Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Σκέψεις και προβληματισμοί για τις BDSMικές συζητήσεις στο forum

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος espimain, στις 14 Μαρτίου 2017.

  1. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Η "αφαίρεση προνομίου" έστω πληθυντικού, όταν πλέον δεν μπαίνει θέμα προνομίων, αλλά και οι κάθε μορφής αντιδράσεις σε αυτό, και αντιδράσεις κατόπιν στην αντίδραση κ.ο.κ. για μένα δείχνουν έναν χωρισμό όπου τα εμπλεκόμενα πρόσωπα βάλλουν κατά του στάτους του άλλου. Δεν μου έχει συμβεί και χαίρομαι για αυτό. <άσχετο> Μια φορά, σε τελείως άλλο σκηνικό που μου είχε συμβεί κάτι παρεμφερές, να με προσβάλουν για την εθνικότητά μου ήταν, έκανα ότι δεν κατάλαβα και δεν τράβηξα το πράγμα στα άκρα ούτε έσπευσα να καλύψω το κενό που δημιουργήθηκε. </άσχετο>
     
  2. espimain

    espimain Contributor

    @elfcat
    Είχα γράψει:

    Σχολίασα με μία παρομοίωση την συμπεριφορά σας. Βάζοντας μάλιστα όχι μόνο το «σαν» αλλά «κάτι σαν».

    Και απαντήσατε:
    Που σημαίνει ότι δεν καταλάβατε τίποτε μέσα από τις κομματικές σας παρωπίδες.

    Συνεχίσατε να χλευάζετε τα λατινικά μου, που έτσι κι αλλιώς δεν ξέρω.

    Χωρίς να καταλάβετε ότι απλά έκανα copy paste την επιστημονική ονομασία από ένα ζωάκι του Θεού.
    Μετά καταλάβατε τι έγραψα. (Κάποιος σας ορμήνεψε).
    Αν έλεγα ότι συμπεριφέρεστε σαν γατούλα όλα θα ήταν καλά.

    Μας ζαλίσατε τα μέζεα με το πόσο καλά γνωρίζετε την ελληνική γλώσσα και κάνατε επίδειξη, ορθής χρήσης του λεξικού.
    Η πλέον ζωντανή γλώσσα είναι η λαϊκή καθομιλουμένη.
    Γράφει λοιπόν το λεξικό της :

    Κατ' επέκταση των δύο άλλων ορισμών, είναι ο μιζερομίζερος, ο πρωκτικάντζας, ο διυλίζων τον κώνωπα, ο δούλος της ασημαντότητας και της τιποτένιας ανάγκης.
    Είναι δηλαδή ο ασήμαντος (ορισμός β' oneiros) που, όσο μέγεθος -κυριολεκτικά και μεταφορικά- του λείπει (ορισμός α' oneiros), τόσο φορτικός γίνεται (ορισμός hank), επιμένοντας με μικροπρέπεια και μιζέρια για τις μικρότητες και τις μιζέριες του.

    Πηγή: https://www.slang.gr/lemma/2188-mounopseira

    Το λεξικό της ζωντανής ελληνικής το λέει και χωρίς τα παπαράκια που σας αρέσουν.
     
  3. de7

    de7 s

    Αν σκεφτεί κανείς ό,τι αποφεύγετε δις να στοιχειοθετήσετε το αξίωμα που η ίδια θέσατε ως ισχύουσα κατάσταση, δεν θα έλεγε ότι ο διάλογος πάει καλά, αλλά…anyway.

    Εικασίες σχετικά με τις προθέσεις * μου *, δεν θα δεχθώ. thank you.

    Τελικά έχετε κανένα επιχείρημα για να στηρίξετε το αξίωμά σας;

    Για αυτό γίνεται η συζήτηση το 2022.
    Γιατί κάποιοι δεν συμφωνούν με τη συναίνεση το 2022.
     
