Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι σημαίνει vanilla

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος SAP, στις 11 Σεπτεμβρίου 2016.

  1. zoeleene

    zoeleene D̶̸̡̀͏įs̡t̵͞͏o̢̢̕ŗ͝t̨̢e̢͘͜͞͞d̴̸͜͝҉

    Παρατηρώ ότι ενώ υποστηρίζεται η πεποίθηση ότι το bdsm δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με το σεξ, ο κύριος τρόπος διαχωρισμού από τους vanilla που αναφέρεται και συζητιέται είναι, περιέργως, το σεξ... 
     
  2. echo

    echo ***

    Φρόιντ, Μαρξ, Νίτσε, plus Hobbes..δεν ξεμπερδεύουμε ποτέ με δαύτους. 

     
  3. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Το βουδουσουμού αποκαθιστά την αντίληψη και συμμετοχή του κορμιού για το παρακάτω μάθημα...
    Ούτε το παρακάτω θα εξηγήσω ούτε το μάθημα θα προσδιορίσω...
    Οι λέξεις αντίληψη και συμμετοχή του κορμιού, εκτιμώ πως αρκούν...
     
  4. zoeleene

    zoeleene D̶̸̡̀͏įs̡t̵͞͏o̢̢̕ŗ͝t̨̢e̢͘͜͞͞d̴̸͜͝҉

    Όχι. Παρακαλώ, εξήγησέ μου. Pretend I'm stupid.  
     
  5. Νομιζω πως βασικό ρόλο παίζει και ή ηλικία. Για τους μεσήλικες το σεξ δε νομιζω πως είναι τόσο σημαντικό. Προέχουν άλλες απολαύσεις.
    Νομιζω.
     
  6. brenda

    brenda FU very much

    Νομίζεις... Και για τους μεσήλικες και για τους υπερήλικες, αν ήταν ανέκαθεν σημαντικό, δεν παύει αυτό. Γνωρίζω από πρώτο χέρι 80ρηδες που συνουσιάζονται τακτικότερα από 30ρηδες. Να μην το γυρίσουμε στο ageism, έχω παραθέσει αναλυτικά τις απόψεις μου στο νήμα για την τρίτη ηλικία. Φιλικά πάντα, θα πω ότι είναι δική μας προβολή ότι το σεξ έχει ημερομηνία λήξης ή ότι παύει να είναι σημαντικό λόγω ηλικίας, οι μεσήλικες έχουν εντελώς διαφορετική γνώμη, μεταξύ των οποίων και εγώ φυσικά! 
     
  7. elfcat

    elfcat . Contributor

    @echo

    Ας διαβάσουμε την ίδια από το επίμαχο απόσπασμα πώς την προσδιορίζει:

    Εμένα αυτό μου φτάνει, ως προσδιορισμός, αν είναι να συνεννοηθώ. Αν εσείς το θέλετε σε χαρτί μιλιμετρέ, τί να πω,, ρωτήστε την ίδια για καλύτερο προσδιορισμό  

    Κατ΄αρχήν την σεξουαλικότητα λέει το κείμενο ότι μπαίνουμε σε μπελάδες αν πάμε να προσδιορίσουμε, όχι την σεξουαλικοποίηση. Αυτήν μια χαρά την μετράμε (λέει η Zupančič) αφού προτείνει ότι μπορούμε να χρησιμοποιούμε την έννοια του "όσο περισσότερο....τόσο περισσότερο....", και δεν χρειάζεσαι πάντα μονάδα μέτρησης για την έννοια "περισσότερο", όπως καταλαβαίνεις μετά τα 5 σου ότι ένας σωρός ζάχαρη μπορεί να έχει περισσότερη ζάχαρη από έναν άλλο σωρό ζάχαρης, χωρίς να έχεις ζυγαριά ή ογκομετρική φιάλη ή να μετρήσεις τους κόκκους (κλασικό τεστ ομαλής εξέλιξης της νοημοσύνης σε παιδιά).

