Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Σαν Σήμερα

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Captain_Morgan, στις 18 Φεβρουαρίου 2025.

  1. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Η μήτρα του Πολυτεχνείου.

    Στις αρχές του 1972 άρχισαν οι πρώτες δυναμικές φοιτητικές αντιδράσεις που αμφισβητούσαν τα διορισμένα απ το καθεστώς των Συνταγματαρχών, διοικητικά συμβούλια των φοιτητικών συλλόγων. Η χούντα , προκηρύσσει εκλογές και οι προσκείμενες σ αυτήν παρατάξεις , σ ένα όργιο νοθείας, πρώτηφοράτοεκανανπέφτωπτασύννεφα, τις κερδίζουν. Αυτό είχε σαν συνέπεια την ριζοσπαστικοποίηση μερίδας των φοιτητών.
    Στις 5 Φλεβάρη του 1973 οι φοιτητές του Πολυτεχνείου αποφασίζουν αποχή απ τα μαθήματα και η χούντα απαντά στις 13 Φλεβάρη με τη δημοσίευση του νομοθετικού διατάγματος 1347, με το οποίο δινόταν η δυνατότητα στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας να ανακαλεί τις αναβολές στράτευσης των φοιτητών που απείχαν από τα μαθήματά τους. Την ίδια μέρα γίνεται συγκέντρωση και διαδήλωση μέσα στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Η Αστυνομία παραβιάζει το πανεπιστημιακό άσυλο, εισβάλλει στο Ίδρυμα και συλλαμβάνει 11 φοιτητές που τους παραπέμπει σε δίκη. Σχεδόν αμέσως και παρά τις αντιδράσεις, 88 φοιτητές έλαβαν φύλλο πορείας για να παρουσιαστούν στο στρατό.
    Στις 21 Φλεβάρη του 1973, 4.000 φοιτητές καταλαμβάνουν το κτίριο της Νομικής Αθηνών στην οδό Σόλωνος. Από την ταράτσα του κτιρίου καλούν το λαό της Αθήνας να συμπαρασταθεί στον αγώνα τους για δημοκρατικές ελευθερίες και απαγγέλλουν τον όρκο: «Εμείς οι φοιτηταί των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ορκιζόμαστε στ' όνομα της ελευθερίας να αγωνισθούμε μέχρι τέλους για την κατοχύρωση: α) των ακαδημαϊκών ελευθεριών, β) του πανεπιστημιακού ασύλου, γ) της ανακλήσεως όλων των καταπιεστικών νόμων και διαταγμάτων».
    Οι πρυτανικές αρχές ανέχονται σιωπηρά την κατάληψη, χωρίς να ζητήσουν την επέμβαση της αστυνομίας. Πολιτικοί, πνευματικοί άνθρωποι, ακόμη και στρατηγοί εν αποστρατεία σπεύδουν να υπερασπιστούν τους φοιτητές.
    Το βράδυ της επόμενης ημέρας άρχισε η αποχώρηση των καταληψιών, με την κάλυψη χιλιάδων διαδηλωτών, που κατέκλυσαν τους δρόμους γύρω από τη Νομική. Ωστόσο, υπήρξαν συγκρούσεις με την αστυνομία και παρακρατικούς, με αποτέλεσμα τραυματισμούς και συλλήψεις διαδηλωτών.
     

     

     
     
  2. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Captain's property Contributor

    @Captain_Morgan Greek History X... Επειδή τελευταία είναι κι εκείνα τα μοβορικα Σας, ας περπατάμε μακρυά από τα πεζοδρόμια ε; Στη μέση του Βουλεβαρτου    
     
  3. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    ναι στην μέση και με φωσφοριζέ πανωφόρι για να μην αστοχήσω...
     
  4. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Captain's property Contributor

    #ξηλωνειταφρεατιατηςΕΥΔΑΠ στην τοποθεσία Βουλεβαρτο... Γιατί ως γνωστόν... Οοοοοχι σκουπίδια, όχι φασισταρια σε δρόμους και ακτές...
     
  5. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Στις 22 του Φλεβάρη του 1993, ο Μάνος Χατζιδάκις διηύθυνε για τελευταία φορά την Ορχήστρα των Χρωμάτων.
    Η συναυλία της Ορχήστρας των Χρωμάτων δόθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών με τίτλο «Διαμαρτυρία κατά του Νεοναζισμού» και περιλάμβανε έργα Κούρτ Βάιλ , Φραντς Λιστ και Μπέλα Μπάρτοκ πιάνο και με σολίστ τον ούγγρο πιανίστα Γκιόργκι Σάντορ. Ήταν μία εποχή που τα νεοναζιστικά πολιτικά μορφώματα έκαναν αισθητή την παρουσία τους στην Ευρώπη, λίγα χρόνια μετά την κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού.

