Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

"Τι να κάνουμε; Τα φλέγοντα ζητήματα του BDSM κινήματός μας"

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος G_E, στις 20 Μαϊου 2008.

  1. Apollyon

    Apollyon God's Demon Contributor

    Re: Απάντηση: "Τι να κάνουμε; Τα φλέγοντα ζητήματα του BDSM κινήματός μας"

    Ναι γιατι εχουμε και τεραστιο προβλημα με τις ερωτικες μας επιλογες...  
     
  2. thelma

    thelma Regular Member

    Απάντηση: "Τι να κάνουμε; Τα φλέγοντα ζητήματα του BDSM κινήματός μας"

    Επι του θεματος εχεις να πεις κατι Απολλυων ή θα μεινεις στο να σχολιαζεις τα ποστ των αλλων ?
     
  3. Apollyon

    Apollyon God's Demon Contributor

    Επι του θεματος λοιπον ειναι απλα τα πραγματα.Φλεγοντα ζητηματα δεν υπαρχουν.Απλα ενα βημα μπροστα παμε καθε φορα(Erotica,meetings,parties).Το μονο φλεγον ζητημα για εμενα ειναι πως μπορει να αλλαξει το νομικο πλαισιο που αφορα τον χωρο μας στην Ελλαδα.Προσωπικα με τον οικογενειακο μου κυκλο τα εχω βρει,γνωριζουν ολοι οτι βρισκομαι στον χωρο ετσι δεν κινδυνευω να με δει καποιος καπου και να εκπλαγει ή να στενοχωρηθει.
    Απο εκει και περα λοιπον προσωπικα μονο το νομικο πλαισιο με απασχολει

    Υ.Γ. Οσο βλεπω μπηχτες και υποννοουμενα θα σχολιαζω.
     
  4. Guest05

    Guest05 Guest

    Bdsm και κίνημα; Θα λεγα κάτι βαρύ τώρα αλλά είμαι στις καλές μου.
     
  5. G_E

    G_E Contributor

    Απάντηση: "Τι να κάνουμε; Τα φλέγοντα ζητήματα του BDSM κινήματός μας"

    Τα ερωτήματα του νήματος παραμένουν αναπάντητα.

    «Ποιοι οι στόχοι μας που θα δικαιολογούσαν μια συλλογική εξωστρεφή δράση?....... Με ποιον τρόπο θα επιτευχθούν? Τι να κάνουμε;»

    Ο Apollyon ανέφερε το νομικό ζήτημα στο οποίο προτείνω να δώσει τα συγκεκριμένα νομικά θέματα που τον απασχολούν και κατόπιν να γράψουν γνώστες. Η thelma ανέφερε την «ελευθερη εκφραση της σεξουαλικοτητας” των BDSM. Δε στέκομαι στα σχόλιά της αλλά κρατώ το θέμα.

    Το ίδιο θέμα έχουν αναφέρει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο πολλοί. Μεταξύ αυτών και ο Apollyon που έγραφε πρόσφατα:

    «Το σημαντικοτερο ομως ειναι οτι στα ματια του περισσοτερου κοσμου απενοχοποιηθηκαμε κατα παρα πολυ μεγαλο ποσοστο.»

    «.............να διαδωσουμε τον χωρο μας απενοχοποιωντας τον και αποσαφηνιζοντας τον το κατα δυναμιν»

    «Στο να προωθησουμε ενεργα την εικονα του BDSM προς τους υπολοιπους,............»

    Για μενα τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλά.

    Κατ’ αρχην πρέπει να διευκρινισθεί τι σημαίνει "απενοχοποίηση"? ποιος απενεχοποιείται? το ατομο? η κοινωνία? απο τι? πως?

    Ως προς το δεύτερο (και πιο κατανοητό) δηλαδή «να προωθησουμε ενεργα την εικονα του BDSM προς τους υπολοιπους» θα πρέπει να αποσαφηνισθεί

    1) Ο λόγος – γιατί να προωθήσουμε την εικόνα? -ΒΑΣΙΚΟ

    2) Οι στόχοι – Τι ακριβως θα θέλαμε να καταφέρουμε? υπάρχουν συγκεκριμένες ομάδες πληθυσμού που ενδιαφέρουν κατά προτεραιότητα? Τι θα θέλαμε να καταφέρουμε στην κάθε ομάδα?

