Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Συμπεριφορές υποτακτικών και SAM.

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος gaby, στις 23 Ιουνίου 2006.

  1. gaby

    gaby Guest

    Η ερώτηση απευθύνεται σε Ό/όλους όσους έχουν εμπειρία σχέσεων BDSM είτε ως Κυρίαρχοι είτε ως υποτακτικοί.

    Ποιές συμπεριφορές femsub θα Θ/θεωρούσατε κοινωνικά όχι σωστές;

    Με την έννοια συμπεριφορές εννοώ την ομιλία, τόσο στο περιεχόμενο όσο και στο ύφος, την επικοινωνία με τον Κυρίαρχο, την επικοινωνία με Τ/τρίτους, το ντύσιμο, την στάση.

    Πώς Α/αντιλαμβάνεστε ότι κάποια μπορεί να είναι SAM (smart assed masochist);
     
  2. skia

    skia Contributor

    αν και γενικά η εμπειρία μου δεν είναι μεγάλη και δεν ξέρω αν η άποψη μου είναι σύμφωνη με τους πολλούς,θεωρώ ότι αποδεκτή κοινωνικά συμπεριφορά μιας febsub είναι μία συμπεριφορά η οποία δεν προκαλεί,αλλά με κάποιο τρόπο υποδηλώνει ότι είναι ιδιοκτησία.τώρα θα μου πεις τι εννοώ.
    στην ελλάδα,γενικά δεν είμαστε έτοιμοι για τέτοιου είδους συμπεριφορές,πόσο μάλλον όταν γίνονται δημόσια.δεν υπάρχει περίπτωση,ας πούμε, να φανταστώ ότι θα πάω στην περιοχή από την οποία κατάγομαι με τον αφέντη μου και να να του μιλήσω στον πληθηντικό ή το να φοράω το καλλάρο του.εάν συνέβαινε αυτό το λιγότερο που θα γινόταν θα ήταν να με πουν τρελή η ακόμα οι γονείς μου να πάθαιναν εγκεφαλικά και μάλιστα απανωτά.απεναντίας θα μπορούσα να υποδηλώσω την υποταγή μου(όχι εγώ, η καθεμία) με λιγότερο προκλητικό τρόπο, διάφορα μικρά σημάδια και τρόπους συμπεριφοράς πάντα σε συζήτηση μαζί του,ώστε να είμαι σίγουρη ότι δεν θα προκαλέσω την οργή του'να φανεί ένα ιδιαίτερο δέσιμο με αυτόν τον άνθρωπο στους τρίτους.
    πιστεύω ότι ο τρόπος ομιλίας πρέπει να είναι ευγενικός και μαζεμένος,ο τρόπος υπόστασης γενικά αξιοπρεπής,το ντύσιμο να μην προκαλεί χυδαία.επαναλαμβάνω πάντα κάτω από τις προτιμήσεις του αφέντη.το κάθε ζευγάρι έχει τους δικούς του κώδικες. το παιχνίδι κατά κανόνα έχει δύο βασικούς παίκτες,εάν υπάρξει απόφαση να υπάρξουν και συμπληρωματικοί πάμε σε άλλη βάση.δεν είναι εύκολο να μπει κάποιος στην ψυχολογία του άλλου.οπότε τι το πιο ιδανικό από το σε καλύπτουν πέπλα και να μη ξέρουν για σένα?το βρίσκω πιο ενδιαφέρον και πιο αισθησιακό.
    εάν βρισκόμαστε σε μία πιο προχωρημένη ιδεολογικά κοινωνία και μπορούσαμε να δηλώσουμε αυτό που πραγματικά είμαστε ο καθένας για τον εαυτό του, θα καταρρίπτονταν πολλοί μυθοι.για όλους μας.κανένας δεν είναι αυτό που φαίνεται τελικά.πίσω από μάσκες καλυπτόμαστε για να κρύψουμε μεγάλα ή μικρά μυστικά, ενοχές και αμαρτίες.σε μία τέτοια κοινωνία θα ήτο δυνατό για μία σκλάβα ή ένα σκλάβο να φορά το κολλάρο του αφέντη και να περπατά στα τέσσερα.δεν ζούμε όμως έτσι και το θεωρώ αδύνατο.από κει και μετά,υπάρχουν και άτομα τα οποία δεν νοιάζονται για το αν θα προκαλέσουν και αρέσκονται με αυτό.
    γενικά,προσωπικά θεωρώ, ότι είμαστε αρκετά συμβιβασμένοι με τα κοινωνικά γίγνεσθαι και την εικόνα που πρέπει να πλασάρουμε προς τα έξω με αποτέλεσμα να καταπιέζουμε πράγματα και συναισθήματα.πόσο μάλλον τα άτομα που ανήκουν στο χώρο αυτό.μόνο σε συνάντηση ατόμων με τις ίδιες προτιμήσεις μπορούμε να απελευθερωθούμε.αυτά...
    ελπίζω να σε κάλυψα,έστω και λίγο από την πλευρά μου.
     
