Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Σκλάβοι «Επαναστάτες»

Συζήτηση στο φόρουμ 'Γυναικεία Κυριαρχία' που ξεκίνησε από το μέλος dominaIris, στις 4 Φεβρουαρίου 2010.

  1. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Σκλάβοι «Επαναστάτες»

    Επιθυμώ να συνεισφέρω τον πνευματικό Μου οβολό σε τούτο το καταθετήριο
    (και τίποτα παραπάνω) προσωπικών απόψεων.
    Η νηματοθέτρια dominairis, αν και νεόκοπη στην παρούσα κοινότητα
    ήταν σαφής και κατηγορηματική.
    Έθεσε το συλλογισμό της με διαύγεια, ασχέτως του πόσο συμφωνεί
    ή διαφωνεί κάποιος μαζί της.
    Κατόπιν παρουσιάστηκε υποτροπιάζον για πολλοστή φορά το φαινόμενο
    οι όποιες απόψεις να κρίνονται όχι ως προς την ορθότητά τους ή μη
    αλλά από το status του γράφοντος.
    Φυσικώ τω λόγω το νήμα διολίσθησε, ευτυχώς όχι αμετάκλητα.
    Τι Μ/μας λέει η dominairis;
    Απλά πράγματα, τόσο απλά που φυσικά οι άνθρωποι τείνουμε πάντα
    να τα ανακατεύουμε μέχρι παρεξηγήσεως.
    Προσωπική τοποθέτηση:
    Πράγματι υπάρχει ένα μελανό σημείο στην τοποθέτησή της
    περί switch που εγείρει παρεξηγήσεις.
    Δεν είναι δυνατόν η συνειδητή επιλογή του διττού προσανατολισμού
    να αντιμετωπίζεται ως νόσος ή έστω ως «κουσούρι».
    Δίκαιες οι επιφυλάξεις των συζητητών.
    Ακόμα και η ειλικρινέστατη Storm –με όλο το δικαίωμα της αυτογνωσίας –
    δεν εκφράζει το όλο φάσμα του συγκεκριμένου status.
    Πέραν τούτου, αφού προσπεράσουμε λεκτικούς διεμβολισμούς του συμπαθούς
    σεσημασμένου ναρκοθέτη Elysium τύπου
    «πως θα ονόμαζες ένα δυναμικό άνδρα ο οποίος δεν επιθυμεί
    να υπηρετεί; Ανισόρροπο;»
    κι΄αφού καταθέσω τη διαφωνία Μου
    με το συλλογισμό του «Το status δε μπορεί να είναι θέμα ισορροπιών
    μεταξύ ερωτικής και κοινωνικής ζωής (δυστυχώς δεν είναι για την ακρίβεια).
    Κι αυτό γιατί συνήθως έχει διαμορφωθεί πριν από την έκφραση της δυναμικότητας
    ενός ανθρώπου στην κοινωνική – επαγγελματική του ζωή.»
    ,
    (από πού προέκυψε άραγε αυτό; Έχω γνωρίσει ωριμότατα άτομα
    που επέλεξαν συνειδητά status έχοντας πρώτα διαγράψει σημαντική τροχιά
    στον στίβο της ζωής, εν αντιθέσει με διάφορα μειράκια
    που ελαφρά τη καρδία «δηλώνουν» τοποθέτηση σε ηλικία teenagers),
    επικεντρώνομαι στο θέμα του νήματος.
    Η μικροσκοπική ανάλυση που εύστοχα έπραξε η νηματοθέτρια πάνω
    στον «σκλάβο επαναστάτη», όπως τον αποκαλεί, οδήγησε στην εξερεύνηση
    των γενεσιουργών συστατικών του σκλάβου γενικότερα.
    Για άλλη μια φορά υπεισέρχεται διαρκώς ο παράγοντας «δήθεν».
    Πρόκειται για την εύλογη έκφραση ανασφάλειας που νοιώθει κάθε «παίκτης»
    ανεξαρτήτως status και προτιμήσεων, συμμετέχοντας σε ένα «παιχνίδι»
    που είναι εξ ορισμού «δήθεν».
    Αυτό πρέπει να το κατανοήσουμε όλοι Μ/μας καλά και να αποδεχτούμε
    πως θα ενυπάρχει πάντα και νομοτελειακά από τη στιγμή
    που το BDSM προέκυψε από την ανάγκη εναλλαγής και εξερεύνησης
    του διαφορετικού και βαθύτερου.
    Δεν μπορούμε λοιπόν να το αξιολογούμε με τα μετρικά συστήματα
    της συμβατικής κοινωνίας και κατά προέκταση να έχουμε ίδιες απαιτήσεις,
    ούτε να αποζητάμε συμβόλαια, εμπράγματες εξασφαλίσεις και εγγυήσεις.
    Αυτή είναι και μια από τις γοητευτικές παραμέτρους του παιχνιδιού.
    Υπενθύμιση: Κανείς δεν Μ/μας έβαλε με το ζόρι στο «παιχνίδι».
    Θέλουμε και παριστάμεθα.
    Αναλόγως και αντιστοίχως, η ανάληψη από την πλευρά Μ/μας του προφανούς
    ρίσκου της συμμετοχής στο «παιχνίδι» Μ/μας πειθαναγκάζει
    να δοκιμάσουμε χαρακτήρα, προσωπικότητα και ικανότητες,
    που σημαίνει Μ/μας χειραφετεί.
    Είναι ένα δώρο προς τον Ε/εαυτό Μ/μας. Δείτε το κι΄έτσι.
    Αναφορικά τώρα με την δια χειρός cornilios παράθεση άποψης
    του Dolmance θα συνεισφέρω τα εξής.
    Πρόκειται για μια συμπαγή, σχολαστική αλληλουχία σκέψεων και τοποθετήσεων
    που αν την πάρει κανείς κατά γράμμα καταλήγει
    (με την ίδια συμπαγή μέθοδο αλληλουχίας) στα κάτωθι συμπεράσματα:
    Α) Αν όχι όλοι, τουλάχιστον κάμποσοι –ειδικά άρενες- οδηγήθηκαν
    στην εθελοδουλία νομοτελειακά - θα έλεγε κανείς καρμικά -
    εξ αιτίας του οιδιπόδειου συμπλέγματος.
    Β) Αυτό αφορά κυρίως γόνους πάλαι ποτέ επαναστατημένων μητέρων
    των λεγόμενων sixties/early seventies και όχι αρσακειάδων δικαιούχων
    των περίφημων βιβλιαρίων της Φρειδερίκης, παρ’ εκτός και εκείνες
    χειραφετήθηκαν μετέπειτα στα αμφιθέατρα της Νομικής, στο μεταπτυχιακό τους
    στο Paris IV ή στα Μάταλα.
    Γ) Επειδή η γενιά εκείνων των μητέρων έχει προ πολλού ηλικιακά εκλείψει
    και εδώ και καιρό οι μητέρες των εφήβων ανήκουν στη λεγόμενη
    «της μεταπολίτευσης καημένη γενιά» που δεν έχει να επιδείξει
    ιδιαίτερες επαναστατικές περγαμηνές, θα πρέπει οσονούπω
    να αναμένουμε αύξουσα λειψανδρία στο χώρο των male slaves.
    Γι΄αυτό αγαπητές Mistresses σπεύσατε.
    Όποια πρόλαβε το σκλάβο είδε.
     
