Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Σκέψεις και προβληματισμοί για τις BDSMικές συζητήσεις στο forum

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος espimain, στις 14 Μαρτίου 2017.

  1. kinvara

    kinvara Δική Του

    @Iagos αφού διάβασα την ευθύτητά σου παρακάτω :
    ....θέλω να ρωτήσω:
    Και αφού διάβασα και τα ζητούμενά σου μαζί με την όποια βαρύτητα του λόγου σου παρακάτω :
    Θέλω να σου ευχηθώ από τα βάθη της καρδιάς μου :
    Και..
    Επίσης . .
    Σου ζητάω να :
    Για να μην :

    Έχω να σου πω λοιπόν πως :
     
  2. Iagos

    Iagos Contributor

    @kinvara

    Επειδή διακρίνω μια δυσκολία ας πάμε βήμα-βήμα.

    Βήμα ένα

    Εδώ και κάποιες μέρες έχει ανέβει ένα νήμα με τον τίτλο «Κυρίαρχος-κυρίαρχη ή Κυρίαρχη-υποτακτικός που δεν το παραδέχεται;»

    Το νήμα το άνοιξε το μέλος @Afentra katrina και πραγματεύεται μια προσωπική της ιστορία την οποία καταθέτει σε δημόσιο διάλογο.

    Στον διάλογο που ακολούθησε έγραψαν τη γνώμη τους αρκετά μέλη, το καθένα ελεύθερα, όπως έκρινε, με βάση αυτό που διάβασε.

    Θεώρησα ότι Ήθελα να Γράψω και έτσι Έγραψα.

    Ξεκίνησα το κείμενο Μου γράφοντας
    Σε ποιον αναφέρομαι;

    Αν πηγαίνατε στον ψιλικατζή σας και του λέγατε «Κυρ-Βασίλη θέλω ένα Sante άφιλτρο» και ο κυρ-Βασίλης σας ρωτούσε «σε ποιους αναφέρεστε» δεν θα ανησυχούσατε για τον Κυρ-Βασίλη;

    Είναι και μέρες καύσωνα, θα ανησυχούσατε διπλά φαντάζομαι.

    Βήμα δύο

    Στο συγκεκριμένο νήμα ξεκίνησε και μια παράλληλη συζήτηση μεταξύ του @Nickname και της @Just_Me

    Θεώρησα ότι η @Just_Me τοποθετήθηκε για την Κυριαρχία με έναν τρόπο μοναδικό που έφερε στο μυαλό Μου τις παλιές καλές μέρες του φόρουμ, τότε που οι άνθρωποι εδώ, ήξεραν γιατί πράγμα Μ/μιλούσαν, όταν αναφέρονταν στην Κυριαρχία.

    Με δεδομένο ότι η @Just_Me είναι η νέα γενιά εδώ, Είδα ένα φως στο σκοτάδι και Θεώρησα ότι Επιθυμώ να της εκφράσω αυτό που ένιωσα, κάτι που έκανα γράφοντας το παρακάτω κείμενο
    Βήμα τρίτο

    Στη συνέχεια συνέθεσα ένα κείμενο με μαεστρία προς την
    χρησιμοποιώντας αποσπάσματα από την ελληνική λογοτεχνία.

    Αφορμή για αυτή Μου τη σύνθεση στάθηκαν κάποια κείμενα, που διάβαζα της προηγούμενες ώρες, ενός κοινωνικού δαρβινιστή, στο διαδίκτυο.

    Θα γνωρίζετε φαντάζομαι ή θα έχετε αντιληφθεί τουλάχιστον ότι ο κοινωνικός δαρβινισμός Μου είναι ιδιαίτερα απεχθής.

    Η απέχθεια είναι και ο μόνος λόγος που διαβάζω τους κοινωνικούς δαρβινιστές.

    Και αυτό γιατί παρατηρώ τη σκέψη τους.

    Φαντάζομαι ότι θα γνωρίζετε τι είναι ο κοινωνικός δαρβινισμός.

    Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε εν τάχει θα σας πω ότι είναι μια θεωρία που εμφανίστηκε στα τέλη του 19ου αιώνα και αποδίδεται στον φιλόσοφο και κοινωνιολόγο Χέρμπερτ Σπένσερ.

