχω λυσσάξει της πείνας; Για τα υπόλοιπα το κρίμα είναι δικό σου, που θέλεις να γαμείς την ώρα της διάλεξης! Κι από μεταμοντέρνα άποψη, αδελφέ μου, αυτές οι τσιρίδες 'Κατίναααααααα' μπορούν να εκληφθούν ως κακοποίηση και άσκηση ενδοοικογενειακής βίας. Εδώ ημείς είμεθα κοσμοπολίται δεν ανεχόμεθα βουκολισμούς!
    Στο τέλος, ταξιτζή, θα καμφθώ και θα σου τραγουδήσω Διονυσίου: 'πάρε ότι θέλεις....' αλλά μη μας κάνεις και τα .......!
     
    Last edited: 5 Απριλίου 2008
  3. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Αχχχ...που λέει και ο Κορνήλιος, μερικοί δεν ξέρουν τι θα πει θυμός. Βρε αν θύμωνα, ούτε οι καταρράχτες του Νιαγάρα δεν θα αρκούσαν για να ξεπλύνουν την δικιά μου καρακίτς χρήση της Ελληνικής. Βολιώτισα γαρ, εκεί που δεν το περιμένεις, σου πετάει η άλλη ένα "καλά, εσύ με δυο σκατότσακνα δεν πιάνεσαι" και ψάχνεις να βρεις το νόημα σε πολύτομα λεξικά. 

    Αυτά περί "θυμού" και περί Ελληνικών.

    Την ταυτότητά μου αυτή τη στιγμή τη συγκροτεί (πολύ χαλαρά) ένα ποτήρι ουίσκυ κόλα (ούτε καν ξέρω αν είναι Teacher's, πίνω ότι έχω - μερικοί κατ' αντιστοιχία γαμούν ότι κινείται - αν το πιάσουν).  Αυτό, και η εμφανώς ήπια διάθεσή μου προς κάποιον που υπεκφεύγει άτεχνα. Αν κάποιος πιστεύει ότι στην ηλικία μου μπορεί να αισθάνομαι ότι απειλούμαι από κάποια ατάκτως ερριμμένα λόγια σε ένα φόρουμ BDSM, πρέπει να έχει πολύ μωρουδίστικη αντίληψη της ζωής (και καμία απολύτως γνώση περί γυναικείας ελαφρότητας - τίποτα δεν μπορεί να απειλήσει κάτι που μεταλλάσσεται συνεχώς και είναι ασταθές - τίποτα παρεκτός ενός Κ που γνωρίζει πώς να τσακώσει αυτό που έχει την τάση να διαφεύγει).

    Δεν ξέρω τι θα πει "εμβαλωτική προσωπικότητα" ούτε μεταμοντερνισμός (πέραν ενός συγκεκριμένου λογοτεχνικού κινήματος). Η άποψή μου περί αυτών των ανοησιών συμπυκνούται σε τρεις λέξεις: στα τέτοια μου. Πράγμα που δεν με κάνει ούτε στιγμή να αμφιβάλλω ότι η αντίδρασή μου αντιστοιχεί στα τελευταία λόγια της Ισιδώρα Ντάνκαν, "οδεύω προς την δόξα". Aghhhhh....

    Ποιος ο λόγος να χρησιμοποιεί ένας Δάσκαλος μυριάδες ανόητους ορισμούς όταν δεν μπορεί να αποδώσει ούτε ένα νόημα με μία απλή αντιστοιχία όπως αυτή που μόλις έδωσα;

    Αλλά το νήμα δεν διαπραγματεύεται το θυμό της Ντόρας [sic] και θα δεχτώ το "προς το παρόν" που βλέπω. Ούτε διαπραγματεύεται το σπανακόριζο, έχουμε άλλο νήμα για συνταγές μαγειρικής (ακόμη και υπαίθριες ψησταριές έστησαν οι θεομπαίχτες συμφορουμίτες - και επομένως ο Leukos κάποιο δίκιο το έχει).