    Κατά δεύτερον, μία ιδιότητα δεν είναι απαραίτητα ειδοποιός διαφορά, δεν είναι απαραίτητα η μόνη ειδοποιός διαφορά, ούτε οδηγεί απαραίτητα από μόνη της σε ορισμό. Αλλά αυτά δεν είναι επαρκείς λόγοι για να αρνείται κανείς την ύπαρξη της! Ας ξεκινήσουμε με την συμφωνία ή μη στην ύπαρξη της, και τα υπόλοιπα είναι συζητήσιμα.

    Κι επίσης, τί είναι αυτό με την ταυτολογία, δεν το καταλαβαίνω. Η πληθωριστική σεξουαλικοποίηση της σεξουαλικότητας ως ιδιότητα είναι ταυτολογικός ορισμός του BDSM; Εχετε δει κανάν ορισμό του BDSM που να την περιλαμβάνει; Εμποδίζονται οι βανίλα να την κάνουν; Υποχρεούνται οι εντός BDSM να την κάνουν;

    Αν έχω λάθος αντίληψη και ισχυρίζεστε ότι επιλέγουν να την κάνουν εξίσου, ή σε κοντινό βαθμό, οι βανίλα και οι BDSM, διορθώστε με - δύο φορές σας ρώτησα, δεν απαντήσατε με σαφήνεια 

    Αφού σταματήσετε (δεύτερη φορά στην ίδια απάντηση! τεχνηέντως; ) να μπερδεύετε την σεξουαλικοποίηση (που είναι μετρήσιμη κατά Zupančič, από τα περισσότερα στοιχεία που εισάγει κλπ. κλπ. ) με την σεξουαλικότητα (που δεν είναι μετρήσιμη κατά Zupančič ) απευθυνθείτε και πάλι στην Zupančič (την οποία εσείς προτείνατε) για το με ποιό όργανο μετράει το "όσο περισσότερο... τόσο περισσότερο...".

    Για την μονάδα μέτρησης, σας εξηγησα, αρκεί εδώ το σχετικό μέτρο (εμφανώς "περισσότερα" για τον μέσο νου).

    Εγω διαισθητικά το καταλαβαίνω επαρκώς και αρκούμαι να παρατηρήσω ότι "χωροταξική ρύθμιση" δεν έχει για παράδειγμα ο χυλός.

    Αν αντιμάχεστε αυτόν τον ορισμό του βανίλα (ο οποίος ε ί ν α ι όντως ταυτολογικός / αντιθετικός) τότε βρείτε κάποιον που τον υπερασπίζεται και ορμήξτε του, κι εγώ μαζί σας!!!

    Αν απορρίπτοντας αυτόν τον ορισμό ισχυρίζεστε ότι "άρα δεν υπάρχει ούτε μπορεί να υπάρξει κανείς ορισμός", κι ο καθένας μπορεί να φοράει σήμερα το βανίλα κι αύριο το BDSM ρούχο, σε στυλ πλύνε-βάλε, εγώ θα είμαι απέναντί σας 

    Ελάτε τώρα! Δεν μπορεί να μην έχετε ακούσει ή διαβάσει πουθενά ότι ο σύγχρονος Δυτικός πολιτισμός οδηγεί στη νεύρωση! Απο Φροιντ μέχρι Κοσμοπόλιταν το έχουν γράψει...

    Ομως εδώ, στο σημείο της ταυτότητας θεώρησα ότι έχετε βγάλει λαυράκι, με την οξυδερκή παρατήρησή σας ότι για πολλούς η ταυτότητα έχει καταντήσει χαλινάρι, αλλά δεν θελήσατε να το συζητήσουμε, το πότε, το πώς και το γιατί. Δεν πειράζει, ίσως μιαν άλλη φορά  

    Γιατί να είναι το after care βανίλα π ρ α κ τ ι κ ή; Το κάνουν οι βανίλα ώστε να είναι πρακτική τους;

    Ούτε καν οι περισσότεροι BDSM δεν το κάνουν, νομίζω το after-care είναι μια μικρή παράμετρος για να οδηγήσει σε οποιοδήποτε συμπέρασμα.