    Οι θιασώτες του Σπένσερ ονομάζονται κοινωνικοί δαρβινιστές.

    Οι κοινωνικοί δαρβινιστές λοιπόν υπερασπίζονται ότι οι πιο προικισμένοι και δυνατοί άνθρωποι είναι αυτοί που παραμένουν στην εξουσία και κυριαρχούν έναντι των πιο αδύναμων.

    Επίσης υπερασπίζονται την ασυμμετρία της νοημοσύνης.

    Με βάση τις παραπάνω σκέψεις ως καλλιτέχνης συνέθεσα με μαεστρία ένα κείμενο προς την
    που τοποθετείται μέσα από παραπομπές λογοτεχνικών κειμένων στο πρόβλημα της ενώ ταυτόχρονα κάνει ένα σχόλιο στον κοινωνικό δαρβινισμό.

    Αυτά τα ολίγα.

    Ελπίζω να ικανοποίησα την περιέργεια σας @kinvara.

    Αυτά και δεν θα επανέλθω εδώ.

    Δεν θα μείνω όμως μόνο εδώ.

    Στα πλαίσια της επιστροφής γόνιμων συζητήσεων που ήδη ξεκίνησα με το νήμα «Οικογένεια και ορατότητα στο M/s» το επόμενο νήμα που ετοιμάζω θα φέρει τον τίτλο «Σαδισμός, Κυριαρχία και κοινωνικός δαρβινισμός»

    Σύντομα κοντά σας @kinvara.

    Εκεί θα Ε/έχουμε την ευκαιρία να τα Π/πούμε όλα.

    Υπομονή ….

    Iagos

     
    Last edited: 20 Ιουλίου 2023
  3. kinvara

    kinvara Δική Του

    @Iagos
    Εξαίρετη παράσταση.  
    Αναμένω σύντομα το tour και σε άλλες πόλεις.
     
  4. Iagos

    Iagos Contributor

    @kinvara αποπνέετε τον αέρα μιας εποχής του φόρουμ που έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

    Έχετε μείνει μόνη και τσακώνεστε μόνη σας.

    Λυπάμαι αλλά έτσι είναι.

    Καλή συνέχεια
     
  5. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Ξημερώνει η Παγκόσμια Μέρα Συζήτησης "Λινγκουαφόνε με Εικόναι"



    Δε Φάντης - ως μπούλσιτ παπάτζα:


    Δε Ρετσινόλαδο - ως καθαρτικό του μπούλσιτ:


    Δε "καθάρσιζ" του μπούλσιτ - και η επαναρρόφηση ως γαργάρα:


    Δε Ντιξιόναρι εντ Βοκαμπούλαρι:


    Δε ανπέκταμπλ "μπουρδολίστικ ανάγνωση" του αποσπάσματος εκ μέρους της πασίγνωστης ευρυμάθειας (από διαδικτυακή διδασκαλία) σύμφωνα με την οποία ο Γιουνγκ είναι Προφανής ότι εννοούσε κατά βάθος το άλλο που δεν έγραψε, και όχι αυτό που έγραψε αυτοπροσώπως, που λέμε και στα αλλοινικά, κι ευτυχώς που βρέθηκαν τα ιντερνέτς και τον διόρθωσαν:


     
  6. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    dear @DreamMaster,

    αυτό είναι το πρωτότυπο γερμανικό κείμενο: "Denken ist schwer, darum urteilen die meisten!", γνωρίζω ότι μπορείς να βρεις την πηγή, δεν είναι δύσκολο, τρέξε ένα C.G. Jung: "Ein moderner Mythus: Von Dingen, die am Himmel gesehen werden." Rascher, Zürich: 1958, S. 45
    Εδώ βρίσκεται και το κείμενο της μετάφρασης της έκδοσης του Princeton, διότι η άλλη που αναφέρεις και χρησιμοποίησα και εγώ, πέρασε στη μετάφραση της έκδοσης Routledge και είναι λίγο μεταγενέστερη: C.G. Jung: "Flying Saucers: A Modern Myth of Things Seen in the Skies." Translated from the German by R.F.C. Hull, The New American Library, New York: 1969, S. 49, και για αυτό μπορείς να βρεις την πηγή.
    Και μετά, αν δεν σου κάνει μεγάλο κόπο, πήγαινε να διαβάσεις το πρωτότυπο κείμενο, υπάρχει και σε μετάφραση στα ελληνικά, να δεις πώς το είπε, γιατί το είπε και νύξεις για το πώς ορίζει ο Jung το "thinking" και το "judge" στο πλαίσιο της αναλυτικής ψυχολογίας. Θα δεις μόνος σου εκεί τι κάνεις λάθος. Αν στο πω εγώ, αν επιμείνω μάλιστα, δεν θα έχει το ίδιο γούστο με το να το βρεις μόνος σου  