    Όσο για τον Κορνήλιο, που με χαρά μου βλέπω ότι συμπλέει εν πολλοίς με αυτά που αυθόρμητα έθεσα προς συζήτηση (άραγε η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα; ) θα έλεγα ότι πολύ σωστά αναφέρει τους γαϊδάρους ως τα πιο απίθανα, τα πιο μαγικά όντα σ' αυτή τη ζωή όπως την ξέρουμε (γι αυτό λέμε "αυτός την έχει γαϊδουρινή") και φυσικά δεν θα μπορούσα εδώ να μην αναφερθώ στον κατ' εξοχήν αγαπημένο μου χρυσό γάιδαρο, τον Απουλήιο, ο οποίος συνιστά (από τον 2ο αιώνα μ.Χ.): "Άφησε , σε παρακαλώ, αυτόν τον τραγικό τόνο, μην αστειεύεσαι και μίλα με φυσικότητα".

    Πράγμα που φυσικά θα μπορούσε να απευθύνεται και σε μένα.
     
  4. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Όλα μεταλλάσσονται στο μετανεωτερικό σύμπαν αέναα και είναι ενδημικά ασταθή - εσύ όμως μετατρέπεις αυτό το σύγχρονο ανθρωπολογικό κουσούρι σε επαρκή λόγο απονομής ευσήμων από εσέ την ιδία στον εαυτό σου. Γιατί άραγε;
    Κανείς δεν πρόκειται να λάβει καν υπ' όψη του ότι κάτιτις το γράφεις στα τέτοια σου. Το πρόβλημα δεν αφορά, βέβαια, εσένα αλλά τα διόλου ανησυχητικά για την ανθρωπότητα 'τέτοια' σου. Εγώ εδώ μέσα γνωρίζω μόνο μια γυναίκα με αρχίδια.
    Ο μεταμοντερνισμός ουδέποτε υπήρξε κίνημα - είναι εξ ορισμού το αντίθετο ενός κινήματος, αφού τίποτα δεν επιδιώκει για το μέλλον. Μια ηθελημένα χωλή κι ελαττωματική συνάθροιση αντιλήψεων και κοσμοεικόνων είναι, έγκλειστη στη συγχρονία, δηλ. το παρόν. Ένας αχταρμάς κατακερματισμένων προσεγγίσεων, υπό τον αστερισμό του 'anything goes'.
    Επιπλέον δεν ξεκίνησε από τη λογοτεχνία ούτε ποτέ εκφράστηκε οργανωμένα σε αυτήν. Οι θεωρητικές καταβολές του έχουν ως αφετηρία την αρχιτεκτονική (Venturi) και από τις αρχές του '60 τα εικαστικά, ιδία την pop art. Δύο ανακρίβειες στις δύο λέξεις, bingo! Είσαι πολύ δυνατότερη στη λογοτεχνία, όταν γράφεις τα δικά σου ωραιότατα λογοτεχνήματα.
    Θα μου επιτρέψεις μόνον να πω ότι όσοι 'ορισμοί' λοιδωρείς, είναι στην πραγματικότητα υποθέσεις για την κοινωνική δομή στους κόλπους της οποίας ζούμε και η οποία εν πολλοίς ορίζει και ποιοί μπορούμε να είμαστε και τί έχουμε τη δυνατότητα να θέλουμε. Αυτές οι 'ανοησίες' έχουν απείρως μεγαλύτερη σπουδαιότητα από τα βιώματα του καθενός μας. Τυπικό σύμπτωμα μεταμοντέρνας αβελτηρίας είναι η ιδέα πως η τυπική για την εποχή ατομική 'εμπειριοθηρία', αποτυπωμένη σε ένα αφήγημα δίχως καμιά ενοποιό αφηγητική πρόθεση, αποτελεί αξιομνημόνευτη συμβολή στον ανθρώπινο πολιτισμό ή την ιστορία της 'διαφορετικότητας'.
    Εν κατακλείδι: Ποιά ήταν η νοηματική αντιστοιχία για την οποία με θαυμαστό τσαμπουκά επαίρεσαι; Το μόνο που αντελήφθην είναι ότι εζήλωσες, βραδιάτικα, δόξαν Ισιδώρας Ντάνκαν. Με όλη μου τη συμπάθεια, μιά συμβουλή: άσε την εσάρπα σπίτι ή, τουλάχιστον δίπλωσε τη. Μπορεί να την πατήσεις ή να σκαλώσει σε κάνα προφυλακτήρα.
     
