Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τελικά το βδσμ αφορά πάντα στην κυριαρχία και την υποταγή;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος folha, στις 16 Σεπτεμβρίου 2017.

  1. mad_hatter

    mad_hatter You can always take more than nothing

    σαν δεν ντρεπομαι αλλα φευ καλα να παθω που ειμαι βανιλλα  
     
  2. elfcat

    elfcat . Contributor

    A, μα μήπως βλέπαμε άλλο κανάλι; Νόμιζα ότι με την @folha συζητούσαμε όλοι για τις σχέσεις βδσμ και πασχίζαμε να δούμε τη διαφορά ανάμεσα στο κάνει βδσμ και στο έχει σχέση βδσμ. Εισάγετε τωρα εσείς νέα έννοια, το "είναι βδσμ" για ανθρώπους μόνους τους;

    Εκτός αν κάποιος θέλει να ονοματιστούν και οι "κατά μόνας βδσμ σχέσεις" και να ενταχθούν κι αυτές στη μεγάαααλη ομπρέλα του βδσμ όπως την ζωγράφισαν οι "ορισμοί" που καταγράφτηκαν παραπάνω (τι ομπρέλα; εδώ μιλάμε για θόλο που ουτε ο Στίβεν Κινγκ δεν σκέφτηκε, αυτός άφησε και μερικούς απέξω απ΄το θόλο, για σασπένς..)

    Να δεχτούμε άραγε ως βδσμ σχέση και τον ανεξαρτήτως φύλου "βδσμ Α/αυνάν" ο οποίος πληροί συνολικά όλα τα γράμματα του αρτικόλεξου αφού μόνος του δένεται, μόνος του δέρνεται, κυριαρχεί και κυριαρχείται, πειθαρχεί στις εντολές του και σαδίζει εφ΄εαυτού άλλοτε με συναίνεση κι άλλοτε χωρίς, (με εγγυηση όμως μη καταγγελίας, ώστε να μην φοβάται το στίγμα της ψυχοπαθολογίας και το γράμμα του νόμου), ωσότου φτάσει την απόλαυση του στα άκρα, αλλά εκεί ίσως το κόβει και το γυρνάει σε edging για να εκπαιδεύσει τον μαζοχιστικό εαυτό του;;;

    Να τον δεχτούμε λοιπόν, γιατί όχι αφού έτσι κι αλλιώς όλοι είναι όλα.. Σάμπως δεν είναι αυτός σε βδσμ σχέση από μόνος του; Επειδή τάχατες θα ισχυριστούμε μερικοί ότι σχέση χωρίς διακύβευμα δεν υπάρχει; Δείτε, λίγο παρακάτω, το γιατί δεν το ισχυρίζομαι πλέον φωναχτά, εγώ τουλάχιστον...

    Ελάτε τώρα... δεχόμαστε ως bdsmer όποιον πάει μια φορά το μήνα μόλις μαζέψει το πενηντάρικο σε pro, να φάει ή να ρίξει ένα εικοσάλεπτο μπερντάκι, και μας ξενίζει η δηλωμένη σχέση πειθαρχίας α λα 50ς, που κάνει και vintage;

    Δυο μέρες προβληματιζόμουν επειδή δυσκολεύομαι να καταλάβω σε τί γλώσσα γράφουν σε αυτό κι σε πολλά νήματα μερικά μέλη και για το αν θα σας απαντήσω στο γιατί δεν σας απαντώ, ώσπου χτες το απόγευμα είχα μια σχετική εμπειρία - απαντώ λοιπόν με βιωματικό παράδειγμα, που ίσως να άρεσε και στη γιαγιά της @folha και στο φιλοθέαμον.

    Περπατώντας χτες στους μακριούς, γεμάτους πειρασμούς, διαδρόμους του s/m* (είχα πάει να πάρω φέτα, όχι λευκό τυρί, για να ζυμώσω τυροπιτάκια) στάθηκα να πάρω και κάτι χυμούς (ζουμί από φρούτα, όχι με ασβέστιο και ω-3 λιπαρά, γιατί δεν μου αρέσει να βαζω γιαουρτια και σαρδέλες μες στην πορτοκαλάδα μου).