  3. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Σε άλλο νήμα, διάβασα το εξής:
    το οποίο μετέφερα εδώ για να το σχολιάσω, μια κι εδώ μοιάζει να ταιριάζει πολύ καλύτερα.
    Είμαι κι εγώ υπέρ των ξεκάθαρων ορισμών όπως θα έχετε ήδη αντιληφθεί.  
    Αλλά όλα τα πιο πάνω πρέπει slave with a soul δεν με βρίσκουν σύμφωνη για πολλούς λόγους.
    Μιλάμε για υποτακτικό ή σκλάβο και δημόσια συμπεριφορά. Ποιός αλήθεια ορίζει, ποια συμπεριφορά είναι ενδεδειγμένη και ποια όχι για κάποιο πέρα από τον Αφέντη του?
    Αν δεν έχει Αφέντη, τότε ο ίδιος επιλέγει τι τον εκφράζει καλύτερα και ανάλογα με το τι θέλει να πετύχει υιοθετεί και την ανάλογη συμπεριφορά.
    Θα αποδεχόμουν ναι ένα σκλάβο με συμπεριφορά " αναιδή, αθυρόστομη, προκλητική κ ειρωνική" όπως διαφωνώ και με το "Δεν πρέπει ο σκλάβος να προσέχει πολύ πως εκφράζεται προς τους Α/αλλους, να μη μιλάει πολύ γενικώς, να επιδεικνύει υποτακτική συμπεριφορά γενικώς?"
    Αν έχει ή όχι ψυχοσύνθεση σκλάβου δεν ορίζεται από το πως συμπεριφέρεται αν είναι ανεκπαίδευτος.
    Γιατί άλλο να είσαι εκπαιδευμένος σκλάβος, άλλο να είσαι σκλάβος ο οποίος ανήκεις και άλλο απλά να έχεις ή να νομίζεις πως έχεις ψυχοσύνθεση σκλάβου.

    Μιλάς για πρότυπα. Τα πρότυπα όμως δεν έχουν ουδεμία σχέση με τους ορισμούς κατ΄ εμέ.
    Εξάλλου ο καθένας έχει και διαφορετικά πρότυπα. π.χ. Κάποιος έχει σαν πρότυπο μια σκλάβα που δεν γελά, γενικά είναι λιγομίλητη και σιωπηλή, σκύβει σε όλους το κεφάλι, κάποιος άλλος θέλει την σκλάβα του να έχει έντονη προσωπικότητα, να εκφράζεται πληθωρικά, κάποιος 3ος κάτι άλλο...και όλα αυτά είναι σωστά μέσα στα μέτρα του εκάστοτε Αφέντη και της σκλάβας που για να είναι δικιά του σημαίνει πως εκφράζουν και την ίδια.
    Σκλάβος χοντρά χοντρά, για μένα είναι εκείνος που μπορεί κάτω από τις σωστές συνθήκες να είναι ιδιοκτησία, απόλυτα παραδομένη, χωρίς όρια στον Αφέντη.
    Υποτακτικός, εκείνος που επιθυμεί να υπάρχει περιορισμός στις συνθήκες υποταγής του και στα όρια του, εκείνος που επιθυμεί να μην αποβάλλει εντελώς τον έλεγχο.
    Και bottom εκείνος που επιθυμεί να παίρνει ρόλο Bottom σε κάποια συνεδρία ή κάποιο περιορισμένο χρονικό διάστημα που παίζει.
    Από κει και πέρα, πως πρέπει να συμπεριφέρεται και πως όχι, δημόσια ή όχι, κάποιος σκλάβος, αφορά μόνο τον Κύριο του αν έχει, ή τον ίδιο αν είναι μόνος.
    Θεωρεί πως μια προκλητική, ανάγωγη συμπεριφορά θα είναι καλή? δικαίωμα του. δικαίωμα όμως και των άλλων να κρίνουν αν τους αρέσει ή όχι ένα τέτοιο άτομο και μια τέτοια συμπεριφορά, έτσι δεν είναι?