    Last edited: 6 Ιουλίου 2022
  4. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Πολλά. Αλλά δεν με ενδιαφέρει να τα εκθέσω σε εσάς αλλά σε κάποιον που επιθυμεί να κάνει διάλογο κι όχι απλά να επιβεβαιώσει ή να επιβάλλει αυτό που έχει στο μυαλό του.
     
  5. de7

    de7 s

    Κανένα επιχείρημα δεν έχετε για να στηρίξετε το αξίωμά σας, εδώ και τρία posts.

    Σε έναν δημόσιο διάλογο τα επιχειρήματα που εκτίθενται δεν απευθύνονται επί του προσωπικού προς τον εκάστοτε ομιλητή/τρια. Δεν συζητούμε μεταξύ μας, τηλεφωνικά. Τα επιχειρήματα που εκτίθενται σε ένα δημόσιο διάλογο, εκτίθενται για να υποστηρίξει ο κάθε ομιλητής/τρια τη θέση του/της προς όλους τους ανθρώπους που παρακολουθούν αυτόν τον διάλογο. Προς το παρόν εσείς έχετε απλά εκθέσει ένα αξίωμα και τίποτα άλλο.
     
  6. Nickname

    Nickname Όμορφος, έξυπνος και μετριόφρων Contributor

    Όχι.
    Αυτό που έχω καταλάβει εγώ από τοποθετήσεις στο συγκεκριμένο νήμα είναι ότι γίνεται μια προσπάθεια, υπερβολική, στα όρια (?) της εμμονής, εξίσωσης της ισότητας με τον φεμινισμό. Πριν μου απαντήσετε, ενδεχομένως, ότι δεν κατάλαβα καλά, θα σας πω πως δεν το κατάλαβα μόνο εγώ, είμαστε πολλοί.
    Έχετε παρουσιάσει λογικά άλματα ως δεδομένα και έχετε κρίνει ανθρώπους και αποφασίσει ότι δεν χωράνε στην δική σας οπτική του bdsm αν δεν πληρούν τα δικά σας κριτήρια. Οπτική που την θεωρήσατε σαν την μοναδική ορθή.

    Όταν λοιπόν έχει ειπωθεί πως η σκλαβα είναι μόνο σκλαβα από τον @AuroraBorealis , επιμένετε πως είναι και φεμινιστρια, πράγμα που έχετε σε αντίθεση με το "ολοκληρωτικά" που εσείς ή ίδια αναφέρετε.

    Εφόσον λοιπόν η σκλαβα είναι μόνο σκλαβα στο ένα νήμα, είναι και στο άλλο, δεν αλλάζει ο ορισμός και η θέση βάσει του θέματος που συζητάμε και των λογικών αλμάτων που θέλουμε να θεωρηθούν επιχειρήματα ή έστω αξιώματα. Αξιώματα που τα κατακρινετε μιλώντας για άλλους, ενώ έχετε κάνει χρήση τους νωρίτερα.

    Όσον αφορά το ποιος χωράει στο bdsm και ποιος όχι, θα σας πω ότι έχω προσωπική άποψη, όπως κι εσείς, όπως όλοι.
    Κατά τη γνώμη μου οι εμμονές, η αδυναμία κατανόησης της θέσης του συνομιλητή, η αδυναμία κατανόησης διαφορετικής οπτικής, η μοχθηρία, το χαρακτηριστικά μικρό iq, ο ναρκισσισμος, η ανάγκη προβολής, η ανάγκη αναγνώρισης μεγαλείου και διάφορα άλλα που θα μπορούσα να γράψω δεν είναι κυριαρχικά χαρακτηριστικά. Ούτε η ισχύς αναγνωρίζεται από τη δήλωση ισχύος εκάστου. Για την ακρίβεια, θα έλεγα πως αυτομάτως ο κατά δήλωσή ισχυρός κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι κυρίαρχος γιατί υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να κατατάσσεται στην παραπάνω λίστα, ως φέροντας χαρακτηριστικά μικρό iq.

