Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ταπείνωση από πρόσωπα που αξιολογούνται ως υποδεέστερης αξίας.

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Syrah, στις 27 Ιανουαρίου 2009.

Tags:
  1. Syrah

    Syrah Contributor

    Είναι μία εξαιρετική τεχνική κινητροδότησης του υ. (Παρέχει και άλλοθι επίσης στα υπερήφανα υ.)

    Η άλλη τεχνική όμως, ακριβώς επειδή αποκαθηλώνει το άλλοθι του υ (του στερεί οποιοδήποτε λογικό υπόβαθρο) χτυπάει κατευθείαν στο μαζοχισμό του.

    Επί αυτού θα ήθελα να σταθώ - γι αυτό και το split - καθώς παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον περιπτώσεις όπου κανείς προτιμά να εισπράττει σωματικό ή ψυχικό πόνο από ανθρώπους τους οποίους αξιολογεί ως υποδεέστερους -συναρτήσει αδιάφορων κριτηρίων-. Όταν ο ευτραφής κυρίαρχος σου απαγορεύει να φας ενώ εκείνος καταβροχθίζει την πάστα του, απευθύνεται στο μαζοχισμό σου και όχι στη λογική σου για να σου επιβάλει τη θέλησή του.

    Δες το νήμα "Δώδεκα Αλβανοί και εγώ". Προσωπικά πιστεύω πως ο νηματοθέτης αξιολογεί τους Αλβανούς ως κατώτερους και γι αυτό αποκομίζει μεγαλύτερη ευχαρίστηση όταν ταπεινώνεται από εκείνους. Και μάλιστα όταν εκείνοι τον χλευάζουν αναφορικά με την εθνικότητά του. Τί ειρωνία αυτό για έναν ρατσιστή! Άραγε θα μπορούσε αντί για Αλβανούς, να κάνει μνεία σε Βέλγους; Φρονώ πως όχι.

    Ένας πρώην σύντροφός μου επισκέπτονταν συχνά ιερόδουλες για να τον εξευτελίζουν, ακριβώς επειδή τις βδελύσσονταν. Ο μαζοχισμός είναι φοβερά παράλογος.

    Ξέρω και μία καθόλα comme il faut κυρία που προτιμά τους χτίστες από τους καθηγητές. Όχι που δεν προτιμά τους καθηγητές από τους χτίστες, αλλά που προτιμά τους χτίστες από τους καθηγητές.
     
  2. Emma

    Emma Contributor

     

    Mια ακόμη παράμετρος σε αυτό δεν θα μπορούσε να είναι και η "χρήση" υποδεέστερης αξίας ατόμων για να επιτευχθεί η ταπείνωση σε κάποιο άλλο άτομο;
    Δηλαδή ο Κ να "χρησιμοποιεί" ένα άτομο, υποδεέστερης αξίας του υ, για να ταπεινώσει το υ του;
     
    Last edited: 9 Φεβρουαρίου 2009
  3. hugger

    hugger Regular Member

    dora kai Syrah κανετε ενα αχτυπητο διδυμο, και αναρωτιεμαι τι θα γινοταν αν ολη αυτη τη φαια ουσια τη χρησιμοποιουσατε για κατι πιο χρησιμο απο την διυλιση του BDSM κωνωπα.

    Με σεβασμο και και πραγματικα ενδιαφερον στα απολαυστικα ποστ σας, που παρακολουθω να δω που θα βγαλουν, ειδικα σε ενα θεμα που αφορα πολυ παθος, ιδρωτα και ηδονη που εξατμιζεται στιγμιαια στην κρεββατοκαμαρα.
     
  4. Syrah

    Syrah Contributor

    Πιθανώς λειτουργεί αυτό Emma ως ένα βαθμό, αν και προσωπικά πιστεύω ότι αν το τρίτο πρόσωπο είναι μόνο το μέσο με το οποίο επιβάλλεται η ταπείνωση, ως τέτοιο, και μόνο, θα γίνεται αντιληπτό από το υποτακτικό μέλος. Συνεπώς οποιαδήποτε ανοχή/υπακοή απευθύνεται δια αυτού κατεθείαν στον κυρίαρχο.
     
