Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 6 Δεκεμβρίου 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ

    Στο βιβλίο του Πλεύρη υπάρχουν μεταξύ άλλων για το Άουσβιτς οι φράσεις: «Καλώς κάνουν και διατηρούν το στρατόπεδον εις καλήν κατάστασιν, διότι ουδείς γνωρίζει τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον.» Η πρόεδρος αρνείται να κατανοήσει το νόημα αυτών των φράσεων. Τις σχολιάζει με δύο δικές της φράσεις: «Για να το επισκέπτεται ο κόσμος...» Αυτό άραγε ενδιαφέρει τον Πλεύρη…! Και όταν η κυρία Στάη επιμένει στην αποσαφήνιση της δεύτερης φράσης του Πλεύρη, απαντάει η πρόεδρος: «Και δεν φτιάχνουμε άλλο; Δύσκολο είναι;»

    Δεν είναι δυνατό να αναφέρω όλες τις χυδαιολογίες εναντίον των Εβραίων που περιέχει το βιβλίο του Κ.Πλεύρη. Αρκεί το ότι τους αποκαλεί «υπανθρώπους». «Εβραίος (στο θρήσκευμα) και άνθρωπος είναι έννοιαι αντιφατικαί, δηλαδή η μία αποκλείει την άλλην.» Άρθρο 2 του Ν. 927/1979: «Όστις δημοσίως είτε προφορικώς είτε δια του τύπου ή δια γραπτών κειμένων ή εικονογραφήσεων ή παντός ετέρου μέσου, εκφράζει ιδέας προσβλητικάς κατά προσώπου ή ομάδος προσώπων λόγω της φυλετικής ή εθνικής καταγωγής των, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρις ενός έτους ή χρηματικήν ποινήν ή και δια αμφοτέρων των ποινών τούτων».

    «Ετσι θέλουν οι Εβραίοι. Διότι μόνον έτσι καταλαβαίνουν: εντός 24 ωρών και εκτελεστικό απόσπασμα. […] Ξυπνήστε, οι επίβουλοι Εβραίοι σκάπτουν τον τάφον των εθνών. Ξυπνήστε και ρίξατέ τους μέσα, διότι τους αξίζει.» Και όπως επισήμανα σε προηγούμενο άρθρο μου, και οι παραπάνω φράσεις του για το Άουσβιτς δεν είναι τίποτε άλλο, παρά ένα έμμεσο προσκλητήριο ετοιμότητας για μια νέα γενοκτονία. Άρθρο 1 του Ν. 927/1979: «Όστις δημοσίως, είτε προφορικώς, είτε δια του τύπου ή δια γραπτών κειμένων ή εικονογραφήσεων ή παντός ετέρου μέσου εκ προθέσεως προτρέπει εις πράξεις ή ενεργείας δυναμένας να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βίαν κατά προσώπων ή ομάδος προσώπων εκ μόνου του λόγου της φυλετικής ή εθνικής καταγωγής των, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών ή με χρηματικήν ποινήν ή και δια αμφοτέρων των ποινών τούτων».

    Ο καθηγητής νομικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Νίκος Παρασκευόπουλος, γράφει στην Ελευθεροτυπία (14.11.2007) (http://www.enet.gr/online/online_print?id=55884744) : « Όπως διαπιστώνει ο αναγνώστης δεν πρόκειται μόνο για μια αμφισβήτηση του ιστορικού παρελθόντος, επώδυνη βέβαια και δυσβάστακτη από τους επιζώντες, τους απογόνους των τραγικών θυμάτων και όλους τους αλληλέγγυους: γίνεται προτροπή „για εκτελεστικό απόσπασμα“. Ακρότητες, ανεπίδεκτες ενασχόλησης, ίσως κάποιος σκεφθεί. Κι όμως, στο παρελθόν ανάλογες εξάψεις απέδωσαν φρικιαστικούς καρπούς, από σύμπτωση κατά μήνα Νοέμβριο.» [Εννοεί βέβαια τη λεγόμενη νύχτα των κρυστάλλων, στην πραγματικότητα πογκρόμ της 9ης Νοεμβρίου 1938. Ο καθηγητής της νομικής κάνει τον ίδιο „παραλληλισμό“ που έκανε και η κυρία Κούτελου, αλλά η πρόεδρος τον χαρακτήρισε ως „επιεικώς αστείο“…!]