    Last edited: 5 Απριλίου 2008

  5. Dear Dolmance

    You have received an infraction at Greek BDSM Community Forums.

    Reason: Προσβολή άλλων μελών
    -------Εκφρασεις όπως "αλλά μη μας κάνεις και τα ούμπαλα παντόφλες!" ουτε προάγουν ουτε βοηθούν μια συζήτηση
    -------

    This infraction is worth 5 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.


    ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ. ΓΕΙΑ ΣΟΥ "ΔΑΣΚΑΛΕ" KAI "ΠΑΤΕΡΑ" ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ
     
    Σου βαζω "ποινη" 5point(s) αφου αποκλειετε να το κανει κανεις αλλος(και δεν θα το ηθελα) το κανω κι' εγω απο μονος μου  
    Στα ψεματα ειναι μη θυμωσεις  
    Δε μπορω να βαλω γραμμη πανω απο την φραση στο στο ποστ σου. Ατυχια (Λες και αμα εχει γραμμη δεν θα το διαβασουν)  
    Οσο για τους διαχειριστες...... "Δασκαλε που διδασκες και νομο δεν κρατουσες"  
     
    Last edited: 5 Απριλίου 2008
  6. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Μα δεν αντιλέγω. Τα πάντα ρει. Πολύ καινούργια πράγματα, indeed. Καλέ πολύ γρήγορα ξεχνάνε οι άνθρωποι. Και το βαφτίζουν αυτό σύγχρονο;

    Αχχχ...(Κορνήλιε help), να εξηγήσουμε στον Δάσκαλο μία απλούστατη αναλογία για παιδάκια Γυμνασίου; Ποια εύσημα απέδωσα; Το Aghhh.....;;;;;

    Γνώθι σαυτόν μωρό μου.

    Αναγνωρίζοντας πλήρως τι κουμάσι είμαι (και γιατί) δεν αρνούμαι τις πιθανές επιπτώσεις (διότι η εσάρπα μου είναι ανασπόσπαστο τμήμα του εαυτού μου). Τραγικό μεν, εγνωσμένο δε.

    Κανένας, πράγματι, εκτός από αυτόν θα λύσει στοργικά την εσάρπα από το λαιμό μου και θα μου περάσει το κολάρο του. Πράγμα το οποίο έχει σχεδόν συντελεστεί πλήρως (η λέξη "εγνωσμένο" ανωτέρω, είναι το αποτέλεσμα μακρόχρονης και σκληρής φροντίδας - κανένας άλλος δεν ασχολήθηκε με την αλαζονεία μου και την ελαφρότητά μου, πέρα από το να θέλει να με βάλει στα τέσσερα και να μου δείξει για ακόμη μία φορά πόσο ρηχοί και "λίγοι" είναι οι περισσότεροι άνθρωποι).

    Ναι, αλλά εγώ καταλαβαίνω αυτά που μου λένε, και μαθαίνω. Εσύ ντιπ.

    Απαντήθηκε. Λύνοντας ταυτόχρονα τις απορίες περί διαφοράς της σαβουρογαμίας από την Κυριαρχία.
     
  7. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Το εκλαμβάνω ως υπόσχεση, ερίτιμε παντογνώστη-ταξιτζή, και αποσύρω μόνος μου τη φράση που σε ενόχλησε....Τον Στράτο, τον κρατάω...Ντιπ!