  5. kiki de monparnasse

    kiki de monparnasse New Member

    Νομίζω πως αυτό συμβαίνει επειδή οι υ στο πίσω μέρος του μυαλού τους ίσως θέλουν να έχουν μια "κερκόπορτα", ένα κάτι που να μπορεί να τους επαναφέρει στην πραγματικότητα. Γιατί στην αντίθετη περίπτωση, δηλαδή της υποταγής σε κάποια που θεωρούν ανώτερη, θα ήταν πιθανόν πολύ βαρύ για αυτούς. Δηλ, προτιμώ να με ταπεινώνει ένας χτίστης γιατί όταν τελειώσει, ξέρω πως είμαι καλύτερή του. Ενώ με τον καθηγητή τι γίνεται? Ο εγωισμός μου θα το αντέξει??
     
  6. blindfold

    blindfold Contributor

    θα διαφωνίσω ... θα έλεγα ότι το επιδιώκη ο υποτακτικός ..

    το να είναι με κάποιον "κατώτερο" αν έχουμε το δικαίωμα να αξιολογούμε τους ανθρώπους (που ουσιαστικά δεν το έχουμε..) απλά εξυπηρετεί την αυτοκαταστροφική και μαζοχιστική του φύση ...

    και το ξαναέγραψα σήμερα ,οι Κυρίαρχοι και Σαδιστές αναζητούν άτομα ανώτερα τους για να απολαύσουν την ηδονή της κατάκτησης .

    όσο μεγαλλίτερο είναι αυτό που εξουσίαζεις τόσο μεγαλλίτερη και η απόλαυση της εξουσίας .. τα μεγέθη είναι ανάλογα  
     
  7. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Τα συνειδητοποιημένα Υ υγραίνονται δίχως άλλοθι. Το άλλοθι τα κάνει και γελάνε, και το γέλιο δρα αρνητικά στην καύλα. Δεν μπορώ να χύνω και να γελάω ταυτόχρονα. 

    Μιλώ φυσικά για Κυρίαρχους και όχι για σέσσιονς ανάμεσα σε Σαδιστές και Μαζοχιστές και μιλώ φυσικά για έναν Σαδιστή Κυρίαρχο ο οποίος επιθυμεί να έχει μία μακρόχρονη βιώσιμη σχέση με μία σκλάβα (μαζοχίστρια ή μη). Θα έλεγα ότι στην διαδικασία προσαρμογής της σκλάβας στους στόχους του Κ, συμπεριλαμβάνεται μία γερή δόση των κεκτημένων δεξιοτήτων του Κ. Εφόσον τις έχει ο ίδιος, φαντάζομαι πως θα κρίνει ότι είναι απαραίτητες και στην σκλάβα του (ίσως όχι όλες) για να μην νιώθει ότι γαμάει βρέφος, που φαντάζομαι ότι είναι σκέτο ξενέρωμα.

    Ο Κ δεν έχει λόγο να επέμβει σε ένα ενήλικο Υ. Υπερήφανο ή μη. Επεμβαίνει στο ζωντόβολο. Κι εγώ το ίδιο θα έκανα στη θέση του. Θέλω ο άλλος να έχει πλήρη συνείδηση όταν τον ξεσκίζω. Σόρρυ, δεν έχει ουδεμία σχέση με την περηφάνεια. Άποψή μου, ασφαλώς, ίσως άλλοι να αρέσκονται να ξεσκίζουν "παιδάκια". Εξ ορισμού, όμως, θεωρώ το BDSM ανέφικτο, ανάμεσα σε ενήλικους και "παιδάκια".

    Ωραίος και ο μαζοχισμός, δεν λέω. Είπαμε, "παιδάκια". Δεν κάνει βρε. Δεν μπορείς να κάνεις σχέση D/s ούτε σχέση M/s με άτομα που δεν χειρίζονται τον μαζοχισμό τους. Και αν και ο Κυρίαρχος δεν χειρίζεται τον σαδισμό του, τότε μιλάμε για το κατεξοχήν ξεκαύλωμα όλων των εποχών, και καλά να περνάνε τα παιδιά, δεν με πειράζει διόλου, απλά εγώ βαριέμαι.