    Το κείμενο μανοφέστο του Σπουδαίου είχε ενσωματωθεί στο πρόγραμμα της συναυλίας

    «Ο νεοναζισμός, ο φασισμός, ο ρατσισμός και κάθε αντικοινωνικό και αντιανθρώπινο φαινόμενο συμπεριφοράς δεν προέρχεται από ιδεολογία, δεν περιέχει ιδεολογία, δεν συνθέτει ιδεολογία. Είναι η μεγεθυμένη έκφραση-εκδήλωση του κτήνους που περιέχουμε μέσα μας χωρίς εμπόδιο στην ανάπτυξή του, όταν κοινωνικές ή πολιτικές συγκυρίες συντελούν, βοηθούν, ενισχύουν τη βάρβαρη και αντιανθρώπινη παρουσία του.

    Η μόνη αντιβίωση για την καταπολέμηση του κτήνους που περιέχουμε είναι η Παιδεία. Η αληθινή παιδεία και όχι η ανεύθυνη εκπαίδευση και η πληροφορία χωρίς κρίση και χωρίς ανήσυχη αμφισβητούμενη συμπερασματολογία. Αυτή η παιδεία που δεν εφησυχάζει ούτε δημιουργεί αυταρέσκεια στον σπουδάζοντα, αλλά πολλαπλασιάζει τα ερωτήματα και την ανασφάλεια. Όμως μια τέτοια παιδεία δεν ευνοείται από τις πολιτικές παρατάξεις και από όλες τις κυβερνήσεις, διότι κατασκευάζει ελεύθερους και ανυπότακτους πολίτες μη χρήσιμους για το ευτελές παιχνίδι των κομμάτων και της πολιτικής. Κι αποτελεί πολιτική «παράδοση» η πεποίθηση πως τα κτήνη, με κατάλληλη τακτική και αντιμετώπιση, καθοδηγούνται, τιθασεύονται. Ενώ τα πουλιά… Για τα πουλιά, μόνον οι δολοφόνοι, οι άθλιοι κυνηγοί αρμόζουν, με τις «ευγενικές παντός έθνους παραδόσεις».

    Κι είναι φορές που το κτήνος πολλαπλασιαζόμενο κάτω από συγκυρίες και με τη μορφή «λαϊκών αιτημάτων και διεκδικήσεων» σχηματίζει φαινόμενα λοιμώδους νόσου που προσβάλλει μεγάλες ανθρώπινες μάζες και επιβάλλει θανατηφόρες επιδημίες. Πρόσφατη περίπτωση ο 2ος Παγκόσμιος Πόλεμος. Μόνο που ο πόλεμος αυτός μας δημιούργησε για ένα διάστημα μιαν αρκετά μεγάλη πλάνη, μιαν ψευδαίσθηση. Πιστέψαμε όλοι μας πως σ’ αυτό τον πόλεμο η Δημοκρατία πολέμησε το φασισμό και τον νίκησε. Σκεφθείτε: η «Δημοκρατία», εμείς με τον Μεταξά κυβερνήτη και σύμμαχο τον Στάλιν, πολεμήσαμε το ναζισμό, σαν ιδεολογία άσχετη από μας τους ίδιους. Και τον… νικήσαμε. Τι ουτοπία και τι θράσος. Αγνοώντας πως απαλλασσόμενοι από την ευθύνη του κτηνώδους μέρους του εαυτού μας και τοποθετώντας το σε μια άλλη εθνότητα υποταγμένη ολοκληρωτικά σ’ αυτό, δεν νικούσαμε κανένα φασισμό αλλά απλώς μιαν άλλη εθνότητα επικίνδυνη που επιθυμούσε να μας υποτάξει.