    Όλο κι όλο που χρειαζόταν για να μην την πατήσεις ξέρεις τι ήταν; Να πας λίγες ακόμα σελιδούλες παρακάτω στο google, τίποτα περισσότερο. Δεν ξεβολεύτηκες, όμως, δεν αναζήτησες περισσότερα ώστε να σιγουρέψεις αυτό που έλεγες. Ενώ είχες αρνητικό πεδίο εφαρμογής, δηλαδή ισχυριζόσουν ότι κάτι δεν υπήρχε και επιχειρηματολογούσες ότι "αποκλείεται ο Jung να το έχει πει αυτό", χωρίς να έχεις εξαντλήσει την έρευνα αν πράγματι δεν υπήρχε.

    Αυτό εννοώ όταν λέω "σεβασμός" και όχι αυτό, στο οποίο, αν καταλαβαίνω σωστά, υπάγεται, κατ' εσέ, και η περίπτωσή μου:
    Οπότε, τι προτείνεις; Μεταφέροντας τον αφορισμό εκεί που αρχικά τον χρησιμοποίησα, σε συζήτηση περί τιμωρίας και αν είναι σφάλμα του Κ όταν μένουν σκιές, να κάνει το τιμωρούμενο υ χρήση του δικαιώματός του να "κρίνει / διακρίνει / επικρίνει / κατακρίνει" ου μην αλλά και συγκρίνει; Ας πούμε να εκφέρει το συμπέρασμα ότι του Μαστραντώνη οι τιμωρίες είναι καλύτερες απ' του Καραμήτρου στην τελική και τις προτιμάει;

    Ούτε, βέβαια, απαγορεύεται η χρήση των αφορισμών σε έναν διάλογο, που ασφαλώς δεν είναι εφεύρημα του fb, υπάρχουν αφορισμοί από την εποχή που υπάρχει και ο δημόσιος διάλογος και υπάρχουν τρόποι να δούμε αν ένας αφορισμός είναι παπάντζα, τους γνωρίζεις αυτούς τους τρόπους. Ούτε έτσι όμως βγαίνει παπάντζα το "thinking is difficult that's why most people judge".

    Και με την ευκαιρία που τα είπαμε, που ελπίζω να μην ξαναχρειαστεί στα επόμενα δέκα χρόνια, ρίξε μια ματιά στα quotes σου και κοίτα να τα βάζεις ολοκληρωμένα, να μπορεί κάποιος να πάει εκεί που παραπέμπεις διότι έτσι όπως τα βάζεις δεν γίνεται ή θέλει πολύ μεγάλο κόπο αναζήτησης και αν, ιδίως όταν είναι πολλά και αυτό δεν είναι μόνον άσκημο, όπως όσα μου είπες, είναι και κακό.
     
    Last edited: 21 Ιουλίου 2023
  7. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Ε, ναι, αλοίμονο, ξέρετε καλύτερα Γερμανικά εσύ κι οι όμοιοι σου στα ιντερνετς από τον Χαλ που διάβασε, κατάλαβε και μετέφρασε για το Πρίνστον τα άπαντα του Γιουνγκ και μεταφράζει "Denken ist schwer, darum urteilen die meisten!" με την απόδοση "Το να σκέφτεσαι είναι δύσκολο, επομένως ΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ!"

    Απόδοση η οποία είναι και η μόνη που βγάζει νόημα μες στο χωρίο που παράθεσες (και που δεν κατάλαβες) ενώ η άλλη δεν βγάζει.

    Μπάι δε γουέι, μια χαρά είναι το γλου-γλου-γλου για σένα, αλλά τυχαίνει να έχω στα χέρια μου τη μετάφραση του Χαλ.