    Ναι, αυτό είναι αληθές. Όπως σου είπα κατ' ιδίαν, έχω εντρυφήσει επί σειρά ετών στο σπορ. Κατανοώ πλήρως το σκεπτικό.

    Είναι εφικτό και λειτουργικό.
     
    Last edited by a moderator: 9 Φεβρουαρίου 2009
  8. female

    female Contributor



    Καταλαβαίνω το ταξικό σοκ που μπορεί να προκαλεί κάτι τέτοιο. Στην περίπτωση αυτή δεν βλέπω πως η εν λόγω αξιοπρεπεστάτη κυρία εξευτελίζεται, ή επιζητεί ντε και καλά τον εξευτελισμό, για ένα λόγο, που κατά πάσα πιθανότητα αγνοείς -- υπάρχει η γνωστή ρήση "Η εργατική τάξη γαμάει καλύτερα". (Σε γενικές γραμμές, με λιγότερες αναστολές από μικροαστούς ή μεγαλοαστούς, η εργατική τάξη έχει μεγαλύτερη άνεση με τη σωματικότητα και τη βιώνει πολύ πιο άμεσα καθημερινά). Υποθέτω, λοιπόν, πως η εν λόγω κυρία δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην απόλαυσή της από την ταξική της συνείδηση. Με τους καθηγητές να ξέρουν μεν τα ιν στέκια στο Κολωνάκι και τα καλά έτη του Σατό Μερλό, είναι, όμως πιθανώς αμφιβόλου σεξουαλικής δεινότητας και πιο νιανιανιά, οπότε προτιμάει να βρίσκει τα σίγουρα, δουλεμένα μπράτσα των οικοδόμων που της δείχνουν χωρίς φιοριτούρες και κορδελάκια, ίσως και με κάπως πιο μπρουτάλ τρόπο, πως είναι γυναίκα στην πράξη. Γούστα είν' αυτά, αλλά όχι απαραιτήτως εξευτελιστικά.

    (Χμ, ξέρω κάτι καθηγητές που κρατάνε αρχείο στο βίντεο τα γαμίσια τους εν αγνοία των γυναικών και κυκλοφορούν τα dvd με καμάρι -- πόσο πιο κοινωνικά εξευτελιστικό και αποτρόπαιο και απαράδεκτο από αυτό; Μόνο που οι παθούσες δεν συγκατένευσαν, ούτε απόλαυσαν εξευτελισμό.)


    Αλήθεια, υπάρχει comme il faut, αξιοπρεπής έρωτας /σεξ / γαμίσι;


     
  9. Durcet

    Durcet In Loving Memory

    Syrah, θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση. Αναφέρεσαι σε συνεδρίες ή σε σχέσεις;

    Στην πρώτη περίπτωση είμαι της άποψης πως στόχος είναι η ικανοποίηση της καύλας, ερωτικής επιθυμίας, όπως θέλετε πείτε το. Συνεπώς, η αξιολόγηση κάποιου ως υποδεέστερου ή μη μικρή σημασία έχει, καθώς η ικανοποίηση προέρχεται μέσω της έντασης της στιγμής, των ερωτικών δυνατοτήτων του άλλου και οι υπόλοιπες παράμετροι μένουν απ' έξω. Επίσης, εφόσον μιλάμε για "ανωτερότητα" ή "κατωτερότητα" με όρους κοινωνικού status, υπάρχει η άποψη που θέλει άτομα που ασκούν κατώτερα επαγγέλματα να έχουν καλύτερες ερωτικές επιδόσεις. Η female προσπαθεί να δώσει μία αιτιολόγηση, που για κάποιο όμως λόγο δε με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Ίσως γιατί δεν είμαι ούτε οικοδόμος, ούτε υδραυλικός. Ίσως όμως γιατί θεωρώ πως η έννοια του "κοινωνικού status" λειτουργεί περισσότερο εγκεφαλικά, χωρίς να μπορεί να αποδειχθεί πως κάποιος που ασκεί ένα επάγγελμα που απαιτεί σωματικό κόπο είναι πιο ενεργός σεξουαλικά από κάποιον που ασκεί πνευματική εργασία.