    Ένας πόλεμος σαν τόσους άλλους από επικίνδυνους ανόητους σε άλλους ανόητους, περιστασιακά ακίνδυνους. Και φυσικά όλα τα περί «Ελευθερίας», «Δημοκρατίας», και «λίκνων πνευματικών και μη», για τις απαίδευτες στήλες των εφημερίδων και τους αφελείς αναγνώστες. Ποτέ δεν θα νικήσει η Ελευθερία, αφού τη στηρίζουν και τη μεταφέρουν άνθρωποι, που εννοούν να μεταβιβάζουν τις δικές τους ευθύνες στους άλλους. (Κάτι σαν την ηθική των γερόντων χριστιανών. Το καλό και το κακό έξω από μας. Στον Χριστό και τον διάβολο. Κι ένας Θεός που συγχωρεί τις αδυναμίες μας εφόσον κι όταν τον θυμηθούμε μες στην ανευθυνότητα του βίου μας. Επιδιώκοντας πάντα να εξασφαλίσουμε τη μετά θάνατον εξακολουθητική παρουσία μας. Αδυνατώντας να συλλάβουμε την έννοια της απουσίας μας. Το ότι μπορεί να υπάρχει ο κόσμος δίχως εμάς και δίχως τον Καντιώτη τον Φλωρίνης). Δεν θέλω να επεκταθώ. Φοβάμαι πως δεν έχω τα εφόδια για μια θεωρητική ανάπτυξη, ούτε την κατάλληλη γλώσσα για τις απαιτήσεις του όλου θέματος. Όμως το θέμα με καίει. Και πριν πολλά χρόνια επιχείρησα να το αποσαφηνίσω μέσα μου. Σήμερα ξέρω πως διέβλεπα με την ευαισθησία μου τις εξελίξεις και την επανεμφάνιση του τέρατος. Και δεν εννοούσα να συνηθίσω την ολοένα αυξανόμενη παρουσία του. Πάντα εννοώ να τρομάζω.

    Ο νεοναζισμός δεν είναι οι άλλοι. Οι μισητοί δολοφόνοι, που βρίσκουν όμως κατανόηση από τις διωκτικές αρχές λόγω μιας περίεργης αλλά όχι και ανεξήγητης συγγενικής ομοιότητος. Που τους έχουν συνηθίσει οι αρχές και οι κυβερνήσεις σαν μια πολιτική προέκτασή τους ή σαν μια επιτρεπτή αντίθεση, δίχως ιδιαίτερη σημασία που να προκαλεί ανησυχία. (Τελευταία διάβασα πως στην Πάτρα, απέναντι στο αστυνομικό τμήμα άνοιξε τα γραφεία του ένα νεοναζιστικό κόμμα. Καμιά ανησυχία ούτε για τους φασίστες, ούτε για τους αστυνομικούς. Ούτε φυσικά για τους περιοίκους). Ο εθνικισμός είναι κι αυτός νεοναζισμός. Τα κουρεμένα κεφάλια των στρατιωτών, έστω και παρά τη θέλησή τους, ευνοούν την έξοδο της σκέψης και της κρίσης, ώστε να υποτάσσονται και να γίνονται κατάλληλοι για την αποδοχή διαταγών και κατευθύνσεων προς κάποιο θάνατο. Δικόν τους ή των άλλων.

    Η εμπειρία μου διδάσκει πως η αληθινή σκέψη, ο προβληματισμός οφείλει κάπου να σταματά. Δεν συμφέρει. Γι’ αυτό και σταματώ. Ο ερασιτεχνισμός μου στην επικέντρωση κι ανάπτυξη του θέματος κινδυνεύει να γίνει ευάλωτος από τους εχθρούς. Όμως οφείλω να διακηρύξω το πάθος μου για μια πραγματική κι απρόσκοπτη ανθρώπινη ελευθερία.

    Ο φασισμός στις μέρες μας φανερώνεται με δυο μορφές. Ή προκλητικός, με το πρόσχημα αντιδράσεως σε πολιτικά ή κοινωνικά γεγονότα που δεν ευνοούν την περίπτωσή τους ή παθητικός μες στον οποίο κυριαρχεί ο φόβος για ό,τι συμβαίνει γύρω μας. Ανοχή και παθητικότητα λοιπόν. Κι έτσι εδραιώνεται η πρόκληση. Με την ανοχή των πολλών. Προτιμότερο αργός και σιωπηλός θάνατος από την αντίδραση του ζωντανού και ευαίσθητου οργανισμού που περιέχουμε.

