Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τα "πρέπει" του Κ

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Discerning, στις 2 Ιουλίου 2020.

  1. Discerning

    Discerning Contributor

    Ρίχνω ματιές σε παλαιότερα νήματα και απαντήσεις - τοποθετήσεις στο forum. Κάτι μαργαριτάρια που διαβάζω εδώ κι εκεί προσπαθούν, μάταια, να μου χαλάσουν την διάθεση. Θέλω να σταθώ όμως, στη τόση τυπολατρία που παρατηρώ σε ορισμένα από αυτά. Πολύ μεγαλύτερη από αυτή που έχω συναντήσει στα χρόνια μου στο εξωτερικό, και με μεγαλύτερο φορμαλισμό. Ιδίως από τους Κ. Λες και αγνοούν πως η τυπολατρία είναι δουλική προσήλωση στους τύπους! Η σχολαστικότητα δύναται να πιστωθεί στα θετικά πρόσημα του Κ, η υπερβολική ενασχόληση όμως με πράγματα σχετικώς ασήμαντα, τοποθετείται στα αρνητικά.

    Τυπολατρία λοιπόν και πολλά πρέπει. Η s πρέπει να κάνει αυτό, πρέπει να κάνει εκείνο, πρέπει να το κάνει με αυτό τον τρόπο και όχι με άλλο… Διαβάζω και για συμβόλαια D/s – M/s. Xα!

    Περί ορέξεως ουδείς λόγος θα παρατηρήσει, και σωστά, ο αναγνώστης, ωστόσο αναρωτιέμαι πως δεν χάνονται σε τόσα πρέπει, κυρίως όμως πως δεν αντιλαμβάνονται πως με τόσους τύπους, έχει χαθεί η ουσία από την εκκίνηση. Άχρωμη, άοσμη, άγευστη “εξέλιξη”.
    'Εγινε ο ερωτισμός διαδικασία. Κατάντια.

    Μία Κυριαρχία που επιβάλλει τυφλά το "πρέπει" αντί να προσπαθεί όσο μπορεί να το ταυτίσει με το θέλω, είναι εξ ορισμού άρρωστη. Γιατί πότε αλήθεια όποιος δηλώνει Κ (ή θεωρεί ότι είναι, ή πιστεύουν κάποιες ότι είναι), έχει τη κατάλληλη γνώση, ώστε η εξουσία του να ορίσει επακριβώς εκείνο το "πρέπει"; Και πότε η s γνωρίζει εκ προοιμίου αν αυτά τα πρέπει που τίθενται, πληρούν τις ανάγκες της και ανταποκρίνονται στις προσδοκίες της ως υπόσταση, ώστε να έχει την παραμικρή λογική η αποδοχή τους; Αυτό αποτελεί αυτοτελή τοποθέτηση.

    Γιατί, όποιος έχει, -προσοχή σε αυτό: ή του επιτραπεί ή του χαριστεί να έχει- αυτήν την εξουσία, ελέγχει και ορίζει...

    Αντίθετα με το επιβαλλόμενο “πρέπει“, (μιλώ γι αυτά τα πρέπει που προκαθορίζονται, αλλά και όσα δήθεν καθορίζονται, από τη δήθεν BDSMική καθολικότητα), το θέλω δεν είναι ανεξέλεγκτο όπως συνήθως υποστηρίζεται, διότι πάντα ελέγχεται από το απαιτούμενο τίμημα, που στην ουσιαστική Κυριαρχία (προϋπόθεση αυτό) ρυθμίζεται ανάλογα με την ένταση του από την μία και την ικανότητα ή/και δυνατότητα να καταβληθεί όποιο τίμημα απαιτηθεί, από την άλλη.

    Αν όμως η Κυριαρχία είναι του αρχικά αναφερθέντος τύπου, τότε τα άτομα που τη φέρουν ή που την υποδύονται, θα μεταμφιέζουν συνεχώς αρκετά από τα θέλω τους ως “bdsmικά πρέπει” και θα επικαλούνται ψευδώς το άλλοθι της καύλας, σε μία προσπάθεια όχι μόνο αιτιολογίας αλλά και δικαιολογίας πράξεων και συμπεριφορών.