    Δίπλα στους χυμούς, είναι οι μπύρες. Και προεξάρχουσα χτες στα ράφια, λόγω προωθητικής ενέργειας, ήταν κάποια μ π ύ ρ α με τον διακριτικό τίτλο "Ανευ". Διαπίστωσα ότι ήταν "άνευ αλκοόλ". Και ήταν ανάμεσα στις μπύρες (από 3% έως 10,5% σε αλκοόλ). Προσέξτε με, δεν ήταν ανάμεσα στις τσιτσιμπύρες ή στις γκαζόζες με γεύση μούσμουλο, ήταν στις μπύρες.

    Κατάλαβα αίφνης το πρόβλημα κατανόησης που έχω συχνά στο φόρουμ, όταν διάβασα το σλόγκαν της: "Αυθεντική γεύση μπύρας, χωρίς αλκοόλ" (!!!). Η υπογράμμιση δικιά μου.

    Επειδή κανείς δεν βγάζει προιόν απευθυνόμενος σε μια δράκα ηλιθίων, αυτό σημαίνει ότι όντως, για πολλούς, υπάρχει η έννοια "γεύση μπύρας" χωρίς να συμμετέχει σε αυτή τη γεύση το αλκοόλ και μάλιστα μπορεί αυτή η γεύση να είναι και "αυθεντική" και όλο αυτό είναι κάτι που είναι νοηματικά κατανοητό και αποδεκτό σε πολύ κόσμο! Οπότε δεν θα εκπλαγώ αν στο σύντομο μέλλον η "αυθεντική μπύρα" δεν περιέχει ποτέ αλκοόλ και υπάρχουν μόνο κάτι κολλημένοι χαρλεάδες με δερμάτινα που πίνουν ψευδο-μπύρα με αλκοόλ σε σκοτεινά μπαρ, στο πουθενά, καταμεσήμερο.

    Θα μου πείτε, έλα τώρα, όλα αυτά είναι μάρκετινγκ, για πελάτες, δεν έχουν σχέση με την κοινή χρήση των νοημάτων ως προυπόθεση διαλόγου. Και εγώ θα σας πω, εσείς γιατί νομίζετε κόπτονται τόσοι κι τόσες στο φόρουμ να ενταχθούν όοοοολα τα φετίχ στο βδσμ; να δείξουν ότι όοοοολα τα φετίχ είναι προθάλαμος του D/s, ως κατά βάθος βδσμ, μην τυχόν και νιώσει κανείς ότι δεν ανήκει στο βδσμ και κόψει πέρα; Δεν είναι (και) για πελατάκια;

    Και μια που τα λέμε αυτά, ανοίγω μια παρένθεση: καλά η πιτσιρικαρία που βράζουν οι χυμοί της και η οποία πιτσιρικαρία μπορεί να διεκδικήσει τα πάντα όλα (φάρο στον Ψηλορείτη και στο Μέτσοβο βαπόρι) εκτός από το να ονοματίσει με καινούργια ονόματα τα πράγματα που κάνει ...

    Με κάτι μεγαλοκοπέλες και κάτι κουρασμένα παλικάρια, τι γίνεται; Που γράφουνε τη "μπύρα" με γιώτα και το "αυγό" με βήτα και νιώθουν πως ξανάνιωσαν οπότε μπορούν να παίζουν κι αυτά με το χυλό των νοημάτων;

    Γλιτώνουν θα μου πείτε την κατάρευση πάνω στο σέικ (Κωνσταντάρας) και το αυχενικό μετά τον αγώνα ράλι (Βλαχοπούλου), γιατί στα 50ς ήθελε κόπο να παριστάνεις το τζόβενο, γι αυτό έβγαζε γέλιο. Σήμερα, με δυο-τρεις μπουρδουκλωτές ατάκες καθιστός σε πληκτρολόγιο, κλείνεις με ένα "όλα είναι δρόμος" που ακούγεται σοβαρό και δείχνει και βάθος, και καθάρισες. Μιλάς τη γλώσσα των νέων. Που να τρεχεις στα ράλι και στα νάιτ κλαμπ, να κοψομεσιάζεσαι...