    Έχω παρατηρήσει αυτά τα χρόνια, πολλούς και πολλές να συμπεριφέρονται προκλητικά, προσβλητικά ενίοτε και γαϊδουρίσια σε όποιον δηλώνει Κυριαρχικός, προσπαθώντας ίσως να προκαλέσουν την σημασία του(?) και να μην δείξουν πως είναι "άβουλες γίδες". Έχω επίσης δει υποτακτικές που βρεθήκαμε για ποτό, και συμπεριφέρονταν στον Κύριο μου λες και ήταν φιλαράκια χωρίς καμιά ευγένεια.
    Ε, με τέτοια άτομα πολύ απλά δεν έχω ξανασυναντηθεί. Όπως εγώ όταν βρίσκομαι με Αφέντες φίλων μου, ακόμη κι αν δεν τους γνωρίζω και δεν τους σέβομαι, είμαι ευγενική, γιατί αυτή είναι η διαπαιδαγώγηση μου και η εκπαίδευση μου, περιμένω κι από τα άτομα με τα οποία αλληλεπιδρώ να είναι το ίδιο ευγενικά. Δεν μιλώ για σεβασμό προσέξτε. Ο σεβασμός είναι κάτι που κερδίζεται, αλλά η ευγένεια στις διαπροσωπικές σχέσεις απλά δηλώνει κάποια πράγματα για το άτομο γενικότερα, άσχετα με το bdsm. Δεν θα αναφερόμουν γενικά στον οποιοδήποτε με εκφράσεις του τύπου «έλα ρε μαλάκα» και ιδιαίτερα δεν θα το έκανα σε Αφέντες φίλων μου ή σε οποιονδήποτε εκτιμούσα! Κάποιοι το κάνουν, δικαίωμα τους. Κάποιοι τους απορρίπτουν για αυτή τους την συμπεριφορά, όχι γιατί δηλώνουν σκλάβοι και δεν συμπεριφέρονται ανάλογα με κάποια πρότυπα, αλλά επειδή ίσως δεν τους αρέσουν άτομα γενικά με τέτοιες συμπεριφορές.Αλλά ο τρόπος αυτός που συμπεριφέρομαι, δεν είναι κάτι που μου επιβάλλει η θέση μου ή επειδή "προσέχω" στην προσπάθεια να "φανώ" σκλάβα την συμπεριφορά μου.
    Είναι κάτι που μέσα από την γενικότερη διαπαιδαγώγηση μου, στην μετέπειτα εκπαίδευση μου και την καλύτερη αυτοεκτίμηση που κέρδισα μέσα απ΄ αυτή, μου βγαίνει ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ.
    Αυτός είναι για μένα ο στόχος. Να είναι ο καθένας όσο πιο αυθεντικός και αυθόρμητος γίνεται. Οι φτιαχτές συμπεριφορές φαίνονται πως είναι φτιαχτές αργά ή γρήγορα.
    Όπως φτιαχτή είναι και η υπερβολική προκλητικότητα ατόμων με χαμηλή αυτοεκτίμηση και φόβο πως αν συμπεριφερθούν αλλιώτικα δεν θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον, και η αρνητική εντύπωση είναι όπως και να το κάνουμε καλύτερη από το να περνά κάποιος απαρατήρητος.

    Είμαι σκλάβα, αυτό πιστεύω και αυτό Πιστεύει και ο Κύριος μου. Δεν φέρομαι όμως ούτε προς όλους υποτακτικά, ούτε είμαι κάποια που θα είναι σε μια παρέα και θα κάτσει ήσυχα σε μια γωνιά σιωπηλή, ούτε θα φοβάμαι να γελάσω με την καρδιά μου ή να εκφραστώ. Εκτός κι αν έχω διαφορετικές εντολές. Γιατί σε δημόσιο χώρο όπου είμαστε με άλλους του χώρου, κάθε μου κίνηση γίνεται μετά από άδεια, είτε λεκτικά είτε με ένα βλέμμα. Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και σε δημόσιους χώρους εκτός bdsm. Αλλά γενικά η συμπεριφορά μου και η παρουσία μου είναι δυναμική, πληθωρική και έντονη. Όσο για το ντύσιμο, είναι ανάλογο των επιθυμιών Του, κάποτε προκλητικό, κάποτε όχι ιδιαίτερα, κάποτε εντελώς τσουλέ και κάποτε περιλαμβάνει την απουσία ρούχων. Εκείνος και μόνο Εκείνος Αποφασίζει γι΄ αυτό.
    Αλλά η συμπεριφορά μου δεν είναι προκλητική ή αναιδής ή προσβλητική προς κανένα, εκτός από πολύ σπάνιες περιπτώσεις που κάποιες συνθήκες με αναγκάζουν να αμυνθώ, "δαγκώνοντας" όταν δεν είναι εκεί Ο Κύριος μου να με Προστατέψει.

