Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι σκέφτεσαι τώρα ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος anasia, στις 9 Δεκεμβρίου 2005.

  1. CaptainAfrican

    CaptainAfrican Light. Soul. The essence of One.

    Σ' ευχαριστώ πολύ
     
  2. Jack Wolfskin

    Jack Wolfskin the big bad Wolf

    κανουμε πλακα εδω μεσα, αλλα ξεχναμε οτι η ζωη εκει εξω εχει την δικη της δυναμικη...
     
  3. Eίναι σωστό?
     
  4. brenda

    brenda FU very much

    Είμαστε η γυαλιστερή αντίσταση στην εντροπία του σύμπαντος...αστρικά πυρηνικά απόβλητα, απλά...
     
  5. halkidikiotis

    halkidikiotis reflexology, therapy massage tantra

    Μια κοντούλα.
     
  6. Ermioni

    Ermioni Regular Member

  7. brenda

    brenda FU very much

    Το πόσο λειτουργικό μπορεί να είναι ένα πέος 26 πόντων, εκτός από αξιοθέατο, με πατάτες στον φούρνο ίσως χορταστικό  , αλλά κατά τα λοιπά, ζόρικο, πολύ ζόρικο -φαντάζομαι-... 
     
  8. brenda

    brenda FU very much

    Μόνο η γερασμένη καρδιά πίστευαν πως δεν παίρνει θεραπεία... 


    Πώς προέκυψε η φράση «κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα


     

    Σήμερα όπως κάθε χρόνο γιορτάζεται στις ορθόδοξες εκκλησίες κάθε 27 Ιουλίου, η μνήμη του Άγιου Παντελεήμονα.

    Κατεξοχήν προστάτης των αναπήρων ο Άγιος Παντελεήμων θεωρείτο γιατρός και μάλιστα ανάργυρος (δεν πληρώνονταν).

    Η γνωστή παροιμία «Κουτσοί, στραβοί στον άγιο Παντελεήμονα ξεπεζεύουνε!» έχει σχέση με την ιδιότητά του αυτή. Η πλούσια παράδοσή μας, έχει πληθώρα ιστοριών για τον Άγιο των αναπήρων και των τυφλών όπως έγινε γνωστός σε μεγάλο βαθμό.

    Το πραγματικό του όνομά του ήταν Παντολέων, ένεκα όμως της φιλανθρωπίας του, καθώς ελεούσε τους πάντες, μετονομάστηκε σε Παντελεήμων. Και καθώς δε θεράπευε μονάχα, αλλά φρόντιζε και να ελεεί τους πεινασμένους, να προσφέρει άρτο σε όσους δεν είχαν να φάνε, καθιερώθηκε στη συνείδηση του λαού μας και ως «ο προστάτης των αρτοποιών»!

    Ο Γεώργιος Μέγας στο έργο του «Ελληνικές γιορτές και έθιμα της λαϊκής λατρείας» καταγράφει χαρακτηριστικά:

    «Οι τρόποι με τους οποίους ο άγιος παρέχει πλούσια τις θεραπείες του είναι πολλοί και διάφοροι. Συνήθως οι ασθενείς προσφεύγουν στ' αγιάσματά του. Στην Κίο (Καύκασο) «όποιος πονούσε πήγαινε στον άγιο Παντελεήμονα κι έπαιρνε ένα βάσταγμα (αφιέρωμα) από την εικόνα του και το κρεμούσε στο εικονοστάσι του. Το είχεν εκεί, ώσπου να γινότανε καλά ο άρρωστος, κατόπιν έκανε κι αυτός ένα όμοιο βάσταγμα κι επήγαινε και τα κρεμούσε και τα δύο στον άγιο Παντελεήμονα».»

    «Ο Άγιος Παντελεήμονας ήταν ιδιαίτερα γνωστός και αγαπητός στον Πόντο, όπως αναφέρει και ο Ιωάννης Μελετίδης. Ήταν και είναι γιατρός για όλες τις ασθένειες και τα σωματικά ελαττώματα. Χαρακτηριστικά έλεγαν:

    «Ούμπαν κοτζοί κι ούμπαν στραβοί στον Αι Παντελεήμονα» (δηλαδή όπου κουτσοί και όπου στραβοί στον άγιο Παντελεήμονα).