    Και μπράβο τους λέω, και μαγκιά τους, και καλώς να πελατώσουνε, και τα πελατάκια εμπόρους ψάχνουν, ει μη και φιδεμπόρους. Ομως το διαχρονικό πρόβλημα με την αργκό των νέων είναι πως όταν δεν την μιλάνε οι νέοι, ακούγεται (και διαβάζεται) σαν ψεύδισμα. Οπότε δεν λέει να συνεισφέρουν κι οι "μωρογερόγριαι" στο θόρυβο, και να διαμαρτύρονται μετά ότι δεν περπατάει ο διάλογος.... Και κλείνει η παρένθεση.

    Συνεννοηθήκαμε ελπίζω. Τουλάχιστον στο γιατί δεν συνεννοούμαστε  

    Οχι από έλλειψη κοινών ορισμών (στις χροιές και τις παρασημάνσεις των οποίων θεμιτό και ευκταίο είναι να σφαχτούμε), όχι από έλλειψη δυνατότητας να εκφράσει ο οποιοσδήποτε τις αντιρρήσεις του επ΄αυτών και να τους επαναπροσδιορίσει (αρκεί να μας πει τι να διορθωθεί και γιατί, όπου το "γιατί" δεν θα είναι "για να χωράω κι εγώ, ρε παιδιά..").

    Αν μη τί άλλο η @MauveDelastrange θα αναλογιστεί ότι ίσως δεν μας σώζει να βρισκόμαστε να κουβεντιάζουμε με μπύρες, αφού ούτε τί είναι η μπύρα ίσως δεν θα μπορούμε να συνεννοηθούμε όλοι εμείς!    


    * s/m = σούπερ μάρκετ, και μόνον, σε αυτό το φόρουμ. Αφού πλέον σε κανέναν δεν αρκεί να πει ότι κάνει S/M. Ολοι κάνουν bdsm κι εχουν δυό γράμματα παραπάνω για καβάτζα, άμα τα χρειαστούνε. Αμ πως.
     
    Last edited: 19 Σεπτεμβρίου 2017
  3. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

  4. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Στο ίδιο έργο θεατές, χαμένης νύχτας εραστές εγώ και εσείς elfcat.


    Όλως παραδόξως εγώ νόμιζα ότι με την folha συζητούσαμε όλοι για το bdsm, όχι για τις bdsm σχέσεις μονάχα αλλά για το σύνολο του.

    Το πρώτο παράδειγμα που είχε θέσει η folha στην εισαγωγική δημοσίευση της κατέληγε στην ερώτηση "Αυτοί δεν είναι βδσμ;".

    Το "Αυτοί δεν είναι βδσμ;" περισσότερο μου κάνει προς το "Αυτοί δεν ανήκουν στην bdsm σφαίρα;" ή ακόμη περισσότερο προς το "Αυτοί δεν είναι bdsmers;".
    Το "Αυτοί δεν έχουν βδσμ σχέση;" είναι κάτι που διαβάζοντας την τελευταία απάντηση σας είδα ως ενδεχόμενη μετάφραση.


    Όχι δεν θα σας έλεγα αυτό.
    Θα σας έλεγα ότι η εξέλιξη είναι ποτάμι ορμητικό.
    Θα σας έλεγα ότι φοβάμαι ότι πολύ πιθανόν σύντομα να σας ακούω να μιλάτε για μπύρες παλιάς κοπής, μπύρες που πλέον δεν φτιάχνονται και ότι αυτό που πίνουμε τώρα μπύρα δεν είναι.

    Ας φέρω και εγώ ένα παράδειγμα,

    ένας από τους πιο αγαπημένους μου psy παραγωγούς είναι ο Talamasca.
    O Talamasca μαζί με την παρέα του (Ranji και Raja Ram) είναι old school δημιουργοί.
    Η old school psy εξακολουθεί να είναι σημαντικό portion της psy και κανένα θέμα με αυτό, το μεγάλο πρόβλημα είναι ωστόσο ο μέσος οπαδός του Talamasca τον οποίο θα τον συναντήσεις στα σχόλια κάτω από σχεδόν κάθε αξιόλογου psy κομματιού να διαμαρτύρεται για την κατάντια της συγκεκριμένης μουσικής σκηνής.
    Η psy μουσική έχει κάποια πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά αλλά ως μουσική έχει επίσης εξέλιξη και αυτό δεν είναι θέμα επιλογής, δεν είναι κάτι που σταματάει.