    Το φάντασμα του κτήνους παρουσιάζεται ιδιαιτέρως έντονα στους νέους. Εκεί επιδρά και το marketing. Η επιρροή από τα Μ.Μ.Ε. ενός τρόπου ζωής που ευνοεί το εμπόριο. Κι όπως η εμπορία ναρκωτικών ευνοεί τη διάδοσή τους στους νέους, έτσι και η μουσική, οι ιδέες, ο χορός και όσα σχετίζονται με τον τρόπο ζωής τους έχουν δημιουργήσει βιομηχανία και τεράστια κι αφάνταστα οικονομικά ενδιαφέρονται. Και μη βρίσκοντας αντίσταση από μια στέρεη παιδεία όλα αυτά δημιουργούν ένα κατάλληλο έδαφος για να ανθίσει ο εγωκεντρισμός η εγωπάθεια, η κενότητα και φυσικά κάθε κτηνώδες ένστιχτο στο εσωτερικό τους. Προσέξτε το χορό τους με τις ομοιόμορφες στρατιωτικές κινήσεις, μακρά από κάθε διάθεση επαφής και επικοινωνίας. Το τραγούδι τους με τις συνθηματικές επαναλαμβανόμενες λέξεις, η απουσία του βιβλίου και της σκέψης από τη συμπεριφορά τους και ο στόχος για μια άνετη σταδιοδρομία κέρδους και εύκολης επιτυχίας.

    Βιώνουμε μέρα με τη μέρα περισσότερο το τμήμα του εαυτού μας – που ή φοβάται ή δεν σκέφτεται, επιδιώκοντας όσο γίνεται περισσότερα οφέλη. Ώσπου να βρεθεί ο κατάλληλος «αρχηγός» που θα ηγηθεί αυτό το κατάπτυστο περιεχόμενό μας. Και τότε θα ‘ναι αργά για ν’ αντιδράσουμε. Ο νεοναζισμός είμαστε εσείς κι εμείς – όπως στη γνωστή παράσταση του Πιραντέλο. Είμαστε εσείς, εμείς και τα παιδιά μας. Δεχόμαστε να ‘μαστε απάνθρωποι μπρος στους φορείς του AIDS, από άγνοια αλλά και τόσο «ανθρώπινοι» και συγκαταβατικοί μπροστά στα ανθρωποειδή ερπετά του φασισμού, πάλι από άγνοια, αλλά κι από φόβο κι από συνήθεια. Και το Κακό ελλοχεύει χωρίς προφύλαξη, χωρίς ντροπή. Ο νεοναζισμός δεν είναι θεωρία, σκέψη και αναρχία. Είναι μια παράσταση. Εσείς κι εμείς. Και πρωταγωνιστεί ο Θάνατος».

     
  6. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Στις 23 Φλεβάρη του 1943 δημοσιεύεται στην εφημερίδα «Γερμανικά Νέα» η διαταγή του στρατηγού Σπάιντελ για την πολιτική επιστράτευση των Ελλήνων. Οι κατοχικές δυνάμεις σκόπευαν να στείλουν κόσμο στη Γερμανία και ανά τη Μεσόγειο για να δουλέψει σε καταναγκαστικά έργα. Το ίδιο βράδυ ο κατοχικός πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Λογοθετόπουλος (από τους πρωτοπόρους της γυναικολογίας - μαιευτικής στην Ελλάδα) και ο υπουργός Εργασίας Νικόλαος Καλύβας (παλιός συνδικαλιστής και σοσιαλιστής, που εκτελέστηκε στις αρχές του 1944 από την ΟΠΛΑ), έσπευσαν να δημοσιεύσουν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως σχετικό διάταγμα με τίτλο «Περί υποχρεωτικής εργασίας του αστικού πληθυσμού της Ελλάδος».
    Οι αντιδράσεις των Ελλήνων και διαρκώς διογκούμενες κινητοποιήσεις τους οδήγησαν τις κατοχικές δυνάμεις και την δοσιλογική κυβέρνηση ν άρει το μέτρο. Πρόκειται για μεγαλειώδη στιγμή της Εθνικής Αντίστασης, ένα ανεπανάληπτο γεγονός σε πανευρωπαϊκή κλίμακα. Η ματαίωση της πολιτικής επιστράτευσης ήταν και η τελευταία πολιτική πράξη της δεύτερης κατοχικής κυβέρνησης. Ο Κωνσταντίνος Λογοθετόπουλος αντικαταστάθηκε ως ανεπαρκής από τους Γερμανούς με τον Ιωάννη Ράλλη (ναι τον πατέρα του Γεωργίου Ράλλη, εμπνευστή του τριφασικού εκλογικού εκτρώματος των εκλογών του 1956, επί χρόνια δεξί χέρι του φερόμενου εθνάρχη και μετέπειτα πρωθυπουργού της Ελλάδας) τον Απρίλιο του 1943.
     
