Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι διαβάζεις τώρα, τώρα-τώρα και γιατί?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κοινωνία' που ξεκίνησε από το μέλος brenda, στις 16 Δεκεμβρίου 2016.

1. Πολυτονικό; Ανώμαλε!  

2. lizard_

lizard_ his only purpose is A's pleasure

το παίζω προφέσορας!    

3. lotus

lotus Silence

Really???  

4. lizard_

τι έπαθες μανδάμ?

5. lotus

lotus Silence

Κ φιλία κ Γερτρούδη κ ενύπνιο σε ένα κ εξαντλημένη έκδοση!!!

6. lotus

lotus Silence

7. lizard_

ναι τη Γερτρούδη την έχω και σε καλύτερη έκδοση που έχει και την αλληλογραφία του με διάφορους...

btw, μήπως έχεις τον ήρωα της γάνδης???

8. lotus

lotus Silence

Εγώ όχι αλλά ίσως μπορώ να στο βρω θα σου  

9. lizard_

10. γεννήθηκα παλιομοδίτης- να, πιστεύω στο "πάντα", στα ζευγάρια που φιλιούνται στους δρόμους, στους αποχαιρετισμούς που δεν είναι οριστικοί, στα βλέματα συνενοχής, στα συνομωτικά αστεία, στο αύριο που είναι μια άλλη μέρα, στην αλληλογραφία, στις αφιερώσεις στα βιβλία, στα ξαφνικά ταξίδια στους Δελφούς, στις βόλτες στην Αθήνα μετά τα μεσάνυχτα, στα στενά της Μονεμβασιάς, στο τότε που ήταν καλύτερα, στα μαύρα ρούχα, στους παιδικούς μου φίλους, στα μάτια της μαμάς μου, στο μολυβένιο στρατιώτη, στα ατέλειωτα καλοκαιρινά μεσημέρια, στον έρωτα που πάει να γίνει αγάπη κι όλο το αναβάλει, στη μοναξιά που έχει πάντα δύο, στην αρχή που αρχίζει από το τέλος, στη βροχή στα τζάμια που θολώνει τον έξω κόσμο, στα ποιήματα-σωσίβια,στο μελό, στην ασπρόμαυρη Κέρκυρα το χειμώνα, στο Λυκαβητό που ανεβαίνω όταν τρελαίνομαι, στους δρόμους που περπάτησα με όσους αγαπάω- τίποτα δεν τελειώνει, δεν υπάρχει τέλος

Απο το facebook

11. brenda

brenda FU very much

Από το διαδίκτυο, γιατί φταρνίζομαι όταν τρώω μαύρη σοκολάτα. Με την γάλακτος δεν το παθαίνω...   

Chocolate makes me sneeze

Gerry Ward | June 24, 2018

I was enjoying a couple of pieces of chocolate recently and as I was finishing up I began sneezing uncontrollably. I'm used to this, it happens frequently when I eat chocolate. I exclaimed to my friends that I was just expressing my Neanderthal genes. When pressed to explain myself, I claimed that I'd read it someplace before.

I wanted to verify what I learned since I have not had any genetic testing and can't say for certain that I have Neanderthal genes. I read several articles indicating that sneezing when eating dark chocolate was associated with the Neanderthals sequence. But I was starting to have the feeling that this was not all correct.

Digging deeper this is what I learned:
    • According to 23andMe there are "135,171 Single Nucleotide Polymorphisms (SNP's) for which the derived allele (the "Neanderthal variant") is believed to have originated in Neanderthals and later entered the modern human population via interbreeding."
    • The 'Dark chocolate sneeze' which affects about 25 to 30 percent of the population is on Chromosome 11. SNP rs11213819 is the identified Neanderthal variant. It has a signed effect of - 0.387 thus carriers of this Neanderthal variant are less likely to sneeze after eating dark chocolate.
    • The brain initiates a sneeze through stimulation of the trigeminal nerve. I suspect that the evolutionary selection for sneezing was to rid the nasal passages of irritants such as dust and pollens. Unfortunately for us, some disease agents such as bacteria and viruses take advantage and disperse through our sneeze reflex. The dark chocolate sneeze has not been studied in as much detail as the photic sneeze reflex. In this reflex, overstimulation of the optic nerve by bright sunlight passes on a message to the trigeminal nerve leading to a sneeze.
    • An acronym is a pronounceable word developed from the letters of some phrase or name which have become their own popular word. Well known examples include laser, radar and scuba. A backronym is like a reverse acronym where a phrase is made up to fit an existing word. This is sometimes done for serious reasons as in the phrase Amber Alert, but more often for comedic purposes. I'm not sure which category it fits into, but the photic sneeze reflex has been also been called the Autosomal Dominant Compelling Helioopthalmic Syndrome (ACHOO).
    Here are my take-home lessons:
    • Does chocolate make me sneeze? Probably yes
    • Can I blame the Neanderthals? No
    • Do I like chocolate? Definitely yes
    • Pass the chocolate please....Achoo!
    Ιδού και η επιστημονική απόδειξη πως είμαι Νεάντερταλ... 

Last edited: 17 Νοεμβρίου 2019