    3) Τα μηνύματα – ποια ακριβώς είναι τα μηνύματα που θέλουμε να περάσουμε για να επιτευχθεί ο κάθε στόχος?

    4) Τα μέσα – ποια είναι τα καταλληλότερα μέσα για να διαδοθούν τα συγκεκριμένα μηνύματα και ποια μέσα είναι ακατάλληλα?

    5) Οι δράσεις – τι ακριβώς να κάνουμε? με τι πόρους?

    6) Το αποτέλεσμα – με ποιον τρόπο αποτιμάμε το αποτέλεσμα των δρασεων?

    Αυτά είναι τα πιο βασικά και στοιχειώδη ερωτήματα που πρέπει να είναι ξεκάθαρα σε κάθε ενέργεια προώθησης, είτε πρόκειται για σαπούνι, είτε για πολιτικές ιδέες, είτε για BDSM.

    Αναμένω τα σχόλια σας επί των ερωτημάτων.
     
    Last edited: 21 Μαϊου 2008
  6. Apollyon

    Apollyon God's Demon Contributor

    Σε αυτο που αναφερεσαι G E γνωριζεις οτι στην Ελλαδα ισχυει ακομα νομος του 1920 που απαγορευει το φιλι με γλωσσα παραπανω απο μια ορισμενη χρονικη διαρκεια ως προσβολη της δημοσιας αιδους?Καλυτερα να μην αναπτυχθει εδω το νομικο πλαισιο.Ειναι πραγματικα βαρβαρο.Εμενα με ενδιεφερε,εψαξα,το βρηκα,γνωριζω τι πρεπει να κανω και πως να αντιμετωπισω πραγματα.Σιγουρα ενα προσον της κοινοτητας ειναι να ενημερωνουμε ο ενας τον αλλον.Δεν βλεπω οτι υπαρχει τετοια διαθεση ομως.Οποιος θελει πραγματικα να το ψαξει το θεμα τα pm μου και το msn μου ειναι ανοιχτα.
    Απο εκει και περα οταν ακουω αποψεις εδω μεσα οι κανονες και οι νομοι δεν με αγγιζουν,παιζω με δικους μου και κατι αλλα τετοια συγνωμη αλλα δεν θα αναπτυξω τιποτα.

    ~ Κωνσταντινος
     
  7. Guest05

    Guest05 Guest

    Ένα σχόλιο.
    Κίνημα είναι μια ομάδα ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά που επικοινωνούν μεταξύ τους, και διακατέχονται από ένα αίσθημα συνύπαρξης.
    Το κίνημα εγκαθιδρύει νέα μοντέλα συλλογικής συμπεριφοράς, διαπλάθει έθιμα και παραδόσεις, διαμορφώνει αξίες, αναγορεύει ηγέτες και δημιουργεί μια δική του κουλτούρα.
    Το κίνημα είναι μια μορφή πολιτικής «σύγκρουσης» με κοινά θέματα και διεκδικήσεις .

    Βλέπετε σε κάτι από τα παραπάνω να αφορούν «την άλλη σεξουαλική συμπεριφορά» που είναι το bdsm;
     
  8. G_E

    G_E Contributor

    Απάντηση: "Τι να κάνουμε; Τα φλέγοντα ζητήματα του BDSM κινήματός μας"

    Όχι φυσικά.
    Αγαπητέ μου, συγχώρησε μου το αρχαιοκομμουνιστικό χιούμορ του τίτλου. Προβληματίσθηκα μεταξύ δυο τίτλων βιβλίων του Λένιν. Αυτόν που έβαλα, και αυτόν που ανέφερε ο Apollyon.........

    “Ένα βήμα μπρος, δυο βήματα πίσω».
     
  9. Guest05

    Guest05 Guest

    Βρε δεν το είπα για να ακυρώσω το θέμα. Απλά για μένα το bdsm είναι κάτι που αφορά δύο ανθρώπους άντε τρεις.

    Εκτός και μιλάμε για λάιφστάιλ. Τότε αλλάζει το πράγμα. Αυτά τα δύο δεν πολυπάνε μαζί.
     
  10. Syrah

    Syrah Contributor

    Τι ακριβώς εννοείς;
     
  11. Apollyon

    Apollyon God's Demon Contributor

    Ενα βημα μπροστα γινεται.Οποιος θελει κανει και 2 πισω  

    @ Syrah Τι να εξηγησω δηλαδη ?
     