     
     






    Σαν Σήμερα το 1685, γεννήθηκε ο Γκέοργκ Φρίντριχ Χέντελ
    Handel - Sarabande (Keyboard Suite in D Minor) - YouTube
     
    Last edited: 23 Φεβρουαρίου 2025
  7. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Σαν σήμερα, Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 1981 και ώρα 22:59, η Αθήνα ένιωσε έντονα μεγάλο σεισμό με επίκεντρο τις Αλκυονίδες Νήσους, δυτικά από το Λουτράκι.

    Στην πολυκατοικία μας, όλοι πλην μιας κατέβηκαν κάτω τρέχοντας, θυμάμαι την κίνηση, μαμάδες με μικρά μωρά κατέβαιναν γρήγορα έχοντας στα χέρια ό,τι μπορεί να χρειάζονται τα μικρά μωρά για να βγάλουν μια νύχτα, ντυμένες για κρύο γιατί είχε πολύ κρύο εκείνη τη βραδιά, όλοι που κατέβαιναν ήταν ντυμένοι για κρύο, τους θυμάμαι τριανταπεντάρηδες τότε, ήταν απλοί, λιτοί, χαρούμενοι άνθρωποι, με ήθος και ανησυχίες, με όλη τη ζωή μπροστά τους.

    Ο σεισμός μάθαμε μετά, ήταν 6,7 Ρίχτερ και σε λίγη ώρα ο κύριος μετασεισμός ήταν 6,4 Ρίχτερ και έγινε ένας άλλος μετασεισμός μετά από μια εβδομάδα, πάλι 6,4 Ρίχτερ.

    Έγιναν μεγάλες καταστροφές στις περιοχές κοντά στο επίκεντρο, στην Ηλιούπολη θυμάμαι, στην Κινέττα κατέρρευσε 4όροφο ξενοδοχείο, υπήρξαν 20 νεκροί οι περισσότεροι από καρδιακή προσβολή και οι υλικές ζημιές εκτιμήθηκαν στα 45 δισεκατομμύρια δραχμές.
     
  8. ChrisZab11

    ChrisZab11 Regular Member

    Ο επόμενος μεγάλος σεισμός στην Αθήνα έγινε το 1996 ??
     
  9. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    To 1999, στις 7 Σεπτεμβρίου, με επίκεντρο ανάμεσα στις Αχαρνές και τον Εθνικό Δρυμό της Πάρνηθας. Δεν ήταν ιδιαίτερα ισχυρός, 5,9 Ρίχτερ αλλά είχε μεγάλη διάρκεια και μικρό εστιακό βάθος και για αυτό ήταν πάρα πολύ καταστροφικός και θανατηφόρος, είχαμε 143 θανάτους και έχω γνωστή που της έκοψαν το πόδι γιατί έπεσε πάνω της το μισό εργοστάσιο και κάνανε τα συνεργεία δύο ημέρες να τη βγάλουν έξω. Ήμουν στο γραφείο την ώρα που έγινε, ήταν λίγα λεπτά πριν τις 3. Φεύγοντας για το σπίτι έτυχε και έπεσε το μάτι μου στην Ακρόπολη. Σκέφτηκα ότι στέκεται εκεί εδώ και 25 αιώνες, κάπως θα τη βγάλουμε και εμείς και λίγο αναθάρρησα. Κινητά, που μας έλεγαν πόσο χρήσιμα θα μας είναι σε περίπτωση σεισμού, δεν είχαμε ούτε για δείγμα, είχαν πέσει οι συνδέσεις πέρα ως πέρα, όλες οι εταιρείες. Πρώτη επέστρεψε η Cosmote, μετά από έξι ώρες όμως.

    Και κάτι ακόμα, ο κρατικός μηχανισμός είχε λειτουργήσει στοιχειωδώς, είχε επιδείξει σχετικά καλά αντανακλαστικά. Τότε αναρωτιόμασταν αν ήταν κάπως προετοιμασμένοι λόγω του σεισμού κοντά στην Κωνσταντινούπολη λίγες εβδομάδες νωρίτερα. Θεωρήθηκε ότι αυτό έπαιξε ρόλο στις εκλογές του Απριλίου 2000, που κρίθηκαν οριακά.
     
    Last edited: 25 Φεβρουαρίου 2025
  10. ChrisZab11

    ChrisZab11 Regular Member

    Ευχαριστώ.