    Όπως και να έχει, δεν γύρισα να πω σε κανέναν ότι είναι αγοράκι που το παίζει κυριαρχος, ούτε πως δεν είναι σωστή υποτακτική γιατί δε χωράει στο χώρο, όπως έχετε κάνει με δύο μέλη στο νήμα που επέλεξα να κάνω το σχόλιο.

    Όπως και να έχει. Η αναφορά που έκανα παραπάνω αφορά τους κυριαρχους και όχι τους/τις σκλαβους/ες και δεν σας αφορά.
    Από τη μια είσαστε σκλάβα και δεν εχετε προσωπική βούληση, παρά μόνο αυτή του αφεντη σας την οποία και προβάλετε, από την άλλη δε, το έγραψα θολά και γενικόλογα και δεν αναφέρθηκα σε κάποιον προσωπικά όπως εσείς. Σωστά;
     
    Last edited: 8 Ιουλίου 2022
  7. de7

    de7 s

    *εχω* τοποθετηθεί λεπτομερώς επάνω σε αυτό που λέτε

    Αν δεν σας κάνει ή δεν μπορείτε να κατανοήσετε την τοποθέτηση *μου* δικό σας πρόβλημα.

    Καλή συνέχεια
     
  8. Nickname

    Nickname Όμορφος, έξυπνος και μετριόφρων Contributor

    Μια χαρά κατάλαβα, μην ανησυχείτε για εμένα.

    Καλή συνέχεια και σε εσάς
     
  9. Seras Victoria

    Seras Victoria My "give a fucks" are on vacation Contributor

    Θα ήθελα αν μου επιτρέπετε να σχολιάσω μόνο την πρώτη παράγραφο και να αφήσω στην άκρη τα υπόλοιπα τα οποία δεν με αφορούν.
    Πράγματι υπάρχει μια υπερπροσπάθεια σε αυτό το κομμάτι που αναφέρετε και ούτε εμένα μου αρέσει γιατί ο καθένας έχει το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται όπως επιθυμεί. Πρέπει όμως να αναγνωρίσετε ότι γίνεται και μια υπερπροσπάθεια να περάσει η ιδέα ότι όποιος είναι φεμινιστης μισεί τους άντρες, τα φύλα γενικά και ότι οποίος δηλώνει φεμινιστης το κάνει για να επωφεληθεί κάτι μέσω του κινήματος και διάφορα άλλα.
    Έχουν πει όμως ξανά και ξανά όσοι εδώ μέσα δηλώνουν φεμινιστες ή φεμινίστριες ότι δεν μισούν κανένα φύλο. Μπορεί καποιος να έχει άλλη γνώμη για το κίνημα αλλά δεν μπορεί να αποδώσει άλλες προθέσεις σε αυτούς που ξεκάθαρα λένε ότι πιστεύουν κάτι διαφορετικό.
    Εγώ για παράδειγμα είμαι φεμινίστρια αλλά δεν μισώ τους άντρες, ούτε έχω καμία δυσφορία φύλου ούτε καμία άλλη μαλακια που εμμονικα προσπαθούν να περάσουν ορισμένοι.
    Οπότε αν θέλουμε να μιλήσουμε για εμμονές σε αυτό το νημα να μιλήσουμε, αλλά να τις αναφέρουμε όλες. Όχι να παραβλέψουμε αυτές με τις οποίες πιθανόν να συμφωνούμε.
     
    Last edited: 8 Ιουλίου 2022
  10. Nickname

    Nickname Όμορφος, έξυπνος και μετριόφρων Contributor

    @Seras Victoria μπορείτε να σχολιάσετε ότι θέλετε, δεν εχω τέτοια θέματα. Δημόσιο διάλογο κάνουμε.

