Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Συναίνεση

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 5 Μαρτίου 2022.

  1. subwhat

    subwhat Gandalf's property, not for sale Contributor

    Αέρας από τα παλιά...!
     
  2. Yiyi

    Yiyi .

    Το γράφω κιόλας ξεκάθαρα στο ποστ μου πως επειδή δεν γνωρίζω, ρωτώ. Και αυτό, οχι επειδή κάνω κάποια μελέτη του φορουμ, αλλά επειδή μου κίνησε το ενδιαφέρον η φράση "παρακράτος των υ", ενώ εγω μιλούσα για μέλη σε παρέες μιας κοινότητας που επικοινωνούν μεταξύ τους.

    Απ την άλλη, αμα υπάρχουν θέματα σχετικά με Κ και υ και τις μεταξύ τους σχέσεις, τα οποία σε εμας που δεν λειτουργούμε σε D/s πλαίσιο, είναι μη προσβάσιμα ως γνώση, τότε πάω πασο.
    Απλως όταν διαβάζω κάτι, δοκιμάζω να ρωτήσω και αν υπάρξει απαντηση εχε καλως, αν οχι, παμε παρακατω.

    Τωρα σχετικα μ εμενα και οσα λετε για τον Κ που δεν θ ασχοληθεί μαζί μου, συμφωνώ απολύτως μιας και δεν είμαι, ουτε δοκίμασα ποτέ να λειτουργήσω ως υποτακτική. Οποτε γιατι ν ασχοληθει ο Κ ;

    Ούτε εγώ θα ασχολιόμουν με Κ, δεν με ενδιαφέρει.
    Νταξ όμως εκεί που με κατατάσσετε στις αδέσποτες υ, μαλλον γκρινιάρες επειδή δεν βρίσκουν, γέλασα λιγο αλλα οκ. :- -p
     
  3. espimain

    espimain Contributor

    Οπότε
    Αφού δεν σας αφορά….
    Μη μου τους ...... κύκλους τάραττε!
     
  4. Seras Victoria

    Seras Victoria My "give a fucks" are on vacation Contributor

    Κακοήθειες.
     
    Last edited: 20 Μαϊου 2022
  5. mystique

    mystique Owned Premium Member Contributor

    Ίσως για να σας επισημάνει ότι γνωρίζει τη διαφορά μεταξύ αλτρουισμού και αλληλεγγύης..
    Έγραψα επίσης, ότι σε έννοιες όπως οι παραπάνω, μπορούν να αποδοθούν πολλές ερμηνείες κατά το δοκούν.

    Επιλέξατε να παραβλέψετε αμφότερες τις επισημάνσεις μου, και αντί να κατανοήσετε το γιατί τις έκανα, αντ αυτού αναρωτιέστε γιατί δηλώνω εγγράμματη…
    Θα μου επιτρέψετε και πάλι, να αναρωτιέμαι εγώ πλέον, γιατί όλο αυτό…

    Επιμένετε να δίνετε τη δική σας ερμηνεία στους όρους αλληλεγγύη και αλτρουισμός, φέρνοντας μάλιστα ως παραδείγματα τα ανωτέρω…
    Ουδείς σχολιασμός. Ειλικρινά τον θεωρώ μάταιο..

    Θα καταχραστώ φοβάμαι την αβρότητά σας, και θα επιλέξω να μην καταθέσω την άποψη μου ως ζητάτε.

    Σε κάθε περίπτωση, εύχομαι να πάρετε τις απαντήσεις που σας ικανοποιούν στο θέμα, απο άλλους συνομιλητές.
    Καλή συνέχεια εύχομαι.
     
  6. espimain

    espimain Contributor

     
  7. Seras Victoria

    Seras Victoria My "give a fucks" are on vacation Contributor

    Ποστ που έγραψα το 2017;
    Σοβαρά τώρα;
       
     
  8. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Μιλώντας από πείρα, συμβαίνει να μην είναι έτσι τα πράγματα, συνήθως. Όταν συμβαίνει κάτι κακό δεν κυκλοφορεί με αυτόν τον τρόπο. Αυτοπροστασία του παθόντα, χρειάζεται να ωριμάσει μέσα του αυτό που έγινε για να το διαχειριστεί, φροντίδα του από τους άλλους, φροντίδα να μη συμβεί ακριβώς αυτό γιατί φτηναίνει ό,τι συνέβη και το υπονομεύει, το λιώνει, το ισοπεδώνει. Και ναι, αξιακή ραχοκοκαλιά υπάρχει - αν και όταν απαιτηθεί - και λύσεις εν τέλει δίνονται, εν ψυχρώ, όταν έρθει η ώρα.

    Η αμεροληψία είναι παντού δύσκολο πράγμα, και στα δικαστήρια. Θέλει δέσμευση, παιδεία, τέχνη, εμπειρία, επίγνωση.

    Δεν μιλάμε όμως για αυτό. Καλό το metoo, με την προϋπόθεση ότι λειτουργεί και η δομημένη δικαιοσύνη, αλλιώς καταστρέφει ζωές και δεν δίνει πίσω τίποτα σε κανέναν. Το σούρσιμο περιστατικών από παρέα σε παρέα δεν είναι καν metoo.