    Αν μιλάμε, όμως, για σχέσεις, ασχέτα αν υπάρχει διαφορά δυναμικού ή όχι, δε νομίζω πως η θεώρηση του ενός ως υποδεέστερο από τον άλλο θα έκανε αυτή τη σχέση λειτουργική. Πώς μπορεί κάποιος να υποτάσσεται πέρα από το επίπεδο της ερωτικής συνεύρεσης, σε κάποιο άτομο που θεωρεί ως κατώτερο; Δε θα συμπεριφέρεται, ή έστω θα θεωρεί, πως είναι αυτός ο Κυρίαρχος, πως ορίζει αυτός τους όρους της σχέσης; Θεωρώ, λοιπόν, πως θα ήταν λειτουργικό μόνο σε άτομα που έχουν ανάγκη να θεωρηθούν από κάποιους ως "ανώτεροι", να "θεοποιηθούν". Άσχετα αν στο πλαίσιο της σχέσης αυτής λειτουργούν υποτακτικά.
     
  10. gaby

    gaby Guest

    Αναφέρομαι στο bold κομμάτι, πιστεύω ότι κάτι τέτοιο για πολλούς υποτακτικούς θα είναι πέρα ως πέρα αδύνατο, ακόμα και στο επίπεδο της ερωτικής συνεύρεσης, αν μη τι άλλο αισθητικά.

    Το να επιλέξει ένας υποτακτικός να υποταχτεί σε Κυρίαρχο που αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί να τον κάνει ζάφτι και όχι από επιλογή Του αλλά απο αδυναμία Του, υποκρύπτει ορισμένα πράγματα, πρώτον ουσιαστικά την άρνηση υποταγής, δεύτερον την ανασφάλεια ως προς τη δική του υποταγή - έτσι σιγουρεύει ότι δεν πρόκειται να πάει πολύ μακριά και τρίτον το αμάρτημα της συγκατάβασης προς ανθρώπους με τους οποίους σχετίζεται ερωτικά.

    Ως προς την ουσία του θέματος της Syrah και πάλι χωρίς να κάνω αξιακές κρίσεις για ανθρώπους, διότι δεν τις θεωρώ αξιόλογη ερμηνευτική μεταβλητή του ερωτισμού του καθένα, όταν μας ταπεινώνει κάποιος, αυτό που κάνει είναι ότι διεισδύει βίαια στο εγώ μας. Το εγώ του καθενός είναι η υπέρτατη αξία για τον ίδιο, είτε το παραδέχεται είτε όχι, είτε το προβάλει είτε όχι, είτε νιώθει την ανάγκη να το προστατεύει συνέχεια είτε αρέσκεται να το αφήνει τρωτό και ευάλωτο. Τούτου δεδομένου, οποιοσδήποτε και να ταπεινώνει έναν υποτακτικό, την ώρα της ταπείνωσης είναι ένας κατώτερός του σε σχέση με την υπέρτατη γι αυτόν αξία του εγώ του, όποιος και να είναι αυτός ο Έτερος, ότι και να είναι. Γι αυτό και λειτουργεί η ταπείνωση. Αλλά, έτσι όπως την ξέρω βασίζεται σε κώδικες γνωστούς μόνο στους δύο ανθρώπους που μετέχουν σε αυτήν και όλοι οι άλλοι που βλέπουν απέξω δεν μπορούν να βγάλουν κανένα ασφαλές συμπέρασμα.

    Και σχετικά με τους Αλβανούς, τους Βέλγους και την προκατάληψη της εξυπνάδας  

    Με βάση την προκατάληψη της εξυπνάδας, το να ταπεινώσει κάποιαν υποτακτική Βέλγος, ειδικά για την εξυπνάδα της, με λογική Syrah θα πρέπει να είναι η εσχάτη των ταπεινώσεων, καθότι πρόκειται για τους πιό συστηματικά κουτούς ανθρώπους της Ευρώπης   Εμένα πάντως και παρά το γεγονος ότι αρέσκομαι στην ταπείνωση εντός βδσμ, μου έχουν φανεί σκέτη ξενέρα, ακόμα και όσοι έχουν ενισχυτικό του στάτους τους real life τίτλο ευγενείας εκεί πέρα!  