    Δεν υπάρχει κανένας χειροπιαστός τρόπος για να αποδείξουμε το μίσος, όπως θα ήθελε ο εισαγγελέας. Και τι προκαλεί αργά ή γρήγορα τη βία, το γνωρίζουμε από τις σύγχρονες και από τις ιστορικές κοινωνικές εμπειρίες. Και αυτές οι εναργέστατες εμπειρίες επαρκούν για την κρίση του δικαστή.

    Η πρόεδρος του δικαστηρίου και ο εισαγγελέας δεν γνωρίζουν, ότι ο αντισημιτισμός ήταν και εξακολουθεί να είναι το κλειδί του ναζισμού για την είσοδο στην κεντρική εξουσία. Δεν φαίνεται επίσης από αυτά πού είπαν, ότι έχουν πραγματικά αναγνωρίσει τα εγκλήματα του ναζισμού ως αποτρόπαια εγκλήματα εναντίον της ανθρωπότητας. Ένα σημαντικό μέρος της ανθρωπότητας παραμένει τραυματισμένο. Όχι «μόνο» τα θύματα του ολοκαυτώματος. Με άλλο τρόπο τραυματισμένοι είναι και εκείνοι που έχουν, ίσως στα βάθη του ασυνείδητου, αισθήματα ενοχής, γιατί ξέρουν ή μισοξέρουν κάτι για τη στάση των προγόνων τους (που μερικοί ίσως ήταν συνεργάτες, καταδότες ή ίσως επιδοκίμασαν το Ολοκαύτωμα ή - και αυτοί είναι οι περισσότεροι - αδιαφόρησαν τελείως για την τύχη των θυμάτων) και επειδή δεν τους δόθηκε ποτέ η δυνατότητα να διεργαστούν αυτά τα αισθήματα ενοχής, γίνονται αντισημίτες. Γιατί αυτό υπαγορεύουν οι «νεκροί» πρόγονοι.

    Τελειώνοντας θα ήθελα να παρατηρήσω, ότι ο τρόπος διεξαγωγής της πρώτης ακροαματικής διαδικασίας δεν αποτελεί μια θετική έκφανση της ελληνικής δικαιοσύνης. Τα σχόλια στο εξωτερικό, ιδιαίτερα σε πολιτικούς, δημοσιογραφικούς, πανεπιστημιακούς και άλλους πνευματικούς κύκλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα είναι μάλλον δυσμενή. Ενδιαφέρει όμως αυτό τον κύριο εισαγγελέα; Δεν δίστασε να χαρακτηρίσει ως γελοιότητες και αμφιβόλου συνταγματικότητος τις αποφάσεις γαλλικών και γερμανικών δικαστηρίων. Θα πρέπει λοιπόν να θεωρηθεί ως γελοία και η στάση του ιδιαίτερα αυστηρού γερμανικού Συνταγματικού Δικαστηρίου; (3) Λόγω κάποιων τυπικών λαθών του γερμανικού υπουργείου εσωτερικών και των μυστικών υπηρεσιών παρεμπόδισε την τελευταία στιγμή την απαγόρευση της ναζιστικής NPD. Θα χρειαστεί νέα και προσεκτικότερη διαδικασία για να επιτευχθεί η απαγόρευσή της. Αλλά και η NPD είναι κάπως προσεκτικότερη από τον Πλεύρη και τον «Ελεύθερο Κόσμο». Αν η NPD είχε δημοσιεύσει παρόμοια κείμενα, θα είχε απαγορευτεί ήδη προ πολλού. Και οι συντάκτες θα βρίσκονταν στη φυλακή. (Προτιμώ τη λέξη φυλακή από τη λέξη μπουντρούμι, γιατί η τελευταία καθώς και η λέξη ανεγκέφαλοι δεν είναι νομικές έννοιες. Δεν θα τις βρει κανείς ούτε στον Ποινικό Κώδικα ούτε στον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας ούτε στη σωφρονιστική νομοθεσία). (4)