  2. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Σκλάβοι «Επαναστάτες»


    O πρωτος λογος που λες δεν νομιζω πως ισχυει:η Ιρις θετει η ιδια το ερωτημα,τουλαχιστον για την κατηγορια των επαναστατων σκλαβων,οπως τους ονοματιζει,δινοντας σε τρεις αραδες και την απαντηση:ελλειψη ισορροπιας και τελειωσαμε.Η επιτευξη δε της χαμενης ισορροπιας απαιτει την δυναμη της πληρους υποταγης χωρις πισωγυρισματα στις συμβατικοτητες του δυναμικου αντρα.
    Απεναντι σ'αυτη την θεση ο Κορνηλιος εφερε στην επιφανεια την αναλυση του Ντολμανς ,με εντελως διαφορετικο συμπερασμα,η οποια θα δεχτω ο,τι αυθαιρετει στη γενικευση -τουλαχιστον- καποιων παραδοχων που κανει, για την συγχρονη μητερα π.χ ,ειναι πολυ συμπυκνωμενη ,συζητησιμη, αλλα εν πασει περιπτωσει δεν τιθεται απολυτα,αποτελει ενα εφαλτηριο προβληματισμου και διαλογου,οπως ο ιδιος ο Ντολμανς ρητα αναφερει.
    Αν αυτη η αποψη δε, ,ειναι απλοϊκη ,η της Ιριδας τι ειναι;