    Τα υπόλοιπα είναι επιθέσεις απέναντι στον αντιθετικό-ταυτολογικό ορισμό στον οποίον επιτίθεστε από την αρχή και όπως έχω ήδη πει και γω μαζί σας.

    Εδωσα εγκαίρως αφηρημένα παραδείγματα ανθρώπων που σεξουαλικοποιούν χωρίς να είναι βανίλα ή απαραίτητα BDSM (ηδονοβλεψίες, φετιχιστές, κλπ.).

    Ισως αυτό το "ως γνωστόν" συμπέρασμα να είναι γνωστό σε σας, τον Ντελέζ, τον Γκουαταρί, τον Ζίζεκ και κάμποσους άλλους  Εμένα μου είναι άγνωστο αφού δεν είμαι κοινωνική αναλύτρια, είμαι μια απλή γυναίκα που στη ζωή της τής συμβαίνουν συμβάντα, τα ονομάζει γεγονότα και τα ερμηνεύει αφού έχουν συμβεί, ενώ στη δουλειά της πρέπει να ξεχωρίζει τα γεγονότα από τις ερμηνείες τους  

    Ευχαριστώ και πάλι για τον Φρόιντ - δεν ικανοποιήθηκα απ΄το "περίπου" γιατί σε εκείνο το περίπου ή ξ ε ρ α ότι δεν γράφει κάτι τέτοιο. Είπα μήπως μου έχει ξεφύγει κάτι, άνθρωποι είμαστε, και ξαναρώτησα. Δεν ξέρω ποιός ακριβώς τρολάρει απ΄τους δυό μας, οπότε ας συμφωνήσουμε στην εξής διατύπωση:

    "Κανείς από τους δυό μας δεν γνωρίζει κάποιο γραπτό του Φρόιντ στο οποίο να ονομάζει το σαδομαζοχισμό ΟΡΜΗ, πρωτεύουσα ή δευτερεύουσα, κατά την φρουδική έννοια της ορμής".

    Και ας είμαστε όλοι προσεκτικοί όταν χρησιμοποιούμε λέξεις, μία με την ψυ έννοια τους και μία με την καθημερινή τους έννοια, γιατί δημιουργούνται συγχύσεις.

    "Ως γνωστόν", έχει χυθεί αίμα σε αυτό το φόρουμ για το αν υπάρχει το ένστικτο/ορμή του σαδομαζοχισμού   - ευτυχώς μας φρεσκάρατε ότι δεν υπάρχει, με την φρουδική έννοια.

    Να 'στε καλά!
     
  8. elfcat

    elfcat . Contributor

    Νομίζετε.  

    Αλλά αν συνεχίσετε να το νομίζετε για πολλά χρόνια ακόμη, κινδυνεύετε μεγαλώνοντας, να το ζήσετε, ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία.  
     
  9. έχω μεγαλώσει ήδη και με συμπεριλαμβάνω στους μεσήλικες, μα σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον *χαμόγερο*
     
  10. εγώ βλέπω αισθητή διαφορά στους συνομήλικούς μου αλλά και στους μεγαλύτερους με τους οποίους σχετίζομαι, στο κατά πόσο τους κυβερνά πια το τσουτσούνι τους, σε σχέση με το παρελθόν.
    ευτυχώς, δηλαδή.
     