    Λίντεν / Γερμανία, 22 Νοεμβρίου 2007

    ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

    (1) Το Ελληνικό Παρατηρηρήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι σημειώνει: «Ακόμα και μετά τη δημοσίευση κατατοπιστικών για όλα αυτά άρθρων για τη δίκη, στις 12 Σεπτεμβρίου 2007, στις εφημερίδες Τα Νέα ("‘Επιστημονικό έργο’ ο ρατσισμός! Σάλος με την τοποθέτηση του εισαγγελέα για βιβλίο του Κ. Πλεύρη με θέμα τους Εβραίους") (http://www.tanea.gr/article.aspx?d=20070912&nid=5962628) και Ελευθεροτυπία ("Στο σκαμνί ο Πλεύρης") (http://www.enet.gr/online/online_print?id=42961328), δεν υπήρξε ούτε ένας φορέας - πολιτικός, επιστημονικός, νομικός, δημοσιογραφικός, δικαιωματικός, ή άλλος - που έστω να ψέλλισε μιαν καταδίκη της αντιεβραϊκής στάσης των δικαστικών λειτουργών». Το Κατηγορώ ενός Ζολά θα απευθυνόταν σε όλους αυτούς. (Όχι βέβαια στον Πλεύρη… Δεν θα άξιζε.)

    (2) Όταν αναφέρομαι στα λεχθέντα της προέδρου, του εισαγγελέα και των μαρτύρων κατηγορίας, προτιμώ την νοηματική αλληλουχία και όχι τη χρονική σειρά.

    (3) Όχι μόνο στη Γερμανία, χώρα της οποίας είμαι μόνιμος κάτοικος, αλλά και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, στις οποίες δεν διώκεται ακόμα η άρνηση της αλήθειας του Ολοκαυτώματος, είναι βέβαιο, ότι ορισμένα από τα λεχθέντα την 11η Σεπτεμβρίου 2007 θα προκαλούσαν τουλάχιστον την έναρξη πειθαρχικής διαδικασίας, έστω και αν υπόλογοι θα ήταν ανώτεροι δημόσιοι λειτουργοί.

    (4) Το παρόν άρθρο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα άρθρα μου Αντισημιτική Παράνοια και Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών, που, όπως όλα τα σχετικά δικά μου άρθρα, δημοσιεύτηκαν για πρώτη φορά στις προσωπικές ιστοσελίδες του κυρίου Ζαν Κοέν. Αναδημοσιεύτηκαν και σε άλλες ιστοσελίδες. Το άρθρο Αντισημιτική Παράνοια αναδημοσιεύτηκε και στην σημαντική επαρχιακή εφημερίδα Πολίτης της Θράκης. Στους αναγνώστες, ιδιαίτερα τους νεότερους, που ίσως δεν γνωρίζουν πολλά για το Ολοκαύτωμα, συνιστώ να διαβάσουν το κείμενο του Ράουλ Χίλμπεργκ Η βιομηχανία της εξόντωσης (http://www.cohen.gr/hpg70.htm).

    Ο Ανδρέας Χριστινίδης (Dr. Andreas Christinidis), γεννημένος στην Αθήνα το έτος 1931, διδάκτωρ της κοινωνιολογίας και πτυχιούχος της νομικής, στη μακρόχρονη διδασκαλία του και στις έρευνες και μελέτες, που έκανε ως Ανώτερος Σύμβουλος του Ινστιτούτου Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου του Γκίσεν της Γερμανίας, ασχολήθηκε και εξακολουθεί να ασχολείται στις έρευνές και τα δημοσιεύματά του με τον αντισημιτισμό, τον ναζισμό και κάθε μορφής ρατσισμό. Είναι ισόβιος ανώτερος δημόσιος λειτουργός του Ομόσπονδου Γερμανικού Κράτους της Έσης.


    Ημερομηνία Δημοσίευσης: 24/11/07 | Πλήρες Άρθρο
    Αναζήτηση στο kentri.gr
    Στοιχεία Άρθρου
    Το παρόν άρθρο δημοσιεύτηκε στις: 24/11/07.


    για την ιστορια της δικης και μονο το παραπανω αναφερθηκε και δεν αμφισβητηθηκε

    επισης.....

    Ο κ. Πλεύρης προσκόμισε στο δικαστήριο στοιχεία που, όπως είπε, άντλησε από ίδρυμα του Ερυθρού Σταυρού, σύμφωνα με τα οποία θύματα του ναζιστικού καθεστώτος ήταν μόνο 66.000 άνθρωποι. Σύμφωνα με τον κατηγορούμενο, οι θάνατοι ήταν από κακουχίες καθώς, όπως υποστηρίζει, δεν έγινε ποτέ ολοκαύτωμα.

    «Τα λέω αυτά κύριε πρόεδρε για να μην λένε παραμύθια για 6,5 εκατομμύρια που σκοτώθηκαν».

