Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι σκέφτεσαι τώρα ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος anasia, στις 9 Δεκεμβρίου 2005.

  1. espimain

    espimain Contributor

    Όχι και καινούργιο ερέθισμα
    Ο ΠΑΟΚ είναι ελληνικός επαγγελματικός ποδοσφαιρικός σύλλογος που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη και ένας από τους μεγαλύτερους στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1926 ως το ποδοσφαιρικό τμήμα του Πανθεσσαλονίκειου Αθλητικού Ομίλου Κωνσταντινουπολιτών.
     
  2. Mr__despicable

    Mr__despicable Regular Member

    Εδώ προσπαθώ να κατανοήσω πως γίνεται το 25/χ να είναι ασφαλέστερο του 12/χ.
    Και ψάχνω και τις έρευνες που λένε πως δεν έχεις κέρδος εκπαιδευτικό με μικρές τάξεις. Επιστήμονας είναι όμως κάτι θα ξέρει.
    https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=3d97edM2kUs
     
  3. espimain

    espimain Contributor

    Πρώτα λέει ότι το θέμα είναι πιο σύνθετο από ότι φαίνεται.
    Μετά λέει ότι τα μοντέλα που μελετάνε δείχνουν ότι το (24Χ4) +1 δηλαδή 96 παιδιά +4 δασκάλους /4 =25 είναι ασφαλέστερο από το (15Χ8)+8 δηλαδή 120 παιδιά +8 δασκάλους /8 =16
    Δηλαδή τόνισε ότι κάνοντας τα 100 άτομα 120, καταλήγουμε να επιβαρύνουμε την κατάσταση.
    Τονίζοντας ότι όταν ήταν εκ περιτροπής η προσέλευση των παιδιών στο σχολείο, είχαμε (12Χ4) 48 παιδιά + 4 δασκάλους /4 =52 μόνο. Στο σύνολο δηλαδή τα 52 άτομα χωρισμένα σε 4 τάξεις είναι ασφαλέστερα από τα 120 άτομα σε 8 τάξεις. Αλλά αυτό δεν γίνεται γιατί μειώνονται στο μισό οι εκπαιδευτικές ώρες για το κάθε παιδί.
    Η χρήση της μάσκας λέει, είναι πιο σίγουρη και πιο ασφαλής, από την αραίωση, που προϋποθέτει και διπλασιασμό των δασκάλων που θα μπορούσαμε να έχουμε και των αιθουσών που σίγουρα δεν έχουμε.
     
  4. Apocryphos

    Apocryphos Γένεσις 4:9-15

  5. Apocryphos

    Apocryphos Γένεσις 4:9-15


    "Δεν έχεις κέρδος εκπαιδευτικό μικραίνοντας τις τάξεις κάτω από τα 25 γενικά"

     
     
  6. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

  7. sapfw

    sapfw out of order Contributor

  8. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor

    Δε με λέτε...

    Αυτό είναι χελώνα;  

    Αυτό είναι μια φάτσα με μια ομελέτα στη μούρη;  

    Αυτό είναι χλαπατσα;  

    Αυτό είναι φάτσα που κρατάει ένα φλυτζάνι καφέ;  

    Αυτό είναι ο Τζέισον;  
     
  9. Mr__despicable

    Mr__despicable Regular Member

    Θα αφήσω το πρώτο σκέλος καθώς δεν έχουμε αύξηση και μαθητών και δασκάλων αλλά μόνο δασκάλων και θα πάω σε αυτό
    Άρα ο επιστήμονας μας λέει ότι 5 μήνες τώρα μας έλεγε μπούρδες για τις αποστάσεις.
     
  10. espimain

    espimain Contributor

    Και αιθουσών. Πράγμα ανέφικτο για τώρα. Βασικό δεν νομίζεις;
    Διπλασιασμό αιθουσών ή μαθήματα πρωί απόγευμα που κανένας δεν το συζητάει καν.

    Αυτόν το κύριο πρώτη φορά τον άκουσα.
     
  11. espimain

    espimain Contributor

    @Mr__despicable
    Τι θα ήταν σωστό και εφικτό κατά την γνώμη σου να γίνει;
    Τι θα ήθελες να ακούσεις από τον επιστήμονα;
     
  12. Mr__despicable

    Mr__despicable Regular Member

    Από την αρχή είναι στην επιστημονική ομάδα ειδικών ο Μαγιορκινης. Από τους επιστήμονες θέλω να ακούω την αλήθεια και τα επιστημονικά δεδομένα. Δεν γίνεται να παρουσιάζεται από επιστήμονα, ως ιδανικό, το δέσιμο ξύλου στο χέρι για σπάσιμο επειδή δεν έχουμε γύψο. Ιδανικός είναι ο γύψος.