    Οπότε θεωρώ πως δεν θα έπρεπε να συγχύζουμε τα πρότυπα που μπορούν να διαφέρουν από άτομο σε άτομο, π.χ. κάποιος που θέλει μια σιωπηλή διακριτική παρουσία ή κάποιος άλλος που απολαμβάνει την πληθωρικότητα, με τους βασικούς ορισμούς για το τι είναι ο καθένας.
     
  4. crystal angel

    crystal angel Contributor

    Απάντηση: Συμπεριφορές υποτακτικών και SAM.

    Ένα πολύ όμορφο θέμα για συζήτηση το οποίο δεν συζητήθηκε αρκετά.
    Η άποψη μου είναι πως η συμπεριφορά μιας υποτακτικής είναι αυτή που βγαίνει μέσα από την εκπαίδευση της , δεν υπάρχουν πρέπει πιστεύω συμπεριφοράς και κανόνες (πέραν φυσικά αυτών που θα ορίσει ο Κυρίαρχος της) για το πώς πρέπει να στέκετε μια υπό.
    Η ευγένεια είναι ένα χρήσιμο στοιχείο συμπεριφοράς, (ακόμα και στους Κυρίαρχους ευδοκιμεί), δεν πρέπει όμως να γίνετε υπερβολική χρήση της, για Ο/όλους ή Ο/όλες ανεξαιρέτως.
    Προτιμότερος ο αυθορμητισμός θαρρώ, παρά μια φορεμένη μάσκα ευγενικής συμπεριφοράς - γούστα είναι αυτά βέβαια.
    Είμαι της άποψης, πως τα όρια της συμπεριφοράς τα βάζει ο Κυρίαρχος και αυτός είναι ο μόνος κριτής μιας και εκεί δίνει λόγο και αναφορές η υπό.
    Από την άλλη όταν δεν έχουν δοθεί ακριβείς οδηγίες ή η υπό είναι σε φάση εκπαίδευσης καλό είναι να υπάρχει μια ήπια ευγενική αλλά ταυτόχρονα ουδέτερη συμπεριφορά ως προς τους 3ους του bdsm χώρου (προς αποφυγήν παρεξηγήσεων)
     
  5. anasia

    anasia Contributor

    Απάντηση: Συμπεριφορές υποτακτικών και SAM.



    Βασικά με βρίσκει σύμφωνη αυτό αλλά αναρωτιόμουν…

    αν για παράδειγμα μέσα σε ένα χρόνο μια/ένας υποτακτικός κάνει 2 σχέσεις η 3 ,
    κάθε φορά δηλαδή θα αρχίζει από την αρχή ανάλογα με τα γούστα του Κυρίαρχου .

    Εξαντλητικό μου ακούγεται όλο αυτό
    και ο έρμος ο υποτακτικός μαλλον τελικα
    θα πάθει παράκρουση προσωπικότητας !

    Προς συζήτηση και ερώτηση από μένα είναι αυτό πάντως .
    Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση ?

    Όσο για το θέμα ,
    η γνώμη μου είναι πως η lara το κάλυψε από όλες τις πλευρές .
    Εγώ προσωπικά δεν βλέπω τι θα μπορούσα να γράψω παρά πέρα ,
    παρά μόνο να εκφράσω αυτή την απορία που μου γεννήθηκε
    τώρα που το διάβασα ξανά .
     
  6. gaby

    gaby Guest

    Re: Απάντηση: Συμπεριφορές υποτακτικών και SAM.

    Αναφέρομαι σε υποτακτικές που έχουν μία ολοκληρωμένη D/s σχέση.

    Θεωρώ ότι η κοινωνική τους συμπεριφορά εξαρτάται από την βούληση και τις οδηγίες του Κυρίου τους.