    πηγη ''καθημερινη

    αυτα και γραμματα γνωριζω....το θεμα βεβαια ειναι αλλου
     
    Last edited: 6 Δεκεμβρίου 2007
  2. Elysium

    Elysium Contributor

    Re: Απάντηση: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ

    Νόμοι οι οποίοι καταπατούνται απ' όλους μας σχεδόν καθημερινά και ανελλιπώς. Και φυσικά κανένας δεν διώκεται απ' αυτόν.
    Προφανώς τώρα θυμήθηκαν να τον ξεθάψουν. Περίεργη σύμπτωση...

    Είναι δυνατόν ένα βιβλίο να μπορεί να προκαλέσει τις διακρίσεις, τη βία, το μίσος (και λοιπές βλακείες); Αστεία πράγματα...
    Αλλά κι αν μπορούσε να έχει τέτοια ισχύ ένα βιβλίο, τόσοι που χυδαιολογούν κατά της χώρας αυτής και κατά διάφορων προσώπων και ομάδων, σε εφημερίδες, τηλεοράσεις και ραδιόφωνα γιατί δεν διώκονται; Πως και τους πήρε τώρα ο πόνος;
     
  3. Stylianos

    Stylianos Regular Member

    Re: Απάντηση: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ

    Εσυ δεν μας απαντησες ακομα. Εισαι υπερ της απαγορευσης της κυκλοφοριας του βιβλιου?
     
  4. isnogood

    isnogood afterall, true love is the ultimate fantasy Contributor

    ειμαι σιγουρος οτι ο κυριος Πλευρης δεν θα εννουσε ποτε την εκετελεση ανθρωπων .... προφανως θελει να δωσει εμφαση στον κινδυνο που εκεινος θεωρει οτι ερχεται , μιλωντας για διατηρηση των στρατοπεδων .... ειναι αποψη του που δεν ειναι απαραιτητο να την συμμεριζονται και αλλοι ...
    Τελος ΕΣΥ για ποιον λογο εχεις προβλημα με ενα βιβλιο ? .... ειναι σαν να βγω εγω και να φωναζω για τις χαμηλες τιμες που εχουν τα ραπανακια στην Ισπανια .... ας βγουν οι Ισπανοι αγροτες να φωναξουν για τα ραπανακια τους ... Αν καποιος θιγεται , να κανει χρηση της ιδιας ελευθεριας εκφρασεις του λογου και κανοντας γνωστη πρωτα την ταυτοτητα του οπως ο κ. Πλευρης , να θεσει δημοσια τις αντιδρασεις του ...
    Η δημοκρατια στηριζεται στην ελευθερια οχι στην απαγορευση , και ο κ Πλευρης , και καθε Πλευρης θα κριθουν ουτως η αλλως απο την ελευθερη γνωμη , περα απο οποιαδηποτε δικαστικη αποφαση ...
     
  5. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ

    Σαφώς και ένα βιβλίο δεν προκαλεί διακρίσεις,βία,μίσος.Μπορεί όμως να προκαλέσει μια ιδεολογία ολόκληρη.Είναι γνωστές οι απόψεις του Πλεύρη για τους εβραίους τους μετανάστες και τους γύφτους και διαδίδονται απο τα τσιράκια του σε κάθε ευκαιρία,επίσης είναι γνωστές οι απόψεις του για την ανωτερότητα της φυλής του και του εθνούς του σε σχέση με τους υπόλοιπους λαούς,όπως και τις απόψεις του για την δημιουργία της μεγάλης Ελλάδας .
    Στις 13/12/43 στα Καλάβρυτα κάποιοι εκτέλεσαν ΟΛΟΥΣ τους άντρες,700 άτομα το φαντάζεσαι;50000 άνθρωποι πέθαναν σε Άθηνα-Πειραία από την πείνα το φαντάζεσαι;Ο ήγετης αυτών, των έδω κατακτητών, πίστευε στην ανωτερότητα της φυλής του και του έθνους του κυνήγησε τους εβραίους και άλλους και ήθελε το όραμα της μεγάλης και καθαρής Γερμανίας να γίνει πράξη,συμπτωσή;εγώ θα το έλεγα ιδεολογική ΤΑΥΤΙΣΗ.-
    Δεν θα έτρωγε μύνηση;εσύ τι λες;
    Επίσης όπως αναφέρεις κάποιοι που΄΄χυδαιολογούν΄΄ δεν χώρισαν ποτέ τους ανθρώπους σε μαύρους -ασπρούς ,εβραίους γύφτους-άριους και ανώτερους.Έγω τους θεωρώ από διαφορετικούς εώς και δημοκράτες και μερικούς γραφικούς.Έαν τώρα θεωρείς ισοροπημένες ψυχικά της άποψεις Πλεύρη θα πρέπει να θεωρήσεις ισοροπημένο το μυάλο και του μέντορα του Αδόλφου.