    Σε μία κοινωνία διαβητικών που δεν τους επιτρέπεται ούτε μία κουταλιά ζάχαρη, τα επιδόρπια έχουν καταντήσει σήμερα κυρίως γεύματα, πάντα μεταμφιεσμένα και πάντα δικαιολογημένα. Εξοστρακίστηκαν οι ζυγαριές που τολμούν να δείξουν την αλήθεια και όποιος προσπαθήσει να τις υποκαταστήσει εξαναγκάζεται να γευτεί το κοινωνικό κώνειο, ώστε οι υπόλοιποι να μπορούν απερίσπαστοι να ικανοποιούν την λαιμαργία τους μέσα στην νεόχτιστη εικονική πραγματικότητα των κατ' όνομα μόνο ''κοινά αποδεκτών'' πρέπει τους.

    Ο Κ οφείλει να έχει δύναμη ψυχής ώστε να παραδεχθεί ότι κάνει αυτά ακριβώς που θέλει, όπως ακριβώς τα θέλει και όχι επηρεασμένος από τα πρέπει του χώρου, και μάλιστα χωρίς να έχει καν ιδέα αυτά τα πρέπει ή το έτσι είθισται ποιος το καθόρισε και γιατί. Και ακόμα, αν τον βρίσκουν σύμφωνο... Να το παραδεχθεί πρώτα στον εαυτό του, και στην συνέχεια να υποστεί τις συνέπειες, -αν υπάρξουν- αγόγγυστα, είτε αυτές είναι θετικές είτε αρνητικές. Χωρίς να τον φουσκώνει δηλαδή ο έπαινος, ούτε να τον μαζεύει η μομφή, γιατί η αποφυγή των άκρων είναι σημαντική παντού, ακόμα και στην συμπεριφορά και τις αντιδράσεις του Κ. Ιδιαίτερα εκεί.

    Οταν η Κυριαρχία καπελώνει τα θέλω με τα πρέπει, (πέρα από τα όσα προκύπτουν κατ' ανάγκη, και από αυτά που είναι υποχρέωσή της), τότε τύποις και ουσία, μετατρέπεται σε υποταγή.
     
  2. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Ποια είναι για σένα τα "πρέπει" τα οποία θεωρείς τυπολατρία;

    Επίσης πως είσαι σίγουρος ότι αυτά που εσύ τα βλέπεις ως εμμονικά "πρέπει" ο άλλος δεν τα βλέπει ως "θέλω";
     
    Last edited: 3 Ιουλίου 2020
  3. tithon

    tithon Contributor

    χαλάρωσε λίγο. όσες σου πέφτουν θα ρθουν μόνες τους.
     
  4. Discerning

    Discerning Contributor

    Ενα παράδειγμα. Συμβόλαιo στον ερωτισμό; Αυτά τα κάνουν οι τίγκα στην ανασφάλεια πλούσιοι γέροι που παντρεύονται μικρούλες, για να προστατέψουν την περιουσία και τα κόμπλεξ τους. Είναι δυνατόν να ξεκινά (και να υφίσταται) ερωτική σχέση με πρεπεικατάλογο; Και ειδικά στο Μ/s που ισχύει ΤPE; Το "Εγώ ορίζω, εσύ εκτελείς.-", δεν αρκεί; Εγραψα ξεκάθαρα, Περί ορέξεως ουδείς λόγος θα παρατηρήσει, και σωστά, ο αναγνώστης, εντούτοις μπορώ να διατυπώσω την κριτική μου, προς συζήτηση. Εχω παραστεί στη Γερμανία, σε απονομή διπλώματος "slave of the year" από Master που έχει 3-4, και στις ΗΠΑ σε βραβεύσεις που οι D και Μ έδιναν με ιεροτελεστικό τρόπο, επαίνους με μορφή πιστοποιητικών στις s τους, για διάφορους λόγους, από αντοχή στο deep throat, έως ευλαβική τήρηση των πρέπει που είχαν επιβληθεί. Η τελετουργία όριζε συγκεκριμένο τρόπο δοσοληψίας των Certificates. Μια χαρά φαινόταν να το απολαμβάνουν, αλλά προσωπικά μου κάνει σαν να πιστεύει κάποιος πως η γυναίκα γουστάρει την υποταγή της (και ο άντρας τη Κυριαρχία του) και εκφράζουν έστω και κατ' ελάχιστο τον ερωτισμό τους στις κοινωνίες των Amish, των Ηasidic, των Haredim κλπ. Eκει να δεις πρέπει. Αμέτρητα. (Στη χώρα μας, ούτε καν συμβόλαιο εμπιστευτικότητας δεν έχει λογική, μιας και η SM καύλα, νομικά νοείται ως κακοποίηση, ανεξαρτήτως συναίνεσης)