    Υπάρχουν Κυρίαρχοι (είτε Dom είτε Masters)που δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την κοινωνική συμπεριφορά της υποτακτικής Τους και την παίρνουν λίγο πολύ ως δεδομένη - η μοντέρνα προσέγγιση. Την θέλουν να Τους υπακούει και να συμπεριφέρεται στους Ίδιους μ έναν συγκεκριμένο τρόπο που της έχουν μάθει αλλά από κει και πέρα της δίνουν την ελευθερία να εκφράζεται όπως επιθυμεί η ίδια.

    Υπάρχουν Κυρίαρχοι κατά πάσα πιθανότητα Masters, που όταν έχουν μία M/s σχέση κάνουν παρέμβαση στα πάντα όσα αφορούν την υποτακτική Τους και στην κοινωνική της συμπεριφορά. Επιθυμούν η υποτακτική Τους να ακούει εντολές Τους γενικές ή ειδικές στα πάντα και να νιώθει ότι Τους ανήκει ανά πάσα στιγμή - η παραδοσιακή προσέγγιση. Η υποτακτική αυτή κρίνεται στα πάντα από τον Κύριό της και είναι υπόλογη και ασφαλώς μπορεί να πειθαρχηθεί ή να τιμωρηθεί για σφάλματα κοινωνικής συμπεριφοράς με το κριτήριο του Κυρίου της.

    Αυτός ο διαχωρισμός μεταξύ Κυρίαρχων ίσως να απαντά στην απορία της anasia,

    ότι ένας Κυρίαρχος που έχει μία υποτακτική για ένα εξάμηνο δεν έχει λόγο να κάνει τόσο βαθιά παρέμβαση στα όσα την αφορούν.

    Η Ρώμη δεν κτίστηκε σε μία μέρα   και χρειάζεται χρόνος, μεράκι και κοινή αποδοχή για να κάνει ολική παρέμβαση ένας Κυρίαρχος στη συμπεριφορά μίας υποτακτικής.

    Με ένα παράδειγμα, το ζητούμενό Του δεν είναι πάντα να πρέπει να της πει Αυτός της υποτακτικής Του τί να φορέσει για να είναι όπως την επιθυμεί, το ζητούμενό Του είναι, μετά από ένα χρονικό διάστημα όπου αυτή μαθαίνει τα γούστα Του, να μπορεί να ενεργήσει χωρίς καθοδήγηση, άλλα το αποτέλεσμα να είναι όπως επιθυμεί Αυτός. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να ασχοληθεί ο Ίδιος για κάποιο διάστημα να την μάθει αυτά που επιθυμεί και θα πρέπει να είναι η υποτακτική έτοιμη να δεχτεί με ευχαρίστηση αυτή την παρέμβασή Του.

    Όταν ένας Κυρίαρχος ενδιαφέρεται και κάνει τέτοια παρέμβαση, το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να ξεμάθει πέρα ως πέρα την υποτακτική Του από το να νοιάζεται για το "τί θα πει ο κόσμος". Και συγχρόνως να νοιάζεται πάρα πολύ για το τί θα πει ο Ίδιος. Μετά αρχίζουν τα υπόλοιπα:

    αν θα είναι ευγενική ή ωμή η υποτακτική και σε ποιές περιπτώσεις,

    αν θα είναι αυστηρή εκεί που έχει επιχειρήματα και θέλει να στηρίξει μία άποψη που της έχει Αυτός μάθει η προσυπογράψει,

    αν θα είναι εξωστρεφής ή επιλεκτική στις παρέες της και ποιές θα είναι αυτές - ιδίως εντός του "χώρου",

    αν θα είναι επεξεργασμένη ή απλή στη συμπεριφορά της και πώς,

    αν και σε ποιές περιπτώσεις θα έχει έντονη παρουσία και πού θα έχει χαμηλό προφίλ,

    αν θα τηρεί πρωτόκολλα προς Όλους ή μόνο προς Συγκεκριμένους και με ποιά κριτήρια ή μόνο σε Επιλεγμένους από τον Κύριό της,

    αν θα έχει ανοιχτά ή σεμνά προκλητική σεξουαλικά συμπεριφορά,

    αν θα είναι κατ αρχήν σεξουαλικά διαθέσιμη σε τρίτους και πώς θα το δείχνει - εν μέρει ανατροφή τσούλας δηλαδή σε όρους λαιφσταιλ, ή αν θα ισχύει το αντίθετο και θα δείχνει ότι είναι μόνο για την δική Του απόλαυση,

    και άλλα πολλά.