    Φίλτατε stylianos έχω πεί κατ εξακολούθηση εδώ πως δεν μπορώ να δεχτώ την όποια καταστολή,ποινικοποίηση,φίμωση του δικαίωματος να εκφράζεται κανείς ελεύθερα και δεν το αναίρω σε καμία περίπτωση.Η καταστόλη φέρνει πάντα τα αντίθετα αποτελέσματα και τις περισότερες φόρες φτιάχνει και ήρωες,δεν είμαι τρελός να θέλω να δω ήρωα έναν φασίστα.
    Το θέμα όμως πέρα από την ποινικοποίηση ένος βιβλίου είναι πώς μια κοινώνια μπορεί πέρα από την ποινική δίωξη να προστατευθεί και να θεραπευτεί σε κάποιες περιπτώσεις απο τέτοια νοσηρά και αρωστημένα ιδεολογήματα...τα οποία σε καμία περίπτωση δεν προάγουν την σκέψη, την δημοκρατία, την κουλτούρα, και την επικοινωνία των λαών.
    Ελπίζω πως πάνω σ αυτό έχεις κάτι να πείς για ν αρχίσει να γίνεται πιο γόνιμος ο διάλογος και να αποκτήσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον το θέμα.....
     
  6. zinnia

    zinnia Contributor

    το αυγο του φιδιου μου θυμιζει....
     
  7. isnogood

    isnogood afterall, true love is the ultimate fantasy Contributor

    νοσηρο και αρωστημενο ειναι κατι που το θεωρεις εσυ ετσι και ειναι απολυτα σεβαστο απο μενα , καθως επισης και τα περι θεραπειας και προστασιας της κοινωνιας απο "φασιστες" που αναφερες ....
    Στην χωρα μου , θελω να ειμαι υπερηφανος για την ελευθερια του λογου και τον υγειη αντιλογο/διαλογο/συζητηση ...
    Ας μην γυρισουμε στις μαυρες μερες οπου η καθε γειτονια εκαιγε στους δρομους το βιβλιο : "Ο Τελευταιος Πειρασμος" του Καζαντζακη ... θελω να πιστευω οτι φυγαμε απο τον σκοταδισμο εκεινο ....
    Η κοινη γνωμη θα κρινει το βιβλιο , οπως εκρινε τα οσα εγιναν σε Ιρακ-Αφγανισταν-Σερβια κτλ ... η κοινη γνωμη εχει ηδη κρινει το βιντεο με την εκτελεση του μικρου παιδιου στην αγκαλια του πατερα του απο τους στρατιωτες επισημου κρατους ... ονοματα δεν λεμε οικογενιες δεν θιγουμε ... ο Πλευρης μας πειραξε τωρα ...... καπου ακουσα να λενε : "Φωναζει ο κλεφτης να φοβηθει ο νοικοκυρης"

    επειδη δεν βλεπω καμια ουσια στην εξελιξη αυτης της συζητησης ... θα προτεινα (με την ταπεινη αποψη ενος απλου μελους) να κλεισει το θεμα εδω .... ειναι ασχετο με τον χωρο και εχουν κλεισει και αλλα θεματα με το ιδιο ασχετο περιεχομενο ....