    Κρύο νερό έχει εκεί που είσαι; ΛΟΥΣΟΥ!
     
  8. Brt

    Brt #ολαπολυ

    @Iagos @DreamMaster με τόση τοξικότητα, κακία, ειρωνία που βγάζουν τα γραπτά σας, μην αναρωτιέστε γιατί κανείς δεν σας μιλάει.

    Δεν μπορώ να φανταστώ γιατί είστε μαχητές του πληκτρολογίου, αφού αυτές είναι συμπεριφορές μισών ανθρώπων…και δεν μου κάνετε για τέτοιοι.

    Δεν μπορεί να αναζητάτε συνομιλητές, όταν τους μισούς τους ειρωνεύεστε, και τους άλλους μισούς τους έχετε οδηγήσει εκτός φόρουμ.
     
  9. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Δεν γνωρίζω ποιοι είναι "οι όμοιοι μου από τα ιντερνετς" και τα γερμανικά μου είναι αυτά που είναι όταν, όποτε και όσο τα χρειάζομαι.

    Αυτό που βλέπω είναι ότι η εξήγησή σου εδώ και οι ερμηνείες σου
    είναι άκυρα.

    Είναι δε άκυρα τόσο ως προς το πλήρες νόημα, που για να γίνει αντιληπτό δεν απαιτεί εμβάθυνση στην ανάπτυξη του αποσπάσματος που έγινε αφορισμός και ποιος το έχει μεταφράσει πιο τέλεια, απαιτεί απλά να έχει διαβαστεί όλο το κείμενο, όσο και ως προς τον αφορισμό, ο οποίος μια χαρά έχει γίνει αντιληπτός από την συντριπτική πλειονότητα.

    Και πάλι, δεν είναι αυτή η ουσία.

    Η ουσία είναι ότι με αφορμή την χρήση ενός αφορισμού που έκανα σε ένα νήμα, μου εξαπέλυσες μια ακραία προσωπική επίθεση, ως μη όφειλες. Και επιμένεις ότι έχεις δίκιο να μου επιτίθεσαι, γιατί υποτίθεται ότι έχω "όμοιους στα ιντερνετς", γιατί υποτίθεται ότι κάνω "γλου-γλου-γλου" και για ό,τι άλλο επικαλείσαι.

    Αυτό όμως είναι δική σου επιλογή, δεν έχει να κάνει με το τι έγραψα, πώς το έγραψα και γιατί το έγραψα στο αρχικό νήμα από όπου προήλθε. Και είναι αποκλειστικά δική σου αισθητική και δική σου ευθύνη.
     
    Last edited: 21 Ιουλίου 2023
  10. L0rrie

    L0rrie Ιδιοκτησία του Κυρίου

    Συμφωνώ με την @Brt .
     
  11. Δίας

    Δίας Live a life by design not by default

    Αγαπητή @Brt κάνεις λάθος . Απ'όσο έχει δείξει η ιστορία έστω και με τόση τοξικότητα "βγαίνει το μεροκάματο" .
    Εγώ, εσύ και πολλοί από εδώ έχουμε την εμπειρία της κρίσης όμως κάποια νέα μέλη (συνήθως) δεν την έχουν. Βάλε στην εξίσωση το "Μόνος εναντίον όλων , γιατί έχω δίκιο " . Προσθέτουμε και μερικές ταμπέλες πχ άσχετος , φασίστας, φοβικός (πάντως είδους).
    Έτσι φτάνουμε στο αποτελεσμα που ανέφερα πιο πάνω.
    Και δυστυχώς δεν πρόκειται να τελειώσει αυτό , αφού εδώ είναι "δεξαμενή" για "αλίευση" και γίνεται μια χαρά η "δουλειά" .
     
  12. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    @Brt δεν ξέρω πώς μετράτε τους μισούς και τους ολόκληρους, αλλά σε ότι με αφορά, δεν "αναζητώ" συνομιλητές, τους επιλέγω.

    Ανάλογα με το θέμα και τους ισχυρισμούς τους.

    Οπότε μη δείτε ως τυχαίο το ότι δεν σας απάντησα σε προηγούμενη πρόκλησή σας.