    Όλοι προσδοκούσαν ότι θα έβρισκαν γιατρειά από τον Άγιο. Μόνο η γερασμένη καρδιά, πίστευαν, δεν παίρνει θεραπεία. «Οι άρρωστοι ολ' χαίρουνταν, ελπίζ' νε να λαρούνταν και μονάχον το γερασμένον η καρδά λαρωμονήν κι παίρει (δηλ. οι άρρωστοι όλοι χαίρονταν, ελπίζανε να θεραπευτούν και μόνο η γηρασμένη η καρδιά θεραπεία δεν παίρνει)».

    Στον Πόντο και το Καρς (Καύκασος) υπήρχαν πολλές εκκλησίες και εξωκλήσια στη χάρη του Αγίου. Μάλιστα λέγεται πως την ημέρα της γιορτής του επικρατούσε αυστηρά αργία από κάθε χειρωνακτική εργασία. Εξαίρεση, αποτελούσε μόνο η βοήθεια σε χήρες, ορφανά και ανήμπορους.

    Η συρροή του κόσμου στα θρησκευτικά πανηγύρια, που είχαν και εμπορικό χαρακτήρα, ήταν ιδιαίτερα μεγάλη στα εξωκλήσια. Πήγαιναν και από μεγάλες αποστάσεις με τα πόδια, ως τάμα για να εναποθέσουν τις ελπίδες τους στον Άγιο για τη θεραπεία κάποιας ασθένειας. Μάλιστα, έταζαν ή έφερναν τάματα.

    Χαρακτηριστικοί είναι οι στίχοι ενός τραγουδιού: «Τάζ'νε λαμπάδας σον Αέρ' ελάδ' στην Παναϊαν και τριπόπαδοι λουτρούεμαν σον Αε – Παντελεήμον» (δηλ. τάζουν λαμπάδες στον άγιο Γεώργιο, λάδι στην Παναγία και λειτουργία από τρεις παπάδες στον άγιο Παντελεήμονα).

    Την βοήθεια του Αγίου την επικαλούνταν ακόμα και οι Μουσουλμάνοι. Άναβαν κεράκι και έφερναν τάματα κατάλοιπο ίσως άλλων εποχών ίσως πρώην χριστιανικής πίστης ή ακόμα και κρυπτοχριστιανοσύνης.

    Μετά τη θεία λειτουργία ακολουθούσε διασκέδαση με χορούς και τραγούδια.


    http://www.koolnews.gr/extras/pos-proekypse-i-frasi-koytsoi-stravoi-ston-agio-panteleimona
     
  9. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    *** Ακολουθεί βλάσφημο κείμενο, περιμένω κεραυνό όπου να 'ναι, μακριά από μένα ***

    Eγώ πάλι συχνά σκέφτομαι τον Αη Φανούριο, τον κακομοίρη.

    Στην Κρήτη ο Αη Φανούριος επικαλείται συχνά, ειδικά από γιαγιάδες αλλά όχι μόνο - σε περίπτωση που χαθούν πετυ θινγκς, βελόνες, δαχτυλήθρες, γυαλιά. Αλλά η ανταμοιβή έρχεται - σε μορφή φανουρόπιτας - μόνο αν ο άγιος βρει το αντικείμενο, αλλιώς τσου.

    Και πάντα φαντάζομαι τον άγιο όταν επικαλείται να σηκώνεται μες στη τσαντίλα του από το σύννεφό του και να μουρμουρίζει "άι μαρή κότα, που να το 'βαλες τώρα; Πάλι νηστικός θα μείνω γαμώ το, ας κοιτάξω και πίσω από τον καναπέ, αχ η μέση μου, μαλάκα, δεν είναι αιώνια ζωή αυτή... Κοίτα ξεφτίλα βρε, α ρε πούστη, και δεν πήγαινα με τον Σατανά να ανακατεύω καζάνια... Τι 'ναι αυτό; Κουμπί; Λες να της κάνει, το άλλο δεν το βρίσκω με τίποτα. Γαμώ τα θαύματά μου μέσα γαμώ!"

    Ι know, θα καώ στην κόλαση. Εξορκίζω σε τον αρχέκακον της βλασφημίας κλπ κλπ...
     
  10. brenda

    brenda FU very much


    Πρώτα καζάνια πίστα μας βλέπω, στο κέντρο των εξελίξεων...  
     
  11. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Να πετάμε πίσσα στους τραγουδιστές (και μεταξύ μας) και να ταΐζουμε ο ένας τον άλλον με τις μεγάλες μακριές κουτάλες. Μια χαρά!  
     
  12. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Ναι, σιγά μη σας μοιράσουν και πισσοπίστολα οι Βελζεβούληδες, τι το περάσατε, αμέρικαν μπάρρρρ;