    ΥΓ.. και για να μην με πει κανεις εθνικιστη και μενα .. εις απαντηση των Γερμανικων δολοφονιων .. σου προτεινω να αναρωτηθεις πως κατακτουσε ο Μεγας Αλεξανδρος (και ο καθε Μεγας της ιστοριας) ... τι θαρεις οτι ζητουσαν καμια αδεια για να τους κατακτησουν ? ... ο καθε κατακτητης ξεκοιλιαζε και εσφαζε ... αυτη ηταν η δουλεια του ... απο τοτε που ανακαλυφθηκε το ροπαλο ...η μηπως Αγγλοι Γαλοι Ισπανοι Πορτογαλοι κτλ κτλ δεν εχουν πιει το αιμα των αποικιων .. και μεχρι σημερα ... τα εκατομυρια ιθαγενων, Ινδων , Ινδιανων κτλ που σφαγιασθηκαν απο τους πολιτισμενους φιλους μας , δεν τα αναφερουμε ... τα Καλαβρυτα μας μαραναν ... ή μηπως μας συμφερουν ? ....
    ΥΓ 2 .. Ασχετο .. Καταγομαι απο τα καλαβρυτα (Αγια Λαυρα) ... καποτε ειπα του καλογερου στο μοναστηρι μολις διαβασα την ιστορια του μοναστηριου .. :"Δασκαλε , εδω λεει οτι σκτωσανε τοτε οι μοναχοι 2500 τουρκους ..." .. "ναιιι !!!" μου απαντα εκεινος με περηφανια ... "- Ο χριστος ομως δεν διδαξε ποτε κατι τετοιο ... δεν ειναι λοιπον πιθανο μετα απο τετοιο εγκλημα και μαλιστα στο ονομα Του να τα φερει ετσι ο χρονος που οι Γερμανοι να βγαλουν την αγριοτητα τους στο ιδιο ακριβως σημειο , ωστε να επελθει ισοροποια στην αμασρτια που εγινε ??" .... ειχε μεινει με ανοιχτο στομα ο καλογερος .....
     
    Last edited: 7 Δεκεμβρίου 2007
  8. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: Re: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ

    τι να πω ή απαντάς σε λάθος άνθρωπο και λάθος θέμα ή απλά αστιεύεσαι 
     
  9. Elysium

    Elysium Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ

    Εδώ τίθεται ένα μεγάλο θέμα Iagos.
    Το ότι μερικοί βλέπουν αυτές τις απόψεις σαν νοσηρές και αρρωστημένες δε σημαίνει πως τις βλέπουν και οι υπόλοιποι με το ίδιο μάτι.
    Και για ποία Δημοκρατία (και προστασία αυτής) θα μιλήσουμε όταν αναγκάζονται όλοι οι πολίτες να έχουν τις ίδιες απόψεις, να καταπνίγονται οι διαφορετικές και φυσικά να απαγορεύεται να εκφραστούν; Έβλαψε κανέναν Έλληνα οι απόψεις του Πλεύρη; Όχι.
    Ζημίωσε το έθνος το βιβλίο αυτό; Και πάλι όχι. Επομένως για ποίο λόγο όλη αυτή η φασαρία και υστερία;

    Πρέπει να καταλάβουμε πως η αλήθεια δεν ανήκει μόνο σε κάποιους ή μόνο στους πολιτικούς όπως θα ήθελαν.
    Επομένως, ή ζούμε σε δημοκρατική χώρα κι έχουμε ιδέες και απόψεις και τις εκφράζουμε ελεύθερα εφόσον δε βλάπτουν το λαό και το έθνος (και το συγκεκριμένο βιβλίο δε βγήκε σε καμιά δημόσια έκθεση "τέχνης") ή ζούμε σε μια μη δημοκρατική χώρα όπου όλοι πιστεύουμε σε αυτά που θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε και εκφραζόμαστε με τον τρόπο που αυτοί θέλουν, για να εξυπηρετήσουμε τα συμφέροντά τους.
     
  10. zinnia

    zinnia Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ

    αυτο ηταν "μπηχτη" για το εργο της δε θυμαμαι ποιας που σοκαρε και προκαλεσε την ηθικη ορισμενων;
     
  11. Elysium

    Elysium Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ

    Δεν ήταν μπηχτή, απλά δε θυμάμαι ούτε κι εγώ το όνομα της "αυτής".  
     
  12. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ

    τι λες φιλε μου;τι λες;εδω μιλαμε για ιδεολογικη ταυτιση με εναν β΄ παγκοσμιο πολεμο για εκατομμυρια νεκρους για πεινασμενους για κρεματορια για 65000000 νεκρους στα στρατοπεδα συγκεντρωσης για φρικαλεα πραγματα στο ονομα της υπεροχης ενος εθνους και δεν ζημιωνει το εθνος;τι ειναι αυτα;δεν ειναι νοσηρα αρρωστημενα και χρειαζονται θεραπεια;αφηστε επιτελους την δημοκρατια να ανηκει σ αυτους που την υπηρετουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δεν μιλαει κανεις;;;;;
     
Thread Status:
Not open for further replies.