    Έχω quotάρει ποστ του 2011 όσον αφορά τον φεμινισμό, φαντάζομαι το έχετε δει.
    Αυτό που δεν καταλαβαίνετε (όχι εσείς προσωπικά, γενικά μιλάω) είναι πως απευθύνεστε σε ανθρώπους που θεωρούν τα φύλα ίσα. Αν η ερώτηση ήταν "μπορεί κάποιος που θεωρεί τα φύλα ίσα να είναι υποτακτικος" το νήμα θα πήγαινε άπατο. Κατά κανόνα, με τις γνωστές εξαιρέσεις, εμεις οι άνθρωποι, δεν θεωρούμε το ένα φύλο κατώτερο από το άλλο και όχι μόνο εδώ μέσα. Εξαιρέσεις υπάρχουν, both ways.
    Αναφέρεστε σε δικά μου γραπτά, μόνο που δεν έγραψα ακριβώς αυτό, έγραψα κάτι συγκεκριμένο, κατά περίπτωση. Αυτό αφορά το ιερατείο, η λέξη χρησιμοποιείται μεταφορικά.
    Καταλαβαίνω τι λέτε, δε θέλω να πλατειάσω όμως γιατί εγώ δεν έκανα καμία αναφορά σε μισανδρισμό. Αν σας κάνει, σαν απάντηση, όχι σαν θέση που προφανώς δεν σας κάνει, καταλαβαίνω γιατί το λένε.
    Και αυτό που καταλαβαίνω, είναι πως για την εικόνα που προβάλει ένα κίνημα, δεν ευθύνεται ούτε η πατριαρχία, ούτε η μητριαρχία, ούτε ο Παναθηναϊκός. Ευθύνεται το ίδιο το κίνημα.
    Και επειδή η εικόνα ανανεώνεται, αλλάζει, συμπληρώνεται συνεχώς, όσον αφορά το οτιδήποτε γύρω μας ,από την εικόνα που έχουμε για ανθρώπους, μέχρι και ιδέες, θα σας πω πως πριν το νήμα ήμουν 100% υπέρ της ισότητας αναγνωριζοντας τη διαφορετικοτητα και 70% κατά του φεμινιστικού κινήματος.
    Τώρα είναι στο 100% both ways. Γίνεται δουλίτσα στο φόρουμ τελικά.
     
  11. Seras Victoria

    Seras Victoria My "give a fucks" are on vacation Contributor

    Δεν μπορώ να κάνω και quotes γμτ.

    Έχουμε μια διαφορετική οπτική στα ποσοστά που εσείς ορίζετε ως κανόνα και ως εξαίρεση αλλά αυτό είναι οι προσλαμβανουσες του καθένα, που εστιάζει, ποια είναι τα τυφλά του σημεία κτλ. Το λέω και για εσάς και για εμένα αυτό γιατί όλοι τα έχουμε αυτά.

    Φαντάζομαι ότι μπορείτε να δεχτείτε ότι υπάρχουν άνθρωποι που βλέπουν να συμβαίνουν ανισότητες και θέλουν απλά να γίνει κάτι για αυτό. Τόσο απλά. Ο φεμινισμός ήταν και είναι για πολλά χρόνια αυτό. Τώρα αν υπάρχουν ακρότητες ή άνθρωποι που το εκμεταλλευονται; Αλίμονο. Αυτό όμως δεν αλλάζει την ουσία, την δομή του φεμινισμού.

    Όπως και να έχει, εγώ λυπάμαι αν σας επηρέασε αυτό το νήμα ή οτιδήποτε άλλο και καταδικάζετε ενα μεγάλο μέρος του φεμινισμού με καλές προθέσεις.επειδη υπάρχει και το σκάρτο μέσα του.

    Όσο για το αν απευθύνεται το νήμα σε ανθρώπους που θεωρούν τα φύλα ίσα, δηλαδή ότι για εδώ στο φόρουμ αυτό ισχύει γενικά, επιτρέψτε μου να διατηρώ τις αμφιβολίες μου.
     
  12. tithon

    tithon Contributor

    οποίος δεν μισεί τα φύλα για τα χαρακτηριστικά τους, δεν είναι φεμινιστής, κι ας δηλώνει.