    Ασφαλως και δεν υποχρεουσαι,αλλα θα ηταν ενδιαφερον και οχι εκτος θεματος να μας δωσεις εστω συμπυκνωμενα και την δικια σου αποψη.
    Τι λες και συ ,Ιρις;
     
  3. Syrah

    Syrah Contributor

    Πολύ ενδιαφέροντα τα σχόλιά σου Ίριδα. Επίτρεψέ μου δύο διευκρινιστικές ερωτήσεις, με αφορμή κάποια σημεία:

    Ισχύει και το αντίστροφο; Δηλαδή μία γυναίκα θέλει να κυριαρχήσει επειδή στην υπόλοιπη ζωή της είναι καταπιεσμένη;

    Είναι απόλυτο πως όποιος δεν είναι σκλάβος, δεν μπορεί να είναι σκλάβος, ή υπάρχει και το ενδεχόμενο να μην θέλει να είναι;
     
  4. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Σκλάβοι «Επαναστάτες»

    Στις διακλαδώσεις των νευρώνων απο τους οποίους απορρέουν αποτελέσματα κριτικής σκέψης.

    Προτιμώ τον Carl Jung. Τον Φρόυντ τον έβρισκα πάντα άτοπο.Κι αφού χρειάζεστε quote: "Ο Φρόυντ λέει πως όταν ονειρεύεσαι οτι πετάς σημαίνει πως ονειρευεσαι οτι κάνεις σεξ."
    " Kι όταν ονειρεύεσαι οτι κάνεις σεξ τι σημαίνει?"
    Nil Gayman
     
  5. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Σκλάβοι «Επαναστάτες»

    πάλι χάθηκε η απάντηση μου...

    Θεωρώ οτι για να μπορέσουμε να κάνουμε κάτι τέτοιο θα πρέπει να βρούμε τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν έναν άνθρωπο στις αποφάσεις του.
    Μετά θα πρέπει να διαχωρίσουμε τους ανθρώπους σε κατηγορίες με βάση δεδομένα τα οποία όπως κι αν ταξινομήσουμε θα είναι ελλειπή. (πχ νευρολογική κατάσταση, βιοχημική, κοινωνική, άμεσου και έμμεσου περιβάλλοντος, cognition, κ.α) και να δούμε με ποιο τρόπο η συνισταμένη αυτών των δυνάμεων θα μπορούσε να επιδράει σε κάθε group. Ακόμα κι αν το κάνουμε αυτό στην καλύτερη των περιπτώσεων θα περιοριστούμε σε πράγματα τα οποια έχουν καταγραφεί (παραλείποντας τα υπόλοιπα) και σε συστηματα ανάλυσης που ήδη έχουν εφαρμοστεί.

    ΔΕν πιστεύω ότι επειδή κάποιος υπέθεσε κάποια στιγμή κάτι παρατηρώντας μία ομάδα ανθρώπων θα ισχύει εις τον αιώνα τον άπαντα και οτι με βάση αυτό θα πρέπει να υποθέσω πως όλοι οι άντρες σκλάβοι θα πρέπει να έχουν προέλθει απο το ίδιο background, οτι θα πρέπει να έχουν την ίδια αντίληψη για το σώμα και για τις σχέσεις τους και οτι θα πρέπει να τους έχει επηρεάσει με τον ίδιο τρόπο ένα κοινωνικό φαινόμενο το οποίο ποτέ δεν μπορούμε να ξέρουμε πως εφαρμόστηκε ιδιωτικά σε μία συγκεκριμένη χρονική περίοδο ακόμα κι αν εξετάσουμε τα 3/4α των πολιτών που παρατηρήθηκε το φαινόμενο.

    Δεν πιστεύω οτι είναι σκόπιμο να κάνουμε τέτοιες υποθέσεις και να τις αναλύουμε κατά αυτόν τον τρόπο.
     