    Η female για μένα έχει πιάσει την ουσία του θέματος από κοινωνιολογική άποψη. Αφήνοντας απέξω τις ιδιαίτερες ανάγκες του ψυχισμού των σαδιστών και μαζοχιστών, όταν ένας εργάτης και μία καθηγήτρια κάνουν ερωτική σχέση, αυτό σημαίνει ότι η καθηγήτρια δεν θεωρεί τον εργάτη κατώτερό της, ούτε και ο εργάτης την καθηγήτρια ανώτερή του, είναι τόσο απλό.
     
  11. zinnia

    zinnia Contributor

    Μπορεί να υπάρχει και κάτι άλλο. Συνήθως κάνουμε σχέσεις με ανθρώπους που μας μοιάζουν, που μας ταιριάζουν, που βλέπουμε στον άλλον τη δική μας αντανάκλαση στον καθρέφτη. Όταν η σχέση με τον εαυτό μας δεν είναι και η καλύτερη, το να βλέπουμε στον άλλον αυτά που μας απωθούν πάνω μας και μας τρομάζουν (δηλαδή τώρα εγώ είμαι σαν αυτήν; ) είναι τόσο επώδυνο, ώστε προτιμάμε να σχετιζόμαστε με χειρότερους από εμάς (πνευματικά, ψυχικά, σωματικά, οικονομικά- ανάλογα πού νιώθουμε εμείς μέσα μας τη μειονεξία) για να νιώσουμε ασφαλείς και καλά με τον εαυτό μας. Έτσι εξηγούνται πολλές σχέσεις όχι μόνο ερωτικές αλλά και φιλικές. Μʼέναν κατώτερο (σʼόποιο επίπεδο) τι κίνδυνο να έχεις; Αφού εκ των προτέρων, εσύ τον τρως στα «σημεία»…
     
  12. Syrah

    Syrah Contributor

    Πολύ ενδιαφέροντα όλα όσα γράφετε. Δύο παρατηρήσεις.

    Durcet: Η αξιολόγηση κάποιου ως ανώτερου/κατώτερου -δεν έχω βρει ακόμη τις ορθότερες λέξεις για αυτό που εννοείται εδώ- γίνεται με κοινωνικά όπως πολύ σωστά αναφέρεις κριτήρια, αλλά η όποια ασυμμετρία εντός του ζευγαριού μετασχηματίζεται σε σεξουαλική ευχαρίστηση. Μιλάμε δηλαδή για έναν μετασχηματισμό εντυπώσεων και σκέψεων από κοινωνικό σε αμιγώς σεξουαλικό επίπεδο.

    female: Πρώτον, φρονώ πως μπερδεύεις την ταπείνωση στο BDSM με τον εξευτελισμό σε κοινωνικό επίπεδο. (Η εν λόγω δεν υποβιβάζεται στα μάτια του περίγυρού της αλλά στα δικά της μάτια. Ουδεμία σύγκριση με περιπτώσεις ανθρώπων που εκθέτουν τους ερωτικούς τους συντρόφους προβάλλοντας video με τις σεξουαλικές τους συνευρέσεις.) Δες αν θέλεις και το σχόλιο προς Durcet.

    Δεύτερον, αν διαβάσεις προσεκτικότερα το σχόλιό μου θα διαπιστώσεις ότι δεν αναφέρομαι σε άνθρωπο που δεν προτιμά τους καθηγητές από τους χτίστες (περιφρονώντας τις όποιες κοινωνικές αγκυλώσεις), αλλά που προτιμά τους χτίστες από τους καθηγητές (που υφίσταται τις αγκυλώσεις αυτές και ένεκα μαζοχισμού τοποθετεί εαυτόν σύμφωνα με αυτές σε δυσμενή σχέση). Είναι δύο διαμετρικά αντίθετες συμπεριφορές, γι αυτό το διευκρίνισα στο αρχικό μου post.
     
    Last edited: 28 Ιανουαρίου 2009