    'Εμβαλωματική' Ντόρα, ουχί 'εμβαλωτική'. Κάτι σαν τη σαβουρογαμία δηλαδή! Μπάλωνε, ξήλωνε....
     
    Last edited: 5 Απριλίου 2008

  8. Κάκιστα έκαμες και την απέσυρες την φράση σου πάνσοφε δάσκαλε-ταξιτζή
    συνάδερφε και συνοδοιπόρε διότι δεν με ενόχλησε καθόλου. Σκέφτηκα όμως
    ότι ίσως θα ενοχλούσε τους διαχειριστές αλλά έκανα λάθος. Η φάρα στην οποία
    εμείς οι δυο ανήκουμε κάνει και λάθη καμιά φορά αλλά κάτι άλλο που μας
    χαρακτηρίζει είναι η παροιμιώδης ξεροκεφαλιαση και ξερολιαση από την οποία
    πάσχουμε. Η παραπάνω παραδοχή μου ,ότι έκανα λάθος , είναι μια μικρή
    άσκηση προς την κατεύθυνση απομάκρυνσης μου από τα δυο αυτά χαρακτηριστικά
    Εγώ ξεκίνησα. Ξεκίνα κι’ εσύ δάσκαλε πριν μας πάρουνε χαμπάρι και μας πεταξουν
    λεμονια  
     
  9. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Είδες τι κάνει το ουίσκυ; 

    Όχι, δεν την ήξερα την λέξη. Ούτε ήξερα ότι από εκεί προέρχεται το μπαλώνω.

    Βεβαίως το patchwork θεωρείται και τέχνη από μερικούς γνώστες του είδους. Και μάλιστα θα έφτανα στο σημείο να πω, ότι όλα απαιτούν ένα είδος τέχνης, ακόμη και η σαβουρογαμία.

    Πόσο θα ήθελα να διαβάσω Το Εγχειρίδιο του Καλού Σαβουρογάμη! Δεν κάνω πλάκα, μου είναι πολύ ενδιαφέρον, κυρίως από απόψεως μεθοδολογίας.

    ΥΓ. Αν με ξανακάνεις να ανοίξω το λεξικό, θα αντεπιτεθώ με αναλογίες που μόνο εσύ δεν θα καταλάβεις. 
     
  10. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Κάτω στα...(δις)
    Κάτω στα λεμονάδικα....
     
  11. Guest05

    Guest05 Guest

    Και κατά την κοσμογονία...

    Απ’ τους στρατώνες βγήκαν, τα κωθώνια
    Από τις δούλες, τα λεμόνια,
    Οι μικροί, απ’ τους μεγάλους
    Και το ζαμανφου, από τους Γάλους!

    Απ’ το χημείο, βγήκαν οι νοθείες, ( εθνική ομάδα άρσης βαρών )
    Από τις μυξοπαρθένες, οι Ευανθίες,
    Από την Αμερική, βγήκαν οι μπρουκληδες,
    Και από τους κουμπάρους, οι κερατουκληδες.

    Εβίβα Ντολμανσέ ...
     
  12. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Ντόρα:

    Πάλι στις τρείς επήγες χθες να κοιμηθείς
    τρελό κορίτσι, τι' ναι αυτά που κάνεις
    για κάτσε φρόνιμα και να συγκεντρωθείς
    γιατί αλλιώς στη ψάθα θα πεθάνεις.

    Είσαι γυναίκα που δεν μοιάζεις με καμιά
    με μακριά μαλλιά και λίγη γνώση
    κι όταν θα πάθεις στη ζωή καμιά ζημιά
    τότε να δούμε ποιός θα σε γλιτώσει.

    Γι' αυτό μην πιάνεσαι κορόϊδο και κουτή
    τώρα, λοιπόν, που είσαι στον καιρό σου
    προτού περάσουνε τα χρόνια σου, μικρή,
    για κοίταξε να βρείς τον άνθρωπο σου.

    Χιώτης, στίχοι Γιανακόπουλος. 1946.