    Ακόμα και με αυτά τα περιοριστικά δεδομένα, περιθώριο για λίγες αποκλίσεις από τους κανόνες του Κυρίου της, για ένα τόσο δα πείραγμα - χωρίς να γίνει αναιδής, για μία σκανδαλιά απέναντί Του, για μία μικρή, παιχνιδιάρικη ανυπακοή, για λίγες ακροβασίες στα όρια των κανόνων Του, πάντα υπάρχουν   και είναι τόσο απολαυστικά.

    Λιγάκι, τόσο δα SAM μπορεί να είναι και η πιό καπακωμένη σκλάβα. "Πάρε ότι θέλεις, και πληρωσε γι αυτό". Θα κάνει τη σκανδαλιά της και ας ιδρώσει μετά, ας λαχταρήσει, ας νιώσει τα γόνατα να τρέμουν μέχρι να δει τις συνέπειες, που μπορεί να είναι από χάρη μέχρι ... μη χάρη, αλλά σίγουρα κάποια SAM καμώματα μπορούν να γίνουν με μία στοιχειώδη επιδεξιότητα. Χρειάζεται κάποια λογική και ευαισθησία βέβαια, αλλά για λίγο... κάπως ... δεν το βρίσκω κακή ιδέα.
     
    Last edited by a moderator: 1 Δεκεμβρίου 2006
  7. anasia

    anasia Contributor

    Απάντηση: Συμπεριφορές υποτακτικών και SAM.

    Η anasia βασικά δεν είχε καμία απορία ,
    απλά επειδή πολλοί θεωρούν σχέση τους δυο μήνες τους τρεις και τους τέσσερις,
    κομψά το ανέφερε έτσι , ώστε να υπάρξουν
    απόψεις αν υπάρχουν γι αυτούς που το βλέπουν από αυτή την σκοπιά ,
    πως το αντιμετωπίζουν, και να σκεφτούν πως αν λειτουργούν έτσι ,
    από Κυρίαρχο σε Κυρίαρχο ανά μερικούς μήνες
    και μπαίνουν σε τέτοιες διαδικασίες
    το πιο πιθανό θα είναι στο τέλος να ''τρελαθούν''.
     
  8. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Re: Απάντηση: Συμπεριφορές υποτακτικών και SAM.

    Δεν μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι υποτάχθηκε (κυριολεκτώντας) σε 2 ή 3 Κυρίαρχους μέσα σε ένα ημερολογιακό έτος. Ένας άνθρωπος χρειάζεται χρόνο για να βιώσει υποταγή και ακόμα περισσότερο χρόνο για να επανέλθει στην αρχική και αυτόνομη κατάστασή του. Συνεπώς, δεν μπορούμε να μιλάμε για υποταγμένο άτομο.
    Χαίρομαι anasia που δεν είναι κατ' ουσία δική σου απορία.
     
  9. gaby

    gaby Guest

    Από την άλλη πλευρά, δε θα αμφισβητούσα ότι μία σύντομη σχέση μπορεί να είναι D/s. Μεταξύ δύο έμπειρων παρτνερ που γνωρίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού και έλκονται από τη χημεία μεταξύ τους μπορει κάλιστα να υπάρξει μία σύντομη και έντονη σχέση ξεκάθαρης Κυριαρχίας υποταγής.

    Αυτό που πιστεύω, όπως και ο L Strike και η anasia, είναι ότι σε τέτοια σχέση δεν θα κάνει ολοκληρωμένη παρέμβαση παραδοσιακού τύπου σε ότι αφορά την υποτακτική ο Κυρίαρχος. Δεν θα της δώσει στόχους, είτε στο πώς να συμπεριφέρεται είτε σε οτιδήποτε άλλο, δεν θα της πει ότι "έτσι κι έτσι κι έτσι σκοπεύει να την κάνει και το πώς είναι δικό Του θέμα".