    Και ακόμη ένα πιο κοντά σε αυτό που θέλω να πω,

    Ελληνική γλώσσα λεγόταν το επικοινωνιακό εργαλείο που χρησιμοποιούσε ο Σωκράτης για να μιλήσει στους μαθητές του, σε Ελληνική γλώσσα απεύθυνε ο Γεώργιος Παπαδόπουλος τον πρώτο του δημόσιο λόγο προς το Ελληνικό έθνος και σε Ελληνική γλώσσα σας γράφω αυτή την στιγμή. Τι σχέση όμως έχουν αυτά τα τρία τα οποία και τα τρία ονομάζονται Ελληνική γλώσσα? κατα τα φαινόμενα μοιάζουν σε κάποιο βαθμό μεταξύ τους στην ουσία είναι η ιστορική εξέλιξη της Ελληνικής γλώσσας η οποία αντικατοπτρίζει σε μεγάλο ποσοστό την πολιτισμική εξέλιξη του Έλληνα.

    Μπορεί ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός να θεωρούσε κατάντια τα Ελληνικά της Ελένης Βλαχάκη όμως η Ελένη Βλαχάκη ήταν εκείνη που ήταν πιο κοντά στην τωρινή πραγματικότητα.

    Κατα επέκταση μπορεί οι πατέρες αυτού το φόρουμ να ήταν πολύ πιο συγκεκριμένοι και ενοποιημένοι ως προς την ιδεολογία αυτού που ονομαζόταν τότε Ελληνικό bdsm αλλά το τότε Ελληνικό bdsm είναι αρκετά διαφορετικό από το τώρα Ελληνικό bdsm. Ίσως γιατί αυτό που στην ουσία ορίζει το bdsm, οι bdsmers, είναι αρκετά διαφορετικοί από εκείνους τότε.


    Δεν θα υπήρχε περίπτωση να μην από την στιγμή που είναι πρόδηλη η επιθυμία για συνεννόηση αλλά το νόημα δεν πιστεύω ότι είναι εκεί.


    Ας ολοκληρώσω την συζήτηση από μέρους μου με στοίχους από το ίδιο κομμάτι με το οποίο ξεκίνησα την απάντηση μου, είμαι σίγουρος ότι θα βρείτε κάποια σχέση.


    Σενάριο χωρίς πλοκή,
    της ιστορίας εμπλοκή,
    αυτά τα χρόνια (σ.σ. βίτσια ?) που χρεώθηκες να ζήσεις.
    Με ποια τραγούδια να σωθείς,
    με ποιους δικούς σου να βρεθείς
    και ποιαν αλήθεια τώρα πια να μαρτυρήσεις.

    Θα βρούμε αλλιώτικους ρυθμούς,
    στου τραγουδιού μας τους γκρεμούς
    θα περπατήσουμε κι απόψε ακροβάτες
    μέσα από λόγια και λυγμούς,
    της εποχής μας τους χρησμούς,
    να ξεκολλήσουμε απ' τις οφθαλμαπάτες.
     
  5. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    @folha ,

    την ελιτίστικη προσέγγιση του bdsm που είναι ο αξιακός μηδενισμός και η ηδονή της καταπάτησης των ταμπού και της ελευθεριότητας, όπου ο σαδιστής Κυριαρχεί όταν προσπορίζεται τους βαθμούς ελευθερίας του βασανιζόμενου και ο μαζοχιστής, από τη στιγμή που έχει συναινέσει να χρησιμοποιείται, απλά δεν υπάρχει, δεν την βλέπουμε πουθενά εδώ μέσα. Ελιτισμός είναι το SM και όχι το D/s   και μην ακούτε όταν λένε για το θέμα που θέσατε "για σένα έχουμε το T/b, βολέψου με αυτό και όχι πολλά πολλά" γιατί η ουσία είναι στο SM, ωμό "με το αιματάκι του".
     