  11. brenda

    brenda FU very much

    Θα έλεγα ότι το ενδιαφέρον για το σεξ δεν ταυτίζεται με το πόσο κυβερνά κάποιον το ''τσουτσούνι'' του, επίσης εγώ ως γυναίκα δεν έχω ''τσουτσούνι'', αλλά συνειδητοποιημένες και εκπεφρασμένες σεξουαλικές ανάγκες, τις οποίες φροντίζω και να ικανοποιώ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σκέφτομαι το σεξ νυχθημερόν, άλλωστε ποτέ στο παρελθόν δεν λειτουργούσα έτσι.
    Η ποσότητα του σεξ και η ποιότητά του όμως, πρέπει να είναι τέτοιες που να με καλύπτουν. Αυτό το θεωρώ απόλυτα υγιές, στοιχείο μακροζωίας, ικανοποίησης και ευημερίας. Δεν με ''κυβερνά'' το σεξ, αλλά είναι αρκετά ψηλά στην λίστα των προτεραιοτήτων μου στις σχέσεις που συνάπτω.
    Συνεπώς, θεωρώ ότι ούσα μεσήλιξ, συνεχίζω να το αγαπώ και να το εξασκώ, με παρόμοια ορμή με αυτή τής νιότης μου, προσαρμοσμένη στα σημερινά δεδομένα της ζωής, του σώματος και του μυαλού μου. Επίσης τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά ομολογώ ότι είναι πλέον σημαντικότερα από τα ποσοτικά, καθώς τα κριτήρια επιλογής στον τομέα είναι πλέον ασφαλέστερα και πιο ξεκάθαρα.
    Στους συνομιλήκους μου βλέπω μία γενική ατονία και μία παραίτηση, μηδενός του σεξ εξαιρουμένου, γι΄αυτό και δεν εφαρμόζω ηλικιακά κριτήρια επιλογής συντρόφου/συμπαίκτη, παρά κριτήρια ανθρώπινης και ενεργειακής συμβατότητας.
     
  12. echo

    echo ***

    Μπορούμε επίσης να συμφωνήσουμε ότι υπάρχουν βιβλία που αναφέρουν τον μαζοχισμό ως μη πρωτογενή και γράφουν με μεγάλα γράμματα απέξω,Σιγκμουντ Φροιντ.

    Επίσης μιας και οι ορμές (ορμέμφυτα) εμπεριέχουν ένα σύνολο ενστίκτων,(τα καταγεγραμμένα ανθρώπινα ένστικτα είναι περί τα 12000) αν θεωρείτε ότι η χρήση του όρου ορμή στο αρχικό μου κείμενο προκαλεί σύγχυση και απειλεί το χυμένο αίμα ανοίχτε ένα νέο νήμα με την ανάλογη εισήγηση, να συζητηθεί απο όσους έχουν ανάλογες ανησυχίες επι των συγχυσμένων πεσόντων.

    Μια και είστε η μόνη που συγχύστηκε απο την αναγραφή της ορμής θα είναι γόνιμο η εισήγηση σας να περιλαμβάνει εκτενή ανάλυση για το ποια απόδοση είναι η σωστή "ενστικτο του θανάτου" "ορμή του θανάτου" "ενόρμηση του θανάτου" και κατά το πόσο η μία αναγραφή έναντι της άλλης αλλοιώνει το εννοιακό περιεχόμενο, να μπει το θέμα σε μια συνολική βάση, να σωθεί και το χυμένο αίμα, μια που κατά εσάς υφίσταται σύγχυση και προσβολή αίματος απο την αναγραφή της ορμής.

    Στα επι του ον τοπικ είμαστε εντελώς οφ τόπικ, αδυνατώ να παρακολουθήσω τους συλλογισμούς σας, δεν μπορώ να μετρήσω την σεξουαλικότητα με μέτρο σωρούς απο κόκκους ζάχαρης, ούτε βρίσκω κάποια συνάφεια με την εως τώρα συζήτηση και θεματολογία το τι κάνετε ή δεν κάνετε στη δουλειά σας, όπως και για το ποια η σχέση σας με τον Ντελέζ και τους άλλους που αναφέρετε.

    Ως εκ τούτου case closed εκ μέρους μου, δεν έχω να σχολιάσω κάτι άλλο.

    Να είστε καλά.
     
    Last edited: 17 Σεπτεμβρίου 2016