  12. Syrah

    Syrah Contributor

    Να αναλύσεις ενδελεχώς αυτό που απομόνωσα. Ο G_E, αν έχω κατανοήσει το θέμα, ζητά ανάλυση ("Θέλω νόμους που να εξυπηρετούν σε αυτό, αυτό και αυτό.") όχι περίληψη/επιγραμματική αναφορά ("Θέλω να αλλάξει το νομικό πλαίσιο."). Όταν γράφεις "να αλλάξει" τι ακριβώς εννοείς; Ποιες ακριβώς αλλαγές να γίνουν (ώστε να ικανοποιούνται αυτά τα οποία θέλεις);

    Για να σε βοηθήσω λίγο, σου γράφω παρακάτω τρία πρόχειρα παραδείγματα ενδεχόμενων αξιώσεων που σκέφτηκα, υπό τη μορφή που θα ήθελα εγώ να τις δω να εκφράζονται, ώστε να καταλάβω τι εννοείς.

    1.
    Κάποιος σαδιστής μπορεί να επιδιώξει απαλλαγή από κατηγορίες σχετιζόμενες με έκφραση βίας ή σωματική βλάβη, εφόσον καταθέσει σε κάποια αρμόδια υπηρεσία ένα γραπτό συμφωνητικό, με το οποίο κάποιος μαζοχιστής αποδέχεται να συμμετάσχει σε κάποιο session. Το συμφωνητικό ενδεχομένως να είναι υπογεγραμμένο παρουσία συμβολαιογράφων και δικηγόρων, και θα αποσκοπεί τόσο στη σωματική ασφάλεια του μαζοχιστή, όσο και στην ποινική ασφάλεια του σαδιστή.

    2.
    Κάποια pro-Domme μπορεί να διαταθεί ότι δεν θέλει να προσλαμβάνεται ως "Ιερόδουλη", αλλά ως "Pro-Domme" και βάσει συλλογικών συμβάσεων εργασίας να αμοίβεται με άλλα κριτήρια, ή να έχει άλλες παροχές ή να φορολογείται βάσει άλλων κριτηρίων". Και μπορεί να στηρίξει την αναγκαιότητα αλλαγής της επαγγελματικής της ιδιότητας επικαλούμενη διεργασίες που διεξάγει που δεν καλύπτονται από το επάγγελμα της ιερόδουλης, αλλά και υπηρεσίες που δεν επιθυμεί να προσφέρει, και στις οποίες παραπέμπει το επάγγελμα της ιερόδουλης, δημιουργώντας επιπλοκές στην εκτέλεση των καθηκόντων της. Αυτό είναι ένα ζήτημα εργατικό και φορολογικό.

    3.
    Κάποιο M/s ζευγάρι μπορεί να ισχυριστεί πως ο θεσμός του γάμου, δεν το εκφράζει σε συμβολικό επίπεδο γιατί δεν αφήνει να διαφανεί η ασυμμετρία της σχέσης. , αλλά επιθυμεί να απολαμβάνει τα όποια προνόμια αυτός συνεπιφέρει, όπως λ.χ. το καθεστώς έμμεσης ασφάλισης, η δυνατότητα φοροαπαλλαγών, η δυνατότητα λήψης μεγαλύτερων δανείων κ.α., και να επιδιώξει έναν νέο θεσμό ο οποιος αφενός θα αναγνωρίζει και επίσημα τη συσχέτισή του, και αφετέρου θα τους συνδέει νομικά, προς όφελός τους.

    Με τη μορφή των παραπάνω, ως γνώμονα, θα μπορούσες να παραθέσεις τη δική σου λίστα θεμάτων προς επίλυση; Αν όχι όλα, τουλάχιστον 5 - 10 από αυτά, ενδεικτικά;

    Η αξίωση μεταρρύθμισης, όταν α) δεν αιτιολογείται με παράθεση συγκεκριμένων επιχειρημάτων (εν προκειμένω αναγκών του BDSMικού κοινού που δεν καλύπτονται από το τρέχον νομικό πλαίσιο, στο κείμενό μου με κόκκινο χρώμα) που αποδεικνύουν την αναγκαιότητά της και β) δεν συνοδεύεται από συγκεκριμένες προτάσεις (στο κείμενό μου με πράσινο χρώμα), είναι απλώς έκφραση αντικομφορμισμού, -σοβαρή ή ασόβαρη δεν το αξιολογώ εδώ-, αλλά σίγουρα αναποτελεσματική ως προς το τελικό αποτέλεσμα.