    Αυτό που θα συμβεί, όπως και σε κάθε βανίλλα σχέση, είναι ότι φυσιολογικότατα όπως κάθε γυναίκα νομίζω, η υποτακτική βγαίνοντας από αυτή τη σχέση θα έχει αποκομίσει κάτι. Θα έχει αλλάξει η συμπεριφορά της σε κάτι ίσως από την εμπειρία που απέκτησε. Μακάρι και γιατί όχι. Έτσι δεν ωριμάζουν ερωτικά οι άνθρωποι όλοι είτε στον χώρο είτε εκτός;
     
  10. Syrah

    Syrah Contributor

    Αγαπητή tender_lily,

    Ίσως επειδή δεν είμαι της θεωρητικής κατεύθυνσης και ίσως επειδή για εμένα το s/m έχει να κάνει κυρίως με το sex και όχι με νόμους που ορίζουν τις ζωές μας, θα σου δώσω τη δική μου απάντηση:

    Θεωρώ ότι οι άνθρωποι υποτακτικής ψυχολογίας είστε τόσο τρυφεροί και εύθραυστοι, που δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε κανόνες συμπεριφοράς για να γίνετε αγαπητοί. Επίσης υποστηρίζω ότι δεν είναι σεμνό να διατυμπανίζουμε το πως κάνουμε sex ή τί είδους ερωτικές σχέσεις συνάπτουμε. Βρίσκω τις σαδομαζό ενδυμασίες αντιαισθητικές στις δημόσιες εμφανίσεις. Δεν είμαστε παράξενοι άνθρωποι, δεν χρειάζεται να είμαστε κραυγαλέοι. Νομίζω ότι ή ευγένειά σου απέναντι στο σύντροφό σου είναι αρκετή για να δείξεις διακριτικά ότι είσαι δική του. Και η δική του πατρική συμπεριφορά απέναντί σου είναι επισης αρκετή. Και μόνο με αυτή τη φιλοσοφία πιστεύω ότι μία s/m σχέση μπορεί να ενσωματωθεί στην κατά τα άλλα vanilla ζωή μας. Ειδάλλως, πώς θα συστήσεις τον σύντροφό σου στους γονείς σου ή τους συναδέλφους σου? Ως "Αφέντη"? Τέλος, βρίσκω λανθασμένη τη συμπεριφορά εκείνων που επιβάλλουν στο σύντροφό τους να αυτοταπεινώνεται δημοσίως ή να τους μιλάει υποχρεωτικά στον πληθυντικό. Σαν Mistress δεν επιβάλλω μία συμπεριφορά για να τονώσω τον εγωισμό μου, αν όμως μου μιλήσει ο σκλάβος μου στον πληθυντικό δημοσίως απλώς θα απολαύσω λίγη από την αυθόρμητη τρυφερότητά του. Όχι στα καλούπια, σκλάβα ενός ανθρώπου είσαι επειδή το νιώθεις, όχι επειδή εφαρμόζεις τους κανόνες (τους οποίους, ποιος Θεός όρισε, δεν γνωρίζω, γιατί όπως είπα είμαι πρωτοδεσμίτισσα).

    Φιλικά,

    Dame
     
  11. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    Dame καλη μου...
    Οι αποψεις σου ειναι σεβαστες, οπως και ο τροπος που εχεις επιλεξει να ζεις την ζωη σου.
    Μια απορια ομως με τριγυριζει με τα οσα δικα σου εχω διαβασει εως τωρα.
    Γιατι βαζεις στο status σου το "Mistress" ?
    Θα μπορουσες να βαλεις "Female Perv" η και "Domme".
    Θα ηταν πιο δικαιο και θα δικαιολογουσαν τις αποψεις σου σαν σταση ζωης.
    Το status "Mistress" περιγραφει κατι πολυ διαφορετικο απο τα οσα υποστηριζεις και φυσικα επαναλαμβανω ολα οσα γραφεις ειναι απολυτα σεβαστα.
     
  12. Syrah

    Syrah Contributor

    Καλημέρα και από εδώ Smart_Lady, η απάντηση είναι πως αυτό αισθάνομαι και είμαι. Δεν θέλω να παραθέσω επιχειρήματα για να υποστηρίξω το status μου. Δεν γίνεται όλες οι Mistresses να είμαστε ένα και το αυτό. Αλλά προτείνω (και μπορεί σε άλλα να διίστανται οι γνώμες μας αλλά σε αυτό πιστέυω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου), να επιστρέψουμε στην αρχική συζήτηση γιατί απομακρυνθήκαμε πολύ από το αρχικό πολύ ενδιαφέρον ερώτημα της tender lilly.

    Φιλικά,

    Dame