Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Στην διαδικασια του ταξιδιου

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 14 Απριλίου 2007.

  1. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: Στην διαδικασια του ταξιδιου

    anasia αν θες να συμετεχεις στο θεμα καντο οπως το κατανοεις....αν παλι θες να κυρηξεις τις αρχες του forum και το πως θα σκεφτομαι και θα γραφω βρηκες λαθος ανθρωπο και καλυτερα να μην γραψεις ξανα σε κανενα θεμα που δεν κατανοεις...
    Το εθεσα οπως εγω το σκεφτηκα και καποιοι το καταλαβαν...αν τωρα εσυ δεν ξερεις να κουβεντιαζεις και εμφανιζεσαι σαν Κακαουνακης σε παραθυρο να τα κανεις μπαχαλο...θα προτιμουσα να μην ασχοληθεις με κατι που δεν κατανοησες..
    Αν παλι εχεις κατι ενδιαφερον να πεις πες το χωρις υποδειξεις για το πως θα σκεφτομαι και θα γραφω
     
  2. zoyzoy_

    zoyzoy_ Contributor

    Με συγχωρείτε για την παρέμβαση, αλλά ποια η διαφορά ανάμεσα σε αυτά τα δύο; (εκπαιδευεται η σκλαβα ή εκπαιδευοντας την σκλαβα)
    Γιατί εγώ δεν βρίσκω καμία διαφορά!
    Εκτος βέβαια κι αν εννοείς στο πρώτο κομμάτι " όταν έχει εκπαιδευτεί η σκλάβα" 
    Γιατί αλλιώς δε βγαίνει νόημα........
     
  3. anasia

    anasia Contributor

    Απάντηση: Στην διαδικασια του ταξιδιου



    Στο θεμα σου απαντησαν 3 ανθρωποι .
    Οι δυο ειπαμε το ιδιο , η λιλλυ εδωσε και μια αλη εκδοχη .

    Σου ζητηθηκε να κατανοήσουμε τι θελεις να πεις ακριβως
    για να μπορεσουμε να συζητησουμε , και τιποτα αλλο.

    Αν δεν θες αυτο ειναι δκο συ θεμα.

    Τωρα ,
    το που θα απανταω , πως και με πιο τροπο αυτο ειναι δικο μου θεμα ,
    αν δεν μπορεις να απαντησεις εσυ σε απλα πραγματα που σε ρωτησαμε δεν εχει
    να κανει με αυτα που μου προσαπτεις ,

    και τελος , μαζεψε την γλωσσα σου γιατι δεν πιανει εδω , και πιο πολυ σε μενα .

    Λοιπον , θα διευκρινησεις η οχι τι θελεις να συζητησουμε και που καναμε λαθος ?
     
  4. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Στην διαδικασια του ταξιδιου

    Συγχωρήστε με που παρεμβαίνω, και δεν θέλω να αναλάβω ρόλο moderator, αλλά δεν
    κατανοώ την ένταση που δημιουργείται εδώ... Iagos, όπως το βλέπω εγώ, μιά φιλική
    σύσταση περί σαφήνειας έγινε, όχι κάποια Κακαουνάκεια κριτική, ή υπόδειξη γιά το πώς
    πρέπει να σκέφτεσαι ή να γράφεις...

    Μιά χαρά είναι το θέμα, πολύ ενδιαφέρον, κανείς δεν θέλει πιστεύω να μεταβληθεί σε
    αρένα άσκοπων προσωπικών διενέξεων...
     
  5. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Iagos θα ήθελα αν αναλύσεις λίγο περισσότερο το ζητούμενο . Είναι δυσνόητο και αφήνει χώρο για διάφορες ερμηνείες .

    Θα παρακαλούσα επίσης να λήξει η διένεξη .
     
  6. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: Στην διαδικασια του ταξιδιου

    Για να το τελειωσω επειδη η εμφανιση συμμαχιων δεν ειναι στα αγαπημενα μου, το θεμα τεθηκε και ξεκινησε μια χαρα...ηδη απαντησαν 2 ανθρωποι που και το κατανοησαν και ειχαν την διαθεση πανω απ ολα να καταθεσουν αποψη.
    Δεν το βρισκω καθολου δυσνοητο αλλα αν κανεις το προσεξει θα μπορεσει να κατανοησει ακριβως την λεπτη ισσοροπια των λεξεων και των εννοιων που εμπεριεχονται σ αυτες.Οποιος/α το κατανοει ας συμμετεχει...δεν αναγκαζω κανενα..οπως επισης δεν επιτρεπω σε κανεναν να μου υποδειξει πως θα σκεφτομαι.
    Οσο αναφορα την διενεξη θελω να επισημανω πως μακαρι να ηταν αλλα ειναι προσωπικη επιθεση(ο νοων νοειτω) και δεν εχω διαθεση να κανω ψυχαναλυση σε κανεναν...
     
    Last edited by a moderator: 14 Απριλίου 2007
  7. Dome of Affection

    Dome of Affection Contributor

    η αλήθεια ειναι ότι και γω δεν είμαι σίγουρη για το ποιο είναι το ερώτημα. Οταν το πρωτοδιάβαζα που δεν ειχε απαντήσει κανείς, νόμιζα ότι ρωτουσε αν η 'σχέση' γίνεται πιο βαθιά και ουσιαστική κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης ή όταν η σκλάβα είναι ήδη εκπαιδευμένη.