  6. espimain

    espimain Contributor

    Μην ξαναδιαβάσω ο "Αφέντης", μόνο ο "Μαστιγωτής" από εδώ και πέρα.
    O tempora o mores

         
     
  7. vautrin

    vautrin Contributor

    Ναι, αλλά πώς μπορείς να προκαλέσεις πόνο σε κάποιον δίχως να ασκήσεις βία πάνω του;
    Η σωματική βία δεν συνιστά μια μορφή κυριαρχίας;
     
  8. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Στα δικά μου μάτια η σωματική βία συνιστά μορφή κυριαρχίας όταν γίνεται με το ζόρι.

    Αλλιώς λέγεται SM ερωτικό παιχνίδι.
     
  9. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Όταν η σωματική βία χρησιμοποιείται ως μέσο για την επίτευξη κυριαρχίας.
    Αν η σωματική βία έχει ως μοναδικό σκοπό την ευχαρίστηση του μαζοχιστή δεν νοείται κυριαρχία ουσιαστική.

    Αν δηλαδή κάποιος πάει σε προντόμα και ζητήσει συγκεκριμένα πράγματα προκειμένου να το ευχαριστηθεί ουσιαστικά δεν νοείται κυριαρχία νομίζω.
    Όπως και όταν κάποιος μαζοχιστής/ρια θέσει πολύ συγκεκριμένα όρια ή πλαίσιο ενεργειών σε ένα παιχνίδι, όταν συνήθως κάποιος είναι αλγολάγνος αλλά όχι και υποτακτικός.
     
  10. rea..

    rea.. Contributor

    ...Και τελικά έχουν μείνει 7 βανίλα σε όλο τον πλανήτη!... Ποιος είναι ο ανώμαλος τώρα μπιτς?? 
     
  11. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Κατά μια εκδοχή, την σαδική, η κινητήριος δύναμη του σαδομαζοχιστικού γίγνεσθαι είναι η βούληση για Κατίσχυση του ενός προσώπου, το οποίο, εξαιτίας αυτής της βούλησης πράττει τα δέοντα για να κατισχύσει επί του άλλου (και ΙΣΩΣ τότε να ηδονιστεί κιόλας). Η άσκηση σωματικής βίας είναι ένας από τους τρόπους κατίσχυσης, ιδίως σε πρώτο στάδιο, όταν ακόμα δεν έχει επιβληθεί το αξιακό σύστημα του κατισχύοντος (δίκαιο του Ισχυρού). Και ένας από τους τρόπους αναζήτησης ηδονής από την πλευρά Κ.

    Το δίχως άλλο μπορεί ο Κ να προκαλέσει πόνο στο υ χωρίς να ασκεί βια πάνω του, ο τρόπος είναι η συναίνεση, όπως γράφει ο @Arioch, είναι και κάτι ακόμα που ίσως να εμπεριέχεται στη συναίνεση ότι και οι δύο αναζητούν την ηδονή με αυτόν τον τρόπο.

    Αν η αιτία του πόνου δεν είναι η ενεργητική και παθητική αλγολαγνεία των δύο, τότε η σωματική βία είναι μορφή Κυριαρχίας. Αν γίνει αποδεκτή από τον κυριαρχούμενο ως κάτι επιθυμητό. Είναι όμως; Ο φερόμενος ως παθητικός αλγολάγνος ή ο δια της βίας κυριαρχούμενος έχει σήμερα δυνατότητες αντίδρασης στην σωματική βία που του ασκήθηκε τέτοιες που θα πρέπει να εξεταστεί αν αναιρούν, τελικά, την Κυριαρχία μέσω της σωματικής βίας.
     
  12. folha

    folha deja vu

    Τελικά όλα είναι εδώ:

    Επίπεδα παράδοσης Ελέγχου και αντίστοιχοι τύποι BDSM σχέσεων
    και ξεκαθάρισε το τοπίο και ξαναθυμήθηκα γιατί

    οι σχέσεις βδσμ είναι πάντα σχέσεις κυριαρχίας και υποταγής (ds),

    κι ότι οι σχέσεις κυριαρχίας και υποταγής χαρακτηρίζονται από διαφορετικά επίπεδα παράδοσης κι ελέγχου

    και τέλος ότι το μπέρδεμα που προκύπτει στις συζητήσεις συνήθως οφείλεται στην ταύτιση του γενικού όρου ds με το ειδικό D/s και συγκεκριμένο επίπεδο ελέγχου ΕΕ 4.