    Σωρευτικά, αλλά όχι με την ίδια δυναμική, η εμπειρία, η γνώση και η νόηση. Χωρίς φυσικά να διεκδικώ το Παπικό αλάθητο
     
  5. Discerning

    Discerning Contributor

    Προτείνεις μασάζ; Ανεξάρτητα με όσες θα έρθουν ή όχι, εγώ γουστάρω να ανοίξω αυτό το thread, εσύ γουστάρεις να κάνεις αυτό το σχόλιο. Κάνουμε αυτό που γουστάρουμε. Δεν χρειάζεται ανάλυση ούτε ξεψείρισμα πάνω σε αυτό, από καμία πλευρά.
     
  6. tithon

    tithon Contributor

    πολύ σωστά.
    ποιό πρέπει θίχτηκε;
    τι προτείνεις να ξεψειρίσουμε;
    ποιά σου φαίνονται πρέπει που δεν είναι εγκεκριμένα και χρειάζονται ξεψείρισμα;
    προτείνω μασαζ.
     
  7. Discerning

    Discerning Contributor

    Αντιπροτείνεις, να δημοσιεύονται μόνο όσα λαμβάνουν την έγκρισή σου; Aν αυτό είναι το όνειρό σου, κυνήγησε το. Είπαμε, ο καθένας αυτό που γουστάρει.
     
  8. tithon

    tithon Contributor

    μασάζ και χαλάρωση πρότεινα ήδη. μια αυστηρή τελετουργία τυπολατρικης ανάγνωσης, διαβάζει ότι προβλέπει ο τύπος της. αν ο τύπος είναι μη λειτουργικός, διαβάζει μη λειτουργικά.
     
  9. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

  10. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Κατανοώ την οπτική σου ωστόσο αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι η αντίληψη της τυπολατρίας στο BDSM είναι προσωπική και πως η εκπλήρωση των όποιων τύπων για κάποιους να είναι σφόδρα επιθυμητή.

    Άλλωστε αν ένα Κ δεν ήθελε να βάζει κανόνες και ένα υ να ζει με βάσει αυτούς τους κανόνες γιατί να έμπαιναν στη φασαρία να ψάχνουν ο ένας τον άλλον;
     
  11. Discerning

    Discerning Contributor

    Φυσικά και συμφωνούμε στη γενική αρχή που το θέτεις. Είπαμε, ο καθένας όπως το γουστάρει, και δεν πέφτει λόγος σε κανέναν. Το σημείο, που κυρίως βάζω προς συζήτηση είναι το εξής:

    Ερωτική σχέση Κυριαρχίας/υποταγής με πρεπεικατάλογο*; Και ειδικά με συμβόλαιο που περιγράφει αναλυτικά τα πρέπει στο Μ/s που εξορισμού ισχύει ΤPE; Το "Οσο είσαι στα πόδια μου, Εγώ ορίζω, εσύ εκτελείς.-", δεν αρκεί; Μήπως η προσκόλληση και το τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για το τύποις, συνθλίβει την ουσία;

    *Ολο αυτό μου θυμίζει το παλαιότερο κλισέ του Cosmopolitan "αν ψάχνεις για την απάντηση στο τάδε ερώτημα, ανέτρεξε στη σελίδα τάδε".
     
  12. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Όχι σε αυτούς που το επιθυμούν. Δεν μπορώ να σκεφτώ πιο ταιριαστό παράδειγμα από το Gorean BDSM, αυτό ωστόσο που σε εσένα και σε εμένα φαίνεται πολλή φιοριτούρα για αυτούς που το εξασκούν μπορεί να είναι όλη η ουσία.