    Τώρα εχω μπερδευτεί. Δεν ξέρω ποιο ειναι το ζητουμενο ακριβώς και τι είναι το "διαδραστικό"???

    Όπως και να ναι παντως άποψή μου είναι πως η διάρκεια της εκπαίδευσης ειναι πολύ σημαντική και για τα Δ/δυο μέρη, είναι η περίοδος που ο Ε/ενας ουσιαστικά μαθαίνει-γνωρίζει Τ/τον άλλο και οδηγεί στη ουσιαστικότερη και βαθύτερη σχέση.
    Αλίμονο δε, αν δεν ήταν έτσι..!!  

     
     
  8. gaby

    gaby Guest

    Συγνώμη αν το έκανα πιό τεχνικό απ ότι χρειαζόταν το θέμα, αυτό που κατάλαβα είναι ότι συζητάμε αν είναι πάντα η εκπαίδευση δίπλευρη και αν στην πραγματικότητα εκπαιδευόνται και οι δύο και όχι μόνο η υποτακτική.

    Η δική μου λογική λέει ότι εξαρτάται... αλλά με έχει ιντριγκάρει πολύ το θέμα και θα επανέλθω  
     
  9. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: Στην διαδικασια του ταξιδιου

    Χαιρομαι που υπαρχουν καποιοι/ες που καταλαβαινουν ''το αποκατω'' απο τις λεξεις....σημαντικο για την κατανοηση των εννοιων..
    Αναμενω τις καταθεσεις σας με ζεστασια και καλη διαθεση.
     
  10. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: Στην διαδικασια του ταξιδιου

    MPslave περιπου εννοω αυτο που καταθεσες...σημαντικη η σκεψη και η παρεμβαση....
    απλα κανω εναν διαχωρισμο στην διαδικασια εκπαιδευσης...
    Το ενα σκελος που αρκετα εχω δει εδω ειναι ΄΄εκπαιδευω΄΄.
    αυτο που με απασχολει σ αυτο το ταξιδι ειναι αν η διαδικασια ειναι αμφιδρομη..
    κατι που βεβαια αναιρει ισως την αυθεντια του ΄΄καθηγητη μαθηματικων΄΄ αλλα προσδιδει την ομορφια,την ζεστασια και την χαρα στην σχεση που γεννιεται μεσα απ το ταξιδι
     
  11. Dome of Affection

    Dome of Affection Contributor

    Re: Απάντηση: Στην διαδικασια του ταξιδιου

      τότε και γω χαίρομαι ιδιαίτερα που το "πίτυχα" εστω και λίγο...   

    Η άποψή μου?: Αλίμονο (ξανά) αν δεν είναι η διαδικασία αμφίδρομη!! Ο Ε/ένας προσαρμόζεται σιγά-σιγά στις ανάγκες και τα θέλω του Α/άλλου. Και ας μη βιαστουμε να απορρίψουμε "τα θέλω" ως προς τους υπο... Διότι θέλοντας και μη αυτό συμβαίνει. Αν μια σχέση δεν είναι αμφίδρομη , αν δεν πέρνουν και δίνουν και οι Δ/δυό (με τον τρόπο του ο Κ/καθένας) τότε σχέση φοβούμαι ότι δεν γίνεται.

    Εκπαιδεύοντας ο Κυρίαρχος, μαθαίνει παράλληλα και αυτός, μαθαίνει τις αντοχές της σκλάβας Του, τα μπορώ της, τα όριά της, τις ευαισθησίες της, τις δυνάμεις της...και πολλα άλλα. Ακόμα μαθαίνει τις δικές Του αντοχές ή ανοχές... Μαθαίνει και προσαρμόζει αυτά που ήδη γνωρίζει , στο προσωποποιημένο πια αντικείμενο της Κυριαρχίας Του

    Η δε υποτακτική και αυτη με τη σειρά της, μαθαίνει πως να υπηρετεί σωστά τον Κυριάρχό της, τις ανάγκες Του, (επίσης) τις αδυναμίες Του... Λαμβάνει τα μηνύματα, αξιολογεί, αξιοποιεί, εντρυφεί, στο να υπηρετεί σωστα Εκείνον. Μαθαινει και κεινη τα όρια της, τις αδυναμίες της κοκ

    Μαζί και οι 2..μπαινουν σε ενα καινούριο ταξίδι , με όχημα τη σχέση τους, και με στόχο την Ιθάκη τους! Αν μοιάζει η Ιθακη που εχει στο μυαλό του ο καθενας απο τους 2 τότε απολαμβάνουν το ταξίδι, τη διαδρομή και ας εχει μπόρες και ας εχει κακοτράχαλα μονοπάτια....

    και τι όμορφο που είναι το ταξίδι!!! Ακόμα και αν στο δρόμο αλλάξει ο προορισμός!!!!
    (όμορφα να ονειρεύεστε που λέει και ο Ηλίας) 
     
    Last edited: 14 Απριλίου 2007
  12. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    "εκπαιδεύεται" -> απαιτεί συμμετοχή της σκλάβας οχι όμως και του κυρίαρχου, μπορεί (και συμβαίνει ασχετα αν αρέσει ή όχι) να μην την εκπαιδευει καν ο ίδιος αλλά απλώς να επιβλέπει / παρακολουθεί.

    "εκπαιδεύοντας" -> απαιτεί συμμετοχή και των δύο.