    Η προσέγγιση αυτή είναι vanilla. Καμία σχέση με αυτό που συζητάμε.

    Τώρα βάλατε και το "όταν είναι αληθή", ας είναι. Ξεχωρίστε το "αληθινό" από το "πραγματικό" και έχετε την απάντησή σας. Καταλαβαίνω πάντως τι εννοείτε και το σέβομαι.

    Το "παρακράτος των υ" αποτελείτο από υ, για τα οποία ήταν γνωστό ότι ανήκαν και σε ποιον Κ ανήκαν. Επιπλέον τα συγκεκριμένα υ είχαν κάποιες υποχρεώσεις συμπεριφοράς οι οποίες μπορούσε να ελεγχθεί από τον Κ τους αν τηρούνταν. Η θεματολογία ήταν εντελώς διαφορετική από αυτήν που φαντάζεστε και δεν είναι του παρόντος. Πάντως, δεν ήταν η φωνή της συνείδησης είτε του φόρουμ είτε του BDSM χώρου, δεν θα μπορούσε άλλωστε να είναι.
     
    Last edited: 20 Μαϊου 2022
  9. Iagos

    Iagos Contributor

    Μα... και εσείς τώρα.... γιατί δεν το λέτε από την αρχή ότι περιφέρεστε στα νήματα για να επιδείξετε την ελληνική σας αγωγή και τα άριστα ελληνικά σας, έτσι ώστε να γνωρίζουμε και Ε/εμείς οι νηματοθέτες και να μην σπαταλάμε τον χρόνο Μ/μας άδικα.
     
  10. Nickname

    Nickname Όμορφος, έξυπνος και μετριόφρων Contributor

    Πράγματι, ήταν αχρείαστη η αναφορά.
    Ήταν ήδη γνωστό.
    Εικάζω ότι το έκανε γιατί κάποιος δεν κατάλαβε τι έγραψε ή κάποιος δεν καταλαβαίνει τι γράφει.
     
  11. mystique

    mystique Owned Premium Member Contributor

    Έχετε δίκιο. Με συγχωρείτε που σπατάλησα τον χρόνο σας, ζητώ ταπεινά συγγνώμη.

    Και μια και ομιλούμε για την ελληνικήν..
    Έρρωσθε.
     
  12. Iagos

    Iagos Contributor

    Πρόσφατα, σε δίκη που αφορά υπόθεση βιασμού το θύμα σε ερώτηση «αν έχει κάποια σχέση, κάποιον δεσμό».

    Απάντησε

    «Έχω αγωνιστεί σκληρά αλλά με όλα αυτά τα τραύματα δεν μπορώ να εμπιστευτώ άνθρωπο πλάι μου. Δεν αφήνω να με πλησιάσουν. Ο άνθρωπος που έχει τραύματα δεν μπορεί να αφεθεί, το σώμα μου δεν είναι παιχνίδι» και είπε ότι έχει περάσει διαστήματα με αυτοκτονικές σκέψεις.

    Γιατί είναι σκληρό το πλήγμα και πονάει πολύ. Το τραύμα που προκαλεί η σεξουαλική κακοποίηση είναι τόσο βαθύ, που μπορεί σ' έναν άνθρωπο να παγώνει τη λαχτάρα για έρωτα και χαρά.

    Είναι τέτοια μεγέθους η ζημιά που έχει γίνει όπου δεν υπάρχει περίπτωση να μην λέει την αλήθεια ένας τόσο βαθιά τραυματισμένος άνθρωπος.

    Ε/εμείς, οι απέξω, που γινόμαστε μάρτυρες της ομολογίας έχουμε δύο δρόμους να ακολουθήσουμε.

    Ο πρώτος είναι να αγκαλιάσουμε και να προστατεύσουμε τον βασανισμένο άνθρωπο.

    Ο δεύτερος είναι να κρατήσουμε απόσταση και να μείνουμε επιφυλακτικοί.

    Το πρώτο προσφέρει χαλάρωση και ησυχία.
    Ενώνει τα σώματα και τα ζεσταίνει.

    Το δεύτερο ενισχύει τη μοναξιά και φέρει την σκοτεινιά.

    Εμείς, και αναφέρομαι στους Σαδιστές Κυρίαρχους, που τρεφόμαστε από τον πόνο. Εμείς που τον γνωρίζουμε και είναι το παιχνίδι Μας, δεν θα έπρεπε χωρίς αστερίσκους να θέτουμε εκτός της κοινότητας Μας εκείνους που παραβιάζουν τα όρια και πληγώνουν;

    Εμείς ό,τι πονάμε το αγαπάμε, δεν το μισούμε.

    Εμείς δεν θα έπρεπε να ακολουθήσουμε τον πρώτο δρόμο αντί να βλέπουμε δράκους, κακές μάγισσες, παρακράτικους μηχανισμούς, Γκοτσαμάνηδες με τρίκυκλα, πράκτορες της Κα Γκε Μπε και άλλα τινά που δείχνουν σκοτάδι και μαυρίλα;

    Iagos