  6. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Σκλάβοι «Επαναστάτες»

    πάντα πάντα..χεχεχε το αγαπημένο μου σπορ.. χωρίς να θέλω να θίξω φυσικά ποτέ κανέναν.
     
  7. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Σκλάβοι «Επαναστάτες»

    παρατήρησα σήμερα και θα παραπέμψω τη συζήτηση σε στοιχεία απο το μαζοχισμό γιατί τον θεωρώ άρρηκτα συνδεδεμένο με την υποτακτικότητα
    https://www.greekbdsmcommunity.com/forums/t23037/

    νομίζω οτι σε αυτό το νήμα δίνουν πολύ πιο ευκρινείς απαντήσεις και μελετούν το συγκεκριμένο ζήτημα πολύ πιο διεξοδικά από την παραπάνω αναφορά του Φρόυντ που βασίζεται σε (κατά τη γνώμη μου ) αφελή αξιώματα.
    Αν διαβάσετε το ποστ θα διαπιστώσετε πως σε κάθε πρόταση κάνουν ξεκάθαρο πως αναφέρονται σε παρατήρηση τάσεων και πως δεν είναι δεδομένο οτι η τάση οφείλεται στις υποθέσεις τους.
     
  8. ipakouo_skilaki

    ipakouo_skilaki Regular Member

    Απάντηση: Σκλάβοι «Επαναστάτες»

    Στισ εκτός bdsm εκφάνσεις της ζωής μου θεωρώ ότι είμαι δυναμικός.Αρκετά θα έλεγα.Πχ στη δουλειά μου.Μου θέτουν στόχους και τους πετυχαίνω πάντα χωρίς να επιδεικνύω καμία υποτακτική συμπεριφορά(ομολογώ ότι εάν δούλευα σαν κατάστημα με γυναικεία παπουτσια θα ήμουν λίγο πιο χαμηλών τόνων αλλά και πάλι να της πουλήσω τα παπούτσια θα ήθελα   ) Σε καμία περίπτωση όμως δεν θεωρώ ότι η υποτακτική μου φύση υπάρχει για να ισορροπήσει την πρώτη κατάσταση.Πότε δεν μπήκα στη διαδικασία να ψάξω γιατί είμαι έτσι.Το μόνο που κάνω έίναι να το απολαμβάνω...
     
  9. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Σκλάβοι «Επαναστάτες»

    Σ'ευχαριστω για την απαντηση.Δεν απεχουν πολυ οι αποψεις μας.
    Απλα θα ηθελα να επισημανω εδω πως παρατηρω εντονα και απο πολλες πλευρες μια προσπαθεια ανακαλυψης μιας θεωρητικης - ψυχαναλυτικης ομπρελλας που να δικαιολογει τον τροπο που καυλωνουμε (σε τελευταια αναλυση) και να τον αποενοχοποιει(ετσι τουλαχιστον το προσλαμβανω εγω) .
    Αυτη η προσπαθεια δε οδηγει πολλακις σε τραγελαφικα συμπερασματα - γενικευσεις για το ποιον , τη φυση και τα γνωρισματα των υποτακτικων αλλα και των κυριαρχων, που αν τα βαλουμε καποια στιγμη διπλα διπλα θα γελαμε με τις ωρες...
     
  10. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Σκλάβοι «Επαναστάτες»

    Συμφωνούμε αν και νομίζω πως ένας λόγος που αναγκαζόμαστε να κατηγοριοποιήσουμε δεν αφορά τόσο την αποενοχοποίηση, αλλά την σύνταξη και λειτουργία ενός μηχανισμού εσωτερικού, ο οποίος, αναλόγος την "κατηγορία" που αναγνωρίζουμε κάθε φορά στο εξωτερικό μας περιβάλλον, επανασυντάσεται χρησιμοποιώντας κάθε φορά ένα διαφορετικό συνδιασμό μερών του δικου μας πολύπλευρου εαυτού.

    Για να το πω πιο απλά : πόσα πρόσωπα και πόσους χαρακτήρες θα άντεχα να έχω αν δεν κατηγοριοποιούσα το περιβάλλον μου ώστε να ξέρω κάθε φορά πως να πράξω απέναντί του?
     
  11. dominaIris

    dominaIris New Member

    Απάντηση: Re: Σκλάβοι «Επαναστάτες»

    ειρηνη?